Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
qadn schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:06:
[...]

Mmm niet een heel slecht idee ;)
maar wat gebeurd er dan met de beginners?
detail :P :+ dure shit om te huren zeg :X

[ Voor 9% gewijzigd door Timo op 24-07-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:14

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Topictitel change :).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

fooker schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 12:54:
[...]

detail :P :+ dure shit om te huren zeg :X
Mjah, nog altijd duurder om te kopen.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:41

ThunderNet

Flits!

Anders gaan we nog even verder off-topic :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

*pakt de rode verf en kliedert ThunderNet wat roder :P

Inderdaad mensen, meeting topics lopen altijd een beetje offtopic, maar hou het netjes mensen, dezelfde regels gelden nog steeds als in andere topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 15:57
Ik moet helaas passen voor die datum :|

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

als je niet kan op die datum, maar wel wil, vul dan wel die planner in, dan kan GH ook een overzicht krijgen over wie wel en niet kan (en wel wil komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:47

Spotter

Lichtnicht

Hmmm, wil niet echt studiofotografie gaan doen maar wat beter met een flitser overweg kunnen kan absoluut geen kwaad. Ik hou deze even in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2023
Ik heb mij aangemeld, maar onder voorbehoud, want die voorwaarde zijn mij een beetje onduidelijk. Ik vindt het leuk om te leren, en zeker te leren over studiowerk. Maar het is nou niet zo dat ik van plan ben om op de korte termijn een studio op te zetten.
Wat ik dan wel erg handig vind is de hoeveelheid ik kan leren over het flitsen.
Is het dan wat voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63942

Omdat ik al wat linkstar-meuk heb staan, lijkt deze dag voor mij persoonlijk niet heel nuttig.

Maar Gerard, desalniettemin mijn complimenten voor het initiatief! d:)b Een zeer leerzame ervaring voor degene die eens in een studio-omgeving aan de slag wil! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb net even zitten lezen in de mogelijkheden wat betreft studio flitsers...maar ik denk dat deze dag erg goed van pas komt bij een eventuele keuze.
Ik zie door de bomen het bos niet meer...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:54
Gutteguttegut schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:41:
Ik heb net even zitten lezen in de mogelijkheden wat betreft studio flitsers...maar ik denk dat deze dag erg goed van pas komt bij een eventuele keuze.
Ik zie door de bomen het bos niet meer...
En daar is de dag voor :)

Je kan spelen op de Strobist-manier of gewoon met echte studioflitsers (Elinchrom zal d'r staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Laatst online: 01:18

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ondanks dat het vanuit enschede smerig vroeg weggaan is, doe ik toch ook maar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 10:15

DeFeCt

je wéét toch

GerardHenninger schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 12:59:
[...]

En daar is de dag voor :)

Je kan spelen op de Strobist-manier of gewoon met echte studioflitsers (Elinchrom zal d'r staan).
Noob-alert (ik kom niet voor niks).. wat is de Strobist manier? :D

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-06 21:07
Helaas dus geen strand of strandtent en iets verder weg voor mij. Ga er dus toch niet heen. Overigens erg goed initiatief.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

DeFeCt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
[...]

http://strobist.blogspot.com

kort amengevat: met gebruik van "normale" flitserts.

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
_Mystikal_ schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:39:
Ondanks dat het vanuit enschede smerig vroeg weggaan is, doe ik toch ook maar mee :)
Een dag ervoor met z'n allen een hotelkamer nemen? Dat moet ook vast leuke foto's opleveren :)
DeFeCt schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Dat is je raportageflitser (Canon 430EX/580EX - Nikon SB-600/SB-800 etc etc) op een statief + plu gebruiken. Dus niet op je camera, maar juist heel creatief gebruiken als studioflitser.
Off-camera dus :) Heel goedkoop, mobiel en snel!
Zie ook Strobist.com
WorkForce schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:53:
Helaas dus geen strand of strandtent en iets verder weg voor mij. Ga er dus toch niet heen. Overigens erg goed initiatief.
Jammer... maar ik ben wel met Bloomingdale (en met iets in Belgie overigens) bezig.. dus wie weet in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

ReseTTim schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 10:33:
Bloemendaal dat is fietsen voor mij..

I'am in :) :Y) lijkt me leuk..
zal het door vertellen aan een vriend van me die ook tweakert is..
I would like to join you guys.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:25
deugtniet schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:43:
Ik heb mij aangemeld, maar onder voorbehoud, want die voorwaarde zijn mij een beetje onduidelijk. Ik vindt het leuk om te leren, en zeker te leren over studiowerk. Maar het is nou niet zo dat ik van plan ben om op de korte termijn een studio op te zetten.
Wat ik dan wel erg handig vind is de hoeveelheid ik kan leren over het flitsen.
Is het dan wat voor mij?
Dit lijkt me wel wat zo dagje. Ik ben het met Deugniet eens. Ik ben hetzelfde type persoon. Ik woon zelf tussen Nijmegen en Arnhem, zal wel trein worden als ik besluit te komen. Hoelaat begint deze dag? Utrecht lijkt me beter maar goed dit zit er geloof ik niet in. Tevens kan ik zelf geen laptop meenemen denk ik. Toch zou het leuk zijn als we elkaars resultaten ter plekke zouden kunnen bekijken. Ik heb zelf het gevoel dat als er maar een paar laptops zijn dat anderen die geen laptop mee kunnen nemen bang zijn dat ze niet gelijk goed naar hun resultaten kunnen kijken. Dit gaat natuurlijk weer even over het praktische gedeelte :P. Is een beamer ook niet handig om wat voorbeelden van elkaar te showen?

[ Voor 22% gewijzigd door m.theloosen op 27-07-2008 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Volgens mij heb je het hele punt van de dag dan gemist. Tuurlijk zul je elkaar wat resultaten enzo laten zien, maar dat is niet het doel van die dag.
En is het zo erg om er een stukje voor te moeten reizen? Ik zal er ook bij zijn, maar ga hier niet zitten pleiten dat het dichterbij Groningen moet.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.theloosen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:25
ThunderNet schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:03:
Volgens mij heb je het hele punt van de dag dan gemist. Tuurlijk zul je elkaar wat resultaten enzo laten zien, maar dat is niet het doel van die dag.
En is het zo erg om er een stukje voor te moeten reizen? Ik zal er ook bij zijn, maar ga hier niet zitten pleiten dat het dichterbij Groningen moet.
Indirect geef je dit nu dus wel aan.
Doel:
"Ik zal niet heel diep ingaan op modellenwerk, compositie, lichtvervormers etc etc. Dit is puur voor de mensen die op het punt staan om de eerste stapjes te zetten binnen studiofotografie. Als deze dag achteraf gezien een "succes" is dan geef ik nog een soortgelijke dag maar dan een die dieper ingaat op het spelen met licht."

Ik vat hier uit op. Sluit je lampen aan en klik er op los. Met de resultaten doen we niks want we gaan niet in op compositie, modellenwerk en lichtvervormers. Eind van de dag heb je foto's maar of ze goed of slecht zijn weet je niet.
Als ik het verkeerd heb zet dan nog even het doel goed neer want ik vat het hem nog niet helemaal. :P Ik kom wel om iets te leren natuurlijk naast het ouwehoeren. En omdat het niet helemaal naast de deur is denk ik dat het wel goed is om het doel nog even goed voor ogen te hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door m.theloosen op 28-07-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Ik kom dus vanuit enschede. ZIjn er nog mensen uit die regio waar ik mee kan car- dan wel treinpoolen? (gaan we met de trein, dan heb ik een OV-kaart, dus korting :P )

Daarnaast neem ik de volgende gear mee:
Nikon D40
Nikon 18-135
Nikon 18-55 (back up he :P )
Metz Mecablitz 48 af-1
Hama statief

k ben nog aan t proberen mn oude flitser van mn analoge SLR werkend te krijgen, maar volgens mij is die echt stuk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08-06 07:16
Ik heb zelf een auto en kan mensen oppikken op CS Den Haag. Je kunt mij pm'en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Iemand die kan carpoolen (eventueel van een station in de buurt) in limburg? Nog geen rijbewijs helaas :/

[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 28-07-2008 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
fooker schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:39:
Iemand die kan carpoolen (eventueel van een station in de buurt) in limburg? Nog geen rijbewijs helaas :/
Gezien de voorwaarden heb ik jou van de lijst gehaald aangezien jij al de nodige strobist-ervaring hebt. Zoals ik eerder heb aangegeven ben je van harte welkom tijdens een eventuele volgende workshop (in Belgie?) waar ik waarschijnlijk dieper inga op het geheel.

Even een update :
De deal met een grote verkoper van studioapparatuur is rond. Ze bieden bijvoorbeeld een compleet studio/strobist pakket aan voor maar 81,55 euro waarmee je dan op locatie of thuis in de woonkamer aan de slag kan (er vanuit gaande dat je zelf al een raportage flitser hebt).

Daarnaast krijgen de mensen 10% korting op een bekend flitsmerk....

Beetje vaag misschien, maar ik mag van de mods geen namen noemen. Je kan me natuurlijk altijd mailen voor meer details.

Ohja, mensen krijgen natuurlijk van mij/de partner ook een afscheidspakket met daarin onder andere een gratis white balance card :) :9

En nog even voor de duidelijkheid : zouden de mensen die ZEKER weten dat ze komen mij een bevestigsmail kunnen sturen, dan weet ik hoe groot het buffet moet worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door GerardHenninger op 31-07-2008 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 11:39
mail is verstuurd!

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-05 11:57

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
GerardHenninger schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 03:07:
En nog even voor de duidelijkheid : zouden de mensen die ZEKER weten dat ze komen mij een bevestigsmail kunnen sturen, dan weet ik hoe groot het buffet moet worden :)
via jouw website heb ik een bevestiging verstuurd.. echter toen ik op submit drukte werden de velden geleegd en kreeg ik nergens een melding van bericht is verstuurd.
beetje usability om een melding te geven ;) want ik weet nu niet zeker of die wel verstuurd is.. heb je hem binnen?

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
ReseTTim schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:07:
[...]

via jouw website heb ik een bevestiging verstuurd.. echter toen ik op submit drukte werden de velden geleegd en kreeg ik nergens een melding van bericht is verstuurd.
beetje usability om een melding te geven ;) want ik weet nu niet zeker of die wel verstuurd is.. heb je hem binnen?
Ja, dat is een beetje crappy, mijn excuses. Maar je mailtje is binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 09:32
Ik ben benieuwd naar de studioopstelling(en) die op de meet zal worden gebruikt, zijn dat allerlei verschillende merken (prijsklasse's) of is het één merk?
Zelf ben ik op zoek naar wat studiospul maar ik wil waarschijnlijk niet duizenden euro's uitgeven tenzij men mij kan overtuigen van het verschil dmv een andere opstelling.
Er zijn natuurlijk diverse "instap" merken zoals FE, Linkstar, enz maar als je bv de goedkopere range van Elinchrom D-lite oid neemt zit dat daar maar net boven wat prijs betreft.
Dan heb je natuurlijk ook de grotere jongens als de Elinchrom RX, Bowens, Profoto, enz maar dan schiet de prijs natuurlijk ook flink omhoog.
En de korting van 10% is dat alleen op de merken die geshowd worden of ook op andere flitsapparatuur?
Weet niet of het kan in het topic vanwege de merknamen maar anders hoor ik het graag per mail.

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Zal het even verhelderen:
Wat we naar GH gecommuniceerd hebben is dat op GOT geen reclame gemaakt mag worden voor een bedrijf.
Uiteraard mag je wel gewoon merken noemen en vermelden op welke merken e.d. korting te krijgen is.
Het bedrijf waar GH mee samen werkt mag alleen niet genoemd worden in dit draadje.
GH mailen en vragen op de meeting dag zelf staat natuurlijk vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-05 07:20

Praetextatus

the dutch_paki

had er graag bij willen zijn maar zit dat weekend in UK :(
maybe next time dan :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Triplefox schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:11:
Ik ben benieuwd naar de studioopstelling(en) die op de meet zal worden gebruikt, zijn dat allerlei verschillende merken (prijsklasse's) of is het één merk?
Zelf ben ik op zoek naar wat studiospul maar ik wil waarschijnlijk niet duizenden euro's uitgeven tenzij men mij kan overtuigen van het verschil dmv een andere opstelling.
Er zijn natuurlijk diverse "instap" merken zoals FE, Linkstar, enz maar als je bv de goedkopere range van Elinchrom D-lite oid neemt zit dat daar maar net boven wat prijs betreft.
Dan heb je natuurlijk ook de grotere jongens als de Elinchrom RX, Bowens, Profoto, enz maar dan schiet de prijs natuurlijk ook flink omhoog.
En de korting van 10% is dat alleen op de merken die geshowd worden of ook op andere flitsapparatuur?
Weet niet of het kan in het topic vanwege de merknamen maar anders hoor ik het graag per mail.
Ik zet twee strobist-opstellingen neer (1x duur, 1x budget), Elinchrom D-Lite opstelling (instap studio) en Elinchrom RX koppen. Vier setjes om mee te spelen. Ik heb zelf Pocketwizards en Skyports, maar zal van de week ook nog even een goedkoop triggersetje aanschaffen zodat mensen kunnen vergelijken.

De aanbieding/kortingen zijn voor het merk Linkstar... heel kort gezegd : 10% korting op het hele assortiment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
-edit-
bij nader inzien:
laat me er maar af ook :>

[ Voor 96% gewijzigd door Timo op 04-08-2008 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-06 10:08
Ik kom de 30e langs, probleem is alleen dat ik afgelopen vrijdag mijn camera heb laten stuiteren en die nu dus voor reparatie terug moet. Dus waarschijnlijk heb ik dan geen camera.

Ik zal nog even mailen GH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-01 05:07
Remy schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 10:51:
[...]
Ik ga voorlopig geen workshop studiofotografie geven, als je dat bedoelt :) Ik heb er zeker wel de ruimte voor, mijn studio is 600m2 maar liefst: maar ik zou daar eerst een aantal zaken voor moeten uitzoeken / voorbereiden voordat ik aan zoiets begin.

Als je bedoelt of ik deelneem, dan moet ik zeggen dat ik denk dat het niet echt nuttig voor mij zal zijn: ik doe nu ruim 2,5 jaar aan studiofotografie, dus ben al even onderweg in het leer/ervaringstraject op dat gebied ;) Toevallig afgelopen zondag nog een duoshoot gedaan, met erg leuke resultaten:

[afbeelding]
Hoe heeft u deze kleuren zo helder en prachtig gekregen..?
Heb af en toe het gevoel dat mijn kleur aanpassing gewoonweg niet goed is..:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

LongJoy1980 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 04:31:
[...]

Hoe heeft u deze kleuren zo helder en prachtig gekregen..?
Heb af en toe het gevoel dat mijn kleur aanpassing gewoonweg niet goed is..:S:S
Stel die vraag even in de showcase van Remy, met o.a. die foto erin: [showcase] Duoshoot Angela en Margriet in de studio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:50

sapphire

Die-hard pruts0r

oe very interessting :)
Alleen tis op zaterdag en k ben al erg veel vrij geweest dus k denk niet dat de baas dat goed gaat vinden :(
Ik weet neit of het gaat lukken, echt jammer zeker omdat eht ook nog eens in de buurt is :(

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2023
nou, ik ga me maar afmelden vanwege de reis, de ervaring (ik vind dat ik te weinig heb) en het geld.
Ik vind het jammer, maar als ik wat beter in fotograferen ben zal ik de volgende dag zeker langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Tja de nieuwsgierigheid wint eht toch....ik ben echt benieuwd of Josh echt zo'n lul is dus ik kom denk toch maar :)

[ Voor 54% gewijzigd door sapphire op 08-08-2008 23:24 ]

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Ik had vannacht weinig te doen, dus toen leek het me wel een puik plan om mezelf voor lul te zetten

Ik wilde de video eigenlijk maken voor SparkOne/Jeroen en eigenlijk wilde ik alleen een bepaald statief reviewen, maar ach het is iets langer geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Heb mezelf ook op de lijst gezet, hetzij dat ik de 30ste niet kan :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 12:56:
Ik had vannacht weinig te doen, dus toen leek het me wel een puik plan om mezelf voor lul te zetten
Dat is wel gelukt... ;)
- Je link werkt niet omdat 'ie niet netjes tussen [video]..[/video] tags staat
- Ik weet niet waar je het geluid mee opneemt, maar 't klinkt ronduit beroerd.
- Ietsje meer uitzoomen bij het tonen van de plu's zou niet verkeerd zijn
- Die opmerking over Polen is onzinnig en ongepast.

Wel een leuke muts trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
Gerard,

Heel erg bedankt voor je vid ben een stuk wijzer geworden.
Erg leuk gedaan!
Kan niet wachten tot de 30ste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Anoniem: 14829 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 14:47:
[...]
Dat is wel gelukt... ;)
- Je link werkt niet omdat 'ie niet netjes tussen [video]..[/video] tags staat
- Ik weet niet waar je het geluid mee opneemt, maar 't klinkt ronduit beroerd.
- Ietsje meer uitzoomen bij het tonen van de plu's zou niet verkeerd zijn
- Die opmerking over Polen is onzinnig en ongepast.

Wel een leuke muts trouwens. :)
Mooi zo :
- De link doet het hier prima en ook bij zeker 11 andere Tweakers
- Geluid is opgenomen met de videocamera; ik heb geen externe microfoon en het is nooit m'n bedoeling geweest om een high-end videoopname te maken. Zolang de review/boodschap maar overkomt.
- Best lastig om uit te zoomen als je alleen bent met daarnaast spullen in je handen. Je ziet me toch ook naar achteren lopen als dat nodig is.
- Ik mag mijn mening geven over Polen, iets met vrijheid van meningsuiting ofzo ;) Daarnaast moet je mij niet serieus nemen en dat had je kunnen weten aangezien er maar weinig mensen in doktersoutfit een uitleg/review geven over studioapparatuur.
SparkOne schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:06:
Gerard,

Heel erg bedankt voor je vid ben een stuk wijzer geworden.
Erg leuk gedaan!
Kan niet wachten tot de 30ste!
Je begrijpt dat ik me voor jou zo voor lul zet toch? :> Neem jij was flessen rose mee, dan kan ik mezelf nog meer voor lul zetten ;)

[ Voor 14% gewijzigd door GerardHenninger op 09-08-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Mooi, meteen mijn twijfeling tussen 001B nano en de studio 200cm weg genomen. Bedankt Gerard :)

Weet jij ook nog een product ter emulatie van een beautydish-achtig systeempje?

[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 09-08-2008 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14829

GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:08:
- De link doet het hier prima en ook bij zeker 11 andere Tweakers
Link gaf hier eerst een zwart YouTube schermpje weer, zonder 'play' toets in 't midden, en drukken op 'play' linksonder deed niks. Nu werkt 'ie wel gewoon.
Misschien ligt 't aan het feit dat ik Opera gebruik, en dan is 't een klusje van de React jongens, maar misschien was 't een YouTube probleempje.
- Ik mag mijn mening geven over Polen, iets met vrijheid van meningsuiting ofzo ;) Daarnaast moet je mij niet serieus nemen en dat had je kunnen weten aangezien er maar weinig mensen in doktersoutfit een uitleg/review geven over studioapparatuur.
Geintje of niet, generaliseren is nooit goed te praten.
Tenzij 't over rose drinkende mannen gaat, dat zijn mietjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 00:52
:')

pff... serieus gedoe...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

wahahahahahaha :Y)

Maar valt me opzich mee voor beginners spul zo'n statief, swivel, blokje en plu als je al een flitser hebt...maja dan begint het pas :P
Das leuk om mee te leren spelen hoor, kan je daar geen setje van samenstellen :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
fooker schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:51:
Mooi, meteen mijn twijfeling tussen 001B nano en de studio 200cm weg genomen. Bedankt Gerard :)

Weet jij ook nog een product ter emulatie van een beautydish-achtig systeempje?
Waarom wil je het beautydish effect? Waarvoor heb je dat nodig? Wat is daar zo bijzonder aan? Gebruik gewoon een klein plu'tje, geeft bijna hetzelfde effect.
Anoniem: 14829 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:07:
Geintje of niet, generaliseren is nooit goed te praten.
Tenzij 't over rose drinkende mannen gaat, dat zijn mietjes. ;)
Gelukkig hoef ik mijn mening niet goed te praten, anders zou het een feit zijn ;)
Wat betreft de rose; KLOPT!
sapphire schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:47:
wahahahahahaha :Y)

Maar valt me opzich mee voor beginners spul zo'n statief, swivel, blokje en plu als je al een flitser hebt...maja dan begint het pas :P
Das leuk om mee te leren spelen hoor, kan je daar geen setje van samenstellen :)
In samenwerking met de fotozaak die ik in het filmpje noem kan ik twee setjes aanbieden voor onder de 100 euro (met korting). Maar dat zie/hoor je de 30ste wel :P Oh nee wacht, je had gemaild, effe beantwoorden.

[ Voor 23% gewijzigd door GerardHenninger op 09-08-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:47:
[...]

Waarom wil je het beautydish effect? Waarvoor heb je dat nodig? Wat is daar zo bijzonder aan? Gebruik gewoon een klein plu'tje, geeft bijna hetzelfde effect.
Een kleine shoot-through plu geeft toch behoorlijk wat spill (wat ik dus niet wil) en een reflective plu heb ik hier al liggen.

En een plu kan ik niet zo dichtbij zetten als een beautydish ;-)

En het is nuttig aangezien ik de komende tijd veel make-up moet fotograferen en voor huid met makeup is een beautydish wel handig. Zeker als je een showcase van de make-up moet maken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Timo op 09-08-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Gerard,

hoe gaat het met het betalen van die €12,50? Moet dat vooraf, of gewoon volgende week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Leuk filmpje.
Zelf dus ook de el-cheapo statieven van SG. Maar ook de (te) kleine paraplu's.
Maar in de praktijk achterkomen wat ik utieindelijk wel nodig heb.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik vraag me af of er ook al wat van die starter sets die je mailde verkrijgbaar zijn zaterdag, of dat we gewoon via de shop moeten bestellen .....

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Lieve Tweakers,

tot nu toe heb ik maar 6 bevestigingsmailtjes gehad waarvan 3 mensen weer hebben geannuleerd. Zouden de Tweakers die nog belangstelling hebben mij alsnog kunnen mailen want onder de 10 man zijn we niet eens welkom zaterdag :S
_Mystikal_ schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:
Gerard,
hoe gaat het met het betalen van die €12,50? Moet dat vooraf, of gewoon volgende week?
Maakt mij niet uit. Gewoon contant (pinnen kan volgens mij niet) op de dag zelf vind ik prima. Degene die niet kunnen betalen die dag schoppen we er gewoon uit :P
sapphire schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 16:43:
Ik vraag me af of er ook al wat van die starter sets die je mailde verkrijgbaar zijn zaterdag, of dat we gewoon via de shop moeten bestellen .....
Die moet je via de shop bestellen (met een bepaald kenmerk zodat je korting krijgt). Ze zijn ruim op voorraad en ik heb er zelf net ook een besteld voor zaterdag:) Misschien dat ik die later weer in de verkoop doe aangezien ik er zelf niet zoveel aan heb.

[ Voor 72% gewijzigd door GerardHenninger op 25-08-2008 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GerardHenninger schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:57:
Lieve Tweakers,

tot nu toe heb ik maar 6 bevestigingsmailtjes gehad waarvan 3 mensen weer hebben geannuleerd. Zouden de Tweakers die nog belangstelling hebben mij alsnog kunnen mailen want onder de 10 man zijn we niet eens welkom zaterdag :S
:/ Toch jammer dat er al zoveel afzeggingen zijn :(

[ Voor 34% gewijzigd door ThunderNet op 25-08-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
Nooit aangemeld aangezien ik op vakantie ben. Maar na het zien van je filmpje was ik wel erg benieuwd naar de workshop. It's ashame, nou ja misschien in de toekomst wel.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
* ReseTTim is erg nieuwsgierig wie niet gereageerd heeft..

anders misschien een idee om die te DM / mailen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23911

Heb voor de zekerheid nog een (her) bevestiging gestuurd... :)

Zou natuurlijk erg jammer zijn als het niet door kan gaan... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Lieve Tweakers,

[...]
Maakt mij niet uit. Gewoon contant (pinnen kan volgens mij niet) op de dag zelf vind ik prima. Degene die niet kunnen betalen die dag schoppen we er gewoon uit :P
[...]
Die moet je via de shop bestellen (met een bepaald kenmerk zodat je korting krijgt). Ze zijn ruim op voorraad en ik heb er zelf net ook een besteld voor zaterdag:) Misschien dat ik die later weer in de verkoop doe aangezien ik er zelf niet zoveel aan heb.
Persoonlijk moet ik zeggen dat ik deze thread niet meer heb gevolgd, ik heb me opgegeven via dat formuliertje en kwam nu even kijken hoe laat het eigenlijk begint. Ik wil dus zeker komen en als ik nog ergens naar toe moet mailen dan hoor ik het graag...

In je meeting manager zie ik ook nog heel veel groene blokjes staan, is het een idee om die mensen nog een keer een mail te sturen over hoe of wat? Ik zou het ook zonde vinden als het niet doorgaat.

Nog wat vraagjes:

Geniet het de voorkeur om je eigen statief mee te nemen of is dat niet nodig?
En mocht ik logistiek technisch niet voor 12:00 in Den Haag kunnen zijn, beschouw je dat dan als een groot probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door DeFeCt op 25-08-2008 22:43 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Nouja mailen naar Gerard als je dat dus nog neit gedaan hebt ;)

* sapphire heeft tijdje terug al gemailed en mail terug gehad dus neemt aan dat eth wel snor zit :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-06 21:58
Laat morgen weten of ik zal komen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
Lieve Tweakers,

Ik heb een mail gestuurd, 2 personen waarvan 1 (mijn vriendin) naast fotograaf ook model wil staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ook mijn herbevestiging is zojuist verzonden :) Deze dag moet doorgaan hoor, we kunnen de ingehuurde dames niet teleurstellen vind ik ;)

edit: heb je weer verboden content, te spannende, fotos op je site gezet Gerard?

This account has been suspended.

Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.

[ Voor 42% gewijzigd door Donnie op 26-08-2008 12:33 ]

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Vriendin is een goed punt. Zal mijn vriendin vragen of die miss ook mee wil :P Komen we in ieder geval sneller aan de 10 mensen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
ok we hebben dus nu:

* ThunderNet
* Oeloe
* _Mystikal_
* Donnie
* DeFeCt
* sapphire
* SparkOne
* ik zelf (ReseTTim)

ffies tellen... mmh 8 mensen als fotograaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Helaas ben ik een van de mensen die heeft moeten afzeggen, wou echt graag komen maar door familieomstandigheden gaat het niet lukken ;(

Ben wel zeker geïnteresserd in een eventueel vervolg! :)

👨‍🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
ReseTTim schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:
ok we hebben dus nu:

* ThunderNet
* Oeloe
* _Mystikal_
* Donnie
* DeFeCt
* sapphire
* SparkOne (Vriendin maakt ook graag foto's)
* ik zelf (ReseTTim)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Donnie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:30:
Ook mijn herbevestiging is zojuist verzonden :) Deze dag moet doorgaan hoor, we kunnen de ingehuurde dames niet teleurstellen vind ik ;)

edit: heb je weer verboden content, te spannende, fotos op je site gezet Gerard?

This account has been suspended.

Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
Zit je wel te kijken naar GerardHenninger.NL en niet GerardHenninger.NET ? ;)
Die GH.net was gesponsord (domeinnaam + de dedicated server), maar dat doe ik dus nooit meer. Ben al maanden in gevecht om die domeinnaam; het staat op mijn naam, maar ze willen het niet vrijgeven :r
_Mystikal_ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:32:
Vriendin is een goed punt. Zal mijn vriendin vragen of die miss ook mee wil :P Komen we in ieder geval sneller aan de 10 mensen :D
Misschien wel handig, want ik heb "mijn" twee modellen nog geen bevestiging gestuurd aangezien het allemaal zo onzeker is.
ReseTTim schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:02:
ok we hebben dus nu:

* ThunderNet
* Oeloe
* _Mystikal_
* Donnie
* DeFeCt
* sapphire
* SparkOne
* ik zelf (ReseTTim)

Volgens mij super deluxe l33t Excel-sheet zijn het er nu 14 :*)
Deze ontbraken in je lijstje
* Wolfensteijn
* Oscar W. (wat is je nickname hier op GoT?)
* Aristos
* Josh (de assistent / videograaf)
* vriendin/scharrel/model van SparkOne
* mega nerd Gerard Henninger

Heb net de locatie gebeld en de bedrijfsleider zegt dat het aan de late kant is en dat ik het moet doornemen met de eigenaar (het is een klant van me, vandaar dat we geen huur enzo hoeven te betalen). Hij belt me straks terug en ik hoop dat de ruimte nog beschikbaar is want ik zou uiterlijk gisteren moeten bevestigen (zie TS).

Mochten we te laat zijn met de bevestiging, heeft iemand dan problemen met een discotheek/club in Zoetermeer? Of desnoods ergens buiten indien het weer meezit?

Ohja, heb gisteren nog voor 600+ euro aan spul besteld voor jullie (dingen waar jullie na de workshop dus korting op krijgen - flitsers - triggers - statiefjes - etc etc) zodat jullie al die webshop dingen een keer in het echt kunnen zien. Als het goed is zit bij de bestelling ook nog voor iedereen een zak met cadeautjes en natuurlijk de kortingsbon. Ik wacht nog heel even tot morgen en dan stuur ik iedereen een bevestigingsmail met uitleg, adresgegevens, mijn nummer etc etc.

Sorry dat het misschien zo chaotisch lijkt, het is ook mijn eerste keer (be gentle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Voor mij is het wel handig iig vrijdag te weten waar het is :P Zit nog te twijfelen of ik ergens een slaapplaats ga regelen of de wekker om 5 uur zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
Zeer hoogstwaarschijnlijk kom ik ook. Wellicht dat m'n vriendin meekomt.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
ThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:08:
Voor mij is het wel handig iig vrijdag te weten waar het is :P Zit nog te twijfelen of ik ergens een slaapplaats ga regelen of de wekker om 5 uur zet.
Huh, oh shit! Vergeten in de TS te melden dat Nikon gebruikers niet welkom zijn :P Nou vooruit, omdat jij het bent :P
nadroJ schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:10:
Zeer hoogstwaarschijnlijk kom ik ook. Wellicht dat m'n vriendin meekomt.
Zodra je het ZEKER weet mail me dan (voor morgen 18:00 uur) :)

[ Voor 43% gewijzigd door GerardHenninger op 26-08-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GerardHenninger schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:12:
[...]

Huh, oh shit! Vergeten in de TS te melden dat Nikon gebruikers niet welkom zijn :P Nou vooruit, omdat jij het bent :P

[...]
Hoezo? Mag je geen werkende autofocus hebben dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
ThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:14:
[...]
Hoezo? Mag je geen werkende autofocus hebben dan?
Juist wel, waarom denk je dat ik nog een 1Dmk2N heb :P
Maar dat vieze rode kleurtje onder de sluiterknop, dat is zo 1980! :P

[modje]
Off-topic gelul! Doe er wat aan! :P
[/modje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36

Japie.G

Colour Classic

Shit hee, dit lijkt me echt leuk!

Alleen beschouw ik mezelf nog te beginnend om hier aan mee te doen. En helaas erg ver weg voor mij.

Volgende keer doe ik zeker mee!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Japie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:41:
Shit hee, dit lijkt me echt leuk!

Alleen beschouw ik mezelf nog te beginnend om hier aan mee te doen. En helaas erg ver weg voor mij.

Volgende keer doe ik zeker mee!
Hoezo te ver weg? :P Beetje moeite er voor doen mag ook wel. Gewoon de trein instappen, muziekje op en oogjes dicht ;)
Maar dan moet de dag wel bij je intenties passen natuurlijk :)

[ Voor 7% gewijzigd door ThunderNet op 26-08-2008 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
nou.. :'(
ik hoor het al.. Oeloe, kom we gaan ;)
ow damn.. die is wel canon geil..

[edit]

moet het ipv 'mega Nerd' niet 'mega fotograafNerd' oid zijn.. of ben je gewoon lang? :+

[ Voor 13% gewijzigd door ReseTTim op 26-08-2008 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

[...]
Misschien moet je eerst even kijken wie er allemaal met een Nikon aan komt zetten voordat je de helft van je clientèle wegstuurt :)

ThunderNet
ReseTTim
* DeFeCt anyone?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

DeFeCt schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 15:53:
[...]

Misschien moet je eerst even kijken wie er allemaal met een Nikon aan komt zetten voordat je de helft van je clientèle wegstuurt :)

ThunderNet
ReseTTim
* DeFeCt anyone?
Mjah, ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

ThunderNet schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 14:42:
[...]

Hoezo te ver weg? :P Beetje moeite er voor doen mag ook wel. Gewoon de trein instappen, muziekje op en oogjes dicht ;)
Maar dan moet de dag wel bij je intenties passen natuurlijk :)
Haha! Ja volgende keer doe ik het zeker! Zou er zelfs vrij voor nemen, maar ik schat het niveau van deze workshop te hoog voor mij gegrepen. Ik wil eerst lekker prutsen met mn cam zodat ik ook zelf al met mn 480ex wat leuke foto's kan maken. Of heb ik het mis en kun je als 'licht' Supern00b ook wat doen op deze dag? Vind portret fotografie het mooist, dus wat dat betreft lijkt het me echt superleuk! Maar zoals ik al zei, ik weet echt nog helemaal niets noppes nada van kunstmatige belichting. De flitser heb ik omdat ik die via marktplaats goedkoop kon krijgen, en ik nu bij feestjes wat makkelijker foto's kan maken! Die gaat nu nog altijd op de auto stand!

Heb een Canon 450D met 480EX
Tamron 17-50 f2.8
Canon 55-250IS
Ook beschik ik over een statief

[ Voor 26% gewijzigd door Japie.G op 26-08-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
Japie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:54:
Haha! Ja volgende keer doe ik het zeker! Zou er zelfs vrij voor nemen, maar ik schat het niveau van deze workshop te hoog voor mij gegrepen. Ik wil eerst lekker prutsen met mn cam zodat ik ook zelf al met mn 480ex wat leuke foto's kan maken. Of heb ik het mis en kun je als 'licht' Supern00b ook wat doen op deze dag? Vind portret fotografie het mooist, dus wat dat betreft lijkt het me echt superleuk! Maar zoals ik al zei, ik weet echt nog helemaal niets noppes nada van kunstmatige belichting. De flitser heb ik omdat ik die via marktplaats goedkoop kon krijgen, en ik nu bij feestjes wat makkelijker foto's kan maken! Die gaat nu nog altijd op de auto stand!
gewoon komen, je leert ervan, dat is namelijk de bedoeling van deze workshop ;)
ik hoop er zo ook het 1 en ander te leren.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Japie volgens mij zijn wij van het zelfde niveau, en ik kom ook, dus komen jij ;) dan voel ik me niet de enige "noob" haha...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keppie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-05 16:02
ik weet dat het laat is maar ik zou toch ook nog heel graag willen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Donnie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 17:57:
Japie volgens mij zijn wij van het zelfde niveau, en ik kom ook, dus komen jij ;) dan voel ik me niet de enige "noob" haha...
Hmm, in dat geval is het wel erg leuk denk ik!

Is inschrijven nog mogelijk, GH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-04 13:26
ik zou graag komen Geertje.. maar ik ga met een leuk meisje naar een concert toe, en dat heeft wat mij betreft voorang boven uithangen met een stelletje nerds. :P

ff serieus.. het komt mij dus niet goed uit, hoewel ik graag had gekomen. volgende keer beter. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Korras op 26-08-2008 19:33 ]

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
Japie.G schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:22:
Hmm, in dat geval is het wel erg leuk denk ik!
Is inschrijven nog mogelijk, GH?
gewoon hem mailen in via meeting ding inschrijven.. hoor je vanzelf wel als je te laat bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
Ik had mij al aangemeld, maar er was nog een kansje dat ik zonder camera had moeten komen. Maar gelukkig heb ik een aardige oom waarvan ik zijn a700 mag lenen :D

Dus ik zal er zijn, met een allegaartje aan merknamen :P Van een Nikon tas, via een Sony camera en fliters naar een Tamron lens naast Konica Minolta en Minolta spul ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leejoow
  • Niet online

leejoow

Dat ben ik!

Ik had mij eerder afgemeld, maar het lijkt erop dat ik toch kan komen :)

Helemaal blij zijn, wordt het noob-gehalte beetje vergroot :P

👨‍🚒 spuitgast ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | 🔥 Itho Daalderop HP-S95 | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome uitleesmodule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Tot 18:00 uur vandaag zijn de bevestigingsmailtjes welkom... daarna moet ik toch echt iets gaan bevestigen...

Update :
Kom nu trouwens uit op 16 met de laatste bevestigingen erbij. Oh ennuh, locatie is ook rond, maar niet de geplande locatie (iets veel leukers :) )

[ Voor 42% gewijzigd door GerardHenninger op 27-08-2008 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Horen we de locatie via de mail of via dit topic mijnheer Henninger? ;)

Wordt gezellig gasten!!!

(p.s. hoop wel dat het niet te ver uit de buurt is, ik heb dit weekend namelijk geen auto beschikbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

(jarig!)
Donnie schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:43:
Horen we de locatie via de mail of via dit topic mijnheer Henninger? ;)

Wordt gezellig gasten!!!

(p.s. hoop wel dat het niet te ver uit de buurt is, ik heb dit weekend namelijk geen auto beschikbaar)
ik ga er vanuit via de mail.. anders krijg je niet gewilde personen.

WOEI, ik ben benieuwd waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

shit, het gaat mij niet lukken om te komen!

Ik hoop echt dat er nog een herhaling van een dergelijke dag komt! Ben alvast benieuwd naar de verhalen/picz van de 30e!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfensteijn
De locatie is bij ons dat nog niet bekend, maar zal voor mij geen probleem zijn. Als er mensen een lift kunnen gebruiken ergens ongeveer op de route tussen Hilversum en de locatie, laat maar even weten via DM. Ik kan 3 mensen nog meenemen in de auto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Oef ik hoop dat heh nog in den Haag is aangezien ik met het OV moet komen vanuit Rijnsburg, nou is den Haag gesneden koek maar ik hoop neit verder......

Gabriël AM5

• nose
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-04-2018

nose

size matters

Ik heb vandaag even dit topic zitten lezen en het ziet er zeer interessant uit. Buiten het feit dat ik nu natuurlijk te laat ben om me alsnog aan te melden, zit ik vrijdag nog in een nachtdienst en ga ik het 's ochtends natuurlijk niet trekken. Ik zie in eerdere posts dat er gesproken wordt over een eventuele tweede sessie. Hier ben ik heel erg benieuwd naar; gaat dit op korte termijn gebeuren of zijn er nog geen plannen?

P R N D

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

sapphire schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:30:
Oef ik hoop dat heh nog in den Haag is aangezien ik met het OV moet komen vanuit Rijnsburg, nou is den Haag gesneden koek maar ik hoop neit verder......
* DeFeCt wil ook graag weten of het nog in Den Haag is... anders heb ik ook een logistiek probleem...

Flickr

• GerardHenninger
En toen hadden ineens heel veel mensen een mailtje :)

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

GerardHenninger schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:23:
Thanks!

Ik heb wel een logistiek probleempje, maar ga zeker komen. Dan ik ga wel anderhalf uur zitten wachten in de McDo. (of er moet iemand uit Alphen a/d R gaan?)

De vraag van het statief nog open.. is het handig om die mee te nemen?

Flickr

• nadroJ
Hmmz... geen mail gehad hier Gerard.

Sowieso schrijf je zo!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

GerardHenninger schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:23:
Oeh :D nu kan ik tot 8 uur uitslapen ofzo :+
Mmz 9292ov.nl maakt er een zooitje van met 20x overstappen... raar. :)
Mgoed heb er zin in :) Morgen maar vast m'n cameratas inpakken.

@statief.. Je bent toch aan het flitsen, dus statief lijkt me niet echt nodig :P Of je moet een te zware camera voor je lichaam hebben.

[ Voor 16% gewijzigd door ThunderNet op 28-08-2008 13:32 ]

• GerardHenninger
DeFeCt schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:29:
[...]
Thanks!

Ik heb wel een logistiek probleempje, maar ga zeker komen. Dan ik ga wel anderhalf uur zitten wachten in de McDo. (of er moet iemand uit Alphen a/d R gaan?)

De vraag van het statief nog open.. is het handig om die mee te nemen?
Misschien dat je iets kan afspreken met iemand die bij een station wil stoppen?

Had ik eigenlijk in het mailtje moeten vermelden, maar in principe is een camera (geen Nikon, Pentax, Oly of Sony ;) ) + flitser + 16mm tot 50mm lens genoeg. Je hoeft niet al je lenzen of statieven mee te nemen hoor. Het mag, maar ik denk niet dat je ze zal gebruiken.
nadroJ schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 13:30:
Hmmz... geen mail gehad hier Gerard.
Heb jij mij een bevestigingsmailtje gestuurd?

[ Voor 64% gewijzigd door GerardHenninger op 28-08-2008 13:43 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste