Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 18:12:
[...]

Bij de def maakt het dus uit :P
Ja dat snap ik maar heb ik deze ladder nog niet genomen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 12:29
Ok ik heb eergisteren dus mn eerste item gevonden die het daadwerkelijk waard is om te traden. Nou zou ik het kunnen verkopen voor 60-70fg en dan een Tal's Amu + Armor kopen, of direct traden voor een Tal's Amu + Armor en misschien los nog fg? Wat is de handigste/snelste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

snelste is niet hier posten maar eerste van de twee opties die je ziet nemen :). Ik heb binnenkort een hele waslijst nodig aan gear.

Full pally hammerdin gear
Full BO gear
Full soso MF gear, moet build alleen nog even kijken, full orber / meteorb / light (maar light heb ik al zo vaak gehad :()

[ Voor 57% gewijzigd door Flapmo op 20-08-2008 20:38 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MailMan schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 19:35:
Ok ik heb eergisteren dus mn eerste item gevonden die het daadwerkelijk waard is om te traden. Nou zou ik het kunnen verkopen voor 60-70fg en dan een Tal's Amu + Armor kopen, of direct traden voor een Tal's Amu + Armor en misschien los nog fg? Wat is de handigste/snelste manier?
wat voor item he... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mara 26 ;)
Wel lekker dus :)

Was trouwens al mijn leading offers verloren :'(
Stelletje hypebidders... maar goed nu wel iemand anders gevonden die mijn ft van 2.5k fg neemt.
Nou nog wachten op medi.. dat duurt ook een eeuwigheid we wachten al bijna 25min 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Weet iemand het ip van europe battle.net? Het lagged vrij hard om de 10-20sec bij mij, waardoor teleporten echt te link wordt soms...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ports bedoel je?
Zou ik zo even moeten googlen al kun je dat vast ook wel zelf ;)
Staat volgens mij op een help page van blizzard.

Als je nog niet gevonden heb, Blizzard Support ;)

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 20-08-2008 23:44 ]

• MailMan
Nee bedoel echt het ip adres, anders kan ik er niet naar pingen :)
MailMan schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 00:03:
Nee bedoel echt het ip adres, anders kan ik er niet naar pingen :)
Dat is per server verschillend :)
Bekijk anders even de dclone serverlijst in de TS daar staan ip's van de servers :)

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Doe mij ook ff op die playerlist anders. Ben niet super-actief, maar ik speel toch wel regelmatig. Toevallig een maandje terug ofzo weer begonnen na het 2 a 3 jaar niet gespeeld te hebben.

Characters:
- Lvl 85 Meteorb sorceress
- Lvl 82 Concentrate barb
- Lvl 40(?) Skelliemancer

Vicariously I live while the whole world dies

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb ook toevallig een lvl 82 concentrate barb, ik kan toch niet begrijpen waarom dit zo;n fijne build is. Ik heb dan uiteraard niet de beste items maar goed. Mijn probleem is dat hij zo weinig schade doet. Met concentrate en BO en shout maxed doet mijn barb rond de 1500 schade. Ik zwaai met een phaseblade lightsabre. Andere hand sormshield. Op hell overleef ik redelijk goed, heb een defends van rond de 12k, maar er is gewoon geen doorkomen aan als ik 50 keer op elke vijand in moet hakken. :(

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:39:
Doe mij ook ff op die playerlist anders. Ben niet super-actief, maar ik speel toch wel regelmatig. Toevallig een maandje terug ofzo weer begonnen na het 2 a 3 jaar niet gespeeld te hebben.

Characters:
- Lvl 85 Meteorb sorceress
- Lvl 82 Concentrate barb
- Lvl 40(?) Skelliemancer
Tuurlijk mag je ook in de playertable maar opzich handig om de required info mee te geven :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

FloydRaalte schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:58:
Heb ook toevallig een lvl 82 concentrate barb, ik kan toch niet begrijpen waarom dit zo;n fijne build is. Ik heb dan uiteraard niet de beste items maar goed. Mijn probleem is dat hij zo weinig schade doet. Met concentrate en BO en shout maxed doet mijn barb rond de 1500 schade. Ik zwaai met een phaseblade lightsabre. Andere hand sormshield. Op hell overleef ik redelijk goed, heb een defends van rond de 12k, maar er is gewoon geen doorkomen aan als ik 50 keer op elke vijand in moet hakken. :(
Hehe ik heb PRECIES hetzelfde probleem. Ik denk dat een BEAST runeword wel een goede oplossing zou zijn, met name vanwege de Fanaticism die het geeft.

Edit: ik heb zelf Nord's Tenderizer, daarmee gaat het iets beter dan met die Lightsabre. Baranar's Star zou nog beter zijn denk ik

[ Voor 8% gewijzigd door Vicarious op 21-08-2008 11:13 ]

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:04:
[...]

Tuurlijk mag je ook in de playertable maar opzich handig om de required info mee te geven :)
Ok, wat is die info precies?

- Username: nyny83
- Realm: Europe
- Type: Softcore Ladder

Nog meeer nodig?

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:07:
[...]

Hehe ik heb PRECIES hetzelfde probleem. Ik denk dat een BEAST runeword wel een goede oplossing zou zijn, met name vanwege de Fanaticism die het geeft.
Dat valt vies tegen. Fana is echt way overrated imho :)
Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:08:
[...]

Ok, wat is die info precies?

- Username: nyny83
- Realm: Europe
- Type: Softcore Ladder

Nog meeer nodig?
Nope dit is all I need, thank you :)
Probeer de volgende keer de edit button te gebruiken aub.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:08:
[...]

Probeer de volgende keer de edit button te gebruiken aub.
Om maar even verder offtopic te gaan: ik vind dat zelf nooit handig. Veel mensen lezen alleen de nieuwste posts en gaan niet nog oude posts doorspitten om te kijken of iemand hem wellicht nog ge-edit heeft

En Pheno: dat runeword geeft ook een zooi enhanced damage op het wapen, plus dat je met Fanaticism een stuk sneller kan meppen. Ik heb het niet geprobeerd (heb de runes niet), maar dikke kans dat je (zeker als je het combineert met wat open wounds, deadly strike en/of crushing blow) best wat damage kan uitdelen.

Het grootste probleem van een concentrator barb is dat je maar 1 vijand tegelijk kan aanvallen (geen crowd control), dus kun je maar beter zorgen dat je snel kan slaan om zo snel mogelijk van je vijanden af te komen lijkt me.

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Om maar even verder offtopic te gaan: ik vind dat zelf nooit handig. Veel mensen lezen alleen de nieuwste posts en gaan niet nog oude posts doorspitten om te kijken of iemand hem wellicht nog ge-edit heeft

En Pheno: dat runeword geeft ook een zooi enhanced damage op het wapen, plus dat je met Fanaticism een stuk sneller kan meppen. Ik heb het niet geprobeerd (heb de runes niet), maar dikke kans dat je (zeker als je het combineert met wat open wounds, deadly strike en/of crushing blow) best wat damage kan uitdelen.
Damage wel, maar fana maakt je niet supersnel, daar zijn calculatoren voor. Het is level 9 fana, 40 ias met beast. Ik heb even gekeken, je snelheid wordt 10 fpa in een collosseus sword.
Met een 6 socket collosseus sword, 2 shal heb ik al 12 fpa. Een stuk goedkoper, die shaels.
2 mods op beast die je dus al kan wegstrepen. Regel een cruel col. sword (300% damage) met 40 ias en je socket dat beestje, dan ben je al sneller en pijnlijker dan de 3 mods op beast.

Dan crushing blow en open wounds. Daar heb je 4 sockets voor over, moet lukken :)
Er zijn dus veel betere runewords, volgens mij doet breath of dying meer pijn. Alleen mis je dan de crushing, maar dat is met andere items wel te krijgen (duress runeword bv, dat is 35% cb op allebei de wapens ipv crushing op alleen je linker/rechterhand) ;)
Enige nadeel van botd: die poison on killing, het laat je fpa even inzakken. Maar goed, het is op killing a monster, dus heel erg irritant is het niet :)

Crowd control: kijk eens naar de warcries, daar zitten best wel pareltjes bij (tip: howl + taunt of warcry alleen (stun van een enorme tijd indien maxxed) ).

[ Voor 4% gewijzigd door Pheno79 op 21-08-2008 14:04 ]

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:12:
[...]

Het grootste probleem van een concentrator barb is dat je maar 1 vijand tegelijk kan aanvallen (geen crowd control), dus kun je maar beter zorgen dat je snel kan slaan om zo snel mogelijk van je vijanden af te komen lijkt me.
De fana van Beast geeft zeker een lekkere boost maar imo is een eth botd BA dan beter, geen fana aura maar wel meer dmg en IAS is bijna gelijk. 30 Attr points en veel LL/ML daarentegen geen CB of OW maar dat kun je wel van andere items krijgen zoals bijv. gores of draculs.

Kun je anders eens opsommen wat je equip is?

Met oude posts denk ik aan een page of meer terug (uitgaande dat er niet veel gepost is) maar dubbel posten omdat ze anders de oude post niet zullen lezen? Beetje krom vind je niet.. je posts waren niet meer dan 1 min na elkaar gepost kleine moeite om het een beetje clean te houden.. maarja dat is mijn mening :) je hebt notabene ook nog de je eerste post 5min na de 2e post ge-edit 8)7

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 21:12

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Nadeel van die runewords is dat ze zo moeilijk te maken zijn. Breat of the dying kan je wel vergeten, daar zit Zod in. Hoeveel triljoen El runes had je daarvoor nodig? Volgens mij was Grief nog wel redelijk te doen voor een barb rune sword. En een collosseus sword heb ik nog nooit gezien geloof ik. Misschien ergens kopen? :S

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:04:
[...]

De fana van Beast geeft zeker een lekkere boost maar imo is een eth botd BA dan beter, geen fana aura maar wel meer dmg en IAS is bijna gelijk. 30 Attr points en veel LL/ML daarentegen geen CB of OW maar dat kun je wel van andere items krijgen zoals bijv. gores of draculs.

Kun je anders eens opsommen wat je equip is?

Met oude posts denk ik aan een page of meer terug (uitgaande dat er niet veel gepost is) maar dubbel posten omdat ze anders de oude post niet zullen lezen? Beetje krom vind je niet.. je posts waren niet meer dan 1 min na elkaar gepost kleine moeite om het een beetje clean te houden.. maarja dat is mijn mening :)
Ik dacht dat je het over mijn gegevens had, dat ik die bij mijn oude posts moest editen. Nu begrijp ik wat je bedoelt..

Equipment van mij is niet best, ben (doordat ik opnieuw ben begonnen en een schijthekel heb aan magicfinden) vrij poor. Zo uit mijn hoofd:
- Helm: Vampire gaze voor de life en manasteal en dmg reduction
- Wapen: Nord's Tenderizer
- Schild: Stormshield
- Armor: Weet ik niet, iets met rond de 800 defense en wat crushing blow enzo
- Belt: String of ears? Belt met lifesteal en damage reduction iig..
- Gloves: gele 20% IAS en 5% lifesteal, prut dus ;)
- Ringen: Ravenfrost en Dwarf Star
- Boots: War Travelers
- Charms: wat +resists en +life

Over Breath of the Dying: ongetwijfeld beter, maar zelf in mijn redelijk rijke periode kon ik daar echt niet aan komen. Beast lijkt me voor mij een iets realistischer doel. Maar ik begrijp van Pheno dat ik die Beast wellicht beter ergens anders voor kan gebruiken ;)

Die stun van die warcry is inderdaad goed, maar ik ben zo stom geweest om al mn punten in Axe Mastery te doen (was mn eerste char in lange tijd, en ik dacht altijd dat axes voor barbs de beste wapens waren)

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

Ik dacht dat je het over mijn gegevens had, dat ik die bij mijn oude posts moest editen. Nu begrijp ik wat je bedoelt..

Equipment van mij is niet best, ben (doordat ik opnieuw ben begonnen en een schijthekel heb aan magicfinden) vrij poor. Zo uit mijn hoofd:

Over Breath of the Dying: ongetwijfeld beter, maar zelf in mijn redelijk rijke periode kon ik daar echt niet aan komen. Beast lijkt me voor mij een iets realistischer doel. Maar ik begrijp van Pheno dat ik die Beast wellicht beter ergens anders voor kan gebruiken ;)

Die stun van die warcry is inderdaad goed, maar ik ben zo stom geweest om al mn punten in Axe Mastery te doen (was mn eerste char in lange tijd, en ik dacht altijd dat axes voor barbs de beste wapens waren)
Oh, in axes heb je ook wel wat leuke beestjes hoor.
http://battle.net/diablo2exp/items/elite/uaxes.shtml Hellslayer doet veel pijn, niet alleen physiek.
Een fractie van wat een beast kost. beast vind ik een overhyped item, wat nu alleen bij skelliemancers gebruikt wordt, odmat die aura geil zijn of zo :')
Die 4 sec die baal hell langer duurt met een beast icm een might, concentration polearm merc scheelt tov van mijn good ol' reviva setup, nee dank je.
Dan liever flink wat + items, dan worden ze wat tougher van.

Idem bij een barb, beast is gewoonweg niet zijn wapen. Er zijn veel betere combis bedenkbaar. Kijk in de OP, daar staat een diverse calculatorsite, dan kun je het zelf invullen :)
FloydRaalte schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:08:
Nadeel van die runewords is dat ze zo moeilijk te maken zijn. Breat of the dying kan je wel vergeten, daar zit Zod in. Hoeveel triljoen El runes had je daarvoor nodig? Volgens mij was Grief nog wel redelijk te doen voor een barb rune sword. En een collosseus sword heb ik nog nooit gezien geloof ik. Misschien ergens kopen? :S
Nja Zod is eigenlijk in verhouding goedkoper, net als cham en sur, (ok atm niet omdat er veel mensen belang bij hebben) dan andere highrunes (except voor vex).
Grief is ook zeker goed maar zoals ik probeer aan te geven is die maar iets goedkoper dan een botd.
Collosseus sword is zo'n elite 2handed sword, naast ba en pb zeker goed wapen :)
Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

Opzich niet heel gek alleen zou imo Arreats, verdungo/nosferatu en draculs sowieso nog erbij moeten komen alle 3 niet de meest dure spullen die goed voor je barb zouden zijn :)
Zoals ik tegen floyd ook al zei hierboven is een botd niet eens zo heel veel duurder dan bijv grief/beast, ze zijn sowieso allemaal nog duur ivm rest van je "benodigde" gear but you get my point ;)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Draguls en Arreats staan inderdaad hoog op het lijstje voor deze barb, dat scheelt al een stukje inderdaad.

@Pheno: ik heb Beast nog nooit geprobeerd/gezien op een barb. Het leek me gewoon iets om te proberen, en als het niet lukte kon ik er altijd nog wel een ander doel voor verzinnen :P Verder heb ik met mn barb graag een shield voor blocking en de resists die het geeft. Ik heb zonder shield ook even geprobeerd, maar dan ben ik om de haverklap dood als ik niet kan lifeleachen (undeads bijvoorbeeld). Dat wordt weer teniet gedaan zodra ik die Dracul's heb, dus dan kan ik het nog eens proberen.

Om de haverklap dood? Je hebt zeker geen warcry die stunned? :+
Mijn howler/beserk barb met dus 0-def stond rustig in de throne in het midden te stunnen, er is toch geen hond die je kan raken. Howl was synergy voor beserk, vandaar, wel handig met rangers waar je niet constant naar toe wilt rennen om ze te stunnen.
Dus howl, pick a victim, stun, kick his butt. Next. Rinse repeat. In de throne niet nuttig, dan stun je gewoon elke randdebiel die maar een vinger naar je wilt uitsteken. En of je nu beserk of concentrate gebruikt, dat maakt niet uit imho.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Klopt, maar zoals ik al zei heb ik geen punten in die stunnende warcry omdat ik die dus in een mastery heb gedaan. De overige punten had ik nodig voor concentrate, shout en battle orders.

rebuildje? Zo heb je namelijk helemaal geen crowd control, of howl level 1 moet wat voor je doen.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:15:
rebuildje? Zo heb je namelijk helemaal geen crowd control, of howl level 1 moet wat voor je doen.
Mwah, zodra mn mercenary wat sterker is kan die nog wat uitrichten met zn Holy Freeze. Bovendien ga ik, mits ik een shield gebruik, zelden dood door mn achterlijk hoge defense, veel damage reduction (door equipment die ik nu gebruik) en redelijke resists. Crowd control is niet mijn grootste probleem, meer dat ik te weinig dmg doe. Ik zal dus echt een elite wapen als een BotD moeten hebben om dat op te lossen. Dan moet ik voorlopig nog even MF-en om die te kunnen traden iig :X

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:29:
[...]

Mwah, zodra mn mercenary wat sterker is kan die nog wat uitrichten met zn Holy Freeze. Bovendien ga ik, mits ik een shield gebruik, zelden dood door mn achterlijk hoge defense, veel damage reduction (door equipment die ik nu gebruik) en redelijke resists. Crowd control is niet mijn grootste probleem, meer dat ik te weinig dmg doe. Ik zal dus echt een elite wapen als een BotD moeten hebben om dat op te lossen. Dan moet ik voorlopig nog even MF-en om die te kunnen traden iig :X
Ach een Char is zo gelvled dus misschien het overwegen waard :)
Trouwens weet ik niet of je mijn post over mercs had gelezen (want mailman vroeg erover) maar mercs hoef je niet zelf te lvlen dus je hoeft alleen maar voor wat merc gear te zorgen en eentje kopen die bijna zelfde lvl als je barb is :)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:40:
[...]

Ach een Char is zo gelvled dus misschien het overwegen waard :)
Trouwens weet ik niet of je mijn post over mercs had gelezen (want mailman vroeg erover) maar mercs hoef je niet zelf te lvlen dus je hoeft alleen maar voor wat merc gear te zorgen en eentje kopen die bijna zelfde lvl als je barb is :)
Ik wil eerst nog even afwachten tot ik een brute (BotD?) axe heb geprobeerd, dan kan die Axe mastery nog wel eens goed van pas komen ;)

Dat van die mercs had ik wel gelezen inderdaad. Ik heb nog even verder gezocht en het heeft inderdaad totaal geen zin meer. Ik dacht altijd dat de stats (strength en resists en aura sterkte) beter waren als je hem levelde maar blijkbaar sinds 1.11 niet meer. Ik ga vanavond gelijk ff in nightmare een nieuw kereltje huren.

Vicarious schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 15:29:
[...]

Het helpt iets, dat holy freeze, maar als je een rebuild doet zul je merken dat als je crowd control als stun hebt, je helemaal niet zit te snakken om die botd. Je hebt zo'n 5 sec op skill level 20 om iedereen het leplazarus uit hun ogen te slaan.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm ik zal een rebuild ook zeker overwegen, maar voor later als ik er nog wat meer aan getweakt en geklooid heb. Heb ik ook tijd om eerst mn skelliemancer af te maken :P

Overigens had ik vroeger altijd het idee dat stun wel werkte, maar dat je zodra je aanviel die stun ineens over is en ze terugmeppen. Klopt dat ook?

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Pheno79 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:12:
[...]
je helemaal niet zit te snakken om die botd. Je hebt zo'n 5 sec op skill level 20 om iedereen het leplazarus uit hun ogen te slaan.
je zit wel een beetje op BotD te wachten (of in ieder geval op een snel wapen), want je bent vaak erg traag als barb en BotD heeft toch lekker 60% ias
in ieder geval ik miste altijd het meest de attack speed, raken deed ik wel en damage is ook vaak geen probleem (je hebt vaak toch massive enhanced DMG en AR)

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Frunz schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:29:
[...]

je zit wel een beetje op BotD te wachten (of in ieder geval op een snel wapen), want je bent vaak erg traag als barb en BotD heeft toch lekker 60% ias
in ieder geval ik miste altijd het meest de attack speed, raken deed ik wel en damage is ook vaak geen probleem (je hebt vaak toch massive enhanced DMG en AR)
Mwoa, ik sloeg met een shaeled ribcracker. Kapot gingen ze toch wel. Botd, is leuk, maar dan kun je als je cheap wilt zijn beter een flinke shaeled (tot een breakpoint natuurlijk) 6-socketed cruel weapons patsen. Of een cruel ... of quickness. 210~300% enh dam en 40% ias voordat je al begint. Laat dat socketen en je kunt geheel los met van alles en nog wat qua mods.
je weet het, ik ben zelf van de cheap builds. Losgaan met duped items is 1x leuk, maar te saai imho.

• Frunz
Pheno79 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 19:44:
[...]

Mwoa, ik sloeg met een shaeled ribcracker. Kapot gingen ze toch wel. Botd, is leuk, maar dan kun je als je cheap wilt zijn beter een flinke shaeled (tot een breakpoint natuurlijk) 6-socketed cruel weapons patsen. Of een cruel ... of quickness. 210~300% enh dam en 40% ias voordat je al begint. Laat dat socketen en je kunt geheel los met van alles en nog wat qua mods.
je weet het, ik ben zelf van de cheap builds. Losgaan met duped items is 1x leuk, maar te saai imho.
een cruel...of the quickness is nou ook niet bepaald goedkoop, en er zijn inderdaad meer items waarmee je redelijk snel kan zijn, maar ik was altijd een WW barb, dus afhankelijk van de ias op alleen me wapen, en dan is een BotD wel heel lekker, vooral omdat de andere mods ervan ook niet mis zijn (ik had altijd een lack of mana leech :P)

Het is shopable? En als je een beetje slim bent zorg je dat je het speelt op een mastery die niet veel mensen doen. 2-handed spear of stave (mace mastery viel daar onder). Een Shillelagh is net zoveel damage als een mancatcher. En het ziet er style uit O-) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Got to love bnet O+ ...
Ben je aan het mulen knalt de server eruit vond ook al dat er enorme lag was opeens (sinds ~30-45min). Niet echt iets aan waarde verloren tho.. tgod, wat ik/tal/nat set spul en wat pgms/jewels.
Maarja gaat me dan ook vooral om de lag van de server iets anders positief is dan wel weer dat ik nog maar ~ 47mil tot 93 moet :)

-Edit-

Ook goed.. niet eens mijn items van gisteravond kwijt, enorme rollback van de server ;)
Zo maar eens eventjes baalrunnen nog..

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 23-08-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 16:31
Net als zoveel mensen met het vooruitzicht van Diablo 3 in aantocht, heb ik ook maar weer eens mijn cd's uit de kast getrokken en afgestoft (hadden al 5 jaar stof lopen happen). Ben achteraf blij dat ik de keys niet heb weggegeven :)

Helaas niet zoveel tijd meer om te spelen als toen ik nog student was, maar wel genoeg om het interessant te houden. Met een stel NL's maakt het toch een stuk gezelliger. Dan kun je nog met goed fatsoen wat items delen met runnen.

Je kunt mij op het lijstje toevoegen:
account: jompje SCL

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 09:54:
Net als zoveel mensen met het vooruitzicht van Diablo 3 in aantocht, heb ik ook maar weer eens mijn cd's uit de kast getrokken en afgestoft (hadden al 5 jaar stof lopen happen). Ben achteraf blij dat ik de keys niet heb weggegeven :)

Helaas niet zoveel tijd meer om te spelen als toen ik nog student was, maar wel genoeg om het interessant te houden. Met een stel NL's maakt het toch een stuk gezelliger. Dan kun je nog met goed fatsoen wat items delen met runnen.

Je kunt mij op het lijstje toevoegen:
account: jompje SCL
Zal je meteen even adden aan de playertable :)

Ben trouwens inmiddels trots lvl93 met mijn lightsorc, vind het ook nog steeds erg leuk om met haar te spelen, me smiter die staat nog steeds te wachten om gefinished te worden maar ik denk dat ik daar nog niet echt mee verder ga voorlopig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
hooray!
Vanavond maar eens kijken of ik mijn skelliemancer door de Acts heen krijg. Blijft na 5 jaar nog steeds mijn favoriete char. Is wat minder belastend voor de wijsvinger en geeft je een heerlijke managers-rol :P

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:08:
hooray!
Vanavond maar eens kijken of ik mijn skelliemancer door de Acts heen krijg. Blijft na 5 jaar nog steeds mijn favoriete char. Is wat minder belastend voor de wijsvinger en geeft je een heerlijke managers-rol :P
Komt wel goed. Ik ben inmiddels lvl 48 met mn skelliemancer en vanaf lvl 25-30 wordt het echt makkelijk. Gaan je skellies niet meer zo vaak dood, heb je wat betere items (dus grotere range op je curses etc.) en hakken je skellies elke vijand best snel dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm, dan zit mijn build wel goed op dit moment aangezien mijn skellies al bij lvl 19 niet kapot te krijgen zijn. :)

Wat was de meest handige build ook alweer als je skell mastery en skelly's gemaxed heb? Moet je dan overgaan op Mages & Revive Undead, of meer investeren in curses (heb nu alleen lvl 1 amp dmg)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb het inmiddels ook alweer enkele uurtjes gespeeld en ik blijf het voorlopig ook nog wel een tijdje spelen, dus je mag me ook aan het lijstje toevoegen:
HetBiggie, SCL Europe

Ben begonnen met een meteorb sorc (lvl 55 ofzo) en een frenzybarb (lvl 19 nu, dus eigenlijk nog geen frenzybarb... :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:20:
Hmm, dan zit mijn build wel goed op dit moment aangezien mijn skellies al bij lvl 19 niet kapot te krijgen zijn. :)

Wat was de meest handige build ook alweer als je skell mastery en skelly's gemaxed heb? Moet je dan overgaan op Mages & Revive Undead, of meer investeren in curses (heb nu alleen lvl 1 amp dmg)?
Sowieso is het handig minstens 1 puntje in summon resists te doen en een puntje in claygolem voor de slow :) Mages waren dacht ik niet zo sterk op hoger lvl maar zeker weten doe ik dat niet meer zou ik even moeten opzoeken of pheno moet hier toevallig langskomen voor die tijd ;)
HetBiggie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:32:
Ik heb het inmiddels ook alweer enkele uurtjes gespeeld en ik blijf het voorlopig ook nog wel een tijdje spelen, dus je mag me ook aan het lijstje toevoegen:
HetBiggie, SCL Europe

Ben begonnen met een meteorb sorc (lvl 55 ofzo) en een frenzybarb (lvl 19 nu, dus eigenlijk nog geen frenzybarb... :P ).
Zal je ook even toevoegen aan de table :)

Mochten jullie mij willen toevoegen, doe het gerust hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)
Zeg het dan wel even hier of whisper me ingame @ kyozu2 gezien ik die atm het meeste gebruik van mijn accounts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Mijn HC skelliemancer is lvl 63 nu, zit in Hell act 1 en doe wat pitts voor de MF, gaat redelijk en nog steeds alive.
NM was easy, Hell is echt anders, maar nog geen narrow escapes.
Wel is de merc gevoelig, en gaat redelijk vaak dood, kost ook een hoop dan.
Maar echt goede dingen vinden is er nog niet bij, ik vertouw nu vooral op goedkope runewords, zoals Rhyme of Acient Pledge.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:20:

Het ligt er een beetje aan hoe je verder wil.

Vriend van mij heeft max skellies en max mages en maar 1 punt in revive. Die hakt aardig in hell act 3, maar begin in act 4 wordt het toch lastig.

Ik zou ofwel full mages gaan, ofwel full corpse explosion. met Full CE krijg je namelijk een mega killing spree :)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Corpse Explosion is een goede, maar die zou ik niet maxen. Een goede range is leuk, maar met al je +skills wordt het al gauw overdreven. Ik ga denk ik voor 10 punten in CE, en de rest verdelen over Clay Golem en Golem Mastery om die clay golem levend te houden. Zijn slow ability is wel erg handig.

Investeren in curses vind ik niet handig. Veel curses vergroten alleen de range (met uitzondering van Lower Resist), en die wordt al groot genoeg met alle +skills die een necro zelfs zonder goede gear kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:54:
Corpse Explosion is een goede, maar die zou ik niet maxen. Een goede range is leuk, maar met al je +skills wordt het al gauw overdreven. Ik ga denk ik voor 10 punten in CE, en de rest verdelen over Clay Golem en Golem Mastery om die clay golem levend te houden. Zijn slow ability is wel erg handig.

Investeren in curses vind ik niet handig. Veel curses vergroten alleen de range (met uitzondering van Lower Resist), en die wordt al groot genoeg met alle +skills die een necro zelfs zonder goede gear kan krijgen.
Ja lijkt mij de beste keuze idd, de curses die je nodig kan hebben 1pt evenals de prereqs. Mages en revives zou je ook nog beide 1 pt in kunnen stoppen, die komen dan toch nog wel op behoorlijk lvl met redelijke gear. Clay golem zelfs zou ik dan eerst maxen na paar punten in CE en 1pt in summon resist/clay golem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mages lopen in de weg. Als je cold mages hebt slopen ze je corpses, en poison mages doen belachelijk weinig dmg. Daar heb je dus te weinig aan. Met 1 punt in Revive haal je makkelijk zonder goede gear een revive of 7/8, dus dat is wel mooi. Zeker doen, heb ik ook gedaan.

Summon resist moet ook ZEKER een punt in, daarmee overleven je skellies een stuk beter in Hell volgens mij. En met al je +skills komt hij nog best hoog ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ok, dan zal ik de summon resist spell meepakken in de build. Uiteraard lonkt CE ook wel (gezien zijn effect met slechts 1 pnt).

Wat me wel opviel dit weekend (na 5 jaar spelen) is dat de assassins nu echt een zeldzaamheid aan het worden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Assassins gaan te makkelijk dood (slechts 2 life voor 1 punt in vit) en zijn nergens ECHT goed in. Ja, traps, maar dan ben je vaak het zaadje met Lightning Immunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:32:
Assassins gaan te makkelijk dood (slechts 2 life voor 1 punt in vit) en zijn nergens ECHT goed in. Ja, traps, maar dan ben je vaak het zaadje met Lightning Immunes.
*proest. Je kunt gamen of je kunt het niet. De assa is het meest veelzijdige char in het hele zooitje. En een van de winige chars die super crowdcontrol heeft, full res op hell, superminion en kan de ubers binnen een paar minuten solo. Alleen de smiter is luier om te maken daarvoor, maar die heeft dan weer geen crowd control :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dan kan ik het blijkbaar niet :P Ik kreeg geen voldoende defense, resistances full krijgen had ik ook altijd moeite mee (alhoewel dat met Jade Talon wel wat makkelijker moet gaan) en mn lifetotal kreeg ik amper boven de 1000 uit omdat ik ook redelijk wat dexterity en strength nodig heb, wat je met een sorc en necro dus niet nodig heb.

Toevallig was ik trouwens wel weer van plan om (voor de uitdaging) een assassin te maken als mn necro zo'n beetje af is. Wil gaan voor een martial arts assassin met Phoenix Strike enzo. Nog tips? Moet je nou bijvoorbeeld meer punten doen in skills als Mind Blast of is 1 genoeg? En is fade of Burst of Speed nou beter? Want je kan er maar 1 tegelijk actief hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Assa's hebben Fade, pre-buff wapen en fade die shit en voila, res full ^_^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Flapmo schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:26:
Assa's hebben Fade, pre-buff wapen en fade die shit en voila, res full ^_^.
Mjah ik maakte toen dus gebruik van Burst of Speed... om sneller dmg te doen en sneller te lifeleachen. Gevolg was wel dat ik behoorlijk vaak doodging. Fade lijkt me inderdaad beter...

En wat is verstandiger: dual claw met claw block of gewoon traditioneel een schildje nemen met hoog block % (Stormshield ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Je kan beide hebben, 1 point wonders :), met je +skills gaat het prima samen. Zodra je een boss ziet die veel dmg doet zet je fade aan, anders BoS :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Uhmm...heb ik hier per ongeluk een gevoelig punt aangehaald met assassins? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor mij niet hoor, ik gebruik ze nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
goede oude tijd (1.09)

1. U maakt assa met genoeg DR
2. U neemt een thorns merc
3. U kiest de spell Mind blast (conversion spell)
4. U gebruikt deze op random mob
5. U wacht op een random noob.. en hoppa 1 oortje

= Win :P

Heb me helemaal vermaakt ermee.. en killen kunnen ze wel die assa's ( Vs npc's )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
pvp...dat onderdeel heb ik nou nooit echt begrepen... :P

maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat ik vind dat de kracht van het spel zit in samenwerken.

trouwens ook maar even Titan Quest weer geinstalleerd naast D2. Wist in 1x keer weer waarom ik het spel bijna nooit speelde: LAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 16:45:
pvp...dat onderdeel heb ik nou nooit echt begrepen... :P

maar dat ligt waarschijnlijk meer aan het feit dat ik vind dat de kracht van het spel zit in samenwerken.

trouwens ook maar even Titan Quest weer geinstalleerd naast D2. Wist in 1x keer weer waarom ik het spel bijna nooit speelde: LAG!
Was niet echt pvp dit.. dit was gewoon ordinair oortjes verzamelen ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:39:
Nee, het wilt alleen maar zien dat de meeste mensen dezelfde kutbuilds maken. Als je assa's niet ziet op bnet is dat alleen maar omdat ze er niet mee om kunnen gaan en snel willen scoren met necro of natuurlijk de saaiste build allertijden, de hammerdin. Ze hadden die hammer alleen op undead moeten laten werken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Pheno79 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Nee, het wilt alleen maar zien dat de meeste mensen dezelfde kutbuilds maken. Als je assa's niet ziet op bnet is dat alleen maar omdat ze er niet mee om kunnen gaan en snel willen scoren met necro of natuurlijk de saaiste build allertijden, de hammerdin. Ze hadden die hammer alleen op undead moeten laten werken :7
Tja, onder een kutbuild versta ik toch eerder de fout die je automatisch maakt als beginneling: overal punten instoppen om zoveel mogelijk "coole" dingen te kunnen.

Na 10 jaar is gewoon een beetje de orginaliteit qua builds er wel uit en grijpt men terug op makkelijke en succesvolle builds om datgene te doen wat verder nog invulling geeft aan het spel: unique items opsporen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Precies,

Dan doe ik ook met een paar builds

Meteorb sorc voor MF-ing
Zmiter voor high level runes vinden en beetje UT-en (als ik daar ooit kom..)

En ik ben bezig met wat "uitdagendere" builds
Bonemancer
Trapper
Windy Druid

Alleen maar nutteloos klikken verveeld ook snel ;)

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Ik heb nooit een Hammerdin gemaakt, puur omdat ik ze saai vind :D

Maar buiten een Hammerdin is er toch niet echt een bepaalde overpowered build die met gemak overal doorheen wandelt?

Maargoed, ik heb echt van alles geprobeerd. Elk character heb ik wel 2 of 3 builds voor gemaakt, behalve voor de Amazon. Dat vind ik het sufste character binnen Diablo (en eigenlijk kan ik niet eens echt uitleggen waarom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb tbh nog nooit een assa of een ama gemaakt en een barb alleen maar als goldfinder :P
Assa trekt me niet zo aan en heb nooit echt "tijd" gevonden om een bowama te maken..

Deze + vorige ladder ook geen druid meer gedaan, vroeger altijd wel als 2e char na mijn soso maar trekt me nu ook niet heel erg aan moet ik zeggen :)
Sowieso wil ik nog wel weer mijn bnmncr resurrecten en een bowama maken maar atm ook niet heel erg behoefte aan moet ik zeggen vind me lightsoso erg leuk om weer te hebben en straks als colleges weer begonnen zijn ed. heb ik toch weer minder tijd :)

Morgen mijn laatste hertentamen weer (van de 2 die ik er maak) maar heb nu echt geen puf meer om te leren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
psychoclown schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:54:
Heb tbh nog nooit een assa of een ama gemaakt en een barb alleen maar als goldfinder :P
Assa trekt me niet zo aan en heb nooit echt "tijd" gevonden om een bowama te maken..

Deze + vorige ladder ook geen druid meer gedaan, vroeger altijd wel als 2e char na mijn soso maar trekt me nu ook niet heel erg aan moet ik zeggen :)
Sowieso wil ik nog wel weer mijn bnmncr resurrecten en een bowama maken maar atm ook niet heel erg behoefte aan moet ik zeggen vind me lightsoso erg leuk om weer te hebben en straks als colleges weer begonnen zijn ed. heb ik toch weer minder tijd :)

Morgen mijn laatste hertentamen weer (van de 2 die ik er maak) maar heb nu echt geen puf meer om te leren...
damn...je hebt wel heel erg weinig tijd als je al geen interpuncties gebruikt in je betoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:50:
[...]

damn...je hebt wel heel erg weinig tijd als je al geen interpuncties gebruikt in je betoog :P
Tja zoals het laatste stukje verraad was ik alweer hard bezig. Van een lange dag werken word ik soms minder moe van dan van paar uur studeren moet ik zeggen..

Maar goed lijkt me niet dat muggeziften in dit topic thuis hoort ;)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 25-08-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

Maar buiten een Hammerdin is er toch niet echt een bepaalde overpowered build die met gemak overal doorheen wandelt?

Maargoed, ik heb echt van alles geprobeerd. Elk character heb ik wel 2 of 3 builds voor gemaakt, behalve voor de Amazon. Dat vind ik het sufste character binnen Diablo (en eigenlijk kan ik niet eens echt uitleggen waarom).
De ama met charged bolts speerdingetje kan een baas vrij snel neerleggen. Alleen die lightimmunes....

Maar goed, ik ben van de wat meer underpowered builds over het algemeen. Liever een build waarbij ik lekker veel skillmanagment bij nodig heb om puur chaos op het scherm te leveren dan een build die over doorheen wandelt eni'ed.
Het toeval wilde dat ik een assa build maakte die iets te goed was, waardoor ik zelfs maar de ubers ben gaan doen.

De pvm charger heb ik nooit afgemaakt (door er in hell mee rond te lopen) zo ook de sacrificer. Prima mass damage builds, alleen phys immunes zijn een pijn aan je lichaamsdeel.

Een impaler is niet te doen, zelfs op normal is het gewoon oertraag :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Impaler heb ik trouwens wel geprobeerd, maar dan op single player toen ik het spel net had :')

Underpowered builds zijn best leuk, maar ik heb er altijd een tyfushekel aan om in hell in 2 shots dood te zijn door die tering-gloams zonder dat ik er iets aan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend mijn lvl 90 summon necro verloren :( Had net een beast versierd om te kijken of dit crap is zoals pheno zegt, of misschien toch helpt voor het afmaken van monsters. Ik lever 5 summon skills in maar de frames van de skells gaan van 18 naar 14.

Affijn, mijn eerste testrondje, even een baalrun op hell. Ik tp per ongeluk midden in een groepje monsters, kreeg mana burn en een lekkere curse. Mijn healthbol was ineens bijna leeg, full rejuv nog 8 keer kunnen gebruiken maar kwam niet weg. Dit terwijl ik toch een aantal skillers met fhr had. Kon niet lopen, niet tp'en en dus alleen wachten op het eind. Esc drukken en saven had ik niet genoeg tijd voor. Helaas had ik natuurlijk net deze ene game loot niet aan staan zodat al mijn items weg zijn. Nu had mijn necro gelukkig weinig dure items, behalve enigma en beast natuurlijk. Oh ja, en een 18/20/10 anni. :(

Mijn nieuwe necro is inmiddels lvl 63 en speelt weer leuk. De spanning zit er weer in nu ik door hell wandel. 700 life maar, maar ik gooi er deze keer toch maar een cta op, als ik die kan halen natuurlijk ;)
Was er niet een item met oak sage erop btw? Ik meende de carrion wind ring? Is dit de moeite waard of is die oak te laag lvl om echt goed van dienst te zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:44:

Was er niet een item met oak sage erop btw?
Heart of the Oak? ;)

Maargoed, balen van je necromancer. Ik zou alleen wel nu als een gek alles in vitality gaan pompen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:17:
Impaler heb ik trouwens wel geprobeerd, maar dan op single player toen ik het spel net had :')

Underpowered builds zijn best leuk, maar ik heb er altijd een tyfushekel aan om in hell in 2 shots dood te zijn door die tering-gloams zonder dat ik er iets aan kan doen.
Je weet dat ze er zijn, dus kun je maatregelen treffen :P
Oak sage zit op de wisp projector, overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:50:
[...]

De ama is 1 van de safeste chars van Diablo 2. (Dodge/Evade/Avoid + Decoy)
Heeft geen moeite om een hit te plaatsen. (auto Hit (FA + Lightning skills) + Penetrate + Guide Arrow)
Heeft veel Life (3 life per vita - 2 life per lvl)
Veelzijdig (Range, Melee, Elemental (Ligh,Fire,Cold) en Poison, Physical en Defence dit alles en nog een VALK)
Kan makkelijk IM omzeilen (Range Skills)
Snel (Strafe , Fend = bugged maar zeker goed te doen)

Heb veel builds mee gehad.
leukste was toch de DaggerZon (pure Passive met 1 punt in Guide Arrow voor Iron Maiden)

o en Assa's O+
Haat TRAPPASINS maar de Melee sins zijn echt wel O+
Phoenix striker is gewoon leuk.
Ze is safe (Fade + Cloak + Mind Blast en Weapon Block)
1 van de beste Summons.
en kan 2 Frames per seconde attack halen met de juiste gear (werebear nodig)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 26-08-2008 09:15 ]

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Eén ding is blijkbaar niet veranderd: Act 3 games zijn haast niet te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Derr_Hans schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:12:
Heeft geen moeite om een hit te plaatsen. (auto Hit (FA + Lightning skills) + Penetrate + Guide Arrow)
Veelzijdig (Range, Melee, Elemental (Ligh,Fire,Cold) en Poison, Physical en Defence dit alles en nog een VALK)
Fend? Goed te doen? Definieer goed te doen? ;)
Mijn fendazon(?) raakte geen drol. Bovendien duurt de attack erg lang en in die tijd kun je niet ff wegrennen ofzo. Mijn maat had er ook 1 gemaakt: crap. Misschien heb ik het helemaal verkeerd gedaan, maar wat een klereskill is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Derr_Hans schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 09:12:
[...]

Heb veel builds mee gehad.
leukste was toch de DaggerZon (pure Passive met 1 punt in Guide Arrow voor Iron Maiden)
Klinkt op zich goed, maar van wat ik begrepen heb, heb je geen hol aan die cold en immolation skills. De enige skills waar je ECHT iets aan had voor zover ik begreep waren multishot en die lightning skills met spear. Leek mij wat aan de saaie kant eerlijk gezegd.

Maargoed, als ik mijn necro afheb ga ik daarna een assassin maken (martial arts met Phoenix Strike) en wellicht probeer ik daarna eens een Amazon. Moe'k alleen nog even kijken wat ik ga doen, want multishot lijkt me verschrikkelijk saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:47:
[...]

Klinkt op zich goed, maar van wat ik begrepen heb, heb je geen hol aan die cold en immolation skills. De enige skills waar je ECHT iets aan had voor zover ik begreep waren multishot en die lightning skills met spear. Leek mij wat aan de saaie kant eerlijk gezegd.

Maargoed, als ik mijn necro afheb ga ik daarna een assassin maken (martial arts met Phoenix Strike) en wellicht probeer ik daarna eens een Amazon. Moe'k alleen nog even kijken wat ik ga doen, want multishot lijkt me verschrikkelijk saai.
Niets aan cold skills? Welke steen....? :D
Die guides zijn tegenwoordig echt iets te outdated, denk ik. Of mensen vergelijken alles met de hammerdin, tja, dan heb je geen immunes.

Immunes maken het builden juist leuk imho, je kunt niet geheel full out gaan op 1 type attack. Een tweede voor immunes is gewoon nodig. maar een coldbitch ama is zeer goed te doen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:29:
[...]

Niets aan cold skills? Welke steen....? :D
Die guides zijn tegenwoordig echt iets te outdated, denk ik. Of mensen vergelijken alles met de hammerdin, tja, dan heb je geen immunes.

Immunes maken het builden juist leuk imho, je kunt niet geheel full out gaan op 1 type attack. Een tweede voor immunes is gewoon nodig. maar een coldbitch ama is zeer goed te doen hoor.
Immunes zijn fantastisch, daardoor krijg je inderdaad veel leukere builds. Zeker nooit eruit halen. Maargoed, dan worden skillpoints dus wel erg kostbaar, en juist bij een Amazon zie ik niet echt in hoe ik zonder multishot een build kan maken dat niet compleet FUCKED is bij een immune. Maargoed, nogmaals: ik speel er nooit mee en heb het ook nauwelijks geprobeerd. Ieder zijn voorkeuren toch? Mijn voorkeuren lagen bij andere characters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:47:
Eén ding is blijkbaar niet veranderd: Act 3 games zijn haast niet te vinden
Ben je vanavond online? Ik zit met mn necro in Nightmare Act3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:32:
[...]

Ben je vanavond online? Ik zit met mn necro in Nightmare Act3 :P
Natuurlijk! ... alleen zit ik nog maar in Normal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:32:
[...]

Immunes zijn fantastisch, daardoor krijg je inderdaad veel leukere builds. Zeker nooit eruit halen. Maargoed, dan worden skillpoints dus wel erg kostbaar, en juist bij een Amazon zie ik niet echt in hoe ik zonder multishot een build kan maken dat niet compleet FUCKED is bij een immune. Maargoed, nogmaals: ik speel er nooit mee en heb het ook nauwelijks geprobeerd. Ieder zijn voorkeuren toch? Mijn voorkeuren lagen bij andere characters.
Ik geef alleen aan dat deze build prima werkt, ook in 1.11~1.12. mensen rennen tegenwoordig om alle "lastige builds" heen. Begrijpelijk, want het gaat om de fg/rijkdom en niet meer om plezier. Imho.
De laatste keer dat ik in een party daadwerkelijkpartyplayend door D2 ben gegaan is toch van een tijd geleden. Ik hoop dat met D3 wel terug te zien. En niet de zoveelste rush, waar men hun solo chars weer zo snel mogelijk in hell wilt hebben.

Met een party kun je tot nog leukere builds komen, veel skills complementeren elkaar. Helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Met een beetje energie en tijd kunt je toch wel zelf een party vormen met andere (toegewijde) spelers? Vind het een beetje makkelijk om het af te doen als "verleden tijd"

Ik zou dolgraag weer een clubje om me heen willen hebben zoals een paar jaar geleden. Gewoon gezamelijk builds maken, items sharen (zonder fg!!) en natuurlijk plezier beleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Spooksel

Spooksel!

@D2Freak: Misschien gekke vraag, maar uhm... hoe verlies je zomaar een lv90 char?

(ik speel btw geen b.net, alleen maar directe verbindingen met vrienden)

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:50:
[...]

Ik geef alleen aan dat deze build prima werkt, ook in 1.11~1.12. mensen rennen tegenwoordig om alle "lastige builds" heen. Begrijpelijk, want het gaat om de fg/rijkdom en niet meer om plezier. Imho.
De laatste keer dat ik in een party daadwerkelijkpartyplayend door D2 ben gegaan is toch van een tijd geleden. Ik hoop dat met D3 wel terug te zien. En niet de zoveelste rush, waar men hun solo chars weer zo snel mogelijk in hell wilt hebben.

Met een party kun je tot nog leukere builds komen, veel skills complementeren elkaar. Helaas....
Vroeger speelde ik met mn broertje in 2playergames op het lokale netwerk het hele spel uit. Zochten we ook ventjes uit die complementair waren aan elkaar (meestal 1 tankend hakventje in de vorm van een paladin, barbarian of druid) en 1 caster. Those were the days 8)

Maargoed: op zich is een party nog wel te organiseren, zeker als je het bij een man of 4 houdt (de kans dat 8 man allemaal op 1 avond kunnen is zo klein en met 8 players vind ik het eigenlijk te makkelijk). Alleen heeft iedereen ook steeds meer verplichtingen. Vroeger zat ik op school en kon ik er wel vanuit gaan dat ik elke avond wel 2 uurtjes de tijd had om Diablo te spelen. Nogmaals: those were the days....

edit: en om de standaard rushes tegen te gaan die iedereen nu doet kunnen er natuurlijk wel een aantal maatregelen genomen worden:
- Maximaal 10 levels verschil met de game creator
- Voordat je naar de volgende quest kan moeten eerst alle vorige afgerond zijn. Nu kun je bijvoorbeeld zonder Kalimms Will toch de Durance of Hate in. Act 2 zit dan een stuk beter in elkaar
- Teleport uit het spel halen :o

[ Voor 13% gewijzigd door Vicarious op 26-08-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:53:
Met een beetje energie en tijd kunt je toch wel zelf een party vormen met andere (toegewijde) spelers? Vind het een beetje makkelijk om het af te doen als "verleden tijd"

Ik zou dolgraag weer een clubje om me heen willen hebben zoals een paar jaar geleden. Gewoon gezamelijk builds maken, items sharen (zonder fg!!) en natuurlijk plezier beleven.
Redelijk verleden tijd, het laatste jaar heb ik geen partyplay meer gezien, alleen maar rushes en uberexp parties.
Alleen al het gebrek aan act 3 games is een bewijs: rush: travi, mephi: paar minuten. Je zult nooit iemand de sewers in gaan om het brein te zoeken van khalim :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Joarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:42:
[...]

Natuurlijk! ... alleen zit ik nog maar in Normal
Vanavond ff kijken dan, misschien heeft mijn broertje op zijn account nog wel een char die toevallig ook in act3 zit, en die is op vakantie. Of wil je gewoon gerushed worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kan me nog wel herinneren dat ik vroeger op hc een strafe build had met Windforce op 8 fps. Dat was echt vet lol. Op SC had ik een ama een strafe build met cruel matriach --> 7 fps = machine geweer.

maarja dat was allemaal 1.09.. toen d2 nog leuk was imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ik proef gewoon dat hier mensen zitten met precies dezelfde achtergrond: fanatieke spelers tijdens studie, maar nu als arbeider aan de slag waardoor tijd minder is. Daar kunnen we ons voordeel uit doen. Een soort van "ouwelullen party" dan maar, maar wel waar iedereen een beetje zijn creativiteit in kwijt kan.

@Vic
Voor mij hoeft een rush niet per se. Gewoon lekker hack & slash + questen is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spooksel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:58:
@D2Freak: Misschien gekke vraag, maar uhm... hoe verlies je zomaar een lv90 char?

(ik speel btw geen b.net, alleen maar directe verbindingen met vrienden)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 08:44:
Affijn, mijn eerste testrondje, even een baalrun op hell. Ik tp per ongeluk midden in een groepje monsters, kreeg mana burn en een lekkere curse. Mijn healthbol was ineens bijna leeg, full rejuv nog 8 keer kunnen gebruiken maar kwam niet weg. Dit terwijl ik toch een aantal skillers met fhr had. Kon niet lopen, niet tp'en en dus alleen wachten op het eind. Esc drukken en saven had ik niet genoeg tijd voor. Helaas had ik natuurlijk net deze ene game loot niet aan staan zodat al mijn items weg zijn. Nu had mijn necro gelukkig weinig dure items, behalve enigma en beast natuurlijk. Oh ja, en een 18/20/10 anni. :(
lijkt me duidelijk ;) Kon niet weg tpen, was gecursed en kon ook niet wegrennen omdat ik er middeninzat. Te weinig tijd om esc + quit te drukken. 3 seconden en 8 full rejuvs verder was t afgelopen.

Edit: behalve dat ik baal van mijn items vind ik het verder niet zo erg. Met een necro kun je redelijk zelfstandig lvlen. Ik ben nu b.v. WEL de sewers ingeweest voor Khalims orgaan ;) Ik weet nu ook weer waarom ik zon pesthekel had aan de tombs in A3. Die monsters staan gewoon naast de ingang ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Joarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:21:
Ik proef gewoon dat hier mensen zitten met precies dezelfde achtergrond: fanatieke spelers tijdens studie, maar nu als arbeider aan de slag waardoor tijd minder is. Daar kunnen we ons voordeel uit doen. Een soort van "ouwelullen party" dan maar, maar wel waar iedereen een beetje zijn creativiteit in kwijt kan.

@Vic
Voor mij hoeft een rush niet per se. Gewoon lekker hack & slash + questen is voldoende.
het is imo veel leuker idd om met een stel vrienden lekker echt d2 te spelen.. dus alle acts doorlopen zonder hulp anders dan van elkaar. ook geen items traden. en alles onderling verruilen e.d. zo hou je je eigen economie tot stand en niet de verziekte economy van d2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:54

Spooksel

Spooksel!

Verlies je op b.net je char/items ofzo als je doodgaat? Als ik doodga in een game met een maat van me kan ik gewoon terug naar mijn corpse en items terug looten!

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
Spooksel schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:25:
Verlies je op b.net je char/items ofzo als je doodgaat? Als ik doodga in een game met een maat van me kan ik gewoon terug naar mijn corpse en items terug looten!
maar als je hardcore speelt is dood gewoon dood, dan kan iemand hooguit je uitrusting nog oppakken maar alles in je inventory is weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
ughe...dat is nou net in een notendop het verschil tussen softcore (SCL) en hardcore (HCL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

precies, dat heet hardcore. Vraag me niet waarom ik het speel, maar softcore speelt voor mij niet lekker. Ook de ergernis van het doodgaan hoort erbij. Als ik op softcore afga, kun je gewoon je spulletjes pakken en verlies je goud en xp. Daar zie ik niet echt de uitdaging van in.
WoW vind ik precies daarom ook niet mijn ding. Je kunt niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

precies, dat heet hardcore. Vraag me niet waarom ik het speel, maar softcore speelt voor mij niet lekker. Ook de ergernis van het doodgaan hoort erbij. Als ik op softcore afga, kun je gewoon je spulletjes pakken en verlies je goud en xp. Daar zie ik niet echt de uitdaging van in.
Daar had ik het laatst nog over met m'n broer... hardcore WoW dat zou toch echt de bom zijn... dood = dood... :) Dan is het pas echt spannend :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:30:
[...]

Mjah, maar als iedereen snel alt+f4 indrukt, of ctrl + q of esc en dan naar exit gaat wordt het ineens al een stuk minder spannend :P Tuurlijk gaat ook dat wel eens mis (zie jouw verhaal), maar ik vind het toch een soort valsspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Jamal schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:41:
[...]

Daar had ik het laatst nog over met m'n broer... hardcore WoW dat zou toch echt de bom zijn... dood = dood... :) Dan is het pas echt spannend :)
das ook leuk met tries op raiding ~~ nee ik denk dat deze vlieger niet op gaat voor een MMO als World of Warcraft.. door alle bugs die er nog steeds zijn is het vrijwel niet mogelijk om een char te lvlen zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:21:

@Vic
Tijd maak je. Maar de itemkoorts is met dat d2jsp alleen maar toegenomen waardoor je het gezeik krijgt wie de drop krijgt etc.
Als je in een 4player party speelt zal men nooit zeggen, 1 iemand verkoopt het en delen de winst door 4 door de rest hun gedeelte te schenken.
Ik snap ook niet wat mensen met 300k fg moeten, op dupen en verzieken van het spel na.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.