Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338577

Heb inmiddels ook versie 10 er op staan. En vroeg me af of het nu al mogelijk is om routes van internet te downloaden en deze er op te zetten.
Op de oude manier heb ik geprobeerd. Dus .itf files op het sd-kaartje zetten maar dat geeft hij aan: Not enough memory. Heeft iemand een ander idee?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Routes van internet downloaden? Waar gebruik je dat voor dan? Ik heb altijd alleen dat ik ergens heen moet het adres intype en dan als ik een fix heb er naartoe kan :p

Bedoel je toeristische routes ofzo? Dat je langs points of interest rijdt? Dat lijkt me wel ideaal voor vakanties of stedentrips (liefst met OVrouteplanner erbij geintegreerd), maar ik heb zoiets nog nooit gezien.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Marzman schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:07:
Routes van internet downloaden? Waar gebruik je dat voor dan? Ik heb altijd alleen dat ik ergens heen moet het adres intype en dan als ik een fix heb er naartoe kan :p

Bedoel je toeristische routes ofzo? Dat je langs points of interest rijdt? Dat lijkt me wel ideaal voor vakanties of stedentrips (liefst met OVrouteplanner erbij geintegreerd), maar ik heb zoiets nog nooit gezien.
Ja ik bedoel een toeristische route. Wil hem gebruiken om motorroutes te downloaden van internet en deze dan gebruiken om een ronde te rijden....
Nu ga je altijd van A naar B. Middels routes van internet kun je dus leuke wegen en routes nemen :)
Heb dus alleen nog niet voor elkaar gekregen hoe dit moet. Met Tomtom kun je deze gewoon laden.
Iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312423

Hallo,

Ik heb deze week Sygic MCGuider op mijn telefoon gezet. Er zou flitpalen/traject/radarcontrolle opzitten maar dat was niet het geval. Ik ben zelf niet zo handig om dit allee op mijn N97 te zetten.
Zou er iemand mij AUB stap voor stap willen helpen hoe en in welke mappen ik het moet zetten op mijn N97. Ik hoop dat iemand mij hierbij wil helpen. Mvg Scooby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167272

Anoniem: 247811 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:04:
Heb een sony ericsson x10 mini en sinds kort ook data abo.
Waar kan ik in sygic mobile 10 of in telefoon instellen dat sygic gebruikt mag maken van data voor snellere fix...bij nokia is dat a-gps geloof ik
Dat is geen instelling van Sygic, maar van Android. Even zoeken naar de instellingen en daar kun je het regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:56
*weg* dit soort onvriendelijke linkjes willen we niet zien

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 18-08-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66119

ik heb geprobeerd om routes itn in te laden in mijn sygic mobile nav op mijn htc desire, helaas is mij dit niet gelukt, weet iemand waar dit stap voor stap wordt uitgelegd?! bvd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66119 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 12:27:
ik heb geprobeerd om routes itn in te laden in mijn sygic mobile nav op mijn htc desire, helaas is mij dit niet gelukt, weet iemand waar dit stap voor stap wordt uitgelegd?! bvd! ;)
Daar ben ik ook nog steeds naar opzoek..
Kan er helaas ook niks van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:58

sphere

Debian abuser

Ik heb jaren TT gebruikt, maar nu kan ik voor mijn device geen kaartupdate meer krijgen. Ik wilde wel Sygic 8 proberen en heb dat nu op mijn HTC Desire, maar ik ben nog niet laaiend enthousiast.

Met name de instructies zijn veel te laat. Is dat nog te tweaken? TT geeft keurig honderden meters van te voren aan waar je heen moet, bij Sygic sta je al bijna op het kruispunt, in ieder geval veel te laat om nog voor te sorteren en rijkelijk laat voor afslaan/rechtdoor. Herkent iemand dit probleem?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johantjuuh
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-03-2023
Heb nu sygic 2010 draaien :)

Weet iemand hoe ik mijn thuis locatie kan veranden? Heb hem ingesteld, maar perongeluk wel verkeerd haha. Kan nu eigenlijk nergens meer vinden hoe hem opnieuw in te stellen.. ?

En hoe je favorieten kunt verwijderen?

[ Voor 9% gewijzigd door Johantjuuh op 29-08-2010 14:44 ]

Crypto.com !! 😀 bij interesse PB me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inimo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-05 20:21
Ik kan nergens achterhalen of Mcguider ook werkt op de LG GD880 mini.
Heeft iemand ervaring?

Anoniem: 27517

Ik heb net voor het eerst McGuider 7.7 op mijn Mitac Mio 168 gezet. Op de Mio heb ik de kloktijd ingesteld (zeg 14:02) en de regionale settings op +1 uur (Paris tijd). In McGuider heb ik de reg.settings ook op +1 uur gezet, maar dan staat de tijd in McGuider twee uur eerder (12:02) dan de tijd die ik op mijn Mio had ingesteld. En als ik McGuider dan weer afsluit dan staat op mijn Mio ook de tijd weer twee uur eerder (12:02). Erg vreemd. En het klooien met de reg. settings (bijv. +3 uur of -2 uur zetten) in zowel de Mio als McGuider hebben geen effect. Iemand een idee hoe dit op te lossen ?

p.s. Ook als ik de tijd op mijn Mio zeg twee uur later zet (16:02), dan gooit McGuider de tijd weer terug naar 14:02.....

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 09-09-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27517

Maverick_NL schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 23:38::
[...]
Ik heb Sygic Mobile Maps 2009
Versie 7.71
Draait prima op mijn nokia 5800 XpressMusic. Ik heb echter één probleem.
Telkens als ik satelliet ontvangst heb, springt de tijd van Sygic op GMT.
Weet iemand hoe ik dat kan voorkomen?
Jumpman schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:02:
[...]
Hier heb ik ook last van Nokia 5800 XM i.c.m. Sygic Mobile Maps 7.71. Nog geen oplossing gevonden.
Dit probleem heb ik dus ook met mijn Mitac Mio 168. Hebben jullie al een oplossing hiervoor gevonden ?

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 27517 op 10-09-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:17
Kan je in Sygic niet instellen dat hij je klok moet synchen met de gps-tijd? In iGO8 kan je dat doen, ben niet meer zeker in Sygic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Heb Nokia e51 en wil mobilemaps 10 instaleren ,als ik deze instaleer vraagt die op het kaartje of op de nokia e51 ,wat is het beste heb het nu op het geheugenkaartje geinstaleerd.
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Op je tel zelf :)

• 1475paul

• Fire69
Omdat de software toch maar iets van een 3MB inneemt, en het interne geheugen van je telefoon toch sneller zal zijn dan je SD-kaartje.
Maar als je't echt op je kaartje wil, ook goed hoor. :)

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:52
sneller
[edit]
Kane69 was ook sneller dan mij; het hangt ook van de snelheid van je sd-kaart af, ik heb nooit problemen gehad met installatie op de kaart.

[ Voor 91% gewijzigd door Eddos op 18-09-2010 09:40 ]

• 1475paul
Fire69 schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 09:37:
Omdat de software toch maar iets van een 3MB inneemt, en het interne geheugen van je telefoon toch sneller zal zijn dan je SD-kaartje.
Maar als je't echt op je kaartje wil, ook goed hoor. :)
Bedankt
Is veel sneller nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383414

Heb net Sygic Mobile Maps 10 geïnstalleerd op mijn HTC HD2 werkend onder windows mobile. alleen de interne GPS wordt niet gevonden. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Welke settings gebruik je voor de gps in Sygic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384849

Ik heb Sygic Drive versie 7.71 op mijn laptop geïnstalleerd met diverse landen van Europa. De landen staan elk in een aparte mapnaam in de directory Maps. Ik wil Poi's toevoegen van ANWB campings. Ik heb een bestand waarin alle ANWB campings van Europa staan. Moet ik nu in iedere landenmap het complete poibestand kopiëren?
Als ik het poibestand buiten de landenmappen in de directory Maps plaats krijg ik niks te zien.

Bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Je kunt POI's voor meerdere landen het beste in de wlc-map zetten.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Anoniem: 384849

Pinokkio, bedankt. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09-2023
Vandaag Sygic Mobile Maps 10 V8.22 Build R-14497 MD.
kaarten TA - 2010.09 (TeleAtlas) Europa
geinstalleerd. Alles werkt naar wens.
Alleen als ik een route instel gaat ie de route berekenen en zegt dan: Er kan geen route berekend worden (3).
Iemand hier een idee/
Ik houd me aanbevolen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 26-05 22:16
Dibbes schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:11:
Alleen als ik een route instel gaat ie de route berekenen en zegt dan: Er kan geen route berekend worden (3).
Heb hetzelfde. Zelfs met het berekenen van een route binnen Nederland... zie wel alle berekenstappen maar op het laatst krijg ik deze melding. O ja, draai met de Android G1, is waarschijnlijk een memory probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door BigSurf op 30-11-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
BigSurf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 13:59:
[...]

Heb hetzelfde. Zelfs met het berekenen van een route binnen Nederland... zie wel alle berekenstappen maar op het laatst krijg ik deze melding. O ja, draai met de Android G1, is waarschijnlijk een memory probleem.
Ook bij korte routes? (<5km)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bkah
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 24-05 19:23
[...]

Heb je hem soms nog op wandelroute staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmgn231
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-12-2023
bkah schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:32:
[...]

Heb je hem soms nog op wandelroute staan?
Dat vermoedde ik ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Dibbes schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 18:11:
Er kan geen route berekend worden
Heel af en toe krijg ik die melding ook. Telefoon uitzetten en opnieuw opstarten helpt bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 26-05 22:16
[...]
Heb een oudere versie geïnstalleerd (7.71). Deze werkt prima.... Kan hier denk ik niet de versie 10 kaarten op draaien. Route van Nederland naar Oostenrijk wordt zonder problemen berekend en weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dibbes
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09-2023
Ben weer terug naar 8.14 en deze werkt perfect. Leesinderdaad dat er nogal wat problemen met 8.22 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
Ik heb Sygic Mobile Maps 10 hoe kan ik mijn kaarten alleen updaten?
Heb nokia E5
en hoe kom ik dat te weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 19:02

gwystyl

Beugeltje dan maar?

1475paul schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 08:31:
Ik heb Sygic Mobile Maps 10 hoe kan ik mijn kaarten alleen updaten?
http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html
Heb nokia E5
wat voor besturinggsystem heeft die? Symbian? Maakt voor de kaarten trouwens niet uit, voor de software wel.
en hoe kom ik dat te weten?
Hint
sorry, dat was flauw, maar ook te makkelijk. We mogen hier niet verwijzen naar warez-sites, en de officiële updates zijn makkelijk te vinden lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
gwystyl schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 08:55:
[...]

http://www.sygic.com/index.php/en/how-to-buy.html

[...]

wat voor besturinggsystem heeft die? Symbian? Maakt voor de kaarten trouwens niet uit, voor de software wel.

[...]

Hint
sorry, dat was flauw, maar ook te makkelijk. We mogen hier niet verwijzen naar warez-sites, en de officiële updates zijn makkelijk te vinden lijkt me.
besturing symbian 60
maar ik zoek alleen de kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
gwystyl schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 08:55:
We mogen hier niet verwijzen naar warez-sites, en de officiële updates zijn makkelijk te vinden lijkt me.[/sub]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel van de problemen die in dit topic gemeld worden, veroorzaakt worden door het installeren van gebrekkige, niet-officiële versies van Sygic Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
prijk schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:10:
[...]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel van de problemen die in dit topic gemeld worden, veroorzaakt worden door het installeren van gebrekkige, niet-officiële versies van Sygic Mobile.
Toch doet men dan iets verkeerd, ik heb ook een 'probeerversie' en die draait als een zonnetje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132697

Hallo,

ik heb zelf een Nokia E51 met Sygic erop. Deze werkt met een externe bluetooth gps muis.
Wat mijn vriendin betreft: zij heeft een Nokia 5530 waarop ik Sygic op geplaatst heb. Ik krijg deze versie echter niet werkend omdat hij geen verbinding kan maken met dezelfde bluetooth gps muis? Ik heb het toestel gepaired met deze muis maar sygic kan dus geen verbinding maken met deze gps receiver.

Heeft iemand een idee hoe ik dit dien op te lossen of me kan zeggen waar ik hierover meer informatie kan vinden?
Alvast hartelijk dank!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoerTien
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Anoniem: 132697 schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 13:55:
Hallo,

ik heb zelf een Nokia E51 met Sygic erop. Deze werkt met een externe bluetooth gps muis.
Wat mijn vriendin betreft: zij heeft een Nokia 5530 waarop ik Sygic op geplaatst heb. Ik krijg deze versie echter niet werkend omdat hij geen verbinding kan maken met dezelfde bluetooth gps muis? Ik heb het toestel gepaired met deze muis maar sygic kan dus geen verbinding maken met deze gps receiver.

Heeft iemand een idee hoe ik dit dien op te lossen of me kan zeggen waar ik hierover meer informatie kan vinden?
Alvast hartelijk dank!!!
Heb je al geprobeerd om via het menu instellingen en dan GPS hardware -> Automatisch zoeken een verbinding te maken? Ik heb zelf een E71 met interne GPS maar dat werkt als een trein.

Welke versie van Sygic gebruik je BTW?

• PinokkioTV
Via menu - GPS - hardware - automatisch zoeken zou je op de Nokia 5530 de GPS ontvanger moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iemand enig idee of het mogelijk is een postcode in te voeren? In anders posts zie ik dat de eerste vier cijfers alleen werken, maar zelfs dit werkt bij mij niet. Iemand een idee?
Ik heb afgelopen jaren al enkele malen Sygic geprobeerd, maar elke keer blijkt dat het net niet volledig werkt. Of de auto-zoom werkt niet naar behoren, of het zoek-proces is net niet goed geoptimaliseerd.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97602

Vraagje:

ik heb een nieuwe originele (d.d. 18-08-2010) Sygic mobile maps 10 Europe op DVD aangeschaft voor mijn Nokia N97.
Versie 8.12 Build R-11626 MD
Kaartversie 7.80

Maar middels Sygic assistant krijg ik steeds de melding dat er nog geen updates/upgrades zijn.
Nu lees ik op deze Sygic topics dat er al nieuwere versies zijn o.a.
Sygic Mobile Maps 10 V8.22 Build R-14497 MD.
En dat er zelfs al tussen versies waren.
Mijn vraag is dan ook, wat is nu de allernieuwste versie van Sygic mobile maps 10, en liever nog wat is er na mijn boven omschreven versie inmiddels aan updates verschenen.
Want dan kan ik daarover Sygic gaan benaderen.
Gaarne uw hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
ik heb ook een originele versie op memory kaar
hoe kan ik mijn kaarten updaten natuurlijk mits betaling
versie 8.12
kaarten 7.80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393431

gebruik mobile maps 10 vers7.8
in combinatie met samsung omnia ll
heb de volgende problemen verlies vrij snel signaal vd satteliet
reageerd soms iets te laat ( net voorbij kruising)positei ook niet altijd nauwkeurig bv net naast de snelweg op paralelweg 100meter en krijg dan natuurlijk vreemde aanwijzigingen,
mogelijk instellingen omnia aanpassen??
instellingen nu zijn:
com 7 progam
com 9 hardware
auto
baudrade 4800
sntp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97602

Anoniem: 97602 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:57:
Vraagje:

ik heb een nieuwe originele (d.d. 18-08-2010) Sygic mobile maps 10 Europe op DVD aangeschaft voor mijn Nokia N97.
Versie 8.12 Build R-11626 MD
Kaartversie 7.80

Maar middels Sygic assistant krijg ik steeds de melding dat er nog geen updates/upgrades zijn.
Nu lees ik op deze Sygic topics dat er al nieuwere versies zijn o.a.
Sygic Mobile Maps 10 V8.22 Build R-14497 MD.
En dat er zelfs al tussen versies waren.
Mijn vraag is dan ook, wat is nu de allernieuwste versie van Sygic mobile maps 10, en liever nog wat is er na mijn boven omschreven versie inmiddels aan updates verschenen.
Want dan kan ik daarover Sygic gaan benaderen.
Gaarne uw hulp.
Heb Sygic benaderd, en volgens hun is de laatste nieuwe versie, de versie als hierboven omschreven, maar met dien verschil dat er nu wat bugs uit zijn gehaald, en verder de speedcams (*.cam) recenter zijn.
De support van Sygic laat wat mij betreft te wensen over, het is geen of amper een reactie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Het wachten is op Europese providers (heb je eigenlijk al, alleen bieden ze hun producten zo nog niet aan) en dan schakelt iedereen over op online navigatiesystemen. Misschien gaan de telecomproviders het wel zelf aanbieden, is weer eens wat anders als een e-mailadres en ze moeten wat verzinnen om hun businessmodel niet de videotheken en platenwinkels achterna te zien gaan want die sms en belbundels blijven geen stand houden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393431

gebruik mobile maps 10 vers7.8
in combinatie met samsung omnia ll
heb de volgende problemen verlies vrij snel signaal vd satteliet
reageerd soms iets te laat ( net voorbij kruising)positei ook niet altijd nauwkeurig bv net naast de snelweg op paralelweg 100meter en krijg dan natuurlijk vreemde aanwijzigingen,
mogelijk instellingen omnia aanpassen??
instellingen nu zijn:
com 7 progam
com 9 hardware
auto
baudrade 4800
sntp server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
weet iemand wanneer mobile maps 10 uitkomt voor wm 7 mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
heb versie 8.12 kaarten 7.80
kun je alleen de kaarten updaten ?
zoja waar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:52

Sebazzz

3dp

1475paul schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:54:
weet iemand wanneer mobile maps 10 uitkomt voor wm 7 mobile
Er zal vast wel iemand zijn die dat weet ja.

Los daarvan bedoel je Windows Phone denk ik? Ik denk niet dat daar die software voor uitkomt, je mag geen native developement doen voor Windows Phone (itt iPhone en Android), en aangezien Sygic in C++ is geschreven wordt dat hem niet.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239880

ik heb mcguider 10, maar ik vraag me af of er al kaarten van 2011 zijn. En zo ja, waar ik die kan vinden
heb symbian als besturingssysteem (nokia n95)
Heb zelf kaarten van september 2010 als ik me niet vergis, maar er veranderd nogal eens wat.
Zoek teleatlas kaarten.

ben trouwens zeer tevreden erover. heb nog maar 1x problemen ermee gehad, maar dat kwam door eigen fouten (verkeerd huisnummer e.d.) Tomtom van me vriendin heeft er meer fouten in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horsterhoek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08-2011
Ik ben al dagenlang aan het kijken naar een bestand of programma waar ik bijvoorbeeld ov2 bestanden kan converteren naar upi bestanden, wie kan mij helpen want ik vind geen bruikbare of krijg van allerlei waarschuwingen bij het downloaden ervan. Ik ben in het bezit van Sygic mobile maps 10 Drive 10 en versie 8.24 en wil graag nuttige plaatsen toevoegen in mijn maps. :-(
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Als je je probleem plaatst, vermeld dan altijd het versienummer en welke Sygic (Mobile, Drive, McGuider) je precies gebruikt.