[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 128.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]McWolf82 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 18:23:
Als je op die miniwebsite kijkt van Mobistar dan kun je je vraag vinden.
Ze gaan niet iedereen persoonlijk helpen natuurlijk.

en waar vind jij dan op die site de antwoord op de vraag of ze ook naar nederland versturen?

ik zie daar niet die vraag en zeker niet het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Tubby schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:56:
[...]

In Milaan leek zowat elke telco winkel 'm te hebben (Vodafone of TIM) maar wel voornamelijk de 8gb versie.
Wat is het adres van de zaak waar je hem hebt gehaald, dan neem ik even contact met ze op...

[ Voor 5% gewijzigd door jzn21 op 27-07-2008 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 22:46
Ik meende ergens gelezen te hebben dat ze niet internationaal verzenden.

Daarbij:
We houden je op de hoogte
van het ogenblik dat de iPhone3G terug in stock is.

Vul hieronder je gegevens in zodat jij er als één van de eersten bij kan zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zijn er mensen die een iphone 3g 8gb willen in omgeving antwerpen.

ik sta daar op de lijst alleen ik krijg er nu alsnog een uit de states,

Dus als iemand mijn pre-order wil overnemen (kost niets is niet aanbetaald) dan kan ik die informeren zodra ik gebelt ben dor de winkel

Laat maar ben al benaderd door iemand via de mail

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 27-07-2008 21:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
jzn21 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:05:
[...]

Wat is het adres van de zaak waar je hem hebt gehaald, dan neem ik even contact met ze op...
Dus je gaat ze bellen/mailen? Kan je dan gelijk vragen of ze nog een 16 gb hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik las ergens dat je geen gebruik kunt maken van UMTS/HSDPA met een iphone uit de states ivm een MHZ verschil hier in europa

is dit echt zo ? of is dit gezwets van iemand zonder verstand van zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

das duidelijk gezwets, alle iPhones zijn gelijk, geen problemen met netwerken ofzo

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 27 juli 2008 @ 21:48:
Ik las ergens dat je geen gebruik kunt maken van UMTS/HSDPA met een iphone uit de states ivm een MHZ verschil hier in europa

is dit echt zo ? of is dit gezwets van iemand zonder verstand van zaken
lijkt me onzin / IS ONZIN :)

en ik weet ook wel 99% zeker dat mobistar geen iphones naar nederland gaat sturen, mag helemaal niet omdat mobistar helemaal geen licentie heeft hier.../tmobile heeft ook exclusief voor NL...

ja ze zijn unlocked, maar wat denk je zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DoD Cerberus schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:44:
das duidelijk gezwets, alle iPhones zijn gelijk, geen problemen met netwerken ofzo
Ja leek me ook al idd,

(was iemand met een T-mobile wurg contract haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
Verwijderd schreef op zondag 27 juli 2008 @ 22:45:
[...]

lijkt me onzin / IS ONZIN :)

en ik weet ook wel 99% zeker dat mobistar geen iphones naar nederland gaat sturen, mag helemaal niet omdat mobistar helemaal geen licentie heeft hier.../tmobile heeft ook exclusief voor NL...

ja ze zijn unlocked, maar wat denk je zelf...
Als Mobistar ze opstuurt naar de klant dan handelen ze daarmee nog niet op Nederlandse bodem of automatisch binnen het terrein van de Nederlandse wet.
Zou Mobistar in Belgie een 'nationaliteitseis' gaan hanteren in de winkels dan is er sprake van discriminatie... maar volgens mij doen ze dat ook niet. Zouden wel 3 keer nadenken voordat ze het EG-recht durven te schenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Gehaktbal schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:07:
[...]

Als Mobistar ze opstuurt naar de klant dan handelen ze daarmee nog niet op Nederlandse bodem of automatisch binnen het terrein van de Nederlandse wet.
Zou Mobistar in Belgie een 'nationaliteitseis' gaan hanteren in de winkels dan is er sprake van discriminatie... maar volgens mij doen ze dat ook niet. Zouden wel 3 keer nadenken voordat ze het EG-recht durven te schenden.
Inderdaad. In plaats daarvan bedenken ze belachelijke 'country-locks' om te zorgen dat wij wegblijven.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gehaktbal schreef op maandag 28 juli 2008 @ 00:07:
[...]

ja ik snao wat je bedoelt, en IDD in de winkels zelf moeten ze ze gewoon verkopen aan de nederlanders...

maar apple heeft contracten met alle europese aanbieders
en mobistar mag exclusief voor de belgische markt leveren, zodra ze die dingen ook naar nederland gaan versturen word tmobile NL boos, bellen apple , hey wij hebben x miljoen betaald voor nederland... blahblahblah , steve belt mobistar: FOEI niet meer doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

net een auction gewonnen op ebay, 690 US dollar voor een 8gb Iphone 3g, inc. verzendkosten :D Nu maar es wat voorbereidingen treffen om em gebruiksklaar te hebben voor m'n t-mobile simkaartje >:)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:21
amahusu schreef op maandag 28 juli 2008 @ 03:23:
net een auction gewonnen op ebay, 690 US dollar voor een 8gb Iphone 3g, inc. verzendkosten :D Nu maar es wat voorbereidingen treffen om em gebruiksklaar te hebben voor m'n t-mobile simkaartje >:)
Ah, je gaat hem zelf proberen te hacken :+

Voor die 70 euro had je IMHO beter een simlockvrije uit Belgie kunnen halen: nooit meer wachten op een unlock, garantie.

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 28-07-2008 08:17 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05
matthijst schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:45:
[...]

Cancellen binnen 30 dagen zonder kosten betekent telefoon inleveren ;)
Daarbuiten is het $175.

Maar je hebt sowieso een sofinummer nodig om er 1 te kopen...
Hmmm nog twee weken, dan ga ik het proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
amahusu schreef op maandag 28 juli 2008 @ 03:23:
Nou dat heb je goed gedaan,

ik zie op ebay alle prijzen echt door het dak schieten zeg, 8gb of 16gb leveren allenmaal zo 700 a 800dollar op

(ik heb gister een witte 16gb gewonnen voor 840dollar, ik weet dat belgie bijna net zo duur is, maar die konden me geen garantie geven dat ik hem over 3 weken had, dus toen voor een 8gb gegaan daar die ik nu lekker af bestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:36:
(ik heb gister een witte 16gb gewonnen voor 840dollar, ik weet dat belgie bijna net zo duur is, maar die konden me geen garantie geven dat ik hem over 3 weken had, dus toen voor een 8gb gegaan daar die ik nu lekker af bestel)
Hoe ga je m unlocken dan?
Of heb ik wat gemist en is de 3G unlock er ondertussen?

Lijkt me een wezenlijk verschil tussen US/Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Donstil schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Nou dat heb je goed gedaan,

ik zie op ebay alle prijzen echt door het dak schieten zeg, 8gb of 16gb leveren allenmaal zo 700 a 800dollar op

ik stond er zelf ook van te kijken, net voordat ik naar bed ging had ik een max bod van 600 ingesteld en wonder boven wonder is ie net onder de 600 gebleven (winning bid was $ 594,-). Enfin, hij wordt vandaag nog op de post gedaan, dus over 3 tot 6 dagen ligt ie op mn mat :D

En ja, ik had em ook in Belgie kunnen halen, maar ik ben een ongeduldig tiepje en heb een hekel aan wachtlijsten ;)

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

jzn21 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 20:05:
[...]

Ik was gisteren in Bologna, daar zijn ze ook nog ruim voorradig, helaas wel alleen de 8gig versie. En op zondag was de winkel natuurlijk dicht, dus nog geen Iphone voor mij ;)

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertbrutus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 21:46
yow

bij welke winkels kan ik de iphone in belgie aantreffen? en kan hij met een nl t-mobile flex sim only simkaart geactiveerd worden? Of voor de zekerheid een mobistar prepaid sim kaart er bij halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:58
weet iemand waar ik het emailadres van de mobistar center in kapellen kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdwerf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 20:04
email niet ,gewoon ffies bellen!

+32 (0)3 605 41 41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 17:39
Ik zit nu dus in Zwitserland maar wat in de TS wordt geclaimd blijkt niet helemaal te kloppen. Swisscom verkoopt helemaal niet zonder abbonement en Orange... nou ja kijk zelf maar: http://microsite.orange.ch/index_f2.php#prices_fr
Voor een iPhone 8GB €466,- das ongeveer €100 meer.

EDIT: Oeps.... :X
http://iphone3g.swisscom.ch/?lang=fr
Toch niet... Bij Swisscom is het zelfs nog goedkoper...€293,39 voor een 8GB model... O-)

[ Voor 20% gewijzigd door Supremes op 28-07-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Supremes schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:34:
Ik zit nu dus in Zwitserland maar wat in de TS wordt geclaimd blijkt niet helemaal te kloppen. Swisscom verkoopt helemaal niet zonder abbonement en Orange... nou ja kijk zelf maar: http://microsite.orange.ch/index_f2.php#prices_fr
Voor een iPhone 8GB €466,- das ongeveer €100 meer.

EDIT: Oeps.... :X
http://iphone3g.swisscom.ch/?lang=fr
Toch niet... Bij Swisscom is het zelfs nog goedkoper...€293,39 voor een 8GB model... O-)
De vraag is alleen, krijg je bij Swisscom de iPhone mee als nederlander zonder dat je een vast woonadres hebt in Zwitserland?

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vdroos schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:08:
[...]

De vraag is alleen, krijg je bij Swisscom de iPhone mee als nederlander zonder dat je een vast woonadres hebt in Zwitserland?
Dat vroeg ik me ook af. Nu lijkt het of vdroos op vakantie in zwitserland is en de bovengenoemde info tegen kwam....

Ga je er nou 1 kopen daar of niet??

En zo ja krijg je hem wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mic2000
  • Laatst online: 22-09 20:45
Er zijn al meerdere mensen die een iPhone hebben besteld op http://iphone.startpage.it .
Waaronder ik zelf twee heb besteld. Op http://www.iphoneclub.nl/...nieuws-over-italie-2.html houden wij elkaar op de hoogte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:44

amphora

Websites & Fotografie

vdroos schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:08:
[...]

Nee, in zwitserland krijg je alleen een iPhone mee als je zwitsers paspoort hebt of verblijfsvergunning. Is al eerder genoemd hier.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
amphora schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:29:
[...]

Nee, in zwitserland krijg je alleen een iPhone mee als je zwitsers paspoort hebt of verblijfsvergunning. Is al eerder genoemd hier.
Gebruik daarom je creativiteit en probeer (indien er een voorraad is) een sympathieke Zwitser te vinden die even tijd voor een Nederlandse toerist over heeft ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremes
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-09 17:39
Jedi_Pimp schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:45:
[...]

Gebruik daarom je creativiteit en probeer (indien er een voorraad is) een sympathieke Zwitser te vinden die even tijd voor een Nederlandse toerist over heeft ;)
Oow geen probleem mijn tante woont in Zwitserland, net als de rest van die tak van de familie :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een iPhone gereserveerd bij Switch Antwerpen via hun site. Ik heb alleen geen flauw idee hoeveelste ik op de lijst sta. Ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Mic2000 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:21:
Er zijn al meerdere mensen die een iPhone hebben besteld op http://iphone.startpage.it .
Waaronder ik zelf twee heb besteld. Op http://www.iphoneclub.nl/...nieuws-over-italie-2.html houden wij elkaar op de hoogte
Ik ben benieuwd...ik houd die site in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in Florida, weet iemand welke toverwoordjes ik de verkoper van de Applestore moet vertellen om er eentje te kopen?

Welkom op GoT. We verwachten hier wat eigen inzet, lees dus eerst even het topic door. Het blijkt al uit het topic dat het vrijwel onmogelijk is, niemand heeft nog daadwerkelijk een iPhone uit een Amerikaanse Apple Store weten de bemachtigen.

[ Voor 49% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Dit is de huiskamer niet.

[ Voor 86% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik hoorde dat ik 226e op de lijst sta bij Switch Antwerpen, heb ik daarna ook gelijk bij Mobistar Antwerpen gereserveerd en ik hoefde geen voorschot te betalen en daar sta ik 53e op de lijst. Raar trouwens dat je bij de een wel voorschot moet betalen en bij de ander niet. (beide Mobistar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:04
heb kennissen in zwitserland die een paspoort hebben, dus zou er vanaf daar 1 kunnen halen, gezien je voor de 8gb versie minder betaald als voor een f480 (was mijn eerste keus). Nou staat er een geweldige hoeveelheid info in de startpost, maar daarmee krijg ik niet echt voor elkaar om te berekeken hoeveel ik nou kwijt ben als ik hem hierheen haal (en wie controlleerd er trouwens als je vanaf zwitserland naar nederland rijd, is het niet heel makkelijk ze zo binnen te smokkelen...wie zegt dat jij niet op vakantie gaat, dan mag je toch gewoon je mobiel meehebben ? :P) de 8gb versie kost 290, met al die belastingen ed zit ik op zown 350 euro?
als ik hem dan heb, kan ik hem dan gewoon meteen gebruiken of moet ik ehm eerst simlock vrij laten maken (gezien je een hoop verschillende dingen hoort daarover) en kan ik hem dan ook gewoon via apple store updaten met een nederlandse versie zodat alles nederlands is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij moet nog ge-unlocked worden. De iPhones uit Italie en Belgie daarintegen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:49:
Hij moet nog ge-unlocked worden. De iPhones uit Italie en Belgie daarintegen niet.
wat ben je daar voor kwijt? en is dat betrouwbaar te doen (dus dat apple later niet aanklopt, of dat je dan niet meer kan updaten ofzo)
en kan je dan gewoon nederlands als taal instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:47
darkpluisje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:57:
[...]

wat ben je daar voor kwijt? en is dat betrouwbaar te doen (dus dat apple later niet aanklopt, of dat je dan niet meer kan updaten ofzo)
Unlocken kan (nog) niet zomaar. Of het betrouwbaar is als het rond is, is nog maar de vraag. Waarschijnlijk kan je dan niet zomaar je firmware updaten. Nederlands als taal kan op elke iPhone voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
JottemJ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Unlocken kan (nog) niet zomaar. Of het betrouwbaar is als het rond is, is nog maar de vraag. Waarschijnlijk kan je dan niet zomaar je firmware updaten. Nederlands als taal kan op elke iPhone voor zover ik weet.
naja dan wacht ik nog mijn maandje tot het volgende salaris, en als het dan nog niet duidelijk is enzo dan word het voor mij gewoon een simlockvrije f480 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Jedi_Pimp schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:45:
[...]
Zou ik nooit doen. Als ik een defect heb moet ik eerst weer die sympathieke Zwitser opsporen voor de garantie enzo. En bovendien is de 3G nog niet te unlocken en je kan tenminste firmware updaten zodra Apple die vrijgeeft zonder eerst weer op een unlock te wachten. Ik haal de mijne wel in Belgie (zodra er goede navigatie software beschikbaar is, tot die tijd doet mijn 'oude' iPhone het nog prima). Dan maar wat meer kwijt zijn (ja, 200 euro meer kan een hoop gezeik schelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:00:
Hoi,

Ik ben nu in Florida, weet iemand welke toverwoordjes ik de verkoper van de Applestore moet vertellen om er eentje te kopen?

Gr,
PL
Zelfde interesse ;)

Maar beetje chatten met zo'n kerel wil ook wel eens helpen, amerikanen zijn daar best gevoellig voor. En anders omkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

JottemJ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:16:
[...]

unlocken kan wel, marktplaats staat er vol mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
amphora schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:29:
[...]

Of zoals ik een Nederlander met een Zwitsers woonadres. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
Het begint bijna op spam te lijken, je hoeft dit niet te crossposten.

[ Voor 77% gewijzigd door Hoedje op 28-07-2008 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
dat werkt (nog) niet voor de iPhone 3G. Ik vond wel dit op ebay:klik! wel veel te duur overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
MaZo schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:52:
[...]
Of zoals ik een Nederlander met een Zwitsers woonadres. :)
en werkt bij jou verder alles gewoon? ook nederlandse simkaart of heb je hem niet unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen mij nog winkels in Belgie aanbevelen? Vandaag een rondje gebeld naar winkels rond antwerpen, veel namen niet eens op, anderen lieten weten dat ze zo'n 3 - 4 maanden levertijd hebben. Wijnegem had maar twee weken wachttijd, maar vereist een aanbetaling die in de winkel gedaan moet worden. Twee ritjes naar Beglie is ook een beetje veel van het goede.

Kan iemand mij een winkel aanraden waar geen aanbetaling nodig is of aanbetaling via de bank of cc mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JottemJ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:47
amahusu schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
[...]

unlocken kan wel, marktplaats staat er vol mee
Zijn dat ook betrouwbare oplossingen? Ik heb nog niemand gehoord die een geunlockte 3g heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik heb bij switch besteld voor afhalen bin Antwerpen. Geen aanbetaling ik weet niet of ik op een wachtlijst sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk het wel aangezien ik 226e sta op de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

JottemJ schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:40:
[...]

Zijn dat ook betrouwbare oplossingen? Ik heb nog niemand gehoord die een geunlockte 3g heeft.
Paar mensen van m'n studie lopen al een tijdje weekje met een t-mobile kaartje in een US AT&T Iphone 3g, dus het is zeker mogelijk. Er kan niet heel veel mee mis gaan en je behoudt garantie, dus ik ga het er ook op wagen (die van mij is nu onderweg vanuit de States, al met al goedkoper dan het dichstbijzijnde alternatief (belgie) en ik hoef niet weken op een wachtlijst te staan ;) )

Nu maar hopen dat ie het als gift verzend en de douane niet moeilijk gaat doen met extra heffingen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Extreme smell schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:09:
dat werkt (nog) niet voor de iPhone 3G. Ik vond wel dit op ebay:klik! wel veel te duur overigens.
Ik heb hem uit de UK , koste me 20euro met zending (alleen nog niet binnen, sinds maandag al onderweg, maar de UK is niet snel , en TNT al helemaal niet)
X-Sim en zou moeten werken,
matthijst schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:38:
[...]

Hoe ga je m unlocken dan?
Of heb ik wat gemist en is de 3G unlock er ondertussen?

Lijkt me een wezenlijk verschil tussen US/Belgie?
Met de X-Sim
amahusu schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:46:
[...]
hij wordt vandaag nog op de post gedaan, dus over 3 tot 6 dagen ligt ie op mn mat :D
Hoop ik voor je dat hij niet met USPS gaat, want dat gaat bij de duane over in TNt en dan kan het wel wat weken duren (ivm btw enz)

De mijne zou vandaag (athans dat beloofde de verkoper) met UPS weg gaan,

heb trouwens gevraagd om de waarde van de iphone (299dollar) als pakket waarde op te geven, en niet de 800dollar die ik op ebay betaald heb, scheeld een hoop BTW namelijk
Als gift of RMA zenden werkt helaas niet meer, ze zijn namelijk niet gek daar

[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 28-07-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me belde net uit Italie (Milaan) en hij kan een iPhone 3G 16 GB halen bij Vodafone voor mij :) Schijnt inderdaad dat de iPhone 3G in Italie redelijk goed verkrijgbaar is.

Heb dus einde van de week eindelijk mijn iPhone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

Donstil schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:44:
[...]

Hoop ik voor je dat hij niet met USPS gaat, want dat gaat bij de duane over in TNt en dan kan het wel wat weken duren (ivm btw enz)

De mijne zou vandaag (athans dat beloofde de verkoper) met UPS weg gaan,

heb trouwens gevraagd om de waarde van de iphone (299dollar) als pakket waarde op te geven, en niet de 800dollar die ik op ebay betaald heb, scheeld een hoop BTW namelijk
Als gift of RMA zenden werkt helaas niet meer, ze zijn namelijk niet gek daar
doh, hij wordt wel met USPS verstuurd, zou 3 tot 6 werkdagen duren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:50:
Ik denk het wel aangezien ik 226e sta op de lijst.
Hoe weet je dat dan?

Ik heb netjes van It pro/switch een bevestiging inde mailbox dat de bestelling in behandeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
darkpluisje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 17:11:
[...]
en werkt bij jou verder alles gewoon? ook nederlandse simkaart of heb je hem niet unlocked?
Nee, ik gebruik hem vooralsnog gewoon voor mijn Swisscom kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Hey mensen,

Mijn tante gaat naar Amerika, nu wil graag een iphone laten overkomen. Maar zal dat wel werken in Nederland? En hoe zit het met de garantie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Laatst online: 29-06 08:29
Jieve schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:06:
Hey mensen,

Mijn tante gaat naar Amerika, nu wil graag een iphone laten overkomen. Maar zal dat wel werken in Nederland? En hoe zit het met de garantie?!
Lees de first post, daarin staat overduidelijk vermeld dat dit NIET kan als Nederlander... Ook al woon je in Amerika, dan moet je zelfs nog een abonnement afsluiten..

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
amahusu schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:00:
[...]

doh, hij wordt wel met USPS verstuurd, zou 3 tot 6 werkdagen duren 8)7
Nou usps leverd ook wel binnen 3 tot 6dagen aan nederland.

Maar sinds (ben ff de datum kwijt) ..... is er bij de TNT inklarings dienst het een en ander verranderd,
dit betekend dat er GEEN pakketje de TNT meer verlaat zonder dat hij is ingeklaard als hij uit de States komt,

in het gunstigste geval duurde het me 6dagen (extra) maar heb ook al eens 4 weken moeten wachten (ja meneer het is hier nogal druk bla bla)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik heb afgelopen week nog een pakketje via USPS uit Amerika gekregen, in 5 werkdagen. Was dan wel geen iPhone, maar had wel een waarde van $250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ah,OK, tijdelijke oplossing...

Snap nog steeds al die moeite van een US iPhone niet: OK, in Belgie moet je er een paar weken op wachten, maar aangezien je al ruim een jaar een "oude" iPhone met vergelijkbare features had kunnen kopen (GPS heb je IMHO voorlopih niks aan, 3G snelheid schijn je vrijwel nooit te halen) moeten die paar weekjes extra ook wel te overzien zijn.

't is dat ik al een iPhone heb, maar anders zou ik hem in Belgie halen: nooit meer wachten op een unlock 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Donstil schreef op maandag 28 juli 2008 @ 22:52:
[...]

Nou usps leverd ook wel binnen 3 tot 6dagen aan nederland.

Maar sinds (ben ff de datum kwijt) ..... is er bij de TNT inklarings dienst het een en ander verranderd,
dit betekend dat er GEEN pakketje de TNT meer verlaat zonder dat hij is ingeklaard als hij uit de States komt,

in het gunstigste geval duurde het me 6dagen (extra) maar heb ook al eens 4 weken moeten wachten (ja meneer het is hier nogal druk bla bla)
Klopt niet. Soms word het ingeklaard, soms krjg je het zon huis (ik had het 2 weken geleden een pakketje zonder inklaren binnen een week in huis)

Ook als je veel in een korte periode besteld heb je meer kans om op de plank bij inklaring te komen liggen.

trouwens heb ok wel eens 4 weken gewacht en toen nog geen inklarings kosten hoeven te betalen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:45:
Een vriend van me belde net uit Italie (Milaan) en hij kan een iPhone 3G 16 GB halen bij Vodafone voor mij :) Schijnt inderdaad dat de iPhone 3G in Italie redelijk goed verkrijgbaar is.

Heb dus einde van de week eindelijk mijn iPhone ;)
Het hangt ervanaf waar je kijkt geloof ik. Ik heb zelf ook rond gekeken en mijn neef uit Italie laten kijken voor me en bij hun in de buurt (Florence) werden ze of alleen met abbo verkocht op het moment, of was er geen voorraad, maar een wachttijd van ongeveer een maand.

Ik heb dan ook wel vooral naar een 16GB gevraagd, niet naar een 8 GB.

Het is wel minder dramatisch dan Belgie in ieder geval!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2008 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

matthijst schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:42:
[...]

Ah,OK, tijdelijke oplossing...

Snap nog steeds al die moeite van een US iPhone niet: OK, in Belgie moet je er een paar weken op wachten, maar aangezien je al ruim een jaar een "oude" iPhone met vergelijkbare features had kunnen kopen (GPS heb je IMHO voorlopih niks aan, 3G snelheid schijn je vrijwel nooit te halen) moeten die paar weekjes extra ook wel te overzien zijn.

't is dat ik al een iPhone heb, maar anders zou ik hem in Belgie halen: nooit meer wachten op een unlock 8)
naja, als er geen wachtlijsten waren had ik em ook wel in belgie gehaald, maar ik kan em nu goedkoper en sneller vanuit de vs krijgen, dat unlocken neem ik dan maar voor lief (had me natuurlijk wel ingelezen voordat ik de iphone bestelde).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op maandag 28 juli 2008 @ 21:10:
[...]

Hoe weet je dat dan?

Ik heb netjes van It pro/switch een bevestiging inde mailbox dat de bestelling in behandeling is.
Ik heb ook van hun een bevestigingsmail gekregen en ik had ze daarna opgebeld om te vragen hoeveelste ik sta op de lijst en hij zei 226e. Ik heb hem ook nog gereserveerd bij Mobistar en ik denk dat ik hem daar eerder krijg, dus dan annuleer ik 'm bij Switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
Als ik straks mijn iPhone in Belgie ga ophalen, heb ik dan een internetverbinding nodig om hem te activeren, of is een simpele verbinding met itunes genoeg? Anders neem ik gewoon mijn macbook mee en dan kan ik hem daar activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Om 'm aan te slingeren is een macbook alleen genoeg, maar om 't af te maken heb je idd een internetverbinding nodig. Dat vraagt iTunes vanzelf als 'ie doorheeft dat je internet hebt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 00:38:
[...]

Ik heb ook van hun een bevestigingsmail gekregen en ik had ze daarna opgebeld om te vragen hoeveelste ik sta op de lijst en hij zei 226e. Ik heb hem ook nog gereserveerd bij Mobistar en ik denk dat ik hem daar eerder krijg, dus dan annuleer ik 'm bij Switch.
Ok. wel nummer heb je gebeld? ga ik ook even belen morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 18:37

Tubby

or not to be

darkpluisje schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Ik was daar 499 kwijt voor de 8gb versie. De TIM shop waar ik was had de 16gb niet op voorraad. Verder kon ik 'm gewoon kopen zonder abbo of prepaid sim. Heb mijn eigen (nederlandse) gegevens gebruikt om 'm te kopen (voor garantie bewijs) en voor het unlocken met iTunes (heb internet verbinding).

Verder is de nederlandse of engelse taal gewoon een standaard optie :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Vandaag gaat vriendin van mij een iPhone 3G, 16GB Black voor mij halen in Italië. Of ze gaat in ieder geval een poging wagen. Ben benieuwd.

Ik laat hem nog niet activeren, dat doe ik thuis wel. Lijkt me ook de bedoeling..
Klopt het trouwens nog steeds dat de 16GB versie alleen bij de TIM te koop is, of is hier ondertussen al verandering in gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:42:
[...]

3G snelheid schijn je vrijwel nooit te halen
Ik zit bij Vodafone, en daar haal ik de 3g snelheid toch wel degelijk,

3g nooit te halen is echt onzin, ik heb haast overal zelfs HSDPA dekking met mijn nokia (ik woon in de randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Donstil schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:15:
Ik zit bij Vodafone, en daar haal ik de 3g snelheid toch wel degelijk,
3g nooit te halen is echt onzin, ik heb haast overal zelfs HSDPA dekking met mijn nokia (ik woon in de randstad)
T-Mobile haalde je t in de winkel iig niet mee :D
Of het is gewoon nog steeds sloom, dat kan ook.

Niet iedereen woont in de Randstad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkwin schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 12:50:
Vandaag gaat vriendin van mij een iPhone 3G, 16GB Black voor mij halen in Italië. Of ze gaat in ieder geval een poging wagen. Ben benieuwd.

Ik laat hem nog niet activeren, dat doe ik thuis wel. Lijkt me ook de bedoeling..
Klopt het trouwens nog steeds dat de 16GB versie alleen bij de TIM te koop is, of is hier ondertussen al verandering in gekomen?
Als ik die vriend van me goed had verstaan dan zei hij dat hij bij Vodafone had gekocht. Kan me niet zo goed herinneren, want de enige wat ik hoorde was eigenlijk dat hij de 16GB black kon halen voor me :D Dan is de rest bijzaak :P Maar ik denk dat de 16GB Black ook te koop is bij Vodafone. Als hij terug is zal ik meer vragen naar zijn koopproces en laat ik het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extreme smell
HSDPA is 3,5G niet? Er staat tussen de specs dat de iPhone 3G HSDPA ondersteund, dus eigenlijk is het een iPhone 3,5G :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 03:13:
[...]

Waar heb je gereserveerd bij mobistar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
:+ Ok, nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Wellicht is dit een handige vraag voor de mensen die hier net komen kijken en 22 pagina's nu zo gaan doorlezen.

Wat is nou de goedkoopste manier om aan een 3G te komen zonder abo. Geheel legaal uiteraard :) .

Op eBay gaan ze weg voor dik 800 euro, dat is geen optie. Ik lees nu veel Italië alleen moet je hem simlock vrij maken. (Is dat iets anders dan Jailbreaken ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:36:
:+ Ok, nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Wellicht is dit een handige vraag voor de mensen die hier net komen kijken en 22 pagina's nu zo gaan doorlezen.

Wat is nou de goedkoopste manier om aan een 3G te komen zonder abo. Geheel legaal uiteraard :) .

Op eBay gaan ze weg voor dik 800 euro, dat is geen optie. Ik lees nu veel Italië alleen moet je hem simlock vrij maken. (Is dat iets anders dan Jailbreaken ofzo?)
Belgie.
525 euro voor de 8GB versie.
Simlockvrij uit de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Zwitserland dien je je passpoort te laten zien maar is ie slechts 385 euro? (16GB) Of verkopen ze daar helemaal niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
[...]

Nee , Switch site zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:42:
Zwitserland dien je je een Zwitsers passpoort te laten zien maar is ie slechts 385 euro? (16GB) Of verkopen ze daar helemaal niet meer?
Alleen aan Zwitsers dus.
Zie ook de TS:
--Christiaan-- in "[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de moge..."

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:36:

Euhm, alles staat samengevat in de topic start. Daar hoef je dus geen 22 pagina's voor door te lezen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
FiXeR.nl schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:42:
Zwitserland dien je je passpoort te laten zien maar is ie slechts 385 euro? (16GB) Of verkopen ze daar helemaal niet meer?
naja het kopen is niet het grootste probleem (als je een zwitser kent of vind) het gaat erom dat de zwitserse niet simlockvrij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
darkpluisje schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:55:
[...]

naja het kopen is niet het grootste probleem (als je een zwitser kent of vind) het gaat erom dat de zwitserse niet simlockvrij zijn...
Er zijn momenteel genoeg mogelijkheden om een iPhone 3G simlockvrij te maken. Dus dan koop je 'm prepaid. Kaartje gebruik je gewoon niet. In Nederland maak je 'm simlockvrij en gaat een abonnement aan met een netwerkprovider die je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

McWolf82 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:03:
[...]

Er zijn momenteel genoeg mogelijkheden om een iPhone 3G simlockvrij te maken. Dus dan koop je 'm prepaid. Kaartje gebruik je gewoon niet. In Nederland maak je 'm simlockvrij en gaat een abonnement aan met een netwerkprovider die je wilt.
Dat kan alleen met zo'n nep Sim adapter apparaat ding (hoe heet zoiets officieel?).
Zijn niet ff snel in de winkel te halen. Ik zou liever met software unlocken en dat kan (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm.. Belgie heeft lange wachttijden. Persoonlijk ga ik wat lobby-en in Italie dan. De wacht tijd lijkt daar flink wat korter te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

amphora schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:10:
Dat kan alleen met zo'n nep Sim adapter apparaat ding (hoe heet zoiets officieel?).
Turbo-sims geloof ik.
Zijn niet ff snel in de winkel te halen.
eBay is best snel ;)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
matthijst schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:20:
[...]

T-Mobile haalde je t in de winkel iig niet mee :D
Of het is gewoon nog steeds sloom, dat kan ook.

Niet iedereen woont in de Randstad ;)
T-Mobile bied zoizo maar max 2mbit (vodafone 3,6mbit met fup)
Nou ik wacht al een week en 1dag op mijn X-Sim adapter,

verstuurd via Ebay UK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-12-2022
ZiPhone werkt anders ook prima met een Iphone 3G en firmware 2.0. En dat is allemaal softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McWolf82 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:47:
ZiPhone werkt anders ook prima met een Iphone 3G en firmware 2.0. En dat is allemaal softwarematig.
Dat was toch alleen jailbreak? Een baseband unlock was nog niet mogelijk voor de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
McWolf82 schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 19:47:
ja das inderdaad alleen jailbreaken, voor een firstgen is het ook simlockvrij maken maar voor de 3g niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Laatst online: 19-04-2023
Kan iemand mij vertellen waar de 16 gb versie in Milaan nog op voorraad is? Me zus is morgen namelijk in Milaan, en ze zou ervoor kijken...Ze gaat ook alleen morgen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,
Weet iemand waar je de iPhone in het zuiden van Frankrijk kan halen?
Zit nu in het noorden van Spanje, 20 min rijden en ben in Frankrijk.

En is dat ding nog prepaid te koop?

gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

brambest schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 21:31:
Kan iemand mij vertellen waar de 16 gb versie in Milaan nog op voorraad is? Me zus is morgen namelijk in Milaan, en ze zou ervoor kijken...Ze gaat ook alleen morgen kijken.
Ga gewoon het centrum in (metro halte Duomo of San Babilo), daar vind je genoeg winkels met een iphone in de etalage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb Switch Theather gebeld omdat ik hem daar kom afhalen. Telefoonnummer weet ik niet uit mijn hoofd maar het staat op hun site ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:37
(jarig!)
mijn dochter gaat a.s. weekend naar Servie, iemand bekend of de Iphone daar te koop is? ik kan nergens iets vinden hierover of wordt er helemaal geen Iphone verkocht aldaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
surfing john schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 22:44:
mijn dochter gaat a.s. weekend naar Servie, iemand bekend of de Iphone daar te koop is? ik kan nergens iets vinden hierover of wordt er helemaal geen Iphone verkocht aldaar?
Hebben ze daar als GSM's dan ?

even zonder gein, servie staat niet op de lijst met Apple iphone 3g landen (athans niet op een lijst die ik via google vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• surfing john
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:37
(jarig!)
of zie daar hebben! vraag maar aan Karadzic, gepakt omdat die druk aan het bellen was, maar niet met een Iphone zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Hmmmm, dillemma: ik kan volgende week voor een paar uurtjes naar Italie heen en weer vliegen om iemand te begeleiden (waar ik de helft van mijn vlucht voor moet betalen):

Ik vlieg op Milano Malpenza, ik kom om 11 uur aan en om 18 uur weer terug naar NL. Heb ik dan voldoende tijd om daar in de buurt ergens een iPhone (of meerdere) te halen? En zijn ze nog ruim op voorraad in Italië ? Want heb geen zin in geld uitgeven terwijl ik geen iPhone kan halen....

Overigens kan ik er natuurlijk dan wel 10 extra meenemen, maar daarvoor is mijn DM uitgevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Red schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 23:04:
Hmmmm, dillemma: ik kan volgende week voor een paar uurtjes naar Italie heen en weer vliegen om iemand te begeleiden (waar ik de helft van mijn vlucht voor moet betalen):

Ik vlieg op Milano Malpenza, ik kom om 11 uur aan en om 18 uur weer terug naar NL. Heb ik dan voldoende tijd om daar in de buurt ergens een iPhone (of meerdere) te halen? En zijn ze nog ruim op voorraad in Italië ? Want heb geen zin in geld uitgeven terwijl ik geen iPhone kan halen....

Overigens kan ik er natuurlijk dan wel 10 extra meenemen, maar daarvoor is mijn DM uitgevonden :)
Als je om 11 uur aankomt, sta je misschien om 11:30/12:00 buiten het vliegveld...je moet vervolgens weer om ± 16:30 weer op het vliegveld zijn. Dan heb je dus wel even de tijd, maar moet je wel de winkels van tevoren weten. Dan kun je ze desnoods met een taxi bij langs gaan. De stad ingaan zonder te weten waar je moet zijn lijkt me geen optie.

En de voorraad kun je nooit weten lijkt mij...of je moet op één of andere manier contact met kunnen opnemen via mail of telefoon.

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 29-07-2008 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

@ Vos: Tsja, mijn Italiaans laat me dan echt in de steek.

Ik kon bij TIM al wel een pdf-je vinden met alle vestigingen, inclusief telefoonnummers. Alleen zoals gezegd, mijn italiaans hé....

Toevallig niemand die er weet of er misschien zelfs op het vliegveld een vestiging van Vodafone of TIM zit?
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken