Hier kan je ze vinden: http://www.videotelefono.org/ Succes ermee!john25 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:01:
[...]
Kan je mij misschien dan voorzien van de adresgegevens van deze winkel?
Het wordt nog mooier, want ze verkopen ook een iPhone 4guidovb999 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:10:
Ik heb een Chinese site gevonden waar je de iPhone 3G 16GB Wit voor €320 kunt krijgen de totaalprijs wordt dan €350 (€30 verzendkosten).Ze zijn in een groothandel in Elektronica volgens mij.
Zie hier voor meer info. Hoe betrouwbaar is dit, je kunt de verkoopafdeling zelf vragen stellen over msn en dat klinkt allemaal wel goed.
Het internet staat vol met dit soort sites, dus ook deze laten we links liggen lijkt me.
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Dat snappen we, alleen bestond die volgens mij nog nietscrapinggoat schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:40:
Dat gaat om een iphone 4gb.
Volgens mij welVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:26:
[...]
Dat snappen we, alleen bestond die volgens mij nog niet
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Verwijderd
jazeker welVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:26:
[...]
Dat snappen we, alleen bestond die volgens mij nog niet
Idd, van juni 2007 t/m september 2007 was er een 4 GB iPhone beschikbaar.
Maar feit blijft dat die website niet echt uitblinkt in betrouwbaarheid.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
off topic, maar om de betrouwbaarheid van de site aan te geven:
als je wat verder kijkt zie je dat ze ook nieuwe motoren, oa een ducatie 1098 nieuwste model voor 4500 euro te koop hebben.
dus mocht iemand hier een iphone bestellen en gelevert krijgen, geef me even een seintje, dan bestel ik een paar ducati`s, die kosten hier altijd nog 18.000 euro ; )
Ps, vandaag bericht gehad van mobistar:
online kun je als nederlander NIET een iphone 3G bestellen
Bovendien blijven ze volhouden dat je er alleen met belgische simkaarten mee kan bellen.
als je wat verder kijkt zie je dat ze ook nieuwe motoren, oa een ducatie 1098 nieuwste model voor 4500 euro te koop hebben.
dus mocht iemand hier een iphone bestellen en gelevert krijgen, geef me even een seintje, dan bestel ik een paar ducati`s, die kosten hier altijd nog 18.000 euro ; )
Ps, vandaag bericht gehad van mobistar:
online kun je als nederlander NIET een iphone 3G bestellen
Bovendien blijven ze volhouden dat je er alleen met belgische simkaarten mee kan bellen.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 22:24 ]
Heb vandaag aantal x geprobeerd een Mobistar winkel in Bastogne te bereiken, maar ze namen of niet op of kreeg in bezet toon. Over 3 week zit ik daar dus wil vragen of ze er één achteruit kunnen leggen
. Evt. met aanbetaling...maar eerst maar eens contact zien te krijgen.
Verwijderd
My mistakeDaedalus schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:59:
Idd, van juni 2007 t/m september 2007 was er een 4 GB iPhone beschikbaar.

De prijs van een 8Gb Iphone is dus 525 euro in Belgie. Zijn er al mensen die er daar een hebben bemachtigd? Is het slim om er daar een te kopen, aagezien ze in Zwitserland een stuk goedkoper zijn...
Hallo,
vrienden van mij kijken momenteel in Italië voor een iPhone, stel dat ze er eentje kunnen vinden (zitten in regio Milaan) en ze nemen hem mee, moet hij dan in de winkel geactiveerd worden of kan ik dat eventueel thuis ook zelf doen?
alvast bedankt voor jullie reaktie.
vrienden van mij kijken momenteel in Italië voor een iPhone, stel dat ze er eentje kunnen vinden (zitten in regio Milaan) en ze nemen hem mee, moet hij dan in de winkel geactiveerd worden of kan ik dat eventueel thuis ook zelf doen?
Dit kun je met Winpwn doen.golfgti5 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:29:
Hallo,
Euh, beter kun je 't gewoon met iTunes doen.
Oeps, niet goed gelezen.
[ Voor 90% gewijzigd door --Christiaan-- op 05-08-2008 09:49 ]
Verwijderd
Voor de duidelijkheid: ja dat kan gewoon thuisgolfgti5 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:29:
Hallo,
Dit type ik vanaf mijn nieuwe white iphone in Milaan! Ik heb hier aardig wat iPhones ingeslagen. Zwart is volop leverbaar en wit bij 1 winkel ook. Bij de ene winkel zijn ze streng (2 phones per groep en grondige ID controle) en bij andere geven ze je de phones zo mee. Je moet wel vragen voor activatie in de winkel ik had al es 1 dead phone. Ze zeggen dat je internationale garantie krijgt.
Even 2 adressen waar je ze volop kunt krijgen:
TIM aan de Via S.M. Sergeta 7
&
TIM Via Silvio Pellico 8
Er staan lange rijen met italianen die zo'n ding willen hebben.
&
TIM Via Silvio Pellico 8
Zou jij je DM kunnen aanzetten? Of heb je misschien een mail adres waarop ik je kan bereiken?jzn21 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:10:
Dit type ik vanaf mijn nieuwe white iphone in Milaan! Ik heb hier aardig wat iPhones ingeslagen. Zwart is volop leverbaar en wit bij 1 winkel ook. Bij de ene winkel zijn ze streng (2 phones per groep en grondige ID controle) en bij andere geven ze je de phones zo mee. Je moet wel vragen voor activatie in de winkel ik had al es 1 dead phone. Ze zeggen dat je internationale garantie krijgt.
&
TIM Via Silvio Pellico 8
IddVos schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:19:
[...]
Zou jij je DM kunnen aanzetten? Of heb je misschien een mail adres waarop ik je kan bereiken?
Verwijderd
Ik zit momenteel in Nieuw Zeeland en hier is de iPhone idd te koop voor (resp 8Gb & 16Gb) NZ $ 979,- en NZ $ 1129,-. Dat is -volgens de huidige koersen- respectievelijk € 457,22 en € 527,27. Volgens een kiwi site is hij ook soort van unlocked want blijkbaar werkt een Aussie Vodafone simkaart ook in de NZ iPhone (zo te lezen hetzelfde principe als een NL sim in een BE iPhone). Ik twijfel er alleen over om er eentje te kopen aangezien ik al een 32Gb iPod touch heb en mijn nokia n73 nog prima werkt. Misschien nog even wachten en pas een iPhone kopen als ze minimaal 32Gb geheugen hebben... Dan haal ik er wel eentje in der Schweiss
Ik heb laatst een iphone in de US besteld, hij wordt vrijdag opgestuurd. Ik heb die mensen opgebeld en ze hebben een winkel thuis (geen apple, maar iets anders) en ze zeggen dat ze die via de groothandel kunnen bestellen en dat die dan simlockvrij is. Ik hoop het althans, maar kan iemand wat meer uitleg geven over activatie in winkels en dead iphones?
Daarmee bedoelen zij slechts dat als je je iPhone in de winkel laat activeren, je zeker weet dat hij werkt. Mocht er een defect zijn, komt het dan al vroegtijdig aan het licht en niet pas thuis.
^ Wat hij zegt.
volgens mij is het bullsh*t dat je in de US iphones bij de groothandel kan bestellen (en dat ie ook nog eens simlockvrij is). Als dat zo zou zijn gweest, dan zou ebay overladen moeten zijn met unlockte US toestellen.RVE_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:34:
Ik heb laatst een iphone in de US besteld, hij wordt vrijdag opgestuurd. Ik heb die mensen opgebeld en ze hebben een winkel thuis (geen apple, maar iets anders) en ze zeggen dat ze die via de groothandel kunnen bestellen en dat die dan simlockvrij is. Ik hoop het althans, maar kan iemand wat meer uitleg geven over activatie in winkels en dead iphones?
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Het zou dom zijn moesten ze liegen want ik heb ze gebeld, ze hebben een winkel en een ebaywinkel, ik weet precies waar ze wonen en ik heb bewijs van betaling enz, ik heb zelfs hun telefoonnr daar in california, US. Als ze dus me zouden bedriegen weten ze al op voorhand dat daar een mouw aan gepast zal worden.amahusu schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:46:
[...]
volgens mij is het bullsh*t dat je in de US iphones bij de groothandel kan bestellen (en dat ie ook nog eens simlockvrij is). Als dat zo zou zijn gweest, dan zou ebay overladen moeten zijn met unlockte US toestellen.
Heb je het hier over een 3G? Wat heb je ervoor betaald?
Hmm ik heb er 300€ voor betaald. Verzendskosten inbegrepen. Hij wordt verzonden met usps express mail als een gift om makkelijker door de douane te passeren.
Sucses. Hopen dat je erdoorheen komt. Gift alleen is trouwens niet nodig. Je moet gewoon geluk hebben. Anders krijg je een rekening van 19% + 3% voordat je je pakje mag aannemen.
[ Voor 27% gewijzigd door musiqman op 05-08-2008 13:23 ]
hmm, da's goedkoper dan dat ze in USA in de winkel kosten.RVE_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:13:
Hmm ik heb er 300€ voor betaald. Verzendskosten inbegrepen. Hij wordt verzonden met usps express mail als een gift om makkelijker door de douane te passeren.
Ruikt een beetje naar oplichting, maar goed.
Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Of een oud type iPhone...weet RVE_NL zeker dat het om de 3g gaat?cypher21 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:25:
[...]
hmm, da's goedkoper dan dat ze in USA in de winkel kosten.
Ruikt een beetje naar oplichting, maar goed.
Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte!
Dat kan idd ook nog, maar dan is 300 euro nog steeds erg weinig
de 8gb kostte 499 en de 16gb 599 dollar
de 8gb kostte 499 en de 16gb 599 dollar
wow, ben dan ook wel HEEL benieuwd,
"if it sounds to good to be true, it probably IS"
We wachten af
"if it sounds to good to be true, it probably IS"
We wachten af
Het zijn belgen die daar wonen in California, ik heb met hun gebeld en ze hebben me dat gezegd. Ze hebben daar zelf een winkel en ze hebben nog familie hier wonen. Ik weet precies hun adres van hun winkel (geen applewinkel voor alle duidelijkheid) maar een soort autogarage. En ik heb die nr gebeld en het was de juiste nr ... dus ik denk niet dat ze veel te bedriegen hebben want dan weten ze op voorhand dat er iets zal gebeuren.
Ik heb eens mijn contacten (studievrienden) in de States geraadpleegd en volgens hen is het echt je reinste onzin dat Iphone 3g's daar bij de groothandel worden verkocht, laat staan unlocked. Het is retemoeilijk om er 1 te krijgen en volgens hun alleen mogelijk bij AT&T shops en Apple stores. (en daar betaal je dus tussen de 199 en 299 dollar (exc. abbo), dus die prijs van 300 euro inc. verzenden is dan ook wel errug scherp)
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ja ik ben er niet meer zo gerust in als eerst maar als die aankomt zal ik ongelofelijk gelukkig zijn. Als het misgaat, ik heb met paypall betaald en ben voor 250 euro verzekerd en hun zelf geven 100% terugbetalingsgarantie en dan kan ik hem nog altijd hier in belgie kopen.
Laat ons hopen
Laat ons hopen
pfff, ben benieuwd wat je krijgt, een lege doos offe zijn ze zo dom om een iphone 3g te gaan halen bij apple voor $300 en deze aan jou te verkopen, zonder hun eigen abo te cancellen...
Verwijderd
Argh, ik kreeg net een mail van Mobistar dat de voorraad weer was bijgevuld, ik bestellen, kreeg ik bij de laatste stap het bericht dat ze weer waren uitverkocht!
Ik kreeg net een mailtje van Mobistar(Belgie), dat ze daar iPhone's op voorraad hebben.
Hier kun je ze bestellen met een belgisch abbo.Zullen ze vast ook wel in de Belgisch Mobistar winkels te krijgen zijn.
Hier kun je ze bestellen met een belgisch abbo.Zullen ze vast ook wel in de Belgisch Mobistar winkels te krijgen zijn.
Verwijderd
Je kan als factureringsadres alleen maar Belgie kiezen?
Kan één van de Nederlanders mobistar eens proberen te bellen, ik krijg rare pieptoontjes bij het bellen.
Kan één van de Nederlanders mobistar eens proberen te bellen, ik krijg rare pieptoontjes bij het bellen.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 15:24 ]
Verwijderd
eeeh...wat gaat er dan gebeuren, jij stapt op je fiets en gaat in Californie even verhaal halen....RVE_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:41:
Het zijn belgen die daar wonen in California, ik heb met hun gebeld en ze hebben me dat gezegd. Ze hebben daar zelf een winkel en ze hebben nog familie hier wonen. Ik weet precies hun adres van hun winkel (geen applewinkel voor alle duidelijkheid) maar een soort autogarage. En ik heb die nr gebeld en het was de juiste nr ... dus ik denk niet dat ze veel te bedriegen hebben want dan weten ze op voorhand dat er iets zal gebeuren.
Belgen die wonen in california, dat klinkt als phoneworldonline/oromono/iphonehelpdesk. Weet niet meer welke het was, maar een van die had ook contacten in californië en woonde in belgie of andersom. Welke weet ik niet, maar doe het NIET!RVE_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:41:
Verwijderd
Hmm, ik belde dernet Mobistar op, en ze zeiden dat de iPhone 3Gs alleen werken met een Belgische SIM-kaart. Klopt dit?
ik zou zeggen begin eens met dit topic door te lezen.. en vooral bovenaan waar staatVerwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:08:
Hmm, ik belde dernet Mobistar op, en ze zeiden dat de iPhone 3Gs alleen werken met een Belgische SIM-kaart. Klopt dit?
Buurland Belgë biedt de iPhone 3G via Mobistar ook prepaid aan, en wel simlockvrij. In tegenstelling tot berichten op de site van Mobistar, hebben veel mensen ervaren dat de iPhone van Mobistar ook gewoon te gebruiken is in Nederland.
Prijs 8GB: €525
Prijs 16GB: €615
Simlockvrij?: Ja! (In tegenstelling tot wat ze bij Mobistar beweren, is hij gewoon in NL te gebruiken!)
Ik zou het doen!
DM staat aan!Vos schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 11:19:
[...]
Zou jij je DM kunnen aanzetten? Of heb je misschien een mail adres waarop ik je kan bereiken?
Verwijderd
Oke, weten jullie misschien nog een mobistar-vestiging die ze in voorraad heeft? Ze zeggen allemaal dat ik een formulier in moet vullen, en dat er eentje beschikbaar kan komen in 2 maanden
Nergens op voorraad, overal levertijd van 2 mnd...Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:07:
Oke, weten jullie misschien nog een mobistar-vestiging die ze in voorraad heeft? Ze zeggen allemaal dat ik een formulier in moet vullen, en dat er eentje beschikbaar kan komen in 2 maanden
als je voor de 8gb gaat heb je eerder kans dan voor de 16gb...
[ Voor 8% gewijzigd door avdwerf op 05-08-2008 21:25 ]
Ik heb dat verhaal van de belgen in Californie al een paar keer op verschillende sites gelezen, maar er is nog niemand van die mensen die daadwerkelijk een iphone ontvangen heeft.RVE_NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:14:
Ja ik ben er niet meer zo gerust in als eerst maar als die aankomt zal ik ongelofelijk gelukkig zijn. Als het misgaat, ik heb met paypall betaald en ben voor 250 euro verzekerd en hun zelf geven 100% terugbetalingsgarantie en dan kan ik hem nog altijd hier in belgie kopen.
Laat ons hopen
Voor zover ik weet worden iphones ook niet vanuit een groothandel verhandeld, maar gewoon direct door apple verhandeld aan de importeurs van de bedrijven waar ze een contract mee hebben.
Hou er ook rekening mee dat het terugvragen van een paypal betaling een erg langdurig proces is met een onzeker afloop.
[ Voor 7% gewijzigd door Devil op 05-08-2008 21:35 ]
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Weer op een euro een iphone misgelopen...ik bood 470 en een ander nog net 471...
Morgen nog eens naar Mobistar Bastogne bellen en kijken hoe lang dat duurt. Als het echt iets van 2 maand is dan zoek ik wat harder naar iets anders
.
Morgen nog eens naar Mobistar Bastogne bellen en kijken hoe lang dat duurt. Als het echt iets van 2 maand is dan zoek ik wat harder naar iets anders
[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 05-08-2008 23:57 ]
Wat dachten jullie hiervan:
Iphone zwart, unlocked, nieuw en voor maar 390 euro
Iphone wit, unlocked, nieuw en voor maar 390 euro
Kan dit waar zijn?
Hoe zit het uberhaupt met het unlocken, hoe ver zijn ze?
Is het al bijna zo ver dat de iphone te kraken is en elke simlocked, simlock vrij gemaakt kan worden?
Kan dit waar zijn?
Is het al bijna zo ver dat de iphone te kraken is en elke simlocked, simlock vrij gemaakt kan worden?
Lijkt mij wel heel goedkoop....waarom aanbieden op MP voor 390 euro terwijl er zat mensen zijn die er 700+ voor bieden. Maar bel er eens heen zou ik zeggen...het nummer is een nummer in de UK...ook wat vreemd he.Murderer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:38:
Kan dit waar zijn?
Unlocken is tot op heden nog niet mogelijk. Er zijn berichten dat het ieder moment zo ver zou kunnen zijn, maar in hoeverre dat echt zo is...geen idee. Op http://www.iphoneclub.nl/ en het forum daarvan is alles redelijk goed te volgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 06-08-2008 13:47 ]
Scam... je moet betalen via Western UnionMurderer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:38:
Kan dit waar zijn?
Beide advertenties zijn verdwenen. Zegt genoeg lijkt me zo.Murderer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:38:
Kan dit waar zijn?
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ok posts zijn inderdaad verdwenen, vreemd genoeg. Toch reageert hij op mijn email.
Hij stuurt het volgende:
Hij stuurt het volgende:
Maar zijn er unlockte versies in the UK dan? zijn die ook gewoon normaal verkrijgbaar en zo ja voor welke prijs?Hello,
i have to tell from the start that the phones are brand new,unloked,never
used with all starndard accesories and full international and local warranty
certificate provided by manufacturer. the phones have in menu all language
including dutsch language and manual. also i want to tell you that the priece
for 1 phone is 390 euro including shipping and handling taxes.my curent
location is in Luton UK at my partner store and i will shipp from here. tell me how many you want to buy? i sell minimum 2 pieces this is my phone number:+44 703 183 2508
Thank you
Lees eerst dit topic, en bel gerust als je het allemaal vertrouwdMurderer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:37:
Ok posts zijn inderdaad verdwenen, vreemd genoeg. Toch reageert hij op mijn email.
Hij stuurt het volgende:
[...]
Maar zijn er unlockte versies in the UK dan? zijn die ook gewoon normaal verkrijgbaar en zo ja voor welke prijs?

Verwijderd
Hou op, dit is zo overduidelijk een SCAM.
en als je er toch in wil trappen, bij mij kun je precies dezelfde foon kopen als bij de adverteerder, ik verkoop ook per 1. PM me dan krijg je mijn bankgegevens
haha dit is dus een grapje heh.
en als je er toch in wil trappen, bij mij kun je precies dezelfde foon kopen als bij de adverteerder, ik verkoop ook per 1. PM me dan krijg je mijn bankgegevens
haha dit is dus een grapje heh.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 15:53 ]
Verwijderd
Waarom blijf je hier op doorgaan en waarom wil je er per se in geloven. Begrijpelijk dat scammers nog bestaan, als zoveel mensen gewoon in scammers wíllen geloven, en dat voor een schamele 100/200 euro verschil.Murderer schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:37:
Hij stuurt het volgende:
[...]
Maar zijn er unlockte versies in the UK dan? zijn die ook gewoon normaal verkrijgbaar en zo ja voor welke prijs?
'priece'? 'partner store'? 'twee ineens'? kwaliteit van het engels? Ik mag toch hopen dat je daar niet zomaar 2x300 euro naar gaat overschrijven.
Ik snap het probleem niet, voorraden zullen stilletjesaan op peil komen in België. 525 euro en je bent zeker van je zaak. Ga eind augustus een mobistar winkel binnen en ze zullen voor je neus liggen. En niet apple afflamen op de leverproblemen, alsof de Wii in NE overal goed verkrijgbaar was. Begint nu pas na twee jaar normaal in de winkel te koop te zijn...

Trouwens, voor het Nederlandse publiek die niet met Simlockvrije prijzen in aanraking komen, even een situering van de iPhone prijs. (prijzen gehaald uit één van de goedkoopste Belgische phone resellers, namelijk Phonehouse:)
Samsung Soul U900 449 € (gewone gsm met gewoon gsm OS)
Nokia N95 - 8GB 569 € (N95 vergelijken met iPhone?

HTC Touch Diamond 519 € (geen 8 GB)
Samsung F490 449.00€
De iPhone is dus zeker gewoon marktconform geprijsd (zeker met 8 GB aan boord, kijk naar de concurrentie). Dat is ook al meerdere malen aangegeven, dus waar jullie het idee zouden vandaan halen dat een iPhone maar een goede 300 euro zou moeten waard zijn, beat me... Wees gewoon een man en betaal de marktprijs voor uw luxegadgets, anders koop je maar een gewone gsm.
Mensen laten zich liever afrippen op internet dan gewoon even naar mobistar te bellen? Daarnaast heb je voor het prijsverschil wél een simlockvrije, zorgeloos te gebruiken iPhone. Wie weet heb je voor 300 euro voor altijd een dure iPod Touch, je weet het gewoon niet (nog niet)
Verwijderd
ik snap niet dat er mensen zijn die denken dat andere mensen een iphone te koop aanbieden voor minder dat ze er zelf voor betaald kunnen hebben, en dan ook nog willen geloven dat zo iemand ze vervolgens een iphone gaat leveren.
worden die mensen zoms een beetje verblind door het feit dat ze zo graag zo snel mogelijk een telefoon willen hebben?
ik mis iedere vorm van logisch nadenken in al die berichten.
wacht gewoon lekker een maandje of zelfs 2 en koop er 1 op e-bay 2e hands voor minder dan de winkel prijs, of rij gewoon ff naar belgie over een paar maandjes, gooi je ieder geval geen 5 a 600 euro weg omdat je niet kan wachten.
worden die mensen zoms een beetje verblind door het feit dat ze zo graag zo snel mogelijk een telefoon willen hebben?
ik mis iedere vorm van logisch nadenken in al die berichten.
wacht gewoon lekker een maandje of zelfs 2 en koop er 1 op e-bay 2e hands voor minder dan de winkel prijs, of rij gewoon ff naar belgie over een paar maandjes, gooi je ieder geval geen 5 a 600 euro weg omdat je niet kan wachten.
Als ik dit overzichtje bekijk zou de belgische en de franse iphone dan het zelfde zijn? zelfde part nr.
M.a.w. zou de franse ook simlock vrij zijn?
T lijkt er op dat de griekse iPhone, die er nog niet is, op dezelfde wijze leverbaar wordt als de italiaanse. linkje
Laat ik nou de 1e week van september daar zijn
En anders maar belgië bezoek.
T lijkt er op dat de griekse iPhone, die er nog niet is, op dezelfde wijze leverbaar wordt als de italiaanse. linkje
Laat ik nou de 1e week van september daar zijn
[ Voor 40% gewijzigd door GeBas op 06-08-2008 23:30 ]
| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |
Volgens mij (en de website van Swisscom) is de prijs behoorlijk gestegen. 519 voor de 8gig en 619 voor de 16 gig. zit ik te slapen

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 06-08-2008 23:59 ]
in zwitserland hebben de geen euries, maar franken, reken die maar eens omzeef schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:44:
Volgens mij (en de website van Swisscom) is de prijs behoorlijk gestegen. 519 voor de 8gig en 619 voor de 16 gig.
Neen. De franse is gewoon gelockt. Dat modelnummer heeft daar geen invloed op namelijk, dat gaat volgens mij meer om de taal van de doos, handleidingen, etc. De unlock doet iTunes AFAIK aan de hand van je IMEI.GeBas schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:25:
Als ik dit overzichtje bekijk zou de belgische en de franse iphone dan het zelfde zijn? zelfde part nr.
Maar is 'ie ook simlockvrij?T lijkt er op dat de griekse iPhone, die er nog niet is, op dezelfde wijze leverbaar wordt als de italiaanse. linkje
Laat ik nou de 1e week van september daar zijn![]()
omdat er staat:
however if you would like to buy the handset without a connection the price will be 499 for the model with 8GB internal flash........
Wat kost de 16g? En is het simlock vrij idd?GeBas schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:48:
[...]
omdat er staat:
however if you would like to buy the handset without a connection the price will be 499 for the model with 8GB internal flash........
Will the device provided by Vodafone is locked for other countries or will it also operate using SIM cards of foreign networks?
The device provided by Vodafone will operate with SIM cards of Greek and foreign networks. Vodafone can guarantee the proper operation and usage of all features of the device as long as it operates using a Vodafone postpay subscription.
I'm a Vodafone subscriber and I also have another subscription with Wind / Cosmote. Will I be able to use iPhone with both SIM cards?
You may use iPhone provided by Vodafone shops with a Sim card of any Greek or foreign mobile operator. Vodafone can guarantee the appropriate operation and use of all the capabilities of iPhone only if you are subscribed to Vodafone. If you want to use all the capabilities of iPhone at a low cost, we suggest that you switch to Vodafone and become a postpaid subscriber while you keep your current mobile number.
Geen release date nog. Alleen eind dit jaar.
[ Voor 67% gewijzigd door Swanfield op 07-08-2008 08:05 ]
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
in oostenrijk kan je ze NIET prepaid kopen zoals word beweerd in het overzicht op de 1e pagina..
belgie zijn wachtlijsten
zwitserland drama met id kaart laten zien en 1 phone per klant..
waar kan ik nog meer naartoe om een paar iphones te halen?
denemarken?
duitsland?
belgie zijn wachtlijsten
denemarken?
duitsland?
Verwijderd
ItalieVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
in oostenrijk kan je ze NIET prepaid kopen zoals word beweerd in het overzicht op de 1e pagina..
belgie zijn wachtlijsten
denemarken?
duitsland?
22 Augustus komen er flink aantal landen bij (21) waaronder veel in (Oost)Europa ook.
Het is misschien verstandig even af te wachten wat die landen doen, omdat het je flink geld zou kunne besparen....
Het is misschien verstandig even af te wachten wat die landen doen, omdat het je flink geld zou kunne besparen....
In Milaan kun je ze makkelijk krijgen, zie mijn vorige posts!Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
belgie zijn wachtlijsten
denemarken?
duitsland?
Verwijderd
in italie ja..
alleen ik vind italie duur..
een 16gb wit is daar 80 euro duurder..
en italie is een stuk verder rijden als oostenrijk, denemarken, zwitserland..
alleen ik vind italie duur..
een 16gb wit is daar 80 euro duurder..
en italie is een stuk verder rijden als oostenrijk, denemarken, zwitserland..
italie duur
Volgens mij zijn ze daar juist het goedkoopst van heel europa (simlockvrij)
Naja...is het uberhaupt eigenlijk wel een probleem als hij niet simlock vrij is? nee toch...
Haha net contact gehad met Mobistar winkel in Bastogne:
zij:"Bonjour blabla"
ik: "Bonjour, spreekt u Nederlands?
zij: "No iphone, tuut tuut tuut"
Dus...
zij:"Bonjour blabla"
ik: "Bonjour, spreekt u Nederlands?
zij: "No iphone, tuut tuut tuut"
Dus...
[ Voor 4% gewijzigd door Vos op 07-08-2008 15:19 ]
toevallig gaat een maat van me een weekje naar het Gardameer morgen, die neemt er twee mee. En nu maar eens zien of ik deze eerder binnen heb dan m'n US Iphone
(die al sinds maandag hier bij de douane ligt)
gezien er nog geen stabiele unlocks zijn (laat staan softwarematige) lijkt het me wel prettig als je een een legale unlockte phone hebtDotto schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:16:
Naja...is het uberhaupt eigenlijk wel een probleem als hij niet simlock vrij is? nee toch...
[ Voor 45% gewijzigd door amahusu op 07-08-2008 15:29 ]
http://www.theinquirer.ne...08/08/07/unlocking-iphone
Hier gelezen dat er een soort hardware uitkomt waar je SIM kaart oplegt en dan in uwen iPhone steekt
en voila je kunt eender welke SIM kaart gebruiken. Dit maakt het nog interesanter om te importeren vanuit Zwitserland.
Hier gelezen dat er een soort hardware uitkomt waar je SIM kaart oplegt en dan in uwen iPhone steekt
en voila je kunt eender welke SIM kaart gebruiken. Dit maakt het nog interesanter om te importeren vanuit Zwitserland.
Verwijderd
Dat bestaat toch al?Mightybunny schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:30:
Ik baal er echt van dat er een wachtlijst van 2 maanden is zeg, ik kan niet wachten..
Verwijderd
lees nou eens goed, in zwitserland kun je geen iphone kopen, alleen met zwitsers paspoort of id kaart en dan alsnog maar 1 per klant..
italie ligt het verste weg!! oostenrijk is dichterbij, alleen daar verkopen ze ze ook niet prepaid..
italie ligt het verste weg!! oostenrijk is dichterbij, alleen daar verkopen ze ze ook niet prepaid..
leuk en aardig, maar meer info erover zoeken kan geen kwaad. Je zult dan tot de conclusie komen dat:Mightybunny schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 15:30:
- risico dat je je simtray beschadigt
- geen universele settings (wat dus betekent dat elke provider andere settings op de unlock sim nodig heeft)
- er is nog geen enkele stabiele unlock bekend (wat betekent dat je phone hooguit een paar uurtjes bruikbaar is, daarna locked ie zichzelf weer)
- je kan vaak geen gebruik maken van 3g internet
dus al die zgn unlockers op marktplaats en ebay bieden simmetjes aan die in theorie je iphone 3g volledig zouden moeten kunnen unlocken, in de praktijk is het niet zo simpel
http://www.nu.nl/news/169...s_mogelijk_opgelicht.html
Hoop niet dat hier veel mensen zijn die hem daar besteld hebben.
Hoop niet dat hier veel mensen zijn die hem daar besteld hebben.
*empty*
Ik dacht het wel, al vele aanmeldingen helaas;
http://www.iphoneclub.nl/...lpdesk-33.html#post163357
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13663.255
http://www.iphoneclub.nl/...lpdesk-33.html#post163357
http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=13663.255
Hmm lol, was helaas te verwachten. Helaas zijn er altijd mensen die een waas voor de ogen krijgen en zo'n ding roekeloos met vooruitbetaling bestellen.
Voor gedupeerden, het is in veel gemeenten ook mogelijk om online aangifte te doen.
Voor gedupeerden, het is in veel gemeenten ook mogelijk om online aangifte te doen.

[ Voor 36% gewijzigd door MaZo op 07-08-2008 19:49 ]
Het ziet er naar uit dat de Belgen ook een simlock op hun iphones gaan gooien.. (of het is een foutje
)
bron: iphoneclub.nlBij de aankondiging van de iPhone 3G in België benadrukte Mobistar het een paar keer: de iPhone 3G zou in België gegarandeerd zonder simlock worden geleverd. Emerce voorzag al een totale ontwrichting van de markt: buitenlanders zouden massaal naar België komen om een simlockvrije iPhone te halen. Van die ontwrichting kwam weinig terecht, omdat er vanaf de eerste verkoopdag in België nauwelijks voorraad was. Maar er is wel iets anders aan de hand: de Mobistar Centers hebben weer nieuwe voorraad ontvangen en bij één vestiging blijkt de iPhone opeens niet meer simlockvrij.
Dat schrijft de weblog iPhoned op basis van een eigen tipgever. Het zou gaan om Mobistar Center Bree: daar zijn de iPhone 3G’s weer uit voorraad leverbaar, maar het blijkt niet meer mogelijk om vreemde simkaarten te gebruiken. Alleen simkaarten van Mobistar worden nog geaccepteerd. Misschien is er sprake van een kleine partij die per ongeluk niet van de simlock is ontdaan, misschien is het een groter probleem. De grote Belgische kranten (Standaard, HLN, GvA) hebben het nieuws nog niet opgepikt en meer achtergrondinformatie of ervaringen hebben we spijtig genoeg ook nog niet kunnen vinden. Zijn er mensen die wel in Bree of bij een ander Mobistar Center een iPhone 3G hebben gehaald, dan horen we natuurlijk graag hun ervaringen.
Het zat er inderdaad in dat dit kon gaan gebeuren.MaZo schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 19:36:
Hmm lol, was helaas te verwachten. Helaas zijn er altijd mensen die een waas voor de ogen krijgen en zo'n ding roekeloos met vooruitbetaling bestellen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik in het begin ook heb zitten twijfelen om hem daar te bestellen, maar heb hem zoals ik al eerder in dit forum heb aangegeven besteld bij een filiaal van Mobistar in Belgie.
Heb vandaag berichtgeving gehad dat hij voor me klaar ligt en ik ga zaterdag dus een ritje naar onze zuiderburen maken
Gezien de verschillende klachten rond de 3G dacht ik slim te zijn en goedkoop een eerste generatie iPhone uit Amerika over te laten schepen, daar de komende periode lekker op m'n KPN abbo mee te werken en een volgend iPhone exemplaar te kopen tegen de tijd dat die uit is. 3G en GPS zijn wel handig, maar niet dusdanig essentieel dat ik daar 400 euro meer aan wil uitgeven. Lekker op eBay een goedkoop 8GBtje gesniped en over laten komen.
Maar daar is meneer de douane het niet zo mee eens... opeens is het een stuk duurder geworden. Tjah, dat zijn de risico's he
maar wel jammer.
Maar daar is meneer de douane het niet zo mee eens... opeens is het een stuk duurder geworden. Tjah, dat zijn de risico's he
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Toch blij dat ik 'm in Italie gekocht heb. Die Belgen kun je blijkbaar nergens mee vertrouwenamahusu schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:09:
Het ziet er naar uit dat de Belgen ook een simlock op hun iphones gaan gooien.. (of het is een foutje)
Verwijderd
hebben jullie deze site al gezien
http://www.gratis-inserate.ch/
en 2dehands site alleen dan in Zwitserland
hier staan best veel iphones op
mischien dat ik ga proberen iemand zo ver tekrijgen dat hij hem naar nederland struurt.
ik hou jullie op de hochte
mischien dat ik ga proberen iemand zo ver tekrijgen dat hij hem naar nederland struurt.
Hey cool, ik heb iemand gemaild die een 16GB aanbiedt voor 350 CHF. Ik heb gevraagd of hij onder rembours verstuurt (en of dat internationaal überhaupt mogelijk is). Zoja, dan ga ik dat eens proberen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 10:19:
hebben jullie deze site al gezien
Verwijderd
eeeh, dan heb je hem voor 196,97 EUR, is onder de prijs die ze ervoor in Zwitserland moeten betalen...lijkt mij niet erg betrouwbaar. Bij rembours krijg je het pakketje pas in handen nadat je betaald hebt, kun je dus makkelijk een doos met een baksteentje kopen... denk er ff goed over na.
Verwijderd
Als ik een iphone koop in Italie, prepaid. Moet ik em dan ook gelijk daar laten activeren in de winkel?
mvg,
David
mvg,
David
Kan,hoeft nietVerwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 15:51:
Als ik een iphone koop in Italie, prepaid. Moet ik em dan ook gelijk daar laten activeren in de winkel?
mvg,
David
lees nu alsjeblieft eerst gewoon alles eens door en ben niet zo lui om alles maar gewoon hier weg te zetten. Zo irritant om al dit soort vragen voorbij te zien komen. En als het antwoord is dat het niet hoeft, dan hoeft het niet. Dan kan het maar is het niet noodzakelijk.
Verwijderd
Volgens de reacties eronder is het l*lkoekamahusu schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 22:09:
Het ziet er naar uit dat de Belgen ook een simlock op hun iphones gaan gooien.. (of het is een foutje)
[...]
bron: iphoneclub.nl
Vrienden van mij hebben vandaag Milaan afgelopen en er geen 1 meer kunnen bemachtigen voor mij, zwaar balen.
Zo, Iphone is geregeld. Komt over 2 weken met iemand mee naar NL of wordt vanuit Oostenrijk verzonden
. Totaal voor 370 euro. Mooi prijsje lijkt me, vergeleken met Belgie.
En hoe heb je dat geregeld?Dotto schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:32:
Zo, Iphone is geregeld. Komt over 2 weken met iemand mee naar NL of wordt vanuit Oostenrijk verzonden. Totaal voor 370 euro. Mooi prijsje lijkt me, vergeleken met Belgie.
Dat is goedkoper dan dat je hem in de winkel kan krijgen daar...benieuwd naar hoe inderdaad.. Vergeet niet dat ie gelocked is he
.
[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 08-08-2008 23:04 ]
370 euro's is zeker niet verkeerdDotto schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:32:
Zo, Iphone is geregeld. Komt over 2 weken met iemand mee naar NL of wordt vanuit Oostenrijk verzonden. Totaal voor 370 euro. Mooi prijsje lijkt me, vergeleken met Belgie.
Verwijderd
hey,
Als ik het goed begrijp kan ik als ik hier (in NY) een iPhone koop hem niet unlocken zodat mijn t-mobile prepaid kaartje erin kan.. ?
mvg
Als ik het goed begrijp kan ik als ik hier (in NY) een iPhone koop hem niet unlocken zodat mijn t-mobile prepaid kaartje erin kan.. ?
mvg
Het is uberhaupt onmogelijk om als niet-Amerikaan een Iphone te kopen in de US. Wat betreft het unlocken, dat is iets waarover al ontzettend veel info te vinden is, dus gebruik de searchfunctie eens (hier en/of op google) en alles zal je duidelijk wordenVerwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 03:27:
hey,
mvg
Dit topic is gesloten.