Gerard Henninger: advies- en introductiedag - Studiofotografie | ||
Introductie | ||
Beste Tweakers/Nerds/Fotografen/Gear-sletjes, De laatste weken krijg ik van diverse GoT'ers allerlei vragen over studiofotografie. Via mail, Hyves, Facebook of hier op GoT, jullie weten me allemaal te vinden Wat nou als we een dag prikken waarbij we met een groep bij elkaar gaan zitten en waarbij jullie me alles kunnen vragen; wat moet ik kopen? waarom gebruik je dat? hoe stel ik m'n camera in? is Josh echt zo'n arrogante lul? heeft Dodge echt met een Miss Limburg finaliste? Neukt allstarted echt alles wat een hartslag heeft? Noem maar op, ik ga m'n best doen om iedereen een antwoord te geven. Ik regel twee modellen zodat we lekker kunnen oefenen. Ik kies voor een "onervaren" model omdat je zelf ook niet meteen begint met ervaren mensen. Meestal oefen je op je zusje, vriendin, scharrel of buurmeisje. Het zal misschien zoiets worden als het [Showcase] DG|GH Annelies-topic. [video]http://www.youtube.com/watch?v=eKgPWlgDxU0"[/video] | ||
Waar? Wanneer? Hoe?' Wat? | ||
Waar : Zoetermeer / Club Players Wanneer : zaterdag 30 augustus Tijd : 12:30 - 17:30 uur Eten/Drank : genoeg! McDonalds zit naast de locatie ![]() | ||
Korting / Partnerdeal! | ||
Het leukste van dit allemaal is, ik heb een deal gesloten met een grote en bekende fotowinkel. De aanwezigen van de GH-prutsdag krijgen 10% korting op diverse studioapparatuur. Daarnaast komen er vier speciale GH-setjes waarmee je meteen aan de slag kan. Ik wil nog geen naam noemen want ik weet niet of de modjes dat hier leuk vinden en daarnaast moet ik de deal nog beter uitwerken (zodat jullie er alleen maar beter van worden). Deze korting/actie geldt tot 7 dagen na de workshop. | ||
Voorwaarden | ||
Voorwaarden? Ja! Let op : Deze dag is bedoelt voor mensen die op het punt staan om een studioset (strobist-style of echte flitskoppen) aan te schaffen. Mensen die al weten hoe het werkt of mensen die al een studiosetje bezitten, hebben NIETS aan deze dag. Ik zal niet heel diep ingaan op modellenwerk, compositie, lichtvervormers etc etc. Dit is puur voor de mensen die op het punt staan om de eerste stapjes te zetten binnen studiofotografie. Als deze dag achteraf gezien een "succes" is dan geef ik nog een soortgelijke dag maar dan een die dieper ingaat op het spelen met licht. Ik neem wel van iedereen aan dat ze weten hoe hun camera werkt, dat ze weten wat diaframa is, sluitertijd, ISO etc etc Daarnaast heb je een DSLR nodig (merk boeit NIET!) en een externe flitser. Foto's die gemaakt worden van de modellen graag aan mij geven zodat ik ze door kan sturen naar het model, dan hebben zij er ook wat aan. Dus, alleen serieuze aanmeldingen graag! | ||
Nog meer? | ||
Meld even of je zou willen eten of niet. De meeste stemmen gelden, maar ik moet wel ruim een week ervoor weten of we een buffet willen of niet (ik ben overigens voor). | ||
Iedereen die zeker weet dat die komt, gelieve mij een mail te sturen met je gegevens! Zie: GerardHenninger.nl |
[ Voor 84% gewijzigd door GerardHenninger op 30-08-2008 00:23 . Reden: Nomad: kleine edit ]