Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ai, een crash, zomaar! Op zn Olav's: "Bye-bye, zwaai-zwaai." :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:09:
Ai, een crash, zomaar! Op zn Olav's: "Bye-bye, zwaai-zwaai." :P
Kan je dat wel betalen? Nog meer rollen duct-tape :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
_/-\o_ Tim Mosmans _/-\o_

Nu, beetje realistisch kijken denk ik dat ik 5e of 6e was geworden. Als als als... :*) Op naar Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Yes yes yes. 2e! Bedankt Goodyear! Bedankt 16 mm regen! Bedankt mijn nieuwe driver en een klein bedankje aan mezelf! Erg blij met dit resultaat, zo goed had ik het eerlijk gezegd ook zeker niet verwacht. Sommige anderen waren zeker beter afgeweest met een 2 stopper, maar goed voor mij dat ze dat niet deden. Bedankt voor de support iedereen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Requiem19 op 08-08-2008 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Ja Tim Mosmans, wat een race man. Heel goed gedaan! Zo nog eentje dit seizoen?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pfff, eindelijk weer een race uitgereden :) P6 gepakt, ben er blij mee, maar had toch op meer gehoopt. Het is toch alweer ff geleden dat ik een goede finish had en het was heerlijk koel deze race (past wel bij m'n Goodyears). Naja, volgende race beter. Istanbul met 27C-22C-20C...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Tim. :)

@ Reggie: Ach, repareren waar kan en hop de baan op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Hoppatee, P6 dus 3 punten in de pocket *O*
En dat met een tijdje niet meer testen, zo goed als geen centen en een 80% auto'tje... :P
Gelijk een sponsoraanbod van bijna 700K per race, er zijn weer een berg contracten afgelopen, dus dit geeft weer een beetje lucht hoop ik...

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:14:
Gelijk een sponsoraanbod van bijna 700K per race, er zijn weer een berg contracten afgelopen, dus dit geeft weer een beetje lucht hoop ik...
Als eerste aanbod? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Yup...wonderen zijn de wereld nog niet uit....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:27:
[...]

Yup...wonderen zijn de wereld nog niet uit....
Owwww kom op! Meneer wordt 3e in C2 en krijgt 700k aangeboden, ik wordt 4e en krijg 390k, ik wordt 5e en krijg 400k, ik wordt 10e en krijg 425k. Met onderhandelen moeizaam allemaal boven de 550 gekregen. Wat een oneerlijk spel is het af en toe toch ook ;(
Edit: Met een 88 uren tellende CD die alle tijd en ruimte krijgt om een goed bod binnen te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 08-08-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Eindelijk mijn eerste punten in G3C6 binnen. Een 8ste plek binnen gesleept na eindelijk weer een >90% DRP en voor het eerst sinds 3 races niet vergeten nieuwe onderdelen te bouwen :D

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:30:
[...]

Owwww kom op! Meneer wordt 3e in C2 en krijgt 700k aangeboden, ik wordt 4e en krijg 390k, ik wordt 5e en krijg 400k, ik wordt 10e en krijg 425k. Met onderhandelen moeizaam allemaal boven de 550 gekregen. Wat een oneerlijk spel is het af en toe toch ook ;(
Edit: Met een 88 uren tellende CD die alle tijd en ruimte krijgt om een goed bod binnen te halen.
Beter lezen knul, het is nog erger, het was niet p3 maar p6..... _O- , en ehh, mijn CD van 85 moet ook wat doen voor z'n centen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
andrestouwe schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:34:
[...]

Beter lezen knul, het is nog erger, het was niet p3 maar p6..... _O- , en ehh, mijn CD van 85 moet ook wat doen voor z'n centen.....
Nou goed... tis dat je boer bent, anders had ik het als bug gemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:36:
[...]

Nou goed... tis dat je boer bent, anders had ik het als bug gemeld ;)
...bedankt namens alle zielige boeren..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem Gerritsen veegt de vloer aan met iedereen in C3G12. :)
Namens Rob rijd ik op p.15 nu, zonder mechanische problemen, *afkloppen*. Een wonder met 8 onderdelen op 0%. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 20:12:
Willem Gerritsen veegt de vloer aan met iedereen in C3G12. :)
>:)

Ja, dat was weer een mooie race. Dit keer geen gearbox problemen.
Regen race dus mijn banden deden het prima en dat was dus ook te zien.
Iedereen op minstens 1 ronde gezet met 86 sec voorsprong op de nummer 2.

Ronnie deed het ook aardig, als je bedenkt dat die een driver heeft met maar 151 DRP punten, hij is 8ste geworden.
Dus 11 punten voor team The Flying Dutchmen, ik denk dat we de team cup nu wel binnen hebben.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 15:01
^$^*&^%$#@#, was zo hard op weg naar mn eerste punten. Na mn motorupgrade ineens van pole vertrokken _/-\o_ ... verder een aardige race en ging gewoon richting P5/P6 ... totdat na mn derde stop ineens de motor ermee ophielt :( Eerste motorpech dit seizoen en wat een k*t moment :(

Einde van de rit wint Sempy gewoon weer de race, die gaat dus lekker naar C1 volgend seizoen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, wat moet ik doen. Ik moet nog een designer strikken (dacht dat hij pas na komend seizoen vertrok) :X Ik kan nu een designer met 66 skill halen voor weinig, want ik ben de enige die nog geen designer heeft voor komend seizoen. Maarja, moet ik hem dan meteen 3 seizoenen vastleggen voor weinig? 't Is wel cheap nml, met dat geld kun je weer andere dingen doen... Aan de andere kant wil ik eigenlijk geen 66-skill designer. Daarmee loop je toch nogal wat achterstand op t.o.v. de rest en minder dan 72 heb ik nooit gehad. Ik laat m'n engineers ook al gaan dit seizoen, dus ik lever al 10 uur in.

Argh, moeilijk moeilijk... Ik denk dat qua financien 3 seizoenen het beste is. Qua prestaties max 1 seizoen natuurlijk. Gezien de keldering dit seizoen neig ik naar 3 seizoenen vanwege de value for money.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Grrrrrene schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 01:01:
OK, wat moet ik doen. Ik moet nog een designer strikken (dacht dat hij pas na komend seizoen vertrok) :X Ik kan nu een designer met 66 skill halen voor weinig, want ik ben de enige die nog geen designer heeft voor komend seizoen. Maarja, moet ik hem dan meteen 3 seizoenen vastleggen voor weinig? 't Is wel cheap nml, met dat geld kun je weer andere dingen doen... Aan de andere kant wil ik eigenlijk geen 66-skill designer. Daarmee loop je toch nogal wat achterstand op t.o.v. de rest en minder dan 72 heb ik nooit gehad. Ik laat m'n engineers ook al gaan dit seizoen, dus ik lever al 10 uur in.

Argh, moeilijk moeilijk... Ik denk dat qua financien 3 seizoenen het beste is. Qua prestaties max 1 seizoen natuurlijk. Gezien de keldering dit seizoen neig ik naar 3 seizoenen vanwege de value for money.
Ik zou hem voor 1 seizoen nemen. Als je volgend seizoen weer een goedkope designer wilt, lukt dat je dan ook. Dus, 1 seizoen is veiliger aangezien je meer opties hebt volgend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 08:38:
[...]

Ik zou hem voor 1 seizoen nemen. Als je volgend seizoen weer een goedkope designer wilt, lukt dat je dan ook. Dus, 1 seizoen is veiliger aangezien je meer opties hebt volgend seizoen.
Exact, volgend seizoen kan je ook wel een 60-66 skill halen voor een peulenschil, mocht het nodig zijn.
.ps Ik had vorig seizoen een 56 skill en zit nog steeds in C1 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 09-08-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, dat zei Daniel ook al :P Ik zal hem voor een seizoen tekenen, daarna zien we wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke race Monaco. Nog nooit gereden en dus geen goede drp. :P
En het kan nog leuker worden nu ik zoals gewoonlijk met 30 l. softs heb gereden. Eens kijken of ik er überhaupt nog een 3-stopper van kan maken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 15:22:
Leuke race Monaco. Nog nooit gereden en dus geen goede drp. :P
En het kan nog leuker worden nu ik zoals gewoonlijk met 30 l. softs heb gereden. Eens kijken of ik er überhaupt nog een 3-stopper van kan maken. :+
Serieus, nooit op Monaco? :)

Maarja, wordt een interessante race. Ben er zelf strategisch gezien nog niet helemaal uit en mijn teamgenoot kan ook weinig betekenen nu met zijn gebrek aan tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel een keer eigenlijk, geen idee wanneer, een van de races waar ik niks van had opgeslagen. Maar goed, ik heb al vaker maar 90% drp gehaald dit seizoen dus of het wat uit had gemaakt. :+

Ik ga zelf zo lang mogelijk doorrijden met inters en dan meteen naar softs als het nog 5mm is, en dan nog een keer softs. Inters zouden voor mij toch wel 40-45 ronden moeten kunnen halen, maar ik vertrouw het niet echt meer, zeker met 90% drp. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 16:36:
Wel een keer eigenlijk, geen idee wanneer, een van de races waar ik niks van had opgeslagen. Maar goed, ik heb al vaker maar 90% drp gehaald dit seizoen dus of het wat uit had gemaakt. :+

Ik ga zelf zo lang mogelijk doorrijden met inters en dan meteen naar softs als het nog 5mm is, en dan nog een keer softs. Inters zouden voor mij toch wel 40-45 ronden moeten kunnen halen, maar ik vertrouw het niet echt meer, zeker met 90% drp. :P
Denk je dat die inters de 1e 11 minuten een beetje overleven in 41 graden? Ik heb geen data/idee, maar het lijkt me logisch dat ze dan al flink verrot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:53:
[...]

Denk je dat die inters de 1e 11 minuten een beetje overleven in 41 graden? Ik heb geen data/idee, maar het lijkt me logisch dat ze dan al flink verrot zijn.
Ik weet inmiddels wel dat wets in 43 graden bij 3mm in 2 rondjes kapot gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Haha. Hoeven we dat in ieder geval niet te proberen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik start wel op softs. ;)
Edit: voor de duidelijkheid, ik sta op softs/inters/softs/soft, stoppend op ronden 9/51/66. Grofweg, misschien pas ik wat aan. Maar goed, dat is met softs, ik zou het maar op medium houden, scheelt een stop. :)
Lijkt lang die stint inters, maar de race is kort. Ik vertrouw het echter niet zo. Kopieër het maar niet. :P

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 18:35:
Ik start wel op softs. ;)
Edit: voor de duidelijkheid, ik sta op softs/inters/softs/soft, stoppend op ronden 9/51/66. Grofweg, misschien pas ik wat aan. Maar goed, dat is met softs, ik zou het maar op medium houden, scheelt een stop. :)
Lijkt lang die stint inters, maar de race is kort. Ik vertrouw het echter niet zo. Kopieër het maar niet. :P
Jaja.. en dan ga jij er straks met de winst vandoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Moet 'ie eerst maar eens zien te finishen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom op, finish ik 1 keertje niet, door een crash nota bene. Beetje meer vertrouwen aub. ;)
Aerodynamics 41%
Brakes 37%
Chassis 25%
Electronics 67%
Fuel Tank 59%
Front Wing 24%
Hydraulics 35%
Monocoque 36%
Rear Wing 24%
Suspension 24%
Valt toch mee? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 19:17:
Kom op, finish ik 1 keertje niet, door een crash nota bene. Beetje meer vertrouwen aub. ;)
Aerodynamics 41%
Brakes 37%
Chassis 25%
Electronics 67%
Fuel Tank 59%
Front Wing 24%
Hydraulics 35%
Monocoque 36%
Rear Wing 24%
Suspension 24%
Nice - average van zo'n dikke 35% ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Is toch ruim een derde van wat ik normaal gesproken mee neem in een race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:09:
Is toch ruim een derde van wat ik normaal gesproken mee neem in een race :P
Het is natuurlijk een begin hé >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Jeej vorige race 11e geworden 8)7

DRP in de race was 87% dus nog iets beter geworden maar daarmee red je het natuurlijk niet.

Ksta nog wel 3e maar de nummers 2 t/m 5 staan erg dicht op elkaar dus het wordt nog spannend.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 19:17:

[knip]Hoop beschadigde meuk[/knip]

Ligt eraan of je er de finish mee wil halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het houdt maar niet op he, zijn jullie dit vergeten? :Verwijderd in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..."
Ik geloof dat ik finishte??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 13:00:
Het houd maar niet op he, zijn jullie dit vergeten? :Verwijderd in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..."
Ik geloof dat ik finishte??
Zoiets maak je maar één keer mee ;) Tuurlijk kan je finishen, maar we zullen het dinsdag omstreeks 18.30 pas weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Ik sta weer eens op pole met 1,5 secoonde voorsprong op de nummer 2, wat is de C4 toch een flut compettitie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Game Error schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 15:28:
Ik sta weer eens op pole met 1,5 secoonde voorsprong op de nummer 2, wat is de C4 toch een flut compettitie
Je mag wel in mijn groep komen, zitten een paar C1ers in. (c4g29)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Nou mensen, ik heb mijn comeback in F1time gemaakt! Vorig seizoen lag ik in C2 op een goede weg naar promotie naar C1 maar had ik geen zin meer in het spelletje, en nu begin ik dus weer vanaf NUL :) Eens kijken hoe snel ik weer in C2 zit om te vechten voor promotie naar C1 :P

Waarschijnlijk zit ik volgend seizoen toch weer in C4 want heb nu nog 6 races om promotie af te dwingen en dat zal wel lastig worden, nummer 3 heeft 37 punten momenteel...maar proberen kan altijd natuurlijk :) Ohja, C4G35 :D

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderF1 schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 18:09:
Nou mensen, ik heb mijn comeback in F1time gemaakt! Vorig seizoen lag ik in C2 op een goede weg naar promotie naar C1 maar had ik geen zin meer in het spelletje, en nu begin ik dus weer vanaf NUL :) Eens kijken hoe snel ik weer in C2 zit om te vechten voor promotie naar C1 :P

Waarschijnlijk zit ik volgend seizoen toch weer in C4 want heb nu nog 6 races om promotie af te dwingen en dat zal wel lastig worden, nummer 3 heeft 37 punten momenteel...maar proberen kan altijd natuurlijk :) Ohja, C4G35 :D
Kom tussen plek 1-6 :D meestal promoveren die :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Even een dom vraagje tussendoor, als je op iemands profiel kijkt op f1time en op het envelopje drukt op zijn profiel, moet je dan ook nog zijn naam invullen bij 'stuur naar'?

Als dat zo is, heb ik heel wat e-mails gestuurd die nooit zijn aangekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kroketje schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 19:04:
Even een dom vraagje tussendoor, als je op iemands profiel kijkt op f1time en op het envelopje drukt op zijn profiel, moet je dan ook nog zijn naam invullen bij 'stuur naar'?

Als dat zo is, heb ik heel wat e-mails gestuurd die nooit zijn aangekomen :p
Klopt ja, die fout in het systeem heeft Tadas nog steeds niet gefixt. Maargoed, ook niet zo dringen.

@SanderF1: welcome back. Vorig seizoen zijn er zelf nummers 7 en 8 gepromoveerd, dus moet wel lukken denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Mhm, maar een seizoen C4 domineren om flink te ontwikkelen en te cashen is ook niet slecht, ik ga gewoon m'n best doen en zie wel hoe het eindigt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Heej Sander, welkom terug :)

Tziet er naar uit dat ik het nog behoorlijk moeilijk ga krijgen om naar C1 te gaan :P

Trouwens klopt het dat bij jullie de testing tracks ook niet veranderd zijn Joss? Ik heb nu al een week lang dezelfde waardeloze testing tracks. :(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Zenit schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 21:55:
^$^*&^%$#@#, was zo hard op weg naar mn eerste punten. Na mn motorupgrade ineens van pole vertrokken _/-\o_ ... verder een aardige race en ging gewoon richting P5/P6 ... totdat na mn derde stop ineens de motor ermee ophielt :( Eerste motorpech dit seizoen en wat een k*t moment :(

Einde van de rit wint Sempy gewoon weer de race, die gaat dus lekker naar C1 volgend seizoen d:)b
Jammer, met die puntjes had je je definitief veilig gespeeld voor degradatie. Maar op deze manier moet het komende races wel een keer lukken.

Het gaat idd voor mij wel erg makkelijk op deze manier ook omdat de andere managers aardig wat steekjes laten vallen (o.a. mijn teamgenoot). Was m'n 100e race en die heb ik waardig afgesloten met een overwinning, snelste ronde en tevens voor het eerst in mijn f1time-carriere een plekje in de halve finale van de cup! Mijn plek in C1 voor volgend seizoen lijkt zeker, enkel als ik 5-6 keer buiten de punten komen en de nrs 2-4 elke race op het podium staan zou het nog mis kunnen gaan.

@ Tim: _/-\o_ Mooie tweede plek, hopelijk voldoende voor nog een jaar C1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 07:44:
Heej Sander, welkom terug :)

Tziet er naar uit dat ik het nog behoorlijk moeilijk ga krijgen om naar C1 te gaan :P

Trouwens klopt het dat bij jullie de testing tracks ook niet veranderd zijn Joss? Ik heb nu al een week lang dezelfde waardeloze testing tracks. :(
Testtracks veranderen met de markets die op zondag "moeten" draaien. Als je dus in het infocenter geen "Designers' Market advance" oid met de datum van zondag/maandag ziet, dan zijn de testtracks ook niet geupdate.
Nu staat er als laatste datum nog 2008-08-07 en dat is de update van woensdag, waarbij de tracks nooit worden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
*zucht* Waarom is dit blijkbaar toch zo moeilijk? :X AUTOMATISEREN TADAS! *zucht*

En dat kun je vriendelijk brengen, geïrriteerd, bijna huilend of sarcastisch, 't maakt niet uit, meneer Bubbelfiets doet toch wat hij wil. Ik merk wel een beetje aan Neil en Jon dat ze zelf ook niet meer weten wat ze met hem aan moeten... Moet behoorlijk frustrerend zijn om hem niet af te mogen vallen publiekelijk, maar wel het geklaag van de community aan te moeten horen en loze beloftes te posten.

Ik zat toevallig nog wat terug te lezen op het forum en kwam een reactie van Neil tegen, ergens in mei/juni geloof ik, waarin hij zegt dat Tadas op de hoogte is van het probleem met de random drivers en dat het "surely" snel gefixd zal worden :')

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 11-08-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Sempy schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 08:30:
[...]

Jammer, met die puntjes had je je definitief veilig gespeeld voor degradatie. Maar op deze manier moet het komende races wel een keer lukken.

Het gaat idd voor mij wel erg makkelijk op deze manier ook omdat de andere managers aardig wat steekjes laten vallen (o.a. mijn teamgenoot). Was m'n 100e race en die heb ik waardig afgesloten met een overwinning, snelste ronde en tevens voor het eerst in mijn f1time-carriere een plekje in de halve finale van de cup! Mijn plek in C1 voor volgend seizoen lijkt zeker, enkel als ik 5-6 keer buiten de punten komen en de nrs 2-4 elke race op het podium staan zou het nog mis kunnen gaan.

@ Tim: _/-\o_ Mooie tweede plek, hopelijk voldoende voor nog een jaar C1!
Thanks, jij gaat ook met een noodgang richting C1 :) Niet verslappen natuurlijk, maar je kan al wel iets meer aandacht aan je financiën gaan geven.

Edit: dit doet me erg deugd:

Before race balance 10,518,002
Current balance 13,064,750

Yippie :).

[ Voor 5% gewijzigd door Requiem19 op 11-08-2008 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Requiem19 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:14:
[...]

Thanks, jij gaat ook met een noodgang richting C1 :) Niet verslappen natuurlijk, maar je kan al wel iets meer aandacht aan je financiën gaan geven.
Eerste verslapping (en financiele besparing) inmiddels gerealiseerd. :( Ik was vergeten parts te bestellen, heb nu obv gegevens van vorig jaar een paar rondjes P/W gedaan, zodat ik nog met een enigzins hele car op de grid kom te staan. Hopelijk kan ik wat puntjes halen, podium zal er waarschijnlijk niet inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als je aan je parts twijfelt kun je altijd nieuwe kopen in je fabriek natuurlijk. Zijn wel wat minder en duurder, maar vooral bij brakes en wings zou ik daar geen risico's nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:22:
Als je aan je parts twijfelt kun je altijd nieuwe kopen in je fabriek natuurlijk. Zijn wel wat minder en duurder, maar vooral bij brakes en wings zou ik daar geen risico's nemen :)
Wings, brakes, suspension, hydraulics... alles klapt wel eens uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jawel, maar je brakes zijn het meest versleten na een race. Ik rijd meestal aan het eind van m'n WU met brakes van bijna 0% ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow jullie gaan nog steeds hard met de postjes, f1time nu wat op een lager pitje hier. Had al besloten om maar rechtstreeks te degraderen en in c3 weer de weg omhoog te pakken. Achteraf had ik het misschien wel anders gedaan. Maargoed keuze's zijn keuze's. Volgend seizoen weer knallen

Pas nu paar races op voor Luukie skywalker ;), denk dat hij met p2,p4,p2 wel tevreden zal zijn. Hij stevent zo mooi af op een promotie weer. Waar ie thuis hoort.

Inmiddels nog een andere leuke managergame gevonden, Tennismanager :D Ziet er allemaal goed verzorgt uit en werkt met leuke rankings (wat het voor mij erg verslavend maakt :D)

Mochten jullie eens een kijkje willen nemen: http://rr2.rockingrackets.com/?page=register&ref=blauwe (ja dit is meteen een refer ;))

Misschien als meer animo voor is, kan ik wel een nieuwe topic openen...
eventueel voor vragen kan je me daar wel ingame pm'en, anders gaat het hier zo offtopic

edit: Rene het is textbased, je kunt live je wesdtrijden volgen zoals je hier ziet: http://rockingrackets.com/
Verder is het veel statistiekjes, nummertjes. Je hebt de mogelijkheid om 2 spelers aan te maken en deze door het circuit te managen. Je hebt jeugdtoernooien, amateur, future, challenger en ATP toernooien, met uiteraard de masters en grandslams. Verder ook de nationale teams, soort van daviscup. Het zit eigenlijk best goed in elkaar en best dicht bij de realiteit. Het is gratis, dus probeer het anders gewoon is.

ciao

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hmm, geen enkele manier om ingame beelden te zien of wat over het spel te lezen voor je registreert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik rij morgen op de Hungaroring en ik doe een 2-stop strategie maar het lijkt erop dat ik niet de goede tactic toepas ofwel gaat de rest allemaal de mist in gaan. We zien wel wat het wordt. DRP is ook tegenvallend dus ik verwacht een maximale P5-6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me drie dagen geleden geregistreerd, maar ik ben nog steeds aan het wachten op een approval. Het zou volgens de admins maximaal 24 uur mogen duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
-Daniël- schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 17:55:
Heb me drie dagen geleden geregistreerd, maar ik ben nog steeds aan het wachten op een approval. Het zou volgens de admins maximaal 24 uur mogen duren?
Mja, die omschrijving mag wel eens aangepast worden. Er zijn 2 mensen die jou kunnen toevoegen/weigeren. Eentje was dit weekend op rally, de ander was dit weekend ook niet super actief. Gevolg: je kon geen office meer krijgen voor zondag 14.00. Aangezien de eerste race maandag om 14.00 is (kan ook eerder zijn, pin me er niet op vast) en er een minimale opstarttijd van 24 uur in zit, kon je nog niet meedoen.

Verwacht dat je later vandaag of uiterlijk morgenmiddag je office krijgt.

Edit: Goed nieuws, de markten/testtracks zijn geupdate :)

[ Voor 4% gewijzigd door Joss op 11-08-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
De race is vandaag je krijgt op zen vroegst morgen een office.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Arr, niet zo'n beste kwalificatie. Sta 10e op 0.404s (!!!) van de nummer één. Eigenlijk dus zo slecht nog niet, maar op Monaco met impossible overtaking is dat gewoon een regelrechte ramp.

We zullen morgen zien hoe alle strategieën uit gaan pakken, maar zoveel mogelijkheden zie ik overigens niet. Ook nog ff aanzien hoe de laptimes zich gaan ontwikkelen tijdens de race.

Anyway, nu ik 10e van de 14 sta verwacht ik eigenlijk ergens rond plek 17-20 te starten, verre van ideaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lekkere test tracks. Overigens weet ik ook wat het minimum is dat een D/CD accepteert :P De grens ligt echt bij exact 50%, ik bood 50,000087% en hij ging akkoord :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Hey luitjes,
Heb ff internet in Ramsgate, na een hevig tochtje zeilen met vlaagjes kracht 8 :)
Ik zag de prestaties van Panther al met mijn account _/-\o_ (thnx kerel, je krijgt een biertje van me als ik terug ben :Y) ) en lees dat een hoop dingen hetzelfde blijven als ik weg ben (Adam nog steeds irritant, heeft ie al een ban? en Tadas nog laks as usual)

Helaas weinig tijd online, maar ben vanaf zondag weer terug en dan zal ik me weer laten gelden. De komende 2 races zal Panther de honeurs nog waarnemen (wat ik zelf niet beter zou kunnen doen)

:w vanuit England!

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, tijd voor Zandvoort :) Dit is ook 1 van de circuits waar m'n coureur het wel naar z'n zin heeft geloof ik. Sta op dit moment op de 4e stek op de grid met nog een paar man te gaan. En dat met mijn auto'tje. Mijn DRP zal ook wel helpen, maar het is toch wel vreemd dat ik niet verder naar achter sta vanwege m'n mindere motor. Het kan dus weer een interessante race voor me worden.....

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Grrrrrene schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 14:22:
Op zich zijn ze niet erg genoeg versleten om te moeten kopen, doordat ik altijd extra wing/brakes heb is de slechtste na reparatie 82% (gemiddeld rond 90%). Bovendien is kopen nadelig omdat deze parts onnodig duur/zwaar en slechte efficiency hebben. Nadeel zit hem vooral in de weinige rondjes P, zodat ik nu eigenlijk vooral op de setup van mijn teamy rij.

Gelukkig een goede tijd neergezet, redelijk in de buurt van de nr2 uit het klassement en tevens mijn tegenstander in deze cupronde. Benieuwd wat deze race qua banden gaat brengen. Ik ben pas sinds dit seizoen systematisch de wear aan het bijhouden en de strategie van vanmiddag valt enigzins buiten de tot nu toe bekende veilige marges. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Sempy op 12-08-2008 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Vraagje (ben het alweer vergeten): Wanneer ik in onderhandeling ben met een designer en iemand anders doet op dat moment een initial offer dat VEEL hoger is, accepteert de designer dan alsnog mijn aanbod?

welke ik een beetje verhoogd heb maar nog steeds onder het nieuwe aanbod zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
SanderF1 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:30:
Vraagje (ben het alweer vergeten): Wanneer ik in onderhandeling ben met een designer en iemand anders doet op dat moment een initial offer dat VEEL hoger is, accepteert de designer dan alsnog mijn aanbod?

welke ik een beetje verhoogd heb maar nog steeds onder het nieuwe aanbod zit
Hangt ervan af natuurlijk of je de enige bent met wie hij onderhandeld, zoniet kan je gaan tot 50% van de vraagprijs. Maar wat betreft het onderhandelen met (een) andere manager(s) zal je meer moeten bieden. Wie hij uiteindelijk kiest is volgens mij random!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Ik ben de enige die in de negotiation fase zit, overigens was mijn bod lager dan 50% van de vraagprijs en deze heeft hij alsnog geaccepteerd voor onderhandeling. Wat jij zegt, impliceer je daarmee dat mijn aanbod (doordat het onder de 50% zit) alsnog in de tweede fase geweigerd zal worden? Lijkt mij raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 20:26
nvidia schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:39:
[...]

Hangt ervan af natuurlijk of je de enige bent met wie hij onderhandeld, zoniet kan je gaan tot 50% van de vraagprijs. Maar wat betreft het onderhandelen met (een) andere manager(s) zal je meer moeten bieden. Wie hij uiteindelijk kiest is volgens mij random!
Volgens mij gaat het erom dat SanderF1 al in 'negotiating' fase zit en er op dat moment iemand een 'initial offer' doet. En volgens mij accepteert de designer in dat geval gewoon het bod, dus zit SanderF1 goed (is bij mij dit seizoen iig goed gegaan bij een bod op een CD, waarbij ik onder de vraagprijs geboden had).

Ennuh 50% van de vraagprijs klopt niet helemaal, maar je kunt iig onder de vraagprijs gaan zitten als je de enige bieder bent. Op het moment dat je tegelijk in 'negotiating' fase zit, lijkt het mij zeker niet random welk bod hij aanneemt. Dat heeft alles te maken met het beste bod (en hoe het beste bod precies bepaald wordt is mij niet bekend, maar daar kun je je vast een voorstelling van maken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
SanderF1 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:04:
Ik ben de enige die in de negotiation fase zit, overigens was mijn bod lager dan 50% van de vraagprijs en deze heeft hij alsnog geaccepteerd voor onderhandeling. Wat jij zegt, impliceer je daarmee dat mijn aanbod (doordat het onder de 50% zit) alsnog in de tweede fase geweigerd zal worden? Lijkt mij raar...
Volgens mij zit je gewoon helemaal goed hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Saev schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:06:
[...]

Volgens mij zit je gewoon helemaal goed hoor :)
Inderdaad, je (Sander) zit goed, maar voor de zekerheid zou ik toch op 50,0001% van zijn vraagprijs gaan zitten (je bod aanpassen).

Het lijkt startplek 17 te worden hier, misschien nog 18. M'n teamgenoot staat 12e en dat zou een goed teken moeten zijn maar dat is het dus niet. Ik hoor sneller te zijn en sta dus echt aan de verkeerde kant van de grid. Gaat heeeel lastig worden met impossible overtaking om nog in de buurt van de punten te komen, dus laten we maar hopen dat de strategie goed uitpakt.

Op naar 17.00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:22:
[...]

Inderdaad, je (Sander) zit goed, maar voor de zekerheid zou ik toch op 50,0001% van zijn vraagprijs gaan zitten (je bod aanpassen).
Waarom 50.0001%? Ik lees hier dat meer mensen in de veronderstelling zijn dat 50% het minimum is wat je kan bieden op een CD/D, voor een CD is dat zeker niet zo. En volgens mij werken de markets voor CD en D hetzelfde, dus geldt dat ook voor de D.

Ik kan mijn vermoeden wel met jullie delen, aangezien het onderbieden toch alleen kan als er geen concurrentie is en we dus geen last van elkaar hebben (en zo hebben wij NL-ers wel een voordeeltje ;))

Ik heb enkele seizoen terug geëxperimenteerd door erg laag te bieden als salary voor een 60 CD en een 61 CD. In de market log verscheen voor beide biedingen een bericht waarin duidelijk werd dat ze het minimum wat ze accepteerden 490.000 was. Dus vervolgens heb ik de 61 CD voor 490K binnengehaald voor 1 seizoen. Het seizoen erna heb ik mijn huidige 71 CD binnengehaald voor 490K (weer 1 seizoen). En nu heb ik een 78 CD voor 3 seizoenen vastgelegd voor eveneens 490K.

Mijn conclusie, elke CD heeft een absoluut minimum van 490K! En ik denk dat hetzelfde geldt voor een D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Saev schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:36:
[...]

Waarom 50.0001%? Ik lees hier dat meer mensen in de veronderstelling zijn dat 50% het minimum is wat je kan bieden op een CD/D, voor een CD is dat zeker niet zo. En volgens mij werken de markets voor CD en D hetzelfde, dus geldt dat ook voor de D.

Ik kan mijn vermoeden wel met jullie delen, aangezien het onderbieden toch alleen kan als er geen concurrentie is en we dus geen last van elkaar hebben (en zo hebben wij NL-ers wel een voordeeltje ;))

Ik heb enkele seizoen terug geëxperimenteerd door erg laag te bieden als salary voor een 60 CD en een 61 CD. In de market log verscheen voor beide biedingen een bericht waarin duidelijk werd dat ze het minimum wat ze accepteerden 490.000 was. Dus vervolgens heb ik de 61 CD voor 490K binnengehaald voor 1 seizoen. Het seizoen erna heb ik mijn huidige 71 CD binnengehaald voor 490K (weer 1 seizoen). En nu heb ik een 78 CD voor 3 seizoenen vastgelegd voor eveneens 490K.

Mijn conclusie, elke CD heeft een absoluut minimum van 490K! En ik denk dat hetzelfde geldt voor een D.
Als dat klopt, klinkt het als een bug. Een bug waarvan jij geprofiteerd hebt, wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saev
Requiem19 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:39:
[...]

Als dat klopt, klinkt het als een bug. Een bug waarvan jij geprofiteerd hebt, wat natuurlijk niet de bedoeling is.
Bug? Kan, voor mij is het gewoon een gegeven. Net zoals de veronderstelde 50% een gegeven zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Sjonge jonge, dat is nou weer zoiets dat zo f*cked up is voor de economie. Zo komen al die C4/C3ers aan goede staff voor de prijs van... 1/4e van wat ik betaal voor een mindere designer/director. Schandalig gewoon. En gewoon afdoen als zijnde geen bug is nog wel het ergste. "It's intended". Ja, dat zal best, maar pas het dan **** aan als je ook zo zit te zeuren over de prijzen van de randomdrivers (en dan doel ik op Neil/Jon/Oliver natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Nu online
Heb me net kostelijk vermaakt met iemand uit m'n groep die in <10 minuten tijd p/w/q wilde doen. Hij had na z'n enige q-lap een krappe minuut voor raceorders, benieuwd of hij dat gehaald heeft. :D

Overigens nieuw dieptepunt in C2G2, slechts 19 managers aan de start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Saev schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:45:
[...]

Bug? Kan, voor mij is het gewoon een gegeven. Net zoals de veronderstelde 50% een gegeven zou zijn...
Het feit dat je dit met ons deelt doet me idd denken dat je het niet opzettelijk als een bug beschouwd, anders zou je wel wat slimmer zijn (neem ik aan ;)). Die 50 % is op zich al een grijs geval in mijn ogen, maar het heeft nog eens zins logica, aangezien een duurdere dan verhoudingsgewijs meer blijft kosten als een goedkopere. Als elke CD toehapt voor 490, dan heeft het hele concept van een market toch geen zin meer? Dan kunnen we toch net zo goed naar C4 degraderen en daar als enige op alle dure staff 490 gaan bieden? Ik zou het als bug reporten iig.

[ Voor 55% gewijzigd door Requiem19 op 12-08-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Godver, heb voor de zekerheid dus toch maar 50% gedaan, kost me dus weer 1,7M extra per jaar :P Ik meende me al te herinneren dat ik drie seizoenen lang een gemiddelde commerce of designer (van rond de 60, wisselde per seizoen) voor 600K heb kunnen signen omdat iedereen voor de toppers ging en ik daar altijd net onder ging zitten, financieel erg aantrekkelijk! Vroegah had ik een driver van 2,4M, commerce van 600K en designer van 1,4M, al met al een netjes totaalplaatje.

Met een beetje geluk heb ik straks een 88 designer voor 750K en een 77 commerce voor 620K (die heb ik dus niet aangepast ;)). Daarmee kan ik de kosten van de driver van 2,4M weer enigzins opvangen want als ik volgend jaar in C4 blijf hangen wordt het wel een duur jaar qua uitgaven/inkomsten ratio ;)

Mijn doelstellingen alvast, mocht ik in C4 blijven hangen:
Volgend seizoen de auto door ontwikkelen om vanuit C4 naar C3 en C2 te gaan in 3 seizoenen dus.
Ohja, en kampioen worden in C4 uiteraard ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sanderrr op 12-08-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 15:45:
Sjonge jonge, dat is nou weer zoiets dat zo f*cked up is voor de economie. Zo komen al die C4/C3ers aan goede staff voor de prijs van... 1/4e van wat ik betaal voor een mindere designer/director. Schandalig gewoon.
Ik kan je mijn oude balans uit C2 wel eens laten zien, ik had daar ook gewoon een commerce van 62 voor 600K getekend voor 1 seizoen...gewoon een beetje opletten met op wie en wanneer je een bod doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zal nog 's wat biedingen uitbrengen <50% (10/20/30% ofzo?) en kijken of die naar de negotiation phase gaan na komende woensdag. Ik sign dan wel een designer, maar dat boeit natuurlijk niet :)

Overigens zie ik op de drivers market dat het echt totaal niet nodig is om al vroeg in het seizoen biedingen uit te brengen. Er zijn nu zo ontzettend veel goede rijders (370-380DRP) voor ~3M te krijgen... En daar bieden maar 1 of 2 mensen op :o

[ Voor 38% gewijzigd door Grrrrrene op 12-08-2008 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zijn hoogstwaarschijnlijk toch gedumpte drivers via de "Start contract immediately", maar inderdaad... Gedurende het hele seizoen zijn er goede drivers te halen zo te zien.

Iedereen succes zo/vanavond! :)
Edit: Jeej! Slechts -2 in de eerste ronde!

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 12-08-2008 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Van p6 naar p5 opgeklommen in 10 rondjes (kortstondig p4 gereden en daar nu dicht achter)... Ben voorlopig tevreden. Daniel maakte nogal een stuurfout na een paar rondjes en dat kostte 3 plekken in 1 klap :o Hij klimt nu weer langzaam op, dus dat worden ook voor hem wel weer punten, hoop ik.

WTF, ik lig nu ineens 2e, iedereen gaat in rondje 17/58 naar binnen. Dat is raar, want dat is te vroeg voor een 2-stopper en een vrij lange stint voor een 3-stopper 8)7

Rondje 18: leiding :D LOL, dit wordt een leuke race :Y) OK, ik kom zo binnen, maar toch :P

[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 12-08-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:22:
Van p6 naar p5 opgeklommen in 10 rondjes (kortstondig p4 gereden en daar nu dicht achter)... Ben voorlopig tevreden. Daniel maakte nogal een stuurfout na een paar rondjes en dat kostte 3 plekken in 1 klap :o Hij klimt nu weer langzaam op, dus dat worden ook voor hem wel weer punten, hoop ik.

WTF, ik lig nu ineens 2e, iedereen gaat in rondje 17/58 naar binnen. Dat is raar, want dat is te vroeg voor een 2-stopper en een vrij lange stint voor een 3-stopper 8)7

Rondje 18: leiding :D LOL, dit wordt een leuke race :Y) OK, ik kom zo binnen, maar toch :P
P6 zo 5 voor jou denk ik nu ,,

Vraagje 8MM regen was dat nou Intermidiates of wets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was al een twijfelgeval met 8mm en nu hangt het nog meer af van het circuit. In mijn ogen...

I merk nu inderdaad dat mijn coureur echt fluctuerende rondentijden laat noteren met zn 90% drp. Nu 1:17 terwijl ik al in de 1:15 heb gezeten. Misschien driver error maar die 1:15 zie ik toch al zo weinig. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Potverdorie, Carlos Barbosa heeft wear, maar ik kom er niet langs. Dit gaat me veel tijd kosten als ik hem voor z'n pitstop niet voorbij kom :( Ik hoop dat hij ploft, hij heeft me in m'n eerste stint ook al zo erg opgehouden :(

Edit: Ah, hij is gestopt. Naja, zal wel weer achter hem terecht komen na m'n pitstop :/
Edit2: Ja hoor, 0.3s erachter :/ Maar goed, geluk bij een ongeluk: "Miguel Matos explodes tyre.", 100m na de pits :P

[ Voor 53% gewijzigd door Grrrrrene op 12-08-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 17:51:
Was al een twijfelgeval met 8mm en nu hangt het nog meer af van het circuit. In mijn ogen...

I merk nu inderdaad dat mijn coureur echt fluctuerende rondentijden laat noteren met zn 90% drp. Nu 1:17 terwijl ik al in de 1:15 heb gezeten. Misschien driver error maar die 1:15 zie ik toch al zo weinig. :/
Het is op monza :| :9

Edit : Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monza of niet, ik heb geen idee. :P
Bij twijfel zou ik zelf voor inters gaan, heb je minder tyre wear dan bij wets op die 8mm. Kans dat ze toch iets trager zijn, maar dat gok je dan toch. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Schandalige race hier, zit 15s achter het treintje, rondetijden zijn dra-ma-tisch... Seizoen lijkt als een nachtkaars uit te gaan en degradatie naar C2 komt zelfs weer om de hoek kijken. Zo'n briljante start van het seizoen met 9 punten uit vier races en vervolgens niks, niks niks. Schandalig wat mijn slechts 10drp slechtere nieuwe coureur na die vierde race heeft laten zien, werkelijk onbegrijpelijk. :/

Edit: Marnix Borst out of fuel... Auw. Beetje verkeerde zitten rekenen met het overschot door de kwalificatie?

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 12-08-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Rene Gerritsen overtakes Carlos Barbosa
O hallelujah! *O*

Edit: En hoppa, p3 \o/ En nu de race uitrijden met 6 boostlaps :9 Ik rijd nu met 1s per rondje bij Barbosa weg :Y)

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 12-08-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:07:
Schandalige race hier, zit 15s achter het treintje, rondetijden zijn dra-ma-tisch... Seizoen lijkt als een nachtkaars uit te gaan en degradatie naar C2 komt zelfs weer om de hoek kijken. Zo'n briljante start van het seizoen met 9 punten uit vier races en vervolgens niks, niks niks. Schandalig wat mijn slechts 10drp slechtere nieuwe coureur na die vierde race heeft laten zien, werkelijk onbegrijpelijk. :/

Edit: Marnix Borst out of fuel... Auw. Beetje verkeerde zitten rekenen met het overschot door de kwalificatie?
Nee, ik had een verbruik van 2,25 staan in WU. Ik heb een verbruik van 2,33 in Race... En ik had berekend op 2,28...
Blijkbaar is 2 liter niet genoeg om mee te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Casper Romkes Driver reports that power steering is completely gone and he appears to be struggling."

Kom op! Finshen die race! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Yeah, p3 *O* Eindelijk die irritante Barbosa voorbij, eat my dust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:28:
Yeah, p3 *O* Eindelijk die irritante Barbosa voorbij, eat my dust!
Ben benieuwd hoe jij je gaat irriteren in C1 aan al dat geblock :P
Gefeliciteerd met het podium.

[ Voor 5% gewijzigd door Joss op 12-08-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Met een beetje geluk en een beetje wijsheid P6, weer in de punten! Op het natte was ik vrij snel, maar op het droge zat de gang er niet echt meer in aan het einde. Geen idee hoe dat ineens weer kan. Ik had m'n boost laps allemaal in m'n eerste droge stint, maar die werden dus allemaal geblokt. Het was een lange treintjes race... Jammer van je fuel Marnix, anders had er misschien nog punten ingezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Goed hoor. Nieteens problemen met je 0% brakes, hydraulics, rearwing of frontwing :P Nee hoor, gewoon je gearbox die er op half-11 bij hangt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat komt natuurlijk door die suspension die aan gort is :+ Maar euh, ik erger me niet aan het geblock opzich, maar als het race in race uit dezelfde persoon is die je in de weg rijdt, wordt het wat irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:37:
Met een beetje geluk en een beetje wijsheid P6, weer in de punten! Op het natte was ik vrij snel, maar op het droge zat de gang er niet echt meer in aan het einde. Geen idee hoe dat ineens weer kan. Ik had m'n boost laps allemaal in m'n eerste droge stint, maar die werden dus allemaal geblokt. Het was een lange treintjes race... Jammer van je fuel Marnix, anders had er misschien nog punten ingezeten.
Netjes hoor Tim. Zeker met de nog aankomende regendruppelraces lijkt jouw plek in C1 wel veilig. Toch een mooie keus geweest dan, die banden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Goed hoor. Nieteens problemen met je 0% brakes, hydraulics, rearwing of frontwing :P Nee hoor, gewoon je gearbox die er op half-11 bij hangt ;)
Zo slecht was de auto niet maat. ;)
Ja die gearbox, jammer, maar goed 23e is prima. Hoewel 355k in race report wat mager is.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.