Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #13

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Sterk hoor André, toch die post plaatsen d:)b Beterschap.

@Rene; was toch allang bekend? Is hier meermaals voorbij gekomen en ook meermaals op het F1Time forum. En Casper, ja, 75% van de vraagprijs lukt zo'n beetje altijd. Ik heb er ook een klein beetje ervaring mee, omdat ik twee seizoenen terug iets van 800k betaalde aan een 56 skill designer. Van z'n skill werd ik niet blij, z'n salaris maakte het deels goed.

Voor moneysavers is het ideaal, gewoon een 30 skill voor de helft van z'n prijs proberen te halen, toch niemand die met je mee bied 8)7 . In de lagere klassen is dit belachelijk, veel weten nieteens van de markets af (buiten dat het overal verkeerd staat aangegeven wanneer ze nou echt beginnen), dus als je ziet dat je de enige bent voor die top-designer/director, dan kan je gewoon laag gaan bieden. Wat mij betreft valt het in de categorie random-driver verlenging, maar Neil en Tadas zien het anders :/

Inmiddels 6e op de grid van de 21, lijkt een niptaan top10 start te worden :) De foutjes van mn coureur in de Q hebben met wel inmiddels 3 plekken gekost :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-03 19:34
The_DoubleU schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:50:
[...]

Mooie uitlaat, jammer dat ik hem niet zo goed kan bekijken. Ik sta alweer voor je. :Y
Baby zitten gaat goed, goede drp gevonden.
Helaas kan ik dat niet voor mezelf zeggen.
Kijken wat het wordt, voorlopig een 1,2 voor The Flying Dutchmen bij de start, hopelijk eindigen we ook zo. *O*
Dat het me al zo snel wreekt :'(

Of rijden de Flying Dutchmen in ultralights.

[ Voor 5% gewijzigd door robkamp op 18-07-2008 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

hmm, snel even de boel klaargemaakt, 14e op de grid op 0.714 van de pole, 16 man binnen een seconde.....
En nu maar afwachten wat de race brengt

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 18-09 07:50

The_DoubleU

Tweaker in München

robkamp schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:37:
[...]

Dat het me al zo snel wreekt :'(

Of rijden de Flying Dutchmen in ultralights.
The Flying Dutchmen staan natuurlijk ook niet stil met testen.
Maar mijn DRP is niet erg goed deze race dus ik hoop dat ik zonder problemen eindig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Vandaag mij op de grid van Monza geplaatst. Een hele mooie DRP gehaald van 98-99%! Door de korte in/out lap van 9 seconden dacht ik eerst om te gaan voor een 3-stopper maar doordat ik sterker ben dan de concurrenten over de race en ik en lagere wear heb dan 3.000, is het toch opportuun te gaan voor een 2-stopper. De weersomstandigheden zijn als volgt:

Time: Start - 00:48:00
Temp.: 30°C
Rain: 0 mm.
Time: 00:48:00 - 01:28:00
Temp.: 30°C
Rain 0 mm.
Time: 01:28:00 - End
Temp.: 24°C
Rain: 0 mm.

Momenteel sta ik op 7/29 dus mijn plaats ik veilig gesteld. Hierbij verwacht ik dat alle anderen voor mij op een 3-stopper staan! Ik ben benieuwd en ik kijk alvast uit naar de race. Het gap tussen de polesitter is immers niet zo groot (+ 0.635).

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

In de miezerregen heb ik in de Q besloten om weer full risk te gaan voor deze race...
Mijzelf op een 2 stops op soft gezet voor een 23/17 graden race. Het verschil in de Q is enorm vanwege de softs en zie meteen de 3 stoppers om me heen staan (hun banden halen 2 stop soft zeker niet en ik net wel, denk ik...)
Dus ben zeer benieuwd wat deze race gaat worden...

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta ver achteraan, op p.24. En op een normale 2 stop softs strategie. Ik moet hopen op uitvallers, en ik was te laat om op 90 revs te gaan, wat ik overwoog. Maar goed, zoals gezegd, volgende week de stop op mn uitgaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Wat voor temp. Casper? (aangezien we op dezelfde bandjes staan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Q: 15 ©.
Race: 16 © 0-26 min. en 8 © 26-1:23.
Rampzalig dus...
Ik weet ook niet zeker of het optimum van tyre wear nu bij 15 graden ligt zoals in de regels staat, of dat er nog minder wear is als het kouder wordt...

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Laat ik het zo zeggen; de gelukkigen kunnen zelfs 1 stop soft doen!
Edit: Jij dus ook, als je DRP beter was :P

[ Voor 24% gewijzigd door Joss op 18-07-2008 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martins gaat ervoor zo te zien. :)
Ik ben toch veel te langzaam, maakt niet uit wat voor strategie ik doe. Zelfs met 90% revs was ik niet verder naar achteren geraakt omdat ze daar nog zoveel langzamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 17:45:
Martins gaat ervoor zo te zien. :)
Ik ben toch veel te langzaam, maakt niet uit wat voor strategie ik doe. Zelfs met 90% revs was ik niet verder naar achteren geraakt omdat ze daar nog zoveel langzamer zijn.
Achter jou is het écht dramatisch ja, hehe... Ik ga wel lekker, vantevoren niet verwacht, maar lijkt op P6 af te gaan (nu P7, maar eentje voor me moet nog stoppen geloof ik).
Edit: Ja dus, nu P6 en zit in de achtervleugel van #5, kampioen van vorig seizoen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 18-07-2008 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oh yeah, 3e geworden met een vrij bijzondere tactiek (blijkbaar) :D _o_

Brands Hatch stond op het programma met het volgende weersverloop:

TimeStart - 00:55:0000:55:00 - 01:10:0001:10:00 - Finish
Temp.17° C18° C18° C
SkyAfbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/weather/4_ssmall.png 0 mm.Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/weather/4_ssmall.png 0 mm.Afbeeldingslocatie: http://www.f1time.com/images/icons/weather/6_ssmall.png 7 mm.

Dat betekende dus met rondetijden van 1:11.nogwat dat we nog een rondje of 6-7 aan het eind in de regen zouden rijden. Met die lage temperaturen waren er legio mogelijkheden qua strategie. Brands Hatch heeft met z'n korte pitstraat (wel langer dan voorheen) sowieso altijd bijzondere strategieën, maar dit keer was het echt leuk. Er waren 4-stoppers soft/regenband, 3-stoppers medium/regenband en soft/soft en zoals ik deed: 2-stoppers medium/regenband. Dus behalve de gok met de droogweerbanden was er ook nog de gok "rij ik door of stop ik voor regenbanden" 8)7

Anyway, pakte voor mij heel goed uit en ik finishte vanaf plek heelveel op het podium: p3 \o/

Nu maar 's zien hoe ik met m'n nieuwe rijder ga presteren...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03:20

GaMbiNo

1337

Ik had exact dezelfde tactiek en daarmee pakte ik mijn eerste punt. *O*

Volgens mij wisselde ik alleen in de verkeerde ronde naar intermediates als ik de uitslag zo zie want ik reed steeds vlak achter je. Ik heb het laatste deel van de race overigens niet meegekregen omdat ik onderweg was naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
De volgende 4 punten in C1 zijn binnen *O*

Ik volg het alleen niet helemaal, 1e race super, 2e race zwaar slecht, 3e race ongeveer verwacht 10-15 en nu "gewoon" weer 5e. Erg veranderlijk allemaal, maar wel leuk! :)

Was in ieder geval van P7 begonnen en had verwacht daar of lager te eindigen. Dacht namelijk dat de 1-stop softs mij wel voorbij konden komen. Dat bleek echter niet het geval en ik kon zelf nog wel wat man inhalen. Erg enerverende race, begin nu toch weer te twijfelen aan de oprotpremie van >13M die ik m'n coureur net betaald heb :P

Wordt dus even afwachten, wat die nieuwe coureur kan brengen. Ik denk echter, met op het moment 9 punten uit 4 races, dat mijn verblijf in C1 wel snor zit. Dat hoop ik dan toch, want volgend seizoen moet er weer een stap(je) gezet worden, als het aan mij ligt.

Voorlopig lig ik in ieder geval voor op schema, had 1 misschien 2 puntjes verwacht uit de eerste 5 races, maar nu al een 4e en 5e plek scoren, wow :)

Edit: hehe, had 94% drp en kreeg in mn laatste Qlap een 96%, die gebruikt maar bleek zelfs 98% te zijn _/-\o_ Heb weer meer vertrouwen in het "van 0 starten" met mn nieuwe coureur :P

[ Voor 8% gewijzigd door Joss op 18-07-2008 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11
Joss, Geweldig gedaan man! gefeliciteerd!

Wij kregen trouwens vandaag een erg grappige reactie in het forum van mijn poule..
Hi everyone. my name is adam burgess and im standing in for mark until the 24th of july. expect him to be very very competetive in this time ;)
Ga na alles wat ik heb gelezen in het nu al beroemde c3g9 dit zeker even bij houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
floffert schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:41:

Wij kregen trouwens vandaag een erg grappige reactie in het forum van mijn poule..

[...]

Ga na alles wat ik heb gelezen in het nu al beroemde c3g9 dit zeker even bij houden!
WAT? Zijn er mensen die hun account aan HEM toevertrouwen? Pfff, dan moet hij wel hebben lopen smeken ofzo! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floffert
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:11
Joss schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:55:
[...]

WAT? Zijn er mensen die hun account aan HEM toevertrouwen? Pfff, dan moet hij wel hebben lopen smeken ofzo! :X
4de klasse he.. Niemand heeft nog een idee van wat ze precies aan het doen zijn (including me) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:55:
[...]

Dus hij heeft nu tijdelijk 3 ipv de gewoonlijke 2 accounts... :+

Maarre, mijn race ging wel aardig. 4e plek met een niet super DRP van 95 en een zeer fijne teamgenoot die ik keurig langs liet bij de start en, die me daarna blockte (waardoor ik niet kon beginnen met m'n geplande uitloop...) Heb nu al spijt van m'n keuze om met die kerel te gaan. Levert me wel geld op voor de TC, maar levert geen hol aan info en blocked me nu ook nog...

Sta 3e overall in een toch best geinige groep waar een mannetje of 5/6 aanspraak maakt op promotie. Ik twijfel nog of ik dat wil (financieel gezien), maar blijf voorlopig lekker meeracen en kies aan het eind van het seizoen wel wat ik doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:14:
[...]

Dus hij heeft nu tijdelijk 3 ipv de gewoonlijke 2 accounts... :+
Misschien een aardige om het vuurtje een beetje op te stoken:
Z'n vriendinnetje zit bij ons in de groep. Echter heeft ze dit keer niet meegereden. Misschien is er toch iemand bang geworden? ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floffert schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 20:41:

[...]

Ook hier, sorry, ik kon het niet laten even te reageren :P
Oh my god, being arrogant again Adam? :r You're going to show these guys how it's done? So if i get it right, "Mark" is going to win every race until 24th of July.......

Sorry for posting in your forum guys, but i had to see for myself and couldn't resist to reply....

Come on guys, show him what you're made of d:)b
BM schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 22:57:
[...]

Misschien een aardige om het vuurtje een beetje op te stoken:
Z'n vriendinnetje zit bij ons in de groep. Echter heeft ze dit keer niet meegereden. Misschien is er toch iemand bang geworden? ;)
zou goed kunnen, ik vraag me alleen af hoe "Mark" bij Adam is gekomen, een Deen die buiten het forum om bij Adam "de verschrikkelijke" terecht komt. Die Mark heeft 1 forumpost, die van Adam...

oh, en ehh, ik denk dat ik door bovenstaande wel een PM van de schreeuwlelijk krijg.... Lijkt me heerlijk, is al weer een tijd geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Tijd voor het race verslag van de The Flying Dutchmen.
Na een succesvol 1,2 in de vorige race starten we met goed vertrouwen in Imola.
Ik op pole en mijn team maat (waarvoor ik oppas) op een 2de plek.
De start verliep soepel en ondanks dat mijn rijder niet zo goede starter is toch nog eerste gebleven en kon al een beetje uitlopen. Ronnie bleef 2de maar had al snel iemand achter hem.
1ste pitstops verliepen soepel en ik zakte terug naar een 6e plek maar nadat iedereen zijn pits gedaan had weer terug op de 1ste plek en Ronnie weer 2e.
Helaas kreeg ik gearbox problem in rondje 23 en met "a box full of neutrals" moest ik mijn wagen aan de kant van de weg parkeren. :(
Ronnie ging vrolijk verder maar moest zijn 1e plek afstaan tijdens de 2e ronde pitstops. Gelukkig is het daarbij gebleven en eindigde hij de race op een mooie 2e plek.
Resultaat.
Ronnie staat 1e in het kampioenschap (28 punten) en ik ben gezakt naar een 2e plek (24 punten).
Team The Flying Dutchmen staat nog wel steeds eerste met 25 punten op team Racing for Holland, blijkbaar was die nieuwe uitlaat toch niet zo goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Via dit topic ben ik ook terecht gekomen bij f1time, en wat een super verslavend spelletje is dit :-)
Ik geloof alleen niet dat de g4 groep waar ik in zit het me erg moeilijk gaat maken dit seizoen, want in mijn eerte race met een dnf toch nog op plek 5 gekomen :-)

Als ik het goed begrepen heb, dan heb ik voor maandag wel genoeg benzine, dus eens kijken of ik hem dan kan uitrijden.

Hopelijk kan en wil iemand me nog wel een antwoord geven op een vraag, ik heb in de eerste race mijn rijder vernield :-( Had een drp van 0, en das niet echt goed voor hem geweest. Ik kreeg mijn office donderdag ochtend voordat ik naar mijn werk ging, en heb de zooi toen helemaal verkeerd ingesteld.
Komt het nog wel weer goed met mijn rijder, of kan ik beter nu al opzoek gaan naar een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Het komt wel goed, zal alleen wat moeite kosten. Met tests zal zijn motivatie/vorm stilletjes aan omhoog gaan en als je "gewoon" >85% drp's haalt komt het allemaal vanzelf. Het gaat wel even duren, maar direct een nieuwe coureur aannemen is ook niet de goede weg. Zeker gezien het gebrek aan competitie ;).

Dat je je office donderdagochtend hebt gekregen lijkt me sterk. De GM/admins kunnen je namelijk geen office geven, als de race binnen 24 uur gereden wordt. Als dat wel is gebeurd mag je er wat mij betreft een report van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mags
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-03 14:12
Ja die 85%.... das ook nog zo'n puntje :-) Ik ben nu op 80% gekomen, en dat is al heel wat meer als mijn eerste race, maar wat ik er daarna ook aan veranderde het ging alleen maar omlaag. Ik heb nog een hoop te leren :-)

Ik weet bijna zeker dat hij woensdag nacht geactveerd is, maar ik ben er niet zo zeker van dat ik er gelijk een melding van wil gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Hopa, 3e overwinning van dit seizoen is binnen. Al bleek al snel dat mijn strategie niet de juiste zou zijn op het snelle Monza. Ik had immers voor een 2-stopper gekozen maar 3-stopper zou zeker sneller geweest zijn maar toch heb ik de overwinning nog kunnen afdwingen.

Na zo'n 5 ronden lag ik op P8 (gestart van P7) tot de nummers 1 en 2 (alsook naaste concurrenten), mekaar het leven zuur maakten en mekaar vleugels afreden. In ronde 8 hadden er 3 voor mij al wear (softies waarschijnlijk of heel slechte DRP) en zo kon ik oprukken naar P3. Ondertussen was het gat met de eerste al zo'n 5 sec. Dit had k dan ook niet ingecalculeerd. Toen de eerste 2 rijders binnen kwamen kwam ik in ronde 13 aan de leiding. Ik ging immers nog even door. In mijn laatste 2 rondjes kreeg ik wear maar dit was voorzien en net voor ze zouden ploffen ging ik pitten.

Per ronde verloor ik zo' 0,3 tot 0,4 sec, wat zeker teveel is om bij een korte in/out. Toch kon ik met mijn tragere strategie toch nog de leiding nemen en houden. Toch nog tevreden met de 10 punten, enkel de strategie kon beter.

Met het behaalde resultaat heb ik 38 op 40 punten en sta ik mooi aan de leiding:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
  Steven Keymolen       38
  Marius Motiekaitis       22
  Miguel Caeiro            17
  Antanas Tonkünas      15
  Raimondas Zigmantas      14
  Vadim Nogtev          14
  Oliver Silva          10
  Melis Yücel            9

Ook doet het mijn teamy (Miguel Caeiro) het goed, steeds kaapt hij een mooie ereplaats weg dus dit is heel goed voor het team. Volgende race wordt verreden in het bloedhete Signapore. Hierbij heb ik het voordeel dat ik er vorig seizoen al gereden heb. We zien wel wat het brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:00

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Gisteren na wederom een bagger Q-tijd eindelijk de eerste 2 punten binnengehaald. Gestart vanaf P18 (Q loopt werkelijk voor geen meter ondanks 84 op pole skill) ging het als vanouds hard naar voren, in 12 rondjes 8 plaatsten goed gemaakt op Monaco en lag ik al op P10. Daarna helaas 2 foutjes van mijn driver waardoor ik terug zakte naar P16 en toen kon het verhaal weer opnieuw beginnen..... Door de redelijke tactiek na de 2e stop terechtgekomen op P17 en doordat ik de laatste stint extra lang had gemaakt door de verschillende stoppers voor me weer geklommen naar P12. Door een late stop voor me, 1 persoon die de snelheid er simpelweg niet in had en 2 mensen met problemen kon ik de race afsluiten op P7. Eerste resultaatje is er, nu hopen dat er meer volgt.

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik heb vandaag mijn Q gedaan en sta op een 2-stopper hards. Temperatuur is zo'n 39 graden bijna de ganse race dus ik verwacht van een aantal mensen ploffers, mede doordat dit parcour moeilijk is om een degelijke DRP te vinden. Die van mij is 93%, wat niet echt bijster goed is. Het is niet echt een parcour dat mij ligt. Hierdoor sta ik momenteel 2e in de Q. Ik verwacht toch nog zo'n 4 man voor me te krijgen waarvan mensen die op 3 stoppers zullen staan. We zien wel wat de race brengt maar ik verwacht hier niet te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
@Roeloffie: Hoe briljant zou het zijn als die nieuwelingen in die groep waar Adam nu ook meerijdt "ineens" allemaal op vakantie gaan en ook ervaren managers als accountsitters krijgen _o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zaterdag 19 juli 2008 @ 21:13:
@Roeloffie: Hoe briljant zou het zijn als die nieuwelingen in die groep waar Adam nu ook meerijdt "ineens" allemaal op vakantie gaan en ook ervaren managers als accountsitters krijgen _o_ :D
_O-
iemand een zak vol weekendjes weg in de aanbieding?

ik ga die races dus echt wel volgen, en ik hoop toch echt dat mr. arrogant zo enorm op z'n bek gaat... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op zondag 20 juli 2008 @ 00:58:
_O-
iemand een zak vol weekendjes weg in de aanbieding?

ik ga die races dus echt wel volgen, en ik hoop toch echt dat mr. arrogant zo enorm op z'n bek gaat... })
Het is echt niet zo moeilijk managen in C4 hoor. Enige wat je daar moet hebben is goede DRP en de resultaten komen vanzelf. Als je daar +95% hebt en geen pech heb je de overwinning beet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Geloof dat repairs niet echt makkelijk zijn bij dit spel. Ik heb wel alle uren verbruikt, maar het lijkt er zelf niet op. En ik wilde voor de race nog wat onderdelen vervangen, maar dit kan dus ook niet na QF.

Beginnerstip zou denk ik ook moeten zijn om van alle onderdelen minstens 1 op voorraad te maken.

Daarnaast vraag ik me af of ik nu niet tijdens de race uitval want mijn Frontwing heeft nog maar 32% durability(condition). En ik kan nergens vinden dat ze dat ding dan maar tijdens de race kunnen vervangen.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Die kan je niet meer vervangen nee. Buiten dat je door dat (gebrek aan) conditie veel tijd verliest, is de kans inderdaad ook groot dat je inderdaad problemen zal ondervinden van je vleugel.

Als tip zou ik je mee willen geven om even in de gaten te houden hoeveel de conditie van je onderdelen afnemen tijdens een lap of een hele race. Aan de hand daarvan zal je een "plan" op moeten stellen, welke onderdelen je kan repareren (meestal die maar 10-20% conditie verliezen) en welke onderdelen je iedere race een nieuwe van moet bestellen omdat ze >30% verliezen.

Je moet sowieso iedere race nieuwe onderdelen bestellen. Als je in de OP onder "Polls" kijkt, zie je welke 6 onderdelen bijna door iedereen, iedere race worden vervangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik zit erover te denken over 10 races m'n pitcrew te ontslaan en nieuwe rekruten aan te nemen. *zucht* Ik kan ze gewoon niet meer betalen... Zelfde geldt voor m'n engineers en m'n mechanics, maar die hebben imho iets meer nut. Dan maar wat langzamere pitstops in de race :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is geen slecht idee. Ik ga ze op 50 gemiddeld houden denk ik, dat is prima, en niet zo duur. Nu 48 en nog geen 400k. Pit-tijden zijn zeker acceptabel. Ik zou het nog kunnen laten meewegen in mn strategie maar niet zo heel veel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, precies, dan maar wat minder 3-stoppers doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Pffft Fuji is kut! :X
Ik moet even op iemands account babysitten en ik en hij hebben daar nog nooit gereden. Naja ik heb de afgelopen 2 races al voor em gewonnen dus hij moet niet zeuren. :D

Over het ontslaan van staff, vraag Adam even hoe hem dat bevallen is. :P

[ Voor 16% gewijzigd door GaMbiNo op 20-07-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als iemands mening me niet boeit is het die van Adam wel 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op zondag 20 juli 2008 @ 23:04:
Als iemands mening me niet boeit is het die van Adam wel 8)7 :P
Pcies, maar heb er wel ervaring mee en valt me mee. Rijd nu sinds begin het seizoen met nieuwe pitcrew en ik had verwacht meer te verliezen... (maar is natuurlijk wel C3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik geloof dat het bij Adam ook niet geheel vrijwillig was maar hij kon ze door onvoldoende financiën niet meer verlengen. Misschien daarom juist des te leuker om hem dan die vraag even te stellen. :D
Kijken hoe hij dat weer rechtlult en zal verkondigen dat het allemaal behoort tot één of ander hoger plan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Jon is BOOS!
OK, this ALL stops NOW

I had several reports of problems in the Suzuka thread, which has now been deleted.

As I was on holiday last week I do not know what (if any) sanctions have been imposed already so I believe it is better to delete the whole sorry incident and warn you ALL to stop bickering.

And a few other things:

- Cinca - do not swear, or even imply swearing.
- Adam - do not quote swearing, and be careful with your attitude, 'Bad attitude' forum bans are lengthy.
Maar.... hij weet nog niet van het C4G12 forum ;) Ik zal het nog volgen, maar probeer vanaf nu mijn jeukende vinger te negeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:38:
Maar.... hij weet nog niet van het C4G12 forum ;) Ik zal het nog volgen, maar probeer vanaf nu mijn jeukende vinger te negeren :P
Dit wordt waarschijnlijk moeilijk voor je :*) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 21 juli 2008 @ 11:38:
Jon is BOOS!
[...]
Ehm, was mijn post dan de laatste in dat topic? Ben altijd graag de laatste druppel, maar hoop toch dat Adam die post nog wel ff leest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Adam B.
okay im staying out of the forums from now on, the only thing i will be doing is posting the race articles. as for my attitude. im sorry to you all. but this is just me. i cannot see what im doing wrong...i cant help but be myself.
Als dat waar is, dan zullen mijn vingers niet zo erg jeuken denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:16:
[...]

Als dat waar is, dan zullen mijn vingers niet zo erg jeuken denk ik :P
Hij is overgestapt naar een andere methode denk ik....

situatieschets:

Ik log me zelf voor de baas weer in voor storingsdienst vanmorgen(had vannacht een storing dus kon eerst ff slapen voor ik me weer meld), kijk ff op F1time en wat denk je?

Een fijne mail van Adam Bahgess... :P

Daar komt ie:
Subject: Have an issue with me?
Hi Jos

can't help but feel you dislike me. last season i offered you help and wanted to give you some advice on c2. now i wanna know adzactly where i stand with you? imo you back up edi, cinca and the like because you just dont want to be a part of the minority. yes im looking after marks account and i posted a slightly arrogant message, but its only to get more interest in the group flowing, so don't make me out to be this "bad person" seems to me since ur in c2 you think ur better then me! reality check for you buddy. last season I barely tried to promote with only 1 engine revision after the first race. remember the first half of the season? i was swapping with you and david 4 1st position on the table. the reason that did not continue? my account balance would not allow it. Jose, Cinca, Sileika. and me all have C2 experience. especially Jose and Sileika who are only in c3 by choice. my first season in c2 I was arrogant thinking i'd get a top 8 or somthing. and hell was i wrong! don't forget your not the only one up in that group with experience. theres also many in c3 with c2 experience who are only there via choice. i wish you the best for this season, and im sorry if my email seems offensive but i think im right in saying that you dislike me.

regards Adam.
Daar krijg je toch warme gevoelens van...not!

Ik zal eens even een poosje over een antwoord gaan nadenken, met in m´n achterhoofd houdende dat die smeerpijp er wel eens mee naar Jon zou kunnen gaan om het zielige vogeltje te spelen.... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Lachen! :D

Hij moet toch weer even aangeven dat hij toch echt de betere manager is tov van jou met dat "one engine revision" geleuter. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
Komende race in C1 gaat een interessante worden:

Start - 00:26:00 Temp.: 25°C Rain: 20 mm
00:26:00 - 01:10:00 Temp.: 26°C Rain 5 mm
01:10:00 - End Temp.: 27°C Rain: 0 mm

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken jongens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Gatverdamme, wat een klote ventje is het toch ook hé! Hij moet ook snel eens kappen met z'n "adzactly", weet hij nou echt niet hoe je het schrijft?
seems to me since ur in c2 you think ur better then me! reality check for you buddy. last season I barely tried to promote with only 1 engine revision after the first race.
Hij heeft het hoog zitten zeg. Het patroon blijft ook hetzelfde;
- Kom je van aan hogere klasse? Dan denk je dat je beter bent dan hem, alleen maar omdat je 1 of 2 klassen hoger zit.
- Kom je van dezelfde klasse? Dan heb je helemaal niet die geweldige C2 ervaring die hij heeft.
- Kom je van een lagere klasse? Dan zal hij jou wel ff tips geven, zal hij je wel ff laten zien "hoe het moet".

BAH! :r
Ook weer met z'n verhaaltje van niet geupgrade, probeerde het niet, balans liet het niet toe... Blablabla, that's called management! Van mij mag hij snel promoveren naar C2 en vervolgens heel snel een "reality check for you budy" door zijn strot krijgen; René/Arnoud/Jos/Daniel/Bart/PB(ja, jij gaat promoveren en meehelpen)/Ronnie(zelfde verhaal) geef dat jong volgend seizoen een snoeihard enkeltje C3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:28:
[...]
Ik zal eens even een poosje over een antwoord gaan nadenken, met in m´n achterhoofd houdende dat die smeerpijp er wel eens mee naar Jon zou kunnen gaan om het zielige vogeltje te spelen.... :r
Ehm, ik zou het andersom spelen...
Ben er geen fan van om er mensen bij te naaien, maar in het geval van Adam maak ik inmiddels graag een uitzondering...

Als je het C3G9 forum leest, zie je dam Jon pissed is en daar openlijk een laatste waarschuwing geeft aan Adam. Ik zou (persoonlijk, je moet het natuurlijk zelf weten) dit mailtje integraal doorsturen aan Jon en aangeven dat je van dit gedrag niet gediend bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik dacht dat ze Engels spraken in Australië, maar Adam spreekt het wel heel belabberd :o Wat heeft hij toch steeds met adzactly?

Edit: Oh, dat meldde Joss ook al :D Ben dus niet de enige die het opvalt :P

Anyway: je ziet de arrogantie weer goed terugkomen in z'n bericht 8)7

Edit2: Ohja, hij komt waarschijnlijk naar C2 komend seizoen. OK, ik ga het dan maar tot m'n persoonlijke doel maken hem alle hoeken van de baan te laten zien. Man oh man wat heeft die gozer een last van z'n ego :o

[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 21-07-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:49:
Komende race in C1 gaat een interessante worden:

Start - 00:26:00 Temp.: 25°C Rain: 20 mm
00:26:00 - 01:10:00 Temp.: 26°C Rain 5 mm
01:10:00 - End Temp.: 27°C Rain: 0 mm

Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan maken jongens :)
Aangezien ik toch 90% revs en ongerepareerd ga rijden, kan ik wel in detail gaan. Wets (18-19 ronden) en inters uiteraard, ik denk dat je met inters wel in 1 keer over de 5mm kan (32 ronden), en het droge deel (21 ronden) op mediums dan maar, softs haal je niet denk ik. Met very low wear misschien wel, met aardig wat wear, 3-4 ronden. Mediums zou voor iedereen geen probleem moeten zijn. Pitstops ronde 19 en 51 zou ik doen. Sterker, ga ik doen. En ik ga op softs omdat ik een rondje of 2 minder ga rijden dan jullie. :P

Edit: René, komt die Adam naar C2G3 dan ook? Dat is toch die groep? Zal ik eens kijken of ik in staat ben mezelf in dezelfde groep te loodsen. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Grrrrrene schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:05:
Ik dacht dat ze Engels spraken in Australië, maar Adam spreekt het wel heel belabberd :o Wat heeft hij toch steeds met adzactly?

Edit: Oh, dat meldde Joss ook al :D Ben dus niet de enige die het opvalt :P

Anyway: je ziet de arrogantie weer goed terugkomen in z'n bericht 8)7

Edit2: Ohja, hij komt waarschijnlijk naar C2 komend seizoen. OK, ik ga het dan maar tot m'n persoonlijke doel maken hem alle hoeken van de baan te laten zien. Man oh man wat heeft die gozer een last van z'n ego :o
De gem. Nederland heeft een betere engelse woordenschat, dan de gem. native english speaker ;)

Nog graz aan Jos voor zijn puntjes afgelopen race.

Ben benieuwd naar de komende race lekkere regen en voor het eerst een driver die daar redelijk mee om kan gaan. Tijd om weer wat puntjes bij elkaar te sprokkelen plek 19 komt te dichtbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_Luchtloper schreef op maandag 21 juli 2008 @ 12:58:
[...]

Ehm, ik zou het andersom spelen...
Ben er geen fan van om er mensen bij te naaien, maar in het geval van Adam maak ik inmiddels graag een uitzondering...

Als je het C3G9 forum leest, zie je dam Jon pissed is en daar openlijk een laatste waarschuwing geeft aan Adam. Ik zou (persoonlijk, je moet het natuurlijk zelf weten) dit mailtje integraal doorsturen aan Jon en aangeven dat je van dit gedrag niet gediend bent...
Ik denk dat ik een heel kort antwoord stuur

Adam, I don´t dislike you, I dislike your arrogant behavior on the forum. There are other ways to get a forum lively

met daar nog even een vriendelijke mededeling bij dat ik niet op pm´s van hem zit te wachten....
kijken of ie daar nog van gaat stuiteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:15:
[...]
Edit: René, komt die Adam naar C2G3 dan ook? Dat is toch die groep? Zal ik eens kijken of ik in staat ben mezelf in dezelfde groep te loodsen. :)
C2G3, ja. Dan moet je 22/26 of 30e worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Joss schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:35:
[...]

C2G3, ja. Dan moet je 22/26 of 30e worden :P
Tja, wilde mss een seizoen blijven hangen in C3, maar als Adam naar C2G3 komt, dan krijg ik zeker de kriebels om toch voor promotie te gaan en hem te irriteren...

Edit:
Na het lezen van C4G12 forumpost, heb ik de 1e post van Adam in dat forum onder eigen naam gereport. Eerst roept ie dat ie het niet meer zal doen, maar gaat gewoon elder verder met z'n zieke gedrag. Ik trek die sfeerspons echt niet meer. Hoop dat ie iig voorlopig eens voor tig weken van het forum afgetrapt wordt en als ie dan naar C2 komt, pak ik em sportief daarna wel...

Mail aan GM's:
Hi!

I don't wanna be a snitch, but I'm completely sick by Adams behaviour. I know a few guys (incl. myself) aren't being nice to Adam (anymore). But I think Adam is going too far. He's making Edi looking bad, behind his back, in this post. I think with the aggresive behaviour Adam is even a worse forumvisitor than the swearing sceptical Bunby... Adam isn't swearing, but he's a spheresponge, absorbing all fun with his provoking behaviour.

But next to his behaviour, he's calling he's accountsitting a just active guy and bragging he's going to show how it's done in that group. I don't think that's the way to accountsit... But I also don't like the idea after he has posted with his girlfriend account and now this... I don't think this development is any good for this forum or the fun a lot of starting members (in this C4 group) get from F1Time...

Adam said he'd stop his behaviour, but in fact he just stopped only in C3G9 and continues in other groupforums...
I've seen that a couple of active forummembers already have reacted, so I suggest you do something about this spreading forumbehaviour of Adam...

Regards
Edit2: Inmiddels antwoord van Jon. Hij had die posts in C4G12 nog niet gezien, maar Adam wel z'n allerlaatste waarschuwing gegeven. Mocht Burgess nog eens iets uitspoken, raadde Jon aan het zeker bij hem te melden en dan is het voorlopig waarschijnlijk ook even schluss met Adam...

[ Voor 77% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 21-07-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

(jarig!)
moet je adam straks wel even feliciteren met z'n goed resultaat, ligt nu p8 met 2L achter stand _/-\o_
Hij ploft z'n banden :P

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

brid schreef op maandag 21 juli 2008 @ 16:01:
moet je adam straks wel even feliciteren met z'n goed resultaat, ligt nu p8 met 2L achter stand _/-\o_
Hij ploft z'n banden :P
Whahaha... hij faalt, in C4 :o

Edit: (hoeveelste is ie uiteindelijk gefinished?)

[ Voor 8% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 21-07-2008 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

In ronde 76 knalden ze nog een keer. Helaas had dit voor hem geen gevolgen omdat de winnaar net over de eindstreep ging.

Wat een gepruts weer zeg. En dat voor iemand "met C2 ervaring". :D

[ Voor 11% gewijzigd door GaMbiNo op 21-07-2008 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan natuurlijk een smeerlap zijn en nu nog ff Jon m'n ontvangen mail doorsturen met de mededeling dat ik van zulke mail niet echt gediend ben })

Tijd voor een poll, doe ik het of doe ik het niet? _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een smurf die Adam!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
ROFL, oh oh oh, 'k ben benieuwd naar z'n resultaat :o

Edit: Oh, 5e geworden dus. Met een platte band :( Jammer, hij had toch echt buiten de punten moeten finishen met z'n arrogante houding :X

[ Voor 57% gewijzigd door Grrrrrene op 21-07-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

12 ronden tegaan en nr 3 heeft versnellingsbak problemen , 33 seconden staat ie voor .. kan ik dit redden ? (class 4 , 36 als je wilt kijken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als jij M.Venema bent (vast wel) haal je dat zo te zien nooit. Je bent met zijn versnellingsbakprobleem nog 2s per rondje te traag. Maar goed, dat heb je inmiddels ook wel door :)

Edit: Ai, da's balen:
Michael Venema explodes tyre.
In de laatste ronde :X

[ Voor 20% gewijzigd door Grrrrrene op 21-07-2008 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Wat een held is die Adam toch! Hij heeft met zijn jarenlange C3 én C2 (!) ervaring zowaar 2 beginnende managers zonder engine/gearbox problemen achter zich gehouden. Dat is absoluut een applaus waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, ik buig ook diep voor hem :P

* Grrrrrene heeft de auto maar 's op de grid geslingerd nu Tadas eindelijk 's wat aan die testtracks heeft gedaan. P8 voorlopig, valt nogal tegen. Ik hoop maar dat het komt omdat de rest al upgrades heeft gedaan aan de motor e.d., want in de race hoop ik toch op meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsomniac
  • Niet online
Ik zie vooruitgang:P

Nadat ik afgelopen race inderdaad problemen kreeg als gevolg van de beroerde staat van mijn onderdelen(heb nog net de race uitgereden, maar dan heb je het ook gehad...).

Had na de eerste race een DRP van 52%, 2e race 75%(maar slechts 78% van de punten gebruikt) en nu voor de 3e race 93%DRP. Ik ben tevreden, zeker nu ik vrijwel alle onderdelen in zeer goede staat heb, moet ik de komende race toch een heel stuk beter presteren dan de vorige.

We zullen het gaan zien.

Make it fool proof and someone will make a better fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sla je je DRP-verdeling netjes op? Ook al heb je volgend seizoen een andere rijder, dan nog kan de DRP-verdeling van je huidige rijder je iig een indruk geven hoe je ongeveer zult moeten verdelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Grrrrrene schreef op maandag 21 juli 2008 @ 22:00:
Ja, ik buig ook diep voor hem :P

* Grrrrrene heeft de auto maar 's op de grid geslingerd nu Tadas eindelijk 's wat aan die testtracks heeft gedaan. P8 voorlopig, valt nogal tegen. Ik hoop maar dat het komt omdat de rest al upgrades heeft gedaan aan de motor e.d., want in de race hoop ik toch op meer :)
Ik heb iig nog geen upgrade gedaan. Die komt over een 1 a 2 races nog. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Same here, maar ik heb dan ook de bandjes wat zitten testen. 4.000 wear is wel erg veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2008 @ 13:15:
[...]

Aangezien ik toch 90% revs en ongerepareerd ga rijden, kan ik wel in detail gaan. Wets (18-19 ronden) en inters uiteraard, ik denk dat je met inters wel in 1 keer over de 5mm kan (32 ronden), en het droge deel (21 ronden) op mediums dan maar, softs haal je niet denk ik. Met very low wear misschien wel, met aardig wat wear, 3-4 ronden. Mediums zou voor iedereen geen probleem moeten zijn. Pitstops ronde 19 en 51 zou ik doen. Sterker, ga ik doen. En ik ga op softs omdat ik een rondje of 2 minder ga rijden dan jullie. :P

Je hoeft het niet voor iedereen een inkoppertje te maken :). Denk trouwens dat bijna iedereen voor deze strategie zal gaan. De mannen met Goodyears zouden nu eindelijk eens lekker voordeel moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Dubbel voordeel zelfs met de koele kwalificatie! En er komen nog 4 regenraces hé, dus niet zeuren, met je "eindelijk"! :P

Edit1: Erg netjes, die laatste ronde van je ;) Kwam die uit het puntje van de teen van je coureur? ;)
Edit2: Mijn laatste rondje was ruk... Helaas, ver naar achter op de grid (11 van de 17 nu).

[ Voor 47% gewijzigd door Joss op 21-07-2008 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Joss schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:46:
Dubbel voordeel zelfs met de koele kwalificatie! En er komen nog 4 regenraces hé, dus niet zeuren, met je "eindelijk"! :P

Edit1: Erg netjes, die laatste ronde van je ;) Kwam die uit het puntje van de teen van je coureur? ;)
Edit2: Mijn laatste rondje was ruk... Helaas, ver naar achter op de grid (11 van de 17 nu).
Ik zag het gebeuren ja... Je eerste rondje was 1.23, vergeten om 100% revs te zetten? Toen je 3e rondje 21.6 was dacht ik dat je me nog wel zou paken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Hmmm, sta ook weer op de grid...
Was alleen ff vergeten om m'n vleugels bij de Q ff op standje 'droog' te zetten... Anders had ik P2 zowieso nu overgenomen... :(

Maar goed, maar ff afwachten wat de rest doet. Had deze race toch afgeschreven: Regen met conti's = weinig goeds... Maar zou iig in de puntjes moeten kunnen eindigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Requiem19 schreef op maandag 21 juli 2008 @ 23:56:
[...]

Ik zag het gebeuren ja... Je eerste rondje was 1.23, vergeten om 100% revs te zetten? Toen je 3e rondje 21.6 was dacht ik dat je me nog wel zou paken ;).
Nee, standaardprocedure :) Had eigenlijk ook wel een lage 21.5/hoge 21.4 verwacht, zo rond jouw tijd, maar het zat er niet in. Mn nieuwe coureur had veel te klagen tijdens de Q :P Race zal ook niet veel bijzonders worden... Als ik in de top 10 kan eindigen ben ik zeer tevreden.

Edit: Kom op PB! Je weet waar je het voor doet hé? Allemaal om die Adam volgend seizoen een lesje te leren! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 22-07-2008 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

tot nu toe de 12e stek op de grid, als dit zo blijft de beste Q tot nu toe (en prompt zal ik wel een flink aantal plekken zakken vandaag :P ) DRP is eindelijk eens weer op het oude niveau, en dat mag ook wel want in moet eigenlijk deze week punten pakken om redelijk safe te komen. Ik ben in onderhandeling met een goedkopere driver, maar er zijn meer kapers op de kust. Helaas ziet het er naar uit dat ik halverwege het seizoen in de problemen ga komen door geldgebrek, of de sponsoraanbiedingen moeten bijtrekken, want dat is toch echt ruk, begon ik een paar races geleden nog met 3.2M per race, nu is het alweer onder de 3M gezakt. En 1 van m'n beste contracten loopt in een paar races af :N

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001

BM

Moderator Spielerij
Hello Guys
Im just writting to say that i have quit the game
I am pregnant and i need 2 get things organised 4 the baby
but good luck 4 the rest of the season!
Toevallig dat vriendinnetje van Adam net nu stopt? :)
Zou kunnen, maar toevallig dat ze sinds vorige race niet meer meedoet, nadat Adam beschuldigd was van het gebruik van 2 accounts :)

Sta zelf momenteel 3e op de grid (van de 22), met m'n teamie op 1. Sta wel een halve seconde achter 'm, maar ik weet niet precies op wat voor strategie hij weg gaat.
Nr1 in de stand staat nu 5e, ruim 1,1 sec achter de nr1, en 6 tiende achter mij. Ben erg benieuwd wat voor strategie hij gaat gebruiken.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik moet zeggen dat het verdacht is, maar het taalgebruik van Samantha/Adam vind ik voldoende verschillen om met een 90% zekerheid te zeggen dat het twee verschillende personen zijn. Vooral het hoofdletter gebruik (Samantha wel, Adam resoluut nooit) valt mij erg op.

Het lijkt geen toeval, maar toch... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Lekker is dat. Geen financiën meer (hoe kan dat nou? :) ). Ik kan geen onderdelen meer maken, maar gelukkig wel ontwikkelen.

In ieder geval heb ik voorlopig nog steeds 20 repair uren, zodat ik niet perse elke wedstrijd nieuwe onderdeeltjes nodig heb.

Deze race begin ik voorlopig op de 16e plek met een 1-stopper precies in het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Joss schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 10:53:
Ik moet zeggen dat het verdacht is, maar het taalgebruik van Samantha/Adam vind ik voldoende verschillen om met een 90% zekerheid te zeggen dat het twee verschillende personen zijn. Vooral het hoofdletter gebruik (Samantha wel, Adam resoluut nooit) valt mij erg op.

Het lijkt geen toeval, maar toch... :P
offtopic:
Ah dit is zever he Joss, dat weet je ook. Het is misschien iemand met 2 persoonlijkheden dat hij wil uitspelen in het spel :P

Nu gisteren de race gehad van mijn sittersaccount (Game Error) en het ging weer mooi. Gestart op een 2e stek achter I. Stein. Kreeg nooit echt veel ruimte en vanaf hij ging pitten (ronde 16) was mn driver niet meer te houden. Ik reed gemiddeld over de race 1,2 sec per ronde van hem weg mede door een stuk langer buiten te blijven. Een mooie overwinning! Ook heb ik de Q al gedaan en daar sta ik op een hele mooie 1e stek met zo'n 0,5 sec voor de nr 2.

Nu even over naar mijn account. Momenteel 3e op net geen 0,2 sec van de polesitter (opnieuw Marius Motiekaitis). Ik weet niet wat ik exact kan/mag verwachten. Ditmaal zijn mijn stints gelijk verdeelt door het warme weer dus daar ga ik mijn verschil niet uithalen. Het is natuurlijk ook mogelijk dat de anderen op 3-stopper staan maar ik denk het niet. Ik zal het verschil dus moeten maken in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hehe, dat is waar, met Adam weet je het nooit :P

Ugh... Twee ex-kampioenen hebben hun wagens recht voor de mijne op de grid gezet. Als die fouten allemaal niet in mijn Q-rondjes zaten had ik sowieso 4 plekken (minder dan 0.2s !) naar voren gestaan. Komt dat gezegde toch weer om de hoek kijken; "F1 is IF spelled backwards".
14 van de 25 nu, komen volgensmij nog maar 3 bij, aangezien we al 1 minder hadden en nu de enige overgebleven C1 gestopt is. Wordt dus maximaal 17e in de Q... Dat zou niet echt lekker zijn, dus ik hoop 14e of 15e te starten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb n.a.v. een uitspraak van Jon Payton waarin hij het woord "idiot" gebruikt maar 's een berichtje naar hem gestuurd wat nu wel of niet schelden is... Dit is z'n antwoord:
I've posted up a link on several occasions:

http://www.badscience.net/?p=228

Basically, avoid using any in the top 10 in there in almost context, there are very few exceptions (example 'prick' is only swearing when used as a direct insult, 'bastard' is not swearing when specifically used to refer to genuine illegitimacy - William 1st of England was known as William the Bastard due to his being illegitimate).

11th to 18th on the list are a lot more contextual - some of them are always swearing, others are swearing only when used as a direct insult.... for example 'spastic' is actually a medical term and is only offensive when used as an insult, and 'slag' can actually refer to waste produce from the mining process!

Below 18th, well less than 40% of people believe them to be more than mild words, so they are ok in general terms... but again, it comes down to context. Direct insults are direct insults and they are not allowed, even if the word used is mild.

As regards my use of idiot - in English it's no worse than 'stupid', 'dumb' or 'thick', and I was insulting nobody, merely passing comment on my inability to engage brain. In fact it was commonplace to hear teachers call pupils 'idiots' when I was at school.

It's all down to personal opinions at the end of the day, but if in doubt, I use that list.

Jon
Netjes, zo'n uitgebreid verhaal, maar 't blijft dus een erg grijs gebied en dat vind ik irritant, vooral omdat het zo onvoorspelbaar blijft. Ik refereerde bijvoorbeeld aan dat incident met PB (toch?) die Lucky Bastard gebruikte in Adam Burgess' richting en daarvoor een ban kreeg. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat die in dezelfde categorie valt als "idiot" o.i.d. Je had hem beter dickhead kunnen noemen _o_ Dat staat 18e :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Jup,Jon zit er wel op om lange antwoorden te sturen... :D
Heb ook al een leuke en vooral textueel lange conversatie met hem gevoerd, waarbij de conclusie was dat het ook nog eens per cultuur/land verschilt... Een Brit tilt kennlijk erg zwaar aan bastard, waar een Nederlander bijv. idiot erger vindt. En Jon hanteerd hier als stelregel de Britse taal.

Redelijk discussie gehad, maar hij is er wel duidelijk en rechtlijnig in, dus vind het wel ok zo... Enige waarop ik nu wacht is om Adam ergens op te kunnen pakken... rat met z'n ik heb PB er niet bijgenaaid... Maar Adam zit natuurlijk nu in een hoekje te huilen gezien zijn C4 resultaat en druft voorlopig z'n mondje niet open te trekken na die flater... (tot ie volgende C4 met geluk wint, maar dan help ik hem wel ff herinneren...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Grappig, dat cultuurverhaal heb ik Jon ook teruggemaild. Ik vind "Lucky Bastard" ook een prima uitspraak voor een publiek forum. Ik snap z'n punt opzich wel: zolang je niet anderen schoffeert met je uitspraken kom je met veel weg, tenzij het in de top10 staat 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Grrrrrene op 22-07-2008 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Hmm, misschien was mijn strategie iets te positief. Ah well, weer wat geleerd. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Grrrrrene schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 16:24:
Grappig, dat cultuurverhaal heb ik Jon ook teruggemaild. Ik vind "Lucky Bastard" ook een prima uitspraak voor een publiek forum. Ik snap z'n punt opzich wel: zolang je niet anderen schoffeert met je uitspraken kom je met veel weg, tenzij het in de top10 staat 8)7
Ik vind dat "Lucky Bastard" ook wel heel erg vergezocht... dan mag mazzelpik ook niet zeker?
Er zijn ook veel scheldwoorden met "Dutch" (going Dutch, Dutch treat, etc.). Zullen we hem erop wijzen dat wij ons hierdoor beledigd voelen? En vragen of dit aan het lijstje kan worden toegevoegd?

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
"Going Dutch" een scheldwoord? Moet niet gekker worden! ;)

Race gaat redelijk (naar verwachting) hier, P11. Tim gaat lekker op P6, maar heeft het wel lastig. Zet 'm op Tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Race gaat k*t hier, ik denk dat het komt omdat ik nog geen echte engine upgrade heb kunnen doorvoeren tot nu toe. De toppers hebben dat wel kunnen doen omdat ze betere banden hebben. Oh well, die pk's komen nog wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Tim Mosmans lost rear wing while trying to block Edvinas Pranculevičius*
Tim Mosmans enters pits area.
Neeeee, Tim, doe dat nou niet! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Koen De Vuyst explodes tyre.
Duur foutje, vlak na start/finish :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Grrrrrene schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 18:20:
[...]

Duur foutje, vlak na start/finish :o
Gelukkig :P Hij begon al op te scheppen hoe 'ie mijn record van vorig seizoen zou verbreken >:)
Edit: laat maar, rijdt 'ie nog 1e! :X

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 22-07-2008 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mjah, volgens mij heeft hij niet hoeven stoppen :o Ik snap het niet, want hij reed in rondje 67 z'n band lek en het was een race met 69 rondjes. Dan hoor je toch de pitstraat in te komen? Anyway: Ik ben 10e geworden, was echt compleet kansloos :o

We hebben trouwens maar 1 uitvaller gehad deze race: Bart met o.o.f...

Overigens vraag ik me af wat Koen in C2 doet. Hij is echt zo ontzettend veel sneller dan de rest, had hij nou echt niet kunnen overleven in C1?

[ Voor 43% gewijzigd door Grrrrrene op 22-07-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hij was de #3 toen ik 4e werd. De #1 kon nét in de C1 overleven, hij en de #2 niet... Denk dus niet dat hij had kunnen overleven nee. Vorig seizoen was ook echt een killer seizoen in C1 natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Blijkbaar :o 't Is echt niet eens spannend en dat blijkt wel uit de polls: Koen kreeg een stuk of 16 stemmen en hier en daar wordt wel 's een gokje genomen wie 1e kan worden als Koen uitvalt. Zelfs op 90% revs (weet niet of ik dat moet geloven) kan hij winnen met een redelijk veilige marge (10+ sec), dus als zo iemand niet kan overleven in C1, wat doe ik dan op p4 (tot deze race) :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
DAMN! (dag mag hier toch wel he)

Sjaak Lagewaard It looks like a gearbox failure will be the end of the race for the team. Their car isn't going anywhere with a box full of neutrals.

Tweede gestart, ik lag nu 3e in rondje 53 van de 75...

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Diatem race: 1,001,619

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8 V.Dinkela

*O* *O*

1e punt van het seizoen is binnen :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robkamp
Wat een vervelende race.

Ik lag tweede in de 45e ronde, met uitzicht op de tweede plek. Knalt m'n motor in stukken.

Wat een rotspel is het toch.

Ik had juist niet veel in de practice gereden en ook niet in de warmup, krijg je dit ge... .

We hebben op 3/4 van de race dus 7 uitvallers op 25 rijders. Waarvan 2 mechanical, 4 out of fuel en 1 lost control.

En nummer 8. Weer een OOF.

[ Voor 22% gewijzigd door robkamp op 22-07-2008 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

robkamp schreef op dinsdag 22 juli 2008 @ 20:05:
Wat een vervelende race.

Ik lag tweede in de 45e ronde, met uitzicht op de tweede plek. Knalt m'n motor in stukken.

Wat een rotspel is het toch.
Ja dat kan je beter in rondje 1 uitvallen dan heb je tenminste nog onderdelen die bruikbaar zijn voor de volgende race.
Dankzij jouw uitvaller ben ik toch nog 2e geworden. Mijn banden strategie was erg riskant, te riskant want 1 rondje voor de pitstop kreeg ik een knallend bandje. Gelukkig is de schade niet al te groot geworden.
Ik had de DRP voor mijn team mate verknalt maar hij is gelukkig geëindigd op een redelijk 7e plek.
The Flying Dutchmen sprokkelen zo weer wat punten erbij. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik zei tevreden te zijn met top 10, maar als je 9e wordt en de laatste 10 rondjes 25 keer geblokt wordt... dan valt het toch een beetje tegen. Had zelfs op snelheid 7e kunnen worden, maargoed, het overbekende "als".

Met de snelheid zat het wel redelijk, moet alleen nodig beter in de kwalificatie. Nieuwe coureur heeft niet teleurgesteld. Volgende race; Old Hockenheim. The memories :) In ieder geval weer een kans op punt(en) de volgende race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

GB failure... :(
Had anders zeker 2e kunnen worden grrrmph

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.