Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
Ik was afgelopen weekend weer 'n keertje op bezoek bij Gerard Henninger. We zouden een shoot doen met mijn lieftallige vriendin, Annelies, die ook model is.
Josh was ook van de partij, om te assisteren, en na zijn grandioze filmpje van vorig jaar, werd hij prompt gebombardeerd tot cameraman van dienst.

Dus, dan laad je een zooi gear in 2 auto's, 2 fotografen, 1 assistent, 1 model/vriendin en een assistente. Rijd je helemaal naar het strand om vervolgens je hele gear weer uit te laden, parkeerplaatsen te zoeken, de gear op te stellen...
EN DAN BEGINT HET TE REGENEN!

Wat doe je dan? Je hotelkamer misbruiken! Voor dit :

#1 Badkamertegeltjes
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_21h12_DG-GH_Shoot_Liesje-034.jpg

#2 Lekker badderen
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_21h15_DG-GH_Shoot_Liesje-037.jpg

#3 Nog badderen
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_21h24_DG-GH_Shoot_Liesje-060.jpg

#4 Da's nou m'n lieve kleine tijgertje :9
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_22h01_DG-GH_Shoot_Liesje-106.jpg

Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_22h02_DG-GH_Shoot_Liesje-110.jpg

#6 En toen was ze moe.
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h25_DG-GH_Shoot_Liesje-154.jpg

#7 Nadenken
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h25_DG-GH_Shoot_Liesje-158.jpg

#8 Stoeltje
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h47_DG-GH_Shoot_Liesje-176.jpg

#9 Hemdje
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h47_DG-GH_Shoot_Liesje-178.jpg

#10 Kijk es lief in de camera
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h49_DG-GH_Shoot_Liesje-186.jpg

#11 Zwarte lingerie
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h50_DG-GH_Shoot_Liesje-192.jpg

#12 Liev³
Afbeeldingslocatie: http://brol.docgonzo.com/got/2008-07-05_23h51_DG-GH_Shoot_Liesje-201.jpg

Al bij al, wat je al niet kan doen op een hotelkamer op 'n rainy saturday afternoon met wat huge flitsers en Gerard Henninger als coach :) Geer, thanx a bunch bro, en Josh, 't was wederom gezellig!

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:36

allstarted1

WTRFTS

Lekkere set Dodge, ook leuk de verschillende bewerkingen en locaties.

De laatste setting spreekt me het meeste aan :) #7 & #8 vind ik erg mooi gelukt

Ben je nu echt verder aan het gaan in de mode/modellenfotografie en laat je het partygeweld achterwege? :)

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-06 13:32
Alhoewel dit niet mijn tak van fotografie is, vind ik de foto's wel mooi gelukt. De mooiste vind ik nummer 4, misschien wel omdat ie compleet anders is dan de rest. Ze staat daar ook erg leuk op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Oeh leuk een keertje iets richting mijn spul :P

#1: Leuke foto, goed belicht, alleen pose van model ziet er slordig uit. Schaduw is wel geslaagd vind ik :)

#2: Pose is beter al heb ik bij deze het gevoel dat het gezicht onscherp is, en ik meen een beetje ruis te besporen in je schaduwen. Jammer van het overbelichte stuk bad.

#3: Qua pose en foto opzich een topper, jammer van highlight op haar arm, sterke schaduwtekening en reflecties in de muur/bad. (eventueel eruit shoppen)

#4: Deze "overbelichte"-look was waarschijnlijk je bedoeling, dus dan is hij goed gelukt.

#5: Lijkt op wideangle (goh hotelkamer ;) ) vind hem best oke :) Al had ik opzich alleen een cropje van het gezicht met een 85mm lensje denk ik ook kunnen appreciëren. Blik is sterk :) Vlekken/stof op haar truitje kan je weghalen nog. Vignetting doet't goed hierbij.

#6: Vignetting doet hier afbreuk aan de foto. Kussens vind ik storend overbelicht.

#7: Geen mooie foto, pose klopt niet en te dichtbij met een wideangle. Alweer kussens overbelicht.

#8: Pose doet een beetje vreemd aan.

#9: Goede blik/pose, beste uit de bloesjes-serie :)

#12: Hardstikke onscherp, als je met flink wat licht aan de gang bent dan verwacht ik toch op z'n minst wat scherps.

In't algemeen leuke set, technisch scheelt er nog wel behoorlijk wat vind ik. Je hebt erg veel overbelichte plekken en de foto's ogen gewoon onscherp. Er zijn dus enkele foto's die door de pose gewoon goed zijn :)

Ik twijfel tussen #3 en #5 als absolute topper :) Enneuh, ik wil meer zien. Ga zo door :D

En misschien kun je, om de mensen die hier kijken wat te leren even wat flitsdetails bij je foto's zetten. Sommige mensen kunnen dat wel appreciëren :)

@ gerard:
:D :D _/-\o_ Is het een composiet? :)

[ Voor 48% gewijzigd door Timo op 10-07-2008 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:54
Eigenlijk zou dit in de Openings Post moeten :

Photographer at Work / Workshop Session / Dodge does Gerard Henninger ;)
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080706_dgh082.jpg

Speciaal voor GoT (zelfs tijdens een workshop denken we aan Tweakers :+ )
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080706_dgh121.jpg

Op verzoek de setup
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080706_dgh121_setup.jpg

Misschien iets te gedetailleerd, maar misschien heeft iemand er iets aan. De setup is van de Dodge-groen-shirt foto.

[ Voor 53% gewijzigd door GerardHenninger op 10-07-2008 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Echt hele relaxte serie, ik hoop snel meer werk van je te zien :)

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:59

Falcon10

Hit it i would !

leuke serie, eigenlijk niets op aan te merken.

vind ze super.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-04 09:12
Goeiedag wat fotos! Echt een super serie. Het enige was ik er op aan te merken heb is, en ja het is misschien wel er perfectionistisch, bij foto 3 leid het schuim op de rand van het bad een beetje af. Zou vrij makkelijk moeten zijn om dat weg te shoppen. Anyway, good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 00:35:
Op verzoek de setup

Misschien iets te gedetailleerd, maar misschien heeft iemand er iets aan. De setup is van de Dodge-groen-shirt foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Even een klein schopje.
Ik heb zelf niet zoveel geschoten zaterdag dat heb ik aan Dodge overgelaten, die moest tenslotte ervaring opdoen met studioflitsers/licht. Maar voor de nieuwsgierige onder ons (en als hulpmiddel voor Dodge :P ) :

Annelies op bed :

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080705_al171.jpg

En de setup ervan

Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080705_al171_setup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
En op hoeveel power stond je elinchrom? :) Heb zelf ook een DIY Beautydish, maar mijn 580EX is uiteraard geen 300W/s. Ben benieuwd of 't nog een beetje werkt :)

Hebben jullie trouwens flashmeters gebruikt ofniet? ;)

Ow en gerard, ik zie dat je zelf de visagie hebt gedaan. Cursusje voor gevolgd ofzo? :)

[ Voor 90% gewijzigd door Timo op 11-07-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jigs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-01-2024
Ik vind het een erg mooie en professionele serie! Mijn complimenten hiervoor.
Misschien stomme vraag en een beetje offtopic maar hoe heb je die signature voor elkaar gekeregen? Dat doorzichtige vind ik erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Doc, vraagje voor je, heb je bij die '"wilde" foto's een ventilator gebruikt, of is de gel en haarlak koffer toen opengegaan? In zn algemeenheid, zijn er hier veel mensen die ventilators gebruiken, of zijn daar andere oplossingen voor te bedenken?

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:46

YellowCube

Wait...what?

fraaie serie hoor. Leerzaam geweest zie ik.
4 en 5 bevallen het beste.
Ook net werk van Gerard. De eerste uit de serie is gewoon ontzettend leuk bedacht. Kudo's
AnneLies op bed is ook erg fraai.

Hoe dan ook...showcase meer dan waard.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:04

momania

iPhone 30! Bam!

nice! d:)b

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
Even een hele hoop replies :)
allstarted1 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:44:
Ben je nu echt verder aan het gaan in de mode/modellenfotografie en laat je het partygeweld achterwege? :)
Ehm, pretty much looks like it :)
Occasioneel wil ik nog wel eens een leuk feestje gaan schieten, maar ik zou ook graag wat meer mode/modellen willen gaan doen ja.

@ Fooker : Thx voor de kritische noot ;)
fooker schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:18:
Ow en gerard, ik zie dat je zelf de visagie hebt gedaan. Cursusje voor gevolgd ofzo? :)
Mijn 'din deed d'r eigen visagie en Geer deed idd de visagie op de GoT foto :)
Jigs schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:19:
Misschien stomme vraag en een beetje offtopic maar hoe heb je die signature voor elkaar gekeregen? Dat doorzichtige vind ik erg mooi.
Dat pro-gevoel komt vooral dankzij Geer's lighting & coaching, en natuurlijk mijn lieve vriendin O+
Dat watermerk, gewoon png in PS fixen, met een zwarte balk met X transparency en je logo, en dat fijn in Lightroom op je pics exporten met behulp van LR/Mogrify.
Jigs schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:19:
No hairspray was used in this hoot, we hadden (toevallig) een ventilator op onze hotelkamer staan. [spam] NH Hoteles r0ck! [/spam]

@ momania, YellowCube, Lord_Pivo, Falcon10, TranceSetter, allstarted1 :
Thx for the compliment :)

@ Geer : waar blijft de rest nou :p
Ben momenteel nog bezig met de montage van een behind the scenes filmpje, ne er volgen later deze weeks nog pics van de shoots zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josh
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-12-2021

Josh

A Cloggy in Norway

dodge_911 schreef op zondag 13 juli 2008 @ 01:11:
[...]

No hairspray was used in this hoot, we hadden (toevallig) een ventilator op onze hotelkamer staan. [spam] NH Hoteles r0ck! [/spam]
En die ging eigenlijk ook alleen maar aan omdat het zo freaking heet was daar! :P

Toen gaf het stiekem toch wel een erg vet effect.

[ Voor 7% gewijzigd door Josh op 13-07-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Josh schreef op zondag 13 juli 2008 @ 14:06:
[...]

En die ging eigenlijk ook alleen maar aan omdat het zo freaking heet was daar! :P

Toen gaf het stiekem toch wel een erg vet effect.
Happy Accidents *O* Ben benieuwd naar het behind the scenes filmpje. :P

Enneuh Dodge, wanneer komen jouw pocketwizards/flitskoppen aan :+

[ Voor 17% gewijzigd door Timo op 13-07-2008 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparkOne
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 11:39
Echt super serie, mooi licht, tja wat kun je er nog meer op zeggen.
Ben benieuwd naar de rest vooral behind the scene....

Ga zo door mannen!

Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
As promised, the behind the scenes video :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eKgPWlgDxU0]

Big thx to GsJosh for the camerawork!

[ Voor 16% gewijzigd door dodge_911 op 20-07-2008 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

ik ben niet thuis in de foto(shop) wereld, maar de beelden van de Behind the Scenes, en de foto's; die tegels in de badkamer zijn azuurblauw; in het filmpje grijs ofzo; komt dat door de mindere kwaliteit filmcamera of is er echt "zwaar" gesoept (meer dan met kleurnuances etc spelen).

leuke foto's, zeker #4 vind ik erg gaaf.

[ Voor 6% gewijzigd door Seesar op 20-07-2008 15:09 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
Seesar schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:06:
ik ben niet thuis in de foto(shop) wereld, maar de beelden van de Behind the Scenes, en de foto's; die tegels in de badkamer zijn azuurblauw; in het filmpje grijs ofzo; komt dat door de mindere kwaliteit filmcamera of is er echt "zwaar" gesoept (meer dan met kleurnuances etc spelen).
Denk eerder mijn crappy video-bewerking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
offtopic:
@ gerardhenninger: gebruik je een programma om de setup-afbeeldingen te maken of is het een knutselwerk in photoshop?

Leuke shoot, vooral leuk om eens behind de scene te zien hoe het er allemaal aan te gaat bij zo'n shoot.

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nolani
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:07
plons, camera in het bad ^^

Nette foto's !

Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Leuke serie, erg interessant om te bekijken (zowel de foto's als diagrammen en de video).

Het is niet echt de soort fotografie waar mijn interesse meteen ligt maar nu ik dit zo zie lijkt het me toch wel leuk om er eens mee te spelen!

@ dodge_911,
Wat heb je trouwens aan je broek hangen?

[ Voor 10% gewijzigd door sOid op 20-07-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Zo he, wat een kwaliteit foto's, fancy licht-setup en flitsers.
Erg mooie showcase, leuk om eens op een filmpje te zien hoe krap zoiets soms moet (het stukje van de badkamer bijvoorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 08-06 12:12
Normaal is modelfotografie enz echt niet mijn ding, maar dit zijn écht klasse foto's! Zeer goed gelukt, en mooi model ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
sOid schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:01:
@ dodge_911,
Je bedoelt op Geer's foto? Originele lens pouch van m'n 70-200 2.8IS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
dodge_911 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 22:05:
[...]

Je bedoelt op Geer's foto? Originele lens pouch van m'n 70-200 2.8IS...
Dat bedoelde ik inderdaad. Dacht dat die dingen zwart waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Supertof dat je de moeite hebt genomen die video met ons te delen. Met veel plezier naar gekeken. De toilet opname natuurlijk onontkoombaar. :)

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Welk nummer zit er onder die video eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-06 15:57
Anoniem: 4629 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 06:23:
Welk nummer zit er onder die video eigenlijk?
Als ik Shazam mag geloven is het Justus Köhncke met Parage. Zou van het album Safe and Sound moeten komen. (If wrong -- blame Shazam.)

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

Topicstarter
(overleden)
iworx schreef op maandag 21 juli 2008 @ 08:26:
[...]

Als ik Shazam mag geloven is het Justus Köhncke met Parage. Zou van het album Safe and Sound moeten komen. (If wrong -- blame Shazam.)
_/-\o_ Shazam _/-\o_
Klopt als 'n bus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
Wel jammer, vanuit fotografisch/technisch oogpunt dat er wat veel aandacht op het model gelegd wordt in de behind-the-scenes ;) niet dat dat erg is :+

[ Voor 11% gewijzigd door Timo op 21-07-2008 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
fooker schreef op maandag 21 juli 2008 @ 10:27:
Wel jammer, vanuit fotografisch/technisch oogpunt dat er wat veel aandacht op het model gelegd wordt in de behind-the-scenes ;) niet dat dat erg is :+
Jij ziet als jongentje liever 1D's en Elinchrom flitskoppen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

ik blijf het topwerk vinden.
Imo een must-topic voor iedereen die eens serieus studiowerk (of badkamer/hotelkamer etc) wil doen.
Eens kijken wat we er mee kunnen gaan doen.

En dan nog een vraag: klopt het dat Annelies door de shoot heen wat relaxter en meer zichzelf werd?
De badkamer foto's lijkt ze zich nog erg bewust van de camera, licht etc...en dat wordt op de latere foto's veel minder.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
GerardHenninger schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 01:09:
[...]

Jij ziet als jongentje liever 1D's en Elinchrom flitskoppen ? :?
Ja want voor mooie dames te bekijken zijn er andere sites ;) last time I checked zitten we hier toch op een fotografie forum. :) en ik heb nou eenmaal altijd wat te zeiken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Timo op 22-07-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppFreddy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-05 09:40

ppFreddy

gewoon Frederik

sOid schreef op zondag 20 juli 2008 @ 21:01:
@ dodge_911,
ik ben dotsj wel niet, maar dat is de standaard lenstas van een 70-200 (of toch voor de 2.8, dunno of het bij de 4 dezelfde is aangezien de 4 wat smaller is)

dikke complimenten heren! Werkelijk prachtige foto's

edit ivm die lenstas: ik kwam een pagina achter 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ppFreddy op 22-07-2008 13:42 ]

Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Nog even wat plaatjes dan maar...

Aangezien het best warm was binnen (en we even heel ongezond moesten roken) zijn we buiten naar buiten gegaan voor wat frisse lucht. De studioflitsers stonden nog aan en als echte nerd had ik natuurlijk m'n camera nog bij me. Wat doe je dan? Precies, gek doen

#1 - Buiten het hotel geschoten. PocketWizards ftw!
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080705_al146.jpg

#2 - Zelfde idee, @ 200mm
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080705_al148.jpg

We hebben het even getest en op ongeveer 300m werkte de PocketWizards nog steeds. Bij de 400 a 500m deden ze het soms....

#3 - En dan nog even een schattig portretje :>
Afbeeldingslocatie: http://temp.gerardhenninger.nl/forum/dghmeet/20080706_dgh183.jpg

Dussssss...... Dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

ja, zo krijg je een workshop wel vol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Niet online
@ Gerard: Hoe maak je die setupafbeeldingen? Met een programma of is het knutselwerk in photoshop.. google helpt me niet echt verder :(

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Backpacker schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:08:
@ Gerard: Hoe maak je die setupafbeeldingen? Met een programma of is het knutselwerk in photoshop.. google helpt me niet echt verder :(
Ik heb ooit 2 jaar geleden van een fotograaf een .PSD gekregen waarmee je de setup heel makkelijk kan tekenen.

Mail me even, dan stuur ik het door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Wat is dat witte kussen dat je op je lens heb zitten (zie filmpje)?

Leuke shoot, ook ik vind #4 erg stoer, en de foto's van buiten (met name #2) alleen jammer dat niet die balk voor haar gezicht zit.

Bij #3 even een schattig portretje is het een beetje jammer dat die rare kerel er voor en achter aanwezig is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Mythrill schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:38:
Wat is dat witte kussen dat je op je lens heb zitten (zie filmpje)?

Leuke shoot, ook ik vind #4 erg stoer, en de foto's van buiten (met name #2) alleen jammer dat niet die balk voor haar gezicht zit.

Bij #3 even een schattig portretje is het een beetje jammer dat die rare kerel er voor en achter aanwezig is ;-)
Ringflits met diffuser geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
sOid schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Ringflits met diffuser geloof ik.
Klopt :)
De stof zorgt ervoor dat het licht ietsjes zachter wordt en daarnaast houdt het wat licht tegen, want m'n ringflitser is te krachtig voor close-up werk; op de laagste setting moet je op ISO 50 - f22 - 1/250ste schieten en dat wil je niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Deze foto vind ik eigenlijk best leuk, jammer dat het kozijn haar hoofd "eraf hakt" :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triplefox
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-04 09:32
Backpacker schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 19:08:
Eerste hit op google.... ;) (met voorkennis wbt de file)

[ Voor 3% gewijzigd door Triplefox op 23-07-2008 07:50 ]

Genoeg om leuke foto's te maken | www.hondenopdefoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Niet online
Triplefox schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 07:48:
[...]

Eerste hit op google.... ;) (met voorkennis wbt de file)
Tanx en Gerard jij ook bedankt voor aanbod m.b.t. het mailen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Gutteguttegut schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 02:09:
[...]
Deze foto vind ik eigenlijk best leuk, jammer dat het kozijn haar hoofd "eraf hakt" :)
Het is ook een snapshot om aan te geven hoe leuk PocketWizards kunnen zijn :)
Pagina: 1