Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:26:
[...]

balen idd; gelukkig is boom's encher er nog, en ik ben druk bezig om een encher up-and-running te krijgen op het got-account :) lvl 56 nu, dus die komt eraan :)

daarna ga ik weer een light soso beginnen; mn druid blijft een backup char (VEEL te veel str moeten boosten om daar ooit een goed char van te maken) en mn hammer is wiedermal tot :(

blijkbaar zijn hammers & kwak geen goeie combo ...

mn dreamer ging goed, maar die is nu nog te duur om te maken ...

dan dus maar weer een good old lightsoso :) eff de encher afmaken en dan snel mn soso levellen :)

Jammer idd dat je gestopt bent tollo, maar hopelijk senl weer terug :)

als de encher staat kan je snel levellen, dus dat is een rip wat minder zuur ;)
Encher is O+ maar alleen als je 2keys heb, en ik heb er nog steeds maar 1 en dat blijft ook wel zo :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225955

Ik heb 3 keys maar krijg er maar 2 werkend op mijn systeem, erg vervelend. Heb 2 installaties gedaan, daarna plaats ik de serials in een mpq file en roep ik deze via eens hsortcut op. Voeg ik een derde game toe, dan werkt dit niet en pakt hij de keys van de versies die al geinstalleerd waren.

P.s. Ik ben bezig met een hammerdin/smiter, ik heb al wat leuke items: een HoZ natuurlijk, viper momenteel, hopenlijk later een enigma, shako op zijn hoofd, spirit sword, seraph's amu. Vraag me alleen af wat de beste gloves zijn voor deze build. Ik hoorde iemand zeggen TO gloves, is dat het beste wat er te krijgen is voor deze build? Ben nu lvl 42 maar heb toch moeite om monsters af te maken in een baalrun in normal ;) Het is soms net of de hamers alles missen, of ligt dit aan mij?

[ Voor 104% gewijzigd door Anoniem: 225955 op 29-07-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tis dat ik beetje inactive ben doordat vista D2 gewoon niet lekker wil draaien bij mij, OF windowed spelen OF 10 minuten wachten totdat het opgestart is

beide maken de drempel erg hoog om D2 te gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225955 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:56:
Ik heb 3 keys maar krijg er maar 2 werkend op mijn systeem, erg vervelend. Heb 2 installaties gedaan, daarna plaats ik de serials in een mpq file en roep ik deze via eens hsortcut op. Voeg ik een derde game toe, dan werkt dit niet en pakt hij de keys van de versies die al geinstalleerd waren.

P.s. Ik ben bezig met een hammerdin/smiter, ik heb al wat leuke items: een HoZ natuurlijk, viper momenteel, hopenlijk later een enigma, shako op zijn hoofd, spirit sword, seraph's amu. Vraag me alleen af wat de beste gloves zijn voor deze build. Ik hoorde iemand zeggen TO gloves, is dat het beste wat er te krijgen is voor deze build? Ben nu lvl 42 maar heb toch moeite om monsters af te maken in een baalrun in normal ;) Het is soms net of de hamers alles missen, of ligt dit aan mij?
dat kan heel goed dat de hamers missen, je moet ff de goeie plek vinden

+hammerdins zijn slap totdat ze af zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 02:07:
tis dat ik beetje inactive ben doordat vista D2 gewoon niet lekker wil draaien bij mij, OF windowed spelen OF 10 minuten wachten totdat het opgestart is

beide maken de drempel erg hoog om D2 te gaan spelen
Ha Dalyxia! :)

Mja blijf het vreemd vinden full screen op vista doet bij mij even lang over het opstarten als op xp.
Maar goed maakt ook niet echt uit want speel nu windowed sinds een tijdje, werd een beetje moe van die fpscap waardoor baalruns met skelliemancers of skelliemancers in het algemeen een leuke fpsdrop veroorzaakten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 225955 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:56:
Waarom 2x installeren? je hebt de keys, dus zo'n keyfile is zo gemaakt. Daar zijn tooltjes voor.
Als jer wilt kan ik straks thuis even kijken of ik die nog ergens heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Yup, daar is wel een guide voor te vinden. Die maakt dan een cdkeys.mpq en die moet je dan opstarten met die d2loader. Op zich ben ik tegen gebruik van 3rd party tools, maar voor multi-login, moet je wel :-(

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, ik werk ook met cd2key om de keys in te voeren en een mpq bestand te maken. Doe ik geen 2 installaties, maar 1, en kopieer ik deze naar een andere directory, dan blijven op de een of andere manier de oude keys staan. Ook al roep ik het juiste mpq bestand aan met de juiste diablo ii (LOD) keys erin. Krijg dan steeds de melding dat deze keys al in gebruik zijn. Heb ook een goede guide gevonden (thuis heb ik de url) en deze precies gevolgd, maar daar bleef ik dus op steken. Vorige ladder ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 31-05 09:21
Na de aankondiging van Diablo3 ben ook ik weer begonnen met D2. Zou mijn account ook toegevoegd kunnen worden aan de lijst? michel551813, SCL.
Is er overigens ook een GoT-guild actief?

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182267

Jamal schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:46:
Yup, daar is wel een guide voor te vinden. Die maakt dan een cdkeys.mpq en die moet je dan opstarten met die d2loader. Op zich ben ik tegen gebruik van 3rd party tools, maar voor multi-login, moet je wel :-(
2 pc's , dan hoeft het niet... (en wie heeft er tegenwoordig niet 2 pc's waar je Diablo op kan draaien??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182267 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:23:
[...]

2 pc's , dan hoeft het niet... (en wie heeft er tegenwoordig niet 2 pc's waar je Diablo op kan draaien??)
En bij 4 keys? 4 pc's doen dan maar? :P

Bovendien is het makkelijker wisselen (windowed mode) tussen 2 accounts (< 1 sec). Nee, het is echt handiger om meerdere accounts op 1 pc te draaien. Ik heb wel eens geprobeerd via RDP een pc over te nemen en daar diablo ii te starten maar dat is zeer laggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182267

Anoniem: 225955 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:27:
[...]

En bij 4 keys? 4 pc's doen dan maar? :P

Bovendien is het makkelijker wisselen (windowed mode) tussen 2 accounts (< 1 sec). Nee, het is echt handiger om meerdere accounts op 1 pc te draaien. Ik heb wel eens geprobeerd via RDP een pc over te nemen en daar diablo ii te starten maar dat is zeer laggy.
neeeeee dat zei ik niet. Ik gaf alleen een optie om geen illegale tools te gebruiken >:)

Ik gebruik meestal toch alleen de 2nd account voor mulen.. dus maakt het niet zoveel uit of het 1 sec duurt of langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

4 keyfiles to rule them all is makkelijker. En ik heb maar 1 computer tot mijn beschikking, dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182205

Zo'n uurtje geleden OHM gevonden ^_^

Wat kan ik hiermee 't beste doen?

d2jsp voor zo'n 700 fg?

of... suggesties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Anoniem: 182205 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:10:

d2jsp voor zo'n 700 fg?

of... suggesties..
Gz, erg netjes. Tja ligt er net aan dat je hem zelf hard kan gebruiken of niet. Als je een leuke cta er mee kan maken is dat erg lekker voor de verkoop of voor je zelf.

Anders nu verpatsten en later kan je er een kopen voor minder.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik heb 2 legale sleutels, en wil het spel gewoon 2 keer tegelijk spelen. Voor mijn gevoel doe ik echt niets verkeerds hoor, door het spel met een truuk 2 keer op te kunnen starten. En 2 pc's is gewoon irritant.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrboomblaster schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 15:21:
[...]

Gz, erg netjes. Tja ligt er net aan dat je hem zelf hard kan gebruiken of niet. Als je een leuke cta er mee kan maken is dat erg lekker voor de verkoop of voor je zelf.

Anders nu verpatsten en later kan je er een kopen voor minder.
wat zou jij doen? :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

d2jsp voor zo'n 700 fg?

of... suggesties..
D2jsp is 575 denk ik wel een beetje het max wat je ervoor kunt krijgen. Tenminste, jah / ber's worden voor die prijs nu verkocht. CTA 6 bo levert nu nog 1000+ op dus ;)

Oooh 650 word er ook nog geboden door de liefhebber ;) Ik heb btw een cta 2 "gekocht" voor 420 fg een tijdje terug maar ze zijn nu wel goedkoper.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 225955 op 30-07-2008 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
Ik wil een cta dus dan is de keuze snel gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Na alle info over D3 heb ik LoD weer geinstalleerd en ben weer begoonen met HCL.
Nog steeds een heel leuk spelletje, maar ik zit nu op ver. 1.12.
Mijn eerste Necro is ook al RIP, lvl 43 tijdens een pub Baalrun, TPPK :'(

Het lijkt wel of dit erger geworden is, is er niets tegen te doenbehalve altijd alleen te spelen of alleen met trusted people?
(cold rez stacken heb ik ergens gelezen, maar ik ben net begonnen, dus untweaked).
Blijkbaar maken toch nog veel mensen gebruik van 3th party programs.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen? Volgens mij heel public bnet :')
En 90% private games zijn bots

[ Voor 26% gewijzigd door Pheno79 op 30-07-2008 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 182267 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 14:37:
[...]

neeeeee dat zei ik niet. Ik gaf alleen een optie om geen illegale tools te gebruiken >:)

Ik gebruik meestal toch alleen de 2nd account voor mulen.. dus maakt het niet zoveel uit of het 1 sec duurt of langer
Uhm ik gebruik geen cdkey tool om te switch oid, heb gewoon 2 "installaties" op 1 pc, super handig :)

d2jsp voor zo'n 700 fg?

of... suggesties..
Lekker gefeliciteerd zeg, HCL of niet?
Zelf zou ik hem verkopen maar ligt eraan wat je wilt doen idd.

Wou dat ik zoiets vond na mij early ladder zaka vind ik geen zak meer op hell ook niet.. :S Maarja komt nog wel lightsorc is bijna af dan kan ik ook shenk pindle eld en countess op hell doen :)
Ben nog alleen op zoek naar 4 Lightskillers 5/6 str, clean ones kan ik makkelijk aan komen en ook net weer 2 met winst verkocht (handelen is leuk :P) heb er nog 2 maar wil liefst str skillers want wil asap spirit monarch aan doen (blizz sorc heeft nog steeds niet :'().
Michel551813 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:25:
Na de aankondiging van Diablo3 ben ook ik weer begonnen met D2. Zou mijn account ook toegevoegd kunnen worden aan de lijst? michel551813, SCL.
Is er overigens ook een GoT-guild actief?
Welkom welkom, tuurlijk joh zal je meteen even adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm.. is er toevallig iemand die geheel toevallig mijn naam op d2jsp nog weet? was iets met weasel...

om alle topics af te speuren.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
weasel69? weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nja... weasel85, weasel853, etc etc...

d2jsp is ook stom... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond weer een beetje geluk gehad, Gul van hellforge hell :)
Had ook het een en ander gekocht / verkocht weer dus wel lekker bezig geweest vanavond :)
Alleen mfen geeft me nog steeds niks echt nuttig.

Zit er trouwens over te denken om een infi te kopen voor me lightsorc die richting afwerken gaat.
Maar ze zijn nog zo duur :| 550 voor eth cv 294ed / -49 heb ik nu als ft prijs lopen waar ik over zou denken en een gast met een eth ca 304 / -52 waar ik op de DL kan mikken die ik 99% zeker zal winnen want niemand komt al over de 600 heen, DL = 620 scheelt nog best veel dus de eerste staat zeker op nr 1 nu :). Nog even nachtje over slapen denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26688

psychoclown schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:30:
[...]

Hell? Lekker dan ik vind nog altijd niets meer dan lowlvl spul of crap :)
Enige leuke dingen die ik vind zijn flawless gems waarmee ik weer kan charms rollen :P
Owja en een redelijke Bow Sk 28lifer gevonden gister, ~ mal+pul waard wel aardig dus :)
Ja hell difficulty natuurlijk. Arachnids Mesh kan alleen maar door monsters met mlvl 87 of hoger worden gedropt. Tot zover 6 keer Arachnids gevonden deze ladder. Op zich is het niet een zeldzaam item, want het zit in een vrij lage TC.

1e Mausoleum ethereal :(
2e Meph
3e Meph
4e Baal
5e Baal
6e Baal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Gisteren Skulldes geruild voor 1 Pul... woei! Scheelt toch weer 130 mf :D

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 00:19:
Vanavond weer een beetje geluk gehad, Gul van hellforge hell :)
Had ook het een en ander gekocht / verkocht weer dus wel lekker bezig geweest vanavond :)
Alleen mfen geeft me nog steeds niks echt nuttig.

Zit er trouwens over te denken om een infi te kopen voor me lightsorc die richting afwerken gaat.
Maar ze zijn nog zo duur :| 550 voor eth cv 294ed / -49 heb ik nu als ft prijs lopen waar ik over zou denken en een gast met een eth ca 304 / -52 waar ik op de DL kan mikken die ik 99% zeker zal winnen want niemand komt al over de 600 heen, DL = 620 scheelt nog best veel dus de eerste staat zeker op nr 1 nu :). Nog even nachtje over slapen denk ik ;)
Djees, el cheapo in softcore zeg. Ik dacht al geef me ff de link van dat topic want in de mijne vragen ze 1400 fg voor een infinity. Ik wil hem alleen in een low damage wapen hebben wegens de combinatie tp'en en dolls ;).

Ik had nog even een vraagje over de cold mastery. Is het mogelijk om met deze cold mastery + infinity de cold immunes te breken? Lightning word wel gebroken (op gewone monsters) met infinity + goede - lightning res. Ik kan weinig informatie vinden over deze skill. Op battle.net staat voor mijn gevoel niet genoeg info.

Er staat b.v. wel dat cold mastery niet werkt tegen cold immunes, maar helpt het ook niet om hun immunity te breken? Infinity alleen is niet genoeg dus.... Weet ieman trouwens een leuk item met lower resist erop die door een soso gebruikt kan worden? Of moet ik op zoek naar een rare item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231894

heb gister een +3 traps amulet gevonden, zonder verdere extraatjes... iemand nodig, of is dit crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 26688 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:46:
[...]

Ja hell difficulty natuurlijk. Arachnids Mesh kan alleen maar door monsters met mlvl 87 of hoger worden gedropt. Tot zover 6 keer Arachnids gevonden deze ladder. Op zich is het niet een zeldzaam item, want het zit in een vrij lage TC.

1e Mausoleum ethereal :(
2e Meph
3e Meph
4e Baal
5e Baal
6e Baal
Yep I know maar zo'n 30 hell mephi runs (pas) heeft me nog vrij weinig opgeleverd moet ik zeggen :P. Maarja komt nog wel :) Wel lekker trouwens 5 arachs, zijn best duur nog unid voor 40fg/ist
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:30:
[...]

Djees, el cheapo in softcore zeg. Ik dacht al geef me ff de link van dat topic want in de mijne vragen ze 1400 fg voor een infinity. Ik wil hem alleen in een low damage wapen hebben wegens de combinatie tp'en en dolls ;).

Ik had nog even een vraagje over de cold mastery. Is het mogelijk om met deze cold mastery + infinity de cold immunes te breken? Lightning word wel gebroken (op gewone monsters) met infinity + goede - lightning res. Ik kan weinig informatie vinden over deze skill. Op battle.net staat voor mijn gevoel niet genoeg info.

Er staat b.v. wel dat cold mastery niet werkt tegen cold immunes, maar helpt het ook niet om hun immunity te breken? Infinity alleen is niet genoeg dus.... Weet ieman trouwens een leuk item met lower resist erop die door een soso gebruikt kan worden? Of moet ik op zoek naar een rare item?
Haha ja gelukkig wel :)
Volgens mij was het met CM niet mogelijk maar 100% zeker weet ik niet meer tijdje terug dat ik die vraag op d2jsp voorbij zag komen namelijk.
Anoniem: 231894 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:05:
heb gister een +3 traps amulet gevonden, zonder verdere extraatjes... iemand nodig, of is dit crap?
Niet echt veel waard pas met adds kun je er wel wat tot veel voor krijgen.
Als je een +3 light 20+ str vind houd ik me aanbevolen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Anoniem: 225955 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 08:30:
[...]

Het werkt alleen maar met li, cold/fire worden niet gebroken. Daarnaast maakt de -light res niks uit of die nu hoog of laag is. Het gaat alleen maar op de aura. Ik veronderstel dat je dat het toch op de merc draagt. Die -light res heeft alleen effect op de persoon die het draagt, de aura zorgt ervoor dat alle vijanden -@ res hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Infinity + een lower rest stafje zou wel redelijk alles moeten kunnen breken. Daarna gaat cold mastery pas beginnen met je damage verhogen. In het geval van een gebroken immuniteit werkt het met 1/5 van dat percentage. Dus bv normaal 100%, dan heb je tegen een "gebroken immuun" 20% extra cold damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinity is waardeloos voor een pure ijs sorceress. Veel monsters hebben 120 - 160 cold resists... Onmogelijk dus voor Infinity om te breken. Zelfs met een conviction pala met lvl 25 conviction breek je maar enkele cold immunities. In een party met lvl 25 conviction pala en -70 lower resist necro kun je cold immunes breken tot en met 143 cold res. Daarmee breek je wel aardig wat cold immunes.

Als je Infinity combineert met lower resist (max lvl 3 charges) breek je nog steeds weinig cold immunes. Max wat je kunt breken is 124

Lightning is zwaar imba... Veel immunities van 100 - 110 die dus wel gebroken kunnen worden door Infinity. Lightning krijgt zo gedeeltelijk het voordeel wat een sorc heeft met CM, maar niet de immunes die een cold sorc wel tegenkomt. Daarna beginnen al je facets, gryphon etc nog eens te werken en sloop je zowat alle light immunes.

patch 1.12b

Blessed Hammer does not longer ignore resistances to Undead.
Increased the natural resistance to lightning of some monsters.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 26688 op 31-07-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
Anoniem: 26688 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 12:45:
patch 1.12b

Blessed Hammer does not longer ignore resistances to Undead.
Increased the natural resistance to lightning of some monsters.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie nog steeds geen1.12b op de bliz site, dus hoe komen jullie er uberhaupt bij dat die er zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
^^
lol als dit zo is dan zullen we wel wat minder LamerDins zien..
En lightsorcs / Javazon's worden generfed..

en idd graag een bron :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kunnen jullie nu niet zien dat het gewoon een opsomming is van wat ik wens dat er in patch 1.12b komt :/ En als er al een patch 1.12b is voor closed bnet, dan had je wel zo'n mooi rood bolletje vol zien lopen na het inloggen.

Wat me gisteravond wel is opgevallen dat er aardig wat, of zo niet alle servers in intervallen zijn herstart. Wellicht een Warden update aan de server kant. Laten we het hopen. Een mass ban van bots lijkt me wel ok. :>

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 26688 op 31-07-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:18:
[...]

Yep I know maar zo'n 30 hell mephi runs (pas) heeft me nog vrij weinig opgeleverd moet ik zeggen :P. Maarja komt nog wel :) Wel lekker trouwens 5 arachs, zijn best duur nog unid voor 40fg/ist
Ik heb ook dagen dat er niets fatsoenlijks valt. Gewoon een kwestie van geluk niet meer. De kwaliteit van een item kun je nog beinvloeden met MF, maar welk item er dropt niet. En daarnaast is mf zo overrated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bots zijn niet te detecteren. Met dank aan pathfinding op graphicsniveau, er zijn bots die niet in het geheugen van D2 zitten te droeftoeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:14:
Bots zijn niet te detecteren. Met dank aan pathfinding op graphicsniveau, er zijn bots die niet in het geheugen van D2 zitten te droeftoeteren.
Ik denk dat jij doelt op bots als mm.BOT. Dan heb ik nieuws voor jou want die zijn dus wel degelijk bannable, ondanks geen proces invasion of injecting in dll's. Er is nogal wat ophef geweest over wat de Warden client precies voor informatie terugstuurt naar de server. En geloof me dit is niet alleen maar een rapport van een scan in D2's geheugenruimte. Bij WOW zijn bans geweest waar ook geen dll injection of process invasion bots werden gebruikt. Scripts zoals Autoit zijn detecteerbaar en zijn niet 100% safe om te gebruiken.

Dat er nog geen bans zijn geweest wil dus niet zeggen dat ze niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 182205 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 19:01:
[...]

nja... weasel85, weasel853, etc etc...

d2jsp is ook stom... :')
weasel851 is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 26688 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:36:
[...]

Ik denk dat jij doelt op bots als mm.BOT. Dan heb ik nieuws voor jou want die zijn dus wel degelijk bannable, ondanks geen proces invasion of injecting in dll's. Er is nogal wat ophef geweest over wat de Warden client precies voor informatie terugstuurt naar de server. En geloof me dit is niet alleen maar een rapport van een scan in D2's geheugenruimte. Bij WOW zijn bans geweest waar ook geen dll injection of process invasion bots werden gebruikt. Scripts zoals Autoit zijn detecteerbaar en zijn niet 100% safe om te gebruiken.

Dat er nog geen bans zijn geweest wil dus niet zeggen dat ze niet komen.
Dat er in 8 jaar geen bans zijn geweest voor het gebruik van die bots wilt (vind ik) heel wat zeggen. Elke ronde van bans les ik weer hoe trots mensen zijn dat hun botje niet gedecteerd is omdat hij niet in een dll ronddwaalt. Nou ja, botten is toch stom, als een item je zoveel waard is zou ik zeggen: stort wat geld op d2jsp als je echt niet anders kan en trade je item :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pheno79 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:00:
[...]
Dat er in 8 jaar geen bans zijn geweest voor het gebruik van die bots wilt (vind ik) heel wat zeggen. Elke ronde van bans les ik weer hoe trots mensen zijn dat hun botje niet gedecteerd is omdat hij niet in een dll ronddwaalt. Nou ja, botten is toch stom, als een item je zoveel waard is zou ik zeggen: stort wat geld op d2jsp als je echt niet anders kan en trade je item :')
Tja, ik zou ook niet direct weten waarom die gebruikers niet een ban om de broek krijgen. Als ze echt willen, kunnen ze die bots ook detecteren en daarvoor bannen. Het feit dat ze geen wijzigingen aanbrengen in de memory map, en dat er naast autoit alleen een mod wordt gedraait, is onvoldoende om voor te bannen denk ik. Daarnaast is het ook een dubieuze kwestie als de Warden client buiten Diablo 2 om informatie over je computer en de daarop draaiende processen aan het versturen is. Ik denk dat dat de voornaamste reden is dat er geen bans zijn uitgedeeld.

Zelf spelen en uiteindelijk het goeie spul vinden geeft toch meer voldoening lijkt me. En items kopen of fg kopen is eigenlijk best wel zielig. :')
De erg lage droprates kunnen soms wel frustrerend werken. Ze mogen absoluut runedrops van de hogere runes wel wat frequenter maken. Ze zijn nog zeldzamer dan TC87 drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als er iemand is die een DoomBringer heeft HCL.
Heb er al 1 (thx Tediz) maar heb er 2 nodig :)

Die dingen zijn niets waard maar zonder PGEMS heb je ook niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:38
hmm is battle.net down? ik kom er niet op. vanaf 2 verschillende pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
THE_CR0SS schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:30:
Geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
THE_CR0SS schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:30:
Hier ook niet ben vrolijk aan het muleburnen en baalrunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Werkt die bug met de Carrion Vine ring nog steeds? Dat je als druid lvl21 poison creeper erbij krijgt die als synergy werkt voor Rabies? Of is dat helemaal geen bug? kan ook nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb zowaar een string of ears gevonden, altijd handig als ik nog eens melee ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Wat moet ik als javazone tegen lightres enemies doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtrmEend schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:47:
Mja het beste is een infi merc maar dat is wel prijzig.
Sowieso kan een merc helpen met immunes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou ja zeg,
krijg net van Baal weer een String of Ears, alleen nu met 15% dam reduction ipv 10% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en nu krijg ik net weer Glooms Trap en IK Belt

is het Beltdag vandaag ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 73881 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:13:
Werkt die bug met de Carrion Vine ring nog steeds? Dat je als druid lvl21 poison creeper erbij krijgt die als synergy werkt voor Rabies? Of is dat helemaal geen bug? kan ook nog. :P
Dat was een bug en is verholpen, zo ook de marrowwalk bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XtrmEend schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:47:
Poison Java nemen of wat puntjes in Freezing Arrow..

of

Magewrath
Rune Bow

met +3 Guided arrow dus altijd raak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:12:
en nu krijg ik net weer Glooms Trap en IK Belt

is het Beltdag vandaag ofzo?
Hahah alle 3 de belts zijn best wel common dus dropped best vaak, vorig seizoen in totaal wel stuk of 20 ik belts gevonden. Trouwens bestaat er zoiets als edit om een wijziging/toevoeging aan je post te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:53:
[...]

Hahah alle 3 de belts zijn best wel common dus dropped best vaak, vorig seizoen in totaal wel stuk of 20 ik belts gevonden. Trouwens bestaat er zoiets als edit om een wijziging/toevoeging aan je post te doen
:D
ik had ze alle3 nog nooit gevonden...
wel gehad, maar nooit zelf gevonden... en zo blijft het toch een leuk spellletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
psychoclown schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:53:
...
Trouwens bestaat er zoiets als edit om een wijziging/toevoeging aan je post te doen
Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/edit.gif Rechts boven je post (waar bij de anderen het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/view.gif knopje zit)

[ Voor 21% gewijzigd door MonkeySandwich op 01-08-2008 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:34:
[...]

[afbeelding] Rechts boven je post (waar bij de anderen het [afbeelding] knopje zit)
Uhm moet je niet bij mij wezen ;), het was een opmerking naar balderstein omdat die een mooie dubbelpost had maar toegegeven het staat er een beetje raar had beter kunnen zijn "trouwers, er bestaat". Niets persoonlijk hoor maar valt me vaak op dat het in beide diablotopics gebeurd (de nieuwsupdates die ik in het D3 topic post daargelaten).

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 01-08-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Lol, ik had jou post wel gelezen maar niet wat er boven gebeurde. Ik vond het al een vreemde vraag maar ik dacht: laat ik ook eens behulpzaam zijn :P .

Zelfs dubbelpost ik eigenlijk nooit. Ik gebruik de edit knop sowieso al vaak na het posten van een berichtje omdat het weer vol met typo's staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythrill schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:48:
Lol, ik had jou post wel gelezen maar niet wat er boven gebeurde. Ik vond het al een vreemde vraag maar ik dacht: laat ik ook eens behulpzaam zijn :P .

Zelfs dubbelpost ik eigenlijk nooit. Ik gebruik de edit knop sowieso al vaak na het posten van een berichtje omdat het weer vol met typo's staat.
Haha geen probleem hoor ;)
Mja daar doe ik ook niet aan vind ik niet zo fijn voor de lezers zeg maar :)

Maar goed weer ontopic lijkt me...
Iemand nog iets leuks gedaan in d2land? :P
Gister beetje mijn stuff van me blizz dat over moest naar me lightsorc gemuled, wat spulletjes gekocht zoals extra paar wt's voor me blizz en een crafted light amu erbij :)
Kwam erachter dat ik genoeg str had eigenlijk dus lightskiller met str maar weer verkocht nu nog alleen 2 11res sc's hebben eigenlijk en nog 2/3 clean lightskillers. Ligt er een beetje aan of ik nog gheeds wil gebruiken of niet :) Atm een very low one dus denk dat ik voor 3 extra clean skillers ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Boe! Ik heb maar geen tijd om te spelen :/
Morgen maar weer eens een potje doen denk. Ben ook begonnen met een lightsorcje.
Zo'n ele druid is super voor tower en pitruns, maar de bosses zijn echt te veel moeite (@lvl 85 nu). Blijft toch behoorlijk lastig om jezelf goed te gearen om hell bossruns te doen vind ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:02:
Boe! Ik heb maar geen tijd om te spelen :/
Morgen maar weer eens een potje doen denk. Ben ook begonnen met een lightsorcje.
Zo'n ele druid is super voor tower en pitruns, maar de bosses zijn echt te veel moeite (@lvl 85 nu). Blijft toch behoorlijk lastig om jezelf goed te gearen om hell bossruns te doen vind ik...
Mja ele druids zijn behoorlijk sterk maar vooral met goede gear :)
Daarom vind ik d2jsp ook mooie uitvinding, kan je mooi wat kopen als je nog iets nodig hebt ed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Je bedoelt kopen als in, kopen voor dollars? Dat doe ik alleen met wow gold :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:08:
Je bedoelt kopen als in, kopen voor dollars? Dat doe ik alleen met wow gold :+
Serieus? Nee joh met echt geld doe ik niks ik bedoel fg = forumgold. Van vorig seizoen aardig wat bijeen gesprokkeld dit seizoen al een beetje al zit er natuurlijk ook wat in me items :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Serieus ja. Ah zo, maar om fg te krijgen zul je toch ook eerst een hoop goede items moeten vinden dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm eens kijken :D :o

edit:

The Following Errors Were Found
There are no pending validation requests for that member. Please check the name and try again

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 182205 op 02-08-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:25:
Serieus ja. Ah zo, maar om fg te krijgen zul je toch ook eerst een hoop goede items moeten vinden dan? :)
Er is zelfs vraag naar perfect gems (meestal in packs van 40). Ik heb er het meeste fg daarvandaan getoverd, omdat blizzard phenocode in hun netwerkupdates doen. Als in: if Pheno, then drop cracked sash @ first drop Baal hell.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 22:03

dommerick

is domm

Is baal het waard om te mfen dan? Dat lijkt mij zolang duren :P

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@Pheno: haha ja, ik denk dat ze bij Blizz ook mijn account hardcoded craploot geven :P
Maar goeie tip die pgems, ik zal daar eens mee proberen een start te maken dan. Al zal t wel ff duren voordat ik er 40 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

** echt niets gezien van die hele dubbelpost **

maar goed, zojuist zowaar mijn 1e cold skill grand charm gevonden, met 12%FHR... en in de game er na een ravenfrost :)
wel meer lag vandaag dan gewoonlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:02:
@Pheno: haha ja, ik denk dat ze bij Blizz ook mijn account hardcoded craploot geven :P
Maar goeie tip die pgems, ik zal daar eens mee proberen een start te maken dan. Al zal t wel ff duren voordat ik er 40 heb.
40 is makkelijk an sich, cowen, helforges, je hebt er in een paar runs al aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:25:
Mja heb al bijna al mijn fg van vorige seizoen sinds ik in februari met d2jsp begonnen ben (en begon weer met spelen afgelopen kerst). Begin klein en dan kan je langzaam uitbreiden.
Wat voor mij goed werkt om spul te verkopen is de prijzen kennen al is dat nu niet altijd even makkelijk omdat bijv. de "exotische" builds nog niet veelvuldig gebruikt worden en dus sommige items nu nog worthless zijn maar straks iets in waarde zullen stijgen.
Tip van Pheno zou ik zeker nemen, ook alle jewels houden als ookal zijn ze crap, die willen mensen ook kopen. 40 Jewels voor ~8fg, 40 Pgms voor ~8-10fg, 40 Prubys voor ~12-15fg en 40 Pamys voor ~18-20fg. Pskulls zijn ook wel wat meer waard dan Pgms maar atm zijn de Pskull kopers of blut (ken er eentje) of kopen atm niet.
Doe er je voordeel mee :) normaal gesproken zou ik zeggen ik neem ze in 40packs van je over maar op dit moment roll ik even niet te weinig luck I guess ;).
Anoniem: 231894 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 20:04:
** echt niets gezien van die hele dubbelpost **

maar goed, zojuist zowaar mijn 1e cold skill grand charm gevonden, met 12%FHR... en in de game er na een ravenfrost :)
wel meer lag vandaag dan gewoonlijk...
Lekker bezig :) ColdSk FHR = ~ist - ist+mal

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2008 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:12:
[...]

Mja heb al bijna al mijn fg van vorige seizoen sinds ik in februari met d2jsp begonnen ben (en begon weer met spelen afgelopen kerst). Begin klein en dan kan je langzaam uitbreiden.
Wat voor mij goed werkt om spul te verkopen is de prijzen kennen al is dat nu niet altijd even makkelijk omdat bijv. de "exotische" builds nog niet veelvuldig gebruikt worden en dus sommige items nu nog worthless zijn maar straks iets in waarde zullen stijgen.
Tip van Pheno zou ik zeker nemen, ook alle jewels houden als ookal zijn ze crap, die willen mensen ook kopen. 40 Jewels voor ~8fg, 40 Pgms voor ~8-10fg, 40 Prubys voor ~12-15fg en 40 Pamys voor ~18-20fg. Pskulls zijn ook wel wat meer waard dan Pgms maar atm zijn de Pskull kopers of blut (ken er eentje) of kopen atm niet.
Doe er je voordeel mee :) normaal gesproken zou ik zeggen ik neem ze in 40packs van je over maar op dit moment roll ik even niet te weinig luck I guess ;).
[...]

Lekker bezig :) ColdSk FHR = ~ist - ist+mal
meen je dat nou?
dus dan kom ik in de buurt van een Tal armor of amu?
Beter, zit nu tegen een lvl-upje aan, even nog rondstruinen, en dan eens kijken wat de countess me gaat gunnen :) maar eerst levellen, ga net effe te vaak dood in de tower :(

* 12% FHR als extraatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231894 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:19:
[...]

meen je dat nou?
dus dan kom ik in de buurt van een Tal armor of amu?
Beter, zit nu tegen een lvl-upje aan, even nog rondstruinen, en dan eens kijken wat de countess me gaat gunnen :) maar eerst levellen, ga net effe te vaak dood in de tower :(

* 12% FHR als extraatje
Ja tal armor moet wel lukken, tal amu is max mal maar moet je makkelijk voor um+pul kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Heerlijk, dat draadloos internet. Vroeger nooit geen lag. Nu lvl 74 en lvl 35 aan lag kwijt geraakt met soms wel tien seconden freezes. Noteer mij maar voor SCL ipv HCL. Alles is dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Na een hele lange tijd D2LOD weer eens geïnstalleerd, maar ik loop weer tegen een oud probleem aan. Enorme FPS drops op specifieke stukken (bijv. de trap in act 5 town). Soms isset ook op willekeurige plekken en duurt het 5-10s en dan is het weer over. Met /fps isset dan duidelijk dat 't onder de 10fps valt, soms onder de 5, onspeelbaar dus.

Specs:
AMD64 3000+
1GB RAM
GF7600GT
WinXP SP3

Al een tijd zitten googlen, maar omdat 't spel zo oud is, kan ik niet echt iets vinden.

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeDiZ
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-04 10:57
DirectDraw (2d) in plaats van Direct3D gebruiken zou moeten helpen. Kan je instellen als je die Video Test doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 67853 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 14:38:
Heerlijk, dat draadloos internet. Vroeger nooit geen lag. Nu lvl 74 en lvl 35 aan lag kwijt geraakt met soms wel tien seconden freezes. Noteer mij maar voor SCL ipv HCL. Alles is dood.
Sucks, mja als retired high lvl fps'er ben ik altijd voor fps minstens 60+ en wired inet ;)
Zal het gelijk even veranderen.

Heb trouwens een sellout op d2jsp gezet, Big Mulesellout! Cheap!
Mocht je een bumpje achter willen laten (doe het subtiel, niet dat ik 3 bumps in 5 min heb :P) of wil je er iets van willen maak ik natuurlijk een got prijsje voor je, paar pgms ofzo bijv.

[ Voor 27% gewijzigd door psychoclown op 03-08-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik wil wel een GoT prijsje voor de Tal belt en de 4s monarch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:55:
Ik wil wel een GoT prijsje voor de Tal belt en de 4s monarch :)
Tal belts zijn al gone en de monarch is clean 0/4socks :)
Kan er wel de socketrecipe bijgeven maar spreek je online wel vanavond ofzo.

Btw thnx Maldred voor bumpje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Anoniem: 182205 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

hmm eens kijken :D :o

edit:

The Following Errors Were Found
There are no pending validation requests for that member. Please check the name and try again
Weasel851 staat toch echt in mijn friendlist @ d2jsp.

Mijn "Diablo-break" gaat steeds makkelijker.... Geen jeuk meer, geen trillende handen, geen malende plannetjes over nog-te-maken build .... het afkicken gaat lukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:26:
[...]

Mijn "Diablo-break" gaat steeds makkelijker.... Geen jeuk meer, geen trillende handen, geen malende plannetjes over nog-te-maken build .... het afkicken gaat lukken :+
Als je dat allemaal had, dan moest je allang gestopt zijn ;). Heb er op het moment er ook niet echt veel zin. Mss dan toch ook ff een break pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
psychoclown schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 12:39:
[...]

Tal belts zijn al gone en de monarch is clean 0/4socks :)
Kan er wel de socketrecipe bijgeven maar spreek je online wel vanavond ofzo.
Ik heb alleen maar pgs te bieden dus hopelijk is dat voldoende dan :)
Zal proberen vanavond online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:57:
[...]

Ik heb alleen maar pgs te bieden dus hopelijk is dat voldoende dan :)
Zal proberen vanavond online te zijn.
Ja sure is goed hoor heb je trouwens ook geadd op d2jsp :)
Daarstraks eindelijk iets meer lucky met mfen, vond een gul bij eld :9 *ka-ching*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 15:26:
[...]

_/-\o_

8) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Hehe, inderdaad Ron..... Ik ben alleen nog niet zo "ver" als jij dat ik D2 echt van de PC verwijder. Over een paar maanden waag ik nog wel een poging verwacht ik. Want het duurt nog f*cking lang tot D2 uitkomt :(

@Psychoclown, je hebt een nice D3-topic gemaakt joh _/-\o_
Begin nu ook eens seiriues aan D2, HCL I mean 8)

[ Voor 13% gewijzigd door tollo71 op 04-08-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:50:
[...]

Hehe, inderdaad Ron..... Ik ben alleen nog niet zo "ver" als jij dat ik D2 echt van de PC verwijder. Over een paar maanden waag ik nog wel een poging verwacht ik. Want het duurt nog f*cking lang tot D2 uitkomt :(

Dat kan idd nog lang duren :D :+

Cool thanks, bijna altijd up-to-date en dagelijkse als er nieuws is :)
Haha thanks voor de "invite" maar mezelf kennende ben ik dood voordat ik in baals throne in normal zit :D Wie weet maak ik wel eens een HC char voor de fun, zijn jullie iig de eerste die het horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik heb op d2jsp een request om de GoT guild te joinen gestuurd. Weet alleen niet wie kwakke01 is hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene59 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:44:
Ik heb op d2jsp een request om de GoT guild te joinen gestuurd. Weet alleen niet wie kwakke01 is hier?
Gewoon kwakke01 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:50:
[...]
Want het duurt nog f*cking lang tot D2 uitkomt :(

8)7

kortom.. je loopt 10 jaar achter? :D ja.. toen d2 lod released was, wist ik gewoon dat d3 eraan zat te komen... :9

heb de admin @ d2jsp een mailtje gestuurd over mijn verloren account... dus even reactie afwachten

soso @ lvl 89
smiter @ lvl 85

Heb nu ook een lekkere baalrun party gevonden voor elke middag/aaf 8) runs onder de 3 min inc. baal

en zit in uber diablo game nu ... ip 96

http://dclone.is-a-chef.n...=walkcount%20-%20sojcount :D dus hopen dat ie spawned ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Rene59 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:44:
Auwwwww, Kwakke is hier legendarisch........... hoogste RiP-score ever @ HC >:)
Duhhhh, D3 inderdaad .....

Trouwens Weasel, je hebt mijn allerlaatste RiP "live" meegemaakt (overmodige Soso die achter je aanging @ Countess....)

[ Voor 20% gewijzigd door tollo71 op 04-08-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ja hee ik post hier net een paar weekjes he (in deze topic) ;) Maar goed, respect hoor :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rene59 op 04-08-2008 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Rene59 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:00:
Ja hee ik post hier net een paar weekjes he (in deze topic) ;) Maar goed, respect hoor :)
Geen probleem joh :)
Welkom bij de GoT-D2 club!

@Margootje, volgens d2jsp heb je nog 0.40 fg ..........

[ Voor 10% gewijzigd door tollo71 op 04-08-2008 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tollo71 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:02:
[...]

Geen probleem joh :)
Welkom bij de GoT-D2 club!

@Margootje, volgens d2jsp heb je nog 0.40 fg ..........
rofl :D gooi er maar 600 bovenop :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Woei, bk5 getrade voor een mara24 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Yep, ik ben ook weer helemaal verslaafd... :P Gaat alleen nog niet zo snel, want speel tot nu toe alleen solo SCL. Maar dan is het wel fijn om als Meteorb als één van je eerste items een +3 Warmth/+2 FireBolt eagle orb te vinden.. 8)

Heb normal inmiddels doorlopen, en ben beetje aan het mf'en gegaan. Vind nog geen super items (daarvoor is het ook normal, duh), maar wel een perfect tarnhelm gevonden. Die dus maar gelijk gesocket en een perfect topaz erin. En een 3-socket gothic plate met 3 perfect topaz erin... Ja, volgens mij gaat dit spel me weer veel uurtjes kosten... :P

Is het aan te raden om een account aan te maken op d2jsp? Heb eigenlijk nooit echt getrade, maar dat zou dus redelijk veilig kunnen op d2jsp? Had vroegah namelijk wel een stuk of tweehonderd perfect gems verzameld. Daar is dus best wel wat aardigs voor te krijgen tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:24:
Yep, ik ben ook weer helemaal verslaafd... :P Gaat alleen nog niet zo snel, want speel tot nu toe alleen solo SCL. Maar dan is het wel fijn om als Meteorb als één van je eerste items een +3 Warmth/+2 FireBolt eagle orb te vinden.. 8)

Heb normal inmiddels doorlopen, en ben beetje aan het mf'en gegaan. Vind nog geen super items (daarvoor is het ook normal, duh), maar wel een perfect tarnhelm gevonden. Die dus maar gelijk gesocket en een perfect topaz erin. En een 3-socket gothic plate met 3 perfect topaz erin... Ja, volgens mij gaat dit spel me weer veel uurtjes kosten... :P

Is het aan te raden om een account aan te maken op d2jsp? Heb eigenlijk nooit echt getrade, maar dat zou dus redelijk veilig kunnen op d2jsp? Had vroegah namelijk wel een stuk of tweehonderd perfect gems verzameld. Daar is dus best wel wat aardigs voor te krijgen tegenwoordig?
Daarmee kan je idd beginnen, 200pgms kun je ongeveer 40-50fg voor krijgen wat gelijk staat aan een ist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm is er een diabloclone lijst voor europe...

volgens mij keek ik op de verkeerde -.-

http://dclone.is-a-chef.n...=walkcount%20-%20sojcount

:'(
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.