Na veel te hebben gelezen en getwijfeld ga ook ik toch maar over op aanschaf. Dit is het geworde:
Amd x4 9550 (undervolten naar onder de 70watt)
Scythe Ninja Mini Heatpipe (zal wel niet helemaal passief kunnen.
Gigabyte GA-MA78GPM-S2H ( betere componenten en sideport mem)
4gb Kingston 800
500gig Western Digital Caviar Green
400watt Be quiet. PSU
DH-4O1S-06C Blu-Ray van LiteOn.. (06C lijkt mij de bulk versie van de 10C..weet iemand dit?)
Totaal was dit 590eu zonder verzendkosten... mooie prijs imo.
Dit alles in een kast van Silverstone.. de Grandia GD01 die zonder lcd en remote
http://www.vadim.co.uk/images/GD01%20Black%203-4view.jpg
Deze kast is vrij saai maar dat is ook best prettig en het design past mooi bij mijn zwarte Onkyo-606
Zal hier een IR ontvanger inzetten die ik bij een 150 Hauppuage tv kaart kreeg. ( kleine mod )
Verder nog een simpele tv kaart (mce 150..zit in upc gebied) .. een xbox360 remote ontvanger en een Logitech Harmony One.
Zit nog te kijken naar een wireless KB maar die was zij de webshop waar ik dit aanschaf net ff te duur.
Voorlopig zal ik met stock Fans draaien maar wellicht later over op Noctua mocht het me toch te luidruchtig zijn.
Ben niet voor de 4850e gegaan gezien die in combi met de gpu maar net aan is en ik graag wat extra power heb. ook met het oog op gamen in de toekomst. Met een 9600gt of een hd4400passive zal dit wel moeten lukken..
Enige nadeel is dat ik nog niet weer hoe ik DTS-HD etc kan krijgen naar mijn Onkyo ( deze kan dat wel decoden maar volgens mij kan er maar 2 channel lpcm over hdmi )... Hoorde wel dat de HD4xxx reeks met hdmi out dit aan zal kunnen. Iemand daar meer weetjes over?
Ook heb ik besloten niet te wachten op meer 45nm chips en heb ik de 790gx maar links laten liggen gezien deze nauwelijks meerwaarde geeft.
Op of aanmerkingen? Heb nog niet betaald
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 27-08-2008 15:01
]