Ik vind de website op zich uitstekend zo, stukken beter zelfs dan de '1.0' versie van T.net. Het is een mooi stijlicoon dat de roodzwarte balk bovenin nog steeds rood-zwart is (was ie bij de eerste 2.0 trouwens ook, maar dat terzijde). Ook dat felgroen springt er lekker uit.
Ik heb wel een paar dingetjes waar ik de aandacht op zou willen vestigen, maar het is geenszins bedoeld als kritiek. Ik ben namelijk tevreden met de vooruitgang
* De tracker heeft een prima kleur zo op de achtergrond, maar de letters zouden wel wat lichtergrijs mogen zijn.
* De 5 categorieën boven de tracker mogen wat mij betreft best inklapbaar worden, ik gebruik ze wel, maar kan me best voorstellen dat er mensen zijn die álles willen lezen en dan is hij eigenlijk een beetje overbodig. Ook voor mensen met een lege tracker zou dat wel handig zijn. Verder lijkt dat pijltje wat daar onder het T.net-logo staat net op een knopje wat dat voor elkaar zou kunnen krijgen.
* Bij nieuwe items wordt de tijd in de tracker groen, maak dan ook de tekst groen a.u.b.
* Die balkjes met Reviews, Meuk en Pricewatch zijn een stuk duidelijker zo aan de rechterkant. De foto's bij de Pricewatch-balk is mooi gevonden.
* Pro en Core zouden misschien iets minder vage namen mogen hebben. Bij Core en Pro denk ik meestal aan 'hetzelfde', corebusiness en professionaliteit. Beiden klinken als iets waar mensen voor hun beroep mee bezig zijn. Misschien Core hernoemen naar Computers of zo?
* Mooi dat bij de verschillende categorieën Core, Pro, Games, Electronics en Mobile ook andere Meuk's in de Meuktracker staan, namelijk die op die categorie van toepassing zijn. Dat is een hele fijne verbetering
* Ik mis de 'streepjes'-achtergrond een beetje.