[Ervaringen] Het grote Sony Vaio VGN-FW Series topic, deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 80.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Of verkopen die schijf. Backup: ik gebruik Acronis True Image. Super programma voor images en clonen van je harddisk.
PS. de Seagate 7200.3 320GB is trouwens een stuk goedkoper.

[ Voor 20% gewijzigd door Philflow op 02-09-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Waar zou ik dat ding het beste kunnen verkopen? Op marktplaats worden ze bijv. helemaal niet aangeboden. Wat kan ik ervoor krijgen? 300 GB, 4200 RPM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

het ding kost nieuw 82 euro. 50 euro op marktplaats moet lukken. Als je m in een behuizinkje zet gaat het verkopen nog makkelijker. want voor usb maakt het helemaal niet uit dat ie 4200rpm is.
PS. voor 63 euro heb je een Samsung 320GB/5400rpm, dat is ook al een vooruitgang.

[ Voor 13% gewijzigd door Philflow op 02-09-2008 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giant87 schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 17:44:
Welke chipset zit in deze laptop? Daar kan ook nog een beperking inzitten m.b.t. geheugen adressering. Dan kan je nog zo leuk een 64-bits os hebben. Als de chipset maar 32bits kan adresseren (dit probleem heb ik dus bij mijn toshiba a100-683 /Intel 945PM Express ) dan heb je dus nog steeds max 3/3,2gb...

//edit, ah Intel PM965, dus wel 4gb als max. :)
Dit alleen als je er 64 bit os op zet,
ik heb de M met dus 4GB. bij informatie over de computer zegt die wel 4gb maar let op bij taakbeheer-prestaties geeft het fysiek geheugen maar 3069mb aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 08:57
Dat de J niet naar Nederland komt kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Naast de J maken de anderen modellen niet zo veel 'sense' vind ik. Denk eraan dat de S geen HD 3650 videokaart heeft! SonyStyle heeft gewoon geen clue. Raar dat op SonyStyle.de ook nog steeds "Versand Ende August" staat en dat notebook.de hem op leverbaar heeft staan. Maar ik vertrouw die gasten niet erg, als ze niet eens antwoorden op mail. En andere toetsenborden leveren, hoe doen ze dat? Gaan ze die zelf zitten vervangen? Vreemd.

Ik heb het wachten onderhand ook beu. Ik denk dat ik zo langzamerhand maar voor een ander merk ga (HP, Dell, of toch nog even wachten wat Apple gaat doen met de nieuw MBP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
De FW11S is op Sonystyle.nl in prijs omlaag gegaan naar 1399. Hopelijk gaan de losse retailers ook omlaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:30

Sick Nick

Drop the top!

Bij mediamarkten gaat dat wel goed komen, sowieso als je ze er op wijst wat de huidige adviesprijs is van een sony laptop. Als die lager is dan hun prijs krijg je m wel mee voor de lagere prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
De S kun je op allerlei plaatsen kopen, en nog wel wat goedkoper dan 1399,- ook (zie pricewatch). Of hoop je dat hij bij de retailers dan nog verder zakt?
Misschien moeten we Sony gewoon gaan overladen met vragen over de leverbaarheid van de J. Als ze zien dat er veel vraag naar is zullen ze hier ook wel gaan leveren. :o

(ik heb mijn vragen aan notebook.de nu ook maar via het contact-formulier gesteld (vorige keer via mail). Kijken of ik nu wel reactie krijg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Ik ga nu even naar de Mediamarkt om de FW11S in het echt te bekijken. Ik hoop inderdaad dat hij bij retailers nog verder zakt nu!

-edit-

Ze hadden alleen de FW11M staan. Vond het scherm nog best redelijk, maar in vergelijking met een ander dubbellamps scherm (weet even niet meer welk type Vaio) was het echt flets en redelijk donker.

[ Voor 44% gewijzigd door honmashinsei op 03-09-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 12:32:
Ik ga nu even naar de Mediamarkt om de FW11S in het echt te bekijken. Ik hoop inderdaad dat hij bij retailers nog verder zakt nu!

-edit-

Ze hadden alleen de FW11M staan. Vond het scherm nog best redelijk, maar in vergelijking met een ander dubbellamps scherm (weet even niet meer welk type Vaio) was het echt flets en redelijk donker.
Ik weet niet of je er bij MM naar gevraagd hebt maar ze verkopen de S gewoon en hebben hem normaalgeproken ook op voorraad maar showen hem niet in de winkel! Je moet er dus even moeite voor doen om hem te zien te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 17:38:
[...]

Ik weet niet of je er bij MM naar gevraagd hebt maar ze verkopen de S gewoon en hebben hem normaalgeproken ook op voorraad maar showen hem niet in de winkel! Je moet er dus even moeite voor doen om hem te zien te krijgen...
Klopt, ik had het ook even gevraagd. Ze waren echter niet op voorraad. Had ook nog even gevraagd naar de FW11J, maar die was niet bekend en zouden ze sowieso niet krijgen. Ze hebben slechts de E, M en S. (S kostte daar 1499 euro trouwens :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-08 21:36

WWJD

*pluh*

Ik heb ook een mail naar de klantenservice van sonystyle gestuurd over de fw11j, dit kreeg ik als antwoord ;)
Beste Klant,

Bedankt voor Uw email

Spijtig genoeg hebben we dit produkt momenteel niet bij Sony Style Store Nederland en kunnen U op dit ogenblik geen datum geven waarop dit bij ons beschikbaar zal zijn.

Wij raden U dan ook aan om regelmatig onze website te bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

xxxx xxxxxxxxx
Sony Style Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
:( Wat moet ik nou doen? Ik vind 1400 (+150 voor 7200rpm HD) zo veel voor een laptop, ik had er op gehoopt om de J voor 1200 euro te kunnen kopen! Maar met de S ben ik wel voorbereid op de toekomst (Blu-Ray brander)...
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen als de J ineens uitkomt als ik de S net heb gekocht. Maar aan de andere kant wacht ik ook al 2 weken op enig nieuws over een Nederlandse J. En ik moet toch echt binnenkort een laptop gaan aanschaffen. Wat zal ik doen. Gewoon doen die S?

Stel dat de FW11J binnen een maand uitkomt nadat ik bij Sony de S heb besteld, zou ik de S dan kunnen retourneren, mijn geld terug krijgen en een J kunnen aanschaffen?

[ Voor 14% gewijzigd door honmashinsei op 03-09-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:59:
:( Wat moet ik nou doen? Ik vind 1400 (+150 voor 7200rpm HD) zo veel voor een laptop, ik had er op gehoopt om de J voor 1200 euro te kunnen kopen! Maar met de S ben ik wel voorbereid op de toekomst (Blu-Ray brander)...
Ik ben bang dat ik spijt ga krijgen als de J ineens uitkomt als ik de S net heb gekocht. Maar aan de andere kant wacht ik ook al 2 weken op enig nieuws over een Nederlandse J. En ik moet toch echt binnenkort een laptop gaan aanschaffen. Wat zal ik doen. Gewoon doen die S?

Stel dat de FW11J binnen een maand uitkomt nadat ik bij Sony de S heb besteld, zou ik de S dan kunnen retourneren, mijn geld terug krijgen en een J kunnen aanschaffen?
Teruggeven kun je wel vergeten. Dat gaan ze nergens voor je doen.

Voorbereid op de toekomst omdat er een BD-writer in zit is onzin. Tegen de tijd dat die BD-RW's gemeengoed worden, koop je een losse brander ook voor een schijntje.

Waarschijnlijk moet je gewoon voor een ander merk gaan als je niet kan wachten.

Bijv. Dell Studio 17
Core 2 Duo T9300 2,50 Ghz 800 Mhz 6 Mb L2-cache
4 Gb DDR2
500 Gb harddisk (2x 250)
ATI-radeon 256 Mb HD3650
DVD +/- RW + BD-rom

Voor nog geen € 1200,-

Nadelen:
minder 'design'
kleinere resolutie (1400x900)
geen dubbellamps scherm

Of één van HP DV7's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
De Dell vind ik niet mooi. De HP al helemaal niet. Ik vind het design van de FW echt erg mooi en het 16:9 scherm spreekt me erg aan. Ook lijkt het dubbellamps scherm me echt perfect: ik zal er namelijk veel HD-kwaliteit films/series op gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat ik eraan kan doen, zodat ik de foto's ook groot krijg op bijv een site zoals www.sunweb.nl??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

kthxbye 2 tips:
1. welke je ook koopt, volgende maand (of de maand daarna) komt er een betere.
2. voor 93 euro koop je een Seagate 7200.3 320GB (scheelt weer 57 eur)

[ Voor 9% gewijzigd door Philflow op 03-09-2008 21:16 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2008 @ 20:52:
[...]

Bijv. Dell Studio 17
Core 2 Duo T9300 2,50 Ghz 800 Mhz 6 Mb L2-cache
4 Gb DDR2
500 Gb harddisk (2x 250)
ATI-radeon 256 Mb HD3650
DVD +/- RW + BD-rom

Voor nog geen € 1200,-
Met de huidige korting én gratis levering € 1079,-

Ik heb geen ervaring met Dell maar in technisch opzicht is dit toch interessant...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2008 08:46 ]

• Stiggy
Die vraag kan je alleen zelf beantwoorden!
Maar in jouw geval is het niet moeilijk toch? Jij hebt een bepaalde datum waarop je een laptop *moet* hebben? Dan wacht je tot net ervoor, en als de J er dan nog niet is koop je een S?

[ Voor 46% gewijzigd door Stiggy op 04-09-2008 09:27 ]

Verwijderd

En jawel, de eerste uitbreiding is aangekondigd op SonyStyle: de VGN-FW11L

Is goedkoper dan de M maar heeft minder intern geheugen. Andere verschillen nog niet ontdekt...

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:07
Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 09:53:
En jawel, de eerste uitbreiding is aangekondigd op SonyStyle: de VGN-FW11L

Is goedkoper dan de M maar heeft minder intern geheugen. Andere verschillen nog niet ontdekt...
De L staat echt al een hele tijd op sonystyle. Heeft echter een UK os. De S is weer naar 1499,- gegaan :S.

[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 04-09-2008 10:17 ]

Verwijderd

mrc16 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 10:16:
[...]

De L staat echt al een hele tijd op sonystyle. Heeft echter een UK os. De S is weer naar 1499,- gegaan :S.
Oké, had hem nog niet eerder gezien maar zit ook niet elke dag op SonyStyle... ;)

Wel vaag dat UK-OS op een Nederlandse Sony-site...

• WWJD

WWJD

*pluh*

Nog een mail van sony style over de fw11j :9 :
Best Klant,

Na navraag bij onze diensten blijkt dat deze misschien toch in de nabije toekomst te verkrijgen is in Nederland.

Ik zou zeggen, nog even geduld het is zeker de moeite waard.

Met vriendelijke groet,

xxxx xxxxxxxxxx
Sony Style Store

Verwijderd

je krijgt wel lekker veel kusjes van sony style

Verwijderd

WWJD schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:37:
Nog een mail van sony style over de fw11j :9 :

[...]
Kijk, zijn ze toch wakker geworden daar! >:)

• Stiggy
WTF? Ik heb daar ook nog maar eens gevraagd wanneer de J beschikbaar komt en kreeg vanmorgen precies hetzelfde mailtje als het 1e mailtje dat WWJD hier neergezet heeft! :?

Mmh, dit opent perspectieven. Uuhh, dit betekent dat ik toch nog maar even wacht. :O

Hopen dat 'ie maar snel komt!

• honmashinsei
Mooi dat ie dan toch komt! :) Maar ik wil weten wanneer dat ding komt, dan wacht ik nog wel even! Is dit pas in oktober of al over een week? DUIDELIJKHEID! Ik wil die S niet kopen ik wil die J! :'(

[ Voor 11% gewijzigd door honmashinsei op 04-09-2008 15:29 ]

• WWJD

WWJD

*pluh*

Verwijderd schreef op donderdag 04 september 2008 @ 11:42:
je krijgt wel lekker veel kusjes van sony style
:*)

• honmashinsei
Beste Klant,

Bedankt voor Uw email

Spijtig genoeg hebben we dit produkt momenteel niet bij Sony Style Store en kunnen U op dit ogenblik geen datum geven waarop dit bij ons beschikbaar zal zijn.

Wij raden U dan ook aan om regelmatig onze website te bezoeken.

Met vriendelijke groeten,

Marc Heyndrickx
Sony Style Store
Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/emo.gif_!
Het wordt steeds mooier daar. Of loop jij de boel gewoon te flessen WWJD? Er staat ook al een typfout in je mail (maarja dat zegt natuurlijk niets Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/emo.gif)

• Stiggy
Ik heb nu gevraagd waarom ik de "Spijtig genoeg hebben we dit produkt momenteel niet bij Sony Style Store en kunnen U op dit ogenblik geen datum geven waarop dit bij ons beschikbaar zal zijn." reactie kreeg, terwijl er naar anderen gemeld werd dat de J misschien in de nabije toekomst toch te krijgen zal zijn. En of ze iets konden zeggen over de leveringstermijn. Antwoord:
Het is inderdaad zo dat wij deze verwachten vermits er heel veel gevraagd wordt naar deze notebook.
Wat ik tracht te geven is correcte informatie, en dus dat betekent dat wij momenteel geen enkel idee hebben wanneer deze inderdaad kan geleverd worden.
Dus... maak ervan wat je wilt. Het zal in ieder geval helpen als veel mensen er naar vragen!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:09
kthxbye schreef op woensdag 03 september 2008 @ 18:59:

Koop gewoon een Asus M50Vm en je zal het je niet beklagen :9~

• honmashinsei
Ik kan wachten tot 24 september, hopelijk is de J dan beschikbaar!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Het wordt steeds mooier daar. Of loop jij de boel gewoon te flessen WWJD? Er staat ook al een typfout in je mail (maarja dat zegt natuurlijk niets )
Nee natuurlijk niet, ik zit ook gewoon net als jij met smart op de fw11j te wachten. Dus had ik een mail naar de klantenservice gestuurd. Ik kreeg trouwens bericht van de zelfde gast als jij. Alleen vond ik het wel netjes om z'n naam niet op het internet te zetten. Maarja dat maakt nu toch niets meer uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Spanje heeft em ook al...
Portátil VGN-FW11J, 250GB, 4GB RAM, Unidad combo de Blu-ray
¡Nuevo!
Codigo del producto: VGNFW11J.ES2

1.199,00 € IVA incl.
https://www.sonystyle.es/...00ABE10080022BC29B72)/.do

ik snap alleen echt die logica van Sony niet, de J kost 1199 euro in Spanje, de M 1249 euro. Terwijl de J een dubbele lamp heeft en een betere videokaart! of zie ik iets over het hoofd? :?

[ Voor 17% gewijzigd door honmashinsei op 05-09-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaanse windows..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kthxbye schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 00:21:
Spanje heeft em ook al...

[...]

ik snap alleen echt die logica van Sony niet, de J kost 1199 euro in Spanje, de M 1249 euro. Terwijl de J een dubbele lamp heeft en een betere videokaart! of zie ik iets over het hoofd? :?
Heb net nog eens zitten te vergelijken op Sony.de maar ik vind helemaal geen verschil meer! :? :?

De L heeft volgens de webpage én PDF-file nu gewoon de ATI-HD3470 en er wordt ook nergens meer gerept over de dubbele lamp!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 09:41:
[...]
De L heeft volgens de webpage én PDF-file nu gewoon de ATI-HD3470 en er wordt ook nergens meer gerept over de dubbele lamp!!!
Komt omdat het hier over de J ging, niet de L.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:16:
[...]

Komt omdat het hier over de J ging, niet de L.
Sorry, zat een beetje te slapen... :O

Toch wel raar dat er helemaal geen verschil is tussen de M en de L behalve dan de prijs die voor de L €100,- lager is.

Ik heb ook inmiddels antwoord gekregen op mij vraag bij SonyStyle over de J. Ook hier het standaard antwoord dat die niet in de collectie zit en er nog geen datum bekend is wanneer die er wel zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Na lang zoeken, gissen, nog meer denken heb ik toch besloten om mijn FZ21M op te volgen door een FW11M. Maar ook ik heb even contact gehad met sonystyle over de FW11J. Dat model moet ik gewoon hebben :P. En ook hier het standaard antwoord:

Spijtig genoeg hebben we dit produkt momenteel niet bij Sony Style Store en kunnen U op dit ogenblik geen datum geven waarop dit bij ons beschikbaar zal zijn.

Ik heb in principe tot eind van deze maand, daarna heb ik echt een laptop nodig. De FW11J is gewoon een leuk apparaat en toch wat beter dan de M. Als de FW11J niet naar nederland komt moet ik het 'helaas' doen met een FW11M. :P:P. Maar we wachten het allemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 10:46:
[...]
Toch wel raar dat er helemaal geen verschil is tussen de M en de L behalve dan de prijs die voor de L €100,- lager is.
Iemand anders zei harddisk kleiner. Geen idee of het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Beste Klant,

Bedankt voor Uw Email

Aarzel niet ons te kontakteren indien U hierover verdere informatie zou wensen, op het nummer 020 346 95 24

Met vriendelijke groet,

Marc Heyndrickx
Sony Style Store
Ik bel nu...! :)

-edit-

Officieel gaat hij niet beschikbaar komen, maar officieus zijn ze er mee bezig en gaat hij dus wel naar Nederland komen. Er is volgens Marc Heyndrickx (jaja, ik kreeg hem zelf aan de lijn :*) ) enorm veel vraag naar vanuit Nederland en de verwachting is dat hij in 3 / 4 / 5 weken beschikbaar komt in het Nederlandse assortiment. Hij vertelde dat hij zijn klanten niet verkeerd wilde voorlichten en dus niet wilde zeggen "hij komt absoluut niet", maar, er is echter nog geen officiële bevestiging vanuit Sony zelf. Afwachten dus en we moeten volgens hem de Sony Style website in de gaten houden! Eind september / begin oktober moet ie te koop zijn (en waarschijnlijk al iets eerder via de site te reserveren). _/-\o_ Ik wacht af! :D

[ Voor 59% gewijzigd door honmashinsei op 05-09-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Super!, ik zal dan stiekem alvast het model in de startpost toevoegen :P. Mr.c gaat wachten op de FW11J!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
kthxbye schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 12:29:
[...]
Officieel gaat hij niet beschikbaar komen, maar officieus zijn ze er mee bezig en gaat hij dus wel naar Nederland komen. Er is volgens Marc Heyndrickx (jaja, ik kreeg hem zelf aan de lijn :*) ) enorm veel vraag naar vanuit Nederland en de verwachting is dat hij in 3 / 4 / 5 weken beschikbaar komt in het Nederlandse assortiment. Hij vertelde dat hij zijn klanten niet verkeerd wilde voorlichten en dus niet wilde zeggen "hij komt absoluut niet", maar, er is echter nog geen officiële bevestiging vanuit Sony zelf. Afwachten dus en we moeten volgens hem de Sony Style website in de gaten houden! Eind september / begin oktober moet ie te koop zijn (en waarschijnlijk al iets eerder via de site te reserveren). _/-\o_ Ik wacht af! :D
Goede actie! _/-\o_

Jammer dat het nog zo lang duurt! Maar ik denk dat ik met pijn en moeite nog wel zo lang kan wachten... Als Dell niet eerder komt met een super XPS1530 opvolger (of Apple niet iets heel gaafs gaat presenteren op 9 sept.) dan wordt het toch de FW11-J voor mij!!

Geweldig dat we nu eindelijk wat meer duidelijkheid hebben. Thx kthxbye! :)

p.s. Nooit meer iets terug gehoord van notebook.de. Ook niet na een 2e poging. Fijne jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Wauw, ik heb er nu al zin in! Maar wat betekend niet officieel? Kun je hem dan alleen bij bepaalde webshops kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Dat betekent dat er nog geen officiele bevestiging is, maar Marc kon mij vertellen dat hij had gehoord dat hij gaat uitkomen in Nederland eind september/begin oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
hebben we nu ineens niets meer te bespreken nu ie dus gaat komen? Afbeeldingslocatie: http://i.fok.nl/s/emo.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Op iBood vandaag, AR71S (500 gb, 4 gig geheugen, 8600M GT, dual lamp), voor 1400 euro. Laagste Pricewatch prijs: 1700 euro. Dikke aanbieding, maar dan moet je wel vandaag beslissen.
En natuurlijk de 8series Nvidia kaart die problemen kan gaan vertonen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
kthxbye schreef op maandag 08 september 2008 @ 16:53:
hebben we nu ineens niets meer te bespreken nu ie dus gaat komen? [afbeelding]
Uhm... tja.. om eerlijk te zijn neig ik nu ineens naar een Dell XPS M1530. Die ziet er toch ook erg mooi uit, 1680x1050 schermpje.... uuuh.. 7(8)7 Ik weet niet hoe lang ik nog wil wachten of de FW11J wel beschikbaar komt. Het zou nu niet langer dan 4 weken meer mogen duren, right?

btw, die AR aanbieding van iBOOD: dat scheelt flink!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Stiggy schreef op maandag 08 september 2008 @ 18:10:
[...]

Uhm... tja.. om eerlijk te zijn neig ik nu ineens naar een Dell XPS M1530. Die ziet er toch ook erg mooi uit, 1680x1050 schermpje.... uuuh.. 7(8)7 Ik weet niet hoe lang ik nog wil wachten of de FW11J wel beschikbaar komt. Het zou nu niet langer dan 4 weken meer mogen duren, right?

btw, die AR aanbieding van iBOOD: dat scheelt flink!
Zou ik niet doen. Die GeForce 8xxx series is niet te vertrouwen, zou dat zelf echt nooit aandurven. Bovendien heeft de XPS ook de verouderde processor (geen montevina zoals de FW11 wel heeft), die meer energie verbruikt. Ook schijnt het dual-lamp scherm echt één van de mooiste schermen op de markt te zijn. Je kunt namelijk geen XPS met LED scherm bestellen in Nederland! En dan natuurlijk nog het zeer veel mooiere design van de FW :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Zou ik niet doen. Die GeForce 8xxx series is niet te vertrouwen
Niet alleen daarom zou ik het niet doen, google maar eens op ervaringen en ibood, zij zijn ook niet echt te vertouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door WWJD op 08-09-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
WWJD schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:58:
[...]

Niet alleen daarom zou ik het niet doen, google maar eens op ervaringen en ibood, zij zijn ook niet echt te vertouwen.
Heb er 2 keer wat besteld (kleine dingen, microsd kaartje en skypesetje <20 euro), eerste keer ging prima. Tweede keer met het microsd kaartje werkte deze niet. Heb er 3 weken over gedaan incl. 3 keer bellen en 1 keer mailen om een nieuwe te krijgen, die het wel prima doet. De service is dus wel goed, mocht het oude kaartje gewoon houden en kiezen tussen geld terug of nieuw kaartje, alleen het duurt een beetje lang en je moet er zelf achteraan. Nu ik er zo over nadenk, durf ik er ook niet echt een laptop voor 1400 euro te bestellen :)

[ Voor 5% gewijzigd door honmashinsei op 08-09-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
kthxbye schreef op maandag 08 september 2008 @ 20:53:
Zou ik niet doen. Die GeForce 8xxx series is niet te vertrouwen,
Ja, dat geeft niet zo'n lekker gevoel. Pluspunt van de FW dat je je geen zorgen de GPU die op den duur kapot gaat hoeft te maken.
Bovendien heeft de XPS ook de verouderde processor (geen montevina zoals de FW11 wel heeft), die meer energie verbruikt.
Dat vond ik eerst ook een minpunt, maar ten 1e is ie snel genoeg (t/m T9400) en ten 2e, je kon gratis (huh, nu niet meer?) de 9 cells accu bestellen. Dan schijn je 4 tot 4,5 uur gebruiksduur te hebben. Da's wel een klap meer dan de FW11!
Ook schijnt het dual-lamp scherm echt één van de mooiste schermen op de markt te zijn. Je kunt namelijk geen XPS met LED scherm bestellen in Nederland!
Het (dual-lamp) scherm van de FW lijkt mij ook veel mooier dan het XPS scherm (jammer dat wij weer de LED variant niet kunnen krijgen). Los nog van alle problemen die je leest als je toevallig een scherm van een verkeerde fabrikant krijgt (Dell gebruikt schermen van verschillende fabrikanten door elkaar).

Daarom had ik tot nu toe geen XPS besteld... Maar hoe lang moeten we nog wachten op de FW11J? En misschien komt 'ie wel niet (we hebben geen garantie / bevestiging dat hij echt uitkomt hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Als je dan toch voor Dell gaat dan is de Studio interessanter qua scherm. Het LED scherm wordt zeeer goed getest op notebookcheck en notebookjournal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Maar die Studio is leeeeeluk! ;)

Hee! Wacht even... heb ik niet liever deze?
Nieuwe Vaio A serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiggy schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:53:

Nieuwe Vaio A serie
18.4 inch :|!!!??? wtf :S 17 inch is al een groot ding.. nu nog groter :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 15:14:
[...]

18.4 inch :|!!!??? wtf :S 17 inch is al een groot ding.. nu nog groter :S
en nog magtiger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Met 17 inch ga je ook niet sjouwen, dus dan maakt 18.4 ook niet meer uit.

Maar goed de hele industrie gaat naar 16.4 en 18.4. 17" is old school ;)

Trouwens ook een nieuwe Sony 14" : http://presscentre.sony.e...eleaseID=281&NewsAreaID=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiggy schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:53:

Nieuwe Vaio A serie
Hij heet de AW serie, sonystyle heeft hem ook al https://www.sonystyle.nl/...01D7E10080002BC29B86)/.do

Verwijderd

Net de vaio fw 11 zu binnen! kon niet wachten op de vaio fw illusiej. Wat hebben ze de laptop weer weten vol te proppen met stroop, maar ja, maakt niet uit. Mijn oude trouwe fw31m was nog erger volgetrapt met troep. Na een frisse xp installatie en de toevoeging van een hitachi 7200 wist ik niet wat ik meemaakte, fijn apparaat! Hij gaat nu naar het vriendinnetje die hem mooi kan gebruiken voor haar studie.

Morgen zet ik er een wd scorpio black 7200 in die eventueel in de toekomst vervangen gaat worden door een intel ssd en 4 gig ocz pc2 6400 geheugen. Zodra ik alles draaiende heb post ik nog wel wat ervaringen.

• WidgetTWW
Jepz, zag m net voorbijschieten, is helaas al weer van de site verdwenen.

• Philflow

Philflow

mrc16 schreef op woensdag 10 september 2008 @ 16:26:
[...]
Jepz, zag m net voorbijschieten, is helaas al weer van de site verdwenen.
Op de UK site nogwel: http://vaio.sony.co.uk/vi...ons&category=VN+AW+Series

Het topmodel is echt bizar. X-black LCD with RGB 3chip LED technology, 2x SSD en 400GB HDD.

Verwijderd

iemand ervaring met vista of xp 64bit op deze FW?

• Stiggy
Op de Duitse SonyStyle site staat de AW nu ook. Voor €1499,- heb je toch ook een heel dik apparaat. Ik zou die best eens naast een FW willen zien om te kijken hoe erg de portability omlaag gaat.

En... Op de Duitse site is de FW11J eindelijk naar leverbaar gegaan! :*)
Nu de Nederlandse nog. Kom op jongens, jullie kunnen het! :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Zag deze zin staan op sony.nl

U kunt ook genieten van HD films op de modellen**

**VGN-FW11M, VGN-FW11MR, VGN-FW11LR en VGN-FW11J.

Dat stond er eerst niet, weer een klein beetje hoop op de FW11J.

• Jdijkers
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09-2009
Ik zit ook te zoeken naar een laptop en er is zoveel keus. De Sony FW11M ben ik tegengekomen en oh oh oh wat een mooi ding is dat. Maar wat ik me afvraag, twijfelt hier NIEMAND over de grootte? (16,4"). Ik ging namelijk oorspronkelijk voor de 15,4" notebook aangezien ik er thuis op ga werken maar ook met enige regelmaat mee zal moeten nemen richting universiteit.

Ook vraag ik me af of je op de FW11M nog een beetje een spel kan spelen (en tot welke kwaliteit, nieuwheid etc dan?)

Jullie hebben er meer verstand van dan ik!

• Mesmer_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
Jdijkers schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:29:Maar wat ik me afvraag, twijfelt hier NIEMAND over de grootte? (16,4"). Ik ging namelijk oorspronkelijk voor de 15,4" notebook aangezien ik er thuis op ga werken maar ook met enige regelmaat mee zal moeten nemen richting universiteit.
Dat is de reden dat ik nog voor de FZ serie ga. Ik vind 16.4 dus echt net een tikkie te groot als het ook mobiel moet zijn.

• Philflow

Philflow

Jdijkers schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:29:
twijfelt hier NIEMAND over de grootte?
Ik zou eerder op het gewicht letten dan op die 2 cm groter. Sommige Acer 15" wegen meer dan de FW.
Een 15.4" of 16.4" passen vaak in dezelfde tas.

[ Voor 95% gewijzigd door Philflow op 13-09-2008 15:22 ]

Verwijderd

meenemen gaat gemakkelijk. maar niet als je hem in de trein of ofzo op schoot wil hebben.. als je hem gewoon op de tafel op de universiteit is het geen probleem..

spellen:

Call Of Duty 4=hoogst
Command & Conqer 3 = hoogst
Spore= medium/hoog
Merceneries 2 =laag/medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Ik heb nu eindelijk een reactie van notebook.de over de FW11J.
  • Er zit inderdaad een 5400rpm in (staat fout op hun detail-pagina).
  • Garantie: alleen in Duitsland. Bij problemen moet je hem opsturen naar hun of Sony Duitsland.
  • Over welk toetsenbord je krijgt als je een Holländische Tastatur besteld: een US international zoals er in Nederland het meest gebruikt wordt of een echte Nederlandse layout (bestaan die nog?): geen duidelijkheid. Ik had er notabene 2 plaatjes bijgedaan met de vraag welke layout het is krijg ik het antwoord: "If you order the holland keyboard, we order the Dutch." |:(
  • En last but not least: bestellen met een Holländische Tastatur zorgt voor een levertijd van minimaal 8 weken. 8)7
Daar bestellen heeft sowieso geen nut voor mij dan. Too much hassle en te lange levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Haha, wat een flutbedrijf. Helemaal niets dus. Ik wacht nog een weekje of Sonystyle em op de site plaatst, dan ga ik onze vriend Marc Heyndrickx maar weer eens bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Ik heb SonyStyle net nog maar eens gemaild. De Dell XPS M1530 (ook een optie voor mij) is vandaag en morgen €200,- in de aanbieding. Als er niet snel een tikje hoop op de J komt ga ik daar maar voor denk ik.
--> Antwoord van SonyStyle: "Momenteel hebben wij nog geen enkele indicatie hierover." ;(

How much longer?

[ Voor 21% gewijzigd door Stiggy op 15-09-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WWJD

WWJD

*pluh*

Weet iemand hoe het zit met de warmteproductie van een HD3650? Ik heb een FW11M bekeken in de winkel en vond hem redelijk warm worden! Zit er veel verschil tussen de 3650 en 3470 op dat gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Stiggy schreef op maandag 15 september 2008 @ 14:41:
Ik heb SonyStyle net nog maar eens gemaild. De Dell XPS M1530 (ook een optie voor mij) is vandaag en morgen €200,- in de aanbieding. Als er niet snel een tikje hoop op de J komt ga ik daar maar voor denk ik.
--> Antwoord van SonyStyle: "Momenteel hebben wij nog geen enkele indicatie hierover." ;(

How much longer?
Eind september/begin oktober zei Marc toch? :) Ik wacht nog wel even af hoor, anders koop ik de S. XPS M1530 zou ik echt niet aan beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
kthxbye schreef op maandag 15 september 2008 @ 17:05:
[...]
Eind september/begin oktober zei Marc toch? :) Ik wacht nog wel even af hoor, anders koop ik de S. XPS M1530 zou ik echt niet aan beginnen!
Ik vind de XPS ook errug mooi... :o Het probleem met de videochips geloof ik verder wel. Veel ophef maar er zijn nog weinig echte gevallen van problemen bekend. En je krijgt er een jaartje garantie extra van Dell bij. De 9 cells accu is weer gratis, dus ook lekker lang zonder stekker werken ;) 't XPS schermpje is alleen kleiner dan dat ik wil (1680x1050 op 15,4", is dat nog comfi?) en dat ik hem nergens real life kan bekijken bevalt me niet.

Maar voor de FW11J hebben we nog geen enkele indicatie dat hij echt komt. De reactie van Marc die ik nu kreeg gaf mij het gevoel dat we voor niets zitten te wachten. Als jij nog eens belt weten we misschien meer ;) .

Ik heb nog ff gevraagd wanneer de AW serie hier komt. Want als ik die AW11S zo bekijk dan kan dat voor mij ook een heel goed alternatief zijn: errug mooi, 9600 GT erin, 1920 x 1080 dubbellamps (op 18,4" lijkt me ook erg prettig) en dat voor €1.499,- : meer value for money dan de FW serie? Het is wel niet echt draagbaar meer, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Dat antwoord kwam van Marc? :(
Ik heb hem maar weer even gemaild en om duidelijkheid gevraagd! Morgen anders ook even bellen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Dat kwam van Marc ja. Maar zoals hierboven ge-quote. Geen ontkenning, maar in combinatie met het feit dat we ook nog nooit een echte bevestiging of introductiedatum gehad hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Beste Mr xxxxx, Spijtig genoeg hebben we momenteel gen enkele aanwijzing wanneer dit model naar Nederland zou komen. Het is echter nooit zeker geweest dat dat inderdaad zou gebeuren. Het is dan ook aangewezen om regelmatig onze website te bezoeken. Met vriendelijke groet, Marc HeyndrickxSony Style Store
Nouja zeg... :( ik heb nu een mailtje terug gestuurd waarin ik hem confronteer met zijn uitspraken van 2 weken terug over de telefoon. Hij heeft toch echt duidelijk gezegd dat hij ging uitkomen hier.

Flikker op met je website bezoeken, ik wil niet aan het lijntje gehouden worden hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Ik heb een reactie van SonyStyle op de vraag waneer de AW serie hier leverbaar wordt:
"Spijtig genoeg hebben we dit produkt momenteel niet bij Sony Style Store en kunnen U op dit ogenblik geen datum geven waarop dit bij ons beschikbaar zal zijn.

Wij raden U dan ook aan om regelmatig onze website te bezoeken."
Fijn he? Copy / paste antwoorden. Wat heb je hier nu aan? Sony maakt allerlei prachtige laptops, maar degene die ik wil kan je hier niet kopen en men kan je niet vertellen of dit ooit kan. Misschien wel. Misschien ook niet. Of zo. Kijkt u zelf maar. Grrr.... :(

Ik heb het er zo langzamerhand mee gehad en ga maar voor de Dell XPS denk ik. Misschien wacht ik nog even tot volgende week dinsdag. Geruchtje dan Apple dan met zijn nieuwe Macbooks (Pro) komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Inmiddels is ook de NS serie aangekondigd. 15.4" opvolger van de NR.
Stiggy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:09:
Ik heb een reactie van SonyStyle op de vraag waneer de AW serie hier leverbaar wordt:
In duitsland vanaf october. Ik denk hier hetzelfde.
Stiggy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:09:
Geruchtje dan Apple dan met zijn nieuwe Macbooks (Pro) komt.
14 october worden ze aangekondigd dacht ik. Inclusief nieuwe Macbooks.

[ Voor 104% gewijzigd door Philflow op 16-09-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Beste Klant,

Ik denk dat hier en misverstand is gerezen.
Mijn bedoeling was U een inzicht te geven in de eventuele mogelijkheden die er zouden kunnen bestaan, en heb zeker nooit telefonisch hierover een concrete belofte gedaan.

Het ligt niet in mijn bevoegdheid om een bepaald model naar de Nederlandse markt te halen.
Het is daarom ook dat ik heb vermeld dat het '"eventueel"' in Nederland zou verkocht worden, wat tot op heden niet het geval is.

Hopende dat hiermede dit misverstand uit de wereld is geholpen.

Met vriendelijke groet,

Marc Heyndrickx
Sony Style Store
:( :(

Fijn zeg. Nu moet ik denkik maar de S kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Philflow schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 12:59:
AW:
In duitsland vanaf october. Ik denk hier hetzelfde.
Tja, dat kan je wel denken maar de FW11J is daar vanaf eind Augustus leverbaar en hier niet. Het blijft dus koffiedik kijken en het is nogal vreemd dat het officiële Sony verkoopkanaal in Nederland geen info kan geven wanneer modellen te koop zijn. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Stiggy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:17:
[...]
Tja, dat kan je wel denken maar de FW11J is daar vanaf eind Augustus leverbaar en hier niet.
Nee dat is imo toch een andere situatie. Sony gaat niet een hele model reeks niet verkopen hier. Misschien hebben ze nog een hele partij AR staan waar ze eerst vanaf willen. Ik zag de AR op een paar plaatsen (Correct o.a.) in de uitverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Daar heb je gelijk in, maar het feit blijft dat het gissen is als SonyStyle niets kan vertellen.

Anyway, I'm off! Ik heb het wel gehad met wachten en ga nu een XPS M1530 bestellen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Stiggy schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 13:27:
Anyway, I'm off! Ik heb het wel gehad met wachten en ga nu een XPS M1530 bestellen. :D
Ook een mooie laptop maar geen LED scherm toch? de Studio 15 heeft wel een LED scherm en dat is echt een heel goed scherm.

[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 16-09-2008 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
I know. Maar de Studio 15 trekt me totaal niet qua design. En de resolutie van dat scherm is weer te laag vind ik. Mmh, wanneer wordt die ideale laptop nou eens gemaakt? :o

(of wanneer krijgen wij eens customs builds hier in Europa?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Zou je op de een of andere manier een custom build FW uit Amerika kunnen bestellen zonder dat je daar dikke invoerrechten over moet betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
Mwjah, dat kan wel. FF terugzoeken in dit of het HP Pavilion dv9000 topic, daar heb ik eens een linkje in gepost naar een bedrijf dat je op kan geven als Amerikaans adres / contactpersoon. Zij verzorgen dan de shipping voor je. Ik heb begrepen dat je alleen invoerrechten betaald als de douane net jouw pakketje eruit pakt voor controle? Maar denk aan het garantieprobleem e.d. Ik vind het risico te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Ja meestal worden die grote pakketen gewoon gescand en een laptop zien ze gelijk zitten. +19% dus. En inderdaad garantie van Sony is alleen in US geldig. Lenovo en Asus hebben wereldwijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Een witte FW met Radeon 3470, P8400, Hi-Color (dubbellamps) scherm, 3GB Ram, 160 GB HD (om meteen te vervangen door grotere en snellere) en Blu-Ray lezer kost omgerekend in Amerika 983 euro :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem als kado laat verzenden dan hoeft je toch geen invoer rechten te betalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:14:
als je hem als kado laat verzenden dan hoeft je toch geen invoer rechten te betalen..
Was het maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Beste Mr xxxx,

Zulke informatie wordt door ons altijd met de nodige omzichtigheid gegeven zolang het niet officieel wordt bevestigd.
De informatie die circuleert over wel of niet het op de markt komen van een bepaald produkt moet altijd met de nodige voorzichtigheid behandeld worden vermits dit van een groot aantal factoren afhankelijk is.

Wat ik heb willen aangeven is dat het niet per definitie uitgesloten is dat dit model op de Nederlandse markt gaat verkocht worden.

Als U wil kan ik U wel op de hoogte houden van de verdere evolutie hiervan, informatie die ik via onze product managers zal bekomen van zodra dit gepland is.

Met vriendelijke groet,

Marc Heyndrickx
Sony Style Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
FW vrienden: ik heb de stap om niet langer op de FW11J te wachten genomen. Dell heeft een goede deal op de XPS (€200,- korting) en ik heb mijn bestelling geplaatst. Bedankt voor al jullie reacties en wellicht tot ziens (hier of in een ander GoT forum).

p.s. Ik heb besteld:
- XPS M1530
- CORE 2 DUO T9300 2.50GHz,6MB cache
- WSXGA+ (1680x1050) TrueLife (Wide Viewing Angle) scherm
- 4 Gb geheugen
- 320 GB 7200rpm disk
- GeForce Go 8600M GT, 256MB
- DVD RW (blu-ray maar weggelaten, bij nader inzien toch niet de meerprijs waard)
- Vista Home Premium English
Best dik apparaat dacht ik zo. Incl. bezorging €1.148,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:51

MyS

Ik zal wel een keer kijken in het geforce 8000series problemen topic tzt >:)

Haha nee geintje, veel plezier met je Dell! Ik ga toch nog maar even wachten, wil eigenlijk ook nog wel weten waar apple mee komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Mooi systeempje Stiggy. Veel plezier ermee.
______

Inmiddels komt ook HP met een 16" laptop: http://www.laptopmag.com/...s/hp-pavilion-hdx-16.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Nice Ziggy, veel succes en plezier ermee :)
Als er over een week (rond de 23ste) nog niets bekend is, ga ik denkik maar voor de S. Ga ik veel last krijgen van de 4200 rpm HD? Heb op de korte termijn geen geld denkik om er een nieuwe HD in te zetten..

[ Voor 31% gewijzigd door honmashinsei op 16-09-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

4200rpm kan best draaglijk zijn. Ik had er 1 jaar geleden een en dat ging best. Je hebt tegenwoordig al wel een snelle 200GB/7200rpm voor 50 euro. 320GB/5400rpm voor 60 euro. 320GB/7200rpm voor 70 euro.

[ Voor 36% gewijzigd door Philflow op 16-09-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0sTRa
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:11
heb sinds vorige week een vaio VGN FW11M. Doordat ik een hekel heb aan voor geinstalde software heb ik toen ik thuis kwam als eerste werk men Windows Vista Ultimate x64 dvd boven gehaald en men systeem herinstalleerd. Ondertussen men drivers bij één gezocht op men vast systeem en nu heb ik een vlot lopend systeem zonder een hoop dingen die men systeem toch maar traag maken.

2 problemen alleen nog:

- Men multimedia toetsen werken niet meer. Is er een manier om dit weer werkende te krijgen?
- Ik kan geen drivers voor men bluetooth.

Iemand die me verder hier mee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

n0sTRa schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 20:30:
- Men multimedia toetsen werken niet meer. Is er een manier om dit weer werkende te krijgen?
- Ik kan geen drivers voor men bluetooth.
Om de multimedia toetsen te laten werken moet je je aan een hele strakke volgorde houden bij het installeren van alle drivers and libraries. De makkelijkste manier om dat te doen is een install guide te zoeken op http://forum.notebookreview.com/forumdisplay.php?f=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:47

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Ik ga binnenkort waarschijnlijk een laptop aanschaffen voor ongeveer €1000, nu heb ik mijn oog laten vallen op de Sony Vaio serie (wilde eerst voor een Macbook gaan, maar erg duur voor wat je krijgt)

Sony Vaio VGN-AR71M:
* 17 inch breedbeeldscherm met 1440 x 900-resolutie
* BluRay-Discdrive om films in topkwaliteit te bekijken
* MotionEye-webcam voor persoonlijke communicatie
* Windows Vista Home Premium voor zaken en ontspanning
* HDMI-poort voor aansluiting op een HDTV
* 2,1 GHz Intel Core 2 Duo-processor T8100
* 300 GB harde schijf
* 4 GB werkgeheugen
*Nvidia Geforce 8400M GT
of

Sony Vaio VGN-CR31Z/R Blazing Red
* 14,1 inch X-Black LCD-scherm
* Stijlvolle vormgeving
* Ingebouwde camera
* Click&Play
* Windows Vista Home Premium
* Intel Core 2 Duo processor
* 250 GB harde schijf
* 2 GB werkgeheugen
* 2,4 Gigahertz processorsnelheid
*ATI Mobility Radeon X2300

of

Sony Vaio VGN-FW11M

* Snelle 2,26 GHz Intel Core 2 Duo-processor T8400
* ATI Mobility Radeon HD 3470 videokaart
* 4 GB werkgeheugen
* 250 GB harde schijf
* 16,4-inch X-Black LCD-scherm
* Combo-drive met Blu-ray lezer
* MotionEye webcam
* Windows Vista Home Premium
* Snel en draadloos internet via 802.11a/b/g/n-WLAN

Waarvan de laatste wel iets duurder is, ga hem voornamelijk voor school gebruiken, photoshop, indesign, word, etc. En miss Diablo 3 of zo. Heb een PS 3 voor mijn games, geen laptop dus. Maar hij moet wel mijn desktop gaan vervangen, voor thuis bij mijn ouders te werken of op kamer/school.

Iemand ervaringen ermee?of tips?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.