• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Sinds dat ik MCguider 2009 heb geinstalleerd op mijn nokia E71 heb ik last van dat er bij het inschakelen van mijn GSM een installatie van een stukje software start, die dan niet succesvol afgerond kan worden.
Hoe voorkom ik dit? Want hierdoor start mijn E71 érg traag op..

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

El Snorro schreef op donderdag 12 november 2009 @ 14:13:
Sinds dat ik MCguider 2009 heb geinstalleerd op mijn nokia E71 heb ik last van dat er bij het inschakelen van mijn GSM een installatie van een stukje software start, die dan niet succesvol afgerond kan worden.
Hoe voorkom ik dit? Want hierdoor start mijn E71 érg traag op..
in het e71 forum staat ergens een link naar een programmaatje dat dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Anoniem: 167272 schreef op maandag 16 november 2009 @ 19:17:
[...]

in het e71 forum staat ergens een link naar een programmaatje dat dat kan.
ik ga zoeken bedankt :)

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollanda
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 07:44
Is er inmiddels al zicht op het toevoegen van .upi aan poiedit?

@TS: HTC Hero werkt ook met deze software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 328931

hallo allemaal,
ik heb een nokia n97 en ben opzoek naar een navigatie.
de sygic klinkt op zich wel goed. maar is deze ook beschikbaar voor de n97?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
groetjes stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-05 12:32
Anoniem: 328931 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 15:28:
de sygic klinkt op zich wel goed. maar is deze ook beschikbaar voor de n97?
ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Omg, hoe lang heb je daadwerkelijk gezocht dan :X Voor het gemak als je niet wilt klikken: ja.

[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 25-11-2009 15:33 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
weet iemand wanneer er een udate van de kaarten komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
1475paul schreef op maandag 30 november 2009 @ 10:02:
weet iemand wanneer er een udate van de kaarten komt?
Ik heb kaarten van november 2009 ... Veel recenter zullen ze er niet zijn :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Ik wil graag weten of ze ooit de routeplanner zelf gaan updaten. Want die is nogal ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Soms is hij behoorlijk van slag ja. Ik heb hem misschien 10 keer gebruikt waarvan hij 2 keer totaal verkeerde routes gaf :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
PinokkioTV schreef op maandag 30 november 2009 @ 14:03:
[...]

Ik heb kaarten van november 2009 ... Veel recenter zullen ze er niet zijn :)
ik heb mcguider 2009 van verlendenjaar november 2008
waar kan ik de kaarten voor november 2009 kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
welke is de nieuwe met nieuwe kaarten 2009
http://www.pdashop.be/pro...2009-on-4-gb-microsd.html

Tele Atlas McGuider Mobile Navigation Europe 2009 on 4 GB microSD
of
Sygic Mobile Maps 9 Europe on 4 GB MicroSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
ik heb momenteel kaartversie 7.80 en software 7.71
is er al een hogere versie van kaarten + software mcguider ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
1475paul schreef op maandag 30 november 2009 @ 17:06:
[...]

ik heb mcguider 2009 van verlendenjaar november 2008
waar kan ik de kaarten voor november 2009 kopen?
Geen idee, ik heb ze niet gekocht ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik probeer nu al enkele maanden om in contact te komen met Sygic omtrent de stand van zaken. Helaas geven ze dat om een of andere reden totaal niet meer vrij terwijl ze dit eerder wel deden. Waarschijnlijk zijn ze nu redelijk succesvol en hoeven ze niet meer zoveel mensen tevreden te houden ofzo? erg jammer!

Opzicht werkt het systeem prima, enkel heeft het op de dag van vandaag nog steeds soms wat bizarre keuzes qua routes. Ook vind ik dat het lang duurt voordat het systeem herberekend, dit is vooral merkbaar wanneer je in een dichtbevolkte stad rijdt met veel zijstraatjes.

Ik ben er in elk geval niet meer zo enthousiast over als toen in het begin.

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200536

Wat zijn trouwens de verschillen tussen de Mobile versie en de McGuider versie? En wat zijn de nieuwste maps voor McGuider of kun je ook de maps van de Mobile versie gebruiken (Heb nu McGuider 2009.3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
heb juist Sygic mobile maps 9 Europa weet iemand hoe je het opstart scherm (rood ) kan weg laten moet altijd voor accord bevestegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Mad_Cow schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 17:05:
Weet iemand hoe het nu zit met de fileinformatie, of wanneer deze beschikbaar zal zijn In de startpost (uit 2008) staat volgend jaar (nu dus), maar ik kan er niks over vinden.

Op de website van Sygic zag ik deze press release van maart 2009 (http://www.sygic.com/press/press_12.3.09.html) daarin wordt ook gesporken over "real time traffic information" maar in versie 7.71 kan ik geen opties vinden.
Heb vandaag ook Sygic aangeschaft en werkt prima! Maar is er nou al iets bekend over die file informatie, liefst via 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Wel heb je ooit... Heb net een mailtje van Sygic in m'n mailbox zitten in de trant van "thanks for your involvement" (had ooit zo'n formulier ingevuld om tester te worden), met daarbij 2 kortings vouchers.

Nou ja... toch aardig van die mensen :). Jammer genoeg vind ik Sygic het nog steeds niet waard om aan te schaffen, zelfs mét korting. Misschien als ik geen Nokia meer zou hebben, maar dan nog....

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Heb er even uitgelegen wat betreft Mcguider. Maar ben onlangs weer in het bezit van een Innov8 met Symbian en heb dus Mcguider even afgestoft en dit topic doorgespit.

Maar het is me nog niet helemaal duidelijk wat het probleem u is? Mcguider bestaat niet meer is en Sygic mobile maps geworden? Dat is toch op zich niet zo'n ramp. Of wordt er voor de Mcguider mensen geen gratis overstap daarnatoe aangeboden?

Weet iemand trouwens wat nu de laat versie build is van Sygic mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Twanjo schreef op woensdag 16 december 2009 @ 19:22:
[...]

Weet iemand trouwens wat nu de laat versie build is van Sygic mobile?
Volgens mij is dat 7.71 build 7044.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:17

DjVe

Hatsaflats!

Ik heb het probleem dan Sygic Mobile Maps 2009 zichzelf opstart nadat ik gebeld heb of ik de usb connectie met mijn pc verbreek. Best wel irritant!

Gaat om een X1 met WM6.5

Iemand een idee?

edit: versie 7.71 build 4744

[ Voor 7% gewijzigd door DjVe op 17-12-2009 11:35 ]

• Ferdo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Staat het mapje 2577 nog op de geheugenkaart? Zo ja, haal die dan weg. Is enkel goed voor het automatisch installeren. :)

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Anoniem: 200536

Hmm, de laatset versie is dus schijnbaar Sygic Mobile 7.72.4664D aangezien McGuider niet meer bestaat (vanaf nu ook Mobile geworden). Weet iemand of de laatste maps al verkrijgbaar zijn (2009 november) voor symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:17

DjVe

Hatsaflats!

Ferdo schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:40:
Staat het mapje 2577 nog op de geheugenkaart? Zo ja, haal die dan weg. Is enkel goed voor het automatisch installeren. :)
Thnx! Dat was inderdaad de oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228471

Bij mij draait versie 7.72 met kaarten 09-2009.
En dat op mun Nokia N96.

Helemaal top (met flitspalen)
Anoniem: 200536 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 23:10:
Hmm, de laatset versie is dus schijnbaar Sygic Mobile 7.72.4664D aangezien McGuider niet meer bestaat (vanaf nu ook Mobile geworden). Weet iemand of de laatste maps al verkrijgbaar zijn (2009 november) voor symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:48
Anoniem: 228471 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 00:13:
Bij mij draait versie 7.72 met kaarten 09-2009.
En dat op mun Nokia N96.
Ik heb begin september Sygic Mobile Maps (Symbian versie) + europe maps bij Sygic gekocht, en dat was versie 7.71 build 4189.
D'r is, volgens Sygic Assistant, nog geen update. Die 7.71 is niet goed compatibel met de Nokia E52 en volgens hun website is de huidige release (geen versienummer genoemd) ook niet E52 compatibel.

Ofwel, ik denk eigenlijk dat de laatste Symbian versie dus 7.71 build 4189 is, en alle nieuwere misschien wat minder legale en aangepaste versies zijn... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262019

www.mcguider.nl staat nu:

Dear McGuider user and friend,

We would like to inform you that, with effect from 13 November 2009, McGuider products will no longer be part of the Tele Atlas portfolio. For future reference, we would like to recommend Sygic mobile maps, which is very similar in functionality and pricing to McGuider 2009. The latest version of mobile maps can be ordered from our online shop.

If you have any questions about McGuider products you have previously purchased from Tele Atlas, please find the relevant links below:
McGuider - 2009 FAQ

Anoniem: 18437

Hey guys,

Ik heb een nieuwe n71, laatste firmware, versie 7.1 van Sygic Mobile er op. In mijn auto heb ik een blue parrot carkit. Audio van de telefoon werkt perfect bij het bellen, maar voor Sygic krijg ik helemaal geen audio door, zowel niet op op de carkit als op de telefoon zelf. Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:41
Anoniem: 18437 schreef op donderdag 24 december 2009 @ 09:12:
Hey guys,

Ik heb een nieuwe n71, laatste firmware, versie 7.1 van Sygic Mobile er op. In mijn auto heb ik een blue parrot carkit. Audio van de telefoon werkt perfect bij het bellen, maar voor Sygic krijg ik helemaal geen audio door, zowel niet op op de carkit als op de telefoon zelf. Hoe kan ik dit oplossen?
zelfde probleem, ik weet ook niet direct een oplossing, als er al een oplossing is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lithje
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-04-2021
Ik heb een Kenwood radio met Bluetooth van Parrot ingebouwd. Sygic op mijn N95 geeft pas geluid als ik de radio in Bluetooth-audio stand zet. Een ander bluetooth kanaal dus. Wanneer de N95 gekoppeld is aan de radio, dan stopt inderdaad het geluid op de N95. Zit er geen bluetooth-audio stand op je radio?

[ Voor 27% gewijzigd door lithje op 03-01-2010 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

lithje schreef op zondag 03 januari 2010 @ 01:22:
Ik heb een Kenwood radio met Bluetooth van Parrot ingebouwd. Sygic op mijn N95 geeft pas geluid als ik de radio in Bluetooth-audio stand zet. Een ander bluetooth kanaal dus. Wanneer de N95 gekoppeld is aan de radio, dan stopt inderdaad het geluid op de N95. Zit er geen bluetooth-audio stand op je radio?
Kijk goeie tip, hier ga ik eens naar kijken. Bedankt! Kan jij op het moment dat je die instelling omzet nog wel bellen via bluetooth? Of vervalt die functie dan weer?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 18437 op 04-01-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338577

Iemand enig idee hoe ik een gps route die op internet te vinden zijn in mcguider kan krijgen?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:02
@Flaterboot: dat staat volgens mij wel beschreven in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eddos schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 11:21:
@Flaterboot: dat staat volgens mij wel beschreven in dit topic :)
Ik zoek al een tijdje maar kan er niks van vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben al een eindje. Kan de routes omzetten naar itf en die kan ik dan vervolgens kopieren naar de juiste directory. Alleen bij het openen krijg ik een melding: "not enough memory"
Iemand ening idee hoe dit werkende te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Anoniem: 338577 schreef op dinsdag 05 januari 2010 @ 17:13:
Ik ben al een eindje. Kan de routes omzetten naar itf en die kan ik dan vervolgens kopieren naar de juiste directory. Alleen bij het openen krijg ik een melding: "not enough memory"
Iemand ening idee hoe dit werkende te krijgen ?
Helaas heb ik hetzelfde probleem.
Heb een .gpx route gedownload en met geoconverter naar .itf omgezet; deze file in res/itenerary geplaatst. Het openen van het reisschema menu in Sygic geeft al die 'not enough memory' melding.

Ik heb geen andere converters gevonden die rechtstreeks gpx naar itf kunnen omzetten. Wel eentje die van gpx naar itn kan, zodat ik daarna met een andere programma (itn2itf.exe) naar itf kan, maar die eerste conversie leverde een 0-byte file op. :(

Iemand tips hoe het wel zou moeten werken? In dit topic heb ik nog geen bruikbare tips gevonden. (gezocht naar 'itf')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132697

Hallo,

ik heb Sygic op mijn Nokia 5530 staan. De touchscreen-versie dus.
Ik krijg echter geen verbinding met mijn externe GPS-muis.
Het toestelletje is wel via bluetooth-menu gelinkt aan mijn gsm.

Op het scherm verschijnt:
'Geen GPS-signaal'
Hardware-instellingen controleren.

Als ik dan naar Menu/Instellingen/GPS-hardware ga, dan zie ik 3 opties:
-COM-poort
-GPS-moduele aanzetten
-Automatisch zoeken

Automatisch zoeken levert niets op. Als ik bij COM-poort een naam intik (want dat is het enige dat ik daar in dat menu kan doen) dan komt bij het standaardscherm rechtsonder onder het overzichtje van de sattelieten diezelfde naam met 4800 (baudrate) erachter onderaan in beeld. Voor de rest geeft hij geen krimp!

Hoe kan ik mijn externe bluetooth GPS muis werkend krijgen???

Ik heb ook een Nokia E51 en daar ging het als een fluitje van een cent! Bij de 5530 lukt het niet zo echt. Kan iemand me helpen???

Sygic Mobile Maps 2009 versie 7.71, build 5529D
Kaartversie 7.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340271

Ik heb Sygic Mobile Maps 2009
Versie 7.71
Draait prima op mijn nokia 5800 XpressMusic. Ik heb echter één probleem.
Telkens als ik satelliet ontvangst heb, springt de tijd van Sygic op GMT.
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112829

weet iemand al hoe je de coordinaten invoert???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 21:41
Als je bedoeld waar het staat dan "Menu -> Nagiveer naar -> (volgende pagina) -> GPS-positie invoeren.

Als het puur over het formaat gaat...
Je moet ze invoeren in radialen, dus alleen het de graden inclusief decimalen. En N S E W natuurlijk. Wel slecht, want als je van een locatie de coordinaten krijgt is dat meestal inclusief minuten en seconden.
Sorry, dat zeg ik verkeerd. Dat is afhankelijk van je instellingen. Ga naar het invoerscherm zoals hierboven genoemd en duw op het "Neem over van kaart"-symbool. Zo'n crosshairachtig ding is dat, dan krijg je een voorbeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door Ascathon op 24-01-2010 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216918

Als ik navigeer wordt er altijd gemeten met 2 minuten. Dus mijn resterende tijd is 8 minuten, dan 6 minten, dan 4 minuten etc.

Is er een mogelijkheid dit in te stellen per minuut of zoals Tom Tom de laatste 10 minuten met seconden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342562

Beste allemaal,

Ik heb nu al 2 jaar mc guider, en sinds kort heb ik die upgedate naar de 2009 versie 7,71,

maar nu heb ik meerdere keren deze navigatei van verschillende site`s gedownload en kwam tot mijn verbazing bij 1 van die downloads een paar andere navigaite stemmen, van onderandere
kim holland, en de gebroeders de boer, en bert visser

maar nu ging ik google of er nog meer van die stemmen te downloaden waren, maar het enige waar ik uit kwam was dit forum,
en nu zei google mij dat er hier dus een link stond om meerdere stemmen te downloaden!
wie ken mij aan die link helpen!!!

m.v.g
Cossie89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100074

Ik heb een vraagje voor de mensen die Sygic Mobile gebruiken op hun XM5800. Ik heb deze app nu een aantal maanden en voorheen werkte het prima. Een paar weken geleden moest ik een reset uitvoeren vanwege de snelkoppelingen op het startscreen die niet meer werkten. Ik heb toen alles gebackupped en teruggezet. Maar het vreemde waar ik nu tegen aan loop is dat Sygic geen gebruik meer maakt van het internet en dus alleen via GPS gaat zoeken zonder verbinding te maken met een server, het gevolg: nooit verbinding met een satelliet. Weet iemand hier de oorzaak van? Binnen sygic zelf staat AGPS gewoon aan wat goed is lijkt me, wanneer ik verbinding maak met Nokia Maps maakt hij wel verbinding met het internet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:42
Anoniem: 340271 schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:38:
Ik heb Sygic Mobile Maps 2009
Versie 7.71
Draait prima op mijn nokia 5800 XpressMusic. Ik heb echter één probleem.
Telkens als ik satelliet ontvangst heb, springt de tijd van Sygic op GMT.
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
Hier heb ik ook last van Nokia 5800 XM i.c.m. Sygic Mobile Maps 7.71. Nog geen oplossing gevonden.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347030

OutSIdeR schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 14:49:
Ik weet niet hoe het zit met tmc icm sygic, maar volgens mij ben ik er bijna...
Ik heb het volgende gevonden :

http://www.sygic.com/partners/Settings7_72.pdf

Daar staat toch best interessante info tussen over tmc in de volgende release van Sygic.
Ik heb mijn settings.ini bestand vergeleken met bovenstaande pdf.
Heb in settings.ini het volgende gezet :
com9:,57600;2

Ik heb het HyperGPS bestand van XDA geinstalleerd en geconfigureerd.
Vervolgens heb ik mijn koptelefoon ingeplugd, HyperGPS draaien, in Sygic onder instellingen - GPS Hardware het volgende gedaan:
- Wizard
- Auto detecteren GPS poort : Ja
- Heeft u een TMC ontvanger : Ja -> GNS aangevinkt (zoals ik heb geconfigd in HyperGPS)
- TMC Reciever handmatig instellen : Ja

Com 9 aangevinkt, baudrate op 57600 gezet.

Nou is dus in het hoofdmenu, Verkeer aanvinkbaar.
Heb het volgende gedaan.
Verkeer - Tuner - 102.7 geselecteerd.
Daarna weer naar het navigeren zelf gegaan, nu zie ik rechts onderin 2 groene lampjes branden met GPS en TMC.
Zou moeten werken lijkt mij ?
Alleen wil ik nu express navigeren naar een plaats waar file is, maar dit wordt niet in het kopje Verkeer weergegeven...

Volgens mij ben ik al aardig op weg... :)
Ik heb het bovenstaande ook geprobeerd.
In HyperGPS compoort op 9 gezet.
Baudrate kan ik niet instellen.

Vervolgens in settings.ini een regel toegevoegd:

tmc=com9:,57600;2

Dan naar Sygic Mobile Maps en in de wizard de GPS automatisch gedetecteerd.
Krijg daarna de vraag of ik een TMC apparaat heb en als ik ja zet blijft hij hangen op een wit scherm met links bovenin COM-poort selecteren. In het midden van het scherm staat Definiëren....

Ik kan niet handmatig de TMC receiver instellen. Er staat alleen links onder 'gereed'. En dan heeft hij geen TMC apparaat ingesteld.
Wat doe ik fout? :'(
Ik gebruik Sygic Mobile Maps 2009 versie 7.71 Build 7034 met kaartversie 7.80 van nov 2009 op een HTC Touch HD.

Anoniem: 333719

Mijn sony ericsson satio vindt geen gps bij sygic 7.71. Hij geeft aan detectie mislukt.
Wat doe ik verkeerd???

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 333719 schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:03:
Mijn sony ericsson satio vindt geen gps bij sygic 7.71. Hij geeft aan detectie mislukt.
Wat doe ik verkeerd???
Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier neerplempte. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Anoniem: 333719

pven schreef op donderdag 25 februari 2010 @ 18:10:
[...]

Geef aub nog even aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd voordat je je vraag hier neerplempte. :)
Ik heb in sygic automatische zoeken gedaan maar dan vind hij niks.
Ook heb ik bij de instellingen van de telefoon gekeken, maar niks kunnen vinden.
Iemand enig idee wat de instellingen in de telefoon voor de gps moet zijn. Kan je ook ergens A Gps instellen?
Kan bij sygic ook niet de com poort instellen.

Ik hoop dat dit genoeg info is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik heb vorig jaar McGuider Europe 2009 gekocht via de TeleAtlas website.

Inmiddels ben ik overgestapt van Windows Mobile naar Android. Is het op 1 of andere manier mogelijk de McGuider die ik gekocht heb om te ruilen voor een Sygic Android versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Vraag het eens na bij Sygic, zij zijn de enigen die daar het antwoord op weten. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
Bij m'n Nokia Symbian E71 krijg ik de error na de installatie: "unexpected error". Bij versie 7 en 8 van Sygic. Bij m'n Windows Mobile werkt 't wel.
Wat doe ik aan die error? Ik heb niks hulpvols gevonden op google.

[ Voor 18% gewijzigd door repsaj op 03-03-2010 23:03 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
pven schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 08:18:
Vraag het eens na bij Sygic, zij zijn de enigen die daar het antwoord op weten. :)
Done.

Het kan gewoon, heb contact gehad via e-mail. Als eerste kreeg ik via de e-mail een update van McGuider naar Sygic Maps en daarna de setup voor Android. En dat alles binnen een paar uur.

Super service :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rebunted op 04-03-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-04 16:03
J-Media schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:11:
[...]

Done.

Het kan gewoon, heb contact gehad via e-mail. Als eerste kreeg ik via de e-mail een update van McGuider naar Sygic Maps en daarna de setup voor Android. En dat alles binnen een paar uur.

Super service :)
Welk mail adres dan? Ik krijg steeds de error

* PHPMAILER_FROM_FAILED

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-01-2012
Hey allemaal

Ik heb gisteren mijn Sygic Mcguider van mijn gsm afgegooit vanwege upgrade naar Sygic Mobile Maps 10
aangezien ik dacht dat deze beter zou zijn.. maar helaas het programma zelf is heel mooi maar ik krijg geen gps verbinding meer krijg altijd de melding van ''gesloten gps-verbinding". met mijn Mcguider had ik vrijwel onmiddelijk een fix (ik heb spijt dat ik deze er vanaf heb gedaan). zou iemand een oplossing weten hiervoor?

Hij ligt al een half uur langs een raam te zoeken naar een verbinding met wifi verbinding.
Gisteren heb ik ook heel de tijd gezocht maar nog steeds geen verbinding.

hopelijk is het op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Als je 'gesloten gps-verbinding' krijg, zal er waarschijnlijk wel iets niet goed geconfigureerd zijn?

Trouwens, een half uur laten zoeken naar een wifi-verbinding? :?
Wat voor nut heeft dat voor gps-navigatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
hmm kzie het net mijn zin klopte niet ik was dus verbonden met een wifi verbinding. voor het zoeken van een signaal te versnellen dus ik zocht niet naar een wifi-verbinding maar ik zocht een gps signaal met een wi-fi verbinding

en zou u me even kunnen zeggen welke instellingen dan wel goed zouden zijn? want ik heb niet echt een idee hoe ik dat moet doen. ik heb com poort op geïntegreerde gps staan kheb gps-module aangezet en autotmatisch zoeken doet hem niet dan zegt hem detectie mislukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb alleen ervaring met de v7-sygic, ik kan je dus niet direkt zeggen hoe het met de settings in de nieuwe versie zit.
Maar als hij 'gesloten gps-verbinding' aangeeft, is er dus duidelijk iets mis.
Op een Nokia (je hebt niet gezegd welke tel jij gebruikt) heb ik wel eens zitten sukkelen om het aan de praat te krijgen, dat was een probleem met de agps-settings in de telefoon-settings zelf.
Aangezien je zegt dat je via de wifi probeert om sneller een fix te krijgen, veronderstel ik dat je agps nog hebt aanstaan?

Kon je met de vorige versie wel makkelijk in huis een gps-fix krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Ik heb de samsung Innov8, Ik denk het wel dat ik hem heb aanstaan want ik heb eigelijk nooit aan de instellingen gezeten van agps.

Met mijn vorige software Mcguider had ik ongeveer binnen de minuut al een fix. als ik ergens buitenshuis was binnenshuis had ik eigelijk nog niet getest. Maar gister avond zat ik zo goed als heel de tijd buiten en had ik hem iets langer als een uur laten zoeken maar had nog steeds geen verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Anders moet je de oude versie er even terug opzetten en kijken hoe je settings daar stonden?
Iets anders kan ik zo direkt niet meer bedenken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salentino
Het is gelukt moest even mijn gsm resetten en het was in orde. Domme ik! toch bedankt voor je hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Een gewone herstart van je tel heeft het opgelost!?
Vreemd, maar wel goed voor jou natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 349431

Hallo,
Ik heb een Nokia E71 met daarop McGuider Versie 7.70 Build 1458D
Het werkt perfekt
Ik ga van de zomer op vakantie en wil van te voren een route uitzetten die ik wil gaan rijden.
Kan ik op mijn computer een rit uitzetten en die in mijn telefoon inladen om de rit te gaan rijden.

Groet,
Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Jaspur schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:09:
[...]

Welk mail adres dan? Ik krijg steeds de error

* PHPMAILER_FROM_FAILED
http://www.sygic.com/index.php/en/contacts.html

Dus:
support@sygic.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nou, ik ben nooit echt enthousiast geweest over Sygic (McGuider dan), maar heb nu Mobile Maps 10 er op gezet deze morgend, en ik moet zeggen, het werkt wel allemaal fijn. :)
Nog niet uitvoerig genoeg getest om te checken of die rare route-berekeningen er uitgehaald zijn, maar toch, Sygic heeft terug wat puntjes gescored bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:34

TVL

Fire69 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:32:
Nou, ik ben nooit echt enthousiast geweest over Sygic (McGuider dan), maar heb nu Mobile Maps 10 er op gezet deze morgend, en ik moet zeggen, het werkt wel allemaal fijn. :)
Nog niet uitvoerig genoeg getest om te checken of die rare route-berekeningen er uitgehaald zijn, maar toch, Sygic heeft terug wat puntjes gescored bij mij :)
Heb gister ook Mobile Maps 10 op mij N96 gezet en ben er voorlopig ook best over te spreken. Met de oude versie had ik een hele slechte GPS fix maar nu heb ik direct een Fix (door AGPS). Het loopt allemaal ook een stuk sneller voor mijn gevoel (navigeren in de menu's). Moet nog wat meer uittesten maar ben voorlopig ook positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aartjedj
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 25-05 21:11
Ik heb er dit weekend ook eens versie 8 opgezet. (HTC Touch Pro met interne gps).
Wat mij opvalt:
Route loopt achter de feiten aan (metertje of 20 a 30).
Programma probeert je, naar mijn idee, te lang naar de oude route terug te wijzen.
Programma houd van sight-seeing; één straat voor mijn voordeur moest ik ineens rechtsaf.
Geen optie om oude route te wissen?
Al met al geen echte verbetering, maar kan misschien liggen aan het feit dat het denk ik nog niet officieel is.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?

(ps, ik heb ondertussen de baudrate op 57600 gezet, ik zal straks kijken of dat wat uitmaakt.; anders maar terug naar 7.71)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39

13art

Moderator Mobile
Hier ook sinds kort versie 10 8 (sygic mobile 10) erop staan. Nog niet geprobeerd. Zal eens kijken of er hier ook problemen zijn met dat de route achterloopt... Wel eens vaker van dit soort problemen gelezen maar dat was bij iGo, en was dan ook persoon/toestel afhankelijk... We zullen zien.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215766

Hallo

Heb sinds kort Sygic 10 draaien , moet zeggen ziet er goed uit leuke nieuwe verbeteringen zoals TMC (helaas alleen nog voor de Belgische kaart).
Het weer kan je opvragen in vele landen,en steden,en de landinformatie is uitgebreid .
In de toekomst kan je ook via een internet verbinding je flitspalen etc uptodate houden, evenals de verkeersinformatie,files ,weg opbrekingen etc etc.
Heb nu een fix (indien je stil staat) binnen 25 sec ! soms zelfs 10 sec !
Tot zover ziet het er goed uit.
Wanneer ik een route plan binnen een straal van 1000km dan is er niets aan de hand,wanneer ik een route plan naar bvb Griekenland of Zuid Italie dan begint hij terekenen en zegt na verloop van tijd :Er kan geen route worden berekend.
Heeft dit misschien temaken met het intern geheugen van mijn N95 (de micro SD kaart heeft nog 1,3GB over dus dat lijkt mij ruim voldoende)
Hebben meerdere mensen hier last van ? Ik denk dat ik mijn N95 maar eens een keer totaal reset zodat ik met de fabrieks instellingen met een schone (lees leeg geheugen) kan beginnen. :*)

12-03-2010

Heb inmiddels m,n N95 gereset naar de fabrieks instelling en nu werkt Sygic 10 perfect , kan nu zo van hier naar Turkye plannen of naar noord Noorwegen !

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215766 op 12-03-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
aartjedj schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 13:24:
Ik heb er dit weekend ook eens versie 8 opgezet. (HTC Touch Pro met interne gps).
Wat mij opvalt:
Route loopt achter de feiten aan (metertje of 20 a 30).
Programma probeert je, naar mijn idee, te lang naar de oude route terug te wijzen.
Programma houd van sight-seeing; één straat voor mijn voordeur moest ik ineens rechtsaf.
Geen optie om oude route te wissen?
Al met al geen echte verbetering, maar kan misschien liggen aan het feit dat het denk ik nog niet officieel is.
Heeft iemand dezelfde ervaringen?

(ps, ik heb ondertussen de baudrate op 57600 gezet, ik zal straks kijken of dat wat uitmaakt.; anders maar terug naar 7.71)
De route loopt bij mij ook achter, maar dat heb ik met elke soft, de oorzaak hiervan ligt bij HTC :(
Oude route kan wel gewist worden, zit ergens in het menu Route :)

Ik heb nog niet genoeg getest om te checken of er nog steeds rare routes worden berekend, maar dat had ik met 7.71 wel, dus teruggaan hoeft voor mij niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascathon
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05 21:41
Ze hebben dan vast niks/weinig aan het berekenalgoritme veranderd. Als ik het mag beschrijven als "niet op dezelfde weg blijven maar alle mogelijke shortcuts nemen". Bij ons ook, straat is een ring, met daarin een andere weg. Ook al kan ie uit efficiency die ring blijven gebruiken, doel ligt toch al op die weg, dan nog neemt ie de weg daarbinnen om de ring af te snijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145537

Heb hetzelfde probleem met Sygic Mobile Maps 10 op mijn Sony Satio.
Wat ik ook probeer, de interne GPS vindt hij niet.

Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft.
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Ik heb Sygic 10 geïnstalleerd en geconfigureerd op mijn Samsung i780. Het programma werkt, maar wat mij opviel als ik bijv een route vanuit Eindhoven naar Arnhem plan blijft deze eeuwig berekenen met nog 120 meter te gaan. Ligt dit aan mijn toestel of hebben meer mensen hier last van ? Kortere routes berekenen zijn geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Hm, dat had versie 7.x ook al.
Blijkbaar is er dus inderdaad niks aan het routeringsalgorithme veranderd. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OutSIdeR
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-05 14:35
Ik heb SMM10 nog niet geprobeerd, maar ik heb wel tmc/traffic werkend.
Dadelijk maar eens eventjes uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:58
Ik kan maar niet begrijpen waarom ze daar niet eens wat meer effort in steken. Wel steeds allemaal naamsveranderingen doorvoeren en nog meer platformen ondersteunen (wat natuurlijk goed is) maar zorg nou ook eens voor een fatsoenlijke routering :S

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT003 V114 DSMR4, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Fire69 schreef op donderdag 18 maart 2010 @ 23:07:
Hm, dat had versie 7.x ook al.
Blijkbaar is er dus inderdaad niks aan het routeringsalgorithme veranderd. :/
Bij de vorige versie ging het berekenen van routes bij mij juist probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255364

Anoniem: 215766 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 14:24:
Hallo

Heb sinds kort Sygic 10 draaien , moet zeggen ziet er goed uit leuke nieuwe verbeteringen zoals TMC (helaas alleen nog voor de Belgische kaart).
Het weer kan je opvragen in vele landen,en steden,en de landinformatie is uitgebreid .
In de toekomst kan je ook via een internet verbinding je flitspalen etc uptodate houden, evenals de verkeersinformatie,files ,weg opbrekingen etc etc.
Heb nu een fix (indien je stil staat) binnen 25 sec ! soms zelfs 10 sec !
Tot zover ziet het er goed uit.
Wanneer ik een route plan binnen een straal van 1000km dan is er niets aan de hand,wanneer ik een route plan naar bvb Griekenland of Zuid Italie dan begint hij terekenen en zegt na verloop van tijd :Er kan geen route worden berekend.
Heeft dit misschien temaken met het intern geheugen van mijn N95 (de micro SD kaart heeft nog 1,3GB over dus dat lijkt mij ruim voldoende)
Hebben meerdere mensen hier last van ? Ik denk dat ik mijn N95 maar eens een keer totaal reset zodat ik met de fabrieks instellingen met een schone (lees leeg geheugen) kan beginnen. :*)

12-03-2010

Heb inmiddels m,n N95 gereset naar de fabrieks instelling en nu werkt Sygic 10 perfect , kan nu zo van hier naar Turkye plannen of naar noord Noorwegen !
Heb smm10 (v8.06, build R-10617, kaart 7.80, bij RAM staat nu 10880 kb vermeld, dit varieert) nu een aantal weken in gebruik, heb ook last van: 'Er kan geen route worden berekend [3]', voornamelijk ook op de langere routes, binnen nl geen probleem. Harde reset, opnieuw formatteren SD card helpt allemaal niet.... :? Iemand die weet wat deze melding betekent en nog mooier een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352329

Beste BastiaanN,
ik weet niet of mijn vraag bij deze topic hoort, maar ik probeer het gewoon.
ik heb een Sygic mobile maps 9 gekocht en het lukt mij niet om het te installeren op de Road King 7 inch navigatie (gekocht via China Vasion). De Road King draait op WIN CE 5.1.
Route 66 draait prima op de Road King.
Vraag: is Sygic 9 wel geschikt voor de Road King. Wie kan mij daar antwoord op geven?

joramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 352448

Enkele algemene vragen over Sygic Mobile Maps:
-Is er ook een test versie beschikbaar?
-Is de SW volledig bruikbaar zonder een internetverbinding op te zetten ,via WI-FI of GPS netwerk?
maw staat de volledige informatie op de SD kaart ,inclusief POI ed .
-Worden er gratis upgrades gegeven?
-Zal deze SW mijn interne GPS ontvanger vinden?
Gebruikte GSM: HTC Magic OS Android met interne GPS ontvanger.
thks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:05
Anoniem: 352448 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:16:
-Is de SW volledig bruikbaar zonder een internetverbinding op te zetten ,via WI-FI of GPS netwerk?
maw staat de volledige informatie op de SD kaart ,inclusief POI ed .
-Worden er gratis upgrades gegeven?
-Zal deze SW mijn interne GPS ontvanger vinden?
Gebruikte GSM: HTC Magic OS Android met interne GPS ontvanger.
thks
-Nope niet dat ik weet.
-Jep
-Software wel, maps niet
-Denk het wel, heb het nog niet mee gemaakt dat een gps ontvanger het niet deed.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Anoniem: 352448 schreef op vrijdag 26 maart 2010 @ 20:16:
Er is een 30-dagen niet-goed-geld-terug regeling, maar mijn ervaring is dat het behoorlijk lastig is om je geld terug te krijgen. Meerdere malen mailen, iedereen binnen Sygic op de CC-lijst zetten, dreigen met anti-reclame in fora en zo. Uiteindelijk wel gelukt, maar mijn advies: download een illegale versie en als 'ie bevalt, koop het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obi Wan Kinobi
  • Laatst online: 21-04 11:51

Obi Wan Kinobi

May The Force Be With You

Ik heb ook een laatste versie bemachtigd, maar krijg politie vallen, weer en verkeersinformatie niet aan de gang op mijn hero met Android 1.5.

Iemand suggesties?

Who the fuck is General Failure? And why is he reading my harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77424

Weet iemand toevallig hoe ik met 7.71 (mcguider) op een HTC Diamond 2 de smart belichting instelling kan laten functioneren?
Als ik in de instellingen de verlichting op 'altijd aan' zet dan werkt het goed. Alleen gaat de batterij enorm snel leeg en wordt het toestel heet. Zeker als het zomer is en het is warm in de auto.
Nu wil ik dat als er enige tijd geen directies nodig zijn (op de snelweg) dat de verlichting gedimd of zelfs uit gaat, maar dat het toestel dus niet in slaapstand gaat.

ALs ik de smartverlichting nu aanzet, dan gaat het scherm na 30 sec uit wat goed is, maar probleem daarbij is dat het toestel dan ook in slaapstand gaat en de gps (blijkbaar) uit wordt gezet om stroom te sparen. Dit merk ik dan als ik het toestel handmatig uit zn slaap haal door op de uit/aan knop te drukken. De route is dan grijs en er is geen gps meer. Wordt direct wel weer gezocht, maar dat is dus nadat ik zelf het toestel heb aangezet

HIer heb ik nu net niets aan. Ik had verwacht van smart verlichting dat het scherm uit zou gaan, het toestel niet in slaapstand en dus als er een actie van mij wordt verwacht kwa route, dat het scherm weer aan springt en mij toont en laat horen wat ik moet doen.

ik heb gekeken in de slaap instellingen van de htc, maar ik kan niets vinden. Behalve dan dat de verlichting na 30 sec uit gaat en het systeem mits ongebtruikt na 1 minuut. Ik kan dat laatste max op 5 min zetten.

Is dit een McGuider probleem of een windows mobile 6.5 probeem? ik had het ook met WM 6.1

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 77424 op 01-04-2010 09:56 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:26
Is er een oplossing voor het (bekende) probleem dat mijn navigatie-geluid over de BT-carkit komt ipv uit de speaker van de telefoon.
Mijn E72 heeft standaard BT-connectie met mijn autoradio (ingebouwde carkit). Ook ik moet hem op een ander kanaal zetten (BT-Audio) terwijl ik radio aan het luisteren ben.
EDIT: het gaat om Mobil Maps 10

[ Voor 5% gewijzigd door CappieL op 17-05-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Laatst online: 17-12-2023
Ik zoek voor een collega een nieuw navigatieprogramma voor zijn ipaq rx5940. Ikzelf gebruik mobile maps 10 (op Samsung i780), maar is dit programma alleen geschikt voor telefoon (zoals op de site staat) of ook te draaien op PDA's?

Nog een vraag: Is het mogelijk om een route te plannen van/naar een willekeurige locatie? Ik heb de indruk dat hij bij reisschema altijd via je huidige positie plant, of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
nmgn231 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:01:
Ik zoek voor een collega een nieuw navigatieprogramma voor zijn ipaq rx5940. Ikzelf gebruik mobile maps 10 (op Samsung i780), maar is dit programma alleen geschikt voor telefoon (zoals op de site staat) of ook te draaien op PDA's?

Nog een vraag: Is het mogelijk om een route te plannen van/naar een willekeurige locatie? Ik heb de indruk dat hij bij reisschema altijd via je huidige positie plant, of doe ik iets verkeerd?
Sygic werkt op WindowsMobile, Android, Symbian (en ook op iPhone, had ik begrepen).
Draait de Ipaq op WM??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mobile Maps draait op Windows Mobile, of er nou een telefoon in je pda zit of niet, doet er niet toe :)

Volgens mij kan je wel van A -> B plannen, maar heb MM10 hier niet direkt bij de hand om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
nmgn231 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 12:01:
Je kunt de exacte locatie opgeven vanaf waar je wilt plannen als er geen signaal beschikbaar is. Volgens mij pakt hij anders standaard je huidige positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
J0YR1D3R schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:19:
[...]

Je kunt de exacte locatie opgeven vanaf waar je wilt plannen als er geen signaal beschikbaar is. Volgens mij pakt hij anders standaard je huidige positie.
Dit vind ik een groot nadeel. (ook het enige tot nu toe)
Nu moet ik alsnog google maps starten (muv buitenland ivm dataverbruik) of de gps uitschakelen (want ik heb akelig goed bereik met dit programma ;) )
Fire69 schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:14:
Mobile Maps draait op Windows Mobile, of er nou een telefoon in je pda zit of niet, doet er niet toe :)
Het gaat echter wel om WM 5.0... Ik zal het morgen eens testen.
-update- Het werkt!

[ Voor 26% gewijzigd door nmgn231 op 18-05-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
CappieL schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:52:
Is er een oplossing voor het (bekende) probleem dat mijn navigatie-geluid over de BT-carkit komt ipv uit de speaker van de telefoon.
Mijn E72 heeft standaard BT-connectie met mijn autoradio (ingebouwde carkit). Ook ik moet hem op een ander kanaal zetten (BT-Audio) terwijl ik radio aan het luisteren ben.
EDIT: het gaat om Mobil Maps 10
Iemand antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Het valt me op dat de besturing van mobile maps 10 enkel via het touchscreen werkt. Dit betekend automatisch dat het programma niet werkt op een windows mobile telefoon zonder touchscreen, bijvoorbeeld de Samsung c6620. Dit wordt wel op de sygic site beweerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:09

RaJitsu

B.S.U.R.

Ik wil het proberen op een oude iPaq (hw6510, Winmo 2003 SE)). Het staat er gewoon op, alleen krijg ik de GPS niet ingesteld. De automatische GPS-detectie werkt iig niet. Met tomtom werkt het ook op een afwijkende manier (daar kies je ook niet voor de interne GPS maar voor 'andere NMEA-ontvanger').

Iemand een idee wat de juiste instellingen zijn voor Sygic zijn icm dit apparaat?

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
nmgn231 schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 15:22:
Het valt me op dat de besturing van mobile maps 10 enkel via het touchscreen werkt. Dit betekend automatisch dat het programma niet werkt op een windows mobile telefoon zonder touchscreen, bijvoorbeeld de Samsung c6620. Dit wordt wel op de sygic site beweerd.
Als je de S60-versie (Nokia) installeert op een toestel met keyboard krijg je netjes in het menu cijfertjes bij de 'knoppen'. Als je het zet op een touchscreen-toestel (5800 bvb.), heb je geen cijfertjes.
Dus volgens mij houdt hij er gewoon rekening mee of er een toetsenbord is of niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door Fire69 op 21-05-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
Fire69 schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 15:07:
[...]

Als je de S60-versie (Nokia) installeert op een toestel met keyboard krijg je netjes in het menu cijfertjes bij de 'knoppen'. Als je het zet op een touchscreen-toestel (5800 bvb.), heb je geen cijfertjes.
Dus volgens mij houdt hij er gewoon rekening mee of er een toetsenbord is of niet :)
Dan zal het verschil zitten in Symbian en Windows. Wanneer ik hem geïnstalleerd heb op de C6620 vraagt het programma om de taal te kiezen. Daar kom ik niet verder omdat die niet op de toetsen reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:47
RaJitsu schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:31:
Ik wil het proberen op een oude iPaq (hw6510, Winmo 2003 SE)). Het staat er gewoon op, alleen krijg ik de GPS niet ingesteld. De automatische GPS-detectie werkt iig niet. Met tomtom werkt het ook op een afwijkende manier (daar kies je ook niet voor de interne GPS maar voor 'andere NMEA-ontvanger').

Iemand een idee wat de juiste instellingen zijn voor Sygic zijn icm dit apparaat?
COM PORT: 7; Baud rate: 4800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316440

RaJitsu schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 13:31:

Kijk eens bij het bestand Settings.ini en dan naar

[Default]
; com=[COM1:,9600 | autodetect]
com=autodetect

Misschien kun je hier je Com poort en snelheid handmatig instellen.

[ Voor 107% gewijzigd door Anoniem: 316440 op 01-07-2010 20:17 . Reden: kleine aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247811

Heb een sony ericsson x10 mini en sinds kort ook data abo.
Waar kan ik in sygic mobile 10 of in telefoon instellen dat sygic gebruikt mag maken van data voor snellere fix...bij nokia is dat a-gps geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Laatst online: 22:02
nmgn231 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 12:52:
[...]

Dan zal het verschil zitten in Symbian en Windows. Wanneer ik hem geïnstalleerd heb op de C6620 vraagt het programma om de taal te kiezen. Daar kom ik niet verder omdat die niet op de toetsen reageert.
Je hebt voor Symbian (of had iig) ook 2 .sis bestanden; eén geschikt voor touchscreen en de andere was er een gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb het ook wel eens op Windows Mobile dus daar zit het verschil niet in (Windows Smartphone heb ik eigenlijk, dus zonder touchscreen) dat ik daar niet voorbij kwam, dan heb je denk ik inderdaad een verkeerde versie want die ik nu heb doet het prima. Met de minder legale versies wordt ook veel gerommeld waardoor ze niet meer op alle telefoons werken (om ruimte te besparen denk ik), maar daar kunnen we het hier niet over hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door Marzman op 02-08-2010 06:55 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Als je je probleem plaatst, vermeld dan altijd het versienummer en welke Sygic (Mobile, Drive, McGuider) je precies gebruikt.