Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.868 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Haha, ja, maar zo gauw ie weer op het forum komt moet 'ie weer oppassen met zijn woorden... Bastard is natuurlijk uit den boze! Anyway, ik ben ermee gestopt sinds een dag of 5? :P Alleen nog even gewezen op de forumrule dat Textspeak ontmoedigd wordt. Vanaf nu mag ie zijn zaakjes zelf uitzoeken en moeten z'n groepsgenoten het maar met hem doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:26:
@PB: Mjah, je hoeft het forum ook weer niet te mijden, maar zo'n reactie als je nu gaf (samen met Roeloffie) kun je beter niet posten. Mensen die het c3g9-forum niet lezen zullen denken dat Adam het slachtoffer is en dat is wat mij betreft veel meer voedingsbodem dan zo'n reactie van Casper.

En trouwens, als je wegblijft van het forum mis je ook bijna alle veranderingen aan het eind van een seizoen :')
zou niet weten wat er mis is met mijn Adzactly...right?(met humoristische knipoog) Als je zoiets al niet meer zou mogen posten, is er wat goed mis...

Als je dit post bij een willekeurige forumgast wordt er smakelijk om gelachen, en nu wordt verdorie elk woord wat je als reactie op AB geeft gewogen, zelfs hier....
Schijnbaar zijn reagerende tweakers ineens de vijand geworden..... Geloof dat ik maar eens een terras opzoek want hier begint me de broek vaan af te zakken...... 8)7
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:08:
Hahaha, ik hou de hele tijd mn mond op het forum, zeg nooit iets over m, en dan heb ik het straks nog gedaan ook omdat ik hem "voedingsbodem" geef? :P :P :P
Iedereen die zeikt over hem geven hem voedingsbodem, ik niet. Die mensen moeten zich maar beheersen.
En ik krijg geen boze PM's nee, omdat ik heb ook niet aanval. Hee, slim he. ;)
Ehh, je hoeft hem niet aan te vallen, dat doet hij wel...
De reactie op zijn oorlogsverklaring was genoeg afgelopen seizoen, een sportief bedoelde
"bring it on"
leverde een zeer vermakelijk en eigenlijk broekafzakkende reactie via PM op....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:41:
[...]

zou niet weten wat er mis is met mijn Adzactly...right?(met humoristische knipoog) Als je zoiets al niet meer zou mogen posten, is er wat goed mis...
Agreed, maar 't blijft Adam en ik denk dat z'n reputatie eerder verbetert met dat soort plaagstootjes (of hoe je het ook moet noemen) dan dat mensen zien wat voor figuur het is. Ik wil hem iig geen voer geven om mee naar Jon Payton te stappen met "ze plagen me" ofzo. JP heeft al wat topics gesloten met een opmerking waaruit ik opmaak dat hij het van beide kanten zat is. Adam gaat vanzelf wel weer over de scheef, daar hoeven wij hem niet bij te helpen :o

[ Voor 23% gewijzigd door Grrrrrene op 28-07-2008 12:53 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:29
Zooooooooo, laten we het weer gaan hebben over engine upgrades, strategische hoogstandjes, contracten met veel te dure drivers en onredelijke uitvalbeurten 8)

Zoals ik al dacht had mijn lieftallige nieuwe driver zichzelf iets boven zijn stand gekwalificeerd. In de race viel ik dan ook langzaam terug helaas tot het ongeluksgetal 13. Het is irritant dat als je ingehaald wordt je gelijk 5 seconden verliest in een rondje. Lekker realistisch ? ;). Neemt niet weg dat ik met een duurdere driver dan ik had hoger finish en meer geld verdien (lees: minder geld verlies) dan met m'n goedkopere driver. Al met al valt plek 13 me nog wel mee, gezien de meerdere engine testen die ik achterloop op de meeste managers.

Komende racen vallen er weer wat regendruppeltjes en hopelijk kan ik eindelijk eens in de buurt van de punten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21:15

_Z3

Gaat lekker hier, 6 mensen hebben een Q gedaan. 3 andere zijn wel bezig geweest met de P maar zijn intussen weer gestopt. Nog 2.5 uur en dan begint de race. het is makkelijk punten scoren maar wel een beetje saai zo'n C4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
henknap schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:32:
Gaat lekker hier, 6 mensen hebben een Q gedaan. 3 andere zijn wel bezig geweest met de P maar zijn intussen weer gestopt. Nog 2.5 uur en dan begint de race. het is makkelijk punten scoren maar wel een beetje saai zo'n C4...
Enige voordeel is dat er ook verschrikkelijk weinig managers meebieden op designers/com.managers. Als je een beetje snel handelt, heb je zo een 80-90 designer voor een prikkie vastgelegd voor de komende 3 seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Sempy schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:29:
[...]

Enige voordeel is dat er ook verschrikkelijk weinig managers meebieden op designers/com.managers. Als je een beetje snel handelt, heb je zo een 80-90 designer voor een prikkie vastgelegd voor de komende 3 seizoenen.
Klopt, heb ik al gedaan voor 75%, ik zag het hier net op tijd voorbij komen. Ben alleen zo dom geweest de huidige driver te verlengen 8)7. Schijnt dat het een bug is omdat het officieel niet kan / mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henknap schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:32:
[...]

Klopt, heb ik al gedaan voor 75%, ik zag het hier net op tijd voorbij komen. Ben alleen zo dom geweest de huidige driver te verlengen 8)7. Schijnt dat het een bug is omdat het officieel niet kan / mag...
Mijn designer heb ik nu voor 66,9% van de prijs. Ik hoorde als iets over 50% maar dat moet iemand dan nog maar bevestigen. In ieder geval, zeker als ik volgend seizoen in het minder actieve C2G2 kom, zal ik proberen het nog lager te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Echt te ziek voor woorden dat je zover kunt onderbieden :N Maak ik er een bugreport van, wordt het gesloten met "no bug". Right, dus random drivers met 1M salaris en geen veroudering zijn vreselijk, maar designers en c.directors die voor belachelijk weinig geld zijn vast te leggen in inactieve groepen tolereren we maar? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:13:
Echt te ziek voor woorden dat je zover kunt onderbieden :N Maak ik er een bugreport van, wordt het gesloten met "no bug". Right, dus random drivers met 1M salaris en geen veroudering zijn vreselijk, maar designers en c.directors die voor belachelijk weinig geld zijn vast te leggen in inactieve groepen tolereren we maar? :X
Ik vind het ook belachelijk. In C1 leek er opeens een extra 88 designer vrij te zijn gekomen, weet niet hoe, maar daar was 1 bieder op en die heeft hem nu hoogstwaarschijnlijk ook voor (ver) onder de vraagprijs?!
Kan Casper misschien bevestigen, die meldde die designer volgensmij :P Of was het jouw designer en kwam hij vrij door z'n <13/14 races contract, maar had iedereen in de voorrondes al een designer gestrikt?

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 28-07-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:04:
[...]
Mijn designer heb ik nu voor 66,9% van de prijs. Ik hoorde als iets over 50% maar dat moet iemand dan nog maar bevestigen. In ieder geval, zeker als ik volgend seizoen in het minder actieve C2G2 kom, zal ik proberen het nog lager te krijgen.
Ik hoop voor je dat er dan niet teveel rijke C3-managers bijkomen om mee te bieden. Van de huidige lichting C2-ers zal je niet teveel last hebben, we racen met z'n 22-en en daarvan zal schat ik de helft aan het eind van het seizoen rijp zijn voor schuldsanering. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje.

Is het normaal dat een coureur met een drp van 195 aan het begin van het seizoen nu na 6 race`s op een drp staat van 293. dat is 98 punten er bij ? :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:24:
[...]

Ik vind het ook belachelijk. In C1 leek er opeens een extra 88 designer vrij te zijn gekomen, weet niet hoe, maar daar was 1 bieder op en die heeft hem nu hoogstwaarschijnlijk ook voor (ver) onder de vraagprijs?!
Kan Casper misschien bevestigen, die meldde die designer volgensmij :P Of was het jouw designer en kwam hij vrij door z'n <13/14 races contract, maar had iedereen in de voorrondes al een designer gestrikt?
Het was een CD, en er was iemand aan het bieden op een 65, terwijl die 88 gewoon vrij was. Mijn CD moet nog een seizoen blijven. Kennelijk was er maar 1 die nog een CD moest hebben. Of ie daarvoor beschikbaar was weet ik niet, zal wel niet, ik heb verder niet zo op die markten gelet.
In het info center staat 800k, kan ook 700k zijn of 900k. Voor meer dan 1M zal Marc hem niet genomen hebben denk ik.

@ Daffie: misschien maar posten in het bugforum. Hij zal wel ver van zn potentieel zitten maar dat vind ik wel heel snel gaan. Ik betwijfel of het echt een bug is, er zijn zoveel dingen die niet kloppen maar geen bug zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik vermoed dat die driver aan het begin van het seizoen een hele lage vorm/motivatie had, bijvoorbeeld omdat de vorige manager inactief was. Als je dan vervolgens een paar races met een >90% drp rijdt dan gaat dat als een gek omhoog naar de oude (correcte) waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Sempy schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:44:
[...]
Ik hoop voor je dat er dan niet teveel rijke C3-managers bijkomen om mee te bieden. Van de huidige lichting C2-ers zal je niet teveel last hebben, we racen met z'n 22-en en daarvan zal schat ik de helft aan het eind van het seizoen rijp zijn voor schuldsanering. ;)
Hehe, dat gebeurt volgens mij in heel veel groepen. Zie het ook in C3G11, waar bijna iedereen keihard keldert qua saldo en ik rustig doorontwikkel en heel langzaam stijg... :P
Daarom overweeg ik ook zeker serieus om nog een seizoen te blijven hangen, mocht iedereen bijna blut gaan dit seizoen... want dan kan ik volgend seizoen met dezelfde kosten volle bak voor de winst gaan, omdat alle anderen minder kunnen uitgeven dan ze dit seizoen al doen... >:)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik snap niet dat mensen dat zomaar laten gebeuren: dat dalende saldo. Ik ben bezig maatregelen te nemen tegen m'n toekomstige faillissement, maar dat ze door gaan, seizoen na seizoen, tot het geld op is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

50% werkt net niet ik bied al seizoenen lang voor 1 seizeon op de goedkoopste CD aan het einde van eht seizeon... vraagprijs 1M dan 510K bieden en ze tekenen. Er is ee nvraag en een eis... eis is 50% van de vraagprijs... minimaal dus ik enk dat 501K zelfs zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Grrrrrene schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:33:
Ik snap niet dat mensen dat zomaar laten gebeuren: dat dalende saldo. Ik ben bezig maatregelen te nemen tegen m'n toekomstige faillissement, maar dat ze door gaan, seizoen na seizoen, tot het geld op is...?
mwoa, lijkt me wel te verklaren(in mijn geval dan). Je gaat uit van de inkomsten die je kan genereren aan de hand van de gegevens die je op dat moment hebt. Als je dan je coureur/CD/D voor drie jaar vastlegt, en in die seizoenen kelderen de inkomsten, heb je een probleem. Met daarbij de mogelijkheid om je coureur z'n contract te verlengen die geintroduceerd werd, kom je al gauw in de problemen. Vooral als je kijkt wat de stijgingen nu zijn, voor contractverlenging coureur al gauw 600k meer, voor je staff 25-28% per 10 races, zonder plafond. Met daarbij de lagere sponsoraanbiedingen( begin seizoen 30 of 31 dacht ik) ben je al snel het bokkie. Ik ben zelf nu ook bijna door de centen heen, omdat ik m'n coureur er uit geschopt heb, en hem vervangen heb door een ong. zelfde niveau die me een klap minder kost. Misschien was het slimmer geweest om voor een el cheapo 200DRP te gaan, maar ik was eigenlijk niet van plan m'n gehele planning de deur uit te schoppen. Bij mij zit het probleem nu nog vooral bij de CD/D?staff. Die laatste gaan de deur uit voor rookies, maar CD/D zit ik nog een seizoen aan vast.
Eigenlijk het hele probleem van het spel, om succesvol te zijn moet je een lange termijn planning maken, maar alle veranderingen per seizoen maken het eigenlijk onmogelijk.

Nu wordt het tijd om morgen nog 1x voor de punten te gaan om safe te staan, en dan in safemode te gaan. Mochten er geen punt(en) voor me in zitten, wordt het terug naar C3 en volledig reorganiseren.
Of ik moet gered worden door een sponsor, maar dat zal wel niet....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 15:56:
ik heb een vraagje.

Is het normaal dat een coureur met een drp van 195 aan het begin van het seizoen nu na 6 race`s op een drp staat van 293. dat is 98 punten er bij ? :? .
Hij heeft misschien een nieuwe driver gesigned met onmiddelijke ingang, denk ik! Correct me if i'm wrong...

[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 28-07-2008 18:39 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11
Oke ik weet dat jullie niet veel aan informatie loslaten, maar voor aankomende race zit ik toch echt in dubio.. Ik ben altijd veroordeeld tot de eeuwige 3/4de plaats en dus probeer ik wat alternatieve strategieen uit. Voor de aankomende race is dat erg moeilijk, want het weer is:

Tijd: Start - 00:56:00
Temp.: 23° C
Regen: 4 mm

Tijd: 00:56:00 - 01:12:00
Temp.: 21° C
Regen: 4 mm

Tijd: 01:12:00 - Einde
Temp.: 17° C
Regen: 0 mm

Die 0 mm is schat ik maar voor 4 a 5 rondes dus heeft weinig invloed. Ik was van plan om op een 2 stop soft te gaan (ik rijd op pirelli dus een hoge wear van 5.00) Normaal gesproken kan ik wel redelijk inschatten of een strategie te doen, maar bij deze weet ik het ect niet!!

Ik hoef van jullie echt niet een uitgebreide analyse (want die krijg ik toch niet), maar het zou fijn zijn als ik zou horen van:
- hahahahahahahhaahah
of
- het is nog niet eens zo stom

Wat ik dus probeer te vragen is: zit ik nog enigzins in de goede richting te denken of kan ik mijn account maar beter weg geven?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hoe lang is de pitstraat? Welk circuit is het? Hoe snel zijn je rondetijden in het droge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Requiem19: 17 sec en 1:39.nogwat in de WU (droog?). 't Is een race op Spa, dus 44 rondjes... 't Zal tricky worden kan ik je zeggen en het is afhankelijk van je DRP. Als het hoog genoeg is, is je wear ook relatief laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
En de vraag is misschien ook wel of je überhaupt op softs wil rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Requiem19 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:58:
Hoe lang is de pitstraat? Welk circuit is het? Hoe snel zijn je rondetijden in het droge?
Sorry wilde er het liefst niet teveel informatie bij geven, want ik had dan meer verwacht van zoek het lekker zelf uit ;)

Maar als ik mijn drp boven de 90 heb dan nog zit ik met een heel hoge wear van mijn banden. Die pirelli zijn nog te slap voor de driewieler van mijn nichtje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:25:
En de vraag is misschien ook wel of je überhaupt op softs wil rijden...
Ja wat ik er van begrepen heb is dat als je een klein beetje regen hebt, dan is het verschil tussen soft en hard nog groter en is dus de keuze voor soft nog beter!

Of had jij het over intermediates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
floffert schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:27:
[...]

Ja wat ik er van begrepen heb is dat als je een klein beetje regen hebt, dan is het verschil tussen soft en hard nog groter en is dus de keuze voor soft nog beter!

Of had jij het over intermediates?
;) Ja, maar ik moet je eerlijk zeggen, ik weet niet meer precies waar het omslagpunt ligt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
floffert schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:26:
[...]

Sorry wilde er het liefst niet teveel informatie bij geven, want ik had dan meer verwacht van zoek het lekker zelf uit ;)

Maar als ik mijn drp boven de 90 heb dan nog zit ik met een heel hoge wear van mijn banden. Die pirelli zijn nog te slap voor de driewieler van mijn nichtje..
Laat ik het zo zeggen, ik zou zelf een andere insteek hebben dan jij in je post noemt :). Zeker als je het hebt over eens 'een andere strategie nemen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Requiem19 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:28:
[...]

Laat ik het zo zeggen, ik zou zelf een andere insteek hebben dan jij in je post noemt :). Zeker als je het hebt over eens 'een andere strategie nemen'
hmmz misschien heb ik dat ook wel verkeerd verwoord.. Ik probee iedere race een beetje op de limiet van mijn banden te rijden om zo veel data te krijgen. Hierdoor stond k de laatste 4 races soms anders dan de concurentie.. Nu wl ik dus ook op soft wat data gaan sparen, maar nou wil ik dat wel zo doen dat er nog enigzins voor punten wordt gereden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:28:
[...]

;) Ja, maar ik moet je eerlijk zeggen, ik weet niet meer precies waar het omslagpunt ligt :P
Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet meer, ik heb sterk het vermoeden dat het dit seizoen aangepast is in een zekere richting, dus misschien (ik weet het oprecht niet) is zijn tactiek niet zo gek. Ik moet die gok ook nemen komende race, want wij rijden ook in 4mm regen, de eerste 12 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
Grrrrrene schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:38:
[...]

Om eerlijk te zijn weet ik het ook niet meer, ik heb sterk het vermoeden dat het dit seizoen aangepast is in een zekere richting, dus misschien (ik weet het oprecht niet) is zijn tactiek niet zo gek. Ik moet die gok ook nemen komende race, want wij rijden ook in 4mm regen, de eerste 12 minuten :P
Zou je vorig seizoen dan nog voor intermediates hebben gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Haha, dat is wel heel direct gevraagd en daar kan ik dus geen antwoord op geven. Vorig seizoen had ik het absoluut zeker geweten, maar nu twijfel ik echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Volgens mij lig je best riant op die tweede plaats, dus info sparen is voor jouw belangrijker dan punten...
Ik zou een stint op intermediates en een stint op softs gaan rijden, dan krijg je de meeste data... onder andere over het omslagpunt... ik zou dan graag je race report willen zien ;)

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
kieknwatwort schreef op maandag 28 juli 2008 @ 19:48:
Volgens mij lig je best riant op die tweede plaats, dus info sparen is voor jouw belangrijker dan punten...
Ik zou een stint op intermediates en een stint op softs gaan rijden, dan krijg je de meeste data... onder andere over het omslagpunt... ik zou dan graag je race report willen zien ;)
Hmmz daar had ik idd nog helemaal niet aan gedacht! Dat is wel een slim plan :)

Aangezien ik nu zo blij met je ben, wil ik je misschien nog wel wat data opsturen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Kan ik als niet supporter nog de gegevens van de P en W van de vorige wedstrijd zien? Tijdens de warming up had ik 4 mm regen, daar heb ik mee zitten te testen. Ik weet nog wel wat er sneller was maar niet hoeveel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
henknap schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:13:
Kan ik als niet supporter nog de gegevens van de P en W van de vorige wedstrijd zien? Tijdens de warming up had ik 4 mm regen, daar heb ik mee zitten te testen. Ik weet nog wel wat er sneller was maar niet hoeveel...
Nee, ook niet als wel-supporter trouwens ;)
Edit: Wel je plaats in de P/WU, maar niet je tijden.

[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 28-07-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:15:
[...]

Nou, als ik dan toch met tips aan het strooien ben....
Ik sla altijd mijn race weekend en race report pagina op. Dit kun je in FireFox doen onder bestand - "Pagina opslaan als..." en dan "webpagina, compleet".
In IE is het pagina Opslaan als... webarchief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
kieknwatwort schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:21:
[...]

Nou, als ik dan toch met tips aan het strooien ben....
Ik sla altijd mijn race weekend en race report pagina op. Dit kun je in FireFox doen onder bestand - "Pagina opslaan als..." en dan "webpagina, compleet".
In IE is het pagina Opslaan als... webarchief
Haha en ik maar de hele tijd lopen kloten met print screen naar paint 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:15:
[...]

Hoef ik daar geen supporter voor te worden :-)

Dat opslaan is een goede tip, een jaar geleden maakt ik screenshots geloof ik. Even vergeten dat je echt alles moet bewaren bij dit spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik wacht geduldig op goede XML export :> De raceweekend pagina is al in redelijk goede XML vorm verkrijgbaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Joss op 28-07-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 20:26:
Ik wacht geduldig op goede XML export :> De raceweekend pagina is al in redelijk goede XML vorm verkrijgbaar.
En dan? XML -> excel oid, of een eigen tool ervoor geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, racingday!! *O*

Dit was het denk ik...een 17e stek brengt me niet in de buurt van punten, dus het wordt terug naar c3 ben ik bang....
Nou ja, als het niet anders kan, dan moet dat maar....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Nah, volgens mij ga ik een kl*te race tegemoet.
DRP is ronduit beroerd te noemen, en gezien mijn snelheid in kwalificatie gaat de concurrentie rondjes om me heen rennen. Sta momenteel op anderhalve seconde van de pole, en ik vermoed dat iedereen die voor me staat op een gelijkwaardige strategie staat.

Misschien dat toch mijn rijder me een beetje aan het opbreken is nu :?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Grrrrrene schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:33:
Al die last minute changes van Tadas helpen ook niet echt. Suppliers zijn gewoon een stuk duurder dan vorig jaar, zelfs als je niet voor de duurste gaat.Verder heeft hij ook met de marketinginkomsten zitten rommelen, ik rij nu elke race podium en m'n offers zijn niet boven de 500k uit te krijgen, wat verleden jaar met mindere resultaten (en en com.manager met slechts 3 uur meer) wel lukte.

Ik heb mijn driver gesigned met het idee om voor C1 te gaan en 1mln verlies per race op de koop toe te nemen. Ondanks de veel betere resultaten (enkel podium ipv zoals begroot op basis van p5) zit ik nu op een verlies van 1,8 mln per race.

Uiteraard kan ik m'n driver dumpen en had ik ook Peugot kunnen nemen, maar in C2 ben je dan kansloos voor promotie naar C1.Ik neem dit jaar gewoon een 30 mln verlies en ga volgend jaar in C1 een jaar achteraan rijden, goedkope nieuwe driver trainen/leren kennen, staff compleet vernieuwen, etc. En dan het jaar daarna met een financieel gezond team nog een poging wagen om naar C1 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, met Peugeot ben je niet kansloos voor promotie hoor, ik sta er momenteel 5e mee, op 1 punt van p4. Het gat met de Toyota's is wel enorm, maar dat slinkt zienderogen gedurende het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Kansloos is misschien wat overdreven, maar sterk in het nadeel toch wel. Als je nu kijkt naar de Peugots in C2 dan zijn Richard Bauer (C2G2) en jij denk ik de enigen die meedoen voor promotie. De rest heeft 8 punten of minder na 6 races en is in feite nu al kansloos.

Op de Toyota's loop je straks in (op Renault een stuk minder of zelfs niet), maar ik heb de afgelopen 2 seizoenen geleerd dat je voor promotie ook het eerste deel van het seizoen goed moet scoren. Leuk om in de tweede helft standaard top 3 te rijden, als de concurrentie net achter je eindigd dan loop je maar 1-2 punten van je achterstand in en wordt je vrolijk 4e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Naja, ik ga dan ook niet voor promotie :) Dit seizoen waren er voor mij maar twee opties: Toyota of Peugeot. De rest vond ik allemaal een mengelmoes van net niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
By: Adam Burgess
Andrew I didn’t mean to insult you, I'm sorry. I just notice so many European countries usinge American English these days and it annoys me a bit. the England English version in my opinion is the proper way. anyway please don't feel insulted.

I know I can be annoying, best thing is to just ignore it I guess, I never meant to start an Aargument.
Reggie, hou je in, hou je in.... Hij ergert zich aan het taalgebruik van andere mensen? Hoe komt dat ventje in hemelsnaam aan zo'n hypocriete kronkel?

Arrr dan maar de Q starten :P Denk dat m'n beste Q van het seizoen er wel in zit :) Voorlopig 3e van de 17, goede laps, alleen gezeur van m'n coureur in de 3e ronde. DRP is goed, strategie moet zichzelf nog bewijzen. Op naar de race! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ach Joss, hij dankt mensen ook zeer hartelijk voor de enorme steun die hij gebruiken kon (terwijl ze ook melden dat 'ie irri is, maar dat ziet 'ie natuurlijk niet) en kan iemand mij uitleggen wat Keith Clark hem wil duidelijk maken?
Jaja, ik lees het forum natuurlijk wel, maar ik reageer gewoon nergens meer op :)

Racetechnisch een erg leuke race voor de boeg en voorlopig een 3e stek op de grid:
22 min 1mm, dan 42 min 5mm en dan 0mm (alles 22C) op de Nurnburgring...
Het gaat er dus op aankomen voor de race wie in de goede ronde binnenkomt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Luuk_Luchtloper schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 10:55:
Ach Joss, hij dankt mensen ook zeer hartelijk voor de enorme steun die hij gebruiken kon (terwijl ze ook melden dat 'ie irri is, maar dat ziet 'ie natuurlijk niet) en kan iemand mij uitleggen wat Keith Clark hem wil duidelijk maken?
Jaja, ik lees het forum natuurlijk wel, maar ik reageer gewoon nergens meer op :)

Racetechnisch een erg leuke race voor de boeg en voorlopig een 3e stek op de grid:
22 min 1mm, dan 42 min 5mm en dan 0mm (alles 22C) op de Nurnburgring...
Het gaat er dus op aankomen voor de race wie in de goede ronde binnenkomt :D
Keith lijkt mij te zeggen dat hij weet dat het arse is, maar toch ass zegt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 11:03:
[...]

Keith lijkt mij te zeggen dat hij weet dat het arse is, maar toch ass zegt :P
Ooohhhh, dat is implied swearing, en dat mag niet!!!!!

(Ik ben ook forummoderator van een race manager spel, maar ik ben toch blij dat ik niet zo kinderachtig hoef te zijn. Ik heb nog nooit iemand hoeven bannen, meestal is een keer waarschuwen op een redelijke manier toch wel genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dat is hier op GoT ook prima mogelijk met way more users. Jon maakt van z'n eigen Britse normen en waarden de norm voor de hele wereld en dat gaat fout. Ik ben zelden een forum tegengekomen waar je zo makkelijk aan een ban kan komen en waar persoonlijke gevoelens van de crew zo openlijk geuit mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb gisteren mn Q gedaan op Spa. Eindelijk mijn thuisrace en ik hoop dat ik met de overwinning mag gaan lopen. Het ziet er goed uit want ik sta momenteel op pole (na 2 rondjes) met zo'n 0,2 sec voorsprong op mijn naaste concurrenten. Ik sta op een 2 stopper en ik denk dat dit ook de beste strategie zal zijn maar we zien wel! Ik hoop alvast op een mooie race.

Zitten wel een paar leukerds tussen:

code:
1
2
3
24     Robin Ericsson              +12.387 
25  Frank Normet                  +15.991
26  Lukasz Krzeminski             +18.151

Als hier de 107% regel zou toegepast worden 8)

[ Voor 24% gewijzigd door nvidia op 29-07-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
LOL, voor die managers is zelfs een 118%-regel niet goed genoeg. Alle drie hebben ze geen practice/warmup gedaan en slechts 1 rondje Q. Ik gok dus een drp van 5-6%, geen optimale setup en waarschijnlijk ook niet de moeite genomen om te repairen of de revs naar 100 te zetten.

Bij ons in C2G2 hebben we sinds vorige race ook zo'n figuur (1e 5 races gemist). Hij gooit zojuist vanuit het niets zijn wagen op de laatste plek met dik zes seconde achterstand op de pole (en dat op Brands hatch waar je in 61 sec. rond rijdt). Je vraagt je echt af waarom iemand met die instelling aan een spel meedoet? Enige voordeel is dat we zo tenminste nog met 20 wagens op de grid staan, ik vermoed dat meedoen dit seizoen voldoende is om in C2 te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Second row start voor volledig team BCRacing *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet echt in C2G2 komen volgend seizoen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 16:02:
Ik moet echt in C2G2 komen volgend seizoen. :P
Ik ook! (hmm lastig vanuit C3G11 :P )
Maarre sta nog keurig op P3, dus ziet er gunstig uit om weer punten te sprokkelen. Kan de race gelukkig nog net zien op m'n foon in de trein en daarna zit ik heerlijk 2,5 week op welverdiende vakantie. 8)

Helaas vanaf daar hoogstwaarschijnlijk geen internet, dus aan Panther de eer om team Be on Edge (heeft ie toch ook dit seizoen daar nog z'n aandeel in het team ;)) de benodigde punten te bezorgen om in de top 5 mee te blijven draaien en centjes te verdienen...

Spreekt u allen weer na 17 aug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Zucht.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn Grrrrrene, hou is op met blocken man.....ik kom er toch wel langs vanwege je gearbox....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ga eens aan de kant, blokkert!
*UGH* dramarace... De "win gratis 5seconden in de eerste lap" was deze keer niet aanwezig, bij de pitstop teveel tijd verloren, vast komen te zitten achter wat langzamere deelnemers, bandjes geweared en in de laatste ronde nog ontploft ook omdat het opdroogde en de bandjes het na 1 wearnote wel genoeg vonden.

Kortom: Op naar de volgende race.

[ Voor 52% gewijzigd door Joss op 29-07-2008 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:47:
[...]

Ga eens aan de kant, blokkert!
Ik was graag aan de kant gegaan, maar het had niet veel voor je uitgemaakt :9

9e geworden, beste klassering tot nu toe. Dat zou een goed gevoel moeten geven, maar het laat juist een bittere nasmaak achter. Als m'n gearbox niet opgespeeld had had ik zeker 5e of 6e kunnen worden :(. Als is verbrande turf, dus gewoon weer vrolijk verder gaan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
Race verslag.

Als tweede gekwalificeerd. Redelijk licht om wat voosrpong op te bouwen. Zit er een of andere Malicki voor me met meer blocking dan ik overtaking heb. Na 4 rondjes is hij toch wat sneller geworden.

Rondje 10: Pit stop. Dat is in ieder geval de bedoeling. Ik rijd flink wat harder dan in de Warmup. Dus maar kijken of ik uitkom met de brandstof... Nog 30 seconden voor de refresh...

Nee dus. 50 meter voor de pits. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
Joss schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:47:
[...]
Kortom: Op naar de volgende race.
Inderdaad.

[ Voor 51% gewijzigd door robkamp op 29-07-2008 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Als 10e gekwalificeerd, dat valt me tegen, maar ik heb gekozen voor een tweestopper op hard, misschien dat er veel op medium staan...
Tijdens de race blijken toch de meesten op een tweestopper te staan, helaas ook mijn cuptegenstander, en hij blijft me steeds net voor. Mijn snelheid valt me tegen, waarschijnlijk als gevolg van de temperatuur van 28 graden, dat vinden mijn goodyears niet zo lekker.
Dankzij een paar lekke banden bij de concurrentie weet ik toch op te klimmen naar een zesde plaats, net voor mijn teamie, en net achter mijn cuptegenstander.
Aan het eind daalt de temperatuur naar 24 graden, ik zou verwachten dat mijn goodyears dan sneller zouden worden, maar dat blijkt niet te merken...

In de cup staat het nu 1-1, maar volgende race wordt het 21 tot 19 graden, daar moeten mijn goodyears blij mee zijn...

Ik ga zelf vrijdag met vakantie dus ik zal de volgende race niet kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Op Spa vanaf pole gestart, wetende dat mijn coureur niet zo van nattigheid houdt. Uiteindelijk 2e geëindigd. Nog een redelijke marge van 19 punten op de nummer 2 in het klassement.

Nu naar Brands Hatch. Heb de practice en warmup alvast gedaan, maar ik heb een draak van een drp. En wat ik ook probeer, ik krijg hem niet hoger. Erg frustrerend. :) Nou ja, gedachten even op nul, lekker van de zon genieten morgen en later nog eens proberen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 17:37:
Damn Grrrrrene, hou is op met blocken man.....ik kom er toch wel langs vanwege je gearbox....
LOL, dat ging inderdaad moeizaam he? :P Grappig om te zien dat ik dankzij m'n blocking skills nog 8e ben geworden, je bent niet de enige die er een tijdje achter heeft gezeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

:(

Kwacht nog steeds op mn eerste overwinning van dit seizoen

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wes46 schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:55:
:(

Kwacht nog steeds op mn eerste overwinning van dit seizoen
Daar moet je niet op wachten, daar moet je voor werken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Grrrrrene schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 09:39:
[...]

LOL, dat ging inderdaad moeizaam he? :P Grappig om te zien dat ik dankzij m'n blocking skills nog 8e ben geworden, je bent niet de enige die er een tijdje achter heeft gezeten :)
we hebben een welbekende Trulli-train? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hier mn verslag van C3G4! De race ging goed van start. Ik kon vanop de pole starten en uiteindelijk heb ik amper 6 ronden niet aan de leiding gereden op mijn 2 stop strategie op Spa-Francorchaps.

Het bleek ook de snelste strategy en mede door een goede DRP (99%) ging de race heel vlot. Uiteindelijk met een ruime marge gefinished (29 sec). Ik blik tevreden terug want ik had dergelijke verschillen niet verwacht of durven dromen.

Ook de snelste ronde gereden in de race: 1:33.101 - dit is zo'n 0,6 sneller dan de 2e snelste deze race. Hieruit bleek dat ik deze race dan ook niet te kloppen was. Het team scoort deze keer weer goed, met een eerste en derde plaats loopt het team nog iets verder uit! Naaste team was tweede en vierde. Dus ons team doet weer gouden zaken. In de cup gaat het ons ook voor de wind. Op naar Brands Hatch dan maar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Game Error schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 13:00:
[...]

we hebben een welbekende Trulli-train? :P
Nah, Trulli is gewoon traag, bij mij was m'n versnellingsbak kapot. Gezien het grote aantal fouten en uitvallers had ik ws. een podium gescoord als ik geen problemen had gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 09:10:
Kansloos is misschien wat overdreven, maar sterk in het nadeel toch wel. Als je nu kijkt naar de Peugots in C2 dan zijn Richard Bauer (C2G2) en jij denk ik de enigen die meedoen voor promotie. De rest heeft 8 punten of minder na 6 races en is in feite nu al kansloos.
Ik heb/had al 9 punten :P (weet het, is ook kansloos)
Sempy schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 15:52:
ik vermoed dat meedoen dit seizoen voldoende is om in C2 te blijven.
Daar lijkt het wel op ja :) Nog een testje voor de motor en daarna ga ik af en toe is aero testen denk ik, lekker geld (be)sparen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 10:12:
[...]

Daar moet je niet op wachten, daar moet je voor werken! ;)
Serieus? vandaar dat ik er niet aan te pas kom |:(

Dan ga ik morgen gelijk maar is even hard aant werk >:)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke groep zit die adam eigenlijk ? Btw ik zit met de gedachte niet te promoveren uit C4 G36 .. goed idee ? want ben nog niet klaar vor C3 denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:32:
Welke groep zit die adam eigenlijk ? Btw ik zit met de gedachte niet te promoveren uit C4 G36 .. goed idee ? want ben nog niet klaar vor C3 denk ik
Adam zit in C3G9.

Promotie ontwijken vanuit C4 wordt lastig, de laatste seizoenen zijn er veel meer dan 3 per groep gepromoveerd. Bovendien zou ik het afraden om in C4 te blijven hangen, daar win en leer je echt niks mee/van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 15:32:
Moet hij de volgende keer niet weer van mij verliezen.... Maar aangezien ik eerste werd en hij tweede, was het dus tweakers 1 en 2... :P
Jullie hebben blijkbaar een goede invloed op ons, overigens had ik hem nog niet verklapt dat ik bij hem in de groep zat...

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nu ik toch weet wie jullie zijn, moet ik jullie dan ook maar in de OP zetten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Joss schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 19:26:
Nu ik toch weet wie jullie zijn, moet ik jullie dan ook maar in de OP zetten? :P
Ik vind het ook prima hoor...
Als ik het eerder had geweten hadden we waarschijnlijk samen in 1 team gezeten:P

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3

_Z3

Leuke race :-). Ik was vergeten repair uit te voeren voor de Q... Echt balen. Hydraulics stond op 14% dus ik had niet al te hoge verwachtingen van de race. Revs op 90 gezet en zien wel waar het schip strand. Kom ik net thuis ff kijken 2e geworden??!! Hydraulics op 0%, rear wing op 1% en suspension ook op 0%. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Brands Hatch is next en ik sta voorlopig op pole. Alle kandidaten zijn al aan de beurt geweest. Wellicht dat meneer 30l zich nog voor me zet, maar die komt er de laatste races ook niet echt meer aan.

Nog 1 eff test en dan maar wat besparen zoals een wijs iemand boven mij ooit zei. :) Jammer dat een sponsor van 700k mij in de steek liet. Hij had nog 2 races vol moeten houden, of beter gezegd mijn manager... :( Nu moet ik weer extra aan de bak in die hoek...

[ Voor 5% gewijzigd door Jopster op 31-07-2008 23:31 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*
Zo, maar eens kijken waar we vandaag weer terecht komen.Afgelopen race gestart als 17e, en als 9e geeindigd, helaas.... Deze race tot nu toe 15e op de grid, DRP is goed, en strategie is safe, dus we zullen wel zien waar het schip strand. Er lopen eindelijk contracten af bij het personeel, dus kan ik daar ook beginnen om te besparen....

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andre ik hoop dat je idd nu es een keer je puntje pakt dat heb je inmiddels wel verdient, die gekke fransman in onze group zal zoals gewoonlijk wel weer op een stop meer dan een ieder ander staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel duidelijk dat ik niet getest heb sinds een paar races. 0,3 sec. los van de rest zo ongeveer. Ik hoop dat er veel op 3 stop softs staan want ik sta op een standaard 2 meds. Voorlopig 17e/21, komen er nog wel een paar bij, 2 grieken bijvoorbeeld. Nu hopen dat ik minstens 1M extra binnenhaal aan race resultaten, anders maak ik nog verlies op mn onderdelen. Kan ik beter weer op 90% revs rondrijden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:02:
Andre ik hoop dat je idd nu es een keer je puntje pakt dat heb je inmiddels wel verdient, die gekke fransman in onze group zal zoals gewoonlijk wel weer op een stop meer dan een ieder ander staan.
THX, ik wil niet zeggen dat ik hem verdien, maar ik knok er wel voor, ondanks een balans rond de 0..
Het valt me trouwens op dat in c2 er veel meer op 3 stoppers staan. Afgelopen seizoen in C3G3 was het niemand gelukt om van een 16e naar een 9e plek te rijden op een normale pitstrategie zonder een berg uitvallers.
Het zal deze race wel niet lukken om ver naar voren te komen, daarvoor is m'n strategie te "safe"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 11:08:
Het is wel duidelijk dat ik niet getest heb sinds een paar races. 0,3 sec. los van de rest zo ongeveer. Ik hoop dat er veel op 3 stop softs staan want ik sta op een standaard 2 meds. Voorlopig 17e/21, komen er nog wel een paar bij, 2 grieken bijvoorbeeld. Nu hopen dat ik minstens 1M extra binnenhaal aan race resultaten, anders maak ik nog verlies op mn onderdelen. Kan ik beter weer op 90% revs rondrijden. :/
3 stop softs? Dat lijkt me te riskant voor welke wearratio dan ook ;)

Sta zelf 13e/22. Opzich niet slecht, maar alles staat natuurlijk extra dicht op elkaar op zo'n baantje van net iets over de minuut. Benieuwd wat de race gaat brengen. Nadat m'n cuptegenstander vorige race 2e werd, heb ik er weinig vertrouwen in dat ik de volgende ronde ga halen, maar we zullen het over een uur of 4 wel weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Je staat 14e joss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Hmm, kunnen de Nederlanders elkaar weer lekker in de weg rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Irritant joch! :P Leuk Nederlands treintje, dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:06:
[...]
3 stop softs? Dat lijkt me te riskant voor welke wearratio dan ook ;)
Niet naar gekeken eigenlijk. :P
Maar dan ben ik dus nog trager dan ik al dacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 12:51:
[...]

Niet naar gekeken eigenlijk. :P
Maar dan ben ik dus nog trager dan ik al dacht. :(
Eerlijk gezegd verwacht ik wel een aantal andere alternatieven ;) Geheel de top 4 (Vaidotas Valiukas*, Andrew McKendry, Edvinas Pranculevičius*, Kristijonas Zaranka) staat volgensmij op een andere strategie dan de rest. McKendry 100% zeker, de rest zou nog kunnen omdat het toch allemaal zo dicht op elkaar zit.

Wordt een leuke race, maar kan weer een groot deel niet volgen dus zal lastig worden om in te schatten hoe alles zit als ik terug kom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Och als er mensen op een 4 stopper ofzo staan zou het helemaal leuk zijn :P

Maar wat mensen die hun banden ploffen net als de vorige race zou ook uitstekend zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Voor mij wordt het in ieder geval riskant... Eigenlijk totaal onnodig, maargoed, het zal weer goede data opleveren. Ben echt benieuwd wat het gaat worden, maar ik denk dat de volgende ronde in de cup er sowieso niet inzit, tenzij Herban uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb mijn Q gedaan en sta momenteel 3e op 0,1 van de polesitter (die amper 1 rondje deed). Het is wel een belangrijke tegenstander maar ik denk dat hij super licht op de grid staat. Ik ga voor een 3 stopper mediums maar wel met een eerste lange stint (20 ronden) - ook warmste van de race. Gevolgd door 3 korte stints. Ik verwacht wel een mooie strijd deze avond in C3G4. We'll see!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alex heeft een aantal keer problemen gehad met de GB, dus misschien heb je mazzel. :)
Ik heb echt amper naar de banden gekeken. Alleen even gauw hoe 2 meds erbij stond. Maar uiteindelijk heb ik een standaard 24/24/23.
Wat voor strategie sta jij dan op Reggie? Ook 2 meds, met wat meer wear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
2 stop meds, klopt... Maar inderdaad, mijn wearrate is wat hoger dan 1.000 ;) Het zal kantjeboort worden denk ik, wat ook weer af zal hangen van de DRP. We zullen zien, door het korte baantje zal er iig veel gevochten worden verwacht ik :)

Edit: Jon begint zich ook erg te irriteren aan Adam. Ik heb me zowaar al ruim een week ingehouden! :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Joss op 01-08-2008 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
Pfff uiteindelijk nog 16e geworden in Quali....

Waarom is er geen ignore button in F1Time, der zijn de laatste tijd steeds meer vervelende types die F1T ontdekken :(
Beetje jammer...

[ Voor 59% gewijzigd door Dauthi op 01-08-2008 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Bah, voor het eerst in m'n F1Time carrière ga ik een race missen :( Ik had gisteravond laat nog even P/WU erdoor geknald, nieuwe onderdelen besteld en design/marketing gedaan en wilde vanmiddag als ik weer thuis was Q doen na overleg met Daniel. Helaas was ik @#^&@(#&* 4 minuten te laat thuis, zo frustrerend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dauthi schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 16:06:
Pfff uiteindelijk nog 16e geworden in Quali....
Wees blij, ik 17e ;) Maargoed, wees gerust in het feit dat we pal achter/naast de kampioenschapsleider staan :P

@René... Balen man, al herinner ik me dat je door het niet verschaffen van genoeg informatie nog 2/3 races in je carriere hebt gemist :X

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 01-08-2008 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Agreed, maar dat was niet helemaal mijn fout (vind ik :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wie snapt nou niet dat dat Grrrrene is? Of was het nou Grrrene of Grrrrrrrene? :+ Nee, zonde man. Hoe zat je financieel? Want dit gaat wel een klapje worden, ook personeelswijs natuurlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Grrrrrene:

Dit klinkt misschien heel lullig, maar dan kun je me in elk geval niet blocken :+

Ik zie dat je je ook weer vermaakt met ons aller vriend Adamski? Je hebt mensen met een plaat voor de kop, maar in zijn geval is het eerder een loszittende plaat in z'n kop....
Hij begint nu tegen lui aan te schoppen waar die beter niet aan had kunnen beginnen......Het klinkt raar, maar je zou bijna fan worden van Bunby :P

Alleen wel weer jammer dat Neil em op slot gooit
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.