Dat kopt 100%. Het antwoord is over het algemeen iets als "mijn auto niet hoor! Ik rijd tweedehands/klein/zuinig/"gratis" (lease)".Metro2002 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 12:31:
De waarheid is hard en mensen geloven je meestal niet eens als je verteld dat een auto per kilometer ergens tussen de 40 en 60 cent kost.
Ik ken mensen die hebben zelf een auto (want ja, dat 'moet' wel) maar ze kunnen hem maar net betalen. Voor langere ritten lenen ze de leaseauto van papa omdat die "gratis" rijdt. WTF?!?
Laat ik het anders zeggen: EV's nodigen door hun financële constructie uit tot het maken van onnodige kilometers in stedelijk gebied die veel beter op een andere, meer duurzame, manier ingevuld zouden kunnen worden (lopen, fietsen, lichte e-tweewielers).Vind je? Ik zou met een EV niet eens overwegen om veel kilometers te maken omdat je elke 120km weer aan de lader mag.
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenH op 19-12-2012 12:42 ]
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet - 3x HomeWizard plug-in batterij, totaal 8,1 kWh / 2400 watt / 2400 watt, aansturing met Home Assistant