Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.869 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adam Burgess said on 2008-07-23 09:23:13:
i just got myself a new driver. in 4 races time atleast. and 4 now im stuck with this rather average 1...and i set my drp values out like i normally do just a bit less becuz of his drp points...and 2 laps have gone and i keep getting 0% DRP? :wacko::no_sad: whats happening? is it a bug?
Mr. C2 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Gister de race niet live kunnen kijken, dus vanmorgen maar even het racereport doorgenomen.

En na 3 seizoenen in C3, heb ik eindelijk mijn 1e win mogen noteren :D

Helaas had ik wel de hulp van mijn teamgenootje nodig, die wat problemen met z'n banden had (ff doorspreken nog Sleepie!).

Degene die afgelopen races toch wel aardig te snel was kon het deze race op een gelijkwaardige strategie niet bijhouden. Mooi om te weten, hij verdenkt me(/ons) er nu al van engine upgrades gedaan te hebben :)

Vorige seizoenen was Racing for GoT in de 2e seizoenshelft altijd stuk(je) sterker dan in de 1e helft. Mocht dat dit seizoen ook weer zo zijn, kunnen er nog leuke dingen gebeuren.

Resultaten na 5 races:
Beiden 3 keer op het podium, en met z'n 2e gedeeld 2e in de stand, en 1e in het teamkampioenschap.
Volgens mij gaat het tot nu toe wel aardig volgens plan :)

Als Adam trouwens toch zo'n goede manager is, vraag ik me af waarom ie verbaasd is dat je na 2 rondjes rijden nog 0% DRP kunt hebben :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Mijn wekelijkse update:

Wederom 2 podiumplaatsen (1&3) erbij en ik ga dus netjes met 40 punten na vijf races aan de leiding. :) Ik begin dus al met een schuin oog naar C1 te kijken (misschien een beetje vroeg) en dat gaat voor mij een forse bezuinigingsronde betekenen, ik draai nu met enkel podia in C2 namelijk een miljoen per race verlies.

Kan een van de C1-ers wat richtbedragen geven voor engines/gearboxen in C1, dan kan ik alvast gaan rekenen wat er overblijft voor staff e.d. Ik heb namelijk geen zin om volgend jaar m'n goede financiele positie erdoor te draaien in het achterveld van C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Whahaha, ik kwam niet meer bij... en kon het dus ook niet laten om even te melden dat Adam pwnd is door het systeem :+

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik zag het. Dat ie de pech heeft 0% te krijgen, ok (vind ik zelfs knap, mij nooit gelukt). Maar dat ie niet door heeft dat het geen bug is en hij het kennelijk NOOIT gezien heeft op het forum is letterlijk belachelijk. :P

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:18
BM schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 08:32:
Gister de race niet live kunnen kijken, dus vanmorgen maar even het racereport doorgenomen.

En na 3 seizoenen in C3, heb ik eindelijk mijn 1e win mogen noteren :D

Helaas had ik wel de hulp van mijn teamgenootje nodig, die wat problemen met z'n banden had (ff doorspreken nog Sleepie!).

Degene die afgelopen races toch wel aardig te snel was kon het deze race op een gelijkwaardige strategie niet bijhouden. Mooi om te weten, hij verdenkt me(/ons) er nu al van engine upgrades gedaan te hebben :)

Vorige seizoenen was Racing for GoT in de 2e seizoenshelft altijd stuk(je) sterker dan in de 1e helft. Mocht dat dit seizoen ook weer zo zijn, kunnen er nog leuke dingen gebeuren.

Resultaten na 5 races:
Beiden 3 keer op het podium, en met z'n 2e gedeeld 2e in de stand, en 1e in het teamkampioenschap.
Volgens mij gaat het tot nu toe wel aardig volgens plan :)

Als Adam trouwens toch zo'n goede manager is, vraag ik me af waarom ie verbaasd is dat je na 2 rondjes rijden nog 0% DRP kunt hebben :+
Gefeliciteerd met je overwinning :)
Ik durfde gisteren zowel hier als op het F1Time forum niks te posten, want ik wist dat je de race nog niet gezien had en wilde niks verpesten.

Ik had inderdaad wat bandenproblemen, al scheelde het erg weinig. Kwam in de eerste stint uiteindelijk een halve ronde tekort ofzo. Naja, dan gaat je schema in de war en toen wist ik het al wel. Ook nog wat gearbox problemen op het einde, ben al lang blij dat ik er nog een puntje uit heb kunnen slepen.

Strategie was sowieso een gok, pakte dus verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Haha, ik zag het topic voor ik hier kwam. Eerst zag ik 0% DRP in het info center, ik denk weer zijn noob (excusé) die "Whatever I do, I get 0% drp!" loopt te roepen. Toen zag ik dat het in general talk stond en dacht; hey... dat doen de meeste beginnelingen niet. Toen opende ik het topic en het eerste wat ik zag was een BMW icoon. Ik dacht; Nee.... het zal toch niet? Een fractie later zie ik de naam: Adam Burgess. Na de post gelezen te hebben, kwam er maar één reactie in me op:
I'm just gonna sit here and laugh!
:D
@Sempy: De meest gebruike suppliers
Engines - Ferrari (3.750.000) / Mercedes (2.600.000)
Gearbox - Ferrari (1.500.000) / BMW (1.000.000) / Renault (600.000)

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 23-07-2008 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
Sempy schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:17:
Mijn wekelijkse update:

Wederom 2 podiumplaatsen (1&3) erbij en ik ga dus netjes met 40 punten na vijf races aan de leiding. :) Ik begin dus al met een schuin oog naar C1 te kijken (misschien een beetje vroeg) en dat gaat voor mij een forse bezuinigingsronde betekenen, ik draai nu met enkel podia in C2 namelijk een miljoen per race verlies.

Kan een van de C1-ers wat richtbedragen geven voor engines/gearboxen in C1, dan kan ik alvast gaan rekenen wat er overblijft voor staff e.d. Ik heb namelijk geen zin om volgend jaar m'n goede financiele positie erdoor te draaien in het achterveld van C1.
Mooi dat het zo goed gaat met je in C2, had ook niet anders verwacht natuurlijk :). Wat richtbedragen:

Engine varierend van 1,5 Milj. tot 3,75.
Gb: 0,6 Milj tot 1.5 Milj.

Hopelijk kan je er wat mee.

Mijn nieuwe driver werpt meer dan zijn vruchten af al. Lag op een virtuele 7e plaats en stevende op m'n 1e twee puntjes af totdat iemand met nog meer overtaking dan mijn blocking mij van de baan ramde en mijn mooie vooruitzichten te niet deed. Jammer jammer. Was fijn gehad om in de regenrace te scoren, aangezien ik het daarvan echt moet hebben dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hoeft niet "meer overtaking" te zijn hoor Tim ;) Ik riep gister al; Neeee Tim, wat doe je nu? Want in mijn beleving is de blocker altijd de schuldige.
Erg jammer, had je graag in de puntjes gezien!

[ Voor 13% gewijzigd door Joss op 23-07-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 09:25:
Ja ik zag het. Dat ie de pech heeft 0% te krijgen, ok (vind ik zelfs knap, mij nooit gelukt). Maar dat ie niet door heeft dat het geen bug is en hij het kennelijk NOOIT gezien heeft op het forum is letterlijk belachelijk. :P
Dat gaat nu geheid een zeer populair topic worden vermoed ik... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gaat Adam nu trouwens met zijn nieuwe coureur ( T.Lang 28 years 162/293 17 races) proberen promotie te ontwijken? Hij staat iig nog op ~0 in de balance :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Tijd voor een aparte Adam thread hier ook?

Kunnen wij het weer over F1time hebben :*)

Maar je hebt wel gelijk over dat blocken Joss, is natuurlijk evenveel mijn schuld als zijn schuld. Volgende race iets conservatiever wat dat betreft dan maar....

[ Voor 47% gewijzigd door Requiem19 op 23-07-2008 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Pas wel een beetje op met dat Adam-bashen. Als hij gaat klagen bij JP zie ik zomaar wat bans verschijnen wegens sfeerverpestende opmerkingen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kom maar op, zou ik zeggen :P

Haha, René toch, dat strookt niet echt met je laatste post he?
Should be moved to newbie forum, I agree.

[ Voor 69% gewijzigd door Joss op 23-07-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Is toch heel onschuldig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Mijn race is weer gedaan en ik moet zeggen ik stond op springen toen ik de race bekeek.

Start was goed, onmiddelijk van P3 naar P2 met mijn grootste concurrent achter me. In ronde 14 kwam de leider binnen en nam ik de leiding over, kort gevolgd voor M.Motiekaitis(maar het gat werd nooit groter dan 1 sec). 17e ronde ging hij aan het boosten waardoor hij me voorbij stoof. Ik ging nog 2 rondjes langer door en mn driver rijgde 2 goeie ronden aan elkaar. Hierdoor kwam ik opnieuw voor M.Motiekaitis op de baan terecht. Mij teammie ging iets langer door! Maar het werd me steeds warmer. P2 kwam steeds dichter en ik moest beginnen blocken, maar hij was niet te houden. In ronde 25 ging hij me voorbij. Tot mijn driver het nuttig vond om 2 fouten te maken en per ronde zo'n 2 seconden te verliezen. Hierdoor kwam ik achter mijn teammie terecht. Maar nu komt het mooie. Had ie wederom "let pass your teammate" niet aangevinkt :'( (6 keer geblocked). Dit is echt om van te gaan huilen toch? Hierdoor was het gat al opgelopen naar zo'n 7 seconden, een gat die ik niet meer kon overbruggen. Uiteindelijk gestrand op zo'n 5,6 seconden van de overwinning. Ik verwijt het verlies toe aan de 2 fouten van mn driver maar ook aan het blocken van mn teammie. Hier gaat dus eens deftig over gediscussieerd moeten worden want zo kan dit niet verder. Ik weet niet wat jullie mening hierover is maar ik vind het alvast niet kunnen.

Ik heb wel nog de snelste tijd kunnen neerzetten tijdens de race en toch nog een P2 uit de brand kunnen slepen.

Heel eigenaardige bevinding: ik had na de race nog 34,2 liter brandstof over....

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Nou, inmiddels heeft Jon er een slot op gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Bah, gisteren goed de snelheid in de race te pakken begint de motor te sputteren en rijd mijn driver rondjes die 5 secs te langzaam zijn..... Zekere punten weg want hij ging weer eens als een speer..... Najah, op naar de Hungaroring dan maar en daar wat punten zien te scoren.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaar voor de race, ik hoop dat ik finish.
Aerodynamics 57%
Brakes 0%
Chassis 0%
Electronics 0%
Fuel Tank 73%
Front Wing 41%
Hydraulics 6%
Monocoque 0%
Rear Wing 27%
Suspension 24%
Total 22.8%
Remmen hadden alleen 18% moeten zijn, zonde! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Lol.

Ik zeg dat je.... uitvalt in rondje 17.

Wie biedt meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Weet je zeker dat je klaar bent dan? :P

Is dit je plan voor de rest van het seizoen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit had ik ook .. en dan had ik met top speed op 100 gewoon 60% drp ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:19:
Is dit je plan voor de rest van het seizoen? :?
Nou in zoverre dat ik bijna niet kan voorkomen dat ik verlies draai. Ik ga voor de A1 ring wel weer onderdelen kopen, maar testen kan ik me niet veroorloven (zelfs een 1* of 2* laat ik zitten). Dus als ik bij die race niet aardig wat meer verdien aan Q en race dan kan ik ook niet elke race onderdelen kopen. Afgelopen race kwam ik zo ongeveer net rond, met 7 sponsors, maar dus wel zonder tests en onderdelen (negotiaten is een hel, vanaf over 6 races gaan er 4 achter elkaar weg. Zomaar een 1M op mn bord krijgen is er niet bij).
Volgende race is regen dus daar heb ik niks te zoeken, maar op de A1 ring moet blijken of ik de onderdeelkosten eruit kan krijgen. Ik sta wel aan de verkeerde kant van de "~10M", namelijk 7M, dat men het even weet. Dus ik wil absoluut niet meer geld verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Balen Casper, ik hoop dat ik dat schuitje optijd kan voorkomen. Op het moment is het gewoon niet mogelijk om in C1 te blijven en geld te verdienen, tenzij je alle races wint ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja, markt is gedaan. Designer 53 skill, nu slechts 760k. Had nog wel lager gekund, ik moet dit zware onderbieden nog een beetje leren. Maar wel 740k/race bespaard voor volgend seizoen, en maar 8 skill ingeleverd. :)
Ja ok, het is nog steeds een matige designer. :/

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 23:41:
Ohja, markt is gedaan. Designer 53 skill, nu slechts 760k. Had nog wel lager gekund, ik moet dit zware onderbieden nog een beetje leren. Maar wel 740k/race bespaard voor volgend seizoen, en maar 8 skill ingeleverd. :)
Ja ok, het is nog steeds een matige designer. :/
Hmmm, mik wel ff op de C2G3 plek bij je degradatie ;)
Lijkt me wel weer gezellig om die groep zo vol mogelijk met Hollanders te rammen *O*

(en een aanmaak-Aussie :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben bang dat ik 25e ga worden, gezien de standings. Aan hun suppliers is te zien dat de andere Continental managers geen plannen hebben om punten te scoren. De rest zal nog wel een punt halen vermoed ik. Dus in dat geval wordt het C2G2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Nou, nog 3 races en dan maar eens winst gaan maken..... 77 % van de crew heeft een aflopend contract dat nog 3 races mee gaat en dan gaan ze er vrolijk allemaal uit. Scheelt me (na aftrek van 31 keer signing fee) 1,1 mil per race en met nog 3,3 mil op de rekening is dat hard nodig. De doelstellingen voor dit seizoen zijn de prullenbak in, de paar punten die ik nodig heb om te handhaven voor de zoveelste keer zijn al binnen. Ik weiger echter om alleen een ronde Q te doen, 30 liter in de tank te doen en zo de centen op te pikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 00:05:
Ik ben bang dat ik 25e ga worden, gezien de standings. Aan hun suppliers is te zien dat de andere Continental managers geen plannen hebben om punten te scoren. De rest zal nog wel een punt halen vermoed ik. Dus in dat geval wordt het C2G2.
Je gaat dus plekkie ruilen met Sempie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Eindelijk weer eens tevreden met de kwalificatie :) Sta 8e van de 17 op de grid. Merk eigenlijk weinig verschil met mijn oude coureur, behalve dan dat ik nu wel wat harder aan de DRP moet werken :P

Door de veel lagere kosten en zijn potentie is dat dus een goede beslissing geweest :)

Ben benieuwd of er deze race punten voor mij in het verschiet liggen, ik hoop het wel in ieder geval. Morgen weten we meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 18-09 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

De auto's van The Flying Dutchmen staan weer op de grid.
Een mooie 1, 2, hopelijk eindigen we ook zo. (Maar dan ik 1ste ipv Ronnie) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Zo, de laatste race voor ik in safemode ga, ongeacht of ik vandaag een punt(en) haal. ik heb nog snel een driver wissel uitgevoerd die me zo'n beetje m'n laatste centen heeft gekost. Met deze driver ben ik voor volgens seizoen meer dan een miljoen per race minder kwijt, en dit seizoen scheelt het me een half miljoen per race. Zo snel als het kan gaat het dure personeel er uit, en dan wordt het nog 1 seizoen worstelen met m'n designer/marketing directeur, die knapen zijn me ook te duur.
Eigelijk is het te gek voor woorden dat je, zelfs als je al seizoenen lang je design gebruikt om de kosten te beheersen, je hoofd niet boven water kan houden. De sponsors draaien me dit seizoen de nek om, als je bij je calculaties er vanuit gaat dat je om en nabij de 3,4M/race binnenhaald, en dit dus maar door blijft zakken naar 2,8M op dit moment. Dit, samen met een paar dure fouten in de eerste races is schijnbaar te veel van het goede. Het wordt vanaf nu dus maar aanmodderen en kijken waar het schip strand, misschien is het wel verstandig me af te laten zakken naar c3, maar dan wordt het nog lastig om financieel weer gezond te worden.....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ben benieuwd wat de race gaat worden.
Om de een of andere reden is deze race het gat in Q wel erg groot (zo'n 8 tiende naar P1 en 2), terwijl ik toch gewoon een goeie setup en DRP heb. Teamgenoot staat 2e, dus dat is prima.

Hopelijk ben ik in de race wel wat competitiever, want als ik echt 8 tiende per rondje ga verliezen heb ik een probleem :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:59:
Eindelijk weer eens tevreden met de kwalificatie :) Sta 8e van de 17 op de grid. Merk eigenlijk weinig verschil met mijn oude coureur, behalve dan dat ik nu wel wat harder aan de DRP moet werken :P

Door de veel lagere kosten en zijn potentie is dat dus een goede beslissing geweest :)

Ben benieuwd of er deze race punten voor mij in het verschiet liggen, ik hoop het wel in ieder geval. Morgen weten we meer :)
Hoeveel betaal jij dan voor jouw coureur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

andrestouwe schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 06:54:De sponsors draaien me dit seizoen de nek om, als je bij je calculaties er vanuit gaat dat je om en nabij de 3,4M/race binnenhaald, en dit dus maar door blijft zakken naar 2,8M op dit moment.
Hoe doe je dat, want da's wel extreem laag? Slechte CD?
Dat zou dan de 1e keer zijn dat ik daar de invloed van zou zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:13:
[...]

Hoeveel betaal jij dan voor jouw coureur?
3.1, stuk meer dan jij dus ;) Deden bij me drie C4ers en een C3er mee in de bieding, dus wilde geen risico nemen.

Ik had trouwens niet zo tevreden moeten zijn met mijn Q geloof ik :P M'n teamgenoot staat dichterbij dan "ooit". Goed, hij heeft wel eens voor me gestaan, maar normaal gesproken staat hij zo'n 2-4 tienden achter me. Nu 0.107s (waar overigens nog 2 man tussen staan!) en dat op zo'n lange baan als Hockenheim.

Edit: Adam is screwed >:)
the Driver bug has been fixed..but what will happen now with my current DRP that i have the actual driver i need. i didn't expect this bug to be fixed so fast by tadas there fore i went and done my f1time...but my current DRP is 96%..but thats with the other driver i had during that time...now i have my actual driver...wats going to happen?

[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 25-07-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:33:
[...]

3.1, stuk meer dan jij dus ;) Deden bij me drie C4ers en een C3er mee in de bieding, dus wilde geen risico nemen.

Ik had trouwens niet zo tevreden moeten zijn met mijn Q geloof ik :P M'n teamgenoot staat dichterbij dan "ooit". Goed, hij heeft wel eens voor me gestaan, maar normaal gesproken staat hij zo'n 2-4 tienden achter me. Nu 0.107s (waar overigens nog 2 man tussen staan!) en dat op zo'n lange baan als Hockenheim.

Edit: Adam is screwed >:)

[...]
Nog steeds netjes, 3,1 :)

Het lijkt er trouwens op dat bijna iedereen in C1 vandaag op dezelfde strategie staat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jawel, flink verschil met het tot 2x toe verlengde contract van mijn vorige coureur :) Alleen zo jammer dat de markt niet optijd gestart was, anders was ik de enige die op hem bood en had ik hem voor een flinke klap minder kunnen hebben. Maargoe, dat is gedaan.

Hoop toch wel dat Carlgren op een andere strategie staat hoor ;) Ben benieuwd, sta weer halverwege de grid (10/21 nu). Ik heb de (ijdele) hoop om toch op die 10e plek te starten, dan is dat punt niet ver weg. Wat het ook wordt, laat het alsjeblieft niet buiten de top 12 zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:00
Zenit schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:24:
[...]

Je gaat dus plekkie ruilen met Sempie? ;)
Dan moet ik uiteraard wel zo door blijven gaan. ;) Ziet er echter goed uit, aangezien ik nu al de helft van het aantal punten heb waarmee je vorig seizoen naar C1 kon promoveren.

Ik denk echter wel dat het seizoen daarop wel weer een retourtje C2 wordt, ik heb nu een nieuwe (goedkopere) driver en daarmee ga ik het echt niet redden in C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
BM schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 07:33:
Ben benieuwd wat de race gaat worden.
Om de een of andere reden is deze race het gat in Q wel erg groot (zo'n 8 tiende naar P1 en 2), terwijl ik toch gewoon een goeie setup en DRP heb. Teamgenoot staat 2e, dus dat is prima.

Hopelijk ben ik in de race wel wat competitiever, want als ik echt 8 tiende per rondje ga verliezen heb ik een probleem :P
Erg vreemde Q van jou inderdaad. Je zou veel dichterbij moeten staan. Het leek wel of je driver er gewoon geen zin in had ofzo :S

Tijdens mijn eigen Q bleek weer maar eens dat je de comments van je driver met een flinke zak zout moet nemen:
Lap1: I don't think I can go much faster than that.
Lap3: (0.3sec sneller dan Lap1) It was a good lap, but I made a mess of turn1

Tweede plaats in ieder geval (Vorobiew moet nog rijden, da's de enige die nog sneller zou kunnen zijn denk ik). Mooi uitgangspunt voor hopelijk weer een goed resultaat na mijn plof-festijn van vorige race (soms neem je een gok, die verkeerd uitpakt) :)

Valt me wel op dat ik opeens heel veel mensen zie klagen over de financien. Ook bij mij gaat het bergafwaarts (al heb ik daar redelijk bewust voor gekozen).
Hebben we allemaal een te dure driver gesigned, of is er momenteel gewoon iets mis met de verhouding tussen inkomsten en uitgaven in het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Sleepie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:18:
[...]
Tweede plaats in ieder geval (Vorobiew moet nog rijden, da's de enige die nog sneller zou kunnen zijn denk ik). Mooi uitgangspunt voor hopelijk weer een goed resultaat na mijn plof-festijn van vorige race (soms neem je een gok, die verkeerd uitpakt) :)
Je start op P2 :)
Vorobiew staat 2 tiende achter ja.

Voorlopig wel pas 19 man die Q gereden hebben. Dat mag nog wel verbeteren, is nog wel wat magertjes.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 09:22:
[...]

Hoe doe je dat, want da's wel extreem laag? Slechte CD?
Dat zou dan de 1e keer zijn dat ik daar de invloed van zou zien...
ik vind een CD van 85 nou niet echt slecht...... Maar zoals ik afgelopen seizoen al gemeld heb, je staat zo'n beetje elke race op het podium, en de sponsoraanbiedingen doen niks anders dan zakken..... Ik ben in iets meer dan een seizoen gezakt van 4,5M/race naar nu 2,8M/race, dat slaat toch nergens op? En let wel, met 1 sponsor meer dan afgelopen seizoen..... Het verhaal klopt dus nog steeds, je moet voor c2 een shitload geld hebben, laat staan voor C1....
Sleepie schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 10:18:
[...]

Valt me wel op dat ik opeens heel veel mensen zie klagen over de financien. Ook bij mij gaat het bergafwaarts (al heb ik daar redelijk bewust voor gekozen).
Hebben we allemaal een te dure driver gesigned, of is er momenteel gewoon iets mis met de verhouding tussen inkomsten en uitgaven in het spel ?
Driver, nu nog 2,6M, ik weet dat m'n CD en Designer te duur zijn, samen 3,1M (85 en 79 skill). En dan nog het belachelijke feit dat je crew elke 10 races meer dan 25% meer gaat verdienen, terwijl je weinig aan de extra uren hebt, tenminste, dat merk ik de laatste tijd. Bij 10 uur wordt er meer per uur gefixt dan bij bijv. 16 uur....
Het is leuk dat ze de hoge balansen de nek om willen draaien, maar het komt er op neer dat er maar weinig zijn die gezond een poging kunnen wagen hogerop te komen.

[ Voor 39% gewijzigd door andrestouwe op 25-07-2008 11:12 ]

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Je onderhandelt toch wel met de sponsors over de aanbiedingen he? In C2 kan je alles mooi regelen dat je 3 races tussen elk aflopend contract heb, op één (2 races) na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Zo, ben even compleet los gegaan op het egootje van Adam... Waarom denkt die kerel dat de wereld om hem draait, met z'n nieuwe aparte topic om zijn probleem... :(
Heb eens goed de waarheid neergegooid (wrs wel weer met het risico van een ban), maar dat dan weer met veel plezier (wel weer zin in een goede discussie met Jon ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Joss schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:07:
Je onderhandelt toch wel met de sponsors over de aanbiedingen he? In C2 kan je alles mooi regelen dat je 3 races tussen elk aflopend contract heb, op één (2 races) na.
Ik draai ongeveer een jaar mee, dus de klappen van de onderhandelzweep ken ik denk ik wel, per onderhandelronde krijg ik een sponsor zo ongeveer een ton omhoog. Leuk als het beginbod 2-3 ton is..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:13:
Zo, ben even compleet los gegaan op het egootje van Adam... Waarom denkt die kerel dat de wereld om hem draait, met z'n nieuwe aparte topic om zijn probleem... :(
Heb eens goed de waarheid neergegooid (wrs wel weer met het risico van een ban), maar dat dan weer met veel plezier (wel weer zin in een goede discussie met Jon ;))
Ben nu toch wel erg benieuwd wat je in het begin gezet had, aangezien dat stuk alweer weg ge-edit is door mister Vogel :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepie
andrestouwe schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:05:
[...]
Het is leuk dat ze de hoge balansen de nek om willen draaien, maar het komt er op neer dat er maar weinig zijn die gezond een poging kunnen wagen hogerop te komen.
Dat idee krijg ik dus ook.
Aan de andere kant, als ik de prestaties/tijden van mezelf en mijn teamgenoot BM vergelijk, lijken de dure drivers hun geld niet echt (meer) waard. Al vrees ik dat dat binnen één of twee seizoenen weer anders zal zijn. Lange termijn-planning blijft moeilijk in F1Time :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

BM schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 11:43:
[...]
Ben nu toch wel erg benieuwd wat je in het begin gezet had, aangezien dat stuk alweer weg ge-edit is door mister Vogel :)
Haha, idd een laatste waarschuwing gekregel van Oliver voor het gebruik van de woorden "selfish wacko". Waarvan Oliver zei dat hij geen native english speaker is en me het voordeel van de twijfel geeft en toch al coulant is qua bannen, maar evt een andere mod niet.
Maar ik moest dit niet herhaaldelijk gaan doen, want dan gaf zelfs hij een ban...

Dus ik hem bedankt en meteen even uitgelegd dat ze dan ook maar eens wat aan Adam mogen doen met z'n verziekende gedrag, aangezien de gast al z'n Jon-gesprekje gehad heeft...

edit: Zie nu ook een opmerking van Oliver in een ander topic:
As a side note, I'd like to remind everyone of the forum rules. Lately I've seen some violations of those.

[ Voor 15% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 25-07-2008 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tim.... Marnix.... Ga eens (P/WU) Q'en! :P Jullie zijn nog later dan de altijd late Moutlias-jes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Gister geen tijd :P
Moet nog beginnen en ik heb haast want ik moet ook nog een trein naar huis halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Ik wacht op Marnix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marnix is al geweest, hop-tsjop! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
'Damn, that was fast' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Zeg dat wel! Hoe durf je? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Het zou me verbazen als er geen treintje achter mij aankont, aangezien ik iets boven m'n stand gekwalificeerd heb.

Denk dat er voor jou grotere kans op punten inzit deze race. Maarja, kom mij eerst maar eens voorbij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Easy overtaking, je gaat toch niet weer op suicide mission he? :P (25 blocking valt door ook ander, ja!)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
#  Manager              Laptime   Gap     Front  
8  Tim Mosmans          1:28.654  +1.197  +0.186
9  Rui Ferreirar        1:28.666  +1.209  +0.012
10 Andrew McKendry      1:28.682  +1.225  +0.016
11 Reggie Biemans       1:28.714  +1.257  +0.032
12 Pedro Rocha*         1:28.740  +1.283  +0.026
13 Dimitris Moutlias    1:28.780  +1.323  +0.040
14 Kristijonas Zaranka  1:28.795  +1.338  +0.015
15 Eric Carter       1:28.821  +1.364  +0.026
16 Alex Herban       1:28.854  +1.397  +0.033

8 man, met ieder een gat van minder dan 0.041 (!) naar voren... Ik voorzie inderdaad wel het door jou voorspelde treintje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik weinig zin meer heb in Adam bashen, laat hem lekker zeiken, ik lees er al bijna overheen :o

Q ging aardig, voorlopig sta ik op p8 met 25 man op de grid. Ik denk dus dat ik ook wel vanaf die plek vertrek en als er niks mis gaat zal ik wel weer 's punten pakken. M'n rijder heeft een geweldige wet driving skill \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jaiks... Iemand gezien wat er met mij gebeurd is in de eerste ronden? Drivererror? 11->18 is niet lekker :/

Edit: Lekker treintje hoor, Tim! 9 man die je achtervleugel er graag af willen rijden :D

[ Voor 30% gewijzigd door Joss op 25-07-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casper Romkes Driver is reporting the hydraulics pressure light has come on.
Na 11 ronden pas. :)
Neej Reggie, niks gezien van de race tot op dit moment. En ik vraag me af hoe ik nu al zo ver voor die andere flappies zit. Ohja, pitstops, mafkezen. :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Oh well, we zullen er maar weer mee moeten leven. Mijn cup-tegenstander houd de boel ook lekker op nu :'(
Edit: Jeej, dervoorbij! Nu nog maar 6 op weg naar punt(en) :')
Edit2: Dit ga je niet menen? Val weer terug van 14 naar 19?! Wat een butrace! :(
Edit3: Van een 1.26.650 naar een 1:32.330, lekker dan 8)7
Edit4: Zonder aantoonbare reden een 1.29.000 er achteraan. Dat wordt een top 20 finishje :')

[ Voor 65% gewijzigd door Joss op 25-07-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

ongeloveloos, de race engine draait me nu de nek om :( Eindelijk een race die goed loopt met uitzicht op punten, hoppa engine problemen en rondetijden die 5 seconden langzamer zijn.....

Door alle veranderingen in de game engine qua financien gaat de lol er wel af zo.......kolere....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervolgens driver error. :X |:(
Edit: je edit zelf al. Shit happens. :(

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tis natuurlijk algemeen bekend dat je iemand 3x in moet halen voordat je er echt voor zit :P Hij is wel lekker aan het stampen.

Toch frapant, mijn vorige coureur heeft in 20 races geen (>1 seconde kostende) drivererror gemaakt en mijn nieuwe (met hogere concentration n.b.) maakt zo ff twee (ik ga er vanuit dat ik in de eerste 5 rondjes ook iets dergelijks heb gehad) flinke in 1 race. Ach, uithuilen en in Frankrijk overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 22:19:
Lol.

Ik zeg dat je.... uitvalt in rondje 17.

Wie biedt meer?
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jeuhj, 5e geworden, weer 4 punten binnen :Y) Daniel helaas maar 11e, maar ik denk dat die later in dit seizoen ook wel wat consequenter punten gaat pakken :) Met Peugeot in C2 moet je toch ff op snelheid komen vergeleken met het Toyota-geweld :o

[ Voor 69% gewijzigd door Grrrrrene op 25-07-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ziet er goed uit :D Ik #3, teamgenoot #4. Helaas op 33sec/40sec van de #1 en 20sec van de #2, dus dat zal niet gaan veranderen denk ik.. Maar kan wel m'n 1e podium C3 worden :D

Edit: JEEJ! P3 8)

Samen met 98% DRP mijn beste race dit seizoen :Y)

[ Voor 33% gewijzigd door Angeloonie op 25-07-2008 20:08 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

En weer zekere punten naar de piep.... een of andere achterblijver moest zonodig blocking hoog hebben staan waardoor ik door een vleugelruilhandel op P10 ben gefinished...... blijf ik op 2 punten staan in plaats van zeg een goeie 6 tot 8 die ik had moeten hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, eindelijk een mazzeltje met mn sponsors: 2.3M signing fee. :D
Vorige race zag ik de signing fee halveren toen ik uren op race had gezet, dus ik denk dat ik deze even ga accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Ook maar even een rapportje dan:

Regenrace op Silverstone.
Mijn Q viel me tegen, 9e plaats. Zelfs mijn teamie staat voor het eerst voor me (7e) en mijn cuptegenstander staat tweede... dat kon wel eens lastig worden. Ik heb gekozen voor een eenstopper, hopenlijk zijn er veel tweestoppers...
Al gauw zit ik klem op de 8e plaats, achter een notoire blokker (Gaetan).
Een aantal mensen hebben een tweestopper, waaronder gelukkig mijn cuptegenstander, zodat ik naar plaats 5 klim, ook geholpen door pech bij de koploper.
Na mijn stop val ik terug naar plaats 7.
Na 34 ronden weet ik eindelijk Gaetan in te halen, en nadat de tweestoppers hun tweede stop gemaakt hebben, lig ik op de 4e plaats, welke ik tot aan de vlag weet te houden,
Ik finish 7 sec achter mijn teamie Vincent (Angeloonie), Blijkbaar heeft hij opeens ook de snelheid gevonden.
1-0 voor op mijn cuptegenstander, en ook goede zaken dus voor team Racing for Holland

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw

lameeuw

Hmmm, dat 2 keer onderhandelen is niet alles, signing fee van 0,9 mil naar 90k maar wel de race bonus van 300k naar 650k.... en dat voor 20 races compenseert wel heel lekker zeg maar, dat onderhandelen moet ik toch echt vaker gaan doen :P Nu 2,5 mil per race aan race bonus en 1 sponsor plekkie vrij.... :)

[ Voor 12% gewijzigd door lameeuw op 25-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Het race verslag van The Flying Dutchmen in C3-G12.
We begonnen goed door een prima 1,2 kwalificatie. Mijn teamgenoot 1ste en ik een 2e plek.
Omdat ik deze race nog aan het babysitten was heb ik voor ons beide precies dezelfde strategie uitgekozen, zelfde ronde pitten, zelfde banden, etc.
Ronnie had een goede start maar ik wist hem toch in te halen in ronde 8. Maar zijn pitstop (ronde 14) was iets sneller dus was ik weer tweede. Weer wist ik hem in te halen en na de pitstop lag ik weer achter hem.
Ik dacht dat ik wel eerste kon worden omdat ik toch sneller was op de baan en na de derde pitstop reed ik weer langzaam op hem af tot dat in ronde 49 mijn versnellingsbak problemen kreeg. Gelukkig kon ik nog wel door rijden en had ik een aardige voorsprong maar ik moest helaas in de laatste ronde mijn plek toch afstaan en ben daarmee 3e geëindigd. Team genoot heeft wel weer een mooie overwinning.

Hier mee komt The Flying Dutchmen op 78 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenit
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:03
Als ik alles zo'n beetje hoor dan is 3,8M sponsor per race in C2 wel behoorlijk of niet?

Mag ook wel met een 85 CD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja geen idee. Ik zat daaronder in C2 maar toen deed ik er niks aan. En nu in C1 met 4.8M zit ik laag heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Weer een verslag (C3G4), ditmaal op Valencia:

De startpositie was goed (P3), op amper 0,1 sec van de polesitter (M.Motiekaitis). Ik kon de plaats handhaven bij de start, terwijl mijn teammie een plaatsje won (P4). De 5 hieropvolgende ronden werd er in de top wat van plaats gewisseld. Zo werd de nr 2 naar plaats 4 verwezen, terwijl mijn teammie naar P1 was opgeklommen. In ronde 19 nam ik de leiding over van mijn teammy die weliswaar een ronde later zou pitten. Uiteindelijk kwam ik toch na de eerste stop voor mijn teammie op de baan. Vanaf dan reed ik mooi aan de leiding en dit bleef zo tot het afvlaggen van de wedstrijd.

Door de dubbel (2e dit seizoen), gaat het GM Racing Team goed voor de wint. Ik sta momenteel aan de leiding met 56/60. Mijn teammie heeft er 31 met M.Motiekaitis net voor zich (32). Het wordt zeker nog spanned voor mijn teammie want hij wil sowieso P2 nemen in het kampioenschap. Het team staat dan ook mooi aan de leiding in het teamkampioenschap (87/108), dus dit is een heel mooie prestatie. Ik heb ondertussen mijn gearbox eff. test gedaan (5 sterren track) dus dit scheelt ook weer wat gewicht.

Volgende race wordt Spa-Francorchamps. Ik kijk er naar uit om als Belg thuis te rijden...

[ Voor 1% gewijzigd door nvidia op 27-07-2008 10:49 . Reden: Kleine change C3G3 -> C3G4 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Die Adam toch he.... Hij blijft maar polls verzinnen in de hoop dat iemand op hem stemt? :?
Who is in your opinion, the most consistant manager?
Mantvydas Sileika 37.5% (3)
Jose Alvear 37.5% (3)
Adam Burgess 12.5% (1)
Cinca George Catalin 12.5% (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:11:
Die Adam toch he.... Hij blijft maar polls verzinnen in de hoop dat iemand op hem stemt? :?
Wanhopig mannetje. Iedereen binnen F1Time kent hem ondertussen en dit op een niet zo positieve manier! Sommigen leren het ook nooit natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zat er aan te denken om het volgende te zeggen:
"Adam, if you actually want to win a poll... You might think of asking who the most hated managers is, that should do it!"

Maar doe het toch maar niet, na de waarschuwingen van Jon/Oliver :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik probeer me maar gewoon in te houden inderdaad. Een ban riskeren voor Adam... Mwah, laten we dat maar niet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

nvidia schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 23:42:
Weer een verslag (C3G3), ditmaal op Valencia:
Gek, dacht dat we op Yas Island reden de afgelopen race. ;)

Eventjes niets van me laten horen, maar het is vrij goed gegaan. Na een engine upgrade een mooie pole gepakt op Yas Island dus. De hele race eigenlijk niet in de problemen gekomen al was het net aan qua bandenkeuze, maar inmiddels is ook die hoek geen onbekend terrein meer. :) Met ook nog eens de snelste ronde in de laatste ronde van de race, was mijn eerste hattrick een feit. :*)

Nu 20 punten voorsprong op de nummer 2, dus een buffertje is geslagen. De voorsprong de afgelopen race biedt ook aardig wat vertrouwen. Wellicht dat ik me de komende tijd even op wat andere zaken kan concentreren dan de motor. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh oh oh, die Adam toch :o

Ik vraag hem in het c3g9-forum voorzichtig of hij wel weet dat het "exactly" is ipv "adzactly". Krijg ik me toch een veeg uit de pan van zowel hem als z'n vriendin :o
Adam Burgess:
Yes i kno it's *exactly* this is how i typ online. and at times i just like typing the way i like typing, my english is very good Rene, im fluent in it.

and what is your problem with me? now im being bashed for my typing. and i do have a gd chance the next few races. infact i have a chance for he rest of the season to take wins! if not for the driver contract problem id still be leading this championship! and im sure my team mate jose and others would agree with me in this case. just because my drivers form is down doesnt mean i can't get a podium or a win. you just watch and see! and if u think im over reacting then maybe u should think twice before having a go at my english skills, considering it's my fluent language.
En dan z'n vriendin:
Samantha Fuller:
Rene our english is quite good, you really should becareful before bashing people for your own pleasure. Obviously this is just you on a ego trip.
:X :X Ego trip, right :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Kunnen jullie AUB die Adam negeren.
Dat hij arrogant is weet iedereen wel in F1time, maar door jullie reacties wordt het alleen maar erger.
Ik schaam me als mede Tweaker voor jullie gedrag op het F1time forum.

Don't feed the trolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik vraag Adam alleen waarom hij altijd adzactly zegt ipv exactly, 'k begon serieus te denken dat het een Aussie-accent was ofzo :o En vervolgens vraag ik hem wat z'n plannen zijn met z'n huidige rijder, dat mag ik toch gewoon vragen :? Ik zit hem echt absoluut niet op te naaien ofzo, 't zijn gewoon belangstellende vragen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Jopster schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 19:57:
Gek, dacht dat we op Yas Island reden de afgelopen race. ;)
Ja mistypo >:) - het is C3G4
Grrrrrene schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:26:
Ik vraag hem in het c3g9-forum voorzichtig of hij wel weet dat het "exactly" is ipv "adzactly". Krijg ik me toch een veeg uit de pan van zowel hem als z'n vriendin :o
Het perfecte koppel dus :*) 8)

[ Voor 43% gewijzigd door nvidia op 27-07-2008 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
nvidia schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:49:
[...]

Ja mistypo >:) - het is C3G4

[...]

Het perfecte koppel dus :*) 8)
Ik ben weer terug van vaktantie, en ik wil je heel erg bedanken voor het passen op mijn account, de resultaten die jij hebt neergezet (2 overwinningen) had ik zelf hoogstwaarschijnlijk niet kunnen evenaren.
wel moet ik zeggen dat je er een nogal (mijn inziens) wonderlijke manier op nahoudt om de afstelling te bepalen. je hebt naar 4 (5) rondjes al de juiste stetup. doe je dit met je eigen gegevens ofzo? ik heb vaak 20+ rondjes nodig om te zien hoe ik het wel hebben...
En heb je verder nog tips op welke punten ik mijn team eventueel zou kunnen verbeteren?

nogmaals bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Grrrrrene schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:45:
En vervolgens vraag ik hem wat z'n plannen zijn met z'n huidige rijder, dat mag ik toch gewoon vragen :? Ik zit hem echt absoluut niet op te naaien ofzo, 't zijn gewoon belangstellende vragen :X
Je laatste post was misschien niet bashen op hem, maar verschillende daarvoor wel.
Hij is gewoon iemand met een kort lontje en een vraag over zijn spelling wordt door hem al snel gezien als een persoonlijke aanval.

Het beste wat je kan doen met zulke personen is negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
The_DoubleU schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:40:
[...]

Je laatste post was misschien niet bashen op hem, maar verschillende daarvoor wel.
Hij is gewoon iemand met een kort lontje en een vraag over zijn spelling wordt door hem al snel gezien als een persoonlijke aanval.

Het beste wat je kunt doen is ze eerst flink de les te lezen en ze vervolgens in hun eigen vet gaar te laten smoren. Dan heeft hij in ieder geval door dat hij de kloothommel is daar, als je alles maar van hem pikt denkt 'ie nog dat ie vrienden heeft ook...

Maar nu weet hij het inmiddels wel (alhoewel...) en kunnen we hem lekker z'n gang laten gaan. Hij komt z'n ego nog wel tegen in C2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
The_DoubleU schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:40:
[...]

Ik ben al lang klaar met Adam, zoek maar 's een post van de afgelopen dagen op waarin ik hem uitdaag of wat dan ook. PB en Joss zijn volgens mij de enigen die hem af en toe een (soms niet zo subtiel :o) plaagstootje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Game Error schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:13:
Ik ben weer terug van vaktantie, en ik wil je heel erg bedanken voor het passen op mijn account, de resultaten die jij hebt neergezet (2 overwinningen) had ik zelf hoogstwaarschijnlijk niet kunnen evenaren.
wel moet ik zeggen dat je er een nogal (mijn inziens) wonderlijke manier op nahoudt om de afstelling te bepalen. je hebt naar 4 (5) rondjes al de juiste stetup. doe je dit met je eigen gegevens ofzo? ik heb vaak 20+ rondjes nodig om te zien hoe ik het wel hebben...
En heb je verder nog tips op welke punten ik mijn team eventueel zou kunnen verbeteren?

nogmaals bedankt _/-\o_
Ja dit was op basis van mijn gegevens. Ik heb overigens een paar files voor je maar je moet me even toevoegen op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/msn.gif (klikbaar).

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 27-07-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:01:
Tja geen idee. Ik zat daaronder in C2 maar toen deed ik er niks aan. En nu in C1 met 4.8M zit ik laag heb ik het idee.
Hehe, ik doe nu ik C3 nog 4,2 mln per race (CD van 89 en deed de 1e paar races 4,8mln met nog een C2 sponsor die bleef plakken) 8)
Grrrrrene schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:26:
Oh oh oh, die Adam toch :o
[...]
Die mag je reporten, want dat is 2x Adam, aangezien z'n vriendin openlijk in haar groepsforum heeft aangegeven dat ze stopte...
En daarnaast gaat ook hij hier over de scheef, want ik geef eerlijk toe dat ik hem gewoon over de rand probeer te jagen en ver van vriendelijk ben. Is idd niet iets om trots op te zijn en geef het gewoon op... Maar als ik hem ergens kan naaien, zal ik het zeker niet laten, aangezien het kereltje met z'n brein als een pinda eens wat moet leren aannemen en moet ook moet kappen met z'n gedran... :X Ach laat ook maar... ik geef de hoop wel op, en mij zul niet meer over Adam horen, maar ik ga wel op de sneaky tour z'n naaiposts melden bij Jon.

Daarnaast de reguliere melding dat team Be On Edge de poule volledig van de baan heeft geraced de afgelopen race, met een keurige 1-2 20 sec. voor op de nr. 3 (helaas ik 2e, maar goed). Ziet er allemaal mooi uit en m'n Griekse teammattie heeft begrepen dat ie best mij langs mag laten als ik sneller ben :P (deed ik ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_DoubleU schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:42:
Kunnen jullie AUB die Adam negeren.
Dat hij arrogant is weet iedereen wel in F1time, maar door jullie reacties wordt het alleen maar erger.
Ik schaam me als mede Tweaker voor jullie gedrag op het F1time forum.

Don't feed the trolls.
Je moest eens weten wat ik van die gozer allemaal negeer, ik heb in totaal zo'n 5-6 pm van hem gehad (helaas gewist), die ik allemaal op zo'n rustige manier beantwoordt dat ie er van sommige uit z'n dak gaat.... :P
En ehh, i don't feed the troll, i kick the troll to see how he flips over......
En waarom schamen voor(in mijn ogen) doodnormale reacties? Je trekt het je wel aan zeg....
Grrrrrene schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:56:
[...]

Ik ben al lang klaar met Adam, zoek maar 's een post van de afgelopen dagen op waarin ik hem uitdaag of wat dan ook. PB en Joss zijn volgens mij de enigen die hem af en toe een (soms niet zo subtiel :o) plaagstootje geven.
Juistem, plaagstootjes, niet meer en niet minder. Maar omdat hij zo'n verrekte kort lontje heeft(wat ie zelf toegeeft) reageerd hij alsof hij alsof hij neergeknuppeld is....
ik heb al een tijdje niet gereageerd op hem, maar dat zal vanzelf wel weer komen zo snel zijn arrogantie weer om de hoek komt kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij heeft schijnbaar zijn revenge gevonden:
By: Andrew McKendry
To: Everyone

Mommy, it's scaring me!!!

By: Adam Burgess
To: Andrew McKendry

Andrew you have been taught American English..omg what is this world coming to? its Mummy not Mommy
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:30:
Hij heeft schijnbaar zijn revenge gevonden:
[...]
|:(
Adzactly :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry, heb em ff gepikt.... kon het niet laten.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:27:
[...]

sorry, heb em ff gepikt.... kon het niet laten.... _O-
Had ik er eerst ook staan, maar realiseerde me dat ik netjes zou blijven tegen Adam. Dus ik heb er gewoon een vriendelijk spreekwoord neergezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou nou PB, straks ga je me nog vertellen dat je hem eindelijk gaat negeren??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, 'k moet zeggen dat jullie wel aardig bezig te zijn Adam aan z'n slachtofferrol te helpen en ik denk dat de publieke opinie op F1Time ook niet bepaald aan jullie kant staat nu. Ik had z'n reactie ook gezien en het is ontzettend hypocriet van hem, maar pak hem nou niet steeds zo aan, want dit soort reacties zijn sfeerverpestend en komen jullie vroeg of laat op een ban te staan. Hij is het niet waard joh. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:33:
[...]

Had ik er eerst ook staan, maar realiseerde me dat ik netjes zou blijven tegen Adam. Dus ik heb er gewoon een vriendelijk spreekwoord neergezet...
dat kan mij eerlijk gezegd aan m'n re..ehh, zal het netjes houden, kont oxideren. Iedereen heeft wel zicht op zijn postings, maar z'n pm's zijn net zo erg tot zelfs brutaler/arroganter. en daar heeft ie het bij mij verkeerd geschoten. Ik heb hem zo correct en netjes de waarheid gezegd dat hij een poosje terug niks anders kon antwoorden dan:
Subject: RE[2]: Have an issue with me?
thank you jos

i just wanted to know thats all. i dont like making enemys, id like to be friends with you actually
----------------
Mijn eerste reactie... :r
zal wel onder het motto: "if you can't beat them, join them" zijn..... :7

Deze heb ik dus maar eens niet beantwoord.......... :)[quote]

@ Casper84:

Jij hebt blijkbaar nog geen PM's van hem gehad, dan ga je er wel anders over denken. Het zijn juist reacties zoals van jou die hem nu juist weer aanmoedigen om door te gaan. Is het niet over dat hij aangevallen wordt, dan zoekt hij de confrontatie zelf zel weer op door zoiets als het Mummy/Mommy gedoe. En dat door iemand die constant met msntaal smijt op het forum, wat dus duidelijk in de forumregels staat. Ik verwacht dat zijn reactie op bijv jouw posting wel weer een slachtofferposting gaat worden, hij heeft weer voedingsbodem....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik hou de hele tijd mn mond op het forum, zeg nooit iets over m, en dan heb ik het straks nog gedaan ook omdat ik hem "voedingsbodem" geef? :P :P :P
Iedereen die zeikt over hem geven hem voedingsbodem, ik niet. Die mensen moeten zich maar beheersen.
En ik krijg geen boze PM's nee, omdat ik heb ook niet aanval. Hee, slim he. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 11:38:
Nou nou PB, straks ga je me nog vertellen dat je hem eindelijk gaat negeren??
Da's wel de bedoeling, maar ik moet het wel rustig afbouwen hè
Kan natuurlijk niet 'cold-turkey' stoppen :+

@Roeloeffie: Ben wel eens dat die kerel irritant is, maar is aan de andere kant het niet waard om die ban te riskeren. Gewoon schijnheilig alles wat die vent fout doet, vanaf nu rapporteren bij de admin's. Jon weet er namelijk van en Adam heeft z'n laatste waarschuwing 2x gehad...

Edit: Heb besloten om gewoon niet meer te reageren/komen of het F1time forum... Kan ik me ook niet meer irriteren aan Adam of schuldig maken aan slechte teksten in zijn richting...

[ Voor 13% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 28-07-2008 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@PB: Mjah, je hoeft het forum ook weer niet te mijden, maar zo'n reactie als je nu gaf (samen met Roeloffie) kun je beter niet posten. Mensen die het c3g9-forum niet lezen zullen denken dat Adam het slachtoffer is en dat is wat mij betreft veel meer voedingsbodem dan zo'n reactie van Casper.

En trouwens, als je wegblijft van het forum mis je ook bijna alle veranderingen aan het eind van een seizoen :')

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.