Gisteren weer eens McGuider (v7.70) aangezet onderweg van werk naar huis. De nieuwe Hubertustunnel in Den Haag/Scheveningen staat uiteraard nog niet op de McGuider kaart aangegeven, maar nadat ik op mijn Samsung Innov8 de app GPS+ had gedraaid (haalt a-gps data op, 1 week geldig), maakt McGuider netjes melding van de tunnel...ook wordt netjes het resterend aantal km's aangegeven in de tunnel (1,5km lang), ook al is het gps signaal inmiddels helemaal weggevallen. Mooie feature GPS+ (icm McGuider).
Ik heb zelf persoonlijk nog nooit iets gemerkt aan de routes. TomTom had zo ook wel eens een route waar je zelf een betere op weet.DjWannaB2002 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:38:
Hoe zijn ze ondertussen bij Sygic met het berekenen van een route? De laatste keer dat ik er mee bezig ben geweest (3/4jaar geleden) toen was dat nog echt bagger! Hele onlogische routes werden er berekend. Kon in ieder geval niet tippen aan de concurrenten als TomTom of iGO
Zie het al, nog niet altijd even best dus:
[...]
Oh ik zeker wel hoor, het vervelende is dat je daardoor een relatief onbetrouwbaar gevoel overhoudt aan McGuider. Dus wanneer ik echt eens een keer met de auto op pad ga, dwz verder dan Randstad, dan ga ik toch voor mijn Route66 Mobile 8 navigatie.Gaitman schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 12:26:
[...]
Ik heb zelf persoonlijk nog nooit iets gemerkt aan de routes....
Weet je zeker dat dat Sygic was?DjWannaB2002 schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 10:38:
Hoe zijn ze ondertussen bij Sygic met het berekenen van een route? De laatste keer dat ik er mee bezig ben geweest (3/4jaar geleden) toen was dat nog echt bagger!
Zoals je in de startpost kunt lezen, is het programma pas sinds 2008 leverbaar.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
3/4 is net zoiets als 6/8, 9/12 en 12/16 ...
oftewel: driekwart (jaar) !
[ Voor 69% gewijzigd door marklinfan op 19-03-2009 14:02 ]
Ik hoop dat iemand mij met dit probleempje kan helpen...
Ik heb een aantal upi gedownload en op mijn telefoon gezet. Geen probleem. Ik zie keurig netjes de poi-tjes (in dit geval de flitspalen), maar zodra ik de waarschuwingsfunctionaliteit aanzet en ik kom in de buurt van een flitspaal krijg ik een "unexpected error" bericht te zien waarna McGuider zich afsluit.
Hoe kan ik de waarschuwingen inschakelen zonder fouten en ongemakken???
Ik heb een aantal upi gedownload en op mijn telefoon gezet. Geen probleem. Ik zie keurig netjes de poi-tjes (in dit geval de flitspalen), maar zodra ik de waarschuwingsfunctionaliteit aanzet en ik kom in de buurt van een flitspaal krijg ik een "unexpected error" bericht te zien waarna McGuider zich afsluit.
Hoe kan ik de waarschuwingen inschakelen zonder fouten en ongemakken???
Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...
dat zeg ik dus 3/4. Zomer 2008pven schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:33:
[...]
Weet je zeker dat dat Sygic was?
Zoals je in de startpost kunt lezen, is het programma pas sinds 2008 leverbaar.
[ Voor 27% gewijzigd door 13art op 19-03-2009 15:29 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Beste,
Ik gebruik de laatste versie van McGuider op mn N96, moet zeggen dat ik weinig problemen er mee heb. Nu wil ik eens kijken wat er allemaal mee te doen is, dus ook de kleuren veranderen met S.Color. Misschien een idee van McGuider zelf om de meeste kleuren van intrieuren van auto's mee te geven dat je dat mee kan laten lopen ;-) 1 geheel is toch mooier denk ik....
Weet iemand van jullie hoe ik nu de kleuren kan veranderen? Ik heb S.Color 16.2 binnen maar weet verder niet wat ik nu moet doen
Wie kan mij helpen svp?
Groetjes,
Mikebas1
Ik gebruik de laatste versie van McGuider op mn N96, moet zeggen dat ik weinig problemen er mee heb. Nu wil ik eens kijken wat er allemaal mee te doen is, dus ook de kleuren veranderen met S.Color. Misschien een idee van McGuider zelf om de meeste kleuren van intrieuren van auto's mee te geven dat je dat mee kan laten lopen ;-) 1 geheel is toch mooier denk ik....
Weet iemand van jullie hoe ik nu de kleuren kan veranderen? Ik heb S.Color 16.2 binnen maar weet verder niet wat ik nu moet doen
Wie kan mij helpen svp?
Groetjes,
Mikebas1
Ik heb hetzelfde probleem, maar nu ben ik benieuwd welke Ov2upiTranslator jij dan gebruikt?babybox schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 17:41:
Edit dus:
opgelost
had de verkeerde ov2upi translator
Sygic McGuider
Geweldig programma. Draait hierzo op een Samsung Innov8. Vindt makkelijk en snel een route. En supergebruiksvriendelijk. Weet toevallig iemand waar ik extra Nederlandse stemmen kan downloaden?
We gaan er wel vanuit dat je de alt toets weet te vinden op je toetsenbord
Geweldig programma. Draait hierzo op een Samsung Innov8. Vindt makkelijk en snel een route. En supergebruiksvriendelijk. Weet toevallig iemand waar ik extra Nederlandse stemmen kan downloaden?
Nee, ¾ is een driekwart jaar. 3/4 is drie of vier jaarmarklinfan schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 13:59:
3/4 is net zoiets als 6/8, 9/12 en 12/16 ...
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
die 'grappige' stemmen zijn echt niks. Heb ze ook . Maar ze hebben een beperkte vocabulaire en de grappen weet je na een paar keer wel. Die gaan heel snel irriteren. Ik houd het gewoon bij maria.Sebazzz schreef op donderdag 19 maart 2009 @ 21:03:
Sygic McGuider![]()
Verwijderd
ik rijd ongeveer anderhalf jaar met sygic gebruik het elke dag maar het nergens geen problemen mee kom overal zonder problemen en zonder omrijden dus begrijp het niet helemaal gewoon op een n95 op de microsd kaartje!
maar weet iemand of mcguider ook al werkt op een nokia 5800
maar weet iemand of mcguider ook al werkt op een nokia 5800
Dat werkt nog niet. Garmin is tot nu toe de enige die S60v5 ondersteund en TomTom heeft aangegeven geen software uit te gaan brengen voor S60v5.
Ik snap zelf ook niet wat mensen steeds moeten met die verrekte stemmen! Het is een leuke gimmick als het toevallig kan, maar om er nou hemel en aarde voor te gaan bewegen..... je irriteert je er na verloop van tijd alleen maar aan. En al die extra stemmen die er nu zogenaamd voor Sygic te vinden zijn op internet.... inderdaad allemaal brandhout! Allemaal vertaald van stomstom-packs, deels zo slecht dat Sygic ze niet in de juiste context weet te plaatsen. Lees dit topic er maar op na
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Je weet pas hoe slecht ze zijn als je ze hebt, jullie hebben wel gelijk hoor
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
heeft iemand de meest recente flitspalen voor benelux?? het lukt mij maar niet om de bestanden (poiedit) te converteren zodat mcguider hem snapt
Lees op de marktplaats (zie: Advertentienr.:238959778) dat deze navigatie ook beschikbaar is op de nokia 5800 XpressMusic. Wie weet hier meer van? Voor zo ver ik weet is dit niet mogelijk.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
De foto van de Nokia 5800 lijkt niet op Sygic. oor zoer ik weet (en ik heb het getest), werkt deze versie van Sygic NIET op de 5800pinokkia schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:57:
Lees op de marktplaats (zie: Advertentienr.:238959778) dat deze navigatie ook beschikbaar is op de nokia 5800 XpressMusic. Wie weet hier meer van? Voor zo ver ik weet is dit niet mogelijk.
Maar binnenkort kan je het zelf testen ...
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik Mcguider nu ook op mijn SE X1 en draait vloeiend, zelf navigeren op de kaart zelf en dan een routeplanner starten, super 
De mogelijkheden zijn echt geweldig, heeft meer weg van een do it all navigatie(wandel en fietsen inbegrepen) dan alleen auto.
Er zijn wel een paar fouten in de routeplanner gekomen, maar dit komt volgens mij doordat de wegen een prioriteit krijgen om te gebruiken bij berekening. We hebben een boulevard in de buurt, maar hij pakt de rondweg, dit is dan wel om, maar sneller.
De mogelijkheden zijn echt geweldig, heeft meer weg van een do it all navigatie(wandel en fietsen inbegrepen) dan alleen auto.
Er zijn wel een paar fouten in de routeplanner gekomen, maar dit komt volgens mij doordat de wegen een prioriteit krijgen om te gebruiken bij berekening. We hebben een boulevard in de buurt, maar hij pakt de rondweg, dit is dan wel om, maar sneller.
Verwijderd
Enige Nav applicatie die werkt op een Nokia 5800 Xpress Music (Symbian s60 5th) is op dit moment Garmin Mobile XT v5.00.30. Alle anderen (McGuider, TomTom, Route66) werken niet tot op heden.
Verwijderd
Beste medeMcGuiders,
ook ik ben op zoek naar alternatieve stemmen, input welkom ! Nee ik hoef niet te horen dat je ze brandhout vindt, maar òf en waar ze zijn te vinden. Als (ex)vlaming prefereer ik nu eenmaal een andere uitspraak dan die van Maria.
Mijn ander probleem : bij het naderen van een POI , waarbij ik heb ingesteld dat-ie mij moet waarschuwen, crasht het programma (unexpected error).
De POI's worden keurig op de kaart aangegeven, maar zodra de afstand tot de POI is bereikt waarop ik een signaal moet horen : pats, weg...
Als ik instel dat hij niet moet waarschuwen blijft hij keurig doornavigeren !
Wat is er mis ? M'n OGG-geluisbestanden ?
Wie heeft hier ervaring mee ?
ook ik ben op zoek naar alternatieve stemmen, input welkom ! Nee ik hoef niet te horen dat je ze brandhout vindt, maar òf en waar ze zijn te vinden. Als (ex)vlaming prefereer ik nu eenmaal een andere uitspraak dan die van Maria.
Mijn ander probleem : bij het naderen van een POI , waarbij ik heb ingesteld dat-ie mij moet waarschuwen, crasht het programma (unexpected error).
De POI's worden keurig op de kaart aangegeven, maar zodra de afstand tot de POI is bereikt waarop ik een signaal moet horen : pats, weg...
Heeft iemand enig idee of Sygic plannen heeft om McGuider te gaan ontwikkelen voor de (non-touchscreen) BlackBerry Devices. Baal er flink van dat deze opzich perfect ogende telefoon met interne GPS geen degelijke On-Board Navigatiemogelijkheden heeft.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
die extra stemmen zijn ingesproken door bekende nederlanders zoals kim holland etc. Maar als je ze hebben wilt mail me dan maar. Je vind wel een mailadres op één van mn sites. Voor dat poi probleem is een patch. Ook daar kun je me voor mailen.Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:06:
Beste medeMcGuiders,
Verwijderd
ook ik heb het probleem van unexpected error bij poi's. meerdere gebruikers hebben dit. zou het niet eenvoudiger zijn om de oplossing gewoon op de site te zetten.
groeten Laundryman
groeten Laundryman
Ik weet niet of die patch wel legaal is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:10:
ook ik heb het probleem van unexpected error bij poi's. meerdere gebruikers hebben dit. zou het niet eenvoudiger zijn om de oplossing gewoon op de site te zetten.
groeten Laundryman
Als iemand dat zeker weet dan wil ik hem wel beschikbaar stellen door hem te uploaden naar een server.
[*edit] google eens op mcguider symbian fix
[ Voor 7% gewijzigd door Artwido op 24-03-2009 21:19 ]
Kan ik bij McGuider versie 7.70, kaartversie 7.80 voor S60 de vermelding van internationale wegnummers wegfilteren en alléén de vermelding van nationale wegnummers krijgen?
Als ik wil navigeren naar 's-Hertogenbosch krijg ik een unexpected error, Den Bosch is onbekend. Tip?
Als ik wil navigeren naar 's-Hertogenbosch krijg ik een unexpected error, Den Bosch is onbekend. Tip?
Verwijderd
Ik heb hier ook last van dat alle np's alleen hoorbaar zijn als er een route is gepland.Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:21:
Sygic McGuider versie 7.70 Build 1458 (Kaartversie 7.8)
Ik gebruik Sygic 2009 nu een aantal weken, bevalt super, heb alleen 1 vraag.
De flitspalen doen het perfect als ik een route heb gepland, dan zie ik alle flitspalen, maar ik rij dezelfde weg al een aantal jaar, dus hoef daar eigenlijk geen weg te plannen, wil alleen weten of er flitspalen staan, kun je ook de flitspalen laten werken zonder dat je een route hebt gepland?
Kan dit namelijk nergens terugvinden.
Alvast bedankt
De oude versie deed het altijd.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds een week een Nokia E71. Door alle positieve reacties besloten om McGuider te gaan gebruiken als navigatiesoftware. Nadat ik de mappen Drive, maps en Res op het SD kaartje had geinstalleerd moest ik de file SetupSymbianS60.sis laten lopen. Toen ik dat probeerde kreeg ik de melding dat windows dit programma niet kon openen omdat niet bekend was welk programma hiervoor gebruikt moet worden. Kan iemand mij vertellen welk programma ik hiervoor moet gebruiken en waar ik dat programma kan vinden?
Het kan ook best zijn dat ik iets anders verkeerd doe, dus als iemand suggesties heeft......
Ik heb sinds een week een Nokia E71. Door alle positieve reacties besloten om McGuider te gaan gebruiken als navigatiesoftware. Nadat ik de mappen Drive, maps en Res op het SD kaartje had geinstalleerd moest ik de file SetupSymbianS60.sis laten lopen. Toen ik dat probeerde kreeg ik de melding dat windows dit programma niet kon openen omdat niet bekend was welk programma hiervoor gebruikt moet worden. Kan iemand mij vertellen welk programma ik hiervoor moet gebruiken en waar ik dat programma kan vinden?
Het kan ook best zijn dat ik iets anders verkeerd doe, dus als iemand suggesties heeft......
Je moet dat programma niet op de computer uitvoeren, maar op de telefoon. Dit kan via bestandsbeheer.
Ik heb het nu een tijdje draaien op mijn E66 en het valt me alleszins mee!
@ Der Honk:
Je kunt het wel via de Nokia PC Suite installeren op je telefoon, moet je uiteraard wel een verbinding hebben.
@ Der Honk:
Je kunt het wel via de Nokia PC Suite installeren op je telefoon, moet je uiteraard wel een verbinding hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door Sherlock op 26-03-2009 11:33 ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Alles is geinstalleerd en ik heb de applicatie verplaatst naar mijn hoofdmap. Nu wordt er gevraagd om kaart te selecteren. De enige optie die ik heb is McGuider 2009.mlm. Indien ik kies voor deze optie krijg ik de melding "Er is geen licentiebestand voor deze kaart gevonden. Controleer of de SD kaart niet tegen schrijven is beveiligd". Vervolgens de optie Activeren. Dan krijg ik de melding Er is geen juiste activeringscode voor deze kaart gevonden. Wat moet ik nu doen?
je toestel 5x aan en uit zetten, dan vraagt ie niet meer om de activatie. heb ik ook gedaanVerwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:
Alles is geinstalleerd en ik heb de applicatie verplaatst naar mijn hoofdmap. Nu wordt er gevraagd om kaart te selecteren. De enige optie die ik heb is McGuider 2009.mlm. Indien ik kies voor deze optie krijg ik de melding "Er is geen licentiebestand voor deze kaart gevonden. Controleer of de SD kaart niet tegen schrijven is beveiligd". Vervolgens de optie Activeren. Dan krijg ik de melding Er is geen juiste activeringscode voor deze kaart gevonden. Wat moet ik nu doen?
Verwijderd
Misschien even de goede code invoeren?Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 12:25:
Verwijderd
Na de POI-bugfix werken de geluidjes voor NP's nu wel , ongeacht of er een route is gepland of niet.Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 19:37:
[...]lief1981 schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 12:21:
Sygic McGuider versie 7.70 Build 1458 (Kaartversie 7.8)
Ik gebruik Sygic 2009 nu een aantal weken, bevalt super, heb alleen 1 vraag.
De flitspalen doen het perfect als ik een route heb gepland, dan zie ik alle flitspalen, maar ik rij dezelfde weg al een aantal jaar, dus hoef daar eigenlijk geen weg te plannen, wil alleen weten of er flitspalen staan, kun je ook de flitspalen laten werken zonder dat je een route hebt gepland?
Kan dit namelijk nergens terugvinden.
Alvast bedankt
Ik heb hier ook last van dat alle np's alleen hoorbaar zijn als er een route is gepland.
De oude versie deed het altijd.
Mijn vraag is nu juist : kan ik net als bij Tomtom alleen de flitspaalwaarschuwingen laten werken die alleen in mijn rijrichting werken, en niet die om de hoek van een zijstraat , of onder het viaduct staan waar ik overheen rij ?
Verwijderd
Ik ben van plan om voor mijn PDA MIO P350 ook de McGuider software aan te schaffen, vooral na het lezen van deze topic.
Is ergens uit te zoeken wat de allerlaatste update is, en welke eventuele veranderingen er zijn, wat betreft de software? En wat is eventueel de meest recente kaartupdate (dus zeg maar van het laatste kwartaal)
Is ergens uit te zoeken wat de allerlaatste update is, en welke eventuele veranderingen er zijn, wat betreft de software? En wat is eventueel de meest recente kaartupdate (dus zeg maar van het laatste kwartaal)
Verwijderd
Als je McGuider gaat aanschaffen heb je ook de nieuwste kaart dus lijkt mij je vraag voor de recentste kaartupdate een beetje overbodig.Verwijderd schreef op zaterdag 28 maart 2009 @ 19:54:
Ik ben van plan om voor mijn PDA MIO P350 ook de McGuider software aan te schaffen, vooral na het lezen van deze topic.
Kijk anders is even hier en stel daar dan je vraag over de kaartversie, dat is denk ik de kortste klap
Verwijderd
Dat lijkt idd logisch, en daar ga je dan ook van uit, maar ervaring met andere merken bleek dat het ook anders kan gaan, dan denk je dat je 'up to date' bent,Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 12:12:
[...]
Als je McGuider gaat aanschaffen heb je ook de nieuwste kaart dus lijkt mij je vraag voor de recentste kaartupdate een beetje overbodig.
Kijk anders is even hier en stel daar dan je vraag over de kaartversie, dat is denk ik de kortste klaphttp://www.mcguider.com/nl/product_info.html

Vandaar mijn vraag
Thx voor de link, zal eens gaan snuffelen.
Verwijderd
Ja oké, ik heb net even gekeken wat de laatste kaartupdate was van mijn kaarten en die zijn van 11 november 2008 dus dat is vrij recent.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 13:10:
[...]
Dat lijkt idd logisch, en daar ga je dan ook van uit, maar ervaring met andere merken bleek dat het ook anders kan gaan, dan denk je dat je 'up to date' bent,vervolgens kom je er achter dat de nieuwe weg/rotonde bij jouw in de buurt, die al ongeveer een half jaartje gereed is, er niet op staat.... Dan moet je vaak eerst weer updaten al of niet gratis...
![]()
Vandaar mijn vraag![]()
Thx voor de link, zal eens gaan snuffelen.
Het zal allicht wel een keer voorkomen dat er een rotonde of een hele nieuwe weg niet staat aangegeven maar qua routeplanning zal dit toch niet zo,n heel groot probleem zijn.
Verwijderd
Vertel eens: POI-bugfix waar vind ik die?Verwijderd schreef op vrijdag 27 maart 2009 @ 19:12:
[...]
Na de POI-bugfix werken de geluidjes voor NP's nu wel , ongeacht of er een route is gepland of niet.
Mijn vraag is nu juist : kan ik net als bij Tomtom alleen de flitspaalwaarschuwingen laten werken die alleen in mijn rijrichting werken, en niet die om de hoek van een zijstraat , of onder het viaduct staan waar ik overheen rij ?
Overigens als ik een route plan dan laat hij alleen de POI's horen in mijn rijrichting
Verwijderd
hoe heb jij het werkend gekregen op je E66 ??Sherlock schreef op donderdag 26 maart 2009 @ 11:04:
Ik heb het nu een tijdje draaien op mijn E66 en het valt me alleszins mee!
@ Der Honk:
ik krijg steeds de melding low disk space
OMG. 
Haal snel weg als je hier ook nog wil terug komen!

Fire69 schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 09:05:
OMG.
Heb nu sinds december Sygic in gebruik als navigatie, niet frequent overigens (2x serieus gebruik per maand) op een Nokia E51 met losse Adapt GPS muis (erg goede GPS ontvanger).
De applicatie loopt tijdens navigatie wel eens stuk, hij is dan ineens afgesloten (valt op omdat de backlight uit gaat). Als je hem dan opnieuw start gaat hij wel weer netjes verder navigeren naar het eerder opgegeven adres (hoewel dit ook niet altijd goed gaat).
Daarnaast geeft hij de laatste tijd vaak aan: "Kan geen route berekenen". Dit gebeurd direct na "Gereed" te hebben ingedrukt. Afsluiten van de app en opnieuw starten helpt daartegen.
De applicatie loopt tijdens navigatie wel eens stuk, hij is dan ineens afgesloten (valt op omdat de backlight uit gaat). Als je hem dan opnieuw start gaat hij wel weer netjes verder navigeren naar het eerder opgegeven adres (hoewel dit ook niet altijd goed gaat).
Daarnaast geeft hij de laatste tijd vaak aan: "Kan geen route berekenen". Dit gebeurd direct na "Gereed" te hebben ingedrukt. Afsluiten van de app en opnieuw starten helpt daartegen.
[ Voor 4% gewijzigd door Arnout op 31-03-2009 11:17 ]
Weinig helpvol, maar ik heb er niks bijzonders voor hoeven doen. Gewoon het installatiebestand op mijn SD-kaart gezet en verder ging het allemaal vanzelf.Verwijderd schreef op zondag 29 maart 2009 @ 22:06:
[...]
hoe heb jij het werkend gekregen op je E66 ??
ik krijg steeds de melding low disk space
Verwijderd
Hoe groot is je intern geheugen dan ??Sherlock schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 11:25:
[...]
Weinig helpvol, maar ik heb er niks bijzonders voor hoeven doen. Gewoon het installatiebestand op mijn SD-kaart gezet en verder ging het allemaal vanzelf.
Geheugen in gebruik: 38 MB
Vrij Geheugen: 81 MB
Geheugenkaart:
In gebruik: 972 MB
Vrij: 904 MB
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn SD card met de Mcguider software gekregen via Tele-Atlas.
Supersnel, maandag besteld, en vandaag in huis.
Erg benieuwd hoe een en ander zal werken.....
Maar... als ik alles 'volgens het boekje' installeer, gebeurt er totaal niets! Zodra ik de kaart in mijn pda stop, zou hij moeten beginnen met de installatie, maar er gebeurt echt helemaal niets, noppes! Ook via programma's .> verkenner > storage kaart, kan mijn pda niets vinden. Ook een andere adapter heb ik geprobeerd, geen resultaat. Als laatste heb ik hem ook in mijn PC geprobeerd, en die kan ook helemaal niets vinden.
Ik denk dat het kaartje defect is of geen software bevat...
Heeft iemand anders al eens zoiets vreemds meegemaakt?
Morgen maar eens bellen...
.
Voor de liefhebbers: Ik gebruik een MITAC Mio P350 PDA (TT en Miomap draait er ook goed op)
Groeten,
Lexter
Supersnel, maandag besteld, en vandaag in huis.
Erg benieuwd hoe een en ander zal werken.....
Maar... als ik alles 'volgens het boekje' installeer, gebeurt er totaal niets! Zodra ik de kaart in mijn pda stop, zou hij moeten beginnen met de installatie, maar er gebeurt echt helemaal niets, noppes! Ook via programma's .> verkenner > storage kaart, kan mijn pda niets vinden. Ook een andere adapter heb ik geprobeerd, geen resultaat. Als laatste heb ik hem ook in mijn PC geprobeerd, en die kan ook helemaal niets vinden.
Ik denk dat het kaartje defect is of geen software bevat...
Heeft iemand anders al eens zoiets vreemds meegemaakt?
Morgen maar eens bellen...

Voor de liefhebbers: Ik gebruik een MITAC Mio P350 PDA (TT en Miomap draait er ook goed op)
Groeten,
Lexter
Heb gisteren de voorgeinstalleerde navigatiesoftware (Route66) op m'n 6110 navigator vervangen door Sygic McGuider 7.7. Erg mooie Tomtom-kloon, die best aardig draait op de 6110N. Heb 'm nog weinig gebruikt, maar ziet er veel belovend uit!
Verwijderd
Ook ik krijg na een minuutje navigeren elke keer “Unexspected error” in beeld. Programma wordt daarna autom. afgesloten. Ik gebruik Mcguider V7.70 Kaartversie 7.80 op de N96. Ik heb hiervoor geen andere versie van MCguider gehad. Ik heb alle “Nuttige punten” uitgezet maar probleem blijft jammergenoeg.
Moet ik ook in het menu “Wijzig radar restrichtie-opties” de vinkjes uitzetten bij “radarwaarschuwing inschakelen”; “Waarschuwingsgeluid inschakelen en “Toon radars op kaart”? Of maakt dat toch niet uit omdat ik alle “Nuttige punten” al heb uitgeschakeld?
Misschien dat de “POI-bugfix” het probleem oplost? In dit topic werd geopperd op “mcguider symbian fix” te googlen. Maar kom de fix nergens tegen? Iemand die de oplossing weet?
Moet ik ook in het menu “Wijzig radar restrichtie-opties” de vinkjes uitzetten bij “radarwaarschuwing inschakelen”; “Waarschuwingsgeluid inschakelen en “Toon radars op kaart”? Of maakt dat toch niet uit omdat ik alle “Nuttige punten” al heb uitgeschakeld?
Misschien dat de “POI-bugfix” het probleem oplost? In dit topic werd geopperd op “mcguider symbian fix” te googlen. Maar kom de fix nergens tegen? Iemand die de oplossing weet?
Heb sygic 7.71 op mijn nokia 5800 draaien maar ook hier na even te navigeren op een snelweg verschijnt er "unexpected error" en sluit sygic meteen af.
Heb ook gezocht zoals aangegeven naar een bugfix maar kan ook niks vinden.
Heb ook de poi's disabled en alle waarschuwings geluiden uitgezet.
Als het werkt is het een geweldig alternatief t.o.v. tomtom
Al contact opgenomen met Sygic? Als het niet werkt zoals verwacht kan je altijd nog je geld terug vragen...migeye schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:31:
Heb sygic 7.71 op mijn nokia 5800 draaien maar ook hier na even te navigeren op een snelweg verschijnt er "unexpected error" en sluit sygic meteen af.
Verwijderd
Heb je een eerdere oude versie van McGuider erop gehad? Dan moet je de card formateren en de installatie opnieuw uitvoeren.migeye schreef op woensdag 08 april 2009 @ 15:31:
Dit was de oplossing idd.Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:49:
[...]
Heb je een eerdere oude versie van McGuider erop gehad? Dan moet je de card formateren en de installatie opnieuw uitvoeren.
thanks.
Ik probeer Sygic McGuider 7.70 op mijn Nokia E71 (Symbian S60 3th) te installeren. Bij het installeren gaat alles schijnbaar goed, maar wanneer ik het programma probeer te starten krijg ik "Low Disk Space". Ik krijg dit zowel bij het installeren op mijn telefoon als op de SD-kaart (Transcend class 6 8Gb Micro-SDHC kaart)
Ligt dit eraan, dat McGuider niet werkt met 8Gb kaartjes? Meen dat ergens gelezen te hebben...
Ligt dit eraan, dat McGuider niet werkt met 8Gb kaartjes? Meen dat ergens gelezen te hebben...
http://www.google.com/sea...official&client=firefox-amonnick schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:21:
Ik probeer Sygic McGuider 7.70 op mijn Nokia E71 (Symbian S60 3th) te installeren. Bij het installeren gaat alles schijnbaar goed, maar wanneer ik het programma probeer te starten krijg ik "Low Disk Space". Ik krijg dit zowel bij het installeren op mijn telefoon als op de SD-kaart (Transcend class 6 8Gb Micro-SDHC kaart)
direct een hit op de FAQ van McGuider, lijkt me stap 1 ;-)
Verwijderd
Ik vind het jammer dat er niet meer trial versies van navigatieprogrammatuur zijn. Wat dat betreft kunnen velen een voorbeeld nemen aan Navigon. Die kun je gewoon kosteloos uitproberen. Niet meer dan logisch als je zoiets aan wilt schaffen toch?
Nu is het maar een beetje gissen waar je goed aan doet..
Nu is het maar een beetje gissen waar je goed aan doet..
Verwijderd
Is er iemand die ervaring heeft met McGuider op een HTC Touch HD?
Ik heb het geprobeerd met Route 66 maar dat werkte niet goed op mijn HD.
groetjes Melcom
Heb je pven in "wat is de beste navigatiesoftware voor d..." gelezen? Ik zie niets van het gewenste terug in je bericht.

Ik heb het geprobeerd met Route 66 maar dat werkte niet goed op mijn HD.
groetjes Melcom
Heb je pven in "wat is de beste navigatiesoftware voor d..." gelezen? Ik zie niets van het gewenste terug in je bericht.
[ Voor 32% gewijzigd door pven op 21-04-2009 19:48 ]
Jahoor, dat werkt prima. Het 3.8"-scherm is wat dat betreft wel een hele verademing
Mmm... hoe staat het met de Sygic en de iPhone gaat dat al samen? of zijn er andere mogelijkheden.
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
hebben jullie bij de versie 7.71 ook dat de rijbaanbegeleiding het niet doet?
ik had voorheen 7.7 op de N82 waar dat prima werkte, maar nu op de 5800 zie ik het niet meer.
Zonde want was een prima aanvulling.
ik had voorheen 7.7 op de N82 waar dat prima werkte, maar nu op de 5800 zie ik het niet meer.
Tijd van werken, tijd van rusten
idd ben ik ook wel benieuwd naarJJmac schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:39:
Mmm... hoe staat het met de Sygic en de iPhone gaat dat al samen? of zijn er andere mogelijkheden.
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik ben sinds kort in het bezit van een Samsung Innov8 en ben op zoek naar een navigatieprogramma dat ik kan gebruiken wanneer ik motor rijd. Hierbij is het de bedoeling dat ik niet op het scherm van het toestel hoef te kijken maar de gesproken instructies volg. Is het met McGuider mogelijk de instructies via een headset te horen te krijgen?
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Ik heb het nooit geprobeerd met mijn N96, maar in theorie zou het moeten lukken. Echter, ik weet niet of je echt compleet op de gesproken instructies van Sygic wil vertrouwen.Millert schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:43:
Ik ben sinds kort in het bezit van een Samsung Innov8 en ben op zoek naar een navigatieprogramma dat ik kan gebruiken wanneer ik motor rijd. Hierbij is het de bedoeling dat ik niet op het scherm van het toestel hoef te kijken maar de gesproken instructies volg. Is het met McGuider mogelijk de instructies via een headset te horen te krijgen?
Als je een onbeperkt internet abbo of een leuke bundel bij je Innov8 hebt kan ik je van harte aanraden om eens www.nav4all.nl uit te proberen. Een prog. dat werkt via de servers van nav4all (voor het berekenen en herberekenen van routes). Qua duidelijkheid van gesproken instructies is dit naar mijn mening echt de koning!
Op mijn vorige toestel, een Sony Ericsson K800i werkte dit prog. prima via een headsetje.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Werkt inderdaad ook via de headset, als je die ingeplugd hebt. Echter ontkom je er niet aan om soms op het scherm te kijken, zeker bij de wat lastigere knooppunten of kruisingen met bijv. 5 wegen.
Hoop niet dat je een bluetooth (stereo) headset in gedachte had, want dan werkt het dus _niet_ onder symbian. Het enige wat daar over heen kan is muziek van de mediaplayer en gesprekken via het voice profiel. Wil je het dan aan de praat krijgen zal je aan de slag moeten met een bluetooth sink of iets dergelijks, iets wat je geluid opvangt en via het voice profiel doorstuurt. Via een gewone headset uitgang met een kabeltje werkt het wel prima.
Met beide ervaring, in m'n vorige auto met een pioneer radio met bluetooth en in m'n huidige via een 3.5mm jackplug line-in.
Met beide ervaring, in m'n vorige auto met een pioneer radio met bluetooth en in m'n huidige via een 3.5mm jackplug line-in.
Ik wil een gewone headset met kabel gebruiken. Het wordt dus wat lastiger op drukke knooppunten maar over het algemeen zou het via de stemgeleiding moeten lukken om op de bestemming te komen? Het is vooral voor vakanties naar het buitenland waar constante verbinding met het internet geen optie is omdat dat te veel gaat kosten. Het zou een goede oplossing zijn want alternatieven, zoals de Tom Tom Rider kosten al snel 500 euro gemonteerd en wel.
EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh
Verwijderd
Ik heb een Nokia 5800
met Sygic Mobile 7.71 met 7.80 kaart van nederland
Nu vind hij steeds geen GPS. Heb alleen de interne (a)-gps erop zitten
Weet iemand hier meer van?
wat bedoel je precies?Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:44:
Ik heb een Nokia 5800
1kan mcguider alleen de A-GPS vinden in de applicatie.
2 Of heb je geen sateliet ontvangst
1 A-GPS in de instellingen van de 5800 zelf uitzetten, en in mcguider opnieuw zoeken
2 langer buiten staan in open ruimte (min 10 minuten)
Tijd van werken, tijd van rusten
Weet iemand of McGuider ook compatibel is met de Nokia E75? Ik heb dit toestel besteld en ben nu op zoek naar een goed navigatiepakket. McGuider lijkt mij erg mooi maar de E75 zie ik niet in de lijst van compatibele apparaten staan.
Lijkt me wel. De E75 draait Symbian S60 3rd edition.
Verwijderd
De E75 is zo vers dat volgens mij niemand dit nog heeft kunnen proberen, maar ik kan je uit de eerste hand vertellen dat het op de E71 perfect werkt. En volgens mij hebben ze precies hetzelfde besturingssysteem.Pixelz schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 16:27:
Weet iemand of McGuider ook compatibel is met de Nokia E75? Ik heb dit toestel besteld en ben nu op zoek naar een goed navigatiepakket. McGuider lijkt mij erg mooi maar de E75 zie ik niet in de lijst van compatibele apparaten staan.
De E71 staat inderdaad wel in de lijst van compatibele apparaten. Als het besturingssysteem precies hetzelfde is dan ga ik er maar vanuit dat het gaat werken. (dat krijg je nou als je altijd het allernieuwste model wilt hebben
)
Ik heb er inmiddels ook nog maar even een mailtje richting support van Sygic aan gewaagd. Mocht Sygic ook nog officieel bevestigen dat het werkt dan zal ik het hier nog laten weten.
Update: inmiddels een reactie van Tele-Atlas, u moet maar op de website kijken in de lijst van compatibele apparaten. Daar kun je wat mee.
Ik heb er inmiddels ook nog maar even een mailtje richting support van Sygic aan gewaagd. Mocht Sygic ook nog officieel bevestigen dat het werkt dan zal ik het hier nog laten weten.
Update: inmiddels een reactie van Tele-Atlas, u moet maar op de website kijken in de lijst van compatibele apparaten. Daar kun je wat mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Pixelz op 29-04-2009 12:21 ]
Ik krijg hem ook gewoon over mijn parrot heen te horen i.c.m. mijn E71 en die is ook symbian.Sick Nick schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:19:
Hoop niet dat je een bluetooth (stereo) headset in gedachte had, want dan werkt het dus _niet_ onder symbian. Het enige wat daar over heen kan is muziek van de mediaplayer en gesprekken via het voice profiel. Wil je het dan aan de praat krijgen zal je aan de slag moeten met een bluetooth sink of iets dergelijks, iets wat je geluid opvangt en via het voice profiel doorstuurt. Via een gewone headset uitgang met een kabeltje werkt het wel prima.
En die is ook stereo bluetooth. Dus zou gewoon moeten werken, ook met een BT headset.
Of het moet een specifiek symbian uiq probleem zijn.
Tip voor iedereen, de DVD is beschikbaar. Ik heb em inmiddels thuis. 60 eurie voor een navigatiesysteem is niet duur
[ Voor 6% gewijzigd door henri8096 op 30-04-2009 00:15 ]
--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--
even een vraag:
sygic mcguider draait op mijn pda als een zonnetje, maar, als ik de pda nu in de modus maasaopslag verbindt met de pc en hem daarna weer afkoppel start automatisch sygic op. met als vervelende gevolg dat ikdeze eerst weer moet afsluiten om in mijn standby screen te komen.
iemand enig idee wat voor file daar verantwoordelijk voor is??
het moet bijna wel op de geheugenkaart staan want als ik de gehele geheugenkaart leeg haal en hettzelfde nogmaals doe, wordt er niets opgestart.
sygic mcguider draait op mijn pda als een zonnetje, maar, als ik de pda nu in de modus maasaopslag verbindt met de pc en hem daarna weer afkoppel start automatisch sygic op. met als vervelende gevolg dat ikdeze eerst weer moet afsluiten om in mijn standby screen te komen.
iemand enig idee wat voor file daar verantwoordelijk voor is??
het moet bijna wel op de geheugenkaart staan want als ik de gehele geheugenkaart leeg haal en hettzelfde nogmaals doe, wordt er niets opgestart.
Verwijderd
Dat zal komen door het autorun bestandje... die zorgt er ook voor dat mcguider gestart wordt als je je kaartje in je toestel doet. Ik neem aan dat je kaartje na massaopslag weer herkenty wordt door je telefoonsoftware als nieuw ingevoerde kaart... probeer dus eens autorun.weetikwat te verwijderen, staat in de root van je kaartje ( wel eerst ff een kopie van t bestand maken natuurlijk, voor de zekerheid)
Staat normaal niet in de root van je kaartje maar in de folder 2577.
jullie zijn geweldig.Fire69 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:07:
Staat normaal niet in de root van je kaartje maar in de folder 2577.
bedankt voor je hulp.
autorun inderdaad uit de map verwijderd en probleen is opgelost.
dank jullie wel
Verwijderd
Is inmiddels aanwezig met rijbaanhulp. Ik weet niet of ik mag linken naar het bestand...Driek schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:06:
hebben jullie bij de versie 7.71 ook dat de rijbaanbegeleiding het niet doet?
Kan je iets specifieker zijn over hoe de rijbaanhulp weer aan de praat is gekregen? mijn rijbaanhulp is namelijk ook verdwenen in 7.71Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:27:
[...]
Is inmiddels aanwezig met rijbaanhulp. Ik weet niet of ik mag linken naar het bestand...
Als het freeware is en Sygic het goed vindt, dan vinden wij het ook best. Ik gok echter dat dit niet het geval is.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:27:
[...]
Is inmiddels aanwezig met rijbaanhulp. Ik weet niet of ik mag linken naar het bestand...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Ik heb een vraagje. Ik heb vandaag McGuider geinstalleerd op mijn nokia N81. Is er een mogelijkheid om te navigeren via 3G of heb je echt een gps-ontvanger nodig?
Yep, enkel GPS.
Volgens mij kan via 3G toch nooit zo nauwkeurig zijn?
Volgens mij kan via 3G toch nooit zo nauwkeurig zijn?
Met alleen 3G kun je nooit navigeren. Een telefoon kan hoogstens op basis van telefoonmasten en WiFi spots bepalen waar iemand ongeveer is, maar nooit precies gezien. 3G wordt alleen gebruikt om een telefoon te assisteren in het bepalen van de positie, omdat het nog vrij lastig is om dit te doen puur en alleen van het signaal van GPS satellieten. Het zorgt voor een snellere fix.
Tesla Model Y RWD (2024)
Zelfs na een cold start op een kompleet andere plaats dan waar ik hem uitgezet heb, heeft mijn GPS na max 30sec een fix, dus ik snap sowieso het niet van dat agps-gedoe niet.
Koop gewoon een ontvanger met een degelijke chipset en je hebt geen 3G (met bijbehorende kosten) nodig!
Koop gewoon een ontvanger met een degelijke chipset en je hebt geen 3G (met bijbehorende kosten) nodig!
Ach, ik merk heel goed dat mijn E66 met a-gps een snellere fix heeft dan mijn Asus Mypal A636 zonder assistentie. Wellicht dat een modernere PDA dit tegenwoordig sneller doet, maar er is wel degelijk verschil merkbaar.
Ik heb een vraagje:
Ik gebruik Sygic Mobiel v7. Ik heb een aantal favorieten toegevoegd, maar deze wil ik nu verwijderen. Ik kan nergens een optie vinden in het menu. Weet iemand hoe dit moet? Misschien worden de favorieten in een apart bestandje opgeslagen, dat ik handmatig kan verwijderen.
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar in ieder geval bedankt voor het antwoord.
Ik gebruik Sygic Mobiel v7. Ik heb een aantal favorieten toegevoegd, maar deze wil ik nu verwijderen. Ik kan nergens een optie vinden in het menu. Weet iemand hoe dit moet? Misschien worden de favorieten in een apart bestandje opgeslagen, dat ik handmatig kan verwijderen.
Ik weet niet of deze vraag al eerder gesteld is, maar in ieder geval bedankt voor het antwoord.
☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant
Favorieten by McGuider zijn NP's. Dus bij NP's beheren kun je NP verwijderen kiezen, vervolgens kies je favorieten en daarna krijg je een lijst met verwijderbare favorieten.
Hartelijk dank. Dit was de oplossing.Sherlock schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:28:
Favorieten by McGuider zijn NP's. Dus bij NP's beheren kun je NP verwijderen kiezen, vervolgens kies je favorieten en daarna krijg je een lijst met verwijderbare favorieten.
☀️ 6440 Wp zuid | 🌡️ Stiebel Eltron WPL 15 ACS, HM Trend | Home Assistant
Verwijderd
Zet de nokia E75 ook maar bij de toestellen in de startpost die met MgGuider om kunnen gaan
2 dagen na bestelling in huis, kaartje erin stoppen en rijden maar!
was TomTom gewend, maar de eerste paar ritten zijn zeker geen verslechtering geweest.
Prettige stem, zeer duidelijke aanwijzingen welke afslag je moet hebben, en ook de timing is perfect.
Rijbaanbegeleiding lijkt te werken, maar ik vertrouw toch liever op de borden...... zal wel kwestie van wennen zijn.
2 dagen na bestelling in huis, kaartje erin stoppen en rijden maar!
was TomTom gewend, maar de eerste paar ritten zijn zeker geen verslechtering geweest.
Prettige stem, zeer duidelijke aanwijzingen welke afslag je moet hebben, en ook de timing is perfect.
Rijbaanbegeleiding lijkt te werken, maar ik vertrouw toch liever op de borden...... zal wel kwestie van wennen zijn.
Verwijderd
gisteravond op weg van a'foort naar maarssenbroek.
McGuider 2009 wil mij langs Utrecht Ring Noord leiden.
TomTom wil me om Utrecht heen laten rijden.
Ik eigenwijs de route van TomTom gevolgd.
McGuider helemaal van slag: we reden de afslag voorbij, en hij kon geen route meer berekenen.
tig keer onderweg afgesloten, opnieuw berekenen etc maar hij bleef maar aangeven: kan geen route berekenen".
Ik heb het forum doorzocht, maar ben geen verdere meldingen hierover tegengekomen.
Iemand hier ervaring mee? en nog belangrijker: hoe kon je dit oplossen? niet echt handig als je per ongeluk een afslag mist. dan moet hij toch gaan herberekenen?
McGuider 2009 wil mij langs Utrecht Ring Noord leiden.
TomTom wil me om Utrecht heen laten rijden.
Ik eigenwijs de route van TomTom gevolgd.
McGuider helemaal van slag: we reden de afslag voorbij, en hij kon geen route meer berekenen.
tig keer onderweg afgesloten, opnieuw berekenen etc maar hij bleef maar aangeven: kan geen route berekenen".
Ik heb het forum doorzocht, maar ben geen verdere meldingen hierover tegengekomen.
Iemand hier ervaring mee? en nog belangrijker: hoe kon je dit oplossen? niet echt handig als je per ongeluk een afslag mist. dan moet hij toch gaan herberekenen?
Ik gebruik Mcguider 7.70 2009 op mijn Nokia N82.
Nu heeft mijn auto (peugeot 207) af fabriek bluetooth voor de telefoon.
Echter Mcguider 7.70 geeft geen geluid weer door mijn telefoon of door mijn speakers in de auto zodra er een BT verbinding is tussen mijn N82 en mijn auto.
Ik wil ook geen geluid via speakers maar gewoon via de N82 tijdens het navigeren. BT uitzetten is voor mij geen optie.
Is er een instelling die ik in de software van Mcguider aan moet zetten of uit moet zetten? In mijn auto kan ik verder niets instellen. In de N82 kon ik niets vinden.
Echter Mcguider 7.70 geeft geen geluid weer door mijn telefoon of door mijn speakers in de auto zodra er een BT verbinding is tussen mijn N82 en mijn auto.
Ik wil ook geen geluid via speakers maar gewoon via de N82 tijdens het navigeren. BT uitzetten is voor mij geen optie.
Is er een instelling die ik in de software van Mcguider aan moet zetten of uit moet zetten? In mijn auto kan ik verder niets instellen. In de N82 kon ik niets vinden.
When the pink is snookered, Go for the brown
Volgens mij kan dit nog steeds niet. Is ook een grote wens van mij, geluid van McGuider via de telefoon, rest van het geluid gewoon via Bluetooth. Zou een nieuwe optie moeten zijn binnen McGuider, om dit te laten werken volgens mij, maar of ze zoiets (kunnen) maken? Kweet niet.Cruzer schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:14:
Ik gebruik Mcguider 7.70 2009 op mijn Nokia N82.
En wat ik laatst gedaan had, had een nieuwe NP in mijn favorieten gezet. Nu wilde ik de dag erna erheen rijden en wilde van tevoren even het adres van die NP bekijken. Maar ik kon echt nergens iets vinden hoe ik nou de detailgegevens van een ingevoerd NP kan bekijken en wijzigen.Sherlock schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:28:
Via 'Bekijk kaart', kan je Opties - Zoeken - Nuttige Plaats kiezen.
Als je dan een NP kiest, krijg je deze op de kaart te zien, incl een tekstballonnetje met Naam en Adres van die NP.
Niet de meest handige manier, maar zo kan je iig het adres bekijken.
Wijzigen kan ik ook zo direkt niet vinden.
Als je dan een NP kiest, krijg je deze op de kaart te zien, incl een tekstballonnetje met Naam en Adres van die NP.
Niet de meest handige manier, maar zo kan je iig het adres bekijken.
Wijzigen kan ik ook zo direkt niet vinden.
Let op:
Als je je probleem plaatst, vermeld dan altijd het versienummer en welke Sygic (Mobile, Drive, McGuider) je precies gebruikt.
Als je je probleem plaatst, vermeld dan altijd het versienummer en welke Sygic (Mobile, Drive, McGuider) je precies gebruikt.