[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 128.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Red schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:34:
@ Vos: Tsja, mijn Italiaans laat me dan echt in de steek.

Ik kon bij TIM al wel een pdf-je vinden met alle vestigingen, inclusief telefoonnummers. Alleen zoals gezegd, mijn italiaans hé....

Toevallig niemand die er weet of er misschien zelfs op het vliegveld een vestiging van Vodafone of TIM zit?
TIM iig wel, Vodafone ws. ook wel.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
http://link.marktplaats.nl/183235954 iPhone's 16 GB voor 425 euro in Groningen

Ik heb de man van de advertentie gebeld en hij zegt dat het om Engelse toestellen gaat, maar zou dat kunnen voor 425? Ik mag hem komen afhalen donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-10 11:09
jzn21 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:14:

Ik heb de man van de advertentie gebeld en hij zegt dat het om Engelse toestellen gaat, maar zou dat kunnen voor 425? Ik mag hem komen afhalen donderdag...
Laat even weten hoe het was. Ik woon ook in Groningen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ga binnenkort naar New-York voor een week, en ga natuurlijk langs de Apple Store daar in Manhattan.

Nu wil ik eigenlijk daar een iPhone 3G kopen, maar ik las dat hij niet meer via iTunes geactiveerd kan worden, alleen rechtstreeks in de winkel. Maar is het nog gewoon dat ik een iPhone koop en voor kies om het niet in de winkel daar te activeren, en te wachten todat de 3G ook gekraakt kan worden en hem dan te kraken, of is dit niet mogelijk?En moet je er tegenwoordig per se een abonnement bij kopen, of hij is ie ook los verkrijgbaar?

[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 30-07-2008 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

--Christiaan-- in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..."

Staat alleen maar gehighlight in the topicstart..

[ Voor 22% gewijzigd door CyBeR op 30-07-2008 03:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 22:46
barzi schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:17:
[...]

Laat even weten hoe het was. Ik woon ook in Groningen ;).
Idd als dat zo is ga ik dt weekend ook even heen en weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:10
guidovb999 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 03:08:
Ik ga binnenkort naar New-York voor een week, en ga natuurlijk langs de Apple Store daar in Manhattan.

Nu wil ik eigenlijk daar een iPhone 3G kopen, maar ik las dat hij niet meer via iTunes geactiveerd kan worden, alleen rechtstreeks in de winkel. Maar is het nog gewoon dat ik een iPhone koop en voor kies om het niet in de winkel daar te activeren, en te wachten todat de 3G ook gekraakt kan worden en hem dan te kraken, of is dit niet mogelijk?En moet je er tegenwoordig per se een abonnement bij kopen, of hij is ie ook los verkrijgbaar?
Sorry, maar UTFS.
9 van de 10 berichten gaan ondertussen zo:

- ik ga naar xxx op vakantie, kan ik een iPhone kopen en is die dan simlockvrij?
- ik ga naar Amerika, ik weet dat je nu een contract moet afsluiten in de winkel, maar denk je dat ze mij zulen matsen omdat ik uit Nederland kom?

Nog 1x dan. Losse iPhones waren/zijn te koop in 3 landen: Zwitserland, Italie en hey, wtf: Belgie.
In Zwitserland is hij niet simlockvrij en moet je een Zwitsers paspoort hebben voordat je m meekrijgt. In Italie en Belgie is hij wel simlockvrij. In Italie schijnen (vrijwel) geen wachtlijsten te zijn, in Belgie een lijst van een paar weken...
Dus als je een iPhone wilt kopen en weinig op hebt met gladde pizzabakkers, dan kun je het beste naar Beglie rijden/bellen/mailen :+

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:27
jzn21 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 01:14:

http://www.iphoneclub.nl/...en/16558-betrouwbaar.html
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13507.45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
Red schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:34:

Ik kon bij TIM al wel een pdf-je vinden met alle vestigingen, inclusief telefoonnummers. Alleen zoals gezegd, mijn italiaans hé....

Toevallig niemand die er weet of er misschien zelfs op het vliegveld een vestiging van Vodafone of TIM zit?
Op Malpensa heb je ook een Vodafone winkel. Gegevens van Malpensa website:

VODAFONE Telephony Malpensa T1 Gates A (Schengen flights)

Map:

http://www.sea-aeroportimilano.it/en/shopping/mappashop.php?webinfoid=LC-SS1-006

Je kunt er alleen komen als je weer vertrekt naar NL!
Garantie dat ze daar iPhones verkopen heb je niet!

[ Voor 6% gewijzigd door McWolf82 op 30-07-2008 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

Voor wie het interresseert, ik heb uit redelijk betrouwbare bron dat APR Xando in Enschede (net geopend) ± 30 iPhones beschikbaar heeft vanaf morgen/overmorgen

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
GeBas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:19:
Voor wie het interresseert, ik heb uit redelijk betrouwbare bron dat APR Xando in Enschede (net geopend) ± 30 iPhones beschikbaar heeft vanaf morgen/overmorgen
Nieuwe vestiging. http://www.aprxando.nl/

Gaat officieel zaterdag pas open. Maar je kunt al wel een kijkje nemen.

[ Voor 19% gewijzigd door McWolf82 op 30-07-2008 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

McWolf82 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 22:33:
Gaat officieel zaterdag pas open. Maar je kunt al wel een kijkje nemen.
Nou ja, kijkje... je kunt ook gewoon naar binnen lopen, geholpen worden en dingen kopen :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:11
Ik zit hier nu in San Francisco, en hier bij de Apple Store kan ik geen iPhone meekrijgen. Waarschijnlijk kan het nergens in Amerika...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
GeBas schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:19:
dat is mét abo van t-mobile....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Argh, me zus zou gisteren dus naar Milaan gaan, maar om de een of andere reden is ze dus niet geweest, en is ze gelijk doorgereden naar Amsterdam, naar huis dus...

Daar gaat me iphone :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Killzone schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 01:47:
Ik zit hier nu in San Francisco, en hier bij de Apple Store kan ik geen iPhone meekrijgen. Waarschijnlijk kan het nergens in Amerika...
Verrassend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over 2,5 weken ga ik naar oostenrijk met de auto om er een aantal te halen.

zijn er hier mensen dit dit reeds gedaan hebben en mogelijkerwijs wat tips hebben? als buitenlander kan je ze daar halen? zijn er toevallig poi bestanden met locaties of andere mogeliujkheden om in 1 oogopslag te zien waar ze te halen zijn? zodat ik kan voorbereiden door te mailen.

ik wil namelijk niet voor niets rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhoBas
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sinds wanneer zijn ze in Oostenrijk dan simlockvrij of zonder abonnement te koop?

Ik zie net dat One ze met prepaid verkoopt. Heb je er nog niet veel aan, maarja ;)

[ Voor 36% gewijzigd door lhoBas op 31-07-2008 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

lh-Online.nl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 11:24:
Sinds wanneer zijn ze in Oostenrijk dan simlockvrij of zonder abonnement te koop?

Ik zie net dat One ze met prepaid verkoopt. Heb je er nog niet veel aan, maarja ;)
Tjah, eerst als Ipod gebruiken en wachten op unlock ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:05
Ik heb 3 weken geleden een iphone gekocht via belgen in California, hij zou volgende week aankomen. Het gaat over de iPhone 3G 16GB (wit) met firmare 2.0. Ze hebben mij verteld dat het toestel simlockvrij al is maar hij zou rechtstreeks uit de winkel komen. Kan ik dan dus gewoon mijn belgische simkaart erin doen en werkt die dan naar behoren of gaat mijn sim blokeren? Of moet ik hem eerst laten unlocken? Ik vind het allemaal een beetje vreemd.
Kan iemand me de antwoorden bezorgen?
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:05:
Ik heb 3 weken geleden een iphone gekocht via belgen in California, hij zou volgende week aankomen. Het gaat over de iPhone 3G 16GB (wit) met firmare 2.0. Ze hebben mij verteld dat het toestel simlockvrij al is maar hij zou rechtstreeks uit de winkel komen. Kan ik dan dus gewoon mijn belgische simkaart erin doen en werkt die dan naar behoren of gaat mijn sim blokeren? Of moet ik hem eerst laten unlocken? Ik vind het allemaal een beetje vreemd.
...
Als het Belgen zijn neem ik dat ze een simlockvrij toestel uit België hebben. In Amerika kun je namelijk alleen een iPhone kopen i.c.m. een abonnement en is dus niet simlockvrij.
Als dat toestel daadwerkelijk simlockvrij is, dan kun je gewoon je huidige simkaart daarin stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:05:
...
Dus als ik het goed begrijp heb je een telefoon gekocht zonder erbij na te denken??? Heb je wel eerst uitgezocht of deze mensen goed aangeschreven stonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Ja ze hebben een eigen winkel daar in california en een ebaywinkel. Ik heb hen ook opgebeld enzo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:55:
Ja ze hebben een eigen winkel daar in california en een ebaywinkel. Ik heb hen ook opgebeld enzo ...
En na het aanschaffen ga jij pas info inwinnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 13:55:
Toch niet die gasten van phoneworldonline/morono?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

die schijnen in belgie ze zitten en niet in californie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
matthijst schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 14:58:
[...]

Toch niet die gasten van phoneworldonline/morono?

_/-\o_
Zit dat hele gedoe eens te lezen maar blijkt dat hun zijn opgelicht. Althans dat word vermeld door hun :)
Weet niet of iemand dan ook maar iets al heeft vernomen van die Iphones van ze. Volgens hun site zijn ze nu weer te bestellen :S

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
In Italie is ie ook niet te koop met pre-paid.

Ik geloof dat je wel een soort van pre-paid hebt maar dat moet je verplicht maandelijks opwaarderen in Italie...

Met mijn gebrekkig Italiaans heb ik het niet goed kunnen vragen. Maar heb wel 3 uur in de Vodafone winkel in Geneva van mijn vakantie lopen verspillen. Om vervolgens te horen 'Only with a contracti'.
:(

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Nee ik heb die vrouw gebeld, alles is in orde, de iphone wordt morgen verstuurd met usps en ze heeft me een foto gestuurd waar ze zelf opstaat (ik herken haar door haar foto van de ebaywinkel) met de iphone uiteraard in de doos en ik krijg een trackingnr ... Zorgen voor niks dus. Het enige waar ik nog versteld van ga staan is da die simlockvrij zou moeten zijn maargoed ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
RVE_NL schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:08:
Nee ik heb die vrouw gebeld, alles is in orde, de iphone wordt morgen verstuurd met usps en ze heeft me een foto gestuurd waar ze zelf opstaat (ik herken haar door haar foto van de ebaywinkel) met de iphone uiteraard in de doos en ik krijg een trackingnr ... Zorgen voor niks dus. Het enige waar ik nog versteld van ga staan is da die simlockvrij zou moeten zijn maargoed ...
En waar heb je besteld als ik vragen mag? p.s. wanneer verwacht je hem?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
tj.willems schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:22:

Ik geloof dat je wel een soort van pre-paid hebt maar dat moet je verplicht maandelijks opwaarderen in Italie...

Met mijn gebrekkig Italiaans heb ik het niet goed kunnen vragen. Maar heb wel 3 uur in de Vodafone winkel in Geneva van mijn vakantie lopen verspillen. Om vervolgens te horen 'Only with a contracti'.
Dus jij zegt dat ze hem niet simlockvrij verkopen daar? Want ik wil nml naar Italie met wat vrienden om zo'n ding te scoren :-)

Zekerheid hebben we niet, maar wel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou mijn iphone is vandaag binnen gekomen,

Heeft er 2 dagen over gedaan met UPS express

Zat nog in gesealde doos, jaja met AT&T sim erin :D
Viel me op dat er in de states geen SimRelease pinnetje inzat.

Verder echt een prachtig ding (ik heb een 16gb wit)
Nu nog maar even gebruiken als Duure ipod touch want me Turbo sim is er helaas nog niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Hoe heb je dat dan gedaan met het abbonement daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:11:

Nu nog maar even gebruiken als Duure ipod touch want me Turbo sim is er helaas nog niet.
Wat voor sim is dat dan? Heb je een abbo of zo of is het wel los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Als ik alles een beetje in de gaten heb gehouden op de diverse sites gaat je Turbo-sim ook niet werken met de 3G. Mocht dat wel zo zijn..(en na 3 dagen ook nog), laat het hier even weten.

[ Voor 5% gewijzigd door Apache4u op 31-07-2008 23:42 ]

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

tj.willems schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:22:

Neuh, maar al zou dat zo zijn dan is dat nog niet telefoonspecifiek maar specifiek aan de SIM.
Dan had je een andere winkel moeten proberen of meer aan moeten dringen. Overigens is Geneve in zwitserland, dus mischien dat 't daarom in 't italiaans niet lukte? :P

* CyBeR is blij met z'n Italiaanse iPhone.

[ Voor 6% gewijzigd door CyBeR op 01-08-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
CyBeR schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 00:52:
[...]

Neuh, maar al zou dat zo zijn dan is dat nog niet telefoonspecifiek maar specifiek aan de SIM.

[...]

Dan had je een andere winkel moeten proberen of meer aan moeten dringen. Overigens is Geneve in zwitserland, dus mischien dat 't daarom in 't italiaans niet lukte? :P

* CyBeR is blij met z'n Italiaanse iPhone.
Hmm, is hij echt die prijs waard waarvoor ze 'm verkopein in Iralie? Ik kan hem via via alsnog kopen, alleen betaal ik dan wel verzendkosten van Italie naar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey CyBeR, jij kon er dus wel 1 kopen in Italie met een pre-paid kaart zonder al te veel problemen? Was je bij Vodafone of TIM geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Zojuist vriendin iPhone laten halen in Italië, Florence.
Geactiveerd met TIM simkaart. (eerst 1 uur wachten, daarna bellen en dan 20 min. wachten en dan kun je er echt mee bellen)
Daarna is hij Sim-lock vrij, zei de vrouw achter de balie.
Nog niet uitgetest, want hij moest daarna gelijk weer het doosje in van mij ;).

Nu eerst ik nog op vakantie en dan heb ik hem 22 augustus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Laatst online: 20:04
Voor de mensen die er een uit Italie willen, als ik het goed begrijp moet je bij de TIM winkels zijn, en niet bij Vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
jzn21 schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:48:
[...]

Dus jij zegt dat ze hem niet simlockvrij verkopen daar? Want ik wil nml naar Italie met wat vrienden om zo'n ding te scoren :-)

Zekerheid hebben we niet, maar wel lol.
Naar mijn weten kun je hem daar niet los kopen. Dat hij simlockvrij is dat geloof ik wel.

Ik kan je vertellen dat ik bij drie winkels ben geweest in Genova;
- Vodafone winkel waar je hem alleen kon bestellen.
- Tim winkel waar je alleen met abonnement kon kopen.
- Grootste Vodafone winkel in Genova waar ik 3 uur in de rij heb gestaan en hoor dat het alleen met abonnement kan.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Geneve is in Zwitserland dat klopt, Ik had ook 'GENOVA' of wel Genua, moet schrijven.
Mijn excuses.

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Apache4u schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:31:
Als ik alles een beetje in de gaten heb gehouden op de diverse sites gaat je Turbo-sim ook niet werken met de 3G. Mocht dat wel zo zijn..(en na 3 dagen ook nog), laat het hier even weten.
Waarom zou het na een paar dagen neit meer werken als het de eerste dag wel werkt ?
FiXeR.nl schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 23:13:
Hoe heb je dat dan gedaan met het abbonement daar?
Ebay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
Ik heb nu naar verschillende mobistar winkels gebeld:
- Er is nu 3 weken wachttijd.
- En ze blijven maar beweren dat hij niet sim-lock vrij is, maar als ik hier rond kijk zeggen er weer veel dat hij wel sim-lock vrij is. :?

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

dus je hebt hem gekocht via ebay? bij welke verkoper als ik vragen mag? ik zoek ook nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkwin schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 09:12:
Zojuist vriendin iPhone laten halen in Italië, Florence.
Geactiveerd met TIM simkaart. (eerst 1 uur wachten, daarna bellen en dan 20 min. wachten en dan kun je er echt mee bellen)
Daarna is hij Sim-lock vrij, zei de vrouw achter de balie.
Nog niet uitgetest, want hij moest daarna gelijk weer het doosje in van mij ;).

Nu eerst ik nog op vakantie en dan heb ik hem 22 augustus!
Gefeliciteerd :) Welke iPhone heb je? (8 of 16 GB, kleur). Bij mij was het niet gelukt in Florence namelijk.
tj.willems schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:56:
- En ze blijven maar beweren dat hij niet sim-lock vrij is, maar als ik hier rond kijk zeggen er weer veel dat hij wel sim-lock vrij is. :?
Gewoon negeren. Dat zeiden ze ook tegen mij, maar ik heb genoeg berichten gehoord dat hij wel degelijk sim-lock vrij is. Bovendien beweert de ene winkel dat hij ge-simlockt is op belgische netwerken en de andere niet.

Ze weten het zelf dus ook niet, of ze proberen je af te schrikken als Nederlander.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 08:33:
Hey CyBeR, jij kon er dus wel 1 kopen in Italie met een pre-paid kaart zonder al te veel problemen? Was je bij Vodafone of TIM geweest?
Zoals ik al vaker heb gemeld in dit topic, no problemo bij TIM. Zonder pre-paid kaart, overigens. Daarvoor moet je je (volgens italiaanse wetgeving) registreren en daar had ik geen zin in.

[ Voor 16% gewijzigd door CyBeR op 01-08-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-09 10:41
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:00:
Ik ben nu in Florida, weet iemand welke toverwoordjes ik de verkoper van de Applestore moet vertellen om er eentje te kopen?

[mbr]Welkom op GoT. We verwachten hier wat eigen inzet, lees dus eerst even het topic door. Het blijkt al uit het topic dat het vrijwel onmogelijk is, niemand heeft nog daadwerkelijk een iPhone uit een Amerikaanse Apple Store weten de bemachtigen.[/]
als het goed is komt de mijne Maandag binnen vanuit amerika (kennis neemt hem voor me mee) Het gaat hier om een 8GB iPhone 3G. Zodra ik hem heb laat ik het weten desnoods met foto's.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren een 8 gb iPhone in Milaan gekocht, bij TIM zonder abo. Was stomverbaasd dat hij gewoon op voorraad was en ben er superblij mee! :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:33:
Ik heb gisteren een 8 gb iPhone in Milaan gekocht, bij TIM zonder abo. Was stomverbaasd dat hij gewoon op voorraad was en ben er superblij mee! :) :) :)
Waar in Milaan was dat dan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:28:
[...]

Zoals ik al vaker heb gemeld in dit topic, no problemo bij TIM. Zonder pre-paid kaart, overigens. Daarvoor moet je je (volgens italiaanse wetgeving) registreren en daar had ik geen zin in.
Hoe kon je de iPhone dan activeren via iTunes zonder TIM sim kaart? Of heb je dat gewoon gedaan met je Vodafone kaartje er in?

EDIT: Laat maar met pre-paid kaart bedoel je natuurlijk het tegoed. De SIM kaart van TIM kreeg je natuurlijk wel mee? Of heb ik het verkeerd?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
touchie75 schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:05:
[...]

dus je hebt hem gekocht via ebay? bij welke verkoper als ik vragen mag? ik zoek ook nog..
Deze verkoper

hij heeft er nu nog 1 staan ,

Hij was nog geseald, hij verstuurd met UPS (2~5dagen) voor 90dollar en moest 28dollar bij betalen voor Express (2dagen) zending

mijn winnend bod was 840dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Laatst online: 01-10 19:34

Zit er wel in, op de achterkant van de handleiding. of je verkoper moet hem eruit hebben geplukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Zolang er nog geen unlock is haal ik hem niet uit de USA...voor 500 a 600e moet je er wel één over kunnen laten komen...Of minder indien wat geluk. Snap sommige bieders alleen niet die in hun uppie al de prijs flink opdrijven...of ze kennen de de verkoper ;).

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 01-08-2008 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Donstil schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:50:
[...]

Deze verkoper

hij heeft er nu nog 1 staan ,

Hij was nog geseald, hij verstuurd met UPS (2~5dagen) voor 90dollar en moest 28dollar bij betalen voor Express (2dagen) zending

mijn winnend bod was 840dollar
Tja ik wacht nog even. Meest goedkope legitieme prijs is toch 425 euro's ofzo. Met alles wat er aan kosten bij komt is hij toch nog een beetje duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hmz..net een 16gb misgelopen voor 510 euro omdat ik iets te laat was :p. Was niet meer op geboden laatste uur iig. Was een Italiaanse ge-unlockte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51

Italiaan hier! Mocht iemand het nodig hebben dan wil ik best een belletje plegen met de italiaanse winkels, tegen een vergoedinkje.. :) (als dat legaal is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
cbernardini schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:25:
[...]

Italiaan hier! Mocht iemand het nodig hebben dan wil ik best een belletje plegen met de italiaanse winkels, tegen een vergoedinkje.. :) (als dat legaal is)
Is goed, ik kan je helaas geen pm sturen omdat je hebt aangegeven dat je dat niet wilt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 12:51
oeps ik zal eens even kijken hoe ik dat aanzet (ik ben niet zo'n frequente GoT poster), probeer het dan nog eens.

//Edit: aangezet.

[ Voor 8% gewijzigd door VR46 op 01-08-2008 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Nu heb ik gelezen dat je een Iphone in Amerika kan kopen met een abbo, dat is geen ramp, want heb kennisen wonen daar en die nemen wel een abbo bij. Alleen kan ik die Amerikaanse Iphone hier wel gebruiken? En hoe zit het met de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

Jieve schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:15:
Alleen kan ik die Amerikaanse Iphone hier wel gebruiken? En hoe zit het met de garantie?
De Amerikaanse iPhone is gesimlockt, daar heb je voorlopig nog niks aan.

Garantie moet je claimen in het land van aankoop.

Lees de TS eens door

Iemand al een iPhone binnen welke besteld is bij: iphone.startpage.it of www.phoneworldonline.com?

[ Voor 17% gewijzigd door GeBas op 01-08-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar mensen op iPhoneclub hebben hem al binnen maar ze krijgen hem zonder de originele doos wat ik erg vreemd vind. Ze hebben hem namelijk los gekregen in piepschuim zonder boekjes/papieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
GeBas schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 22:45:
[...]

De Amerikaanse iPhone is gesimlockt, daar heb je voorlopig nog niks aan.

Garantie moet je claimen in het land van aankoop.

Lees de TS eens door

Iemand al een iPhone binnen welke besteld is bij: iphone.startpage.it of www.phoneworldonline.com?
Nee, ik heb er een besteld via http://www.iphoneservicepoint.nl. Had in het begin m'n twijfels, maar toch een 8GB besteld. Leverancier van hun heeft problemen met leveren (douane gedoe).

Als het goed is komt de levering deze week binnen. Via de e-mail netjes bericht gehad, moest er wel om vragen, maar goed.
Je moet alles vooruit betalen. Veel mensen doen dit liever niet, snap ik ook wel, maar ik laat het weten als de mijne binnen is.

Gisteren bleek er een fout te zijn gemaakt in hun administratie. Kreeg het complete geldbedrag weer terug op m'n rekening. Hartstikke leuk natuurlijk, maar dan ook geen iPhone. Dus toch maar teruggestort.

www.phoneworldonline.com zou ik niet doen. Nog geen week geleden alleen maar gezeik over geweest. Zouden belazerd zijn door hun leverancier. Nu zijn ze bezig met een andere partij. Veel mensen boos, geen goede naam opgebouwd.

[ Voor 57% gewijzigd door McWolf82 op 02-08-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 14:33:
Zit nu ook in milaan, gisteravond geprobeerd. 1 vodafone winkel in centrum waar ze zeiden dat de telefoon volgende week weer binnen zou komen en bij de TIM winkels kon ik alleen met een abbonement kopen. Pfff het is nog een hele opdracht om er een te bemachtigen en het engels van de italianen hier is ook niet echt super... ben er gelukkig volgende week nog een keer. Kijken of het dan lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 15:31:
[...]

Hoe kon je de iPhone dan activeren via iTunes zonder TIM sim kaart? Of heb je dat gewoon gedaan met je Vodafone kaartje er in?
Unlocked is unlocked. Dus met m'n vodafone kaart ja.
EDIT: Laat maar met pre-paid kaart bedoel je natuurlijk het tegoed. De SIM kaart van TIM kreeg je natuurlijk wel mee? Of heb ik het verkeerd?
Nope, kreeg ik niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Staat in een verkeerd topic, sorry.
Ik vraag me het volgende af.

Via T-Mobile sluit je een 2-jarig abonnement af. De goedkoopste, in dit geval i150. Je kunt de iPhone ook simlockvrij laten maken.
Voor het opheffen van het simlock van de iPhone 3G vraagt T-Mobile een gestaffelde vergoeding van maximaal € 120,-. De staffel is als volgt:

0 tot 3 maanden: €120,-
3 tot 6 maanden: €90,-
6 tot 9 maanden: €70,-
9 tot 12 maanden: €50,-
na 12 maanden: Gratis

Je 2-jarige abonnement moet je dan nog gewoon uitzitten.

Stel dat je na 12 maanden het toestel simlockvrij laat maken. Dit kost je geen geld.
Je hebt dan nog een jaar te gaan bij T-Mobile. Kun je dat jaar simpelweg afkopen, dus 12x 29,95=359,40 en dan direct naar een andere provider?

[ Voor 6% gewijzigd door McWolf82 op 02-08-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-10 19:07

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Waarom wil je dat afkopen? Je kan het ook gewoon blijven gebruiken aangezien je in beide gevallen er voor betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
Bigg Balls schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:21:
Waarom wil je dat afkopen? Je kan het ook gewoon blijven gebruiken aangezien je in beide gevallen er voor betaalt.
Ja dat is waar. Maar het is dus mogelijk dat je meerdere abonnementen kunt afsluiten bij verschillende providers?

Dus bijv. T-Mobile en Vodafone. T-Mobile betaal je voor, maar gebruik je niet. Even letterlijk gezegd, zonde van het geld natuurlijk als je T-Mobile dan niet meer gebruikt. En bij Vodafone neem je bijv. Sim Only abonnement.

[ Voor 8% gewijzigd door McWolf82 op 02-08-2008 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:10:
[...]

Gefeliciteerd :) Welke iPhone heb je? (8 of 16 GB, kleur). Bij mij was het niet gelukt in Florence namelijk.
Zwarte iPhone 3G, Black.
Welke winkel kan ik je helaas niet vertellen. Was er zelf niet bij..
Wel deden ze in eerste instantie moeilijk, daarna heeft ze hem toch meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Laatst online: 20:04
McWolf82 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:25:
[...]

Ja dat is waar. Maar het is dus mogelijk dat je meerdere abonnementen kunt afsluiten bij verschillende providers?

Dus bijv. T-Mobile en Vodafone. T-Mobile betaal je voor, maar gebruik je niet. Even letterlijk gezegd, zonde van het geld natuurlijk als je T-Mobile dan niet meer gebruikt. En bij Vodafone neem je bijv. Sim Only abonnement.
Dat kan gewoon, alleen zit je telefoonnummer tot het einde van het contract vast bij t-mobile, en krijg je bij vodafone dus een ander tel. nr. Ik snap eigenlijk het nut niet van dat 2e abbo, maar goed dat kan ook aan mij liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkwin schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:28:
[...]

Zwarte iPhone 3G, Black.
Welke winkel kan ik je helaas niet vertellen. Was er zelf niet bij..
Wel deden ze in eerste instantie moeilijk, daarna heeft ze hem toch meegekregen.
Oke :) Dan heb je waarschijnlijk net mazzel gehad, bij mij waren alle 16 GB op, ik had nog een italiaan meegenomen om ernaar te vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gekocht bij de flagship store van TIM, pal in het centrum van Milaan in de overdekte promenade bij de dom. Ze activeerden hem zelfs met mn SI
M-kaartje van Vodafone NL en ik liep bellend de winkel uit!
Ben echt superblij dat ik er nu eentje heb waar ik gewoon met Vodafone mee kan bellen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
En de prijs was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

www.iphoneprijzen.nl
€ 499 voor de 8 of € 569 voor de 16

[ Voor 10% gewijzigd door GeBas op 02-08-2008 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Volgende week naar Italië naar Milaan. Ik ben erg benieuwd of ik hem kan kopen als prepaid, misschien dat de italianen het toestel liever houden voor verkoop met abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
Le0032 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:55:
Volgende week naar Italië naar Milaan. Ik ben erg benieuwd of ik hem kan kopen als prepaid, misschien dat de italianen het toestel liever houden voor verkoop met abonnement...
Ik ga morgen, ik laat het wel even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:17:
[...]

Oke :) Dan heb je waarschijnlijk net mazzel gehad, bij mij waren alle 16 GB op, ik had nog een italiaan meegenomen om ernaar te vragen :)
Ik had idd de 16GB versie.
Zeker geluk gehad, maar in Italië zijn ze vaak wel gecharmeerd van blonde dames hè ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Folkwin op 02-08-2008 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gisteren ben ik op goed geluk als Nederlander drie Mobistar winkels afgegaan (Bree, Hasselt 2x). Zonder succes helaas. Nog steeds lange wachtlijsten.

Bij een zaak kon ik een aanbetaling doen van meer dan 100,-. Dan zou ik de 16gb binnen 4 weken hebben. Ze konden niet garanderen dat je het toestel dan ook echt binnen 4 weken hebt. Niet gedaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkwin schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Ik had idd de 16GB versie.
Zeker geluk gehad, maar in Italië zijn ze vaak wel gecharmeerd van blonde dames hè ;)
offtopic:
Haha, lekker misbruik van maken :)

Ik had zelf een vriendin van me (ook een blonde dame ;)) nog op pad gestuurd om eentje te zoeken voor me, maar ook dat mocht niet baten helaas!
Cubix schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:33:
Gisteren ben ik op goed geluk als Nederlander drie Mobistar winkels afgegaan (Bree, Hasselt 2x). Zonder succes helaas. Nog steeds lange wachtlijsten.

Bij een zaak kon ik een aanbetaling doen van meer dan 100,-. Dan zou ik de 16gb binnen 4 weken hebben. Ze konden niet garanderen dat je het toestel dan ook echt binnen 4 weken hebt. Niet gedaan dus.
Belgie kun je voorlopig wel vergeten denk ik. Je kunt het besten even rond bellen en een winkel zoeken met een niet te lange wachttijd en geen aanbetaling (of je moet naar belgie willen voor een aanbetaling van €100+) en daar eentje reserveren. Die zijn er wel volgens mij!

Daarna even een paar weekjes wachten op een telefoontje en dan een dagtochtje belgie maken :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 22-09 22:46
Ik snap echt niet dat apple zo traag is met uitleveren. In het begin is dat een hype creator, nu begint het veel irritatie op te wekken.

Erg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

musiqman schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:37:
Ik snap echt niet dat apple zo traag is met uitleveren. In het begin is dat een hype creator, nu begint het veel irritatie op te wekken.

Erg jammer
Iets met productiecapaciteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Ik heb een Chinese site gevonden waar je de iPhone 3G 16GB Wit voor €320 kunt krijgen de totaalprijs wordt dan €350 (€30 verzendkosten).Ze zijn in een groothandel in Elektronica volgens mij.

Zie hier voor meer info. Hoe betrouwbaar is dit, je kunt de verkoopafdeling zelf vragen stellen over msn en dat klinkt allemaal wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:00
Kan er weinig over vinden op Google. Zou zelf de gok niet durven wagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
guidovb999 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:10:
Ik heb een Chinese site gevonden waar je de iPhone 3G 16GB Wit voor €320 kunt krijgen de totaalprijs wordt dan €350 (€30 verzendkosten).Ze zijn in een groothandel in Elektronica volgens mij.

Zie hier voor meer info. Hoe betrouwbaar is dit, je kunt de verkoopafdeling zelf vragen stellen over msn en dat klinkt allemaal wel goed.
China en iPhone.... wat daar op rijmt is kloon. Oftewel Chinese iPhone Kloon :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet doen! Als je niet met Creditcard kan betalen sowieso niet aan beginnen!

http://www.tirelire-cocho...ste-sites-underground.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:30:
Niet doen! Als je niet met Creditcard kan betalen sowieso niet aan beginnen!

http://www.tirelire-cocho...ste-sites-underground.php
Je kan met creditcard en met paypal betalen.Ze zeggen zelf dat ze orginele iphones verkopen, moet ik dat geloven?

[ Voor 10% gewijzigd door Turdie op 03-08-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

FiXeR.nl schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:11:
[...]

China en iPhone.... wat daar op rijmt is kloon. Oftewel Chinese iPhone Kloon :+ .
inderdaad, m'n huisgenoot is net terug uit shanghai en de iphone 3g is daar bijna nergens te krijgen. Wat je daar wel in overvloed kan krijgen zijn perfecte iphone clones.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FiXeR.nl schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:11:
[...]

En toch wordt de iPhone in China gemaakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Ik zit vanaf volgende week zaterdag 6 dagen in Zwitserland. Zit in Kandersteg, 60km onder Bern. Kan iemand mij meer vertellen of ze in Bern of een plaatsje in de buurt van Kandersteg op voorraad zijn?

Zoals ik hier al las is hij in Zwitserland alleen met een Zwitsers ID en adres te verkrijgen. Aan Nederlanders wordt dus echt geen Iphone verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
guidovb999 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:10:

Jouw insteek is wel erg naïef. Een verkoopafdeling op msn vragen stellen? Wat zegt dat over de kans dat je niet gewoon zit te chatten met een oplichtertje is op zijn zolderkamertje in Peking?
Het zal ongetwijfeld een kloon zijn, zoals praktisch alles uit China.

Het is raar dat ondanks de enorme schaarste en beperkte mogelijkheden - of misschien juist daardoor - mensen zich krampachtig vast gaan klampen aan 'alternatieven' die feitelijk te mooi om waar te zijn, zijn. Marktplaats barst van de oplichters, dat zal in China of de States niet veel anders zijn.

Ik wacht rustig tot ik hem met gemak in een officiële winkel hier in Europa kan kopen (het unlock-verhaal daar gelaten). Misschien moeten we allemaal eens wat meer geduld oefenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk nu ook mijn iPhone 3G. Zoals ik al eerder had aangegeven bij deze thread, had ik een vriend gevraagd die op vakantie ging in Italie om een iPhone voor me te halen. Zijn laatste stop was in Milaan en daar zal hij voor mij gaan checken.

Hij had een iPhone 16GB Black voor me gehaald bij TIM voor 569 euro. Hij zei dat het heel goed verkrijgbaar was in die winkel (hele grote TIM winkel midden in centrum) en de verkopers deden helemaal niet moeilijk. Ze kunnen alleen heel slecht Engels spreken. Die vriend van me zei dat er veel toeristen waren die de iPhone gingen halen. Voor hem waren er twee Amerikanen en zij hadden er drie (!!!) gehaald. Vond het wel raar, dacht dat alle landen een regel hadden met 1 iPhone per klant...

Anyway, iPhone werd geactiveerd in winkel en ik had het afgelopen donderdag opgehaald. Had mijn simkaart erin gestopt (heb Vodafone) en alles werkte meteen! Kon ermee bellen en sms-en :-)

Die vriend van me had wel de prepaid TIM simkaart meegekregen maar voor zover hij de verkoper kon verstaan is het niet te gebruiken als je niet registreert. Maar ik ga die simkaart toch niet gebruiken, vond het wel raar dat ze die meegeven.

Hoe dan ook, ik heb mijn iPhone 3G nu en ben er erg blij mee!!!

Zorgeloos Mobiel Internet Blox meteen aangezet bij Vodafone (heb zelf al Vodafone Zorgeloos SMS Blox) en ik kan nu zorgeloos internetten en sms-en op mijn iPhone 3G :-D En MobileMe werkt ook perfect bij mij (gelukkig)

Voor foto's: http://stuwii.com/2008/08/03/my-iphone-3g/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docterc
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 08:54
Heb 'm in italie zo meegekregen, in een kleine vodafone winkel ergens in Toscane. Moest 'm trouwens wel bestellen, maar hij was er in 4 dagen. Kon uit alle modellen kiezen (en ff vasthouden :9~ ), uiteindelijk de witte 16gb gekozen. In de winkel werd ie geactiveerd, dus kon er meteen mee bellen. Maar ze deden dus totaal niet moeilijk. Nu alleen nog t internet aan de praat krijgen (Telfort ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Ik heb kennissen in Zwitserland bereid gevonden, ik krijg voor €400 een 16GB :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

--Christiaan-- schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:04:
Ik heb kennissen in Zwitserland bereid gevonden, ik krijg voor €400 een 16GB :D.
en dan moet ie nog geunlocked worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum.

[ Voor 105% gewijzigd door Hoedje op 04-08-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 04-08-2008 12:26 ]

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john25
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 11:27
docterc schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 10:49:
Heb 'm in italie zo meegekregen, in een kleine vodafone winkel ergens in Toscane. Moest 'm trouwens wel bestellen, maar hij was er in 4 dagen. Kon uit alle modellen kiezen (en ff vasthouden :9~ ), uiteindelijk de witte 16gb gekozen. In de winkel werd ie geactiveerd, dus kon er meteen mee bellen. Maar ze deden dus totaal niet moeilijk. Nu alleen nog t internet aan de praat krijgen (Telfort ;( )
Was je toevallig in de buurt daar of heb je telefonisch contact gezocht met de desbetreffende winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docterc
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-09 08:54
john25 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:04:
[...]

Was je toevallig in de buurt daar of heb je telefonisch contact gezocht met de desbetreffende winkel?
Zat er in een huisje in de buurt, en ben even langsgegaan. Maar ik kreeg een kaartje mee om te informeren of hij er al was. Ik verwacht dus dat je 'm ook telefonisch kan reserveren mocht je er wat korter in de buurt zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john25
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 11:27
docterc schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 13:11:
[...]

Zat er in een huisje in de buurt, en ben even langsgegaan. Maar ik kreeg een kaartje mee om te informeren of hij er al was. Ik verwacht dus dat je 'm ook telefonisch kan reserveren mocht je er wat korter in de buurt zitten.
Kan je mij misschien dan voorzien van de adresgegevens van deze winkel?
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken