Sterk hoor André, toch die post plaatsen
Beterschap.
@Rene; was toch allang bekend? Is hier meermaals voorbij gekomen en ook meermaals op het F1Time forum. En Casper, ja, 75% van de vraagprijs lukt zo'n beetje altijd. Ik heb er ook een klein beetje ervaring mee, omdat ik twee seizoenen terug iets van 800k betaalde aan een 56 skill designer. Van z'n skill werd ik niet blij, z'n salaris maakte het deels goed.
Voor moneysavers is het ideaal, gewoon een 30 skill voor de helft van z'n prijs proberen te halen, toch niemand die met je mee bied
. In de lagere klassen is dit belachelijk, veel weten nieteens van de markets af (buiten dat het overal verkeerd staat aangegeven wanneer ze nou echt beginnen), dus als je ziet dat je de enige bent voor die top-designer/director, dan kan je gewoon laag gaan bieden. Wat mij betreft valt het in de categorie random-driver verlenging, maar Neil en Tadas zien het anders
Inmiddels 6e op de grid van de 21, lijkt een niptaan top10 start te worden
De foutjes van mn coureur in de Q hebben met wel inmiddels 3 plekken gekost
@Rene; was toch allang bekend? Is hier meermaals voorbij gekomen en ook meermaals op het F1Time forum. En Casper, ja, 75% van de vraagprijs lukt zo'n beetje altijd. Ik heb er ook een klein beetje ervaring mee, omdat ik twee seizoenen terug iets van 800k betaalde aan een 56 skill designer. Van z'n skill werd ik niet blij, z'n salaris maakte het deels goed.
Voor moneysavers is het ideaal, gewoon een 30 skill voor de helft van z'n prijs proberen te halen, toch niemand die met je mee bied

Inmiddels 6e op de grid van de 21, lijkt een niptaan top10 start te worden