[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 128.258 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Zover ik kan zien kun je ze bij SingTel alleen met abo kopen. http://singtel.com.sg/iphone

inderdaad: http://home.singtel.com/s...ne/support_iphone.html#c2

Ik geloof niet dat ze een lock hebben, maar je moet toch echt een handtekening zetten voor een abo.

---

Om 't maar weer even duidelijk te zeggen:

De enige veilige opties voor een losse iPhone tot zover zijn Italië en België, alwaar je de iPhone los kunt kopen of met prepaid. Er wordt gekeken naar Griekenland, maar het lijkt erop dat je een abo nodig hebt.

Ook in Hong Kong zijn de telefoons unlocked, maar is een abo nodig.

-- Oeh duizendste post :)

[ Voor 88% gewijzigd door CyBeR op 23-08-2008 01:54 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91841

In China zijn veel Iphone acc. en extra's te koop maar totaal geen Iphone zelf.
Ik vertrek zondag naar HongKong, ik heb hier al wat tips gekregen dat ze daar wel te koop zijn. Ben benieuwt wat de prijs zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 03-04 16:25
Nik schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 22:31:
[...]

Ja, deze heb ik bij iemand thuis gehaald. Was niet in Vilvoorde. Ik heb er 600 voor neer mogen leggen (ik weet dat dit te veel is, maar ik kreeg opeens zin in dat ding, wist dat 'ie bijna nergens te krijgen is, en via de Belgische eBay heb ik dat ding gevonden. Ik klikte snel op nu kopen en was nog geen 24 uur later voorzien van een 3G :D Value for money? Zeker. Iets te veel, maar die kerel heeft het eerlijk verdient (en nog 10 beschikbaar, echter wel voor 675 euro nu, aangezien die van mij een 'aanbieding' was!). Wil je 'm snel, ben je niet te beroerd er voor te rijden naar de Franse grens, dan is dat zeker een optie!

Inmiddels een supersimonly gekocht van Vodafone. Pfff, wat een sukkels daar. Ze wisten niet eens wat het was. Blijkt dat ze nog een fout gemaakt hebben ook, dus ik mag weer terug. Naja, dan maar even een weekje zonder 3G internet.
Ok, mooi man.

Ik heb de mijne vorige week in Vilvoorde opgehaald, niet echt ver in België, ook 600, gewoon bij iemand thuis, kreeg nog koffie en hij installeerde gelijk alles om te laten zien dat het werkte.
Ook ik betaalde iets meer als de winkel prijs, logisch, hij wil er wat aan verdienen, hij heeft er nog een aantal staan en ik kreeg keurig netjes zijn Mobistar factuur mee voor de garantie.
heb de mijn de 18e opgehaald, en de factuur was van de 14e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moet de belgische iPhone wel met belgische SIM kaart worden geactiveerd of kan dat gewoon lekker thuis met je vodafone simmetje?

Ben ik nou zo dom of zijn jullie nou zo slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 245470 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:
Even een vraagje of dat de Zwitserse simlock, nu al een unlock hack heeft?
of nog alleen maar de jailbreak?
Of moet je zo'n yessim kopen ?
Men broer vertrekt namelijk naar Zwitserland begin september, en het ziet er een prima kans uit :)
Hij zal wel creatief wezen voor dat zwitserspassport ^_^
Die Doane moet je gewoon geluk bij hebben zeker?
Hoevaak moet ik hier nog herhalen dat je GEEN Zwitsers paspoort nodig hebt, maar (hooguit) een verblijfsvergunning (bewilligung). Ik woon sinds een aantal maanden in Zürich en heb op mijn Nederlandse paspoort een iPhone aan kunnen schaffen bij Swisscom. Gaat je broer daar dus wonen, dan krijgt hij als EU-burger automatisch een verblijfsvergunning voor 1 of 5 jaar (afhankelijk van zijn arbeidscontract) en kan hij dus een iPhone voor je aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Juup schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:26:
Moet de belgische iPhone wel met belgische SIM kaart worden geactiveerd of kan dat gewoon lekker thuis met je vodafone simmetje?
Nope, ik heb hem gewoon geactiveerd met mijn Vodafone sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

MaZo schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:36:
[...]
Hoevaak moet ik hier nog herhalen dat je GEEN Zwitsers paspoort nodig hebt, maar (hooguit) een verblijfsvergunning (bewilligung). Ik woon sinds een aantal maanden in Zürich en heb op mijn Nederlandse paspoort een iPhone aan kunnen schaffen bij Swisscom. Gaat je broer daar dus wonen, dan krijgt hij als EU-burger automatisch een verblijfsvergunning voor 1 of 5 jaar (afhankelijk van zijn arbeidscontract) en kan hij dus een iPhone voor je aanschaffen.
Die vervolgens een SIMlock heeft die er voorlopig nog niet af te halen is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
CyBeR schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:51:
[...]

Die vervolgens een SIMlock heeft die er voorlopig nog niet af te halen is :Y)
Dan zal ik het ook nog maar een keer herhalen, de SIMlock is wél te verwijderen. Ik heb hier een Amerikaanse AT&T iPhone 3G met veel geluk weten te bemachtigen en deze werkt nu perfect op het netwerk van KPN :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:49
Maksvr schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:56:
[...]

Dan zal ik het ook nog maar een keer herhalen, de SIMlock is wél te verwijderen. Ik heb hier een Amerikaanse AT&T iPhone 3G met veel geluk weten te bemachtigen en deze werkt nu perfect op het netwerk van KPN :)
Zonder gebruik van yessim of iets dergelijks, want dat noem ik niet het verwijderen van de simlock, maar het omzeilen van de simlock? Want andere methodes zijn er volgens mij nog niet :|

[ Voor 11% gewijzigd door Darkwolf5 op 23-08-2008 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Maksvr schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 14:56:
[...]

Een sim-faker erin proppen noem ik niet echt unlocken. Volgens mij is 't bovendien niet superlegaal aangezien 't met 't netwerk fuckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-06 20:16

amahusu

taking over the world!

CyBeR schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:44:
[...]

Een sim-faker erin proppen noem ik niet echt unlocken. Volgens mij is 't bovendien niet superlegaal aangezien 't met 't netwerk fuckt.
een softwarematige unlock is toch ook niet superlegaal :?

En zo'n zgn sim-faker is ook gewoon een unlockmethode, je omzeilt de simlock van een provider waarna je met je eigen sim kan bellen.

Dat het lang niet zo makkelijk en stabiel als een softwarematige unlock werkt is weer een ander verhaal :)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

amahusu schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 17:51:
[...]

een softwarematige unlock is toch ook niet superlegaal :?
Jawel. Zolang je geen aangepaste firmware gebruikt. En dan is 't niet illegaal omwille van 't unlocken maar omwille van auteursrecht op die firmware.
En zo'n zgn sim-faker is ook gewoon een unlockmethode, je omzeilt de simlock van een provider waarna je met je eigen sim kan bellen.
Het unlockgedeelte is niet boeiend (niet in de minste plaats omdat je niks unlockt maar een lock omzeilt. het ding is nog steeds gelockt.) Het boeiende is dat zo'n kaartje potentieel kut met 't netwerk van de telco.

[ Voor 4% gewijzigd door CyBeR op 23-08-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Overigens verkopen ze sinds vandaag (?) ook in Tsjechie simlockvrije iphones.

8GB CZK 11,995 (with VAT) = ~€492,272
16GB CZK 14,095 (with VAT) = ~€578,456

bron

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Laatst online: 12-06 13:16

BreeeZe

Devt

Op www.Vodafone.gr staat inmiddels ook meer info.
In de faq staat:
- I have a contract at Vodafone, but I have another one at Cosmote / Wind. Can I use both SIM cards with my iPhone?
You can use a SIM card of any carrier, but the functionality of your iPhone 3G will be limited to voice calls and SMS only. Vodafone can ensure full functionality of the iPhone 3G including data services, only if you use it with a Vodafone contract SIM card. We recommend that you transfer your number to Vodafone, and benefit from extra subsidies and special prices.
Griekse is dus ook zeker Simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BreeeZe schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 18:47:
Op www.Vodafone.gr staat inmiddels ook meer info.
In de faq staat:

[...]

Griekse is dus ook zeker Simlock vrij.
Dat was al bekend (is de wet daar las ik) maar 't probleem is dat ze 'm alleen met abo verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107960

CyBeR schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:31:
[...]

Dat was al bekend (is de wet daar las ik) maar 't probleem is dat ze 'm alleen met abo verkopen.
Inderdaad
I have a contract at Vodafone, but I have another one at Cosmote / Wind.
Dit geeft volgens mij aan dat je inderdaad een contract bij Vodafone moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

CyBeR schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:31:
[...]
Nope :)

ook uit de faq:
I am not a Vodafone subscriber at this moment. Can I still buy the iPhone 3G handset from a Vodafone Shop or from the Vodafone website?
Yes, you can buy the handset and use it with a SIM card of any provider. However, Vodafone can guarantee for the proper operation and full functionality of the iPhone, as well as provide support only if the handset operates with a Vodafone SIM card and connected to the proper tariff plan. Furthermore, by porting in your existing number to Vodafone, you can benefit from extra subsidies and get the handset at a much lower price, so we recommend to consider number portability.
Kortom, ze adviseren om het wel te doen, want ze zijn geloof ik de enige die 3g leveren, maar het hoeft dus niet.

[ Voor 6% gewijzigd door BreeeZe op 23-08-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BreeeZe schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 19:38:
[...]

Nope :)

ook uit de faq:

[...]

Kortom, ze adviseren om het wel te doen, want ze zijn geloof ik de enige die 3g leveren, maar het hoeft dus niet.
Hmm, da's veranderd dan. Keek laatst en toen stonden er volgens mij toch echt hele andere vragen in die FAQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvsoft
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-04 18:21
Zoals ik al eerder zei. me zus zit in griekenland, maar ook daar zijn al gelijk wachtlijsten. Ik heb wat heen en weer gemaild met de winkel van vodafone in kos, maar daar stonden al 25+ op de reserveringslijst. Toch nog maar wachten totdat ze er weer in belgie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me wel af waarom Belgie nog zulke lange wachttijden heeft. In Nederland zijn er al genoeg winkels met voorraad, waarom in Belgie niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
Anoniem: 107960 schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:37:
Ik vraag me wel af waarom Belgie nog zulke lange wachttijden heeft. In Nederland zijn er al genoeg winkels met voorraad, waarom in Belgie niet? :?
Omdat
1) Iedereen naar Belgie gaat,
2) Apple geeft minder telefoons aan Belgie want ze willen niet teveel unlocked telefoons in de wereld!

ik denk zelf 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268398

Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 24-08-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Tales schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 22:52:
[...]

Omdat
1) Iedereen naar Belgie gaat,
2) Apple geeft minder telefoons aan Belgie want ze willen niet teveel unlocked telefoons in de wereld!

ik denk zelf 1
Ik denk ook 1. Belgie is een van de weinige landen met simlockvrije iPhones en daardoor zal de vraag enorm zijn. Nederlanders zijn natuurlijk niet de enige die interesse hebben in een simlockvrije iPhone ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb nog een nieuwtje voor de TS:

Hier in Zwitserland verkoopt Orange ook 3G's zonder abonnement. Ze zijn wel een stuk duurder dan bij Swisscom, en ik weet niet of ze gelocked / branded zijn. De voorwaarden voor het kunnen kopen zullen ongetwijfeld hetzelfde zijn als bij Swisscom.

Meer info hier (8 GB zwart), hier (16 GB zwart) en hier (16 GB wit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 12:07:
[...]

Ik denk ook 1. Belgie is een van de weinige landen met simlockvrije iPhones en daardoor zal de vraag enorm zijn. Nederlanders zijn natuurlijk niet de enige die interesse hebben in een simlockvrije iPhone ;)
Ik denk dat punt 2 Apple weinig kan schelen. Punt 1 snap ik, alleen ik kan me nauwelijks voorstellen dat de hele wereld zijn iPhones in Belgie komt halen ;) Hooguit de omringende landen lijkt mij, of zouden ze echt in bijv. de USA een Belgische iPhone willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 107960 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 14:23:
[...]

Ik denk dat punt 2 Apple weinig kan schelen. Punt 1 snap ik, alleen ik kan me nauwelijks voorstellen dat de hele wereld zijn iPhones in Belgie komt halen ;) Hooguit de omringende landen lijkt mij, of zouden ze echt in bijv. de USA een Belgische iPhone willen?
Ja. Hoewel die natuurlijk niet even langskomen maar 't op laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102673

Wat zijn nu precies de mogelijkheden als je de iphone mee laat nemen uit de u.s.a.

- Kan je nog steeds de iphone afhalen en "thuis activeren" dus lage prijs en dan niet activeren met abbo? of moet je al per se een AT & T nummer hebben en dus iemand vinden die alleen een abbo wil?

- wat is de prijs van een 8gb versie zonder abbo?

- wat zijn de mogelijkheden hier om hem te gebruiken en kunnen ze software matige zover geunlockt worden dat alles te gebruiken is of heb je perse een yessim kaart nodig of iets dergelijks..

want ik snap op het moment niet meer hoe het nu precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Anoniem: 102673 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:45:
Wat zijn nu precies de mogelijkheden als je de iphone mee laat nemen uit de u.s.a.

- Kan je nog steeds de iphone afhalen en "thuis activeren" dus lage prijs en dan niet activeren met abbo? of moet je al per se een AT & T nummer hebben en dus iemand vinden die alleen een abbo wil?

- wat is de prijs van een 8gb versie zonder abbo?

- wat zijn de mogelijkheden hier om hem te gebruiken en kunnen ze software matige zover geunlockt worden dat alles te gebruiken is of heb je perse een yessim kaart nodig of iets dergelijks..

want ik snap op het moment niet meer hoe het nu precies zit.
In de USA kun je alleen iPhones krijgen met een abonnement. Je kunt vast wel iets met dat abonnement doen, maar ik zou niet weten wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102673

want ik zat vd week in het vliegtuig terug met een amerikaan vanuit hong kong, en die zei dat je dus voor die, 2 of 300 dollar, wat het ook mag wezen, gewoon de mobiel af kon halen en dan thuis zou moeten activeren via itunes? en via daar het abbonementsgeld extra zou betalen.

Is dit zo? of was dit vroeger zo? want dan kan je er vrij simpel onderuit komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyBeR schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 15:23:
[...]
Ja. Hoewel die natuurlijk niet even langskomen maar 't op laten sturen.
Behalve dat Mobistar niet verzendt naar het Buitenland ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Anoniem: 107960 schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 17:07:
[...]

Behalve dat Mobistar niet verzendt naar het Buitenland ;)
Door de lokale belg of (op dit moment beter) italiaan die wel een paar euro wil verdienen, duh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op de Mobistar site:
Afbeeldingslocatie: http://iphone3g.mobistar.be/nl/images/out_of_stock.png

Je kan je wel inschrijven voor stock info: http://iphone3g.mobistar.be/nl/mail.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101820

Weet iemand al meer over een eventuele prepaid optie in Griekenland?
Ik ga volgende week namelijk naar kreta, dus dat zou een mooi importje zijn dan (mochten ze beschikbaar zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:09
wat zijn de mogelijkheden in zweden? daar er een vriend van me woont en ik zeer veel intresse heb mits de prijs het toelaat.

iemand een ideE?

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:34

Vos

AFCA

remcoXP schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 12:23:
wat zijn de mogelijkheden in zweden? daar er een vriend van me woont en ik zeer veel intresse heb mits de prijs het toelaat.

iemand een ideE?
Misschien eens zoeken in dit topic?

http://www.iphoneprijzen.nl/

Knal deze eens in de TS?

Was zelf overigens in België dit weekend...ben in de omgeving van Luik geweest maar nergens iets te krijgen. Kwam woensdag weer binnen werd mij gemeld.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 25-08-2008 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:02
Vos schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 13:16:
[...]

Misschien eens zoeken in dit topic?

http://www.iphoneprijzen.nl/

Knal deze eens in de TS?

Was zelf overigens in België dit weekend...ben in de omgeving van Luik geweest maar nergens iets te krijgen. Kwam woensdag weer binnen werd mij gemeld.
Ik ben in Hasselt geweest (niet zo heel ver weg van Luik). Hier kon ik hem gewoon reserveren, en deden ze niet moeilijk over het feit dat ik Nederlander ben. Misschien dat je daar meer geluk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

l00pz schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:06:
[...]

Ik ben in Hasselt geweest (niet zo heel ver weg van Luik). Hier kon ik hem gewoon reserveren, en deden ze niet moeilijk over het feit dat ik Nederlander ben. Misschien dat je daar meer geluk hebt.
Ben nu al weer terug in Nederland...dus importeren wordt lastig voor mij nu. Heen en weer rijden kost mij >75 euro aan benzine. Misschien toch maar een abonnement nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Kom net terug van twee weken florida.

Ik kan je vertellen er is geen enkele manier om een iPhone daar te kopen als toerist. Ik ben ik 4 apple stores geweest. Alle 4 hetzelfde antwoord. Je hebt legitimatie, sofinummer en een geldige rekening nodig. Dus alle BS claims van mensen hier op dit forum dat het wel gelukt is geloof ik echt niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-06 14:37
Waarschijnlijk al een keer gevraag maar kan het zo snel niet vinden. Ik heb mijn Iphone 3g uit Zwitserland. Ik heb hier een aankoopbewijs bij. Heb ik ook gewoon garantie hier in Nederland?

Kan iemand mij daar uitsluitsel over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Dotto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 19:59:
Waarschijnlijk al een keer gevraag maar kan het zo snel niet vinden. Ik heb mijn Iphone 3g uit Zwitserland. Ik heb hier een aankoopbewijs bij. Heb ik ook gewoon garantie hier in Nederland?

Je zult hem dan terug moeten sturen naar land van herkomst geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
...geloof ik :P

Iemand die het zeker weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubix
  • Niet online
Vraag je dichtsbijzijnde Apple Premium Reseller eens wat ze er van denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Los van de garantie neem ik aan dat je weet dat er een simlock opzit?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Juist. Dat weet ik. Een simlock diie op dit moment makkelijk te omzeilen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Makkelijk? Stabiel? sucses...

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50

Je hebt geen garantie hier. Dat loopt namelijk via de telecomprovider en niet via Apple. Zie ook:
Daedalus schreef op maandag 21 juli 2008 @ 21:18:
[...]
Apple geeft alleen wereldwijde garantie op producten die zonder netsnoer kunnen werken, met uitzondering van de iPhone. Voor de iPhone moet je terug naar winkel waar je 'm gekocht hebt, of je kunt 'm eventueel naar een servicepunt van de telco brengen die de telefoon verkocht. Voor in Nederland gekochte iPhone mag je dus terug naar de winkel waar je 'm hebt gekocht, of een T-Mobile servicepunt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Dotto schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 01:06:
Juist. Dat weet ik. Een simlock diie op dit moment makkelijk te omzeilen is. :)
Hoe doe je dit precies? Ik zit namelijk in dezelfde situatie met een zwitserse iphone binnenkort.

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
maar hoe zit het dan met belgsche of italiaanse phones.. Lijtk me niet leuk voor de mensen die m daar vandaan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

musiqman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:22:
maar hoe zit het dan met belgsche of italiaanse phones.. Lijtk me niet leuk voor de mensen die m daar vandaan hebben...
Dan moet je terug naar belgie voor je garantie. Dat is ook voor mij de reden om nog geen 3G te halen. Ik wil wel garantie hier in nederland maar geen t-mobile.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Jup makkelijk en stabiel, met de Yessim. Sinds de laatste firmware voor dit kaartje zou het vlekkeloos moeten lopen met mijn zwisterse iphone inc. met mijn vodafone sim. Check het forum van Iphoneclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ja ik weet wat er over de Yessim gezegd word op iphoneclub, en dat is verre van stabiel, goed voor je simkaart of veilig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Verre van stabiel? Inmiddels zijn alle grote problemen opgelost door de nieuwe firmware van de yessim.

Misschien even de laatste posts over de yessim lezen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zit op dit moment in florida en ben ook in een aantal winkels geweest voor een iphone.
In de apple stores zijn ze helaas alleen met de nodige papieren te krijgen.
Op straat verkopen ze unlocked iphones voor rond de 400 voor een G1 en 800 voor een G3.
Geen koopjes dus tot nu toe :(

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36926

Ben nu ongeveer een week bezig belgische mobistar-winkels te telefonisch bereiken maar het blijft erg lastig een goed beeld te krijgen. Te meer omdat er genoeg zijn die helemaal niet opnemen bij het zien van +31..... Iemand recente (gisteren, vandaag) goede ervaringen bij een van de winkels?
Ik weet dat ze in Heusden - Zolder de 16GB in wit op voorraad hebben momenteel. Mijn voorkeur gaat helaas uit naar de 8GB.

Ik hoor het heel graag... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:54
Het lijkt me nog het beste om een Belgische vriend(in) in te schakelen, of anders tijdelijk een (betaalde) vriend(in) aan te spreken om er 1 te kopen in BE.

Ik geloof niet dat ze zo happig zijn op Hollanders die in Belgie een iPhone willen kopen (uitzonderingen daargelaten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

musiqman schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:51:
Ja ik weet wat er over de Yessim gezegd word op iphoneclub, en dat is verre van stabiel, goed voor je simkaart of veilig ;)
nu moet je niet alles over 1 kam gaan scheren, omdat het voor een paar mensen niet stabiel is wil niet zeggen dat het uberhaupt niet werkt.

Ik heb het hier al 2 weken lopen met een US AT&T locked 3g. Al 2 weken lang goed signaal, ook op het 3g netwerk. En de laatste firmware zou idd ook stabiel moeten werken voor alle providers. (ik heb het getest met t-mobile flex)

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

arjants schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 15:26:
Ik zit op dit moment in florida en ben ook in een aantal winkels geweest voor een iphone.
In de apple stores zijn ze helaas alleen met de nodige papieren te krijgen.
Op straat verkopen ze unlocked iphones voor rond de 400 voor een G1 en 800 voor een G3.
Geen koopjes dus tot nu toe :(
Dude geef het maar op dat gaat je niet lukken! Been there (letterlijk twee weken geweest net twee dagen terug) done that... besteed je tijd beter en geniet van je vakantie ;)

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-06 16:30

Bosmonster

*zucht*

911GT2 schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:43:
Kom net terug van twee weken florida.

Ik kan je vertellen er is geen enkele manier om een iPhone daar te kopen als toerist. Ik ben ik 4 apple stores geweest. Alle 4 hetzelfde antwoord. Je hebt legitimatie, sofinummer en een geldige rekening nodig. Dus alle BS claims van mensen hier op dit forum dat het wel gelukt is geloof ik echt niks van!
Dat is gelukkig ook pas een keer of 20 vermeld in dit topic.. had je jezelf een hoop tijd kunnen besparen ;)
amphora schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 10:24:
[...]

Dan moet je terug naar belgie voor je garantie. Dat is ook voor mij de reden om nog geen 3G te halen. Ik wil wel garantie hier in nederland maar geen t-mobile.
Dan kun je nog heel lang wachten vrees ik, zie op enige termijn geen verandering komen in de single-provider strategie van Apple.

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Bosmonster schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

Dat is gelukkig ook pas een keer of 20 vermeld in dit topic.. had je jezelf een hoop tijd kunnen besparen ;)
I know, maar ja eigenwijs hé... en mijn vriendin vrouw houdt van shoppen dus ik kwam ze vanzelf tegen ;)

• endless90
Iemand die informatie heeft over de stock van de Mobistar winkel in Heusden-Zolder? :)

• l00pz
Dotto schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:34:
Iemand die informatie heeft over de stock van de Mobistar winkel in Heusden-Zolder? :)
Toen ik vorige week vrijdag daar was zeiden ze dat ze geen iPhones meer hadden, en dat er een flinke reservatie lijst was. Toen ik vroeg als ik er dan 1 kon reserveren, zeiden ze eigenlijk meteen dat ze aan Nederlanders geen iPhones mogen verkopen. En dus ook niet wouden verkopen :(
Waar ik wel succes had was in Hasselt (15/20 minuten van Zolder verwijdert), ik kon hier zonder problemen een reservatie plaatsen, heb dit wel door m`n vriendin laten doen (misschien dat dat nog iets uit maakte :))

Hoop trouwens dat ze morgen bellen dat hij binnen is gekomen :9

[ Voor 5% gewijzigd door l00pz op 28-08-2008 21:49 ]

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

l00pz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 21:42:
[...]

Toen ik vorige week vrijdag daar was zeiden ze dat ze geen iPhones meer hadden, en dat er een flinke reservatie lijst was. Toen ik vroeg als ik er dan 1 kon reserveren, zeiden ze eigenlijk meteen dat ze aan Nederlanders geen iPhones mogen verkopen. En dus ook niet wouden verkopen :(
*kuch* illegaal.

• l00pz
Dit was niet de engiste Mobistar winkel waar ze dit zeiden. In Genk deden ze hier ook moeilijk over, en kwamen ze met het bekende verhaaltje dat NL SIM kaartjes niet zouden werken in de iPhone.

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

l00pz schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:07:
[...]

Dit was niet de engiste Mobistar winkel waar ze dit zeiden. In Genk deden ze hier ook moeilijk over, en kwamen ze met het bekende verhaaltje dat NL SIM kaartjes niet zouden werken in de iPhone.
Mja, meestal hangen ze dat verhaaltje op om je weg te laten gaan. Dit is wel de eerste keer dat ik hoor 'wij verkopen niet aan Nederlanders. Ondertussen is er van 't verhaaltje niks waar en is er zover mij bekend ook geen wettelijke basis waarop ze mogen beslissen om jou, Nederlander, een product niet te verkopen en de volgende in de rij, Belg, wel, gegeven dat je er allebei gewoon voor kunt betalen, etc.

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

CyBeR schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:15:
[...]

Mja, meestal hangen ze dat verhaaltje op om je weg te laten gaan. Dit is wel de eerste keer dat ik hoor 'wij verkopen niet aan Nederlanders. Ondertussen is er van 't verhaaltje niks waar en is er zover mij bekend ook geen wettelijke basis waarop ze mogen beslissen om jou, Nederlander, een product niet te verkopen en de volgende in de rij, Belg, wel, gegeven dat je er allebei gewoon voor kunt betalen, etc.
Technisch gezien is het discriminatie op afkomst hetgeen in strijd is met de universele rechten van de mens :P

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

BreeeZe schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 22:36:
[...]

Technisch gezien is het discriminatie op afkomst hetgeen in strijd is met de universele rechten van de mens :P
Dat ja, en bovendien een belemmering van het vrije verkeer van goederen in de EU, en hoewel ik de belgische grondwet niet ken heeft die vast ook wel een antidiscriminatieartikel zoals het Nederlandse artikel 1.

• Napsju
  • Laatst online: 20:45
Vandaag een witte gekocht hier in Bratislava, Slowakije.

Compleet unlocked, zoals ook volgens de Apple website. 630 euro is veel geld, maar gewoon op voorraad en ik ben prima geholpen.

Lekker!

Anoniem: 272677

De beste kans heb je bij een Apple Reseller in Belgie. Ga dus niet naar een Mobistar winkel, want die verkopen of niet aan Nederlanders, of ze verkopen alleen de combi met abo'tje. Kansloos dus gezien de vele reacties hier.

Een reseller heeft geen abo's te verkopen, en doen over het algemeen wat meer relaxed tegen hun klanten. Zoek er 1 op en bel ze, 80% kans dat je op een reservatie lijst kan komen, vaak door eerst een aanbetaling te doen. Was 100 euro bij mij.

Zo ben ik aan mijn iPhone 3G met 8GB gekomen. Binnen twee weken kon ik 'm al ophalen en daar 525 euro afgerekend.

Daarna eigen Vodafone SIM erin, aan iTunes gehangen, updaten....en hop: KLAAR!

Werkt als een speer, kan 't iedereen aanraden. Geen T-mobile gezeur dus met Sim-lock.

suc6 :)

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-06 21:34
Napsju schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:06:
Vandaag een witte gekocht hier in Bratislava, Slowakije.

Compleet unlocked, zoals ook volgens de Apple website. 630 euro is veel geld, maar gewoon op voorraad en ik ben prima geholpen.
Dat is nog best wel netjes eigenlijk, voor een uit Amerika ben je ongeveer 530 euro kwijt (unlocked en verstuurd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Ik krijg steeds mailtjes van Special Products, die leveren vanuit Hong Kong de iPhone 3G unlocked voor 350 euro inclusief verzenden.....

nu besteld is dinsdag in huis.....gecontroleerd verkoper van marktpl.......enzovoorst

iemand ervaring met hun??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
golfgti5 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 11:32:
Ik krijg steeds mailtjes van Special Products, die leveren vanuit Hong Kong de iPhone 3G unlocked voor 350 euro inclusief verzenden.....

nu besteld is dinsdag in huis.....gecontroleerd verkoper van marktpl.......enzovoorst

iemand ervaring met hun??
Ik zou er niet in trappen!

Kijk even op www.internetoplichting.nl of ze daar voorkomen, maar dit ruikt naar oplichting!

If it sounds too good to be true, it probably is!

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209663

emiel74 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 19:59:
Het lijkt me nog het beste om een Belgische vriend(in) in te schakelen, of anders tijdelijk een (betaalde) vriend(in) aan te spreken om er 1 te kopen in BE.

Ik geloof niet dat ze zo happig zijn op Hollanders die in Belgie een iPhone willen kopen (uitzonderingen daargelaten).
Dit wil ik gerust wel doen voor iemand die er (als Nederlander) geen kan krijgen...
email: pvbochau at gmail . com

Dit kan ik wel pas vanaf 8 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-06 21:52
Dotto schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:24:
...geloof ik :P

Iemand die het zeker weet?
Ik heb m'n iPhone 3G bij een APR gekocht en daar werd me verteld dat bij problemen met het toestel ik naar een T-Mobile store moest gaan, omdat zij niet geauthoriseerd zijn om deze iPhone in te nemen voor reperatie/garantie.

[ Voor 4% gewijzigd door Jimmie op 29-08-2008 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Hmm, maar hoe zou dat nu gaan met mijn zwitserse Iphone. Zou ik die daar ook kunnen inleveren mocht er wat aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjk303
  • Laatst online: 09-04 21:33
Wellicht handig voor in de OP..
http://support.apple.com/kb/HT1937

Volledige lijst van Apple zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RricK
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-06 01:00
Anoniem: 272677 schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 23:27:
De beste kans heb je bij een Apple Reseller in Belgie. Ga dus niet naar een Mobistar winkel, want die verkopen of niet aan Nederlanders, of ze verkopen alleen de combi met abo'tje. Kansloos dus gezien de vele reacties hier.

Een reseller heeft geen abo's te verkopen, en doen over het algemeen wat meer relaxed tegen hun klanten. Zoek er 1 op en bel ze, 80% kans dat je op een reservatie lijst kan komen, vaak door eerst een aanbetaling te doen. Was 100 euro bij mij.

Zo ben ik aan mijn iPhone 3G met 8GB gekomen. Binnen twee weken kon ik 'm al ophalen en daar 525 euro afgerekend.

Daarna eigen Vodafone SIM erin, aan iTunes gehangen, updaten....en hop: KLAAR!

Werkt als een speer, kan 't iedereen aanraden. Geen T-mobile gezeur dus met Sim-lock.

suc6 :)
Ik heb zelf gebeld naar een verschillende mobistar winkels. Bij de mobistar winkel op de huidevetter straat. Gaven ze gelijk aan dat je wel op de wachtlijst kon maar dat je dan wel in de winkel 125 eu moest betalen om op de wachtlijst te komen. Ben er afgelopen zaterdag langs geweest en gewoon verteld dat ik uit nederland kwam en ze hebben me gewoon op de wachtlijst gezet. Heb netjes betaald en een bon van ze meegekregen en ze bellen als hij binnen is. Kan 2 tot 4 weken duren (voor de zwarte 8GB)
Nadeel is wel dat je naar antwerpen moet om een aanbetaling te doen. Maar aan de andere kant kan je er leuk winkelen dus helemaal voor niets ga je ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

mjk303 schreef op vrijdag 29 augustus 2008 @ 14:29:
Wellicht handig voor in de OP..
http://support.apple.com/kb/HT1937

Volledige lijst van Apple zelf..
Mooie lijst, maar of het allemaal klopt? BV bij Netherlands: geen visual voicemail :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Zpottr schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

Mooie lijst, maar of het allemaal klopt? BV bij Netherlands: geen visual voicemail :)
En Belgium: gesimlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268633

Op mijn vakantie in Italie zeiden alle Vodafone One winkels dat de iPhone alleen maar te krijgen is op reservering wat een wachtlijst van 2 tot 3 weken heeft..

@Hierboven: weten jullie het zeker dat ze nog steeds simlock vrij zijn? Want straks koop ik er een die niet simlockvrij is, misschien heeft Apple ze inmiddels veranderd?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 268633 op 30-08-2008 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132666

Anoniem: 268633 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:24:
Op mijn vakantie in Italie zeiden alle Vodafone One winkels dat de iPhone alleen maar te krijgen is op reservering wat een wachtlijst van 2 tot 3 weken heeft..

@Hierboven: weten jullie het zeker dat ze nog steeds simlock vrij zijn? Want straks koop ik er een die niet simlockvrij is, misschien heeft Apple ze inmiddels veranderd?
Ik heb er 1 die deze donderdag bij de mobistar winkel is binnen gekomen, en die is nog steeds simlock vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Anoniem: 268633 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:24:

Vandaag terug van vakantie. Heb in Imperia (Italiaanse riviera) de zwart 8 Gb gekocht (499,-), de 16GB was helaas niet te vinden. Bij een Vodavone winkel.
In Italie veel geinternet, gemaild, bellen en sms. Lukte niet met Vodavone maar later wel met TIM-kaartje in combinatie met Alice 100 (100 uur internetgebruik).
Vandaag gecheckt en internet en mail doen het hier ook op m'n KPN-abo.

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Anoniem: 132666 schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 21:48:
[...]

Ik heb er 1 die deze donderdag bij de mobistar winkel is binnen gekomen, en die is nog steeds simlock vrij :)
beetje OT, maar waarom reageer je niet meer op DM's en op mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Vanaf 16 September is de iPhone 3G ook in de UK sim lock vrij als pay as you go (pre-paid) beschikbaar, helaas is er nog niks bekend of het sim lock vrij is of niet.

http://o2.co.uk/iphone/paygo

[ Voor 16% gewijzigd door Royal op 02-09-2008 12:45 . Reden: Het was laat :> ]

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je bedoeld dat hij prepaid te koop is neem ik aan? Zal vast wel niet simlock vrij zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Royal schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:18:
Vanaf 16 September is de iPhone 3G ook sim lock vrij in de UK, helaas is er nog niks bekend of het sim lock vrij is of niet.

http://o2.co.uk/iphone/paygo
Je spreekt jezelf tegen in 1 zin

edit: na een refresh zie ik dat het hierboven al verbeterd is :D

[ Voor 10% gewijzigd door cypher21 op 01-09-2008 23:36 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Sorry, heb het inmiddels aangepast :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36926

Heb net een belronde gedaan naar een aantal Mobistar winkels aan de Nederlandse grens maar qua voorraad iphones allemaal negatief. Iemand een zeer recente (vandaag of gister), positieve ervaring met een vestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157985

misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 157985 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 13:52:
misschien een beetje off topic maargoed, ik ga het erop wagen.
Ik ga maandag 8september naar Londen. Zijn er daar nog winkels die de oude iPhone 2G verkopen? Dus de 1.1.4 versie. Deze was toen 169£ op het einde, en ik zou graag voor ongeveer deze prijs nu een iPhone 2G hebben. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen... Alvast bedankt!
Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157985

Royal schreef op woensdag 03 september 2008 @ 14:04:
[...]

Dit gaat je niet lukken, ze verkopen hier alleen nog maar de 3G versie
Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Laatst online: 20:45
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik... ;)

Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik... :9~

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Anoniem: 157985 schreef op woensdag 03 september 2008 @ 19:51:
[...]

Ja dat dacht ik al, maar misschien weet iemand toch nog een winkel in een klein straatje ofzo waar hij te verkrijgen is...
Hij werd alleen verkocht in de Apple / O2 en Carphone Warehouse stores en deze verkopen alleen nog maar 3G iPhones. De 2G iPhone is nooit zonder "contract" verkocht geweest dus ik geef je bij die winkels 0,001% kans.

Enige wat ik zou kunnen bedenken is eBay, zijn genoeg mensen die hun 2G iPhone gaan verkopen nu de 3G als pre-paid komt. Of probeer iemand te vinden die voorraad heeft gekocht bij O2 toen hij nog voor £169 te koop was.

Maar ik wens je in ieder geval veel succes! (En plezier, Londen is een mooie stad :) )
Napsju schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:26:
Dan had die persoon die winkel zelf wel leeg gekocht vrees ik... ;)

Nogmaals: In Slowakije zijn de witte iPhones overal simlockvrij te koop zonder wachtlijst en gezeik... :9~
Jij bent daar op vakantie geweest? Of zit je er nog steeds :9

[ Voor 18% gewijzigd door Royal op 03-09-2008 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 13:56
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)

Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'

Mij vraag is dus: wat is deze 2e-hands iPhone nog waard?

Alvast bedankt!

Duidelijker kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-06 11:43
Pasterior schreef op woensdag 03 september 2008 @ 21:57:
Ik heb even een vraagje (ik weet niet of ik in de goede topic zit)

Ik kan van iemand een geimporteerde iPhone 2G 8GB kopen, hij is dus 2e-hands en een paar maanden gebruikt. Hij is gejailbreaked en geunlocked, alleen omdat hij uit Amerika komt en de nieuwste firmware er nog niet opstaat, bevat de iPhone geen 'nederlandse taal-optie'

Mij vraag is dus: wat is deze 2e-hands iPhone nog waard?

Alvast bedankt!
Wat heb je er voor over lijk mij. In principe horen dit soort vragen niet meer op GoT thuis. Pak gewoon de verkoopsites erbij voor een richtprijs.
Daarnaast zit je nu in het 3G-topic he.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228916

In Portugal worden ze pre-paid aangeboden voor 659 euro maar met 649 euro beltegoed. Mocht biivoorbeeld voor werk of familie veel in Portugal zitten dan zou dit misschien wel een goede idee zijn.
Helaas ben ik er niet achtergekomen of er een simlock aanwezig is, dan zou een SuperSim abbo van Vodafone een goed idee wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:15
Wie wil er nog een belgische simlockvrije iphone? Reageer snel, ze zijn nog heel even in voorraad!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:15
Alleen nog de 16GB wit en zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
RVE_NL schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 17:19: