[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden?

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 128.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
Zo, net via de telefoon m'n iphone 8gb in geneve besteld bij swisscom. Ik sta op de wachtlijst en eind september heb ik hem in huis.
Die kerel aan te telefoon zei wel dat hij niet i.c.m. nederlandse sim werkt, heeft iemand hier ervaring mee met een zwitserse iphone?

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
LOL 2300 bestellingen bij phoneworld waar je +/- 90 voorschot dient te betalen

ff snel rekenen, dat is dus 207.000,- EURO! wat hij gekregen heeft :|

niemand heeft nog een telefoon gekregen, ik zeg niet dat hij een oplichter is, ik heb geen telefoon daar besteld, maar goed, ff 207k vangen zonder nog iets uit te leveren en ik vraag me af hoe je in hemelsnaam aan 2300 iphones komt terwijl ThePhoneHouse voor heel Nederland er maar 600 geleverd krijgt :?

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
475euro verkopen kan makkelijk, er zit een grote marge op mobieltjes,
dat is bij nokia/samsung/enz en ook bij apple, hoezeer ze ook doen geloven van niet.

2300 bestellingen kan maar persoonlijk lijkt het me wat sterk, hij vertelde me (ja ik heb ook geinformeerd) dat als ik nu bestel ik hem ongeveer met 15dagen kan ophalen, ik hoefde niet te betalen (wat ik ook zeker niet ga doen) en sta op een lijst voor een 8gb,

Ach ik zie wel
maar jongens laten we hier nou ook niet zo een eindeloze discussie gaan starten over phonewereld

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

sunstream schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 21:14:
Zo, net via de telefoon m'n iphone 8gb in geneve besteld bij swisscom. Ik sta op de wachtlijst en eind september heb ik hem in huis.
Die kerel aan te telefoon zei wel dat hij niet i.c.m. nederlandse sim werkt, heeft iemand hier ervaring mee met een zwitserse iphone?
Wel 's van SIM-locks gehoord?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Folkwin
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:46:
[...]
Ik heb de iPhone besteld, heb een bevestiging gekregen dat hij binnen was. Ik ben hem diezelfde dag nog gaan halen. Ze hebben mijn simkaart en turbosim geplaatst. Het toestel werd getest en al.
Ik ben blij buitengegaan met mijn iPhone.
[...]
Kortom: betreft geen sim-lock vrije toestellen maar toestellen die geschikt worden gemaakt met een turbo-sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:10
Donstil schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:40:
...hij vertelde me (ja ik heb ook geinformeerd) dat als ik nu bestel ik hem ongeveer met 15dagen kan ophalen.
Hij beweert dat hij ze rechtstreeks uit China krijgt, vandaar de 15 dagen: als ie ze nu besteld heeft ie ze dan zon beetje binnen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunstream
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-12-2018
CyBeR schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Wel 's van SIM-locks gehoord?
Ja, Is deze eenvoudig te verwijderen?

MBP 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Folkwin schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 08:10:
[...]

Kortom: betreft geen sim-lock vrije toestellen maar toestellen die geschikt worden gemaakt met een turbo-sim.
Dat ging over een iPhone 2G he, niet vergeten! De 3G's zijn wél normaal unlocked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:09:
Dat ging over een iPhone 2G he, niet vergeten! De 3G's zijn wél normaal unlocked!
Don't believe the hype, Sjakie:

Wij kregen per mail de volgende opties:
1. een gelockte iPhone laten versturen en zelf unlocken;
2. wachten op de simlock-hack;
3. wachten op een Italiaanse unlocked iPhone;
4. order annuleren en geld terug krijgen.

Die gasten zwetsen maar wat raak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 14:26

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tjah, opzich snap ik het probleem niet zo. Als ze echt ál hun 3G-toestellen simlock vrij willen verkopen, waarom slaan ze dan niet van die TurboSIM oplossingen in van eBay? Die kosten namelijk geen fluit. En voor zover ik weet zitten daar geen nadelen aan.

Ik zelf ga binnenkort in ieder geval eens naar Mobistar bellen om te kijken of ik er een in de buurt van Eindhoven kan bestellen. (Geen idee welke Mobistar zaak het dichtst bij over de grens ligt...)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audi-RS4
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-07 07:18
ik vindt zijn naam wel verdomd veel op Raymond de zwart lijken..

Pas aub hier op, want het voorschot maal 2300 is boven de 2 ton. daar kan hij makkelijk een paar van kopen en het naar mensen sturen en zo laten zien dat hij "betrouwbaar" is. Laat je niet gek maken en AUB ga niks vooruit betalen.. gewoon boter bij vis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 09:41:
Tjah, opzich snap ik het probleem niet zo. Als ze echt ál hun 3G-toestellen simlock vrij willen verkopen, waarom slaan ze dan niet van die TurboSIM oplossingen in van eBay? Die kosten namelijk geen fluit. En voor zover ik weet zitten daar geen nadelen aan.

Ik zelf ga binnenkort in ieder geval eens naar Mobistar bellen om te kijken of ik er een in de buurt van Eindhoven kan bestellen. (Geen idee welke Mobistar zaak het dichtst bij over de grens ligt...)
Turbosim werkt (nog) niet met de 3G...

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:11
Ik vertrek morgen naar Amerika voor 4 weken. Ik zal dan in New York, San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas kijken (en natuurlijk andere plaatsen waar ik kom) of ze hem verkopen aan mij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die 150 euro verschil zou ik ook het risico niet nemen. (ivm die webshop die hierboven ergens besproken wordt) Vergeet niet dat het hier nog altijd over een luxe-product gaat, als je er het geld niet voor kan opbrengen zit je sowieso in de verkeerde range te shoppen (of boven uw capaciteiten)

Ik vraag me af of er nog ergens niet gebruikte 1st gen iPhones te koop zijn. (ik koop niet graag tweedehands telefoons) En dan normaal unlocked (officieel dus, maar zover ik weet kon dat alleen via Franse en Duitse phones)

Ik heb op zich geen nood aan 3G en GPS, maar wel aan een phone die een coole iPod met belfunctionaliteiten verenigt. Dus als ik goedkoper een first gen op de kop zou kunnen tikken zou dat ideaal zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Killzone schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:05:
Ik vertrek morgen naar Amerika voor 4 weken. Ik zal dan in New York, San Fransisco, Los Angeles en Las Vegas kijken (en natuurlijk andere plaatsen waar ik kom) of ze hem verkopen aan mij :) .
Waarom?
Omdat je uit het magische Nederland komt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 14:05:
heel graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Apache4u schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 11:11:
[...]

Turbosim werkt (nog) niet met de 3G...
Turbo sim werkt idd niet,

maar een andere sim oplossing werkt wel (dacht dat het X-Sim hete)

ik heb er zo een besteld, heb hem alleen nog niet binnen (de 3g iphone ook nog niet trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 21:24
tja ik ga het ook maar uitvinden. Degene die hier claimden het gedaan te hebben reageren niet meer. Wat mij erg doet vermoeden dat het om geruchten gaat zonder echte kennis van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-10 13:47
Ik zit er nu aan te denken om een iphone 3g uit Italië te importeren en dan een vodafone iphone abonnement erbij te nemen. (Met het goedkoopste vodafone abonnement ben ik zelfs 3 euro goedkoper uit dan het goedkoopste tmobile abonnement :9 ).

Echter heb ik nu met de vodafone klantenservice gesproken en daar vertelde een beetje wazige man mij dat ze die iphone abonnementen niet meer aanbieden :? Weet iemand hier meer over? Want de iphone abonnementen staan nog wel gewoon vermeld op de website van vodafone :? Ik heb zojuist ook nog even gebeld met het vodafone citypoint bij mij in de buurt en daar wisten ze überhaupt amper wat van het iphone abonnement af :? De persoon van het citypoint zal terugbellen met hopelijk meer informatie.

Ik vind het allemaal maar erg vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet naar een VODAFONE winkel voor iphone abo....

met een iphone 3g bij je zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:19:
je moet naar een VODAFONE winkel voor iphone abo....

met een iphone 3g bij je zelfs...
Ja, dat snap ik allemaal wel. Ik heb ook de topics gevolgd en de voorwaarden goed gelezen, maar vind je het niet een beetje vreemd dat de vodafoneklantenservice zegt dat het iphone supersim abonnement niet meer bestaat en dat de vodafone winkel zegt amper wat te weten over de iphone abonnementen :?

Dat is mijn punt dus en ik vraag me dus af of er hier mensen zijn die dit kunnen verduidelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Werknemers die nog niet op de hoogte zijn... shocking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkwolf5 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:26:
[...]

Ja, dat snap ik allemaal wel. Ik heb ook de topics gevolgd en de voorwaarden goed gelezen, maar vind je het niet een beetje vreemd dat de vodafoneklantenservice zegt dat het iphone supersim abonnement niet meer bestaat en dat de vodafone winkel zegt amper wat te weten over de iphone abonnementen :?

Dat is mijn punt dus en ik vraag me dus af of er hier mensen zijn die dit kunnen verduidelijken
oke :)

verduidelijking: callcenter mensen weten niks.... das standaard :P

bel 3 keer de UPC klantenservice met dezelfde vraag en je krijgt 3 ver. antwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-10 12:59
Goed, Zwitserland is weer een heel stuk lastiger :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:12

AJM

Darkwolf5 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 17:26:
[...]

Daar is toch een apart topic over? speciaal voor abonnementen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
http://www.iphoneclub.nl/...-koop-voor-buitenlanders/
De Zwitserse operator heeft besloten om voortaan alleen nog iPhones te verkopen aan klanten met een woonadres in Zwitserland. Bij het kopen van de iPhone in Zwitserland moet je vanaf nu een Zwitsers paspoort of identiteitskaart meebrengen, of een bewijs B of C voor buitenlanders. Om de verkoop eerlijk te laten verlopen wordt per persoon maar één iPhone verkocht.
Helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
_GoldStrike_ schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 19:28:
[...]

Daar is toch een apart topic over? speciaal voor abonnementen etc.
Ja, ik twijfelde in welk topic ik hem moest posten, dus ik heb maar in beide gedaan, omdat het vodafoneabonnement voorlopig alleen icm geïmporteerde iphones mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stapte daarnet een mobistar winkel binnen om eens met de iPhone te spelen. (had nog nooit zelf een iPhone vastgehad, wel al zien geshowed worden door iemand anders). En omg, wat was het een openbaring. Zonder twijfel het coolste apparaat dat ik ooit gezien heb, denk ik. :) Krachtig, handig, super scherm (wie zit er te miepen over resolutie, zelfs ign, super drukke site, kon ik full screen nog de kopjes en zo lezen)

Goed, ik weet dat ik vanaf nu nog sowieso nog maar één type phone wil hebben, namelijk een iPhone. Heel simpel dus. Alleen het geld bij elkaar zien te krijgen :)

Goed, relevantie voor dit topic dan: hij verwachtte ongeveer over anderhalve week de 8 GB redelijk te kunnen uitleveren, over een drietal weken zou er dan een steady supply van iPhones moeten binnenkomen zodat je gewoon zonder reserving 'over de toonbank' zou moeten kunnen kopen.

Maar met apple weet je nooit, volgens die persoon toch. Hij wist me wel te zeggen dat er voor de 16 GB versies lange wachtlijsten zijn, dus deze zomaar kunnen aanschaffen zou nog wel even kunnen duren. Wat me dan weer vreemd leek, de 16 GB is immers toch wel aardig duur, maar blijkbaar dus de populairste. Evengoed is 8 GB voor mij meer dan genoeg, ik loop nu rond met een iPod met 2GB en dat is al grotendeels voldoende, dus het zal wel :)

Opvallend ook hoe apple altijd de demostands zo perfect duidelijk weet in te richten. Van iPod tot iPhone, de stands zijn altijd sober en stijlvol met volledige focus op het apparaat zelf. Zo hadden ze een lcd tv in portrait mode gezet en ingekleed als iPhone. Maar goed, dit hoort meer thuis in het ervaringen topic.

Het lijkt me voor jullie Nederlanders gewoon het makkelijkste om nog wat weekjes te wachten en er dan gewoon in België eentje op te pikken. Simlockvrij en geen gezeur. Trouwens, hoeveel Nederlanders werken bij ons in België wel niet in de gsm branche? Bijna door proximus een abonnenemt aangesmeerd gekregen door een Nederlander, werknemer in de mobistar shop, jawel, een Nederlander... Jullie zijn echt wel gsm-gek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Ik wil binnenkort een iPhone 3G in Belgie gaan kopen (simlock vrij) maar nu ben ik benieuwd of ik nu wel gewoon de (Nederlandse) AppStore kan betreden, met 3G internetten, en misschien ook gebruik maken van de visual voicemail feature? (Ik bezit een Orange prepaid simkaart)

Ik zou heel blij zijn als iemand hier een antwoord op had! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-04 17:47

GeBas

--

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 00:09:
en misschien ook gebruik maken van de visual voicemail feature? (Ik bezit een Orange prepaid simkaart)
visual voicemail werkt alleen met het speciale iphone tmobile abonnement

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iPhone weer op voorraad bij mobistar online shop!!

http://iphone3g.mobistar.be/nl/buy0.cfm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:27
Helaas niet mogelijk om naar Nederland te laten verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Weet iemand of het klopt dat die simlockvrije iPhones een country lock hebben?
Ik hoorde dat als je in Belgie een simlockvrije haalt, dat je dan wel alle Belgische providers erin kan stoppen, maar niet een buitenlandse provider? In dit geval dan een Nederlandse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Laatst online: 21:24
metallicelmo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:24:
Ik hoorde dat als je in Belgie een simlockvrije haalt, dat je dan wel alle Belgische providers erin kan stoppen, maar niet een buitenlandse provider? In dit geval dan een Nederlandse..
Nee dat is niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Oke mooi, zou zonde zijn als je zo'n ding aanschaft en hij niet blijkt te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 23:05
Vandaag zijn geen iPhone's binnengekomen bij het Mobistar filiaal :(

Als ik in de loop van volgende week niks krijg, dan wacht ik zowiezo tot 4 Augustus (Waarschijnlijk komt dan de Touch Pro uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:59
DaYwaLkUr schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:49:
Als ik in de loop van volgende week niks krijg, dan wacht ik zowiezo tot 4 Augustus (Waarschijnlijk komt dan de Touch Pro uit)
Touch Pro wat moet ik me daar bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:15

Vos

AFCA

RonXP schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 13:59:
[...]

Touch Pro wat moet ik me daar bij voorstellen?
De HTC Touch Pro lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSniekers
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10-2019
metallicelmo schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:24:
Werd mij ook zojuist verteld door een Mobistar medewerker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:46

Japie.G

Colour Classic

unex154 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:06:
[...]

Helaas niet mogelijk om naar Nederland te laten verzenden.
Shit zeg!

Dat zou het allermooist zijn geweest! Als ik gewoon NL in het adresveld type, zou het dan niet goed gaan??..

edit: bestaan er in belgie niet van die post-doorstuur bedrijven? Net zoals dat toen kon met die amerikaanse iPhone? Zegmaar dat je een adres in belgie kan opgeven en dat ze dat dan netjes voor je doorsturen naar NL...

[ Voor 27% gewijzigd door Japie.G op 25-07-2008 15:02 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mensen doen net of Belgie aan de andere kant vd wereld ligt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 15:05

Fab1Man

Live life to the fullest

BSniekers schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:13:
[...]

Werd mij ook zojuist verteld door een Mobistar medewerker...
Ik heb gisteren in Mol mijn iPhone 3G opgehaald. Ze hadden er schijnbaar al ervaring mee, Nederlandse SIMs, maar geen probleem. Mijn SIM ging erin, naar de computer, account "willen" aanmaken en dan toch afbreken, geactiveerd. Ik heb 'm nog gerestored, werkt helemaal.
De iPhone checkt bij iTunes het account waarmee je ingelogd bent, daarin staat iPhone is zonder abonnement, geactiveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

matthijst schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:08:
haha nee, maar gaat erom dat ik nu geen tijd heb om er heen te rijden + ze zijn online op voorraad. In de mobistar winkels zelf niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou sta bij een mobistar winkel op de wacht lijst,

ben benieuwd, zit bij de eerste zending van aankomende week.
(aldus de vriendlijke medewerker aan de telefoon)

werkte niet met een NL sim, JAJA bla bla verhaal

[ Voor 85% gewijzigd door Donstil op 25-07-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-07 16:41

Flip

^^

Zijn er al mensne die ervaring hebben met het aanschaffen van hun iPhone in Italië? Zit te overwegen om hem daar aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

Flip schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:30:
Zijn er al mensne die ervaring hebben met het aanschaffen van hun iPhone in Italië? Zit te overwegen om hem daar aan te schaffen.
Door zelf op te halen?
Of heb je een goede en tevens betrouwbare webshop gevonden?

Ik heb al wel gelezen dat de versie die je bij TIM kan kopen zonder problemen werkt met een NL sim.

Trouwens nu Zwitserland eigelijk echt is afgevallen? Is Finland geen goed alternatief voor Zwitserland? Prijsoverzichtje iPhone landen europa

[ Voor 17% gewijzigd door GeBas op 25-07-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

matthijst schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:08:
Vanuit het noorden naar België rijden is wel een stukje...als je het dan per post kan versturen is dat toch stuk goedkoper...
GeBas schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 16:59:
[...]
....

Trouwens nu Zwitserland eigelijk echt is afgevallen? Is Finland geen goed alternatief voor Zwitserland? Prijsoverzichtje iPhone landen europa
Is die simlock vrij?

Ik kijk niet goed...is niet simlock vrij. Alleen Italië en België zijn simlock vrij.

[ Voor 40% gewijzigd door Vos op 25-07-2008 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:27
Japie.G schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 14:59:
[...]
Als ik gewoon NL in het adresveld type, zou het dan niet goed gaan??..
Probeer jij het? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

nee :P

Te duur grapje als het mis gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Fab1Man schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:16:
[...]

Ik heb gisteren in Mol mijn iPhone 3G opgehaald. Ze hadden er schijnbaar al ervaring mee, Nederlandse SIMs, maar geen probleem. Mijn SIM ging erin, naar de computer, account "willen" aanmaken en dan toch afbreken, geactiveerd. Ik heb 'm nog gerestored, werkt helemaal.
De iPhone checkt bij iTunes het account waarmee je ingelogd bent, daarin staat iPhone is zonder abonnement, geactiveerd!
Dus ik moet hem thuis nog wel even activeren (terwijl mijn vodafone sim geplaatst is)

of kan ik in de auto al direct bellen (in de parkeer garage een eerste indruk opdoen is geen must, maar ik doe het altijd wel ff :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:07
Ik zit momenteel in Amerika bij vrienden. Het lukt echt niet om een Iphone 3G los te krijgen zonder abbo. We hebben alle managers in die zaken gesproken, maar geen succes. Das wel zonde. Ik kan nu wel een " oud type" Iphone overnemen. Wat is daarvoor een goede prijs? Ik dacht $ 200,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
200dollar kan je zeker gelijk doen,

Is niet veel geld (130euro) ze gaan hier voor 300 nog wel weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

Vos schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:03:

[...]

Is die simlock vrij?

Ik kijk niet goed...is niet simlock vrij. Alleen Italië en België zijn simlock vrij.
De zwitserse is ook gesimlocked, vandaar het alternatief, finland is opzich ook nog relatief goedkoop, echter wel MET simlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
Er is sowieso één GoT lid die er ervaring mee heeft, Cyber is zijn usernaam, maar dan net ff iets anders, precies weet ik het niet.. Met een cijfer of bep. hoofdletters geloof ik.

Overigens, ik heb aan me zus gevraagd of ze er eentje wilde meenemen, en ze zou voor me kijken als ze in Milaan was. Maar, ik denk dat ze dan wssl uitverkocht zijn.. Weet ook verder niet wanneer ze daar is, maar ik geloof dat ze volgend week terug komt...

Anders haal ik hem ooit wel in Belgie ofzo, alssie goed op voorraad is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mobistar maar gemaild of ze naar nederland leveren als je on-line besteld, en zo ja wat de te volgen stappen zijn om on-line een g3 te bestellen en naar nederland gelverd te krijgen.
krijg meteen mailtje terug dat ze binnen 4 dagen antwoorden.....
als het mogelijk is om hem te bestellen dan horen jullie het ; )
inderdaad kon je op het bestelformulier nl alleen kiezen voor belgie, dus ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kennen ze trouwens geen koopavond in belgie?

ik zie al die mobistar shops maar tot 1800 open zijn, best vervelend aangezien ik heel de week tot 1800 werk

EDIT: Trouwens is de iphone in belgie nou een Simlock vrij model (zoals je bv een nokia kan kopen)
of een prepaid model zonder simlock

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 25-07-2008 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat ik dan maar zon belgie opstuur service ga beginnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Donstil schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:14:
200dollar kan je zeker gelijk doen,

Is niet veel geld (130euro) ze gaan hier voor 300 nog wel weg
Ik probeer nog steeds een oude iPhone voor rond de 200 euro omgerekend uit Amerika te kunnen krijgen, leek me redelijke prijs voor een ouder apparaat (heb niet superbehoefte aan 3G en GPS, dus 400 euro op los toestel besparen bevalt me wel). Maar dat is dus echt totaal onmogelijk. Ook ongeacht staat van de iPhone, de meest crappy modellen met krassen all over the place gaan nog steeds voor minstens 250 euro + dan nog verzendkosten weg. Zelfs 4GB modellen.

Dan maar weer wachten tot Mobistar z'n leveringen op orde heeft :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zarar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 12:07
Acolyte57 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:24:
[...]

Ik probeer nog steeds een oude iPhone voor rond de 200 euro omgerekend uit Amerika te kunnen krijgen, leek me redelijke prijs voor een ouder apparaat (heb niet superbehoefte aan 3G en GPS, dus 400 euro op los toestel besparen bevalt me wel). Maar dat is dus echt totaal onmogelijk. Ook ongeacht staat van de iPhone, de meest crappy modellen met krassen all over the place gaan nog steeds voor minstens 250 euro + dan nog verzendkosten weg. Zelfs 4GB modellen.

Dan maar weer wachten tot Mobistar z'n leveringen op orde heeft :)
In dat geval koop ik hem wel. GPS is wel zonde, maar ik heb al een TomTom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf in Italie geweest voor twee weken maar heb niet uitgebreid gekeken, omdat ik nog niet wist dat de Italiaanse iPhone ook sim-lock vrij is.

De winkel waar ik echter naar binnen ging om te iPhone te bekijken wilde echter alleen met abbo verkopen op het moment, dus geen pre-paid. Een vriendin van me zoekt op het moment nog voor me in Italie, maar ze doen erg moeilijk over prepaid.

Ach ja, ze heeft nog tot de 31'ste om te kijken, als t niet lukt of ze heeft geen zin meer dan maak ik wel een dagtripje naar Belgie ofzo. Nog meer animo in haarlem of delft en omstreken?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2008 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ja, gaat prima als je een winkel kunt vinden die je er een kan en wil* verkopen. SIM erin, aan iTunes, gaan met die banaan.

*) schijnt soms lastig te zijn, ging hier zonder moeite.
brambest schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:33:
[...]

Er is sowieso één GoT lid die er ervaring mee heeft, Cyber is zijn usernaam, maar dan net ff iets anders, precies weet ik het niet.. Met een cijfer of bep. hoofdletters geloof ik.
Hai :w

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeR op 26-07-2008 01:33 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:13:
[...]

Ik ben zelf in Italie geweest voor twee weken maar heb niet uitgebreid gekeken, omdat ik nog niet wist dat de Italiaanse iPhone ook sim-lock vrij is.

De winkel waar ik echter naar binnen ging om te iPhone te bekijken wilde echter alleen met abbo verkopen op het moment, dus geen pre-paid. Een vriendin van me zoekt op het moment nog voor me in Italie, maar ze doen erg moeilijk over prepaid.

Ach ja, ze heeft nog tot de 31'ste om te kijken, als t niet lukt of ze heeft geen zin meer dan maak ik wel een dagtripje naar Belgie ofzo. Nog meer animo in haarlem of delft en omstreken?
Als me zus er niet eentje mee krijgt, heb ik wel interesse ja ;D

:w CyBeR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-10 18:37

Tubby

or not to be

Ik ben gisteren in Milaan geweest om er 1 te halen. Zoiezo lijkt hij in italie minder populair, je ziet 'm wel overal in de winkels liggen (icm met TIM of Vodafone). Maar je ziet er weinig mensen mee rond lopen.

Zelf heb ik 'm in een TIM shop gekocht. Daar hadden ze alleen nog de 8gb versie nog op voorraad. Ik kon 'm gewoon zonder contract en ook zonder prepaid sim kopen, 499 euro. Als adres (voor garantie) heb ik gewoon mijn nederlandse adres opgegeven. En daarna heb ik 'm met iTunes geactiveerd ook met m'n eigen (nederlandse) gegevens. Heb 'm nu in gebruik met m'n (nl) vodafone abbo.

Geen probleem tot zover dus :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikoboarder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-10 07:28
vriend van mij zit nu in america. Hij gaat zich eens bevragen over het AT&T abbo.
Op de site staat dat als je je abbo canceld binnen de 30 dagen dat het dan zonder kosten gaat.
Anders kost het 175$

beste geval :
199+tax+30 voor de eerste maand -> 250$ ->€155

2de beste geval
199+tax+30 voor de eerste maand+175 'boete' ->$421 -> €265

slechste geval
niet mogelijk abbo opzeggen.

iemand ervaring mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-10 12:41

lasharor

7 december 2004

@saikoboarder, is het dan ook niet de bedoeling om je iphone weer terug in te leveren?

btw, je zult dan nog altijd eerst een abbo moeten afsluiten, wat dus niet gaat zonder ssn

[ Voor 35% gewijzigd door lasharor op 26-07-2008 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brambest
Tubby schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:44:
Ik ben gisteren in Milaan geweest om er 1 te halen. Zoiezo lijkt hij in italie minder populair, je ziet 'm wel overal in de winkels liggen (icm met TIM of Vodafone). Maar je ziet er weinig mensen mee rond lopen.

Zelf heb ik 'm in een TIM shop gekocht. Daar hadden ze alleen nog de 8gb versie nog op voorraad. Ik kon 'm gewoon zonder contract en ook zonder prepaid sim kopen, 499 euro. Als adres (voor garantie) heb ik gewoon mijn nederlandse adres opgegeven. En daarna heb ik 'm met iTunes geactiveerd ook met m'n eigen (nederlandse) gegevens. Heb 'm nu in gebruik met m'n (nl) vodafone abbo.

Geen probleem tot zover dus :)
Hmm, oke, mooi om te horen.. Hoewel, ik wil eigenlijk alleen de 16 gb versie, dus toch wel beetje jammer dat ze daar niet echt een voorraad van hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

net mail terug van mobistar centre in Mol. Die willen een order voor me aanmaken mits ik een aanbetaling doe.

Iemand daar ervaring mee? Is dit betrouwbaar? Zo ja dan ga ik daar een order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Japie.G schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:
net mail terug van mobistar centre in Mol. Die willen een order voor me aanmaken mits ik een aanbetaling doe.

Iemand daar ervaring mee? Is dit betrouwbaar? Zo ja dan ga ik daar een order plaatsen.
Als dit een officiële Mobistar winkel is dan lijkt mij dit wel betrouwbaar. Maar iemand moet de eerste zijn, dus als jij dat nou even doet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 22-09 22:46
Heb net een 8gb besteld bij Switch in Antwerpen. Gewoon nl adres ingevuld. Als ze m hebben krijg ik een belletje/mailtje.

Alleen verzenden naar buitenland kon niet. Ophalen denk ik geen probleem (en anders hoor ik t ;) )

Maar als er iemand op dit moment bij tim (of uit italie uit t algemeen) een 8gb mee kan nemen hoor ik t graag (scheelt weer wat geld en wachten) nu ik de goede ervaring van Tubby lees :)

[ Voor 29% gewijzigd door musiqman op 26-07-2008 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke woon in Bloemendaal tegen Haarlem dus heb animo ^^
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 01:13:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Japie.G schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:44:

Ik hoefde helemaal niet aan te betalen bij een mobistar winkel in antwerpen .

de 8gb versie is trouwens een stuk minder intrek hoor ik bij al die winkels, dus als je een 8gb besteld heb je hem sneller,

(ik gebruik hem als telefoon dus maakt mij weinig uit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Ik heb een 16 GB 3G besteld bij de APR in Antwerpen. Ik ben de 75ste voor dit type op hun lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moesten jullie aanbetalen bij Switch in Antwerpen? En bij welk filiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
http://www.dynashopping2008.tk/ zou dit wat zijn??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
saikoboarder schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 11:53:
vriend van mij zit nu in america. Hij gaat zich eens bevragen over het AT&T abbo.
Op de site staat dat als je je abbo canceld binnen de 30 dagen dat het dan zonder kosten gaat.
Anders kost het 175$
Cancellen binnen 30 dagen zonder kosten betekent telefoon inleveren ;)
Daarbuiten is het $175.

Maar je hebt sowieso een sofinummer nodig om er 1 te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Laatst online: 22-09 22:46
Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:27:
Moesten jullie aanbetalen bij Switch in Antwerpen? En bij welk filiaal?
ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 04:17
try and error... ziet er niet zo betrouwbaar uit, dot.tk vol met google ads. verder staan er geen adres gegevens op de website, geen emailadres, geen telefoonnummer... dus als er wat mis is moet je uitgaan van je webformulier?
Mbt de prijs. 500 voor een 16gb iphone 3G? ben benieuwd waar ze die dingen vandaan halen. geen info mbt simlock vrij of niet...
dus komt op mij niet betrouwbaar over en voor die 100 euro zou ik in belgie een simlock vrije te activeren iphone halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

musiqman schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:53:
Heb net een 8gb besteld bij Switch in Antwerpen. Gewoon nl adres ingevuld. Als ze m hebben krijg ik een belletje/mailtje.

Alleen verzenden naar buitenland kon niet. Ophalen denk ik geen probleem (en anders hoor ik t ;) )

Maar als er iemand op dit moment bij tim (of uit italie uit t algemeen) een 8gb mee kan nemen hoor ik t graag (scheelt weer wat geld en wachten) nu ik de goede ervaring van Tubby lees :)
aangezien ik toch niet van aanbetalen houd, ook maar bij switch Antwerpen de 8gb besteld. Hopelijk gaat dit goed! En ook ik houd me aanbevolen voor een 8gb italiaanse TIM iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoXie
  • Laatst online: 30-03-2023
Natuurlijk niet !! Kom op zeg, je gaat toch geen geld overmaken naar de eerste de beste 'website' die iets met een iPhone doet.

Hoe naiief kun je zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkwolf5
Zeg nou zelf, vind jij het er betrouwbaar uitzien? Een beauty-salon die iphones verkoopt 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja bij .tk gaat er bij mij al meteen een belletje rinkelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

musiqman schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:53:

Als je bekenden oid in italie hebt zitten dan zou ik dat cker doen idd. Vooral omdat het ook gewoon simlock vrij is en verder helemaal legaal (ook geen gedoe dus in de toekomst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Darkwolf5 schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 21:22:
[...]

Zeg nou zelf, vind jij het er betrouwbaar uitzien? Een beauty-salon die iphones verkoopt 8)7 ?
nou nee, het leek me al sterk inderdaad.. mijn man wil graag ook 1 maar zonder abo..
en via mobistar kan niet, heb geen creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
iemand hier al besteld?

http://www.iphonehelpdesk.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De site is hier al besproken...ff zoeken in het topic. Verder kom je via google ook op andere fora uit waar de site besproken wordt..genoeg leesvoer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netvista
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 18:10
Try and error.... :+

Trail and error bedoel je waarschijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvk007
  • Laatst online: 04:17
netvista schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:59:
[...]

nou ja... dan kan het nog goed gaan... doelde meer op: probeer t en t gaat zeker fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-09 10:40
netvista schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:59:
[...]

Of bedoelen we trial and error? :P

Uiteindelijk moet er een of ander figuur zijn die er durft te bestellen en vooraf te betalen.
Straks krijgen we verhalen van net geregistreerde gebruikers die vertellen dat ze betrouwbaar zijn, maar na een IP check blijken het de webshops zelf te zijn.
Vooralsnog is er niet bepaald een fatsoenlijke manier om aan iPhones te komen zonder dat je bevoegd bent deze te verkopen. Lijkt mij uiteindelijk ook hoogst uitzonderlijk dat deze mensen / 'ondernemingen' wel kúnnen voorzien in de breedste zin van het woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Site wordt veelvuldig besproken op het forum van de iphoneclub. Of het betrouwbaar is moet nog blijken.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 23:05
Over 2 weken verwachten ze (mobistar) weer een goede voorraad qua iphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeBas

GeBas

--

DaYwaLkUr schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:23:
Over 2 weken verwachten ze (mobistar) weer een goede voorraad qua iphones.
waar baseer jij je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GeBas schreef op zondag 27 juli 2008 @ 13:27:
[...]

waar baseer jij je op?
Klopt wel,

ik sta op de lijst bij een mobistar winkel in antwerpen, en die zei ook dat ik bij de eerste shipping zou zitten. en dat ze daarna geen reserveringen meer hadden,

dat het allenmaal wat aan het afzakken was (8gb miodel, 16gb is nog steeds erg hot zo schijnd het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Ik zou graag de iPhone in Italie halen deze week. Weet iemand of ie daar ergens leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john25
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 30-04 11:27
Vos schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 13:33:
[...]

Als dit een officiële Mobistar winkel is dan lijkt mij dit wel betrouwbaar. Maar iemand moet de eerste zijn, dus als jij dat nou even doet ;).
Ik heb mij 16GB 3G ook besteld bij het filiaal in Mol. Heb ook een aanbetaling gedaan van 100 euro en deze is ook door hun ontvangen. Ik verwacht in de loop van volgende week een telefoontje van hun met de mededeling van hun dat me Iphone er is :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Waarom moet iedereen aanbetalen bij het filiaal in mol ?

ik neem aan dat ze die dingen toch wel kwijtraken als je hem alsnog niet zou nemen,
lijkt me een aanbetaling een beetje overbodig toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Ik heb een Iphone 3G 8GB besteld op www.iphoneservicepoint.nl.
Momenteel heeft hun leverancier problemen met het leveren. Volgende week komt er weer een partij 8GB aan en een week later de 16 GB.

Bestelling kan via de website. Je krijgt een e-mail met daarin het bericht:

"Wij danken u voor de interesse die u heeft in onze diensten en/of producten.
Er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen".

Later kreeg ik weer een e-mail met daarin een factuur. In dat mailtje staat:

"Hierbij ontvangt u de factuur van uw bestelling. U heeft via onze website een bestelling geplaatst, dit is de enige manier (met vooruitbetaling) om een iPhone momenteel bij ons te bestellen. Uw bestelling wordt bij onze huidige order bijbesteld. Zodra de order binnen is en betaald nemen wij contact met u op voor een afspraak of verzending."

Ik wacht dus maar af. Het ziet er allemaal betrouwbaar uit en ik hoop dat ze snel bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iphoneservicepoint.nl is echt schandalig duur

100euro voor een turbo sim (12euro op ebay)
75euro voor een update naar 2.0 (normale unlocker uit de buurt rekend 25a35)
8gb iphone 3g 590euro
16gb 680euro

Goed aan de prijs als ik het zo lees,
Lijkt me belgie (met af fabriek unlock en garantie) een betere oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:48

amphora

Websites & Fotografie

Lol. Klantenservice ten top (of te wel domme medewerkers of dom beleid imo). Ik stelde mobistar via mail de volgende vraag:
Ik wil graag een iPhone 3G aanschaffen (vanzelfsprekend vanwege de standaard Simlock vrije versie bij jullie). Kan ik die als Nederlander ook online bestellen? Of kan ik die alleen in een winkel van jullie in Belgie afhalen (indien voorradig).
Krijg ik het volgende antwoord terug:
Mijnheer de xxxxxxx,

Bedankt voor uw e-mail.

Wenst U informatie betreffende de iPhone door Mobistar?

Schrijf u nu in op de mini-site die Mobistar speciaal ontwikkelde voor de iPhone via volgende link :

http://iphone3g.mobistar.be/

Zodoende blijft u op de hoogte van de laatste nieuwe informatie hieromtrent die door Mobistar gecommuniceerd wordt.

Vriendelijke groeten,

Mireille xxxxxxx
Customer Service Representative
Heeft Mireille mijn vraag uberhaupt gelezen? Of hebben ze één autoreply voor alle iPhone vragen?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McWolf82
  • Laatst online: 02-12-2022
Als je op die miniwebsite kijkt van Mobistar dan kun je je vraag vinden.
Ze gaan niet iedereen persoonlijk helpen natuurlijk.

En het is nu zondag, ervan uitgaande dat je zojuist een e-mail hebt gestuurd.
Neem aan dat ze niet aan het werk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

jzn21 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:46:
Ik zou graag de iPhone in Italie halen deze week. Weet iemand of ie daar ergens leverbaar is?
In Milaan leek zowat elke telco winkel 'm te hebben (Vodafone of TIM) maar wel voornamelijk de 8gb versie.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken