Ik stapte daarnet een mobistar winkel binnen om eens met de iPhone te spelen. (had nog nooit zelf een iPhone vastgehad, wel al zien geshowed worden door iemand anders). En omg, wat was het een openbaring. Zonder twijfel het coolste apparaat dat ik ooit gezien heb, denk ik.

Krachtig, handig, super scherm (wie zit er te miepen over resolutie, zelfs ign, super drukke site, kon ik full screen nog de kopjes en zo lezen)
Goed, ik weet dat ik vanaf nu nog sowieso nog maar één type phone wil hebben, namelijk een iPhone. Heel simpel dus. Alleen het geld bij elkaar zien te krijgen
Goed, relevantie voor dit topic dan: hij verwachtte ongeveer over anderhalve week de 8 GB redelijk te kunnen uitleveren, over een drietal weken zou er dan een steady supply van iPhones moeten binnenkomen zodat je gewoon zonder reserving 'over de toonbank' zou moeten kunnen kopen.
Maar met apple weet je nooit, volgens die persoon toch. Hij wist me wel te zeggen dat er voor de 16 GB versies lange wachtlijsten zijn, dus deze zomaar kunnen aanschaffen zou nog wel even kunnen duren. Wat me dan weer vreemd leek, de 16 GB is immers toch wel aardig duur, maar blijkbaar dus de populairste. Evengoed is 8 GB voor mij meer dan genoeg, ik loop nu rond met een iPod met 2GB en dat is al grotendeels voldoende, dus het zal wel
Opvallend ook hoe apple altijd de demostands zo perfect duidelijk weet in te richten. Van iPod tot iPhone, de stands zijn altijd sober en stijlvol met volledige focus op het apparaat zelf. Zo hadden ze een lcd tv in portrait mode gezet en ingekleed als iPhone. Maar goed, dit hoort meer thuis in het ervaringen topic.
Het lijkt me voor jullie Nederlanders gewoon het makkelijkste om nog wat weekjes te wachten en er dan gewoon in België eentje op te pikken. Simlockvrij en geen gezeur. Trouwens, hoeveel Nederlanders werken bij ons in België wel niet in de gsm branche? Bijna door proximus een abonnenemt aangesmeerd gekregen door een Nederlander, werknemer in de mobistar shop, jawel, een Nederlander... Jullie zijn echt wel gsm-gek