Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.867 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Bunby is wel OK, eigenwijs, maar hij weet het iig van zichzelf ;) En tsja, financieel ben ik nog wel gezond. Heb net een deel van m'n staff laten gaan, dus ik ben met kostenbesparing bezig. Die 10M die ik m'n rijder heb moeten betalen is er wel ingehakt natuurlijk, maar als straks m'n nieuwe crew aangenomen is, komt het allemaal wel weer goed. Volgend seizoen maar 's een gooi doen naar promotie en dus C1. Het moet er toch maar 's van komen :) Daarom wil ik dit seizoen niet voor de volle 100% racen, maar me vooral focussen op volgend seizoen. Nog een engine revision voor de puntjes/bonussen en daarna aero testen :Y)

En voor iemand anders hem inkopt: niet racen is niet mijn idee van "niet voor de volle 100% racen" :+

@Jos: Jup, de een z'n dood is de ander z'n brood ofzo :+

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 01-08-2008 17:15 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Nou Marnix, dit wordt een spannende race voor ons twee qua banden :P
Edit: Ah, jullie durfden wel een rondje door te pushen. Damnit, ik dus niet, waardoor mijn volgende 2 stints nog gevaarlijker worden :/

[ Voor 50% gewijzigd door Joss op 01-08-2008 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haat C1. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

WTF?

Ik lig op kop? 8)7, nog geen stops, alleen de #3 en #9 al wel, maar die moeten misschien 3x stoppen en ik 2x :Y)

:D Net mijn stop gehad en ik lig nog steeds 2e :Y) 16 sec achter de #1, dat wel :+

[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 01-08-2008 18:33 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, eindelijk een punt day!! *O*

En meteen 2 weddenschappen gewonnen, 8e of hoger, krat Jupiler van Roeloffie :9 en hoger eindigen dan Roeloffie deze race, zondag chinezen op zijn kosten met de F1timeclub (plaatselijk :P ) :9
Morgen maar ff vasten.... _O-

Edit:
goeiendag, 67x "Blocked by Carlos Vieira" tussen ronde 3 en 24......kolere...

[ Voor 13% gewijzigd door andrestouwe op 01-08-2008 19:27 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
*Blegh* Anti-climax! Vier rondjes voor het eind 6e. Wear kicks in. 7e... Meer wear, 8e... 9e... Cuptegenstander achter me, rondje te gaan... 10e. Bah. Geen punten, uit de cup, een hoop geld minder. Niet veel positiefs te vertellen behalve een hele hoop meer tyredata.

Zak ook langzaam maar zeker weg in de DC natuurlijk. Van de 4e inmiddels naar de 13e plaats. Maargoed, we gaan gewoon nog wat puntjes scoren en dan zien we wel weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Joss schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 17:22:
Nou Marnix, dit wordt een spannende race voor ons twee qua banden :P
Edit: Ah, jullie durfden wel een rondje door te pushen. Damnit, ik dus niet, waardoor mijn volgende 2 stints nog gevaarlijker worden :/
Ik ging er ook eigenlijk niet van uit dat ik zoveel wear zou hebben. Maar ach uiteindelijk is alles toch nog redelijk goed gekomen :)
Ik sta weer 18e :P
Maar datgene wat ik moet betalen om niet te degraderen is toch redelijk veel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:50:

En meteen 2 weddenschappen gewonnen, 8e of hoger, krat Jupiler van Roeloffie :9 en hoger eindigen dan Roeloffie deze race, zondag chinezen op zijn kosten met de F1timeclub (plaatselijk :P ) :9
Morgen maar ff vasten.... _O-

Edit:
goeiendag, 67x "Blocked by Carlos Vieira" tussen ronde 3 en 24......kolere...
Dat je de weddenschappen hebt gewonnen, ok, gefeliciteerd... Maar dat wil niet zeggen dat je meteen de deur plat kan lopen om je krat te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D :D

Mooie finish!

code:
1
2
3
1 T.Tserpelis   81                      1:08.004    1:06.985    3
2 S.Lagewaard   81  24.153  24.153  1:08.261    1:07.566    2
3 V.Dinkela      81 24.961  0.807    1:08.231   1:07.483    2

vlak achter m'n teamie :) Ben benieuwd wanneer hij me ingehaald heeft. Wel een erg groot gat naar de #1. In ieder geval erg goed voor Racing for Holland :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Power steering fails..... Dit wordt echt achterin finishen. Ik lig nu al 16e, uhm 14e.

Als je front-wing failed, dan kom je toch binnen om hem te laten vervangen?

[ Voor 26% gewijzigd door robkamp op 01-08-2008 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen bij een ongeluk, kennelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
robkamp schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 19:46:
Als je front-wing failed, dan kom je toch binnen om hem te laten vervangen?
Niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Wat een race weer.
Ben van pole gestart en voor mij is de race goed verlopen. Als eerste geeindigd met 59 sec voorsprong op de nummer 2.
Teamie had wat problemen met z'n wings, die heb ik dan ook op 24 ronden gezet.
Hij was blijkbaar niet de enige Rob had ook last van zijn vleugeltjes (+ 10 laps)

Veel mensen met problemen en klapbanden. Chaos alom dus.
Helaas geen 1,2 voor The Flying Dutchmen maar in iedergeval weer 10 punten erbij voor het team kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 18:50:
Gefeliciteerd ex teamy! Mocht ook wel een keer gebeuren he. :)

Mijn race ging prima. Weer een overwinning binnen. Mijn teamgenoot lag tot de laatste ronde 2e, maar wist het voor een 2e maal dit seizoen te presteren om in de laatste ronde zonder benzine te komen te staan. :( Uiteindelijk is hij nog 3e geworden, maar mijn directe concurrent heeft daardoor de 2e plek gepikt en uiteindelijk dus niet zoveel op me toegegeven. Moet maar even een hartig woordje met mijn teamy gaan praten...

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi Andre ik vind e mverdient ik heb de race nog niet gezien maar omdat ik em gewonnen heb kan het niet anders dan een heel vage race geweest zijn want ik rij op het nat nit zo geweldig.... tjat wonderen zijn dus de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Leander gefeliciteerd en ook jij Andre met het behalen van je eerste punt :)

Voor mij geen hele slechte race. Moest vanaf de 7e plaats beginnen en uiteindelijk 3e weten te worden.

En Leander, zo'n gekke race was het niet hoor:

Orlicas driver error in beginfase en daarna hield ik hem mooi een ronde of 10 op :P
Cobo supersnel in beginfase maar stopte in ronde 15 al en daarna nog in 28 (kleine misrekening dus)
Orlicas stopte veel te vroeg voor ander banden, zelfde geld voor Ribeiro en Bessy.
Cobo hoefde daarna niet meer te stoppen en kon zo mij nog inhalen.
Jij was per ronde ongeveer 0.2-0.3 sneller dan mij waardoor ik je niet bij kon blijven op de eerste paar ronden na.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh my god.......hier beginnen je handen toch van te jeuken.....
I have respect for everyone. and much respect for those in this game who have many seasons more experience then I. But I will not turn a def ear to the fact I cannot give advice without atleast been told politely I'm wrong! instead I'm told I give *very bad advice* worse then very bad* without proof at all. i dont feel like Iv'e been properly understood with this arguement. because the fact of the matter is that If those certain people were more polite to start of with I never would of gone of the deep end. just think about it. how was I not to react to such a hurtful few words?! made me feel like I knew nothing at all! and I was being laughed at... ive been here since reset and havent done to bad..so i beleave i do have a right to give advice...i don't understand though why others frown so badly at it..to the point that it made me look stupid..no1 should be made to feel that way imo.

Vooral dat "without proof"....

Iemand een linkje naar Jon zijn ban woordenboekje? want de woorden retard, nutcase en smartass schreeuwen om getypt te worden :P
Ongeloveloos wat een plaat hij voor z'n kop heeft.... |:(

Eigenlijk moet ik em bedanken, hij helpt me door de saaie dagen tussen de races heen... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Feli Marnix met het puntje! Balen voor Joss dat je in de laatste paar rondjes uit de punten werd gereden.

Ik ben nog altijd puntloos en kwam er ook deze race niet aan te pas. Het stemt me enigzins tevreden dat de andere Goodyear managers ook niet echt van voren te vinden waren, ik schuif de schuld dus maar op de banden ;). Als het nog lang zo doorgaat zal ik moeten stoppen met testen om de financieen een beetje boven het nulpunt te houden, dat zou echt zonde zijn. Als je daarmee gaat stoppen, val je langzamerhand terug en krijg je ook nog eens minder inkomsten en kan ik een verlengd verblijf in C1 wel vergeten.... We zullen zien, we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 09:26:
oh my god.......hier beginnen je handen toch van te jeuken.....

[...]

Vooral dat "without proof"....

Iemand een linkje naar Jon zijn ban woordenboekje? want de woorden retard, nutcase en smartass schreeuwen om getypt te worden :P
Ongeloveloos wat een plaat hij voor z'n kop heeft.... |:(

Eigenlijk moet ik em bedanken, hij helpt me door de saaie dagen tussen de races heen... _O-
Mijnen jeuken ook heel erg, maar ik ga er geen tijd meer aan besteden.
http://www.badscience.net/?p=228 - eerste 10 zeker verboden, de volgende 8 ligt aan de context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Jon Payton This post is PRECISELY why people get at you. Can you not realise that?

People did not post just to hurt you, they posted because they had an opinion - in this instance a correct one.
Tegen de Adam post.

[edit]:
Grrrrrene credits voor de post tegen Adam d:)b
Als ie het nu niet begrijpt is ie echt achtelijk.

[ Voor 23% gewijzigd door Dauthi op 02-08-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, 'k kan me ergens wel voorstellen dat het niet leuk is als het hele forum op je lijkt te letten, maar hij wil 0,0 de hand in eigen boezem steken. Natuurlijk wordt hij uitgedaagd, aan alle kanten, maar hij heeft zichzelf in die spotlights gemanoeuvreerd...

Die opmerking tegen René van Roekel is ook typisch Adam: "Jij bent het alleen met me oneens omdat je nieuw bent hier en vrienden wil maken" :X

[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 02-08-2008 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
offtopic:
Jongens, is het mogelijk om het eens niet over die Adam Burgess te hebben. Het is een dickhead, weet iedereen met een plaat rond zn kop. Laten we het gewoon hebben over het spel! Ik lees hier alleen maar post omtrend hem en leuk is anders...

Ik wil vooraleerst diegene feliciteren die punten hebben gescoort. Dauthi en Joss hebben een mooie race gereden, jammer dat ze beiden plaatsen verloren op het einde door de mindere bandjes. Natuurlijk ook in C2G1 voor het mooie resultaat van het team "Racing for GOT" - met een mooie 1e en 3e plaats. Ook voor André zodat deze zijn alleereerste puntje binnen heeft. Ook Sempy reed een mooie race, jammer dat er daar een treintje gevormd werd en dat je er niet meer voorbij geraakte.

Gisteren was dan ook mijn race. Ik wist niet wat ik er juist van moest verwachten. Ik dacht dat de pace goed zat toen ik de Q deed en dit bleek in de race ook te kloppen. Ik deed een 3-stopper op Brands Hatch. Als ik me dan vergelijk met anderen op dezelfde strategie dan liggen die op ruim 37 seconden. De enige die steeds in mijn spoor blijft is mijn teamy. Ditmaal probeerde hij een 2-stopper en hij strande op zo'n 7 seconden van me.

Opnieuw een dubbel (3e dit seizoen) en goed voor het teamkampioenschap. We staan ook 1 en 2 in DC dus dit gaat goed! Volgende race wordt Barcelona. Ik heb ondertussen ook mijn engine een revisie gegeven en dit levert me per ronde zo'n 0,7 sec winst!

[ Voor 20% gewijzigd door nvidia op 02-08-2008 12:27 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Auw, de fout om niet te racen gisteren heeft me heeeeeel veel geld gekost. M'n saldo na de race was ~9M lager dan ervoor :X En dat terwijl ik dit seizoen geld probeer te sparen :X Qua testen ook de keuze uit 2x 5* of 1x 4* 8)7 Naja, dan maar 5*, maar misschien dat ik een dezer dagen een keer een test skip ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Grrrrrene schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:23:
Auw, de fout om niet te racen gisteren heeft me heeeeeel veel geld gekost. M'n saldo na de race was ~9M lager dan ervoor :X En dat terwijl ik dit seizoen geld probeer te sparen :X Qua testen ook de keuze uit 2x 5* of 1x 4* 8)7 Naja, dan maar 5*, maar misschien dat ik een dezer dagen een keer een test skip ofzo...
Amai, das een hoop dat je daar verliest! Hoe kan dit eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
jezus, De C4 is ook geen zak aan; ik heb net pole gepakt met 2 seconden voorsprong op de nummer 2 die tevens mn directe concurrent is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
nvidia schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

Amai, das een hoop dat je daar verliest! Hoe kan dit eigenlijk?
Nou, ik had dus wel P/WU gedaan, onderdelen gekocht, maar niet Q en dan race je niet, dus krijg je ook geen fixed race income, position bonus en degelijke. Dat hakt er aardig in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game Error schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:42:
jezus, De C4 is ook geen zak aan; ik heb net pole gepakt met 2 seconden voorsprong op de nummer 2 die tevens mn directe concurrent is _/-\o_
Ja hij maar ook I. Stein zijn je naaste concurrenten. Kijk ook maar uit voor W.Wallcoen (3 races = 3 keer P3 ;)). Maar natuurlijk is het verschil heel groot. Wat is je DRP?
Grrrrrene schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:50:
Nou, ik had dus wel P/WU gedaan, onderdelen gekocht, maar niet Q en dan race je niet, dus krijg je ook geen fixed race income, position bonus en degelijke. Dat hakt er aardig in.
Ja oké maar 9 mil. dat is een pak geld! Verschiet ik tegen even van. Vooral ook je staff wordt betaald dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je moet gewoon je suppliers en staff betalen, maar krijgt geen Q/start/race-geld he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 13:27:
Je moet gewoon je suppliers en staff betalen, maar krijgt geen Q/start/race-geld he...
Gewoon nooit bij stilgestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Zijn er nog accountants te huur hier? ;)

Profit/loss this season -40,427,422

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja Tim, behoorlijk uitzichtloos. Heb je al bijna zo weinig geld als ik? Ik heb de laatste paar races winst gemaakt dankzij gulle signing fees en geen onderdelen kopen. En zojuist een nieuwe sponsor met 721k en 1.3M signing. Mijn beste ooit, kun je nagaan. Ik sta inmiddels bijna op 12M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Au, Tim. Das een behoorlijk pijnlijke situatie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:32:
Zijn er nog accountants te huur hier? ;)

Profit/loss this season -40,427,422
Daar zit ontslag van een coureur bij in neem ik aan? Dus dan eigenlijk -30M in 8 races? Ik sta iig op -32M, waarvan ruim 12M voor ontslag. Gaat opzich dus nog wel en kom qua budget een stuk hoger uit dan ik had ingeschat als de resultaten zich een beetje doorzetten en de sponsoraanbiedingen niet te slecht worden.

Wat is je plan, Tim? Ik neem aan dat je C1 voorlopig hebt opgegeven. Terug naar C2 of een clean start in C4 (cq. laatste 3 (4?) races missen)?
Edit: Alhoewel, je hebt pas je driver ingewisseld voor een betere, wat dat betreft zou die move natuurlijk heel erg voor niets zijn geweest als je nu gaat opgeven. Pfff, flink dilemma hoor.

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 02-08-2008 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Mijn plan is vrij simpel, ik ga nog even volgas geven voor de komende races om te kijken of ik er nog wat van kan maken. Mocht dat niet lukken, dan zal ik moeten stoppen met testen, en dan verlies ik per race maar een paar ton hopelijk. Terug naar C4 vind ik eerlijk gezegd echt een laffe methode die ik niet snel zal toepassen.

Optie 3 is om met F1time te stoppen, zeker omdat ik vanaf September half jaartje in Edinburgh zit. Maar om te stoppen terwijl het niet goed met je gaat vind ik ook weer zo laf ;).

Hoeveel heb jij eigenlijk ondertussen verloren Marnix? En Casper? Als je het netto berekent doe ik het niet eens zo gek veel slechter dan Reggie dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Casper na race 6:
At this point, I bought parts but haven't tested, I'm 7.4M down. But I can keep it steady if I must.

[ Voor 35% gewijzigd door Joss op 02-08-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Profit/loss this season: -4,470,616
Als ik niet test en geen onderdelen koop en 28e in Q. en Race word maak ik 200k verlies per race. Maar de komende tijd moet ik aan mn sponsors werken, hopelijk goede aanbiedingen.
Nortel Dotworks 3/15
Cutech 4/9
11880.net 5/13
Schucho 6/15
Mercedess-Gass 9/15
Achteraf had ik het toch helemaal moeten opgeven, dan had ik met de goedkoopste suppliers zeker 20M winst kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ik zit zelf op -14 miljoen maar das met 3.5 miljoen fabrieksuitbreiding.

Gezien mijn gemiddelde positie precies volgens plan, maar ik weet niet of ik er volgend seizoen dan wel goed voor sta als ik bijv. in C1 blijf, maar daar moet ik nog even over puzzelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Achteraf hé... :P Maar dat doe je nog best netjes dan. Oké, het is in de resultaten terug te zien, maar je hebt een redelijk goede coureur, de rest van je staff weet ik niet (meer?). Je hebt je financien weer op een rijtje en in C2 kan je een jaartje aansterken op P6-3 om het seizoen erop misschien weer voor promotie te gaan. Je hebt iig nog volop perspectief! d:)b Trouwens wel klote dat je 4 sponsors precies achter elkaar hebt aflopen...

Polletje dan maar... Het zal niet heel veel zeggen (zo moet ik de 12M extra verlies meerekenen van het ontslag), maar toch. Zet hier JOUW voorspelling neer, niet wat F1Time aangeeft want die houdt dus geen rekening meet eenmalige uitgaven/inkomsten natuurlijk.

Poll: Hoeveel geld verwacht jij dit seizoen te winnen/verliezen?
> 50M winst
40 - 50M winst
30 - 40M winst
20 - 30M winst
10 - 20M winst
0 - 10M winst
0 - 10M verlies
10 - 20M verlies
20 - 30M verlies
30 - 40M verlies
40 - 50M verlies
> 50M verlies
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=302057&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik sta nu nog in de min maar dat gaat nog wel een plus worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
nvidia schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:53:
[...]

Ja hij maar ook I. Stein zijn je naaste concurrenten. Kijk ook maar uit voor W.Wallcoen (3 races = 3 keer P3 ;)). Maar natuurlijk is het verschil heel groot. Wat is je DRP?
Die Wallcoen was mij ookal opgevallen ja, die zet behoorlijk lekker resultaten neer, maar ik heb uitiendelijk ook bijna 2 seconden voorsprong op Stein, en dus moet mijn 3 stopper wel gaan werken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 21:30:
Ik zit zelf op -14 miljoen maar das met 3.5 miljoen fabrieksuitbreiding.
Ik heb zo op gewicht gespeeld vorig seizoen, dat mijn space meeging en ik geen uitbreiding nodig had. :P
Ik heb altijd precies genoeg ruimte voor 2 setjes onderdelen. :)

Voor de poll ga ik dan nog voor 0-10M winst. :)

@Reggie: CD 96, hou ik nog een seizoen. Designer 53, ondergeboden. Beiden zal ik moeten vervangen op de C2 markt. En gewone staff alles 1 uur maar relatief goedkoop. Ga ik ook zo houden. Zelfde voor pitcrew, max 70-80 skill en dan vervangen. Gemiddeld 50-60 is prima voor <500k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
omfg Die adam en samantha zijn echt wel de domste wezens in F1T... Het is ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

Mijn financiën zijn goed geregeld.
Ik ga denk ik wel met 70M naar C2 en dan ga ik het daar allemaal uitgeven :)

Season start balance 42,877,443
Profit/loss this season 7,706,578
Average per race 963,322
Season end forecast 59,253,921

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 12:59:
omfg Die adam en samantha zijn echt wel de domste wezens in F1T... Het is ongelofelijk.
Weten we nou wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Mijn financieen zijn chronisch op orde... ik pak per race 1 miljoen ongeveer, dat is incl testen en nieuwe parts (alleen chassis/fueltank en monocoque vervang ik niet elke race)

Tweede helft zal het nog beter gaan financieel gezien omdat ik dan niet meer elke race ga testen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik vervang tegenwoordig nog maar 5 onderdelen, om een beetje op te kosten te besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Afgelopen race slechts een 4e plek, kon echt merken dat degene voor me een motorupgrade had gedaan. Gelukkig volgende race met een fikse berg extra pk's.

Wat financien betreft verwacht ik rond de 30 miljoen verlies te draaien. Vooral als gevolg van mijn veel te dure driver en staff (bezuinigingsronde voor staff inmiddels opgestart). Hopelijk kan ik eind van het seizoen wat besparen op testen zodra ik veilig ben voor promotie.

Overigens is het grappig om te zien hoe hard je kosten naar beneden gaan als je van alles het beste hebt gekozen. Ik heb aan het begin van het seizoen het statistiekoverzicht van de balansen van c2g2 bewaard. Je ziet dat bijna iedereen nu verlies draait, recordhouder is de enige manager met toyota/renault/michelin die er in 8 races tijd maar liefst 50 miljoen doorheen heeft gekachelt. Het mooie is dat het hem slechts 14 punten heeft gebracht, dus gelukkig draait het steeds minder om hoeveel te besteden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Nou, we gaan het zien of mijn seizoen na de volgende race voortijdig is afgelopen of niet.
Dankzij de oh zo geweldige driver contract bug, driver gesigned voor volgend seizoen die ook nog is bij een andere manager rijdt. En er staat contract begins in 1 race.

Dus als ik dan plotseling een random driver krijg is het over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, Tadas is laks, heel laks :(

Na het debacle van vorige race ga ik er deze race weer vol voor. P/WU ziet er voorlopig geweldig uit. DRP een nieuw record dit seizoen en de setup lijkt ook spot on. Eigenlijk was ik na 20 rondjes klaar, wat met een nieuwe rijder met mindere reporting niet slecht is, maar ik wilde weer 's 100% DRP :P Of dat is gelukt laat ik nog ff in het midden :+

Voor de race lijkt me de strategie een redelijke no-brainer, m'n bandendata is er duidelijk over. Ik verwacht dus ook weinig variatie onderling, tenzij brid me ineens gaat vertellen dat ik er totaal naast zit :+

Maar damn zeg, ben van 55M naa 23M gegaan dit seizoen :o Ik moet nodig van m'n staff af, die kregen tot voor kort ruim 2,5-3M per race ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Nog steeds 2e, van de 13 weliswaar, maar een top 10 startplek gaat het wel worden lijkt me. Eindelijk weer wat Q centjes voor mij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Requiem19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 16:38:
Nog steeds 2e, van de 13 weliswaar, maar een top 10 startplek gaat het wel worden lijkt me. Eindelijk weer wat Q centjes voor mij :).
Je staat momenteel 3e (toeval dat ik net gekeken heb).

Wat de race voor mezelf betreft in C3G3 heb ik er wel een goed oog in. Ik sta op een 1-stop strategie op het warme Barcelona. Mede door de lange in/out natuurlijk! Ik hou wel rekening met wear deze race al rij ik hem met hards! Momenteel sta ik 2e (achter een 2-stopper), ik verwacht dat de te kloppen strategie een 1-stopper is. Ook heb ik een engineupgrade toegepast waardoor ik 863 paarden onder de motorkap heb steken. De wagen is wel nog iets te zwaar maar daar wordt wat aan gedaan want volgende race zal mn wagen niet 616,2 kg maar 608,7 kg wegen. Scheelt ook weer een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Sorry Tim, ik heb hem er voor geknald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
:( >:) Ik zag het. 4e ondertussen. Nette tijd. Ben benieuwd wat Joss gaat doen deze race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:50:
:( >:) Ik zag het. 4e ondertussen. Nette tijd. Ben benieuwd wat Joss gaat doen deze race.
Gaan jullie een 3-stopper proberen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel, ik begin zelfs met 30 l. Maar de auto is 70%. :)
En ik ben al een van de traagsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:57:
[...]

Gaan jullie een 3-stopper proberen? :o
Neeeeee joh! :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als in "dôôôh" of als in "ben je nou helemaal gek, da ken toch heul niet!" :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Yours to figure that one out :) Strategieen gaan we niet verklappen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Twas eigenlijk ook geen echte vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Pfff, gaat de laatste paar races niet echt best, DRP-wise.

Echt al 3 races op rij de grootste moeite om ook maar enigszins een fatsoenlijke DRP te pakken te krijgen. Nu weerspiegeld het zich niet echt in het eindresultaat (gelukkig), maar word er toch niet vrolijk van. Zo weet ik nu al haast zeker dat mijn strategie voor komende race erg krap aan gaat worden, terwijl dat met een hogere DRP gewoon een zekerheidje zou zijn.

Voor komende race een aantal upgrades voor mijn auto op de planning staan,welke zowel de efficiency en gewicht van een tweetal onderdelen een kleine upgrade moet geven.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Pfu.... wat ben ik blij dat er nog zoiets bestaat als een 4e ronde in je kwalifcatie. Begin was bagger, maar wist natuurlijk al wel dat er flink wat "meer-stoppers" voor me staan (en achter me, he Cas ;) ). Van de 14e nog naar de 11e (van de 18) plek geklommen, dus wat dat betreft ben ik wel tevreden.

Hoop alleen dat de 3/4 stoppers niet teveel tijd pakken in die eerste ronden. Iedere keer als ik het doe valt het tegen, maar doe ik het niet, dan lopen ze ineens 5sec weg in de eerste ronde :|

Anyway, bij deze het verzoek aan de 3/4 stoppers: achter mij aansluiten na al jullie stops s.v.p. Slipstreamen mag, inhalen niet. Bvd.

Op naar de race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Gezien jouw rondje op meds is mijn kwalificatie rondje verdomd slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik was eigenlijk ook al verbaasd dat ik relatief ver van voren sta met 94 % DRP. Wordt spannend met de bandjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dauthi schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:47:
Gezien jouw rondje op meds is mijn kwalificatie rondje verdomd slecht.
Ik begon al te twijfelen of ik nou zo slecht ben deze race of dat "jullie" het wat slechter deden :P That is, als je nu de waarheid spreekt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja...'t is goed. ;)
Ik hou C1 lekker voor gezien de komende tijd. Lekker bouwen in C2. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, en deze keer durf ik geen voorspelling te doen... Sta tot nu toe op de 9e stek van de 19 op de grid in een "natte"(3mm) Q. Ergens heb ik het gevoel dat ik flink wat plekken ga inleveren tijdens de race, aangezien m'n driver redelijk is in de regen, en ik al een tijdje niet getest heb. De strategie is ook wel een inkoppertje dus daar zullen ook wel geen verrassingen zijn. Gewoon maar kijken waar het schip strand...

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hè, bah, ik zie ineens waarom m'n Q zo k*t ging. Heeft het zoeken naar een nog iets betere DRP (98% --> 99%/100%) nog invloed op de rijder? Dus als ik hier en daar een puntje of twee aftrek, vindt hij dat vervelend en gaan z'n tijden daarmee omlaag? M'n rijder heeft nml z'n eerste rondje "right on the limit throughout" gereden en de rest "I think I made a mess of turn ..." :/ Naja, weet ik iig dat ik in de race wat plekken goedmaak op snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:14:
[...]

Ja...'t is goed. ;)
Ik hou C1 lekker voor gezien de komende tijd. Lekker bouwen in C2. :9
Ik hoop niet dat je met bouwen veel geld verdienen bedoelt, want dat is in C2 echt heel moeilijk geworden of je moet met super goedkope driver/suppliers/staff/weinig testen, mee kunnen doen voor promotie.

Ik heb gisteren even zitten rekenen met de balansen van C2G2 over de eerste 8 races:

21 actieve managers (inactieven niet meegerekend!)
950 mln gezamenlijk startkapitaal (gemiddeld 45, hoogste 90, laagste 10)
630 mln huidig gezamenlijk kapitaal (gemiddeld 30, hoogste 70, laagste 0)
320 mln gezamenlijk verlies (gemiddeld 15, hoogste 50, laagste -10(=winst).

per race 40 mln gezamenlijk verlies (gemiddeld 1,9mln, hoogste 6,2mln, laagste -1,2 (=winst))
aantal managers met verlies 17, break-even 3, winst 1

extrapolatie naar 17 races
270 mln gezamenlijk kapitaal (gemiddeld 13mln, hoogste 70mln, laagste -45mln)
11 managers in de rode cijfers (52%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:03:
Hè, bah, ik zie ineens waarom m'n Q zo k*t ging. Heeft het zoeken naar een nog iets betere DRP (98% --> 99%/100%) nog invloed op de rijder? Dus als ik hier en daar een puntje of twee aftrek, vindt hij dat vervelend en gaan z'n tijden daarmee omlaag? M'n rijder heeft nml z'n eerste rondje "right on the limit throughout" gereden en de rest "I think I made a mess of turn ..." :/ Naja, weet ik iig dat ik in de race wat plekken goedmaak op snelheid :)
Hmmm, lijkt me niet hoor :) Ik zit altijd in de Q nog aan te passen als ik geen 98/99/100% heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Sempy schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

Ik hoop niet dat je met bouwen veel geld verdienen bedoelt, want dat is in C2 echt heel moeilijk geworden of je moet met super goedkope driver/suppliers/staff/weinig testen, mee kunnen doen voor promotie.

Ik heb gisteren even zitten rekenen met de balansen van C2G2 over de eerste 8 races:

21 actieve managers (inactieven niet meegerekend!)
950 mln gezamenlijk startkapitaal (gemiddeld 45, hoogste 90, laagste 10)
630 mln huidig gezamenlijk kapitaal (gemiddeld 30, hoogste 70, laagste 0)
320 mln gezamenlijk verlies (gemiddeld 15, hoogste 50, laagste -10(=winst).

per race 40 mln gezamenlijk verlies (gemiddeld 1,9mln, hoogste 6,2mln, laagste -1,2 (=winst))
aantal managers met verlies 17, break-even 3, winst 1

extrapolatie naar 17 races
270 mln gezamenlijk kapitaal (gemiddeld 13mln, hoogste 70mln, laagste -45mln)
11 managers in de rode cijfers (52%)
Lol bizar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Is in C2G3 niet veel anders volgens mij. Op z'n best speel je quitte, maar de meesten maken overduidelijk verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis op dit moment volgens mij zo goed als onmogelijk om in C1 of C2 winst te maken tenzij je bewust kiest om nie voro de punten mee te doen, maar je kant niet voluit racen en geld verdienen die twee gaa ngewoo niet samen dus je zal gaan rkijgen dat nog meer mensen af gaan zakken om geld bij elkaar te krijgen voor another run up.

Volgens mij kan je in C1 ook maar op twee manieren rijden, voorzichtig, af en toe een puntje en voorzichtig met geld en dan hopen dat je mag blijven in C1 of je rijd voluit burned cash like crazy en hoopt dat je wint, met de eerste methode wrodt ze je zeker geen kampioen.

Beetje jammer dus dat deze veranderingen van Tadas niet het effect hebben dat het zou moeten hebben je hebt teveel mensen die in saving modus springen (myself inclusive nu). En daardoor gewoon niet meer voor de punten mee kunnen doen.

Belachelij kgewoon dat zo goed als niemand winst draait in C2 (in c2g1 draait alleen van de "toppers" orlickas winst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Bijna niemand heeft dus blijkbaar een uitgebalanceerd package. De enige persoon die dat ooit gelukt is volgens mij is Neil. Maar het moet wel mogelijk zijn.
Maar ja als iedereen alleen maar het beste wil en wil blijven testen moet je accepteren dat je verlies draait.
Paradigm changing daar gaat het nu om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, met bouwen bedoel ik meer financiële hervorming. Mn sponsors letterlijk op een rijtje krijgen, netjes elke 3-4 races een nieuwe sponsor. Goedkopere designer/cd als het kan. En mn onderdelen anders designen, namelijk chassis/mono enzo wat duurder maken en andere onderdelen goedkoper.
Ik ben verder niet geïnteresseerd in presteren, als ik maar in C2 blijf met een stabiel budget. Dan kan ik zien hoe de rest uiteindelijk hetzelfde doet en dan kan ik vanzelf betere resultaten halen hoop ik.
Dat is dan het voordeel van in C1 zijn op dit moment, ik heb meer ruimte om rustig aan te doen. Ik zak tenminste niet meteen naar C3 als ik ga besparen. Ik ben nu met de grote onderdelen bezig, even mn efficiency weer op peil voor de reset. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Maar het moet ook gewoon mogelijk zijn om B/E dan wel winst draaien zonder iedere race te winnen of op promotiekoers te rijden.
Sterker nog als ik zo blijf rijden als de afgelopen 2 races dan draai ik al B/E. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Dauthi op 05-08-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ben ik met je eens, maar zo'n situatie leidt ook weer tot problemen, waar hiervoor juist veel over geklaagd werd. Als je op bijv P14 met relatief dure suppliers, laten we zeggen Merc/BMW/Mich, rijdt en je draait break even, betekent dat dat iedereen die hoger dan P14 rijdt veel te makkelijk veel geld verdient.

Als je dan vooraan rijdt wordt je dus slapend rijk en heb je nog meer geld om te investeren in dure staff, de ontwikkeling van je auto etc etc. Deze paradigm shift (Kuhn? ;)) waarin we nu zitten is volgens mij wel een goede zaak. Iedereen moet alleen wennen aan het idee dat je niet klakkeloos het beste van het beste kunt nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Het voordeel van C2G2 is dat je geld kan besparen op CD (D denk ik ook). Ik heb voor de komende seizoenen een CD van 91 voor een klein prijsje kunnen bemachtigen. Bespaart me wel een redelijk bedrag vergeleken met de CD die ik nu heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eens en neit eens, ik test al niet en heb niet de top suppliers en rij toch redelijk voorin mee maar toch verbrand ik geld als water ja ik had ook voor de peugeot motor kunnen kiezen die nog veel goedkoper is maar dan kan ik zeker niet voor de punten meedoen.

Wellicth is ee nversie 3 noodzakelijk waarin iedereen weer in C4 begint en zo langzaamaan C3 / C2 en C1 opnieuw gepopuleerd owrden een optie. Wat radicaal maar de onbalans haal je er niet zomaar uit.

Mensen met nu weinig geld zitten met nog minder of faillisement en mensen met veel geld houden ook veel meer over... je krijgt het niet gelijkgetrokken met dit soort maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Voor diegenen die open willen zijn over hun staf, wat betaal je voor je Designer en wat voor je CD? Zet ook even je class erbij...

Ik betaal 2,4 Milj voor m'n 87 Designer en 2 Milj voor m'n C.D van 91.

Beide écht teveel, maar ik moest wel zo hoog bieden om niet voor de 3e keer waardeloze staff te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door Requiem19 op 05-08-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
MRCL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:18:
Het voordeel van C2G2 is dat je geld kan besparen op CD (D denk ik ook). Ik heb voor de komende seizoenen een CD van 91 voor een klein prijsje kunnen bemachtigen. Bespaart me wel een redelijk bedrag vergeleken met de CD die ik nu heb :)
Dit seizoen wel vanwege de relatieve inactiviteit en managers met langlopende contracten. Ik heb verleden jaar met aardige concurrentie moeten bieden. Ben benieuwd wat je voor die designer betaald hebt?
Requiem19 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:30:
Voor diegenen die open willen zijn over hun staf, wat betaal je voor je Designer en wat voor je CD? Zet ook even je class erbij...
C2G2

CD - 1.549.000 - 79
Designer - 1.800.000 - 84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

C2G1

Designer inno 67 1.4M
CD 58 0.6M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
C2G3:

Designer 1,450,000 - 72
CD - 1,751,000 - 85

Ik doe het dus nog niet zo heel slecht, zo te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Requiem19 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:18:
Ben ik met je eens, maar zo'n situatie leidt ook weer tot problemen, waar hiervoor juist veel over geklaagd werd. Als je op bijv P14 met relatief dure suppliers, laten we zeggen Merc/BMW/Mich, rijdt en je draait break even, betekent dat dat iedereen die hoger dan P14 rijdt veel te makkelijk veel geld verdient.

Als je dan vooraan rijdt wordt je dus slapend rijk en heb je nog meer geld om te investeren in dure staff, de ontwikkeling van je auto etc etc. Deze paradigm shift (Kuhn? ;)) waarin we nu zitten is volgens mij wel een goede zaak. Iedereen moet alleen wennen aan het idee dat je niet klakkeloos het beste van het beste kunt nemen.
Ik had het ook eigenlijk over het paradigma van de managers en niet van Tadas ;) idd Kuhn :P Iedere manager in het spel wil op dit moment de beste suppliers en dan ook nog is iedere race testen. Zolang dat niet verandert gaat iedereen failliet en is het heel moeilijk om te kunnen overleven als je de gewenste strategieën van Tadas gaat gebruiken.

Nu ik je CD en D zie begin ik ook te begrijpen waarom je zoveel verliest draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Nu jullie toch bezig zijn, C3G4:

Designer: 2,020,000 (95 uur)
Commercial Director: 1,980,000 (90 uur)

Heb nog eens gekeken naar de Q (met nog 5 min) te gaan en ik zal met mijn 1 stopper vermoedelijk op de 3e plaats starten. Ik had minder goed verwacht. Ik ben dus positief voor de race.

[ Voor 47% gewijzigd door nvidia op 05-08-2008 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
In C3 :X Zou echt verboden moeten worden om daar >90 staff te hebben (80 vind ik al veel!). Hoop echt zo erg dat dat heel snel aangepast wordt. Heb zelf hier geen inzicht in mn staff, zal het later nog wel posten.
Edit: pfff, race begint lekker met een drivererror á 1.5s (4/5 plekjes en nu een hoop geblok natuurlijk).
Edit: Heren 3 stoppers, succes... Wordt erg lastig onmogelijk.

[ Voor 29% gewijzigd door Joss op 05-08-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:00:
In C3 :X Zou echt verboden moeten worden om daar >90 staff te hebben (80 vind ik al veel!). Hoop echt zo erg dat dat heel snel aangepast wordt. Heb zelf hier geen inzicht in mn staff, zal het later nog wel posten.
Edit: pfff, race begint lekker met een drivererror á 1.5s (4/5 plekjes en nu een hoop geblok natuurlijk).
Edit: Heren 3 stoppers, succes... Wordt erg lastig onmogelijk.
Ja zie het hier ook net, wordt waarschijnlijk een festijn vol ploffers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Wow, het gaat niet eens een beetje lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelfs niet meer zeker van mn softs. 20 ronden per stint, zou toch moeten kunnen. Leuk he al die verschillende bandenwear. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:15

_Z3

nvidia schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:54:
Nu jullie toch bezig zijn, C3G4:

Designer: 2,020,000 (95 uur)
Commercial Director: 1,980,000 (90 uur)

Heb nog eens gekeken naar de Q (met nog 5 min) te gaan en ik zal met mijn 1 stopper vermoedelijk op de 3e plaats starten. Ik had minder goed verwacht. Ik ben dus positief voor de race.
Voor de volledigheid even C4:
C4G33:

Designer: 1,196,000 (83 uur)
Commercial Director: 1,048,000 (79 uur)

Contract gaat trouwens volgend seizoen in, dan zit ik wel in de C3 verwacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:21:
Wow, het gaat niet eens een beetje lukken...
Dat wist ik al lang vantevoren, maar ik dacht dan ook dat jullie op 4 stonden na die reacties. Alhoewel een paar daar weer niet mee strookten. Maargoed, succes heren, dat wordt nog 3x lijdzaam jullie banden zien ploffen :|
Edit: Bah, mag weer achteraan in het groepje aansluiten :r Dat wordt niks, duimen voor mn teammie dan maar. *O*

[ Voor 12% gewijzigd door Joss op 05-08-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De banden gaan er echt sneller aan dan normaal. Ik heb pakweg 75km staan voor wear begint, en mijn banden gingen al in rook op na 70km. :(
Mn drp was, wat was het, 96% ofzo. Heeft iemand een calculator/formule voor bandenwear dat ie even kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:44:
De banden gaan er echt sneller aan dan normaal. Ik heb pakweg 75km staan voor wear begint, en mijn banden gingen al in rook op na 70km. :(
Mn drp was, wat was het, 96% ofzo. Heeft iemand een calculator/formule voor bandenwear dat ie even kan checken?
Voor mij zou het verwacht zijn. Heb geen calculator, maar hij valt wel "perfect" in mijn rijtje. 3 stop was gewoon onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
~@"##@%!~$!@#'

Na vorige race had ik gehoopt op een beter resultaat, maar hier kun je weinig tegen beginnen:
Rene Gerritsen The car sounds sick and looks to be showing signs of oil smoke. Surely it won't be able last much longer.
Paar rondjes later:
Rene Gerritsen The team has asked the driver to turn down the revs and nurse the car. That is something a driver never wants to hear.
En nu ben ik dus 15s 21s per rondje langzamer dan het hele veld en rijd ik een-na-laatste (nog wel) :') Oh well, op naar de volgende race :) Kon het geld van een paar punten wel gebruiken though :X

@Joss: Ook met calculator klopt 70km aardig :+

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 05-08-2008 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:51:
@Joss: Ook met calculator klopt 70km aardig :+
Waarom is die nog niet rondgedeeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Ja voor mij dus niet... volgens mijn data had er in lap 17 pas wear moeten ontstaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik ben al gestopt met kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Banden zijn nu maar 62 km mee gegaan...
En ruim 100km bij 12 graden...

Sinds Tadas het gedrag verandert heeft ....

[ Voor 50% gewijzigd door Dauthi op 05-08-2008 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sorry, maar bij mij klopt het gedrag nog precies hoor. Netjes 1 rondje wear gehad in de eerste stint en dat was ingecalculeerd. Nu zal het wel in het honderd lopen omdat ik meer rondjes in hete temperaturen rijd doordat ik zo langzaam ben, maar goed...

Heb je niet gewoon wat data verkeerd opgeslagen?

[ Voor 9% gewijzigd door Grrrrrene op 05-08-2008 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:05

GaMbiNo

1337

Pffft, zo lig je ineens derde. :D De 2e plek is zelfs nog binnen bereik. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nouw ;( Voor de vierde keer net buiten de punten dit seizoen ;( Sinds m'n nieuwe coureur geen punt meer gehaald, waar m'n vorige coureur nog 9 punten uit 4 races haalde. Het gebrek is overduidelijk; de 2e/3e/4e ronde, zoals ik dat ook ooit kende met mijn vorige coureur. Startingskill is het niet, concentration is zelfs hoger, maar zoals bekend ergens die hidden skill(s). Ben terug gevallen van 14 naar 18/19 en daar 20 ronden lang geblokt, vervolgens na de eerste stop ook nog eens in een lange trein aan moeten sluiten dus ik zag het al vroeg gebeuren dat punten erg moeilijk zou worden.

Maar goed, toch nog twee punten voor het team; teamgenootje eindigde 7e nadat hij 2 plekken achter mij begonnen was (en hij startte nog met een lichtere wagen ook).

Ben benieuwd waar de degradatielijn dit seizoen komt te liggen, vorig seizoen was het 11 geloof ik, dus dan moet ik (en zeker mn teammie) ergens nog wel punten smokkelen.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.