Waar hebben we het nou de laatste 2 pagina's over?Fishlip schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:34:
Testshot met sigma 70-300 lens.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Waar hebben we het nou de laatste 2 pagina's over?Fishlip schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:34:
Testshot met sigma 70-300 lens.
Ja ik vond het ook meer een grafisch beeld dan een foto. Ik vind vooral de vormen mooi.Anoniem: 53628 schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:36:
Toch is het gewoon een snapshot. Ik zie er geen achterliggend doel of gedachte achter.
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Met jouw reactie kon ik wel wat, en idd laatste was misschien beetje bot, maar heb niet hele topic doorgelezen qua commentaar, meer alleen de foto's die er gemaakt waren. Maar goed je gaat er wel gelijk van uit dat ik foto laat zien en verder nergens meer op reageer, das dan wel jammer, alleen door reactie van andere mensen kan ik me ook voorstellen dat sommige mensen het hier gelijk voor gezien houden.Wouter schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:52:
[...]
Op wat voor manier heb je je in hemelsnaam stil gehouden bij deze ?
Ik heb je 4 inhoudelijke punten gegeven waardoor ik vind dat de foto slecht is.
Dat het er wat bot uit kwam, heeft deels te maken met je timing.
Je post het direct na een discussie waarin meerdere mensen (waaronder ik) aan hebben gegeven zich te storen aan het feit dat het topic overspoeld lijkt te worden met mensen die hun nieuwe speeltje net een dagje ofzo hebben uitgeprobeerd en daarbij bovendien geen commentaar geven op anderen.
Tenslotte stel ik je in die post naar mijn idee gewoon een valide vraag.
Ik doelde meer op "Toff", een reactie waar niemand wat mee kan, het wordt er alleen juist maar erger van terwijl dat nergens voor nodig is... kijk maar naar de andere mensen, die geven wel gewoon tips aan mij, dus zo kan het ook..Mute schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 11:55:
[...]
Dus jij vindt negatief kritiek kansloos? Want dat was wat Wouter z'n post was, negatieve kritiek. Niks anders. Ik vind het eigenlijk een beetje kansloos dat jij z'n post als kansloos bestempeld als ik eerlijk ben.
Het is niet de eerste de beste foto die ik plaats, maar ik snap je punt!TranceSetter schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:19:
[...]
Waar hebben we het nou de laatste 2 pagina's over?
Je zou van mijn reactie misschien kunnen leren dat je hier niet moet jokken, als je vrienden wilt maken? Lijkt mij een erg waardevolle tip waar je best wel wat mee kan als je geen enorme plaat voor je kop hebt. Verder vind ik dat je niet moet zeuren als ik schrijf dat je foto zuigt, nadat je zelf al hebt erkend:Magure schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 13:22:
Ik doelde meer op "Toff", een reactie waar niemand wat mee kan, het wordt er alleen juist maar erger van terwijl dat nergens voor nodig is... kijk maar naar de andere mensen, die geven wel gewoon tips aan mij, dus zo kan het ook..
Magure schreef op donderdag 05 november 2009 @ 19:46:
Maar goed, heb dus nog nooit eerder met DSLR gewerkt, dus moet nog veel uit zoeken, en i know mijnalbum sux,
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
Anoniem: 43565
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 43565 op 10-11-2009 20:21 ]
Anoniem: 286929
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 286929 op 08-11-2009 23:48 ]
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
Dank voor je respons! Het moet helaas saai zijn in dit geval ja! Het is een achtergrond. Maar hoe zit het met de kwaliteit van de foto? Is de scherpte die ik er in gebruikt heb ok of juist niet? Het gaat me meer om waar ik op moet letten als relatief beginnend fotograaf op technische vlak. Nogmaals dank voor je feedback!freddyronny schreef op zondag 08 november 2009 @ 15:59:
@djluc: Als achtergrond van een website is hij misschien niet slecht, maar als foto op zich vind ik hem niet zo. Hij is een beetje saai.
Anoniem: 257199
Ik vind em wel goed mits je nog wat kropt. Dan zijn de donkere hoeken minder aanwezig en heb je een strakker zwart op wit en dus abstract beeld. Idd grafisch zoals je zegt maar dus wel ook boeiend om die reden.Fishlip schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 12:34:
Na alle verhalen maar weer eens een foto!
[afbeelding]
Testshot met sigma 70-300 lens. Vond het wel een grappige plaat, met al die vogeltjes!
Anoniem: 317759
Anoniem: 37864
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Anoniem: 231344
Canon 70D + Signon 10-600 f1.8 IS OS HSM + 430EXII Flickr 500px lsfotografie.webs.com
[ Voor 29% gewijzigd door Danny96 op 09-11-2009 22:11 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 37864 op 09-11-2009 22:31 . Reden: Foto toegevoegd... ]
dat is niet wat je bij ons kan over brengen dus moet je iets orgineels verzinnen om het bij ons een gevoel van hout ed op te laten borrelen. Als je begrijpt wat ik bedoel.Anoniem: 37864 schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:32:
[...]
De grillige structuren en kleuren van het hout. De geur-herinnering die de foto bij mij oproept... Dat is ook waarom ik 'm genomen heb... maar hij vertelt geen verhaal ofzo; er is niet echt een onderwerp.
[ Voor 95% gewijzigd door Zuurstok op 09-11-2009 22:38 ]
De grillige structuren en kleuren van het hout. De geur-herinnering die de foto bij mij oproept... Dat is ook waarom ik 'm genomen heb... maar hij vertelt geen verhaal ofzo; er is niet echt een onderwerp.Ghenzi schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:29:
wat vind je er mooi aan ?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Ik denk nou juist dat, dat het probleem is.
Cameramodel | : | Canon EOS 450D |
F-stop | : | f/7.1 |
Belichtingstijd | : | 1/200 sec |
ISO-snelheid | : | ISO-200 |
Brandpuntsafstand | : | 17 mm |
[ Voor 21% gewijzigd door vinnux op 10-11-2009 00:11 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Eigenlijk wordt ISO speed in het engels heel veel gebruikt. Dus eigenlijk zeur je een beetje, en geef je bovendien zelf ook niet commentaar op de foto.Ghenzi schreef op maandag 09 november 2009 @ 23:21:
heeft ons gezeik dan werkelijk helemaal NIKS geholpen ?!
wat is iso snelheid ?
is het niet iso gevoeligheid, of zit ik nu op het verkeerde spoor ?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Used to be Down Under... Foto gallery
[ Voor 96% gewijzigd door Danny96 op 10-11-2009 08:05 ]
Anoniem: 43565
Ik heb er eens een randje afgesneden, maar dat vind ik persoonlijk minder, dan krijg je minder de indruk dat het een hoog gebouw is. Dan lijkt het beeld nogal gecompresseerd. Zie maar: FotoAnoniem: 43565 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 20:11:
...
Jullie foto's
@freddyronny, een verbetering, misschien dat er onder nu ook een zwart randje afgesneden kan worden.
...
Camera: Canon 500Dfreddyronny schreef op maandag 09 november 2009 @ 19:04:
@djluc: De scherpte is wel goed, maar ik zou wel eerder scherpgesteld hebben op een van de graanstengels ipv op het gras. Met welke instellingen heb je dit genomen? Ik kan je exif niet zienAls ik dit zie kan ik je gemakkelijker tips geven
[ Voor 26% gewijzigd door 652cc op 10-11-2009 20:36 ]
"Who are you to wave your finger?"
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq