[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 128.193 views

Anoniem: 272677

De beste kans heb je bij een Apple Reseller in Belgie. Ga dus niet naar een Mobistar winkel, want die verkopen of niet aan Nederlanders, of ze verkopen alleen de combi met abo'tje. Kansloos dus gezien de vele reacties hier.

Een reseller heeft geen abo's te verkopen, en doen over het algemeen wat meer relaxed tegen hun klanten. Zoek er 1 op en bel ze, 80% kans dat je op een reservatie lijst kan komen, vaak door eerst een aanbetaling te doen. Was 100 euro bij mij.

Zo ben ik aan mijn iPhone 3G met 8GB gekomen. Binnen twee weken kon ik 'm al ophalen en daar 525 euro afgerekend.

Daarna eigen Vodafone SIM erin, aan iTunes gehangen, updaten....en hop: KLAAR!

Werkt als een speer, kan 't iedereen aanraden. Geen T-mobile gezeur dus met Sim-lock.

suc6 :)

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 10:24
Napsju schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:06:
Vandaag een witte gekocht hier in Bratislava, Slowakije.

Compleet unlocked, zoals ook volgens de Apple website. 630 euro is veel geld, maar gewoon op voorraad en ik ben prima geholpen.
Dat is nog best wel netjes eigenlijk, voor een uit Amerika ben je ongeveer 530 euro kwijt (unlocked en verstuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Ik krijg steeds mailtjes van Special Products, die leveren vanuit Hong Kong de iPhone 3G unlocked voor 350 euro inclusief verzenden.....

nu besteld is dinsdag in huis.....gecontroleerd verkoper van marktpl.......enzovoorst

iemand ervaring met hun??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
golfgti5 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:32:
Ik krijg steeds mailtjes van Special Products, die leveren vanuit Hong Kong de iPhone 3G unlocked voor 350 euro inclusief verzenden.....

nu besteld is dinsdag in huis.....gecontroleerd verkoper van marktpl.......enzovoorst

iemand ervaring met hun??
Ik zou er niet in trappen!

Kijk even op www.internetoplichting.nl of ze daar voorkomen, maar dit ruikt naar oplichting!

If it sounds too good to be true, it probably is!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209663

emiel74 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:59:
Het lijkt me nog het beste om een Belgische vriend(in) in te schakelen, of anders tijdelijk een (betaalde) vriend(in) aan te spreken om er 1 te kopen in BE.

Ik geloof niet dat ze zo happig zijn op Hollanders die in Belgie een iPhone willen kopen (uitzonderingen daargelaten).
Dit wil ik gerust wel doen voor iemand die er (als Nederlander) geen kan krijgen...
email: pvbochau at gmail . com

Dit kan ik wel pas vanaf 8 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
Dotto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:24:
...geloof ik :P

Iemand die het zeker weet?
Ik heb m'n iPhone 3G bij een APR gekocht en daar werd me verteld dat bij problemen met het toestel ik naar een T-Mobile store moest gaan, omdat zij niet geauthoriseerd zijn om deze iPhone in te nemen voor reperatie/garantie.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 29-08-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-05 09:19
Hmm, maar hoe zou dat nu gaan met mijn zwitserse Iphone. Zou ik die daar ook kunnen inleveren mocht er wat aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjk303
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-04 21:33
Wellicht handig voor in de OP..
http://support.apple.com/kb/HT1937

Volledige lijst van Apple zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:07
Anoniem: 272677 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:27:
De beste kans heb je bij een Apple Reseller in Belgie. Ga dus niet naar een Mobistar winkel, want die verkopen of niet aan Nederlanders, of ze verkopen alleen de combi met abo'tje. Kansloos dus gezien de vele reacties hier.

Een reseller heeft geen abo's te verkopen, en doen over het algemeen wat meer relaxed tegen hun klanten. Zoek er 1 op en bel ze, 80% kans dat je op een reservatie lijst kan komen, vaak door eerst een aanbetaling te doen. Was 100 euro bij mij.

Zo ben ik aan mijn iPhone 3G met 8GB gekomen. Binnen twee weken kon ik 'm al ophalen en daar 525 euro afgerekend.

Daarna eigen Vodafone SIM erin, aan iTunes gehangen, updaten....en hop: KLAAR!

Werkt als een speer, kan 't iedereen aanraden. Geen T-mobile gezeur dus met Sim-lock.

suc6 :)
Ik heb zelf gebeld naar een verschillende mobistar winkels. Bij de mobistar winkel op de huidevetter straat. Gaven ze gelijk aan dat je wel op de wachtlijst kon maar dat je dan wel in de winkel 125 eu moest betalen om op de wachtlijst te komen. Ben er afgelopen zaterdag langs geweest en gewoon verteld dat ik uit nederland kwam en ze hebben me gewoon op de wachtlijst gezet. Heb netjes betaald en een bon van ze meegekregen en ze bellen als hij binnen is. Kan 2 tot 4 weken duren (voor de zwarte 8GB)
Nadeel is wel dat je naar antwerpen moet om een aanbetaling te doen. Maar aan de andere kant kan je er leuk winkelen dus helemaal voor niets ga je ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

mjk303 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:29:
Wellicht handig voor in de OP..
http://support.apple.com/kb/HT1937

Volledige lijst van Apple zelf..
Mooie lijst, maar of het allemaal klopt? BV bij Netherlands: geen visual voicemail :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Zpottr schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

Mooie lijst, maar of het allemaal klopt? BV bij Netherlands: geen visual voicemail :)
En Belgium: gesimlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268633

Op mijn vakantie in Italie zeiden alle Vodafone One winkels dat de iPhone alleen maar te krijgen is op reservering wat een wachtlijst van 2 tot 3 weken heeft..

@Hierboven: weten jullie het zeker dat ze nog steeds simlock vrij zijn? Want straks koop ik er een die niet simlockvrij is, misschien heeft Apple ze inmiddels veranderd?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 268633 op 30-08-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Anoniem: 268633 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:24:
Op mijn vakantie in Italie zeiden alle Vodafone One winkels dat de iPhone alleen maar te krijgen is op reservering wat een wachtlijst van 2 tot 3 weken heeft..

@Hierboven: weten jullie het zeker dat ze nog steeds simlock vrij zijn? Want straks koop ik er een die niet simlockvrij is, misschien heeft Apple ze inmiddels veranderd?
Ik heb er 1 die deze donderdag bij de mobistar winkel is binnen gekomen, en die is nog steeds simlock vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Anoniem: 268633 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:24:

Vandaag terug van vakantie. Heb in Imperia (Italiaanse riviera) de zwart 8 Gb gekocht (499,-), de 16GB was helaas niet te vinden. Bij een Vodavone winkel.
In Italie veel geinternet, gemaild, bellen en sms. Lukte niet met Vodavone maar later wel met TIM-kaartje in combinatie met Alice 100 (100 uur internetgebruik).
Vandaag gecheckt en internet en mail doen het hier ook op m'n KPN-abo.

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 21:33

Vos

AFCA

Anoniem: 132666 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:
[...]

Ik heb er 1 die deze donderdag bij de mobistar winkel is binnen gekomen, en die is nog steeds simlock vrij :)
beetje OT, maar waarom reageer je niet meer op DM's en op mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Vanaf 16 September is de iPhone 3G ook in de UK sim lock vrij als pay as you go (pre-paid) beschikbaar, helaas is er nog niks bekend of het sim lock vrij is of niet.

http://o2.co.uk/iphone/paygo

[ Voor 16% gewijzigd door Royal op 02-09-2008 12:45 . Reden: Het was laat :> ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je bedoeld dat hij prepaid te koop is neem ik aan? Zal vast wel niet simlock vrij zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Royal schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:18:
Vanaf 16 September is de iPhone 3G ook sim lock vrij in de UK, helaas is er nog niks bekend of het sim lock vrij is of niet.

http://o2.co.uk/iphone/paygo
Je spreekt jezelf tegen in 1 zin

edit: na een refresh zie ik dat het hierboven al verbeterd is :D

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 01-09-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Sorry, heb het inmiddels aangepast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36926

Heb net een belronde gedaan naar een aantal Mobistar winkels aan de Nederlandse grens maar qua voorraad iphones allemaal negatief. Iemand een zeer recente (vandaag of gister), positieve ervaring met een vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157985

misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 157985 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:52:
misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!
Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157985

Royal schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:04:
[...]

Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versie
Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:41
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik... ;)

Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik... :9~

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 157985 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:51:
[...]

Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...
Hij werd alleen verkocht in de Apple / O2 en Carphone Warehouse stores en deze verkopen alleen nog maar 3G iPhones. De 2G iPhone is nooit zonder "contract" verkocht geweest dus ik geef je bij die winkels 0,001% kans.

Enige wat ik zou kunnen bedenken is eBay, zijn genoeg mensen die hun 2G iPhone gaan verkopen nu de 3G als pre-paid komt. Of probeer iemand te vinden die voorraad heeft gekocht bij O2 toen hij nog voor £169 te koop was.

Maar ik wens je in ieder geval veel succes! (En plezier, Londen is een mooie stad :) )
Napsju schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:26:
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik... ;)

Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik... :9~
Jij bent daar op vakantie geweest? Of zit je er nog steeds :9

[ Voor 18% gewijzigd door Royal op 03-09-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-05 23:43
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)

Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'

Mij vraag is dus: wat is deze 2e-hands iPhone nog waard?

Alvast bedankt!

Duidelijker kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-04 22:20
Pasterior schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:57:
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)

Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'

Mij vraag is dus: wat is deze 2e-hands iPhone nog waard?

Alvast bedankt!
Wat heb je er voor over lijk mij. In principe horen dit soort vragen niet meer op GoT thuis. Pak gewoon de verkoopsites erbij voor een richtprijs.
Daarnaast zit je nu in het 3G-topic he.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

In Portugal worden ze pre-paid aangeboden voor 659 euro maar met 649 euro beltegoed. Mocht biivoorbeeld voor werk of familie veel in Portugal zitten dan zou dit misschien wel een goede idee zijn.
Helaas ben ik er niet achtergekomen of er een simlock aanwezig is, dan zou een SuperSim abbo van Vodafone een goed idee wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:23
Wie wil er nog een belgische simlockvrije iphone? Reageer snel, ze zijn nog heel even in voorraad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Alleen nog de 16GB wit en zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:19:
Alleen nog de 16GB wit en zwart!
Gewoon 615 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
je kan hem gewoon zelf online bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:23:
kan je me een mailtje/pm sturen met link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
Sorry, je bent net te laat. Ik heb een maand geleden ongeveer een witte iphone gekocht bij mobistar via via maar ik stond nog op de lijst dus ik kreeg een mail binnen dat ik ze nu online kon bestellen maar er was maar een beperkte voorraad van 9 iphones. Ik keek net en ze zijn allemaal uitgeput. Ik laat nog iets weten als ik nog een mail krijg.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:24

amphora

Websites & Fotografie

RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:23:
Volgens mij versturen ze niet naar Nederland en de Edit knop is ook een uitkomst

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 228916 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 14:46:
In Portugal worden ze pre-paid aangeboden voor 659 euro maar met 649 euro beltegoed. Mocht biivoorbeeld voor werk of familie veel in Portugal zitten dan zou dit misschien wel een goede idee zijn.
Helaas ben ik er niet achtergekomen of er een simlock aanwezig is, dan zou een SuperSim abbo van Vodafone een goed idee wezen.
Inclusief 649 euro beltegoed? Of begrijp ik je zinsbouw niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52556

Anoniem: 36926 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:57:
Heb net een belronde gedaan naar een aantal Mobistar winkels aan de Nederlandse grens maar qua voorraad iphones allemaal negatief. Iemand een zeer recente (vandaag of gister), positieve ervaring met een vestiging?
Ja Hasselt. Ik ben er vorige week langs geweest. Ze hebben mij na een aanbetaling van 125 euro op de wachtlijst gezet en binnen een week hebben ze mij een sms gestuurd dat ik het morgen kan komen ophalen. Veeeeeeeeeeeeeet.

Het gaat om 16GB iPhone wit. Simlockvrij!

Ze zijn vriendelijk, je hoeft geen vrouw te zijn, je hoeft niet te liegen over waar je vandaan komt en dat je in Nederland woont enz.

De lokatie is ideaal. er is een parkeerplaats waar je je auto weg kan zetten en je loopt het centrum in. Binnen 2min lopen ben je er.

Dus, WIL JE EEN iPHONE, ga dan naar Hasselt en je hebt een iPhone.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 52556 op 05-09-2008 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-05 19:31
Vriend van me heeft beetje rond gebeld en kon er 3 reserveren.
Hij neemt er ook 1 voor mij mee! Hij gaat morgen die kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:38
Anoniem: 52556 schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 23:05:
[...]

Ja Hasselt. Ik ben er vorige week langs geweest. Ze hebben mij na een aanbetaling van 125 euro op de wachtlijst gezet en binnen een week hebben ze mij een sms gestuurd dat ik het morgen kan komen ophalen. Veeeeeeeeeeeeeet.

Het gaat om 16GB iPhone wit. Simlockvrij!

Ze zijn vriendelijk, je hoeft geen vrouw te zijn, je hoeft niet te liegen over waar je vandaan komt en dat je in Nederland woont enz.

De lokatie is ideaal. er is een parkeerplaats waar je je auto weg kan zetten en je loopt het centrum in. Binnen 2min lopen ben je er.

Dus, WIL JE EEN iPHONE, ga dan naar Hasselt en je hebt een iPhone.
Wtf? Ik heb hier 2 weken geleden een bestelling geplaatst (8GB), en toen ik vanmorgen belde stond ik nog 13e op de lijst.. Ze hebben mij ook niet de optie aangeboden om te SMS als de iPhone binnen zou zijn. Raar... Want de 8GB was sneller leverbaar als de 16GB volgens de jongen die me toen heeft geholpen :(

[ Voor 9% gewijzigd door l00pz op 05-09-2008 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben zonet terug vanuit Hasselt. Ik heb mijn iPhone 3G 16GB wit. Hij is ontzettend mooi en binnen no time geactiveerd.
Ik kon het ook thuis activeren zei hij maar omdat ik het meteen wilde gebruiken heb ik het in de winkel laten doen.

Ben ontzettend blij en hoop dat jullie aan de hand van deze informatie ook blij kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Anoniem: 52556 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 13:47:
Ben zonet terug vanuit Hasselt. Ik heb mijn iPhone 3G 16GB wit. Hij is ontzettend mooi en binnen no time geactiveerd.
Ik kon het ook thuis activeren zei hij maar omdat ik het meteen wilde gebruiken heb ik het in de winkel laten doen.

Ben ontzettend blij en hoop dat jullie aan de hand van deze informatie ook blij kunnen worden.
Toevallig ook nog gezien als er ook 8GB versies waren binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, helaas. Maar je kan ze bellen om te vragen.

Hier is de link met paar foto's van mijn nieuwe iPhone 3G 16GB WIT.

http://photobucket.com/iPhone_3G_16GB_WIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Anoniem: 52556 schreef op zaterdag 06 september 2008 @ 15:22:
Nee, helaas. Maar je kan ze bellen om te vragen.

Hier is de link met paar foto's van mijn nieuwe iPhone 3G 16GB WIT.

http://photobucket.com/iPhone_3G_16GB_WIT
Net gebeld, was 90% kans dat hij er volgende week bij zat. Ze kregen in het begin, en in het einde van de week nieuwe ladingen binnen.. Nu maar hopen dat die van mij er ook bij zit :)
Ze zijn gelukkig wel vriendelijk tegen je, en doen niet vervelend tegen je omdat je Nederlander bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

MaZo schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 22:24:
[...]
Inclusief 649 euro beltegoed? Of begrijp ik je zinsbouw niet? :?
Ja inclusief 649 euro beltegoed.
Ik zal de advertentie vanavond inscannen en posten.
Kan helaas verder nog niks vinden over de simlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook lollig:

Ik bel als Nederlander Mobistar in Bree op en krijg direct een bandje die me verteld dat de voorraad iPhones op is. Ik zet mijn nummerherkenning uit en je krijgt geen bandje. Speciaal voor de Ollanders dus... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
De online shop van mobistar geeft weer aan dat de 8GB en de witte 16GB weer te bestellen zijn helaas kan ik pas over 3 weken naar Belgie. KAN NIET WACHTEN!!!

'Just a designerd'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tj.willems schreef op maandag 08 september 2008 @ 23:30:
De online shop van mobistar geeft weer aan dat de 8GB en de witte 16GB weer te bestellen zijn helaas kan ik pas over 3 weken naar Belgie. KAN NIET WACHTEN!!!
Ik kom tot nu toe steeds nog bedrogen uit. Via de website kun je enkel als Belg bestellen en als je naar Mobistar-winkels belt geven ze aan dat er niet of minimaal iPhones binnenkomen. Of dit de waarheid is - of dat ze eerst de Belgen willen voorzien - durf ik niet te zeggen, maar feit is wel dat we het ermee moeten doen. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennyLL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-04 15:31
Deze lijkt mij niet echt vertrouwd of wel??

http://link.marktplaats.nl/192231944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Kom op wat denk je nu zelf? Onmogelijk lage prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenor
  • Laatst online: 26-12-2024
Weet iemand of de iPhone 3G (of anders iPhone 1G) momenteel in Amerika als los toestel te verkrijgen is, en wat de prijzen momenteel zijn daar? Wil hem namelijk graag mee laten nemen door iemand.

Alvast bedankt,
Stefan

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En dan? Er zit sowieso een simlock op.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenor
  • Laatst online: 26-12-2024
Unlocken is toch ondertussen al mogelijk? En jailbreaken van de 3G is toch ook al mogelijk? Niet zo?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

xenor schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:28:
Unlocken is toch ondertussen al mogelijk? En jailbreaken van de 3G is toch ook al mogelijk? Niet zo?
Jailbreaken is mogelijk ja. Unlocken is lastig...hardware matig kan het soms, maar echt een stabiele unlock is er volgens mij nog niet. Zoek eens rond hier zou ik zeggen..en de prijzen van VS toestellen zijn zo te vinden. Echter kun je in de VS niet zomaar een toestel meenemen volgens mij. Maar dat is hier recentelijk ook al besproken ;).

Conclusie...ff zelf wat zoekwerk verrichten ;).

• tj.willems
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2023
Anoniem: 36926 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:46:
[...]

Ik kom tot nu toe steeds nog bedrogen uit. Via de website kun je enkel als Belg bestellen en als je naar Mobistar-winkels belt geven ze aan dat er niet of minimaal iPhones binnenkomen. Of dit de waarheid is - of dat ze eerst de Belgen willen voorzien - durf ik niet te zeggen, maar feit is wel dat we het ermee moeten doen. Iemand een oplossing?
Het enige wat echt helpt is toch naar Belgie rijden en maar flink hopen dat ze er nog een hebben. ;)

'Just a designerd'

• RricK
tj.willems schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:04:
[...]

Het enige wat echt helpt is toch naar Belgie rijden en maar flink hopen dat ze er nog een hebben. ;)
Wat ik je nog wel kan aanraden is de mobistar winkel in antwerpen
Mobistar Antwerpen Huidevetter, Huidevettersstraat 2, 2000 Antwerpen
Tel.: +32 (0)3 213 04 76

Hier ben ik twee weken geleden geweest en een aanbetaling gedaan om mezelf op de wachtlijst te zetten en ik kan hem zaterdag ophalen

Nadeel is wel dat je de aanbetaaling echt in de winkel moet doen.

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-05 10:24
xenor schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 18:22:
Weet iemand of de iPhone 3G (of anders iPhone 1G) momenteel in Amerika als los toestel te verkrijgen is, en wat de prijzen momenteel zijn daar? Wil hem namelijk graag mee laten nemen door iemand.

Alvast bedankt,
Stefan
Nee hij is niet los verkrijgbaar, dat komt zowieso niet vaak voor in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacFeek
  • Laatst online: 13:11
Heeft iemand ervarig met het betalen met een NL creditcard en een afleveradres in Belgie. Heb ik eindelijk een afleveradres, pikt de onlinebestelling mijn creditcard (postbank) niet :(

===

• RricK
Sorry foutje

[ Voor 94% gewijzigd door RricK op 13-09-2008 16:16 ]

• l00pz
Mijn iPhone vandaag eindelijk kunnen ophalen bij de Mobistar Shop in Hasselt.. 3 weken zijn toch lang als je op iets moet wachten wat je graag wil hebben :) Maar al bij al toch een goede shop om als Nederlander een iPhone te bestellen, en ze beweren achter 3/4 weken volledige Stock te hebben.

[ Voor 37% gewijzigd door l00pz op 14-09-2008 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Maksvr schreef op donderdag 11 september 2008 @ 10:17:
[...]

Nee hij is niet los verkrijgbaar, dat komt zowieso niet vaak voor in Amerika.
De iPhone is WEL los te krijgen als prepaid, echter je hebt een Amerikaans SSID nodig om deze te bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

cypher21 schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:05:
[...]

De iPhone is WEL los te krijgen als prepaid, echter je hebt een Amerikaans SSID nodig om deze te bemachtigen!
Om prepaid te bemachtigen niet, dat is voor een abo. En de iPhone kun je op dit moment alleen nog met een abo aanschaffen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-04 22:33
CyBeR schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:08:
[...]

Om prepaid te bemachtigen niet, dat is voor een abo. En de iPhone kun je op dit moment alleen nog met een abo aanschaffen.
Net terug uit NYC die iphones zijn op iedere hoek van de straat in de winkels verkrijgbaar. Met abo en zonder abo. Je kan er gewoon een simlock vrije all national iphone 3g kopen, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 20:06

janklp

FortyTwo Capital

Biatch schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:02:
[...]

Net terug uit NYC die iphones zijn op iedere hoek van de straat in de winkels verkrijgbaar. Met abo en zonder abo. Je kan er gewoon een simlock vrije all national iphone 3g kopen, no problemo.
En wat moet dat dan kosten? Wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Janusz schreef op maandag 15 september 2008 @ 15:03:
[...]

En wat moet dat dan kosten? Wel interessant.
Ik heb geen idee ik had er geen nodig. In de winkels liggen ze gewoon te koop. En je ziet advertenties hangen met iphone 3g simlock free all national. Ik heb winkels gezien waar ze er zo 20 op voorraad hadden. Sry niet gekeken naar de prijs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118819

Op ebay staan er ook heel wat Iphone 3g's te koop. Hiervoor ga je toch geen abbo van AT&T moeten aanschaffen of wel...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 271603

Afgelopen donderdag een aantal Mobistar winkels in België gebeld. In Knokke hadden ze nog een zwarte 16GB liggen. Op vrijdag opgehaald en nu een super tevreden iPhone 3G gebruiker. Snap niet dat ik 4 weken een HTC Touch Pro heb kunnen gebruiken 8)7

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 271603 op 15-09-2008 15:20 . Reden: Typo gefixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbeke
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2018
Anoniem: 36926 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 11:46:
[...]

Deze handelswijze geld ook voor Belgen hoor... ik kreeg ook geen tot ik een vriend met een mobistar abbonement inschakelde

http://www.tweakers.net/gallery/sys/2314

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biatch
Ik kom er eventjes op terug, ik zag net in een tijdschrift dat de 16 Gb $399 is. Weet niet of dat ook voor de simlockvrije all national geldt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Biatch schreef op maandag 15 september 2008 @ 16:05:
Ik kom er eventjes op terug, ik zag net in een tijdschrift dat de 16 Gb $399 is. Weet niet of dat ook voor de simlockvrije all national geldt....
Lijkt me sterk. In dat geval vraag ik meteen een Amerikaan om er eentje voor me te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Mja ik weet het niet. Ik zit in Amerika en ik heb de laatste paar dagen goed gezocht maar ik zie echt niks bijzonders. Goedkoopste is $500.

http://www.google.com/pro...06704414793956#ps-sellers

Verder heb ik geen super aanbiedingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253649

Zag op marktplaats een advertentie van iemand die beweerde dat hij zijn iphones uit duitsland haalt.
Kan dat wel?
Zo ja waar en welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Nu online
MacFeek schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 16:33:
Heeft iemand ervarig met het betalen met een NL creditcard en een afleveradres in Belgie. Heb ik eindelijk een afleveradres, pikt de onlinebestelling mijn creditcard (postbank) niet :(
Heb je wel onder je eigen naam besteld. Anders klopt de combinatie van naam/creditcardnummer natuurlijk niet, en zal de bestelling wss afgewezen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacFeek
  • Laatst online: 13:11
Ja dat had ik wel gedaan, bij het betaal gedeelte althans. Bij het bestel-adres de werkelijke bewoners. Ik kan jouw suggestie om ook bij het afleveradres mijn naam in te vullen niet meer uitproberen. Ik krijg hem als het een beetje mee zit vandaag via een ander kanaal :) Dus het heeft geen zin meer er nog eentje online te bestellen

[ Voor 10% gewijzigd door MacFeek op 16-09-2008 08:55 ]

===

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Ga straks in mijn pauze een 3G iPhone halen bij de O2 in de UK. Zal jullie zo spoedig mogelijk laten weten of de pre-paid versie sim lock vrij is of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 08:56:
Ga straks in mijn pauze een 3G iPhone halen bij de O2 in de UK. Zal jullie zo spoedig mogelijk laten weten of de pre-paid versie sim lock vrij is of niet!
Dat was ie, dat is niet meer. Je zult dus pech hebben en met een kut kaartje moeten gaan werken. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tj.willems schreef op woensdag 10 september 2008 @ 23:04:
[...]

Dat heb ik ondertussen gedaan. Met enkele weken kan ik 'm ophalen (is gezegd). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

FiXeR.nl schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:16:
[...]

Dat was ie, dat is niet meer. Je zult dus pech hebben en met een kut kaartje moeten gaan werken. :|
Hoe bedoel je? De iPhone is hier in de UK nog nooit Simlock vrij geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:25:
[...]

Hoe bedoel je? De iPhone is hier in de UK nog nooit Simlock vrij geweest.
In het begin zijn ze heel even simlock vrij geweest.

Maar als je weet dat ie niet simlock vrij is, waarom post je dan toch alsof ie simlock vrij kan zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Omdat ik (nog) niet weet of de prepaid versie simlock vrij is, er is hier bij mijn weten nog nooit een prepaid versie geweest heb dus nog een stille hoop ;-)

Denk trouwens dat er gewoon een simlock op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Heb hem inmiddels de witte 16gb gekocht voor £399 + £10 maar maak hem nog niet open omdat ik nu 100% zeker weet dat hij sim locked is.

Volgens de medewerker achter de balie gebruiken ze exact dezelfde iPhones voor "pay as you go" als ze voor "pay monthly" gebruiken. Je moet zelfs de settings van WiFi aanpassen wil je gebruik maken van internet (sticker op het sim pakketje)

Komop dev team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Nu online
Is het daar misschien ook niet mogelijk hem tegen een vergoeding officieel te laten unlocken. Bij t-mobile is het hier in NL inmiddels wel mogelijk...

• VR46
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-05 17:05
Ik heb nu de mogelijkheid om de iphone door iemand uit australië te laten halen (die is daar nu voor werk), en ik lees net op de website van optus dat zij de iphone voor je kunnen unlocken:
Important Information
Handset Locking: The Apple iPhone 3G is locked to the Optus network. Optus can only unlock iPhones purchased from an Optus outlet within Australia. For Mobile Account customers only who wish to use their iPhone on another network, please call Optus on 133 713.
Is de iphone dan volledig functioneel? Of loop ik hiermee een risico? In Australië is hij wel goedkoper... Of kan ik beter wachten totdat ik hem uit italië kan krijgen? (ik ben half italiaans en ga met enige regelmaat naar rome, vandaar..)

Wat is jullie advies?

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 15:37:
Heb hem inmiddels de witte 16gb gekocht voor £399 + £10 maar maak hem nog niet open omdat ik nu 100% zeker weet dat hij sim locked is.

Volgens de medewerker achter de balie gebruiken ze exact dezelfde iPhones voor "pay as you go" als ze voor "pay monthly" gebruiken. Je moet zelfs de settings van WiFi aanpassen wil je gebruik maken van internet (sticker op het sim pakketje)

Komop dev team!
Respect, dat je het op kan brengen dat ding in de doos te laten zitten en er niet stiekum toch al mee gaat spelen ;)

Dat betekent, stam + t .

Anoniem: 274776

Afgelopen week heb ik veel op marktplaats rond gekeken op zoek naar een simlockvrije iPhone. Ik heb een advertentie gevonden (http://link.marktplaats.nl/194473595) maar ik twijfel of het wel mogelijk is wat in die advertentie staat. Een iPhone voor 300 euro, simlockvrij en dan ook nog uit Engeland. Denken jullie dat dit mogelijk is?

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Anoniem: 274776 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:03:
Afgelopen week heb ik veel op marktplaats rond gekeken op zoek naar een simlockvrije iPhone. Ik heb een advertentie gevonden (http://link.marktplaats.nl/194473595) maar ik twijfel of het wel mogelijk is wat in die advertentie staat. Een iPhone voor 300 euro, simlockvrij en dan ook nog uit Engeland. Denken jullie dat dit mogelijk is?
Wat denk je zelf :) Ik zag hem ook staan en voor de gein gevraagd wat ik moest doen. Eerst geld overmaken en dan zou hem wel opsturen.. :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Erhnam schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:08:
[...]

Wat denk je zelf :) Ik zag hem ook staan en voor de gein gevraagd wat ik moest doen. Eerst geld overmaken en dan zou hem wel opsturen.. :)
Ik heb er ook op gereageerd. Ophalen is ook een mogelijkheid. Ik heb zelfs zijn adres en rekeningnummer gekregen en mocht de helft vooruitbetalen.

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Apache4u schreef op woensdag 17 september 2008 @ 13:14:
[...]

Respect, dat je het op kan brengen dat ding in de doos te laten zitten en er niet stiekum toch al mee gaat spelen ;)
Wat moet ik anders kan hem alleen jailbreaken en heb zelf nog de "oude" iPhone om mee te spelen ;-) Kijk wel wat ik er mee doe, heb nog wel wat ideeen :9
Anoniem: 274776 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:12:
[...]

Ik heb er ook op gereageerd. Ophalen is ook een mogelijkheid. Ik heb zelfs zijn adres en rekeningnummer gekregen en mocht de helft vooruitbetalen.
Ik woon in ook Londen zal hem eens een mailtje sturen. Lijkt me vrijwel onmogelijk om voor dat geld een iPhone 3G (unlocked) te kunnen regelen.

Royal schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:20:
[...]

Ik woon in ook Londen zal hem eens een mailtje sturen. Lijkt me vrijwel onmogelijk om voor dat geld een iPhone 3G (unlocked) te kunnen regelen.
Het lijkt me ook vrijwel onmogelijk maar wie weet. Ik ben benieuwd wat voor reactie je krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-05 17:41
Ik ben vandaag naar Antwerpen geweest om een iPhone te halen/reserveren. Helaas had ik maar weinig tijd dus ik ben alleen bij de Mobistar winkel aan de Keyserlei geweest (2 minuten lopen vanaf station). Daar konden ze mij vertellen dat alle iPhones in Antwerpen uitverkocht waren. Voor 105 euro (8Gb) kon ik wel een reservering maken en wanneer het toestel op voorraad was zouden ze mij bellen.

Ik ben benieuwd!

Overigens kon ik de reservering ten alle tijde annuleren en dus ook het voorschot weer terugkrijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:43
Anoniem: 274776 schreef op donderdag 18 september 2008 @ 19:12:
[...]

Vooruit betalen lijkt me geen slim plan. Zeker als de prijs too good to be true is : EERST je handen om de merchandise en DAN pas betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcFer schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:17:
Ik ben vandaag naar Antwerpen geweest om een iPhone te halen/reserveren. Helaas had ik maar weinig tijd dus ik ben alleen bij de Mobistar winkel aan de Keyserlei geweest (2 minuten lopen vanaf station). Daar konden ze mij vertellen dat alle iPhones in Antwerpen uitverkocht waren. Voor 105 euro (8Gb) kon ik wel een reservering maken en wanneer het toestel op voorraad was zouden ze mij bellen.

Ik ben benieuwd!

Overigens kon ik de reservering ten alle tijde annuleren en dus ook het voorschot weer terugkrijgen!
Ik ben erg benieuwd wat de wachttijd in Antwerpen momenteel is. Afgelopen zaterdag heb ik m'n iPhone in Turnhout gereserveerd met een wachttijd van zo'n 4 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Nu online
Voor de mensen die gereserveerd hebben bij Lab9 in Aalst. Mijn betaling was daar 6 aug. binnen, en ik kreeg gister bericht dat mijn zwarte 8gb klaar lag...

Alleen, ik heb er inmiddels al een :), iemand interesse om de mijne op te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik heb begin augustus bij it-pro/switch gereserveerd en deze is er nu. 5 weekjes dus (Antwerpen)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202302

Eigenlijk is het belachelijk dat we wéken na de launch nog steeds zoveel moeite moeten doen om een IPhone te bemachtigen.
Op het moment dat je als serieuze betalende klant niet eens het product geleverd kan krijgen, is er toch wel iets mis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:57
Dit topic is al ruim over de 1000 posts. De TS heeft aangegeven geen nieuwe deel te willen maken, dus wie wil een nieuw deel openen?

Neem dan wel even contact op, zodat niet twee mensen tegelijk aan de slag gaan :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ztupid
  • Laatst online: 15-04 13:11
avdwerf schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:14:
Voor de mensen die gereserveerd hebben bij Lab9 in Aalst. Mijn betaling was daar 6 aug. binnen, en ik kreeg gister bericht dat mijn zwarte 8gb klaar lag...

Alleen, ik heb er inmiddels al een :), iemand interesse om de mijne op te halen?
verleidelijk, maar nee dank je.....

Goed om te horen dat er in ieder geval iets binnenkomt daar. Ik heb daar een 16GB in bestelling (overschrijving half aug), maar heb nog flink wat wachtenden voor mij werd mij verteld. Snap ook niet dat de leveringen naar Belgie zo mondjesmaat zijn ; het lijkt erop dat Apple de toevoer knijpt ivm losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Nu online
@ iedereen, hij wordt al opgehaald, dus helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken