[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste
Acties:
  • 128.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:38

amahusu

taking over the world!

ik heb eindelijk m'n USA toestellen binnen :) Echter door m'n oeverloze ongeduldigheid heb ik ook een 16gb uit Italie besteld bij een vriend van me die vanavond terugkomt uit millaan. Zit ik hier vanavond met 3 iphones :'( :+
Overigens heb ik m'n usa toestellen met succes geunlockt. Alles werkt icm met m'n t-mobile flex abbo, zelfs 3g internet :D

Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum. Je kunt dus daar een advertentie plaatsen :).

[ Voor 34% gewijzigd door Hoedje op 15-08-2008 23:33 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amahusu schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:58:
ik heb eindelijk m'n USA toestellen binnen :) Echter door m'n oeverloze ongeduldigheid heb ik ook een 16gb uit Italie besteld bij een vriend van me die vanavond terugkomt uit millaan. Zit ik hier vanavond met 3 iphones :'( :+ dus als er nog gegadigden zijn..

Overigens heb ik m'n usa toestellen met succes geunlockt. Alles werkt icm met m'n t-mobile flex abbo, zelfs 3g internet :D
offtopic:
U heeft reeds een mailtje!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:47
amahusu schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 20:58:
ik heb eindelijk m'n USA toestellen binnen :) Echter door m'n oeverloze ongeduldigheid heb ik ook een 16gb uit Italie besteld bij een vriend van me die vanavond terugkomt uit millaan. Zit ik hier vanavond met 3 iphones :'( :+ dus als er nog gegadigden zijn..

Hoe heb je ze geunlockt als ik vragen mag? Het werkt waarschijnlijk alleen met t-mobile en niet met andere providers in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf5 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:38:
[...]

Hoe heb je ze geunlockt als ik vragen mag? Het werkt waarschijnlijk alleen met t-mobile en niet met andere providers in Nederland.
Want? Er zit een AT&T sim-lock op, geen T-mobile sim-lock. Of denk ik nu verkeerd?

offtopic:
Hoi darkwolf :w

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2008 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Darkwolf5 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:38:
[...]

heb ze met yessim unlocked. De nieuwe firmware (2.0.1) werkt perfect icm met de laatste lichting yessim kaarten (bellen/sms/3g internet). Ik gebruik het zelf met m'n t-mobile flex simmetje, maar het telfort kaartje van m'n vriendin pakt ie ook probleemloos (alleen heb ik daar internet nog niet mee getest)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
en, heb je de 2 iPhone's op kunnen halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:40

Vos

AFCA

amahusu schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:44:
[...]

heb ze met yessim unlocked. De nieuwe firmware (2.0.1) werkt perfect icm met de laatste lichting yessim kaarten (bellen/sms/3g internet). Ik gebruik het zelf met m'n t-mobile flex simmetje, maar het telfort kaartje van m'n vriendin pakt ie ook probleemloos (alleen heb ik daar internet nog niet mee getest)
Is dat alom bekend? Of heb jij misschien geluk?

En u heeft ook een mailtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Vos schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:02:
[...]

Is dat alom bekend? Of heb jij misschien geluk?

En u heeft ook een mailtje ;)
Ja, die methode is bekend. Alleen zou ik er niet zo gauw aan beginnen, omdat je zeg maar een printplaatje plakt op je simkaart en er al heel veel gevallen bekend zijn dat de simtray erdoor beschadigd raakt, omdat ie klem kwam te zitten of iets dergelijks.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:40:
[...]

Want? Er zit een AT&T sim-lock op, geen T-mobile sim-lock. Of denk ik nu verkeerd?

offtopic:
Hoi darkwolf :w
Ik dacht dus al dat het yessim of een andere hardwarematige simunlockmethode was

offtopic:
Heey Arcanedevil :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

ik heb mijn simkaartje simpelweg 'bijgeschuurd' . Nu past het allemaal precies in de simtray alsof het een origineel simmetje is en kan ie vrijwel niet meer vast komen te zitten. Paar minuutjes werk dat je een hele hoop gedonder bespaart :)

[ Voor 6% gewijzigd door amahusu op 15-08-2008 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Laatst online: 01-10 13:04
golfgti5 schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 21:58:
[...]

en, heb je de 2 iPhone's op kunnen halen???
Ja heb de 2 Iphone's reeds op kunnen halen :)
werken prima _/-\o_

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

amahusu schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 22:37:
ik heb mijn simkaartje simpelweg 'bijgeschuurd' . Nu past het allemaal precies in de simtray alsof het een origineel simmetje is en kan ie vrijwel niet meer vast komen te zitten. Paar minuutjes werk dat je een hele hoop gedonder bespaart :)
kan je daar eens wat foto's van posten?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

knny schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:04:
[...]

werken prima _/-\o_
kan je daar eens foto's van posten, evt met aankoop nota van hun, komt de betrouwbaar heid van hun ook weer ten goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

GeBas schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:12:
[...]

sure, zal zo eens ff m'n mn camera erbij pakken, nu eerst nog ff wat apps uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:49
[...]

werken prima _/-\o_
Zijn het Belgische iPhones, of USA versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

l00pz schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 00:05:
[...]

Zijn het Belgische iPhones, of USA versies?
Zet ff je art nr van het doosje hiero neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
GeBas schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 07:52:
[...]

Zet ff je art nr van het doosje hiero neer.
885909170302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
[...]

werken prima _/-\o_
Heb je trouwens 2x €100 vooruit moeten betalen, of ben je ze in 1 keer gaan ophalen in Antwerpen?

[ Voor 18% gewijzigd door l00pz op 16-08-2008 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wat zegt dat artikelnummer nu dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

GeBas schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 23:12:
[...]

http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/IMG_4211.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s3/geniuxx/IMG_4212.jpg

zoals je ziet heb ik m'n sim aan de achterkant bijgeschaafd. Wel oppassen dat je niet te lang doorschuurt en het printplaatje beschadigd :+

nu past ie dus moeiteloos in m'n simtray samen met de yessim, zonder gevaar dat ie vast komt te zitten :)

Het gaatje heb ik gewoon met een perforator gemaakt :p

[ Voor 5% gewijzigd door amahusu op 16-08-2008 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-10 22:50

BreeeZe

Devt

* BreeeZe heeft net bij de Vodafone store een Super Sim-Only afgesloten \o/

Echt spot goedkoop.
13,50 per maand inclusief internet blox twv 9.95 en sms verdubbelaar twv 2 euro.
Dus 200 belminuten of 400 smsjes + zorgeloos internet voor 13,50 :D

Voor de mensen die nog twijfelen om te importeren of T-mobile te nemen, gewoon importeren :)
Is totaal ~75 euro goedkoper (vergeleken met het goedkoopste abbo en als je een 16gb uit italie haalt) en je hebt meer belminuten/sms en sneller internet en beter bereik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
BreeeZe schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 16:36:

Echt spot goedkoop.
13,50 per maand inclusief internet blox twv 9.95 en sms verdubbelaar twv 2 euro.

Voor de mensen die nog twijfelen om te importeren of T-mobile te nemen, gewoon importeren :)
Is totaal ~75 euro goedkoper (vergeleken met het goedkoopste abbo en als je een 16gb uit italie haalt) en je hebt meer belminuten/sms en sneller internet en beter bereik :P
Dan moet je alleen ergens een iPhone zien uit te halen, en dat is op dit moment denk ik het grootste probleem.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash500
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-09 20:47

Echt spot goedkoop.

Weet jij of dat internet onbeperkt is toen ik de vodafone lijn belde werd mij verteld dat er geen datalimiet was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Slash500 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Weet jij of dat internet onbeperkt is toen ik de vodafone lijn belde werd mij verteld dat er geen datalimiet was.
In principe is het een Fair Use Policy. Je mag ongeveer 50/60MB per maand verstoken (Dit zeiden ze me toen ik ervoor belde, weet dus niet als dit ondertussen veranderd is).
Als je hier boven gaat krijg je altijd eerst een telefoontje of een brief van hun.
Dus voor Internet op de telefoon valt het goed te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

[...]

In de voorwaarden staat dat het een fair use policy is van 10x het gemiddelde verbruik.
Dat is volgens Vodafone +/- 500mb per maand
Als je daar overheen gaat krijg je eerst een waarschuwing.

Meestal heb ik wel Wifi in de buurt (thuis,ouders,werk,vrienden) dus denk niet dat ik daar heel snel overheen ga :)

Een half jaar geleden was de limiet officieel 50mb, die is dus snel omhoog gegaan, ik mij niet zoveel zorgen dat ik er bij normaal gebruik ooit overheen zou gaan.

Check voorwaarden blox : http://www.vodafone.nl/Vo...f_blox_postpaid_nov07.pdf

[ Voor 7% gewijzigd door BreeeZe op 16-08-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Echt spot goedkoop.

heb je 3g internet al getest? Ben wel benieuwd, wil ook overstappen zodra m'n t-mobile abo afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe

BreeeZe

Devt

amahusu schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:42:
[...]

heb je 3g internet al getest? Ben wel benieuwd, wil ook overstappen zodat m'n t-mobile abo afloopt
Ik heb er al een vodafone simkaart in met internet blox (had al een normale sim only)
Internet is prima, en heb bijna altijd 3g (behalve op plekken waar ik met m'n nokia ook geen 3g had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
ik heb vandaag mijn iPhone ook opgehaald, werkt tot nu toe perfect!!!!

[ Voor 84% gewijzigd door golfgti5 op 17-08-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackberry Thunder jongens, de harde beater!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]
Geen datalimiet = onbeperkt? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
golfgti5 schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:25:
ik heb vandaag mijn iPhone ook opgehaald, werkt tot nu toe perfect!!!!

nu nog even stoeien met welk abo ik ga nemen.
ik zit nu bij Vodafone en wil daar ook blijven.
het Super Sim abo ziet er fantastisch uit, alleen is dat 100% gebonden aan de iPhone, zie de voorwaarde.
http://www.vodafone.nl/prive/favorieten/Super_SIM_Only kosten 13,50 euro voor 200 minuten/sms'jes, onbeperkt internet en sms verdubbelaar.

ik kan ook zorgeloos internet Blox aanzetten, echter heb ik dan minder minuten/sms'jes en ben een paar euro duurder uit, echter kan ik dan wel 2 telefoon's gebruiken, s'avonds de iPhone en overdag een ouwe Nokia vanwege mijn beroepsaard, als ik overdag mijn iPhone meeneemt ziet hij er binnen een paar dagen niet uit......
Kosten 8,75 euro voor 100 minuten en 9,50 euro voor internet, totaal 18,25 euro

kortom,wat zouden jullie doen??
Is idd lastig dat ze op telefoon controleren. Als je naar je werk niet je iphone mee kunt nemen, dan zou ik als ik jou was sim-only nemen en niet de supersim, omdat het een hoop gedoe scheelt.

Ik zal ook niet altijd mn iphone meenemen (uitgaan of strand ofzo). Maar dat is niet zo heel vaak en ik koop daarvoor gewoon een apart prepaidkaartje.

Jammer dat die check er dus is, maar het is ook wel begrijpelijk van de kant van vodafone, want anders zou iedereen dat abonnement nemen en hem een andere telefoon gebruiken, omdat het zo'n goede deal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

MaZo schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 19:46:
[...]
Geen datalimiet = onbeperkt? :z
Nee, dat is iets moderner dan telco's aandurven. Zij zitten nog bij "Geen datalimiet = FUP".

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
..

[ Voor 97% gewijzigd door golfgti5 op 16-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 22:46
Eerst was het 25 mb (eind 07)

Wat het nu is weet ik niet. Heb laatst weer een brief gehad kort na mn verlenging. Mischien een fout. Gerbruikte toe niet zoveel.

Ze bellen trouwens niet en brieven gaan soms de deur uit. was vorig jaar op vakantie en toen kreeg ik geen brief of belletje of sms. Rekening van 4 cijfers voor de komma. (heb uitendelijk gelijk gekregen dat ze hadden moeten contacten en kreeg iets van 20 euro terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

moet meer in deze stijl zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

MaZo schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 12:40:
Wat zegt dat artikelnummer nu dan?
daar aan kan je zien uit welk land hij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
GeBas schreef op zaterdag 16 augustus 2008 @ 22:43:
[...]

daar aan kan je zien uit welk land hij komt
Het onderdeelnummer is dat.

[ Voor 38% gewijzigd door McWolf82 op 17-08-2008 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:27
Wat vreemd dat op die link de iPhones uit Belgie niet als simlock vrij staan.

Zijn er al meer berichten over de laatste leveringen van Belgische telefoons en of deze nog steeds simlockvrij zijn ? Volgens mij is het al een tijdje geleden dat het iemand gelukt is om een belgische iPhone te bemachtigen.

Andere optie voor mijzelf is even een goedkope nederlandse prepaid sim te kopen en die op te sturen naar mijn oom in Belgie en hem voor mij een iPhone te laten kopen als hij werkt met die sim.
Of misschien maar "even" koffie gaan drinken :D

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
MB046LL/A

Het zijn AT&T versies, unlocked door AT&T en te gebruiken met een turbosim/yessim.

Ik heb mijn eerste yessim al geprobeerd maar die heeft het maar een halve dag volgehouden :(
Nu heb ik een Bladox turbosim besteld @ ebay en ga het daarmee proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las een pagina of 5 (heb 50 posts per pagina) terug dat er vanaf 20 augustus diverse nieuwe eu landen bijkomen voor wat betreft de verkoop van Iphones.

Ik ga woensdag naar Ibiza (en ik heb echt geen enkel idee of dat ze daar of op het vliegveld telefoonwinkels hebben) maar is het intussen al mogelijk om daar een Iphone te kopen? Zal natuurlijk nog veel schaarste zijn denk ik?

Is het in Belgie ook nog steeds zo'n schaarste? 7 augustus wel, maar intussen zijn we weer (iets) verder dus ik ben erg benieuwd. Wie oh wie wil/kan mij deze dingen verder toe lichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Martkrui schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 10:21:

Zijn er al meer berichten over de laatste leveringen van Belgische telefoons en of deze nog steeds simlockvrij zijn ? Volgens mij is het al een tijdje geleden dat het iemand gelukt is om een belgische iPhone te bemachtigen.

Andere optie voor mijzelf is even een goedkope nederlandse prepaid sim te kopen en die op te sturen naar mijn oom in Belgie en hem voor mij een iPhone te laten kopen als hij werkt met die sim.
mijn iPhone komt ook uit Belgie, is van 14-8 en is gewoon simlockvrij...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, nieuwe vraagstelling, hoe is de voorraad binnen Italië? Mijn broer zit daar nu en ik kan hem wel vragen een 16gig mee te nemen voor me. Kan het uiteraard sowieso vragen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone komt ook uit Belgie en is ook van 14-08. Uiteraard ook simlock vrij. Ik heb hem gewoon geactiveerd met mijn NL Vodafone sim er in. Ging helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 14:27
@ golfgti5 & leama, bedankt voor de reactie. Ik ga eerst even de reactie van Orange afwachten ivm cancelen abo en dan m'n oom maar eens vragen er eentje op te sturen.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 23:13
Afgelopen week in Bern geweest. Daar kon alleen nog gereserveerd worden (Swisscom zaak in het station), totaal geen voorraad. Dacht dat de wachttijd ongeveer 4 weken was.

Nog even wachten dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Afgelopen vrijdag in Bern geweest, ze waren gewoon op voorraad daar. Twee iphones van 16 GB meegenomen. Nu nog wachten op een unlockmogelijkheid, want hij is gelockt op Swisscomm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Voor de mensen die alles goed op eenrij willen zien kijk dan eens op onderstaande link...
http://iphoneprijzen.nl/

En een iPhone kopen in Frankrijk kan wel maar je kan hem bij de Orange winkels niet simlockvrij krijgen.
Wel is het mogelijk om hem te unlocken. Dat kost dan 100 Euro meer en duurt een week. Het filiaal zoekt dan contact met het hoofdkantoor van Orange in Frankrijk en vervolgens krijg je een code opgestuurd waarmee je de simlock/landenlock kunt verwijderen.

Ik weet niet of dit ook moet wanneer je de Franse nationaliteit bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasterior
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-07 01:02
Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2008 @ 14:01:
Ok, nieuwe vraagstelling, hoe is de voorraad binnen Italië? Mijn broer zit daar nu en ik kan hem wel vragen een 16gig mee te nemen voor me. Kan het uiteraard sowieso vragen, maar toch...
In Italie zal het moeilijk worden, ik ben er een week geleden nog geweest. Het is daar echt bij elke winkel een ander verhaal. De ene zeggen dat ze hem echt alleen met abonnement verkopen, de andere zegt dat je moet reserveren en de volgende krijgt hem volgende maand pas weer binnen.

reserveren duurde 15 dagen, ik weet niet of je broer daar nog lang blijft en of hij een vaste verblijf plaats heeft. Anders wordt het zoeken en hopen.

Duidelijker kan niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:10
Prijzen in Tsjechië zijn bekend (bij o2) zag ik op hun site. Of het toestel ook simlockvrij is weet ik niet. De prijzen zijn als volgt:

iPhone 3G Normal price
8GB CZK 11,995 (with VAT) = ~ €494,56
16GB CZK 14,095 (with VAT) = ~ €581,15

Aardig prijzig nog, maar wel goedkoper als in België. Hoop wel dat deze telefoons simlock vrij zijn, omdat ik in oktober waarschijnlijk naar Praag ga :D Is kijken wat de andere providers voor prijzen hebben...

EDIT: Wel zo handig om even de bron erbij te vermelden: http://www.cz.o2.com/osobni/en/telefony_a_zarizeni/iphone/popup/-publish-hlavni_weby-osobni-telefony_a_zarizeni-iphone-pricelists_O2Neon_24month.html

[ Voor 28% gewijzigd door FrameWork. op 18-08-2008 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 14:51
xgaming schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 18:56:
Prijzen in Tsjechië zijn bekend (bij o2) zag ik op hun site. Of het toestel ook simlockvrij is weet ik niet. De prijzen zijn als volgt:

iPhone 3G Normal price
8GB CZK 11,995 (with VAT) = ~ €494,56
16GB CZK 14,095 (with VAT) = ~ €581,15

Aardig prijzig nog, maar wel goedkoper als in België. Hoop wel dat deze telefoons simlock vrij zijn, omdat ik in oktober waarschijnlijk naar Praag ga :D Is kijken wat de andere providers voor prijzen hebben...

EDIT: Wel zo handig om even de bron erbij te vermelden: http://www.cz.o2.com/osobni/en/telefony_a_zarizeni/iphone/popup/-publish-hlavni_weby-osobni-telefony_a_zarizeni-iphone-pricelists_O2Neon_24month.html
Aangezien alles een maandbedrag heeft, lijkt het me dat je toch een abonnement moet afsluiten bij de iPhone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:10
Onderaan de pagina staat nog wat namelijk de toestel prijzen zelf. Het lijkt mij vreemd als ze die prijzen neerzetten en het toestel niet zonder abbo verkopen. Ok, het kan maar we zullen het wel zien de komende dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Laatst online: 29-09 14:51
xgaming schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 19:07:
Onderaan de pagina staat nog wat namelijk de toestel prijzen zelf. Het lijkt mij vreemd als ze die prijzen neerzetten en het toestel niet zonder abbo verkopen. Ok, het kan maar we zullen het wel zien de komende dagen ;)
Hmm ziet er wel naar uit ja... hopelijk komen er meer landen met prijzen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Laatst online: 13:52

Afgelopen zaterdag rond gebeld voor een iPhone in België. Bij veel winkels uitverkocht, maar in Heusden-Zolder hadden ze er nog voldoende. Heusden-Zolder is vanaf Eindhoven één rechte weg naar beneden toe, zo'n 45-60 minuten rijden. Daar aangekomen hadden ze er inderdaad nog genoeg, zelfs nadat er al een groepje Nederlanders was langs geweest die dag ;) De aardige mevrouw deed zelfs nog onze Nederlandse simkaartjes erin, totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A.s. woensdag rijd ik zeer waarschijnlijk naar Antwerpen; kan ik nu wel of niet de iPhone simlockvrij meenemen? Ik begrijp van de OP dat dat kan, van Shampoelas dat dat niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:14:
[...]
Afgelopen zaterdag rond gebeld voor een iPhone in België. Bij veel winkels uitverkocht, maar in Heusden-Zolder hadden ze er nog voldoende. Heusden-Zolder is vanaf Eindhoven één rechte weg naar beneden toe, zo'n 45-60 minuten rijden. Daar aangekomen hadden ze er inderdaad nog genoeg, zelfs nadat er al een groepje Nederlanders was langs geweest die dag ;) De aardige mevrouw deed zelfs nog onze Nederlandse simkaartjes erin, totaal geen probleem.
Pff, nu wordt het wel heel interessant om vanuit Overijssel eens de auto te pakken richting België. Wat is het toch vreemd he dat wij allemaal zulke grote moeite moeten doen om Apple geld te laten verdienen.... Ik vind het eigenlijk ongehoord. Helaas weerhoud me dat er niet van een iPhone te willen bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
RobbertC schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:14:
[...]
Hmm morgen vroeg meteen even bellen en kijken als ze er dan ook nog hebben.
Hoop alleen dat het mogelijk is om 1 aan de kant te laten leggen, iemand ervaring ermee als ze dit doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Zijn de iphones die in de nieuwe landen komen over een x aantal dagen ook simlock vrij? Is er al iets over bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
l00pz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 20:45:
[...]

Hmm morgen vroeg meteen even bellen en kijken als ze er dan ook nog hebben.
Hoop alleen dat het mogelijk is om 1 aan de kant te laten leggen, iemand ervaring ermee als ze dit doen??
Apart leggen deden ze ook. We vertelde aan de telefoon dat we uit Nederland moesten komen, en toen stelde ze zelf voor om ze iets langer apart te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
RobbertC schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:14:
[...]
Apart leggen deden ze ook. We vertelde aan de telefoon dat we uit Nederland moesten komen, en toen stelde ze zelf voor om ze iets langer apart te houden :)
Thanks, fijn om te horen dat ze dat ook doen. Nu alleen nog hopen als ik de factuur op een Nederlands Bedrijf kan zetten, bespaart me de BTW nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
l00pz schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:26:
[...]

Thanks, fijn om te horen dat ze dat ook doen. Nu alleen nog hopen als ik de factuur op een Nederlands Bedrijf kan zetten, bespaart me de BTW nog :)
Ook dat kan ik uit ervaring positief bevestigen ;) Je betaald de BTW wel in de winkel, maar dat kun je via de douane volgens mij terug krijgen. Weet niet precies hoe het zit, maar ik weet in ieder geval wel dat ze de factuur op je bedrijfsnaam kunnen zetten.

[ Voor 24% gewijzigd door RobbertC op 18-08-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
RobbertC schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 22:34:
[...]
Ook dat kan ik uit ervaring positief bevestigen ;) Je betaald de BTW wel in de winkel, maar dat kun je via de douane volgens mij terug krijgen. Weet niet precies hoe het zit, maar ik weet in ieder geval wel dat ze de factuur op je bedrijfsnaam kunnen zetten.
Gewelidg! Nu nog hopen dat ze hem tot vrijdag weg kunnen leggen, dan ben ik zeer happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Fijn, als ik naar Mobistar Heusden Zolder bel gaat de telefoon nog niet eens over.. Als ze daar soms telefonische storing hebben, of NL nummers geblokkeerd worden haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l00pz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:30:
Fijn, als ik naar Mobistar Heusden Zolder bel gaat de telefoon nog niet eens over.. Als ze daar soms telefonische storing hebben, of NL nummers geblokkeerd worden haha :)
Ze zijn op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Zou wel weer net mijn geluk zijn haha.. Heb al eens naar Mobistar Hasselt gebeld, maar hier was hij ook al op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Laatst online: 02-10-2019
vers terug uit Lommel met een witte rakker; de enige en laatste welke vandaag binnen was gekomen. Ook even in Heusden-Zolder geweest en aldaar sloeg het personeel in een 'Alee, 'n Ollander' stand toen ik informeerde naar iPhone beschikbaarheid. Hou vraag & aanbod in de gaten voor een 5 maanden oude 2G een dezer dagen!

[ Voor 13% gewijzigd door BSniekers op 20-08-2008 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
BSniekers schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:05:
vers terug uit Lommel met een witte rakker; de enige en laatste welke vandaag binnen was gekomen. Ook even in Heusden-Zolder geweest en aldaar sloeg het personeel in een 'Alee, 'n Ollander' stand toen ik informeerde naar iPhone beschikbaarheid. Hou vraag & aanbod in de gaten voor een 6 maanden oude 2G een dezer dagen!
Dus jij hebt geen iPhone meegekregen bij Heusden-Zolder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Laatst online: 02-10-2019
l00pz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:30:
[...]

Dus jij hebt geen iPhone meegekregen bij Heusden-Zolder?
Nope - Mocht mijn naam op een blanco A4tje achterlaten en krijg wat te horen als er uberhaupt iets binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
BSniekers schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:47:
[...]

Nope - Mocht mijn naam op een blanco A4tje achterlaten en krijg wat te horen als er uberhaupt iets binnen komt.
Maf dat ze de ene keer wel een iPhone verkopen aan een Nederlander, en de andere keer niet.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvsoft
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-08 09:32
Ik heb vandaag nog wel gebeld naar Heusden-Zolder, er waren geen 16gb zwart meer. Misschien kwam er eind van de week nog een levering binnen, dat wist ze niet precies. Waarschijnlijk is het volgende maand een stuk makkelijker om er 1 te halen in Belgie, als er weer wat meer beschikbaar komen. Bij Maes en 9labs ook behoorlijke wachtlijsten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
drvsoft schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:26:
Ik heb vandaag nog wel gebeld naar Heusden-Zolder, er waren geen 16gb zwart meer. Misschien kwam er eind van de week nog een levering binnen, dat wist ze niet precies. Waarschijnlijk is het volgende maand een stuk makkelijker om er 1 te halen in Belgie, als er weer wat meer beschikbaar komen. Bij Maes en 9labs ook behoorlijke wachtlijsten..
Huh? Ik heb de hele dag proberen te bellen, maar krijg geen gehoor. Hij gaat zelfs nog niet eens over :? Welk nummer heb jij dan gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l00pz schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:38:
[...]

Huh? Ik heb de hele dag proberen te bellen, maar krijg geen gehoor. Hij gaat zelfs nog niet eens over :? Welk nummer heb jij dan gebeld?
Ik had ook gebeld. Gewoon de nummer die op de mobistar site staat. Ik had wel m'n nummermelding uitstaan, misschien helpt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:57:
[...]

Ik had ook gebeld. Gewoon de nummer die op de mobistar site staat. Ik had wel m'n nummermelding uitstaan, misschien helpt dat?
Heb ik ook al geprobeerd, maar krijg gewoon geen gehoor (dus hij gaat nog niets eens over..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik heb een beetje gezocht, maar kan het zo snel niet vinden... Vanavond kan ik mijn iPhone ophalen in België. De verkoper zegt dat ze nieuw in doos zijn. Maar als mens zijnde, zit er toch altijd een vreemd gevoel in je achterhoofd... Iemand nog tips waar ik op moet letten?

Ik mag mijn simkaart proberen voordat ik het toestel mee naar huis neem. Echter weet ik dat je eerst moet activeren. Dus feitelijk heb ik daar niks aan om te testen, omdat ik eerst met iTunes moet verbinden (toch?). Zelf dacht ik het volgende te doen:

- Sim insteken, kijken of het toestel uberhaupt aan gaat;
- IMEI nummer vergelijken met het nummer op de bon. Ik heb geen idee of dit ook bij Mobistar standaard op de aankoopnota staat? Vaak zie je dit wel vanwege garantieafhandelingen (bon aan toestel gekoppelt). Natuurlijk heb ik geen flauw idee hoe een Mobistar bon er uit ziet, dus als de verkoper kwaad zou willen, zou hij/zij zo zelf een bon kunnen maken;
- Een 2G verkopen als een 3G sluit ik uit. Ik weet hoe een 3G eruit ziet (heb hier al meer over gelezen namelijk);

Heeft iemand nog tips? Zoals hoe ik eventueel kan zien of er daadwerkelijk geen simlock op zit (of kom ik daar thuis pas achter als ik met iTunes ga verbinden?). Misschien ook een goed idee om dit in de TS mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem in OP niet tussen de landen in de lijst zien staan, ook in GRIEKENLAND kan je de i-phone 3G unlocked krijgen (prijzen gelijk aan die van Italie).

Heeft iemand overigens meer info over de VS, is het mogelijk om er daar eentje te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:43:
Ik heb hem in OP niet tussen de landen in de lijst zien staan, ook in GRIEKENLAND kan je de i-phone 3G unlocked krijgen (prijzen gelijk aan die van Italie).
Dat is vrij recent en nieuw idd.
Heeft iemand overigens meer info over de VS, is het mogelijk om er daar eentje te kopen?
Dat staat dan wel weer levensgroot in root in de TS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
Nik schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 08:21:
Ik heb een beetje gezocht, maar kan het zo snel niet vinden... Vanavond kan ik mijn iPhone ophalen in België. De verkoper zegt dat ze nieuw in doos zijn. Maar als mens zijnde, zit er toch altijd een vreemd gevoel in je achterhoofd... Iemand nog tips waar ik op moet letten?

Ik mag mijn simkaart proberen voordat ik het toestel mee naar huis neem. Echter weet ik dat je eerst moet activeren. Dus feitelijk heb ik daar niks aan om te testen, omdat ik eerst met iTunes moet verbinden (toch?). Zelf dacht ik het volgende te doen:

- Sim insteken, kijken of het toestel uberhaupt aan gaat;
- IMEI nummer vergelijken met het nummer op de bon. Ik heb geen idee of dit ook bij Mobistar standaard op de aankoopnota staat? Vaak zie je dit wel vanwege garantieafhandelingen (bon aan toestel gekoppelt). Natuurlijk heb ik geen flauw idee hoe een Mobistar bon er uit ziet, dus als de verkoper kwaad zou willen, zou hij/zij zo zelf een bon kunnen maken;
- Een 2G verkopen als een 3G sluit ik uit. Ik weet hoe een 3G eruit ziet (heb hier al meer over gelezen namelijk);

Heeft iemand nog tips? Zoals hoe ik eventueel kan zien of er daadwerkelijk geen simlock op zit (of kom ik daar thuis pas achter als ik met iTunes ga verbinden?). Misschien ook een goed idee om dit in de TS mee te nemen :)
Hey,

ga je hem bij iemand thuis ophalen?
wat kost de iPhone en is dat toevallig in Vilvoorde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 09:43:

lol, nee de US is niet belangrijk genoeg voor Apple om hem in uit te rollen, zo een kleine markt...ze hebben trouwens al de oude iphone dus de nood is niet hoog haha 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvsoft
Nog even over Griekenland, mijn lieve zus is daar op vakantie. Ze wil vrijdag wel in Kos stad kijken voor een iphone 3g 16gig. Nu zag ik op net hier op het forum dat ze simlockvrij zijn en net zo duur als in italie, 569. Nu komen ze daar pas de 22ste uit volgens mij, maar hoe weten jullie wat ie gaat kosten en of ie simlockvrij is? En of je moet kopen met prepaid abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 12:03:
[...]

lol, nee de US is niet belangrijk genoeg voor Apple om hem in uit te rollen, zo een kleine markt...ze hebben trouwens al de oude iphone dus de nood is niet hoog haha 8)7
Lekker zinloze reply.

Uit de US meenemen is lastig. Ze worden voor zover ik weet niet los verkocht meer. Daarnaast zijn ze niet simlockvrij, wat ook lastig is aangezien er nog geen software-unlock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

drvsoft schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:37:
Nog even over Griekenland, mijn lieve zus is daar op vakantie. Ze wil vrijdag wel in Kos stad kijken voor een iphone 3g 16gig. Nu zag ik op net hier op het forum dat ze simlockvrij zijn en net zo duur als in italie, 569. Nu komen ze daar pas de 22ste uit volgens mij, maar hoe weten jullie wat ie gaat kosten en of ie simlockvrij is? En of je moet kopen met prepaid abonnement?
Je leest hier dat ze simlockvrij vrij zijn en wat de prijs is...en je vraagt of ze simlockvrij zijn en wat de prijs is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvsoft
Ik vraag HOE ze weten of ie simlockvrij is. Vanuit welke bron/website/ervaring...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niemand een goede oplossing om de telefoons te importeren?

oostenrijk niet te koop zonder abbonement!
zwitserland moet je een zwitsers id of paspooort hebben om 1 te kopen..
belgie is duur en lange wachtlijsten overal! (soms met aanbetaling)
italie is (verder weg/rijden als hierboven vermeld) en zijn ook wachtlijsten vlak over de grens meen ik gelezen te hebben..

en toch zie ik op marktplaats advertenties van 3g iphones uit amerika (at&t simlock)
hoe is dit dan mogelijk..

hoe zit het met andere landen zoals duitsland, polen, tjechie, luxemburg, noorwegen, zweden, denemarken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:04:

en toch zie ik op marktplaats advertenties van 3g iphones uit amerika (at&t simlock)
Ik heb heb mijn iphone 3g uit de VS ook via internt verkocht. En ik kreeg ontzettend veel vragen over hoe ik dat toestel heb kunnen bemachtigen. Nou het is heel simpel, je koopt em gewoon over van iemand die een at&t abo heeft en geen behoefte heeft aan een iphone, et voila. Je moet dan wel iemand kennen in de states die al een abo heeft bij at&t of deze voor je wil afsluiten (en later afkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

amahusu schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:14:
[...]
Ik heb heb mijn iphone 3g uit de VS ook via internt verkocht. En ik kreeg ontzettend veel vragen over hoe ik dat toestel heb kunnen bemachtigen. Nou het is heel simpel, je koopt em gewoon over van iemand die een at&t abo heeft en geen behoefte heeft aan een iphone, et voila. Je moet dan wel iemand kennen in de states die al een abo heeft bij at&t of deze voor je wil afsluiten (en later afkopen).
Maar wel met at&t simlock. Heb je er nog niets aan.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
En hoe heb je dat geregeld?

Toevallig kon ik iemand die eigenaar was geweest van een scoutingterrein in Zwitserland. Hij laat zijn familie er een meenemen. Hem heb dan voor 370,- euro zoals ik al zei :).

Nu nog even wachten op een unlock :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 16:04:
nog steeds niemand een goede oplossing om de telefoons te importeren?

oostenrijk niet te koop zonder abbonement!
zwitserland moet je een zwitsers id of paspooort hebben om 1 te kopen..
belgie is duur en lange wachtlijsten overal! (soms met aanbetaling)
italie is (verder weg/rijden als hierboven vermeld) en zijn ook wachtlijsten vlak over de grens meen ik gelezen te hebben..

hoe zit het met andere landen zoals duitsland, polen, tjechie, luxemburg, noorwegen, zweden, denemarken?
Hoe weet je dit, ben je bij iedere winkel geweest? Ik lees ook wel berichten van mensen waar de iphone op voorraad was en je hem 'gewoon' kon meenemen.

Wat voor onderzoek heb je gedaan? De hier ook al vaker genoemde site http://www.iphoneprijzen.nl/ laat zien waar het toestel te koop is...of dat met abo ja of nee, etc.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 20-08-2008 22:27 ]

Verwijderd

Vraag en aanbod mag op de FP, niet op het forum.

[ Voor 79% gewijzigd door Hoedje op 21-08-2008 17:03 ]

• eaalb
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 21:17
Ok, even een update uit de States: Ik heb in het zuidwesten van de VS rondgereisd en ben daarbij een aantal keer bij AT&T en Apple Stores langsgeweest, maar het lukt niet...

Je kunt geen iPhone kopen zonder geldig residential address, tevens moet je U.S. Picture ID hebben + social security number ( = Amerikaans sofi/burger-service nummer).

Kunst is dus een bereidwillige Amerikaan te vinden die de telefoon voor je koopt waarna je hem/haar bijv. cash wat in het handje drukt...Wat mij dus nog niet gelukt is ;) (heb 't ook niet echt geprobeerd wat dat betreft, is me teveel moeite voor een telefoon...)

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

eaalb schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:30:
Ok, even een update uit de States: Ik heb in het zuidwesten van de VS rondgereisd en ben daarbij een aantal keer bij AT&T en Apple Stores langsgeweest, maar het lukt niet...

Je kunt geen iPhone kopen zonder geldig residential address, tevens moet je U.S. Picture ID hebben + social security number ( = Amerikaans sofi/burger-service nummer).

Kunst is dus een bereidwillige Amerikaan te vinden die de telefoon voor je koopt waarna je hem/haar bijv. cash wat in het handje drukt...Wat mij dus nog niet gelukt is ;) (heb 't ook niet echt geprobeerd wat dat betreft, is me teveel moeite voor een telefoon...)
Lekker, een vreemde opzadelen met een tweejarig contract van minimaal $50/mnd :P

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:23
Is er iemand die weet of er rondom Milaan nog wat voorraad is, of er recent eentje heeft aangeschaft daar?

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

drvsoft schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 13:56:
Ik vraag HOE ze weten of ie simlockvrij is. Vanuit welke bron/website/ervaring...
www.vodafone.gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

eaalb schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:30:

Voor zover niks nieuws dus. En als het je al lukt zit je met een gelockte telefoon.

Zou hem lekker in europa kopen, 3 landen waar die zonder gedoe simlockvrij te krijgen is inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speciaal een accountje aangemaakt...

Ik ben een paar dagen geleden in Milaan geweest, goed aantal winkels afgelopen, maar ze waren op... september, september.. zeiden de verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje of dat de Zwitserse simlock, nu al een unlock hack heeft?
of nog alleen maar de jailbreak?
Of moet je zo'n yessim kopen ?
Men broer vertrekt namelijk naar Zwitserland begin september, en het ziet er een prima kans uit :)
Hij zal wel creatief wezen voor dat zwitserspassport ^_^
Die Doane moet je gewoon geluk bij hebben zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:15
Bij Orange SK een witte voor 607 euro. Iemand enig idee of die simlockvrij zijn? Volgende week zit ik namelijk in Bratislava.

[ Voor 5% gewijzigd door Napsju op 22-08-2008 12:20 ]

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l00pz
Nou kom net terug van een klein rondje Belgie.. Ben in Hasselt, Genk en Zolder geweest, en Hasselt was de enigste zaak die een reservatie van een Nederlander aan nam. Heb €125 vooruit moeten betalen, en sta nu dus op de reservatie lijst. Als alles goed gaat zou ik binnen 2 weken een telefoontje van ze moeten krijgen dat hij binnen is :)

Toch stom dat ze bij al die andere zaken meteen hard nee zeiden, en bij Hasselt wel gewoon accepteerde (heb bij deze zaak wel me vriendin laten vragen, misschien dat dat iets uit maakte ;))Hier deden ze zonder problemen de iPhone reserveren. Gaat trouwens om een 8GB versie.

Dus voor de mensen uit Limburg, volgens mij is Hasselt de beste optie om een iPhone te importeren.

[ Voor 3% gewijzigd door l00pz op 22-08-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless90
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:08:
Even een vraagje of dat de Zwitserse simlock, nu al een unlock hack heeft?
of nog alleen maar de jailbreak?
Of moet je zo'n yessim kopen ?
Men broer vertrekt namelijk naar Zwitserland begin september, en het ziet er een prima kans uit :)
Hij zal wel creatief wezen voor dat zwitserspassport ^_^
Die Doane moet je gewoon geluk bij hebben zeker?
Er is nog GEEN baseband-unlock voor de Iphone 3G, WEL een jailbreak.

Yessim is ook niet alles, werkt vaak maar voor een bepaalde tijd.

Wat betreft de baseband-unlock van de iphone 3g is het gewoon een kwestie van geduld :).

Eventueel nieuws over de jailbreaks, unlocks en dergelijke hacks zijn hier te vinden: Iphone DEV-TEAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het klaar en duidelijk antwoord!
Ik ga er eentje laten meekomen, ik ben een geduldig man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

golfgti5 schreef op woensdag 20 augustus 2008 @ 10:34:
[...]

Hey,

ga je hem bij iemand thuis ophalen?
wat kost de iPhone en is dat toevallig in Vilvoorde?
Ja, deze heb ik bij iemand thuis gehaald. Was niet in Vilvoorde. Ik heb er 600 voor neer mogen leggen (ik weet dat dit te veel is, maar ik kreeg opeens zin in dat ding, wist dat 'ie bijna nergens te krijgen is, en via de Belgische eBay heb ik dat ding gevonden. Ik klikte snel op nu kopen en was nog geen 24 uur later voorzien van een 3G :D Value for money? Zeker. Iets te veel, maar die kerel heeft het eerlijk verdient (en nog 10 beschikbaar, echter wel voor 675 euro nu, aangezien die van mij een 'aanbieding' was!). Wil je 'm snel, ben je niet te beroerd er voor te rijden naar de Franse grens, dan is dat zeker een optie!

Inmiddels een supersimonly gekocht van Vodafone. Pfff, wat een sukkels daar. Ze wisten niet eens wat het was. Blijkt dat ze nog een fout gemaakt hebben ook, dus ik mag weer terug. Naja, dan maar even een weekje zonder 3G internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er dus niet naar uit dat er op redelijke termijn een normale manier is om aan een iPhone te komen. Bijzonder spijtig aangezien mij dit een geweldige telefoon lijkt. Ik ben echter niet van plan om Apple (hoe geweldig de iMac ook is die ik hier heb staan) haast te moeten smeken of ik alsjeblieft geld bij ze uit mag geven voor een simlockvrije telefoon.
Ik hou het denk ik maar voor gezien en koop morgen of volgende week een ander toestel (Sony Ericsson G900). Wellicht dat Apple over een jaartje of 1,5 haar zaakjes wel voor elkaar heeft wat betreft distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gezocht op tweakers.net en via google en kon alleen relevante informatie vinden over de oude iphone. Vandaar dat ik deze vragen hier neer leg.

Mijn ouders gaan op vakantie en hebben een tussen stop van 4 uur in singapore. Ik wil de daar laten kijken voor de iphone 3G. Heeft hier iemand ervaring mee? Ik heb namelijk geen idee hoe duur ze daar zijn en of ze simlock vrij zijn.

Waar meoten ze nog meer op letten?
Pagina: 1 ... 10 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken