Net een week de eee 900, nu al een joekel van een trojan op de SSD die al mn dlls aarvrat.
Dus vannacht maar weer opnieuw windows geinstalleert. Maar wat vreemd, bepaalde software zoals windows moviemaker zat er niet bij, en de eerste keer dat ik t van dezelfde usb stick installeerde dus wel.
T is geen virus, want dr zit nu wel een goeie killer op.
Maar ik heb een nog groter probleem, en dat had ik de eerste keer ook. Als ik games als gta3 en dosbox fullscreen wil runnen krijg ik de melding dat mijn beeldscherm minimaal op 800x600 moet staan.
volgens mijn asus tray utility (v5.1.1) staat ie toch braaf op 1024 x 600 ( en voor t oog ook dus, maar ook als ik m in de nog grotere compressed mode zet blijven die programmas daar op hangen en gaan niet verder. De games die ook windowed aankunnen werken wel, maar dan krijg je dus een nog kleiner schermpje op je 9 inch,,,
Nou denk ik dan, dan maar de nieuwe vga driver van asus zelf downloaden. Beweert die driver dat mijn computer niet aan de minimale eisen voldoet....
Windows moviemaker start wel door maar beweert ook dart mijn scherm op minder dan 600 x 800 staat..voor de rest werkt t programma gewoon. Ik dacht daar staat vast wel al iets over op de andere eee forums, maar mooi niet dus.l
Iemsnd hier misschien?
voor de rest loopt ie prima. ik heb zelfs Cubase SX hier draaien en t ding beweert dat ik een asio kaart heb::)
[
Voor 13% gewijzigd door
verleemen op 25-07-2008 06:33
]