@AugmentoR: Mooi idee, alleen werkt het voor mij niet zo. De reflecties vind ik eerlijkgezegd wel wat toevoegen eigenlijk! Ben stiekum benieuwd of het voor mij wel gewerkt had als ook de dame in focus was geweest...
@TomSwinnen: Niks mis met een A40! Als je met je spul overweg kunt bereik je vaak meer dan een n00b met de duurste gear! Je wil niet weten hoeveel "ik doe maar wat" mensen ik de afgelopen vakantie heb gezien. Ze vragen dan: "Wil jij effe een plaatje van ons samen schieten?" Vervolgens krijg je de duurste dSLR's in je handen geduwd, allemaal op automatische piloot... Ze leggen dan uit "waar de zoom zit" etc, omdat ze je net met je compact hebben bezig gezien... Vervolgens vraag jij hetzelfde en krijg je de meest beroerde creaties terug!

Over je foto: Ik vind 'm top!
@rGz: De plaat doet me niet heel veel. Wel vind ik het bijzonder dat de aap zo sterk afsteekt ten opzichte van de achtergrond. Het komt een beetje onnatuurlijk over. Verder maken wat meer kleuren je foto misschien wat interessanter; zoals een struik in bloei ofzo. Die moet je dan toevallig wel in de buurt hebben natuurlijk...
@wacky160: Waar precies heb je 'm genomen? Same time, slightly different place:

Mooi shot trouwens, die twee silhouetten maken de foto af!
@Ravnoss: Mooi uitgewerkt!
@Casema_Sucks: Mooie kleuren, interessante compositie. Helaas mogen we je origineel op Flickr niet bekijken, omdat 'ie private is?
@AugmentoR: Geen verkeerde buit!
@wacky160: Heb bijna hetzelfde shot gemaakt vanaf dezelfde burcht... Op zich vind ik de crop niet verkeerd eigenlijk. Ik wilde zelf graag vastleggen dat je enkele meters hoog staat te fotograferen, maar dat en toch een mooie compositie behouden bleek erg lastig. Dat venster kun je niet verschuiven!
@Redhero: Straatfotografie vind ik altijd interessant! Mooi shot!
@Saga_Envi: Mooi de beweging behouden! Het lijkt alleen of de dame net niet helemaal scherp is.
Zelf wil ik er ook nog een posten:
Geschoten met de Powershot G3 met teleconverter, omgerekend naar kleinbeeld op ongeveer 240mm. Vind het jammer dat je met de G3 zo weinig invloed hebt op DoF, had de beste man graag wat geïsoleerd van de achtergrond... Wellicht had ik hem met ingeschakeld ND filter op f/3 kunnen schieten, maar het verschil was waarschijnlijk minimaal geweest.