@speedsmile: mooie kleuren maar teveel donker op de voorgrond. De silhouetten van de boom en de struiken hebben wel wat maar onderin zit toch teveel zwart. Naar mijn mening kan je een heel stuk van de onderkant afkroppen.
@iworx: prachtige foto, mooi moment, mooie dames en een mooie zwart wit bewerking. Nice job!
@goku: leuk testshot..je camera doet het! Ga er nu iets leuks mee doen

.
@whiskyphreak: mooie zwart wit conversie, jammer dat de vignetting aan de linkerkant veel groter lijkt dan aan de rechterkant. Dat stoort wel een beetje
@raevo: heel mooi, lekker heldere kleuren en het silhouet staat er goed uit.
@twixx: mooi gedaan, lijkt op een of andere manier wel heel veel ruis in te zitten maar misschien is dat gewoon de structuur van de bloem.
@Thorin: Ik vind hem mooi! Mooie dof, zou ook mooi zijn in z/w denk ik
@Niky: mooie foto voor in het stadsblad, precies het goede moment, maar voor de rest doet ie me niet echt heel veel!
@ethirty: heerlijk plaatje en ook vanaf een mooie standpunt genomen. Mooie compositie!
@mark_640: Heel jammer van die pilaar. Lijkt niet echt alsof die er af kan want dan is ie te krap gecropped. Het licht van de foto is wel erg mooi!
@mighty-mikey: erg mooi! Ik zou hem wel of iets donkerder maken, óf iets lichter zoals de versie van Djengizz.
@trancesetter: mooie kleuren maar wel heel druk. Wordt er een beetje tureluurs van als ik er te lang naar kijk!
@morreke: erg mooi! Ik zou persoonlijk het strand en de palmboom nog donkerder maken, zodat alleen het silhouet overblijft.
@RBH: Leuk spinnetje, mooie dof! De focus ligt erg goed op de spin en het web.
Politiebureau Raampoort op de Marnixstraat in Amsterdam

Klikkedieklik voor een poko mas grande