[Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 08:57
MySjah schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 18:04:
Ik zal wel een keer kijken in het geforce 8000series problemen topic tzt >:)

Haha nee geintje, veel plezier met je Dell! Ik ga toch nog maar even wachten, wil eigenlijk ook nog wel weten waar apple mee komt!
lol!
Als Apple met iets heel moois voor weinig komt dan heb ik binnenkort een prachtige Dell XPS in de aanbieding! :o

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Niet gek wat je in duitsland krijgt voor 1299,-
Sony Vaio VGN-AW11M/H
- Intel Core-2-Duo P8400 (2,26 GHz)
- 4 GByte DDR2-RAM
- 320 GByte SATA-Festplatte
- 18,4-Zoll WXGA++ TFT (1680x945) X-Black
- Blu-ray Laufwerk, HDMI, i.LINK, Draft-N, Bluetooth
- Windows Vista Home Premium (SP1)
- Preis: 1299 Euro
Stiggy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:33:
[...]
Als Apple met iets heel moois voor weinig komt dan heb ik binnenkort een prachtige Dell XPS in de aanbieding! :o
Mocht het zover komen of mocht er een nieuwe FW-J verschijnen, volgens mij doet Dell niet al te moeilijk over cancelen. Heb dat zelf een keer gedaan toen het me te lang duurde.

[ Voor 40% gewijzigd door Philflow op 17-09-2008 16:23 ]

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Waarom krijgen die Duitsers alles wel en wij hier niet? :(

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
kthxbye schreef op woensdag 17 september 2008 @ 18:53:
Waarom krijgen die Duitsers alles wel en wij hier niet? :(
Vind ik ook erg raar, het is volgens mij een kleine moeite om dezelfde modellen ook hier uit te brengen.

[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 17-09-2008 19:01 ]

• Stiggy
Philflow schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:22:
Mocht het zover komen of mocht er een nieuwe FW-J verschijnen, volgens mij doet Dell niet al te moeilijk over cancelen. Heb dat zelf een keer gedaan toen het me te lang duurde.
Uhm, ik ben in 1,5 dag van order-ontvangen naar verzonden gegaan. Dinsdag aan het eind van de dag besteld en nu (donderdag) is hij via UPS onderweg. Weinig tijd om te cancellen! _/-\o_

Verwijderd

bij dell is het toch zo dat je hem binne 2 weken terug kan sturen...

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-05-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 september 2008 @ 10:08:
bij dell is het toch zo dat je hem binne 2 weken terug kan sturen...
Dat is overal zo, kopen op afstand he ;).

• Philflow

Philflow

Bobje schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:02:
[...]
Dat is overal zo, kopen op afstand he ;).
Dat is alleen niet zo als je configuratie op maat gemaakt is. Dat is een uitzondering op de wet. Hoe het bij Dell precies zit weet ik niet.

• honmashinsei
http://www.computerpirates.com/
onderaan de pagina hebben zij al AW's te koop (binnenkort leverbaar)

• Philflow

Philflow

kthxbye schreef op donderdag 18 september 2008 @ 13:58:
http://www.computerpirates.com/
onderaan de pagina hebben zij al AW's te koop (binnenkort leverbaar)
zie je wel >:)

• honmashinsei
Ik had computerpirates gebeld om bij hen na te vragen of ze iets wisten over de FW11J, omdat ze nu ook al de AW's op hun site hebben staan. Ze zeiden het niet te weten, maar ik kon wel een mailtje sturen zodat ze het bij Sony konden navragen. Antwoord:
Geachte meneer, mevrouw,

In Nederland gaat deze niet komen.

De FW11J kan geen blu-ray schrijven, slechts lezen.

Met vriendelijke groet,

Job Admiraal
ComputerPirates
Fijn zeg. Ik ga zeer binnenkort dan maar de S kopen!

Verwijderd

Nou je hoeft in ieder geval geen fifa te gaan spelen. Stel ik sprint schuin naar boven kan ik niet schieten.. Te veel inputs haha. En hij sluit ook al niet meer correct af.

Ik wil graag ene verse vista. Ik heb hem geïnstalleerd in de NL taal. Ik heb alleen een engelse dvd liggen. Krijg ik hierdoor ook een Engelse vista?

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 18 september 2008 @ 17:04:
Ik had computerpirates gebeld om bij hen na te vragen of ze iets wisten over de FW11J, omdat ze nu ook al de AW's op hun site hebben staan. Ze zeiden het niet te weten, maar ik kon wel een mailtje sturen zodat ze het bij Sony konden navragen. Antwoord:

[...]

Fijn zeg. Ik ga zeer binnenkort dan maar de S kopen!
Raar is dat; kreeg net mailtje met daarin:

Er is tot op dit moment geen concrete datum beschikbaar.

Het is dus best om regelmatig onze website te bekijken.
Wanneer hij daar " als reserveren"' staat kan U hem reeds bestellen.

:?

• honmashinsei
op de J? Heb je niet gevraagd om de AW ?:S ik snap er nu echt helemaal niets meer van.

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:05:
op de J? Heb je niet gevraagd om de AW ?:S ik snap er nu echt helemaal niets meer van.
Het ging over de FW11J. Het is inderdaad erg onduidelijk, ik wacht af tot eind deze maand, en als ie dan niet komt dan moet ik maar gaan voor de M denk ik.

• honmashinsei
ik heb ze teruggemaild met het antwoord dat jij kreeg om hier duidelijkheid over te vragen. haha Sony en dit soort bedrijven worden echt gek van ons denkik :)

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:21:
ik heb ze teruggemaild met het antwoord dat jij kreeg om hier duidelijkheid over te vragen. haha Sony en dit soort bedrijven worden echt gek van ons denkik :)
Jah ik heb ondertussen ook al mijn 6e mail verstuurd :P

• Mesmer_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
Aight! schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 21:14:
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een laptop aanschaffen voor ongeveer €1000, nu heb ik mijn oog laten vallen op de Sony Vaio serie (wilde eerst voor een Macbook gaan, maar erg duur voor wat je krijgt)
[knip]
Iemand ervaringen ermee?of tips?
ook al aan de FZ31Z gedacht?
Intel Core 2 Duo Processor T8300 2.4 GHz, 4096MB, 300GB, DVD en Blu-Ray lezen en schrijven, Verbeterde Double Lamp X-Black LCD 15.4" TFT 1280x800 WXGA, 256MB NVIDIA® GeForce® 8600M GS + 767MB gedeelde videokaart, Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth, 1.3MP Webcam, Windows Vista Home Premium (NL/UK), 2.7 Kg, HDMI, 2 jaar

Die is nu 999 ex btw bij computerpirates (zit met dezelfde vraag als jij en heb ook nog niet kunnen kiezen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Hhet is nu zeker dat de laptop niet gaat komen; eerder hoopten we dat het wel het geval zou zijn, maar helaas.
(van computerpirates)

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo alllemaal,

Ik ben de eigenaar van en FW11M. Nu heb ik een schone installatie in een andere taal gedaan.
Nu werkt alles prima. Maar zijn er 2 apparaten als onbekend.
1: SM bus controller: ik weet dat dit afhangt van de chipset, welke de Mobile Intel® PM45 Express Chipset is.
Maar ik kan de driver maar niet vinden.
2: Onbekend apparaat. wat dit is weet ik niet?

Mischien kan iemand me helpen de juiste driver te vinden/apparaat te identificeren???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 09:53:
Hallo alllemaal,

Ik ben de eigenaar van en FW11M. Nu heb ik een schone installatie in een andere taal gedaan.
Nu werkt alles prima. Maar zijn er 2 apparaten als onbekend.
1: SM bus controller: ik weet dat dit afhangt van de chipset, welke de Mobile Intel® PM45 Express Chipset is.
Maar ik kan de driver maar niet vinden.
2: Onbekend apparaat. wat dit is weet ik niet?

Mischien kan iemand me helpen de juiste driver te vinden/apparaat te identificeren???
Had het niet slim geweest om, voordat je de schone install ging doen, even in apparaatbeheer te gluren van de sony-installatie? zo heb ik destijds voor mijn fz31m wat onbekende apparaten kunnen achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Dit is mijn laatste mail van sony style, ik vroeg of ze zeker wisten dat de J komt.
Beste Klant,

Neen, daar zijn we niet zeker van.
Het is enkel een vraag van een aantal klanten om deze notebook ook te verkopen in Nederland.

Wij doen uiteraard onze uiterste best om aan deze vraag te vodoen.

U kan hiervoor dus best onze website regelmatig bekijken, of telefonisch kontakt met ons opnemen op het nummer 020 346 95 24.
Oftwel hij komt helemaal niet, het is alleen een vraag van de klanten.

-edit-
net even gebeld, kreeg iemand aan de lijn die verder ook geen informatie had(een belg |:(). Behalve dan dat hij wel zeker wist dat hij zou komen! Ik heb niets gehoord over eind september/begin oktober zoals kthxbye zei... Wordt een lastige keuze zo.

[ Voor 19% gewijzigd door WWJD op 19-09-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
maar hij wist dus wel zeker dat ie ging komen? :S wtf moeten we daar nou weer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:01:
maar hij wist dus wel zeker dat ie ging komen? :S wtf moeten we daar nou weer mee
Hij wist alleen de datum niet.

De volgende reeks schijnt er ook alweer aan te komen: zie notebookreview.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaSaN schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 13:06:
[...]

Had het niet slim geweest om, voordat je de schone install ging doen, even in apparaatbeheer te gluren van de sony-installatie? zo heb ik destijds voor mijn fz31m wat onbekende apparaten kunnen achterhalen.
ik had met drivergenuis een compleet install bestand van de drivers gemaakt, maar dat werkte blijkbaar niet voor de SMbus controller... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

WWJD schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 15:10:
[...]
De volgende reeks schijnt er ook alweer aan te komen: zie notebookreview.com
Klopt ja. 1920*1080 schermen, 7200rpm drives en snellere bluray branders.

Verwijderd

dat scherm maakt het veel te klein...

• WWJD

WWJD

*pluh*

Ik zag dat hier een aantal mensen waren met een FW11M/E, hoe bevalt jullie het (ECO)scherm? Is het helder genoeg? Hoe is de kijkhoek? Hebben jullie ook last van oneven belichting?

• honmashinsei
Haha, ik twijfelde eerst ook over de M. Heb echter over het Hi-Color (dubbellamps) scherm zoveel ervaringen gelezen en gehoord dat ik toch echt daar voor ga.

[ Voor 28% gewijzigd door honmashinsei op 20-09-2008 19:27 ]

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 19:26:
Haha, ik twijfelde eerst ook over de M. Heb echter over het Hi-Color (dubbellamps) scherm zoveel ervaringen gelezen en gehoord dat ik toch echt daar voor ga.
Ja ik ook, maar ook het eco scherm schijnt goed te zijn vergeleken met andere merken. Alleen ik wou graag weten of iemand dit kan bevestigen...

Een model met hicolor(behalve de J :( ) valt buiten mijn (te besteden) budget.

Verwijderd

gebruik al bijna 2 maanden de M, als ik zo vergelijk in me klas met andere merken.. komt die van mij er toch boven uit..

Hij is helder genoeg voor binnen,, buiten in dag licht is eigenlijk niet te doen,
om 300 euro meer te betalen voor die lamp en blueray brander vond ik totaal niet nodig.. en ook nog eens 30min van de accu tijd inleveren..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Verwijderd schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:16:
gebruik al bijna 2 maanden de M, als ik zo vergelijk in me klas met andere merken.. komt die van mij er toch boven uit..

Hij is helder genoeg voor binnen,, buiten in dag licht is eigenlijk niet te doen,
om 300 euro meer te betalen voor die lamp en blueray brander vond ik totaal niet nodig.. en ook nog eens 30min van de accu tijd inleveren..
Kijk hier kan ik wat mee. Hoe lang kun jij nu ongeveer met de accu werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met normaal gebruik (wireless internet + helderheid op 100%) zeker 2,5 uur met de accu, dit is wel met het geluid uit, wanneer je die ook aan zet gaat hij sneller leeg..
deze gaat nog langer mee als je helderheid lager zet en wireless uit zet.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Bedankt! ;)

Weet iemand ook of de FW lightscribe heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:00
Volg dit topic al een tijdje en had nu wel een aardig nieuwtje.
Ik werk bij een electro-retailer en daar staan de Sony FW21E en FW21M in bestelling, de grootste veranderingen zijn dat je in het basismodel een blu-raylezer krijgt en in het 'M' model een blu-raybrander. Daarnaast 320GB HD's inderdaad, de videokaart is nog steeds de HD3470.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackLabel01 schreef op maandag 22 september 2008 @ 00:30:
Volg dit topic al een tijdje en had nu wel een aardig nieuwtje.
Ik werk bij een electro-retailer en daar staan de Sony FW21E en FW21M in bestelling, de grootste veranderingen zijn dat je in het basismodel een blu-raylezer krijgt en in het 'M' model een blu-raybrander. Daarnaast 320GB HD's inderdaad, de videokaart is nog steeds de HD3470.
Laat ze ook meteen de FW21J bestellen, krijgen jullie het druk! ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
BlackLabel01: hoe zit het met duallamps scherm? Kan je daar iets meer over vertellen? Wat is de goedkoopste versie met een duallamps (hicolor) scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
Wij krijgen alleen de FW21E en FW21M binnen, denk dat de duallamp net als bij de FW11-serie alleen in de 'S' versie zit. Voor zover ik weet zit hij in niet in de 'E' en 'M' types!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-09 02:53
Hebben jullie misschien webshops waar ik onderdelen voor een Vaio kan halen?
Heb al enkele sites uit Amerika bezocht, maar de verzendkosten zijn veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

@ Blacklabel01

Weet je ook wanneer ze in de winkel verkrijgbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackLabel01
Nee, heb geen idee..maar het zal binnen een aantal weken zijn. Misschien begin oktober? De tijd zal het leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Mesmer_ schreef op donderdag 18 september 2008 @ 22:25:
[...]

ook al aan de FZ31Z gedacht?
Intel Core 2 Duo Processor T8300 2.4 GHz, 4096MB, 300GB, DVD en Blu-Ray lezen en schrijven, Verbeterde Double Lamp X-Black LCD 15.4" TFT 1280x800 WXGA, 256MB NVIDIA® GeForce® 8600M GS + 767MB gedeelde videokaart, Wireless LAN 802.11a/b/g/n, Bluetooth, 1.3MP Webcam, Windows Vista Home Premium (NL/UK), 2.7 Kg, HDMI, 2 jaar

Die is nu 999 ex btw bij computerpirates (zit met dezelfde vraag als jij en heb ook nog niet kunnen kiezen..)
Die lijkt me eigenlijk fijner, aangezien het 'maar' een 15,4 scherm heeft, en die andere 16,4 scheelt weer in meenemen naar school, etc.

Nog meer keuze, maakt het allemaal nog moeilijker :p

[ Voor 3% gewijzigd door Aight! op 23-09-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Aight! schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 11:26:
[...]
Die lijkt me eigenlijk fijner, aangezien het 'maar' een 15,4 scherm heeft, en die andere 16,4 scheelt weer in meenemen naar school, etc.
Sony heeft ook een 15" met de laatste technologie: de BZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Nog meer keuze, maakt het allemaal nog moeilijker
Inderdaad, nu gaan voor een FW11M/E/S/ZU, wachten op FW21, of wachten op de FW11J. :/

• takemenow
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04-2024
Vraagje: ik ga volgende week op vakantie naar de US. Nu kom ik opeens op het briljante idee om daar een Vaio FW aan te schaffen en mee te slepen naar NL.

Is dit verstandig? Zijn er dingen waar ik rekening mee moet houden zoals de voeding van de laptop (ander voltage), garantie in NL etc? En hoe zit het als de douane hier mij snapt met dat ding, betaal ik dan weer geld aan BTW?

Dan weet ik ook al welke het wordt: http://www.sonystyle.com/...uctId=8198552921665507465
:9~

[ Voor 19% gewijzigd door takemenow op 25-09-2008 18:24 ]

• honmashinsei
Ik heb zojuist de FW11S gekocht! :*)
Wát een plaatje. Ik ben verliefd. O+

[ Voor 34% gewijzigd door honmashinsei op 25-09-2008 18:42 ]

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 25 september 2008 @ 18:24:
Ik heb zojuist de FW11S gekocht! :*)
Wát een plaatje. Ik ben verliefd. O+
Gefeliciteerd met je aankoop ;)

Toevallig krijg ik maandag mijn FW11M binnen :9

• honmashinsei
Haha we hebben dus allemaal besloten om niet meer te wachten op de J. Ik had vanmiddag ook nog even gebeld naar Sonystyle en naar Marc gevraagd. Hij was in gesprek, en degene die ik aan de lijn had wist niets over de J. Hij zei dat hij, als hij zou uitkomen, pas 2 maanden vanaf nu uit zou komen. Over de FW2x serie wist hij niets. "Awel he, als iets in Amerika uitkomt betekent da nie da dat in Nederland ook het geval is". :s prutsers!

Mijn FW is nu aan het opladen, straks even dat dubbellampsscherm bewonderen :) :)

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 25 september 2008 @ 20:36:
Haha we hebben dus allemaal besloten om niet meer te wachten op de J. Ik had vanmiddag ook nog even gebeld naar Sonystyle en naar Marc gevraagd. Hij was in gesprek, en degene die ik aan de lijn had wist niets over de J. Hij zei dat hij, als hij zou uitkomen, pas 2 maanden vanaf nu uit zou komen. Over de FW2x serie wist hij niets. "Awel he, als iets in Amerika uitkomt betekent da nie da dat in Nederland ook het geval is". :s prutsers!

Mijn FW is nu aan het opladen, straks even dat dubbellampsscherm bewonderen :) :)
Lol nu is het ineens weer 2 maanden 8)7

Je had zeker een belg aan de lijn, vanwege je "awel he" :P

• honmashinsei
ja hoor dat heb ik weer... een DOA. Hij gaat niet aan als ik op de powerknop druk, alles al geprobeerd :( :(
Ik heb hem bij Computerpirates gekocht, moet ik nu daar naar terug of moet ik Sony bellen??

• WidgetTWW
kthxbye schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:11:
ja hoor dat heb ik weer... een DOA. Hij gaat niet aan als ik op de powerknop druk, alles al geprobeerd :( :(
Ik heb hem bij Computerpirates gekocht, moet ik nu daar naar terug of moet ik Sony bellen??
Meteen terug naar CP, het is een doa dus 1 op 1 omwisselen.

• WWJD

WWJD

*pluh*

kthxbye schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:11:
Wow, gebeurt dat vaak zo'n doa?

Als ik jou was zou ik gewoon teruggaan naar de winkel. Aangezien je hem net gekocht hebt.

--edit--
Net te laat ;)

[ Voor 3% gewijzigd door WWJD op 25-09-2008 21:18 ]

• honmashinsei
mrc16 schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:15:
[...]

Meteen terug naar CP, het is een doa dus 1 op 1 omwisselen.
Toen ik em kocht vertelde de verkoper me dat de garantie vanaf Sony ging, dus dat ik daar Pickup & Return garantie had.
De verpakking e.d. is nu natuurlijk wel open geweest, maar het lijkt me toch ook dat ik hem gewoon meteen kan inwisselen? Godverdomme en ik heb morgen al zo weinig tijd...

[ Voor 3% gewijzigd door honmashinsei op 25-09-2008 21:25 ]

• Philflow

Philflow

kthxbye schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:24:
[...]
Toen ik em kocht vertelde de verkoper me dat de garantie vanaf Sony ging, dus dat ik daar Pickup & Return garantie had.
Voor een DOA gewoon terug naar de verkoper, computerpirates in dit geval. Zo snel mogelijk melden ook.

• honmashinsei
Ik ga morgen om 10:00 meteen bellen en als het kan ook meteen langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Gebeld en langsgeweest. Ze probeerden eerst van "Ja, neem contact op met Sony, dan krijgt u een RMA nummer en kunnen wij er achter aan", maar heb verteld dat ik daar niet mee akkoord ging. Zij zijn aanspreekpunt, want verkopende partij. Toen kon ik langskomen en nadat ze er 10 minuten naar hebben gekeken kwamen ze tot de conclusie dat ie echt DOA was en heb ik meteen een nieuwe meegekregen. Netjes!

Hij is nu aan het opladen, vanmiddag maar eens aanzetten, hopen dat deze het wel doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Echt een prachtapparaat, ik ben er heel erg blij mee. Vind het dubbellamps-scherm ook supermooi, kleuren zijn fantastisch en lekker helder :)
Nog even wennen aan Vista, ik ga dmv. allerlei tools proberen alle crapware te deïnstalleren (best wel wat hoor!). Een clean install komt wel als ik een nieuwe HD erin ga plaatsen (over twee a 3 maanden ofzo).
Heb ook helemaal geen last van het geluid wat eruit komt, het kan in mijn ogen nog best hard en het blijft natuurlijk een laptop. Ben er erg tevreden mee! :D

De AW is nu voor te bestellen op Sonystyle: https://www.sonystyle.nl/...01D7E10080002BC29B86)/.do

[ Voor 18% gewijzigd door honmashinsei op 26-09-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn met een FW11E die hun wireless N niet werkend krijgen. Vista wil niet harder gaan dan 54Mbps terwijl ik 2 XP desktops met een N USB adapter die met 125Mbps verbonden zijn met mijn Asus WL500W router...

Heb firmware van router naar nieuwste versie gezet en drivers van de Intel kaart in de Vaio ook geupdate. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 17:11
Is het mogelijk om de hdd uit de FW11M te vervangen door bvb de WD Scorpio Black 320GB of eventueel zelfs door een Velociraptor 300GB? Hoe zit het met de garantie en zal men batterij er veel door te leiden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

n0sTRa schreef op zondag 28 september 2008 @ 18:01:
Is het mogelijk om de hdd uit de FW11M te vervangen door bvb de WD Scorpio Black 320GB of eventueel zelfs door een Velociraptor 300GB? Hoe zit het met de garantie en zal men batterij er veel door te leiden hebben?
Scorpio of Seagate 7200.3 (goedkoper) ja kan.
Velociraptor: nee kan niet.
Batterij zal weinig schelen om dat de nieuwste 7200rpm drives erg zuinig zijn.
Garantie durf ik niet te zeggen, maar je kunt altijd de oude HD terug zetten mocht je garantie nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 21:09:

Nog even wennen aan Vista, ik ga dmv. allerlei tools proberen alle crapware te deïnstalleren (best wel wat hoor!).
Vind de programma's wel handig die je er bij krijgt.
vooral de adobe pakketten, je hebt het nu legitiem, normaal betaal je al bijna 100 euro voor adobe elements

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 12:15:
[...]

Vind de programma's wel handig die je er bij krijgt.
vooral de adobe pakketten, je hebt het nu legitiem, normaal betaal je al bijna 100 euro voor adobe elements
Heb alle Sony troep erafgegooid, behalve die Adobe pakketten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jippo00
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 23:20
Ik speel de laatste tijd weer generals ZH, leuk om online te spelen. Maar nu heb ik heel vaak framedrops wanneer er veel units in beeld komen, zowel online als gewoon singleplayer. Is die 3470 echt zo'n slechte kaart of is er iets anders aan de hand?! Het zou toch makkelijk moeten kunnen met een spel van 5 jaar oud, of zie ik dit verkeerd. Draai trouwens Vista Ultimate 32bits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jippo00 schreef op maandag 29 september 2008 @ 20:48:
Ik speel de laatste tijd weer generals ZH, leuk om online te spelen. Maar nu heb ik heel vaak framedrops wanneer er veel units in beeld komen, zowel online als gewoon singleplayer. Is die 3470 echt zo'n slechte kaart of is er iets anders aan de hand?! Het zou toch makkelijk moeten kunnen met een spel van 5 jaar oud, of zie ik dit verkeerd. Draai trouwens Vista Ultimate 32bits.
dat heb ik precies het zelfde, vooral bij multiplayer.. dan gaat hij zo sloom.. ook al zet in de settings op zijn laagst
kan dus niet aan de video kaart liggen.. CPU gaat wel flink omhoog.. tegen de 100%

maar als ik het dan op de vaste PC(vista, core2duo) doe met een 8800gt dan gebeurt er het zelfde,
ik heb al geprobeerd om hem dan als xp te laten runnen.. en op 1 cpu maar niks helpt..
nu heb ik ook command & conquer 3 kan's wrath en die loopt helenmaal soepel... raar toch ?

mis iets met direct x te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Weet iemand of er al Nederlandse drivers en utilities beschikbaar zijn voor de FW? Ik ben van plan om over 2 weken een nieuwe HD te kopen, waarop ik een clean install ga doen.
Philflow: welke raad jij aan, de Seagate Momentus of de WD Scorpio Black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jippo00
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 23:20
Verwijderd schreef op maandag 29 september 2008 @ 23:21:
[...]
mis iets met direct x te maken ?
Ja dat dacht ik ook want op mijn oude Pentium D bak met Geforce 7300 GS draait ie echt soepel, nergens last van. Heb ook xp geinstalleerd en dit maakt ook niks uit, blijkbaar toch de combinatie GPU en spelletje dat lastig doet...
Hoop dat Red Alert 3 straks wel een beetje soepel loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

kthxbye schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 12:14:
Philflow: welke raad jij aan, de Seagate Momentus of de WD Scorpio Black?
Seagate, tikeltje sneller, goedkoper en 5 jaar garantie.

PS. nederlandse drivers? bestaat dat uberhaupt? ik heb er nooit van gehoord.

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 30-09-2008 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
nouja, de vaio programma's zijn allemaal in het nederlands. dat bedoel ik eigenlijk :)
kan ik zonder problemen mijn FW11S een clean install geven met de amerikaanse drivers?
Seagate it is! bedankt voor het advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Nou ik heb m'n fw ook binnen! :9 Wat een verschil met m'n vorige! Vooral het toetsenbord is geweldig! _/-\o_

Ik ben alleen nog opzoek naar een geschikte sleeve. Ik heb nu een 17 inch model van belkin. Deze is helaas veel te groot. Weet iemand of er al een officiele sleeve verkrijgbaari is? Of een sleeve die goed past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

kthxbye schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 23:05:
kan ik zonder problemen mijn FW11S een clean install geven met de amerikaanse drivers?
Moet geen probleem zijn, als je er voor zorgt dat je de juiste drivers te pakken hebt. Met name netwerk kaart en video kaart kunnen afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

De originele sleeve van sony is er wel ja, krijg je meteen een klein sleevje bij voor je adapter :) Kost rond de 50 euro. Wil je goedkoper dan schijnt de 15.4" caselogic (die zwart/rode omkeerbare) ook te passen, die is wat breder dan de meeste 15.4" sleeves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Ik heb trouwens ook een probleem met mijn wireless. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar wanneer je de laptop uit de slaapstand/standby haalt kun je niet internetten. Ik heb dan wel verbinding met mijn wireless. |:( Als je de laptop opnieuw opstart werkt het weer perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Heb ik geen problemen mee volgens mij, WWJD!

Heeft er iemand nog een tip voor een goede rugzak voor de FW? Niet te duur, redelijk mooi en hij moet goed passen. Er zijn nog niet echt 16,4" rugzakken volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
  • Laatst online: 24-08 20:59
Iemand een idee wanneer de FW290 in Europa uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

'A toy robot...'

Nou, deze week ga ik dus een laptop kopen van ongeveer 1000 euro. Heb het geld al, eerder dan ik had verwacht.
Nu zou ik ook graag de laptops in het echt willen zien om zo maar ff een laptop van 1000 euro blind op reviews van internet te kopen lijkt me niet zo verstandig. Beste even naar de BCC of Mediamarkt gaan denk ik?

Of kan ik beter wachten op die iets nieuwere?
Vorige pagina had ik al een paar modellen gepost die binnen mijn budget vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

BlaCKErrOR schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 17:57:
Iemand een idee wanneer de FW290 in Europa uitkomt?
FW2 serie komt binnenkort. De modellen zijn te zien op geizhals.at
De FW290 is alleen voor de US markt en volgens mij komen er voorlopig gaan Full HD schermen naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
Philflow schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 21:10:
[...]

FW2 serie komt binnenkort. De modellen zijn te zien op geizhals.at
De FW290 is alleen voor de US markt en volgens mij komen er voorlopig gaan Full HD schermen naar Europa.
Waarom zouden ze geen Full HD uitbrengen in Europa? :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

BlaCKErrOR schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 17:45:
[...]
Waarom zouden ze geen Full HD uitbrengen in Europa? :s
Ooit zal het wel gebeuren denk ik. Maar niet bij de FW2 update zo te zien.

Of misschien willen ze geen interne concurrentie met de AW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 17:11
Kan je eigenlijk ook de cpu vervangen in de fw reeks door een sneller exemplaar? bios lijkt me gelockt dus weet het niet zo onmiddelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
Philflow schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 18:03:
[...]

Ooit zal het wel gebeuren denk ik. Maar niet bij de FW2 update zo te zien.

Of misschien willen ze geen interne concurrentie met de AW.
Bij de Amerikaanse FW290 heb je wel die keuze, dus zou wel stom zijn om dit dan toch niet in Europa te doen.
Maar ik wacht nog even af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

WWJD schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:09:
Ik heb trouwens ook een probleem met mijn wireless. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben, maar wanneer je de laptop uit de slaapstand/standby haalt kun je niet internetten. Ik heb dan wel verbinding met mijn wireless. |:( Als je de laptop opnieuw opstart werkt het weer perfect.
Heeft niemand hier meer problemen mee(behalve kthxbye)?

Ook komt er geen balletje bij het icoontje in de taakbalk, wat betekent dat? Hij geeft wel aan dat ik verbonden ben.
Ik moet de verbinding verbreken en weer opnieuw maken om te kunnen internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

BlaCKErrOR schreef op zaterdag 04 oktober 2008 @ 19:14:
[...]
Bij de Amerikaanse FW290 heb je wel die keuze, dus zou wel stom zijn om dit dan toch niet in Europa te doen.
De amerikanen krijgen allerlei dingen die we in Europa niet krijgen. Bijvoorbeeld Bluray en SSD in de Z serie.
Als je wilt zien wat er in de europese FW2 zit kan hier: http://geizhals.at/?cat=nb15w&xf=85_16.4
Er lijkt dus wel een prijsverlaging te komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Philflow op 04-10-2008 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op sony.nl de nieuwe FW21M gespot!
Is hier nu echt veel verschil met de FW11M???

Wat ik in de spec aan verschil tegenkom is dat de 21 serie de P8600 ipv de P8400 heeft. De harde schijf is van 250GB naar 400GB gegaan, maar de snelheid is van 5400 tpm naar 4200...???

Ennuh.... waarom zou ik eigenlijk kiezen voor de M? De FW21E lijkt mij nu toch ook wel een leuke notebook?
Kan alleen geen Bluray schrijven, maar ik vraag me af of dit nu wel gebruikt gaat worden... Bluray schijfjes zijn nog veel te duur... En de E heeft wel weer de P8400 ipv de P8600. Maar zal je dat merken?

Ben benieuwd naar jullie meningen. Ennuh... die dubbele lamp... dat is dan alleen bij het duurste model?
Maakt dat echt een wereld van verschil? Want ik had juist het idee dat met zoveel pixels op een kleiner scherm alles behoorlijk klein zou worden... Is 1600x900 dan niet goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Tnx voor de melding Rafful. de 21 serie is dus ineens gelanceerd. En wat zie ik daar, de FW21Z voor 1500 inc btw bij sonystyle. Meestal betekent dit dat hij via een internetshop in de retail nog een stukje goedkoper zal uitvallen. Denk dat dit mijn volgende laptop gaat worden, die FW11J zal denk ik toch niet komen.
De FW21Z heeft trouwens een full HD scherm! Zal er wel erg gaaf uitzien om dan HD content te kijken.
Enige minpuntje kan je de 4200rpm schijf noemen, maar ik heb al vaak gehoord dat dat met een grote capaciteit minder merkbaar is, zit 500GB in.
Mooie upgrade is trouwens ook dat de bluray-brander in de 21 serie 2 keer zo snel is geworden!
Veel waar voor je geld lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
bij aankoop van een Sony VAIO Notebook met Windows Vista® Home Premium krijgt u een Microsoft Office Home & Student Pakket

Afbeeldingslocatie: http://www.sony.nl/res/images/image/96/1221572686596.jpg

Actieperiode van 1 oktober t/m 30 november 2008

Actievoorwaarden:
Deze actie is alleen geldig voor aankopen en leveringen die gedaan zijn bij een in Nederland gevestigd verkooppunt.
Deze actie is alleen geldig voor aankopen die gedaan zijn tussen 1 oktober t/m 30 november 2008.
Deze actie is niet geldig bij aankopen van showroommodellen.
Deze actie is alleen geldig op de VGN-AR71, VGN-NR31, VGN-NR38, VGN-FW11, VGN-CR41, VGN-NS11, VGN-FW21, VGN-AW11, VGN-CS11 en de VGN-TT11MN.
Deze actie is geldig zolang de voorraad strekt.
Om in aanmerking te komen voor het gratis Microsoft Office Home & Student Pakket, dient u zich te registreren op www.sony.nl/vaioconsumentenactie. Stuur de bevestiging van uw registratie en een kopie van uw kassabon in een voldoende gefrankeerde envelop naar:
Sony VAIO Consumentenactie - Postbus 40046, 6203 CH Maastricht.
De bevestiging van uw registratie en een kopie van de kassabon dienen vóór 15 december 2008 bij het handlingsbureau binnen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Super zal de startpost updaten!

Edit, voor de liefhebbers hier nog de specs van de 'oude' modellen. Zo blijft de startpost compact.

Sony VAIO FW11E:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/FW11E.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/centrino2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14091500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14094500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14097500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B1409A500801BEE10080002BC29B85.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.sonystyle.de/catalog/46/46B2DBDFA2B5017EE10080002BC29B85.gif

- Intel Core 2 Duo Processor P8400 2.26 GHz 1066 MHz FSB
- Mobile Intel® PM45 Express-chipset
- 3072MB (1x 1024MB + 1x 2048) DDR2-800
- 250GB 5400rpm (10GB voor Recovery)
- Double Layer DVD+/-RW
- X-Black LCD 16.4" TFT 1600x900 WXGA
- 256MB VRAM ATI Radeon HD3470 1530MB gedeeld
- Wireless LAN 802.11A/B/G/N
- LAN 10/100/1000 Mbit Ethernet
- Bluetooth
- Ingebouwde 'Motion Eye' Digital Camera 1.3MP
- Windows Vista Home Premium SP1 (NL/UK)
- HDMI
- Levensduur batterij: 2 Uur 10 Min.
- 24 Maanden garantie
- Gewicht: 3.1 KG
- Data Sheet
Adviesprijs: 999,- Inclusief BTW.

Sony VAIO FW11L:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/FW11M.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/centrino2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14091500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14094500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14097500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B1409A500801BEE10080002BC29B85.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.sonystyle.de/catalog/46/46B2DBDFA2B5017EE10080002BC29B85.gif

- 2048MB (2x 1024) DDR2-800
- Double Layer DVD+/-RW
- Blu-ray Speler
- Bluetooth
- Windows Vista Home Premium SP1 (UK)
- HDMI
- 24 Maanden garantie
- Data Sheet
Adviesprijs: 1099,- Inclusief BTW.

Sony VAIO FW11M:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/FW11M.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/centrino2.jpg

- 4096MB (2x 2048MB) DDR2-800
- Double Layer DVD+/-RW
- Blu-ray Speler
- Bluetooth
- HDMI
- 24 Maanden garantie
- Data Sheet
Adviesprijs: 1199,- Inclusief BTW.

Sony VAIO FW11S:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/FW11S.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/centrino2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14091500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/xblackdouble.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14097500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B1409A500801BEE10080002BC29B85.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.sonystyle.de/catalog/46/46B2DBDFA2B5017EE10080002BC29B85.gif

- 300GB 4200rpm (10GB voor Recovery)
- Double Layer DVD+/-RW
- Blu-ray Speler/Brander
- X-Black Double Lamp LCD 16.4" TFT 1600x900 WXGA
- Bluetooth
- HDMI
- 24 Maanden garantie
- Data Sheet
Adviesprijs: 1499,- Inclusief BTW.

Sony VAIO FW11ZU:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/FW11S.jpgAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/centrino2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14091500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/xblackdouble.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B14097500801BEE10080002BC29B85.gifAfbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/bnn14/46B1409A500801BEE10080002BC29B85.jpgAfbeeldingslocatie: https://www.sonystyle.de/catalog/46/46B2DBDFA2B5017EE10080002BC29B85.gif

- Intel Core 2 Duo Processor T9400 2.53 GHz 1600 MHz FSB
- 300GB 4200rpm (10GB voor Recovery)
- Double Layer DVD+/-RW
- Blu-ray Speler/Brander
- X-Black Double Lamp LCD 16.4" TFT 1600x900 WXGA
- 256MB VRAM ATI Radeon HD3650 1530MB gedeeld
- Bluetooth
- Windows Vista Home Premium SP1 (UK)
- HDMI
- 24 Maanden garantie
Adviesprijs: 1699,- Inclusief BTW.

[ Voor 99% gewijzigd door WidgetTWW op 08-10-2008 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Actieperiode van 1 oktober t/m 30 november 2008
Super, ik heb mijn FW11M op 1 oktober gekocht! 8)

-edit-
In de startpost staat 1600 mhz frontsidebus, volgens mij moet dat 1066 zijn ;)

[ Voor 28% gewijzigd door WWJD op 09-10-2008 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
WWJD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 08:55:
[...]

Super, ik heb mijn FW11M op 1 oktober gekocht! 8)

-edit-
In de startpost staat 1600 mhz frontsidebus, volgens mij moet dat 1066 zijn ;)
Volgens sony style hebben alle FW21 series 1600mhz. En op de sony site wel weer 1066. Zal ze op 1066 zetten.

[ Voor 8% gewijzigd door WidgetTWW op 09-10-2008 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Op de sony site staat ook dat de HD 3470 ddr3 geheugen heeft :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaCKErrOR
weet iemand of er in europa ook zo'n systeem bestaat zoals in amerika om een sony vario te configureren, beetje zoals bij Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Fokkerdefok! Die FW21Z is net wat ik precies wou! En ik maar wachten of de FW11J 8)7
Deze heeft alles aan boord waarom ik de J wou, en nog een mooie prijs ook. Maar goed, ondertussen heb ik al een Dell XPS M1530 gekocht. Bevalt erg goed hoor, maar toch een tikje jammer. Maar zo gaat dat in electronicaland he?

Als SonyStyle nou wat eerder openheid van zaken gegeven had over toekomstige modellen hadden ze wel 1 extra klant gehad! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Ik ben nog steeds erg blij met mijn FW11S Stiggy! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Ik twijfel nu eigenlijk weer of ik de FW21Z bij Sonystyle moet bestellen zodat ik hem eind deze maand heb of dat ik moet wachten tot hij bij webshops goedkoper verschijnt. Blijft een klote traject de beslising om zo'n laptop te kopen, uiteindelijk maak je toch vrijwel nooit de perfecte beslissing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ransom_nl schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:39:
Ik twijfel nu eigenlijk weer of ik de FW21Z bij Sonystyle moet bestellen zodat ik hem eind deze maand heb of dat ik moet wachten tot hij bij webshops goedkoper verschijnt.
Lekker wachten. Heeft geen zin om hem nu al te bestellen.Webshops zullen hoogst waarschijnlijk idd goedkoper zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je toch gaat wachten kun je net zo goed wachten op de FW31....

dus wachten heeft geen zin.. ik had mijn FW11M ook meteen op het begin gekocht voor 1100, en al 2,5 maanden plezier van!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ransom_nl schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 23:39:
Ik twijfel nu eigenlijk weer of ik de FW21Z bij Sonystyle moet bestellen zodat ik hem eind deze maand heb of dat ik moet wachten tot hij bij webshops goedkoper verschijnt. Blijft een klote traject de beslising om zo'n laptop te kopen, uiteindelijk maak je toch vrijwel nooit de perfecte beslissing.
Ik ga zeker wachten op de webshopwinkels. Sony kan hem sowieso pas eind oktober leveren, dus dat zal wel begin november worden... Ik heb Zercom al gemaild en daar gaan ze ze ook binnen krijgen.
Ik verwacht dat ze daar een weekje later zullen zijn. Kan goed bij Zercom een 100 euro schelen, dus vindt het wel waard om te wachten...
Maar ik ben nog wel ontzettend aan het twijfelen wat ik wil:
FW21E 999,- euro is basic (maar wel goed genoeg)
FW21M 1199,- euro is net iets beter en sneller
FW21Z 1499,- euro is gewoon perfect.
Maar ja, waar trek je de lijn wat je goed genoeg vind... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:24

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

De lijn ligt bij de 21E met dual-lamp ^_^;;

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
Blisterin_Bull schreef op vrijdag 10 oktober 2008 @ 15:47:
De lijn ligt bij de 21E met dual-lamp ^_^;;
En aangezien de 21E geen Duallamp heeft moet je gewoon kijken wat je prioriteiten zijn en minstens even belangrijk hoe lang je er mee gaat doen.
Ik persoonlijk doe toch wel 5 jaar met een computer en als ik dan iets nieuws koop moet het ook gelijk goed en future proof zijn. Dat is dan ook de reden dat ik voor de 21Z ga. Betere videokaart, betere processor, flinke harddisk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:24

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik weet wel dat de E versie geen dual-lamp heeft, maar dual-lamp is gewoon erg prettig, alleen jammer dat die op de duurste modellen terug te vinden is.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Zojuist de FW21E gespot bij MM. De FW21M en Z verwachten ze iets later.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.