detailqadn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:06:
[...]
Mmm niet een heel slecht idee
maar wat gebeurd er dan met de beginners?

[ Voor 9% gewijzigd door Timo op 24-07-2008 12:54 ]
detailqadn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:06:
[...]
Mmm niet een heel slecht idee
maar wat gebeurd er dan met de beginners?
[ Voor 9% gewijzigd door Timo op 24-07-2008 12:54 ]
Mjah, nog altijd duurder om te kopen.
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
This space intentionally left blank.
Anoniem: 63942
The birds turned into The Flying Dutchmen!
En daar is de dag voorGutteguttegut schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:41:
Ik heb net even zitten lezen in de mogelijkheden wat betreft studio flitsers...maar ik denk dat deze dag erg goed van pas komt bij een eventuele keuze.
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
Noob-alert (ik kom niet voor niks).. wat is de Strobist manier?GerardHenninger schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:59:
[...]
En daar is de dag voor
Je kan spelen op de Strobist-manier of gewoon met echte studioflitsers (Elinchrom zal d'r staan).
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
http://strobist.blogspot.comDeFeCt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
[...]
Noob-alert (ik kom niet voor niks).. wat is de Strobist manier?
Te koop: Agfa clack; DM voor details.
Een dag ervoor met z'n allen een hotelkamer nemen? Dat moet ook vast leuke foto's opleveren_Mystikal_ schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Ondanks dat het vanuit enschede smerig vroeg weggaan is, doe ik toch ook maar mee
Dat is je raportageflitser (Canon 430EX/580EX - Nikon SB-600/SB-800 etc etc) op een statief + plu gebruiken. Dus niet op je camera, maar juist heel creatief gebruiken als studioflitser.DeFeCt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
[...]
Noob-alert (ik kom niet voor niks).. wat is de Strobist manier?
Jammer... maar ik ben wel met Bloomingdale (en met iets in Belgie overigens) bezig.. dus wie weet in de toekomst.WorkForce schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:53:
Helaas dus geen strand of strandtent en iets verder weg voor mij. Ga er dus toch niet heen. Overigens erg goed initiatief.
Anoniem: 23911
I would like to join you guys....ReseTTim schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:33:
Bloemendaal dat is fietsen voor mij..
I'am in![]()
lijkt me leuk..
zal het door vertellen aan een vriend van me die ook tweakert is..
Dit lijkt me wel wat zo dagje. Ik ben het met Deugniet eens. Ik ben hetzelfde type persoon. Ik woon zelf tussen Nijmegen en Arnhem, zal wel trein worden als ik besluit te komen. Hoelaat begint deze dag? Utrecht lijkt me beter maar goed dit zit er geloof ik niet in. Tevens kan ik zelf geen laptop meenemen denk ik. Toch zou het leuk zijn als we elkaars resultaten ter plekke zouden kunnen bekijken. Ik heb zelf het gevoel dat als er maar een paar laptops zijn dat anderen die geen laptop mee kunnen nemen bang zijn dat ze niet gelijk goed naar hun resultaten kunnen kijken. Dit gaat natuurlijk weer even over het praktische gedeeltedeugtniet schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:43:
Ik heb mij aangemeld, maar onder voorbehoud, want die voorwaarde zijn mij een beetje onduidelijk. Ik vindt het leuk om te leren, en zeker te leren over studiowerk. Maar het is nou niet zo dat ik van plan ben om op de korte termijn een studio op te zetten.
Wat ik dan wel erg handig vind is de hoeveelheid ik kan leren over het flitsen.
Is het dan wat voor mij?
[ Voor 22% gewijzigd door m.theloosen op 27-07-2008 21:35 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Indirect geef je dit nu dus wel aan.ThunderNet schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:03:
Volgens mij heb je het hele punt van de dag dan gemist. Tuurlijk zul je elkaar wat resultaten enzo laten zien, maar dat is niet het doel van die dag.
En is het zo erg om er een stukje voor te moeten reizen? Ik zal er ook bij zijn, maar ga hier niet zitten pleiten dat het dichterbij Groningen moet.
[ Voor 49% gewijzigd door m.theloosen op 28-07-2008 00:17 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 28-07-2008 16:40 ]
Gezien de voorwaarden heb ik jou van de lijst gehaald aangezien jij al de nodige strobist-ervaring hebt. Zoals ik eerder heb aangegeven ben je van harte welkom tijdens een eventuele volgende workshop (in Belgie?) waar ik waarschijnlijk dieper inga op het geheel.fooker schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:39:
Iemand die kan carpoolen (eventueel van een station in de buurt) in limburg? Nog geen rijbewijs helaas
[ Voor 7% gewijzigd door GerardHenninger op 31-07-2008 03:09 ]
Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw
via jouw website heb ik een bevestiging verstuurd.. echter toen ik op submit drukte werden de velden geleegd en kreeg ik nergens een melding van bericht is verstuurd.GerardHenninger schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 03:07:
En nog even voor de duidelijkheid : zouden de mensen die ZEKER weten dat ze komen mij een bevestigsmail kunnen sturen, dan weet ik hoe groot het buffet moet worden
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ja, dat is een beetje crappy, mijn excuses. Maar je mailtje is binnenReseTTim schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:07:
[...]
via jouw website heb ik een bevestiging verstuurd.. echter toen ik op submit drukte werden de velden geleegd en kreeg ik nergens een melding van bericht is verstuurd.
beetje usability om een melding te gevenwant ik weet nu niet zeker of die wel verstuurd is.. heb je hem binnen?
Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Ik zet twee strobist-opstellingen neer (1x duur, 1x budget), Elinchrom D-Lite opstelling (instap studio) en Elinchrom RX koppen. Vier setjes om mee te spelen. Ik heb zelf Pocketwizards en Skyports, maar zal van de week ook nog even een goedkoop triggersetje aanschaffen zodat mensen kunnen vergelijken.Triplefox schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:11:
Ik ben benieuwd naar de studioopstelling(en) die op de meet zal worden gebruikt, zijn dat allerlei verschillende merken (prijsklasse's) of is het één merk?
Zelf ben ik op zoek naar wat studiospul maar ik wil waarschijnlijk niet duizenden euro's uitgeven tenzij men mij kan overtuigen van het verschil dmv een andere opstelling.
Er zijn natuurlijk diverse "instap" merken zoals FE, Linkstar, enz maar als je bv de goedkopere range van Elinchrom D-lite oid neemt zit dat daar maar net boven wat prijs betreft.
Dan heb je natuurlijk ook de grotere jongens als de Elinchrom RX, Bowens, Profoto, enz maar dan schiet de prijs natuurlijk ook flink omhoog.
En de korting van 10% is dat alleen op de merken die geshowd worden of ook op andere flitsapparatuur?
Weet niet of het kan in het topic vanwege de merknamen maar anders hoor ik het graag per mail.
[ Voor 96% gewijzigd door Timo op 04-08-2008 22:38 ]
Hoe heeft u deze kleuren zo helder en prachtig gekregen..?Remy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:51:
[...]
Ik ga voorlopig geen workshop studiofotografie geven, als je dat bedoeltIk heb er zeker wel de ruimte voor, mijn studio is 600m2 maar liefst: maar ik zou daar eerst een aantal zaken voor moeten uitzoeken / voorbereiden voordat ik aan zoiets begin.
Als je bedoelt of ik deelneem, dan moet ik zeggen dat ik denk dat het niet echt nuttig voor mij zal zijn: ik doe nu ruim 2,5 jaar aan studiofotografie, dus ben al even onderweg in het leer/ervaringstraject op dat gebiedToevallig afgelopen zondag nog een duoshoot gedaan, met erg leuke resultaten:
[afbeelding]
Stel die vraag even in de showcase van Remy, met o.a. die foto erin: [showcase] Duoshoot Angela en Margriet in de studioLongJoy1980 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 04:31:
[...]
Hoe heeft u deze kleuren zo helder en prachtig gekregen..?
Heb af en toe het gevoel dat mijn kleur aanpassing gewoonweg niet goed is..:S:S
[ Voor 54% gewijzigd door sapphire op 08-08-2008 23:24 ]
Anoniem: 14829
Dat is wel gelukt...GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:56:
Ik had vannacht weinig te doen, dus toen leek het me wel een puik plan om mezelf voor lul te zetten
Mooi zo :Anoniem: 14829 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:47:
[...]
Dat is wel gelukt...
- Je link werkt niet omdat 'ie niet netjes tussen [video]..[/video] tags staat
- Ik weet niet waar je het geluid mee opneemt, maar 't klinkt ronduit beroerd.
- Ietsje meer uitzoomen bij het tonen van de plu's zou niet verkeerd zijn
- Die opmerking over Polen is onzinnig en ongepast.
Wel een leuke muts trouwens.
Je begrijpt dat ik me voor jou zo voor lul zet toch?SparkOne schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:06:
Gerard,
Heel erg bedankt voor je vid ben een stuk wijzer geworden.
Erg leuk gedaan!
Kan niet wachten tot de 30ste!
[ Voor 14% gewijzigd door GerardHenninger op 09-08-2008 15:10 ]
[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 09-08-2008 16:52 ]
Anoniem: 14829
Link gaf hier eerst een zwart YouTube schermpje weer, zonder 'play' toets in 't midden, en drukken op 'play' linksonder deed niks. Nu werkt 'ie wel gewoon.GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:08:
- De link doet het hier prima en ook bij zeker 11 andere Tweakers
Geintje of niet, generaliseren is nooit goed te praten.- Ik mag mijn mening geven over Polen, iets met vrijheid van meningsuiting ofzoDaarnaast moet je mij niet serieus nemen en dat had je kunnen weten aangezien er maar weinig mensen in doktersoutfit een uitleg/review geven over studioapparatuur.
Waarom wil je het beautydish effect? Waarvoor heb je dat nodig? Wat is daar zo bijzonder aan? Gebruik gewoon een klein plu'tje, geeft bijna hetzelfde effect.fooker schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:51:
Mooi, meteen mijn twijfeling tussen 001B nano en de studio 200cm weg genomen. Bedankt Gerard
Weet jij ook nog een product ter emulatie van een beautydish-achtig systeempje?
Gelukkig hoef ik mijn mening niet goed te praten, anders zou het een feit zijnAnoniem: 14829 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:07:
Geintje of niet, generaliseren is nooit goed te praten.
Tenzij 't over rose drinkende mannen gaat, dat zijn mietjes.
In samenwerking met de fotozaak die ik in het filmpje noem kan ik twee setjes aanbieden voor onder de 100 euro (met korting). Maar dat zie/hoor je de 30ste welsapphire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:47:
wahahahahahaha![]()
Maar valt me opzich mee voor beginners spul zo'n statief, swivel, blokje en plu als je al een flitser hebt...maja dan begint het pas
Das leuk om mee te leren spelen hoor, kan je daar geen setje van samenstellen
[ Voor 23% gewijzigd door GerardHenninger op 09-08-2008 17:49 ]
Een kleine shoot-through plu geeft toch behoorlijk wat spill (wat ik dus niet wil) en een reflective plu heb ik hier al liggen.GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:47:
[...]
Waarom wil je het beautydish effect? Waarvoor heb je dat nodig? Wat is daar zo bijzonder aan? Gebruik gewoon een klein plu'tje, geeft bijna hetzelfde effect.
[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 09-08-2008 22:31 ]
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Maakt mij niet uit. Gewoon contant (pinnen kan volgens mij niet) op de dag zelf vind ik prima. Degene die niet kunnen betalen die dag schoppen we er gewoon uit_Mystikal_ schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:
Gerard,
hoe gaat het met het betalen van die €12,50? Moet dat vooraf, of gewoon volgende week?
Die moet je via de shop bestellen (met een bepaald kenmerk zodat je korting krijgt). Ze zijn ruim op voorraad en ik heb er zelf net ook een besteld voor zaterdag:) Misschien dat ik die later weer in de verkoop doe aangezien ik er zelf niet zoveel aan heb.sapphire schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:43:
Ik vraag me af of er ook al wat van die starter sets die je mailde verkrijgbaar zijn zaterdag, of dat we gewoon via de shop moeten bestellen .....
[ Voor 72% gewijzigd door GerardHenninger op 25-08-2008 16:10 ]
GerardHenninger schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:57:
Lieve Tweakers,
tot nu toe heb ik maar 6 bevestigingsmailtjes gehad waarvan 3 mensen weer hebben geannuleerd. Zouden de Tweakers die nog belangstelling hebben mij alsnog kunnen mailen want onder de 10 man zijn we niet eens welkom zaterdag
[ Voor 34% gewijzigd door ThunderNet op 25-08-2008 14:00 ]
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Anoniem: 23911
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik deze thread niet meer heb gevolgd, ik heb me opgegeven via dat formuliertje en kwam nu even kijken hoe laat het eigenlijk begint. Ik wil dus zeker komen en als ik nog ergens naar toe moet mailen dan hoor ik het graag...GerardHenninger schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:57:
Lieve Tweakers,
tot nu toe heb ik maar 6 bevestigingsmailtjes gehad waarvan 3 mensen weer hebben geannuleerd. Zouden de Tweakers die nog belangstelling hebben mij alsnog kunnen mailen want onder de 10 man zijn we niet eens welkom zaterdag
[...]
Maakt mij niet uit. Gewoon contant (pinnen kan volgens mij niet) op de dag zelf vind ik prima. Degene die niet kunnen betalen die dag schoppen we er gewoon uit
[...]
Die moet je via de shop bestellen (met een bepaald kenmerk zodat je korting krijgt). Ze zijn ruim op voorraad en ik heb er zelf net ook een besteld voor zaterdag:) Misschien dat ik die later weer in de verkoop doe aangezien ik er zelf niet zoveel aan heb.
[ Voor 8% gewijzigd door DeFeCt op 25-08-2008 22:43 ]
Sowieso schrijf je zo!
Ik heb een mail gestuurd, 2 personen waarvan 1 (mijn vriendin) naast fotograaf ook model wil staan!GerardHenninger schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:57:
Lieve Tweakers,
[ Voor 42% gewijzigd door Donnie op 26-08-2008 12:33 ]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
👨🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule
ReseTTim schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:
ok we hebben dus nu:
* ThunderNet
* Oeloe
* _Mystikal_
* Donnie
* DeFeCt
* sapphire
* SparkOne (Vriendin maakt ook graag foto's)
* ik zelf (ReseTTim)
ffies tellen... mmh 8 mensen als fotograaf..
Zit je wel te kijken naar GerardHenninger.NL en niet GerardHenninger.NET ?Donnie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:30:
Ook mijn herbevestiging is zojuist verzondenDeze dag moet doorgaan hoor, we kunnen de ingehuurde dames niet teleurstellen vind ik
edit: heb je weer verboden content, te spannende, fotos op je site gezet Gerard?
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Misschien wel handig, want ik heb "mijn" twee modellen nog geen bevestiging gestuurd aangezien het allemaal zo onzeker is._Mystikal_ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:32:
Vriendin is een goed punt. Zal mijn vriendin vragen of die miss ook mee wilKomen we in ieder geval sneller aan de 10 mensen
Volgens mij super deluxe l33t Excel-sheet zijn het er nu 14ReseTTim schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:
ok we hebben dus nu:
* ThunderNet
* Oeloe
* _Mystikal_
* Donnie
* DeFeCt
* sapphire
* SparkOne
* ik zelf (ReseTTim)
ffies tellen... mmh 8 mensen als fotograaf..
Sowieso schrijf je zo!
Huh, oh shit! Vergeten in de TS te melden dat Nikon gebruikers niet welkom zijnThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:08:
Voor mij is het wel handig iig vrijdag te weten waar het isZit nog te twijfelen of ik ergens een slaapplaats ga regelen of de wekker om 5 uur zet.
Zodra je het ZEKER weet mail me dan (voor morgen 18:00 uur)nadroJ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:10:
Zeer hoogstwaarschijnlijk kom ik ook. Wellicht dat m'n vriendin meekomt.
[ Voor 43% gewijzigd door GerardHenninger op 26-08-2008 14:12 ]
Hoezo? Mag je geen werkende autofocus hebben dan?GerardHenninger schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:12:
[...]
Huh, oh shit! Vergeten in de TS te melden dat Nikon gebruikers niet welkom zijnNou vooruit, omdat jij het bent
[...]
Juist wel, waarom denk je dat ik nog een 1Dmk2N hebThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:14:
[...]
Hoezo? Mag je geen werkende autofocus hebben dan?
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Hoezo te ver weg?Japie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:41:
Shit hee, dit lijkt me echt leuk!
Alleen beschouw ik mezelf nog te beginnend om hier aan mee te doen. En helaas erg ver weg voor mij.
Volgende keer doe ik zeker mee!
[ Voor 7% gewijzigd door ThunderNet op 26-08-2008 14:42 ]
nou..GerardHenninger schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:12:
Huh, oh shit! Vergeten in de TS te melden dat Nikon gebruikers niet welkom zijnNou vooruit, omdat jij het bent
[ Voor 13% gewijzigd door ReseTTim op 26-08-2008 15:47 ]
Misschien moet je eerst even kijken wie er allemaal met een Nikon aan komt zetten voordat je de helft van je clientèle wegstuurtGerardHenninger schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:12:
[...]
Mjah, ik ookDeFeCt schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:53:
[...]
Misschien moet je eerst even kijken wie er allemaal met een Nikon aan komt zetten voordat je de helft van je clientèle wegstuurt
ThunderNet
ReseTTim
* DeFeCt anyone?
Haha! Ja volgende keer doe ik het zeker! Zou er zelfs vrij voor nemen, maar ik schat het niveau van deze workshop te hoog voor mij gegrepen. Ik wil eerst lekker prutsen met mn cam zodat ik ook zelf al met mn 480ex wat leuke foto's kan maken. Of heb ik het mis en kun je als 'licht' Supern00b ook wat doen op deze dag? Vind portret fotografie het mooist, dus wat dat betreft lijkt het me echt superleuk! Maar zoals ik al zei, ik weet echt nog helemaal niets noppes nada van kunstmatige belichting. De flitser heb ik omdat ik die via marktplaats goedkoop kon krijgen, en ik nu bij feestjes wat makkelijker foto's kan maken! Die gaat nu nog altijd op de auto stand!ThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:42:
[...]
Hoezo te ver weg?Beetje moeite er voor doen mag ook wel. Gewoon de trein instappen, muziekje op en oogjes dicht
Maar dan moet de dag wel bij je intenties passen natuurlijk
[ Voor 26% gewijzigd door Japie.G op 26-08-2008 16:57 ]
gewoon komen, je leert ervan, dat is namelijk de bedoeling van deze workshopJapie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:54:
Haha! Ja volgende keer doe ik het zeker! Zou er zelfs vrij voor nemen, maar ik schat het niveau van deze workshop te hoog voor mij gegrepen. Ik wil eerst lekker prutsen met mn cam zodat ik ook zelf al met mn 480ex wat leuke foto's kan maken. Of heb ik het mis en kun je als 'licht' Supern00b ook wat doen op deze dag? Vind portret fotografie het mooist, dus wat dat betreft lijkt het me echt superleuk! Maar zoals ik al zei, ik weet echt nog helemaal niets noppes nada van kunstmatige belichting. De flitser heb ik omdat ik die via marktplaats goedkoop kon krijgen, en ik nu bij feestjes wat makkelijker foto's kan maken! Die gaat nu nog altijd op de auto stand!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hmm, in dat geval is het wel erg leuk denk ik!Donnie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:57:
Japie volgens mij zijn wij van het zelfde niveau, en ik kom ook, dus komen jijdan voel ik me niet de enige "noob" haha...
[ Voor 37% gewijzigd door Korras op 26-08-2008 19:33 ]
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
gewoon hem mailen in via meeting ding inschrijven.. hoor je vanzelf wel als je te laat bent..Japie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:22:
Hmm, in dat geval is het wel erg leuk denk ik!
Is inschrijven nog mogelijk, GH?
👨🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule
[ Voor 42% gewijzigd door GerardHenninger op 27-08-2008 14:48 ]
ik ga er vanuit via de mail.. anders krijg je niet gewilde personen.Donnie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:43:
Horen we de locatie via de mail of via dit topic mijnheer Henninger?
Wordt gezellig gasten!!!
(p.s. hoop wel dat het niet te ver uit de buurt is, ik heb dit weekend namelijk geen auto beschikbaar)
P R N D
* DeFeCt wil ook graag weten of het nog in Den Haag is... anders heb ik ook een logistiek probleem...sapphire schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:30:
Oef ik hoop dat heh nog in den Haag is aangezien ik met het OV moet komen vanuit Rijnsburg, nou is den Haag gesneden koek maar ik hoop neit verder......
Thanks!GerardHenninger schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:23:
En toen hadden ineens heel veel mensen een mailtje
Sowieso schrijf je zo!
OehGerardHenninger schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:23:
En toen hadden ineens heel veel mensen een mailtje
[ Voor 16% gewijzigd door ThunderNet op 28-08-2008 13:32 ]
Misschien dat je iets kan afspreken met iemand die bij een station wil stoppen?DeFeCt schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:29:
[...]
Thanks!
Ik heb wel een logistiek probleempje, maar ga zeker komen. Dan ik ga wel anderhalf uur zitten wachten in de McDo. (of er moet iemand uit Alphen a/d R gaan?)
De vraag van het statief nog open.. is het handig om die mee te nemen?
Heb jij mij een bevestigingsmailtje gestuurd?nadroJ schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:30:
Hmmz... geen mail gehad hier Gerard.
[ Voor 64% gewijzigd door GerardHenninger op 28-08-2008 13:43 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq