Een van de voordelen van dubbellamps is ook dat je minder last hebt van spiegelingen in het scherm.
Maar voor heel veel mensen zal het enkel lamps scherm ook voldoen, want dat is al mooier dan wat je tegenkomt op het gros van de laptops.
Vooral de vraag of het 200 euro waard is is een vraag die iedereen voor zichzelf moet beanwoorden. Ik zou er zeker geen volmondig ja opzeggen. Het hangt af van je omstandigheden, je budget, wat je gewent bent, je voorkeuren, of je vaak onder tl licht werkt en/of buiten, of je hele lichte kamer hebt etc.etc.
Verder zou ik zeggen ga zelf even kijken bij de Mediamarkt of waar dan ook, en laat je niets op de mouw spelden door het dubbel lamps promotie team

Voor de goede orde: De BZ serie is 15.4" en verkrijgbaar met XBrite Eco LED. De SR heeft een 13.3" Xbrite Eco LED scherm.
Er komt ook een 13.1" Z met LED, waarschijnlijk het beste Sony scherm ooit, afgaande op de specs.
Speedfan werkt volgens mij niet op laptops. Mij is het igg nog nooit gelukt en ben ook niemand anders tegengekomen.
Wat wel werkt is undervolten met RMclock. Maar wellicht dat de nieuwste P CPUs (nog) niet ondersteunt worden)
[
Voor 52% gewijzigd door
Philflow op 03-08-2008 15:04
]