[MMORPG] AION Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste
Acties:
  • 144.243 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zo'n guildwars gehalte heeft het ook weer niet ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik de meeste info van de game vinden?
De game is dus al een tijdje uit in korea, maar nergens vindt ik details over dingen zoals:

- kun je lvlen dmv PvP?
- hoeveel dingen zijn solo te doen?
- Hoe zit het met end game in AION?
- etc.

Lees veel van mensen dat ze weinig weten omdat het vooralsnog beta is in Europa, maar hoe zit het dan met de koreaanse versie? Die info moet toch ergens op een site te vinden zijn...meer info!!!! ;)

edit: zit nu even op aionsource te kijken, en het forum geeft wel wat meer info zo te zien.(leuke site btw)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idutcher
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05-2024
Mektheb schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 17:27:
Moet zeggen ik de style niet tof vindt het is me te grauw en te strak er had wel wat meer detail in de omgeving etc gemogen van mij, beetje oblivion achtig ?

Verder moet ik zeggen het plaatje wel erg tof eruit ziet, maar die eerder gepost waren met die soort SHINE over de armor heen kan niet meer zeggen dat het lijkt alsof het wit is inplaats van een mooie reflectie van de omgeving of iets of een glinster.

Moet het eerst maar is spelen ;), just tell me 1 thing je kan wel springen toch ? inplaats van /jump
anders ga ik echt huilen :P
Vind je dit niet mooi ? http://www.youtube.com/wa...&playnext_from=PL&index=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van die stem die ze heeft, heb het niet zo op dat typisch chinese geschreeuw.
Verder mooi filmpje!
(in die playlist is trouwens een filmpje van een lvl 50 boss raid)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-09 12:56
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:48:
Jammer van die stem die ze heeft, heb het niet zo op dat typisch chinese geschreeuw.
Verder mooi filmpje!
(in die playlist is trouwens een filmpje van een lvl 50 boss raid)
Omg, je hebt gelijk ook nog :O. Het is idd typisch chinees geschreeuw xD! Volgens mij is dat iets waar de mannen daar op geilen ofzo :p. Het spel ziet er overigens wel leuk uit, het lopen voelt alleen wel sloom aan en de muziek shift een beetje te vaak. 1 move en de battle music speelt af, waarna je een mob kilt deze ophoudt. Engage je echter weer, begint het muziekje weer opnieuw 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
dat ziet er idd een stuk beter uit als die plaatjes die er gelinkt stonden met die gear, :)

animaties en gevechten zien er cool uit :)

stomme vragen , al te koop en zo ja waar ? :) gelijk maar ff testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Simpel antwoord, even terug lezen ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist krijg ik een mailtje van bol.com met daarin de key voor de komende beta's en de komende goodies.

Lijkt erop dat Bol.com alsnog dus de keys is gaan uitgeven, toch wel netjes :P

Zit ik alleen met het probleem dat ik alle goodies al heb, mischien maar 2de account aanmaken dan :)

[ Voor 21% gewijzigd door SinergyX op 10-07-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 17:42
SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:50:
Zojuist krijg ik een mailtje van bol.com met daarin de key voor de komende beta's en de komende goodies.

Zit ik alleen met het probleem dat ik alle goodies al heb, mischien maar 2de account aanmaken dan :)
ik ga maandag op vakantie xD , dus als ik terug ben ga ik zeekr kijken wat dit is aangezien WoW erg downhill aant gaan is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 11:50:

Of doorgeven aan andere willende mensen (ik, ik, ik) die geen beta hebben??? _/-\o_
:9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
Jimmy_ schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:58:
[...]

Omg, je hebt gelijk ook nog :O. Het is idd typisch chinees geschreeuw xD! Volgens mij is dat iets waar de mannen daar op geilen ofzo :p. Het spel ziet er overigens wel leuk uit, het lopen voelt alleen wel sloom aan en de muziek shift een beetje te vaak. 1 move en de battle music speelt af, waarna je een mob kilt deze ophoudt. Engage je echter weer, begint het muziekje weer opnieuw 8)7.
Typisch chinees geschreeuw verdwijnt in onze versie, wij krijgen typisch westers geschreeuw ;). Het is trouwens Koreaans, maar anyway :p. De japanse dubs klinken een stuk beter dan die Koreaanse. Hopen dat onze dubs een beetje goed zijn, anders kan je altijd nog die japanse gebruiken ;).

Die muziek shift wen je snel aan, maar gebeurd inderdaad erg vaak :p.
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 18:14:
Waar kan ik de meeste info van de game vinden?
De game is dus al een tijdje uit in korea, maar nergens vindt ik details over dingen zoals:

- kun je lvlen dmv PvP?
- hoeveel dingen zijn solo te doen?
- Hoe zit het met end game in AION?
- etc.

Lees veel van mensen dat ze weinig weten omdat het vooralsnog beta is in Europa, maar hoe zit het dan met de koreaanse versie? Die info moet toch ergens op een site te vinden zijn...meer info!!!! ;)

edit: zit nu even op aionsource te kijken, en het forum geeft wel wat meer info zo te zien.(leuke site btw)
Levelen dmv pvp weet ik niet zeker, maar geloof het niet. In de trend van regular experience that is. Het is mij iig niet opgevallen, laat ik het zo stellen. Maar aangezien je zelfs voor gathering experience krijgt zal het me ook niet verbazen als het wel wat zou geven. Daarnaast level je natuurlijk wel je abyss rank dmv PvP.

Er is best veel solo te doen, in principe als je wilt is het net een beetje als WoW en kan je goed questen naar de top en wat craften zonder echt met andere te spelen. Het groupen versnelt het op sommige punten toch wel aardig wat, dus kan de voorkeur hebben.

Endgame is iets waar nog steeds aan gewerkt wordt, meerdere nieuwe instances bijvoorbeeld met de nieuwe patches, fortress rooms, etc. Dan is er natuurlijk ook nog je standaard verhaaltje van gear, crafting, en dat gebeuren waar je aan kunt werken. Plus PvP uiteraard ;). Er schijnt iig genoeg te doen te zijn qua endgame, zelf ben ik er helaas nog niet gekomen :p. Maar ook daarvoor zijn al dingen te doen om je bezig te houden, denk niet dat dat plots wegvalt als je op je level cap zit.

[ Voor 50% gewijzigd door psychodude op 10-07-2009 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: nvm.

[ Voor 162% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2009 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Iemand ook problemen met de combinatie VISTA 64, Aion beta+gameguard en KIS2010?

Ik heb GAMEMON.DES bij de exclusions gezet, en de executables bij de trusted apps. Bij het opstarten zie ik het GameGuard plaatje en het staat in het rijtje actieve apps (taskmonitor) maar even daarna krijg ik de melding dat GameGuard "has stopped working". Als ik nu op cancel druk, krijg ik of een berichtje met koreaanse tekens, of ik krijg het openingsscherm van Aion (login, settings, credits, quit). Login werkt nu niet maar dat klopt denk ik omdat er geen beta is, settings kan ik wel wijzigen.

Vond deze thread hierover op kaspersky:
http://forum.kaspersky.co...on/index.php/t122768.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:04

Snuffel

Vroem!

Is de CE versie nog ergens te verkrijgen?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
Voor zover ik weet alleen nog bij GameMania (zelf afhalen).
Bij Bol.com en 12game.com staat 'ie er niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij gamemania is ie ook al uitverkocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Damn, ik wil er nog een...

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:40
Over dat craften, in hoeverre ben je afhankelijk van andere gathering professions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Speelt dit nou een beetje lekker weg?
T.o.v. World of Warcraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeryn
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-09 18:23
Snuffel schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:14:
Is de CE versie nog ergens te verkrijgen?
Aldus GameFamily op 9 juli:

-----Original Message-----
From: "Gamefamily | Klantenservice" <klantenservice@gamefamily.nl>
To:
Date: Thu, 9 Jul 2009 12:15:51 +0200
Subject: RE: Customer Service - www.gamefamily.nl

Geachte ,

Bedankt voor uw email. Op het moment kunnen wij nog voldoende bestellingen van Aion Collectors Edition aannemen. Wij zijn er vrij zeker van dat we nu nog alle bestellingen kunnen uitleveren.

http://www.gamefamily.nl/PC-Games/Aion-The-Tower-of-Eternity-CE.aspx

Hmm, net zelf nog even de link gecontroleerd, maar ik zie geen 'bestel' knop meer... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Aeryn op 13-07-2009 10:07 . Reden: Eerst denken, dan doen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Ik ben ook nog even wezen zoeken, en kom hier uit:

http://www.12game.com/PC_...Tower_of_Eternity_CE.aspx

Wel een bestel knop.... iemand recent nog geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

specifically have seen incredible demand for the Limited Collector’s Edition version of the game, of which we are producing 50,000 copies in North America and Europe. In some cases, retailers in both territories have indeed sold out of their allotments

However, there are still copies available and the best way to ensure you can get your hands on a collector’s edition before launch is to preorder it today either from brick & mortar and online retail outlets, or you can order the digital limited edition version of Aion from digital retailers.
Dit kwam ik ook nog tegen op tentonhammer, over spirits:
At Aion’s release, we will introduce a fifth spirit. This new spirit is specific to a character’s race. Asmodian Spiritmasters will be able to summon a spirit that is a combination of the elements of fire and earth, and Elyos Spiritmasters will be able to summon a spirit that is a combination of wind and water.
Kijken naar de elementen (earth tank, fire dps, wind magic tank, water magic dps), zou je dus als Asmodian iets beter af zijn met die 5de pet. Zover magic casters ben ik nog niet tegengekomen als mobs.

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 13-07-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Snuffel schreef op maandag 13 juli 2009 @ 15:20:
Ik ben ook nog even wezen zoeken, en kom hier uit:

http://www.12game.com/PC_...Tower_of_Eternity_CE.aspx

Wel een bestel knop.... iemand recent nog geprobeerd?
Ik heb hem op 12game besteld. Is een betrouwbare site hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Aeryn schreef op maandag 13 juli 2009 @ 10:02:
[...]

Aldus GameFamily op 9 juli:

-----Original Message-----
From: "Gamefamily | Klantenservice" <klantenservice@gamefamily.nl>
To:
Date: Thu, 9 Jul 2009 12:15:51 +0200
Subject: RE: Customer Service - www.gamefamily.nl

Geachte ,

Bedankt voor uw email. Op het moment kunnen wij nog voldoende bestellingen van Aion Collectors Edition aannemen. Wij zijn er vrij zeker van dat we nu nog alle bestellingen kunnen uitleveren.

http://www.gamefamily.nl/PC-Games/Aion-The-Tower-of-Eternity-CE.aspx

Hmm, net zelf nog even de link gecontroleerd, maar ik zie geen 'bestel' knop meer... :(
Maf, ik zie wel een bestelknop staan, en heb er zojuist ook eentje besteld,.. Even afwachten of ik hem ook krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Laatst online: 19:47
dutchminator schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:26:
[...]

Over dat craften, in hoeverre ben je afhankelijk van andere gathering professions?
Ligt er een beetje aan, je kan veel dingen natuurlijk gewoon kopen van andere spelers. Het voordeel is wel dat het aantal gathering professions zeer gering is, je hebt er namelijk maar 2. Gewoon gathering en aether gathering. Aether kan je transmuten ofzo, weet niet precies. Maar met de overige gathering skill kan je zo'n beetje alles gatheren wat je nodig hebt voor al je crafting skills.

Of je nu dus mijnt, vist of je zit besjes te plukken; het telt allemaal voor dezelfde gathering skills.

Houdt het redelijk makkelijk om ze hoog te houden, maar aangezien je de spullen ook op de market kan kopen van andere spelers heb je zeker geen 100% afhankelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
Ah, dat maakt het zeker wel een stuk duidelijker zo, dankje :)

Om mijn eerdere post over mijn CE pre-order bij GameFamily op te volgen, ik heb wel zojuist via de mail mijn pre-order key binnengekregen, dus ik heb goede hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Ook ik heb gepre-ordered en mijn Beta Key ontvangen. Het spel heb ik zojuist geinstalleerd. De Login screen is fantastisch :D . Muziek is episch :9~ . Prachtig gedaan gewoon, dat alleen was m'n 40 euro al waard _/-\o_ . Kan niet wachten om het dit weekend te proberen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmy_ schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 14:17:
Ook ik heb gepre-ordered en mijn Beta Key ontvangen. Het spel heb ik zojuist geinstalleerd. De Login screen is fantastisch :D . Muziek is episch :9~ . Prachtig gedaan gewoon, dat alleen was m'n 40 euro al waard _/-\o_ . Kan niet wachten om het dit weekend te proberen :9.
(Hoefde je niet voor te betalen hoor haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah dit weekend weer een beta zie ik, mooi =). Kan ik dan weer gewoon mijn account van beta 3 gebruiken of moet ik nu een nieuwe key regelen en ook een nieuw account maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 20:51:
Ah dit weekend weer een beta zie ik, mooi =). Kan ik dan weer gewoon mijn account van beta 3 gebruiken of moet ik nu een nieuwe key regelen en ook een nieuw account maken?
Aangezien je geen andere key hebt binnengekregen zal de 'oude' account vast wel bruikbaar zijn. Lijkt me ook anders niet handig voor NCsoft.
Kwam er net achter dat ik een Noord Amerikaanse Aion heb geinstalleerd 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jimmy_ schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:02:
[...]

Aangezien je geen andere key hebt binnengekregen zal de 'oude' account vast wel bruikbaar zijn. Lijkt me ook anders niet handig voor NCsoft.
Kwam er net achter dat ik een Noord Amerikaanse Aion heb geinstalleerd 8)7 .
Is dat niet normaal? De enige mogelijkheid die ik heb (middels de launcher) is de Noord Amerikaanse Aion om te downloaden. Heb vanavond ook maar eens een key aangeschaft via onlinekeystore.

Ben wel benieuwd :).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Nee, je kan gewoon hetzelfde account gebruiken.

@ Jimmy_: US of EU maakt niet uit, is allebei hetzelfde. Als je bij de settings van de NCsoft launcher de region maar op Europe zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Heeft ook zn CE besteld :D

ben wat laat maar hopelijk heb ik hem nog voor de beta van morgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik neem trouwens aan dat ik met mijn Aion key van onlinekeystore alles beta's kan spelen? Aangezien ik aankomende beta geen tijd ga hebben, en toch ook wel eens Aion wil gaan proberen :).

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:55
Steam heeft hem nu ook in z'n store!
Geen idee of het al gemeld was, ik wacht in ieder geval nog even af met kopen. Een serieuse gameverslaving is niet gewenst op het moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deviruchi
  • Laatst online: 23:20
Bliep schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:44:
Geen idee of het al gemeld was, ik wacht in ieder geval nog even af met kopen. Een serieuse gameverslaving is niet gewenst op het moment :P
Woah, bedankt voor het melden, had mezelf voor gehouden hem meteen te bestellen zodra hij op steam kwam. Et voila, hij staat nu in mijn My Games list te wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep zag m ook net in STEAM, steam heb alleen weer geen ideal optie..... NCSoft site heeft ook geen ideal optie, dan maar geen beta voor mij. Ik betaal enkel dmv van ideal op internet.
Misschien maar goed ook zo, nog even de tijd om AION te volgen ipv weer met een game te zitten die me tegen valt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Gamecardwinkel.nl bieden ze hem nu ook aan inclusief Beta key.. alleen geen CE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Bliep schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 21:44:
Hmm, ik had hem eigenlijk liever bij Steam besteld :'(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Op Direct2drive UK staat hij ook mét beta toegang (30 pond, of 35 euro).
http://www.direct2drive.c...duct/Buy-Aion-EU-Download

Ik heb hem gekocht via NC Soft zelf.

[ Voor 12% gewijzigd door Hurtebise op 16-07-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:18:
Yep zag m ook net in STEAM, steam heb alleen weer geen ideal optie..... NCSoft site heeft ook geen ideal optie, dan maar geen beta voor mij. Ik betaal enkel dmv van ideal op internet.
Misschien maar goed ook zo, nog even de tijd om AION te volgen ipv weer met een game te zitten die me tegen valt. ;)
http://www2.gamelux.nl/forum/topics/54427/

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeryn
* Aeryn heeft zin in vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreekj3
  • Laatst online: 26-08 17:05

dreekj3

Mh Hmph!

Hoe laat gaattie open vanavond? Ben benieuwd, de eerste keer dat ik hem test :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
dreekj3 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:16:
Hoe laat gaattie open vanavond? Ben benieuwd, de eerste keer dat ik hem test :)
+1, had hem woensdag gepreordered bij 12game.com, en gelijk de donderdag de preordercode :) . Ben benieuwd.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeryn
CBT#3 ging om 21:00 open, ik ga er van uit deze ook.

Edit: Even opgezocht, en jawel: Heads-up for Closed Beta event 4

[ Voor 60% gewijzigd door Aeryn op 17-07-2009 13:39 . Reden: linkje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Aeryn schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:25:
Klopt, maar was vorige keer uberlaggy bij de opening. Verwacht maar tegen 22u-23u dat het pak vlotter zal gaan. Ofwel zaterdag eens heel vroeg opstaan :-)

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 17-07-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een dik half jaar niks meer gespeeld van mmorpg en nu surf ik es naar mmorpg.com of er iets deftigs op til is en dan kom ik uit op deze ! Zo impressed dat ik direct collector's edition online gekocht heb en vanop 't werk de download+patching in gang gezet heb thuis op m'n gamepc. Over 2.5uur staat ie speelklaar en dan ben ik nog niet eens thuis van 't werk lol :)

Welke videokaart is vereist om dit spel superfluent te draaien op een nieuwe pc, weet iemand dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
hehe.. ik ben ook al een tijdje aan het kijken naar een goeie mmorpg. Lees eerst jullie reacties wel na de beta play van vanavond en bepaal dan ook of ik een andere pc ga aanschaffen voor dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:41:
Al een dik half jaar niks meer gespeeld van mmorpg en nu surf ik es naar mmorpg.com of er iets deftigs op til is en dan kom ik uit op deze ! Zo impressed dat ik direct collector's edition online gekocht heb en vanop 't werk de download+patching in gang gezet heb thuis op m'n gamepc. Over 2.5uur staat ie speelklaar en dan ben ik nog niet eens thuis van 't werk lol :)

Welke videokaart is vereist om dit spel superfluent te draaien op een nieuwe pc, weet iemand dat ?
Praktisch elke Quad SLI opstelling voldoet voor een goede framerate :9
Haha, ik heb de japanse/chinese versie even gespeeld en dat was gewoon 100fps met 1920x1200 AA+AF op een ati 4870 :)

Inmiddels vertoonde die kaart kuren en heb ik een nieuwe 4890 gekocht. Dus ik zit hopelijk goed mocht ik het spel kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeryn
Hurtebise schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:37:
Klopt, maar was vorige keer uberlaggy bij de opening. Verwacht maar tegen 22u-23u dat het pak vlotter zal gaan. Ofwel zaterdag eens heel vroeg opstaan :-)
<offtopic>
    Sja, tegen de tijd dat het minder laggy wordt sta ik toch echt bij Def P & the Beatbusters
</offtopic>

[ Voor 42% gewijzigd door Aeryn op 17-07-2009 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Zag hem op steam staan, denk even wat reviews opzoeken kom ik deze 'voute' review tegen:
http://www.youtube.com/watch?v=TsACVBY_jb0

[ Voor 26% gewijzigd door Calvin&Hobbes op 17-07-2009 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aeryn schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:58:
[...]

<offtopic>
    Sja, tegen de tijd dat het minder laggy wordt sta ik toch echt bij Def P & the Beatbusters
</offtopic>
ah super, dan probeer ik eerst met m'n 8800gt die waarschijnlijk op zich al genoeg gaat zijn en indien niet kan ik nog altijd nen 295gtx aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:45:
ah super, dan probeer ik eerst met m'n 8800gt die waarschijnlijk op zich al genoeg gaat zijn en indien niet kan ik nog altijd nen 295gtx aanschaffen :)
Ik kan het zelfs netjes draaien met een 8600gt, de scaling qua performance is echt goed gedaan.

Zijn wel wat lokaties waar je wat drop in framerate heb, iets teveel grafisch geweld op je scherm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Ik heb 'm net aangeschaft op steam, maar wat me opvalt is dat ik meteen na aanschaf timecards moet kopen?

Als ik mijn aion account wil aanmaken kom ik bij "Choose Payment Method ". Iemand die me hint wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nooit iets via steam gekocht, enkel via de NCstore zelf en daar apply je gewoon je aankoop aan je master account en je ben klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep em ook via steam en heb dat gewoon aangezet, maar mocht ik het nou niet leuk vinden dan kun je dat gewoon cancelen voordat de eerste afschrijving plaats vind als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:45:
[...]

8800 GT werkt perfect. Ik heb de resolutie op 1900x1200 en bijna alles op high en ik heb nog steeds een fps van 70-100. Dus een 295 gtx is niet nodig:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:07:
Kep em ook via steam en heb dat gewoon aangezet, maar mocht ik het nou niet leuk vinden dan kun je dat gewoon cancelen voordat de eerste afschrijving plaats vind als het goed is.
Ik heb het inderdaad even nog een keer goed doorgelezen en als je for de recurring payment kiest gaat het pas in als alle gratis speeltijd expired is :)
thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Blijf gewoon hangen op login scherm. Zal weer stevige server rush zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

ah...iedereen probeert in te loggen...lukt hier nog niet om in te loggen. Krijg steeds een dc :) proberen het later nog wel een keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
inderdaad login server is gaga
http://kindred.aion.tv/status/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ze hebben een login queue toegevoegd :( Naja, nog maar 1641 wachtende voor me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik mag hopen dat het alleen voor de beta is, de queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwinus
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-09 22:01

alwinus

Tweaked

hopelijk wel jah...ah well...veel beta-keys uitgeven en er dan niet vanuit gaan dat iedereen daar gebruik van wil maken (dus voldoende servers) is wel een beetje raar... ;)

[ Voor 66% gewijzigd door alwinus op 17-07-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Beter dit dan dat de servers helemaal overbelast raken. Maar goed, hopen dat ze voldoende servers up brengen tijdens de echte release. Dit is en blijft natuurlijk een beta ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

alwinus schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:58:
hopelijk wel jah...ah well...veel beta-keys uitgeven en er dan niet vanuit gaan dat iedereen daar gebruik van wil maken (dus voldoende servers) is wel een beetje raar... ;)
De andere 2 servers zijn wel gewoon bereikbaar, daarom zijn er ook 2 toegevoegd ;) Maar de meeste willen schijnbaar verder met hun character, ben al blij dat de login server het een stuk beter houd dan vorige keer.

Maargoed, zelfs Korea launch heeft de eerste dag op 24 servers een queue gehad, bij een launch komen er altijd veeeeel meer mensen dan dat er overblijven na 1 maand. Heb ik liever een queue en goedbevolkte servers na een maand, dan kort erna alweer servermerges te zien (AoC bijvoorbeeld :P).

Morgen zal het denk wel over zijn, dan verspreid het zich weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heh net naar Harry Snotter geweest,, dacht ga ff lekker Aion doen mag ik 20+ minuten in de queu gaan staan =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:20
Is iedereen nog aant gamen? :p Of ligt iedereen dood op nog te maffen? Ben wel benieuwd naar de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:18:
Je kunt via Steam volgems mij wel via Ideal betalen door te kiezen voor ClickAndBuy, je maakt daar dan een account aan en kunt dan via Ideal de rekening voldoen :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Aeryn schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:25:

Edit: Even opgezocht, en jawel: Heads-up for Closed Beta event 4
CBT 3 ging al op donderdag 9u open.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evain
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06-2022
Op welke servers spelen de meeste mensen hier?

"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:49
Ariel server hier

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel leuk in de toekomst even af te spreken als het spel uit gaat komen!
(neem aan dat alle beta accounts dan toch geschrapt worden).
Iemand mischien even een poll maken over op welke server we gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Fregion omdat de queue daar gisteren lager was. Merk eigenlijk niets van lag, maar dit is ook het eerste beta event dat ik mee maak.

Mijn eerste indruk is goed, alle goede dingen van WoW en GuildWars komen naar voren in deze game (mijn mening). Ik hoop alleen dat het wat minder linear word als het spel echt uit is. Maar dat is nog te vroeg om nu te bepalen.

Tevens loopt het heel erg soepel, voor de crytek engine in ieder geval. Ik ga lekker verder spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 06:45
Zit er iemand in een chille legion/guild die ik kan joinen, ik heb ts en ventrilo enzo als dat nodig is;).
Als iemand een legion/guild heeft, post dan even een berichtje met de server en faction (elyas of asmodian) en met wie ik contact op moet nemen om te joinen. :)
Groeten

[ Voor 13% gewijzigd door appel00 op 18-07-2009 16:04 . Reden: fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-09 11:52
Zit ook op de Fregion server vanwege de queue.
De game bevalt eigenlijk best goed, graphics en gameplay zijn zeker al beter dan ik had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Zit ook op ariel, scout genaamd picagiant (alle sliders naar rechts :P )

Grappig spel dusver, hoop dat de pvp en endgame goed in elkaar steken dan kan dit best een winnertje worden.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de verhoudingen van de classes atm in de beta? Welke classe zie je veel/weinig?
Ik ga (september..) waarschijnlijk voor Chanter(eerste keus)/cleric/ranger.

@roy-t:
Thnx.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@PROT

Op het moment zie ik eigenlijk van alles wat. Warriors, Scouts (waaronder ik), Mages maar ook zeker Priests. De scout vind ik een beetje weinig DPS hebben, of ik speel het verkeerd :P
Ik heb het idee dat Mages heel veel damage doen, of een snelle damage burst hebben. Maar dat neemt niet weg dat ze natuurlijk Cloth dragen (neem ik aan tenminste) en dus veel sneller dood gaan. Natuurlijk is dit alleen PvE, PvP is meestal niet zo goed gebalanced. Zover ben ik nog niet gekomen, als dat al in deze beta zit. Ik weet nu al dat ik level 25 niet zal halen in deze beta, en ik neem aan dat de volgende beta je gewoon weer vanaf 1 begint.

@iedereen
Wat ik tot nu toe alleen niet snap zijn de "Remove Manastone" ventjes. Het is leuk dat je een manastone uit een oud item kan halen, maar wat heb je er aan als je de manastone niet terug krijgt. Misschien is dit alleen als je de manastone wilt vervangen? Ik heb de WoW manier nog niet geprobeerd, waar je gewoon de oude manastone (of gem in dat geval) kon "overschrijven" met de nieuwe, de oude ging dan wel verloren.

Mijn idee was eigenlijk om de oude manastones te gebruiken in de nieuwe gear die je of koopt, of dropped van een enemy. Maar dat idee gaat dus niet door. Ik vind het een beetje raar dat je moet betalen om een manastone te vervangen in je gear, gelukkig is het niet duur maar het is wel wat "apart".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
Ben zelf priest, ondertussen Cleric, maar ik merk toch wel dat het grootste percentage spelers wel warrior of mage is. Scout valt eigenlijk vanaf level 1 al een beetje tegen, vooral als je priest of warrior gewend bent zoals in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Novi schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:06:
Ben zelf priest, ondertussen Cleric, maar ik merk toch wel dat het grootste percentage spelers wel warrior of mage is. Scout valt eigenlijk vanaf level 1 al een beetje tegen, vooral als je priest of warrior gewend bent zoals in mijn geval.
hoeveel percentage van de spelers heb je nu eigenljik gezien? een kleine 10%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novi
kaluro2 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 19:54:
[...]
hoeveel percentage van de spelers heb je nu eigenljik gezien? een kleine 10%?
Ongetwijfeld nog veel minder, maar genoeg om toch een redelijke indruk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Dan nog geeft het een erg kleine indruk, meeste proberen zoveel mogelijk classes en sommige gaan wat langzamer dan de andere. En zeker in de lvl1-10 zal je elke class tegenkomen, waar de meeste alweer stoppen richting de 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Speel scout atm, en het valt me best mee hoor, heb de meeste NPCs toch wel redelijk snel plat :) .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb maar een beta key gekocht, vind die 5 euro niet erg als ik maar even kijk of het was is, misschien koop ik hem wel als ik hem leuk vind, maar als ik hem niet leuk vind heb ik tenminste geen 50 euro uitgegeven (zoals spore).

Ben wel geinteresseerd geraakt in de pvp battles, we zullen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
Ik ben dus de enige die op de M....iets server speelt 8)7. Ik speel een Priest (lvl 9 nu :D). Ben van plan een Chanter Cleric te worden. Heb tot nu toe elke class gezien, grappig genoeg gaat het zo dat als ik class X speel, ik alleen maar class X zie. Misschien iets psychologisch, I dunno :p. Had niet gedacht dat er zoveel mensen een healer zouden willen spelen, heb tot nu toe aardig wat Priests gezien. Natuurlijk moet er in rekening gehouden worden dat ik dezelfde persoon meerdere malen tegenkom en het feit dat dit low levels zijn (kleinere percentage, characters die niet verder gespeeld worden e.d.). Ik geniet er veel van het spel, leuke sfeer op de 'goede' ras van het spel (geen ervaring met Asmodi-iets). Het valt me alleen wel op dat ik heel vaak heen en weer loop, kom ik net van gebied Y naar gebied C moet ik weer terug etc. Dat ligt vast aan mij en m'n schaarse ervaring met de quests van het spel. Het feit dat ik vermoedelijk alle quests door elkaar doe (lvl 7 quest-> lvl 8 quest -> lvl 6 quest) verklaard dat heen en weer geren ook xD.

En nu verder genieten _/-\o_.

p.s.
Ik heb niet echt veel gesprekken zien rondgaan op mijn server. Het is er vrij vol met stille characters :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook M nog wat. Heb nu een Cleric en Templar op 11. Mage op 6 en scout 1...

Vind het wel leuk tot nu toe. Begin al wel een hekel aan sommige muziekjes te krijgen. En de aziatische kinderstemmetjes zijn ook wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:32:
ook M nog wat. Heb nu een Cleric en Templar op 11. Mage op 6 en scout 1...

Vind het wel leuk tot nu toe. Begin al wel een hekel aan sommige muziekjes te krijgen. En de aziatische kinderstemmetjes zijn ook wat minder
Je kan 4 mannen en 4 vrouwenstemmen kiezen waarvan er maar 2 tot 4 van die 'aziatische kinderstemmetjes' zijn; dan pak je toch gewoon een andere stem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb ergens in topic kort aangegeven welke stemmen elke is, aangezien voorbeeld nog steeds niet werkt :P

Mijn nieuwe templar inmiddels 13, best irritant dezelfde quests steeds opnieuw te moeten doen, maar eenmaal de volgorde gaat het wel stuk sneller :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na vorige beta een templar begonnen te zijn en tot lvl 18 te zijn gekomen, dit beta weekend een priest (chanter) genomen. Gaat een stukje makkelijker dan als een templar:P, level 15 nu. Weer asmodian aangezien een vriend van me dat liever wou =(. Ook nog ff mijn scout naar level 10 gebracht, toen verder als ranger. Leek me wel leuk maar moet zeggen dat ik hem behoorlijk saai vind.

Hoop mijn chanter nog ff naar level ~20 te brengen en dan misschien volgend beta weekend een mage proberen en dan mijn chanter naar 25 te brengen :D

Oh en wat ik het meest tegenkom, vorige beta kwam ik vooral clerics tegen en deze beta zie ik eigenlijk vooral Assasins rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
Iemand nog een Beta key over voor mij?
Zou het graag eens spelen, maar ga geen 5 euro betalen voor een Beta key...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy_
MeijsteR schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:39:
Iemand nog een Beta key over voor mij?
Zou het graag eens spelen, maar ga geen 5 euro betalen voor een Beta key...
Hmm, kan je nagaan of je 5 euro zou betalen voor een vreemde :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeijsteR
  • Niet online
Jimmy_ schreef op zondag 19 juli 2009 @ 23:39:
[...]

Hmm, kan je nagaan of je 5 euro zou betalen voor een vreemde :X.
Er zijn ook zat mensen die een gratis Beta key hebben bemachtigd.. Ik verwacht niet dat iemand voor mij betaald. Ik vraag simpel of iemand er nog een over heeft.. Ga namelijk niet betalen voor een beta en helemaal niet voor een spel wat nog niet uit is á 40 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister met mijn 2de key toch een US account aangemaakt, wat een wereld van verschil daar!

Eerste stadje waar je komt als elyos zie je mensen praten, diverse mensen zijn dingen aan het weggeven, paar chanters zag ik rondrennen beetje mensen buffen. Nadeel dat er wel voelbaar meer lag was, maar niets vergeleken bij China :P

Nu krijg ik de client+1 maand gratis van NCsoft, bij launch ga ik zeker beide servers spelen. Erg benieuwd hoe de 2 kanten zich gaan ontwikkelen, zeker qua community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betthen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09-2022
sinergyx, jij speelde toch altijd WoW? Is het spel beter als wow wat je tot dusver gezien heb?
Hoe zit het eigenlijk met endgame.. moet ik dan hetzelfde denken als warcraft dat je grote raids heb en gaat pve-en? of is het voor PvP?

Kheb geen ervaring met GW.. en heeel weinig met AoC , dit was ik vrij snel beu, of zag iig weinig potentie voor een spel wat ik lang ga spelen....dus ik hoop eigenlijk op een mening/gedachte of het wel of niet een waardige concurrent van WoW gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor mij? Ja, absoluut. Ik heb wow gespeeld enkel 'for the time being' en had vooraf al aangenomen naar Aion te gaan als het zou uitkomen. Ik zie het niet als concurrent, maar als een andere MMO. De insteek is anders, de gameplay is anders, de mechanics zijn anders.

Probleem is denk ik dat heel weinig mensen nog echt end-content hebben gezien en dat Aion nu ongeveer is wat WoW was bij launch. Echter zal je toch kijken naar hoe WoW nu is en wat Aion gaat worden (bij launch).

Of het vervangend waardig is? Puur je eigen ervaring zal dat bepalen. Sommige mensen vind de hele game mechanism in WoW het einde, dan zal je denk niet veel leuks vinden hier. Ikzelf vond het -van de meeste MMOs die ik heb gespeeld - een bizar simplistisch systeem wat totaal niets bied wat ik echt leuk vind. De enorme 'druk' richting een bepaalde taak in een end-content raid was echt niets voor mij (heal, dps, tank).

Gezien de heal spells van de clerics verwacht ik geen healspam waar de HP van de tank meer op en neer gaat dan 2 konijntjes die nageslacht aan het kweken zijn, maar dat is puur gokken. Zeker hier op tweakers is er een grote aanhang wow spelers, dus verwacht wel een berg aan 'wow is 10x beter' of 'Aion pwnz wow' reacties.

Maargoed, veel wow spelers zijn opgegroeid met WoW en de mechanics, Aion heeft een heel andere insteek en dan zal niet iedereen bevallen. Ik heb zelf al een 50+ MMO's gespeeld, dus ik zie alles niet zo zwart/wit :P

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2009 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evain
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06-2022
SinergyX schreef op maandag 20 juli 2009 @ 11:00:
Eerste stadje waar je komt als elyos zie je mensen praten, diverse mensen zijn dingen aan het weggeven, paar chanters zag ik rondrennen beetje mensen buffen. Nadeel dat er wel voelbaar meer lag was, maar niets vergeleken bij China :P
Dit mis ik inderdaad enorm in Aion, mensen die praten... De keren dat ik mensen heb zien praten zijn op één hand te tellen. Zou iedereen alleen maar in de Legion chat praten of wordt er gewoon niets gezegd?

Ik heb nu een lvl 12 Ranger op Ariel, nick: Erynir. De game bevalt me erg goed tot nu toe! Al heeft men PC wel moeite als ik Pandemonium binnenloop.

"You live and learn. At any rate, you live." - Douglas Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Ik heb tot nu toe alleen een scout/assassin tot 14 en een priest tot 7 gespeeld, maar het hele questen en vechten voelt toch wel erg WoWig aan, ook qua UI. Ook qua skills lijkt de assassin verdacht veel op de WoW rogue.
Wat heel leuk is gedaan is crafting, dat je alle tradeskills kan aannemen, en het is niet moeilijk te levelen en gebruiken (blacksmithing in WoW 8)7 ).
Wat ik wel jammer vind is dat je maar 1 beginplek hebt, waardoor als je meerdere classes wil levelen de startquests toch wel snel zat wordt lijkt mij.

En of dit een WoW killer wordt hangt eigenlijk af van PvP en PvE endgame, waar in de beta nog niets over te zeggen valt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerion404
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022
Evain schreef op maandag 20 juli 2009 @ 16:40:
[...]

Dit mis ik inderdaad enorm in Aion, mensen die praten... De keren dat ik mensen heb zien praten zijn op één hand te tellen. Zou iedereen alleen maar in de Legion chat praten of wordt er gewoon niets gezegd?

Ik heb nu een lvl 12 Ranger op Ariel, nick: Erynir. De game bevalt me erg goed tot nu toe! Al heeft men PC wel moeite als ik Pandemonium binnenloop.
Ik probeer wel gesprekken aan te knopen, maar de meeste mensen hebben er geen zin in lijkt het :/
Pagina: 1 ... 6 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.