Beste GOT-ters,
Ik moet(wil

) voor mijn opleiding een laptop aanschaffen, nu heb ik sowieso weinig met laptops(omdat het niet echt te upgraden is en je er nauwelijks een fatsoenlijke game op kunt spelen) behalve de EEE PC's(leuk, klein, goedkoop en leuk om mee te experimenteren) maar dat is natuurlijk niets om dagelijks op te werken. Aangezien de Sony Vaio FW-serie mij op alle fronten aanspreekt behalve de videokaart blijf ik echter twijfelen, de meeste studenten zullen waarschijnlijk een goedkope laptop willen maar ik heb mijn oog laten vallen op de FW11S(16.4" maakt niet zoveel uit, mijn school is max 15 minuten fietsen).
Nu hoeft het ondermaatse gedeelte van de videokaart en de hdd opzich geen probleem te zijn(gamen op desktop/PS3 en werken op de laptop), alleen is het wel verleidelijk om te wachten op de komst van de J en de ZU wat toch iets meer value for money is in mijn ogen. Het zal nog steeds geen game-bak worden, maar alles is meegenomen om bijvoorbeeld de moderne RTS-games te spelen, FPS-en onderweg is toch niets voor mij. Alleen zit de kans er dik in dat ik dan nog wel een tijde moet wachten wat niet echt heel erg handig is, of zijn er goede shops waar ik ze zou kunnen importeren uit Duitsland? Wat raden jullie aan? Want 1300 voor de S, +/- 1200 voor je J en +/-1500 voor de ZU blijft dicht bij elkaar zitten. En tja je kunt het maar één keer uitgeven, en hij moet natuurlijk langer mee als vandaag
Mvg,
Maurice
@Vadroni, volgens mij is dat de FW11ZU
[
Voor 6% gewijzigd door
Rctworld op 26-08-2008 20:14
]