Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Ik geloof dat onze strategie niet heel best werktSleepie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:46:
[...]
Eerste wedstrijd was ok, maar de Q van deze race voorspelt weinig goeds.
Met dezelfde strategie en DPP, vergelijkbare setup en ene paar punten verschil in Pole Skill, kon ik hem totaal niet bijhouden in de Q. Begin me af te vragen of het aantrekken van die veel duurdere (en toch echt wel betere) driver wel nut heeft gehad.
Enige wat verschillend is, is onze GB, ik heb krenterig voor de Ford gekozen (ik ga al genoeg verlies draaien dit seizoen). Maar dat mag toch geen 0.7seconde verschil in de Q maken lijkt me.

In ronde 14 en 15 allebei klapband. Dat gaat zo ongelofelijk r*k uitkomen met de regen straks.
Volgens mij klapte mijn band ook nog eens net na s/f, gezien het feit dat ie eerst nog een rondje 2:18 ging doen (op een baan van 1:22
Jammer, lag 1e toen het gebeurde, maar nu ben ik gewoon kansloos voor welk punt dan ook
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Thnx casper.
@nvidia: ik verlies geen 8s met rondes eerder naar binnen komen met 3s voorsprong om dan 5s achter iemand te eindigen. Als ik dan ook nog me inlap boost..
Toch een kleine smet op mijn race door meneer polepakker.
Op naar Hongarije. Daar staat een nieuw chassis op me te wachten. Ik zie de toekomst rooskleurig tegemoet.
Revs limiter 90
Dat zegt het wel zo'n beetje. Vind het knap dat ik nog 5 man achter me heb kunnen houden
Marnix, van harte! Wel op het nippertje hoor
Helaas grijps Daniel met p11 naast de punten, maar ik denk dat hij alleen maar kan groeien met een andere rijder en wat motorrevisies.
[ Voor 16% gewijzigd door Grrrrrene op 11-07-2008 19:57 ]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Stuur mij die bandencalculator eens, want er is iets goed mis met die van mij. Klapband, na klapband.Grrrrrene schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 19:56:
DRP98%, bandencalculator had het weer bij het goede eind
Edit: jaaaaa 100 %

alleen in de jacht op dat laatste procentje de repair vergeten

[ Voor 11% gewijzigd door lameeuw op 12-07-2008 09:54 ]
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Het was zo mooi ik had net op het forum getypt of iemand uit wilde vallen.
Volgende ronde valt Alexis uit
Maar ach een beetje geluk mag ik ook wel een keer hebben.
Ik kom nog wel wat snelheid te kort want er zijn 2 a 3 rijders ook met een renault motor die wat sneller zijn dan mij maar voor de rest zijn de concurrenten allemaal honda of toyota. Opzich zit ik nog wel in de race voor promotie ook al sta ik dan 10e met 17 punten achterstand.
In de 3e ronde is mijn achtervleugel kapot gereden door Tom Strating terwijl ik 2e was.
Daar gaat mijn race. Gelukkig heeft de rest van de groep veel problemen gehad en ben ik toch nog als 5e geëindigd.
Team maat Ronnie deed het wat beter. 1e!!!!!
The Flying Dutchmen staat nu 1e met 26 punten
Racing voor Holland is 2e met 14 punten
In het kampioenschap staan Ronnie en ik respectievelijk 2e en 1ste.
Ik hoop dat we het kunnen volhouden dit seizoen.
In ronde 17 ging R.Zigmantas me voorbij toen hij begon te boosten. Ik ging nog even door maar kreeg toch nog wear maar dit was geen probleem doordat ik in ronde 18 zou aan pitten. Hierdoor viel ik terug naar P3. De eigenlijke leiding want de nummers 1 en 2 hadden wear dus moeste op dezelfde strategie als mezelf staan. Na 22 ronden was dit het resultaat:
1
2
3
4
5
| S.Keymolen 1:07.253 1:06.615 1 R.Zigmantas 1.479 1.479 1:07.235 1:05.944 1 M.Motiekaitis 3.358 1.879 1:07.471 1:06.132 1 h.dunnink 4.390 1.031 1:08.948 1:07.346 0 M.Caeiro (9.714) 5.324 1:07.585 1:06.513 1 |
In ronde 34 werd ik weer voorbijgestoken door R.Zigmantas. Het gat was ondertussen nooit groter geworden dan 2 sec wat er dan ook op wijst dat alles heel dicht op elkaar zit en dat misschien een upgrade zich opdringt. Maar R.Zigmantas kwam weer binnen, waarschijnlijk een boost lap al was het niet zijn snelste ronde. Ik bleef weer iets langer buiten maar kreeg opnieuw wear. Ik bleef 2 rondjes langer buiten en uiteindelijk kwam ik net achter R.Zigmantas op de baan, wat te verwachten was na die 2 rondjes wear. Een ronde later (L39) reed ik opnieuw aan de kop.
Bij mijn 3 stopper was dit weer hetzelfde scenaria, R.Zigmantas ging me net voor zijn stop voorbij maar doordat ik iets langer buiten bleef kon ik misschien het verschil maken. Dat deed ik ook want ditmaal had ik geen wear en mijn driver, S. Serra, haalde 2 snelle ronden uit zijn wagen. Hierdoor had ik na de 3e en laatste stop zo'n 2 seconden voorsprong. Opnieuw kon ik geen echt gat slaan nogthans is mijn driver goed op concentratie en uithouding. Al mijn andere tegenstanders verloren seconden of meer. Hierdoor verwacht ik dat R.Zigmantas mijn sterkste tegestanders in het kampioenschap zal worden.
In ronde 62 kreeg Marius Motiekaitis weer problen met zijn engine wat or hem toch een teleurstelling moet zijn, zeker als je weet dat hij op dat moment op zo'n 12 seconden van mij reed.
Op het einde kwam R.Zigmantas nog opzetten maar hij strande op +0.552 van de overwinning!
De uitslag van de top-8:
1
2
3
4
5
6
7
8
| S.Keymolen 1:06.748 1:06.085 3 R.Zigmantas 0.551 0.551 1:06.770 1:05.944 3 M.Motiekaitis 21.445 20.894 1:07.548 1:06.096 3 M.Caeiro 39.705 18.259 1:08.101 1:06.513 3 A.Tonkünas 47.396 7.691 1:07.162 1:06.392 3 V.Nogtev 59.824 12.427 1:07.556 1:07.135 3 O.Silva 1:06.454 6.629 1:07.377 1:06.774 3 M.Yücel 1:14.630 8.176 1:07.643 1:06.863 3 |
Door mijn overwinning sta ik op 20 punten en heb ik 'al' een voorsprong van 7 punten op mijn teamy. Hierdoor staan we ook ruim op voorsprong (14 punten) in het team kampioenschap. Ik zie de toekomst van het team en mijn driver alvast heel goed. Ook ga ik even moeten nadenken of ik nu al upgrade of nog even wacht!
Verwijderd
Zoals jou hé, kwil ook zoveel punten als jou vorig seizoen!Joss schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 11:27:
Maak het maar lekker uitgebreid, Steven!Gefeliciteerd!
5 kan vanaf een bepaald ogenblik een te grote verandering teweeg brengen. Het is dan aan te raden om te werken met kleinere marges.Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:16:
Damn kan iemand mij vertellen hoe ik het bestep DQP(DRP) kan uitrekenen ? ik kom sinds ik speel nog niet eens boven de 85% en jullie hebben het allemaal over rekenen enzo ? maar ik snap het niet .. ik doe er meestal gewoon 5 bij of af en dan kijk ik wle wat voor effect het heeft
[ Voor 53% gewijzigd door nvidia op 12-07-2008 13:33 ]
Als je gegevens hebt (met dezelfde coureur) van eerdere seizoenen, kan je je DRP "uitrekenen". Maar iedereen begint in principe vanaf nul. Zoals in de guide staat uitgelegd, moet je gewoon starten met een spreiding van 50-75% van je punten, waarbij je (kleine tipVerwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 13:16:
Damn kan iemand mij vertellen hoe ik het bestep DQP(DRP) kan uitrekenen ? ik kom sinds ik speel nog niet eens boven de 85% en jullie hebben het allemaal over rekenen enzo ? maar ik snap het niet .. ik doe er meestal gewoon 5 bij of af en dan kijk ik wle wat voor effect het heeft
Verder, zoals nvidia zegt, kan 5 punten een te grote marge zijn, als je moet gaan finetunen om tot die 90, 95, 100% te komen.
Gebruik jij de methode die in de guide beschreven staatJoss schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 14:12:
[...]
Als je gegevens hebt (met dezelfde coureur) van eerdere seizoenen, kan je je DRP "uitrekenen". Maar iedereen begint in principe vanaf nul. Zoals in de guide staat uitgelegd, moet je gewoon starten met een spreiding van 50-75% van je punten, waarbij je (kleine tip) iets meer op topspeed zet dan de rest. Vervolgens doe je inderdaad wat jij al deed: 5 erbij, 5 eraf, wat is het effect? Let wel, er zit een random in van 3%. Dus als je DRP 2% omlaag gaat, wil dat niet zeggen dat hij slechter is.
Verder, zoals nvidia zegt, kan 5 punten een te grote marge zijn, als je moet gaan finetunen om tot die 90, 95, 100% te komen.
Over m'n eigen race ga ik maar niet al te veel vertellen
Ik niet, maar het is een redelijk methode om in 25 laps boven de 90% te komen. Nu geen opmerkingen van: "Oh, en je had maar 85% na de practice vorige race?"Dauthi schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 15:43:
[...]
Gebruik jij de methode die in de guide beschreven staat
klopt zit meestal tussen de 93 en 97%Joss schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 17:48:
[...]
Ik niet, maar het is een redelijk methode om in 25 laps boven de 90% te komen. Nu geen opmerkingen van: "Oh, en je had maar 85% na de practice vorige race?"Want met meer DRP punten is het wat lastiger (de verschillen zijn minder tot niet waarneembaar) dan de C4 rijders van max 300drp ofzo.
had vorige race een gelukje, circuit waar ik nooit op gereden had was mn eerste gok qua drp al 83%
Heb ook maar eens een account aangemaakt, en zit nu in de wacht totdat mijn account is geactiveerd(heb de account gisteren gemaakt). Wilde alvast wat huiswerk gaan doen om de meeste beginnersfouten te skippen... maar op de site van F1time kan ik eigenlijk niets vooralsnog... Heb de openingspost alvast doorgelezen... en gekeken of er iemand op mIRC was..(niet dus;P).
Mocht iemand zin hebben om wel alvast wat dingen over het spelletje uit te leggen op mIRC dan is dat zeer welkom:P. Ik kon nergens een soort van rules(zie hattrick) vinden of guide(utopia) oid waaruit ik iets meer te weten kan komen... heb nu echt geen idee wat/waar/wanneer in het spel. En dat is wel leuk om alvast een beetje over na te denken, zal in het begin waarschijnlijk 417 keuzes moeten maken en at random kan best grappig zijn, maar heeft ook zo z'n nadelen
Dus iemand die op mIRC mij alvast wat kan toelichten graag:)
EDIT:
Ik zie net dat ik nu wel bij mijn team kan... dus mijn account is geactiveerd. Het ziet ernaaruit dat ik eerst een team moet zien te vinden?
[ Voor 7% gewijzigd door TheInsomniac op 13-07-2008 12:54 ]
Make it fool proof and someone will make a better fool.
Welkom en laat weten waar je bent ingedeeld, als je in de OP wilt!
Das vaag... Ik kon net wat andere menu-tjes zien en ook welke mechanics ik had, ik had alleen geen cent en ook geen league en kon volgens mij ook vrij weinig doen... Dus ik log ff uit en weer opnieuw in en nu heb weer geen account en heb weer dezelfde melding als eerst.Joss schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:00:
Nu je je account hebt kun je onder "Community" de Guide én de Rules vinden. Een team is niet noodzakelijk, maar wel handig (zie ook de openingspost van dit topic).
Welkom en laat weten waar je bent ingedeeld, als je in de OP wilt!
EDIT: Geloof dat er een klein bugje zit wat dat betreft. Als ik de community/chat open en dan weer op office klik krijg ik weer dezelfde info(lijkt het alsof ik een team heb), maar kan ik nog steeds niets...
[ Voor 14% gewijzigd door TheInsomniac op 13-07-2008 13:09 ]
Kijk dat zocht ik inderdaad... bedankt, dan kan ik me in ieder geval een beetje voorbereiden op wat me te wachten staat(hopelijk zometeen, verder ben ik helemaal niet ongeduldig hoor)Joss schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:15:
Klinkt raar... Je zou het op het bugforum kunnen melden, maar ik denk dat je gewoon nog geen office hebt.
Lees anders ondertussen even de Rules, Guide en OP.
De baas, die is er regelmatig maar wijst volgensmij geen offices meer toe.
De gamemaster, die is momenteel in een rally en zal ws. pas laat vanavond terug komen.
De enige overgebleven admin, die heeft vannacht om 4 uur voor het laatst ingelogd.
Kortom; je hebt nog geen office, maar je kan hem vandaag nog wel verwachten. Als dat niet lukt, wordt het pas dinsdag, omdat morgen de races zijn in de klasse waar je terecht komt. Als je vandaag je office nog krijgt, moet je dus wel zorgen dat je klaar bent voor je eerste race. Neem gewoon vandaag geen dure beslissingen, zoals je fabriek uitbreiden. Gewoon lekker rustig beginnen en dan komt alles vanzelf. Vragen stellen kan hier altijd nog, natuurlijk
Een beginners tip is iig, ga full staff op je mechanics, engineers en pitstop (ja 20 man op je pitstop)... je hebt ze nodigTheInsomniac schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:18:
[...]
Kijk dat zocht ik inderdaad... bedankt, dan kan ik me in ieder geval een beetje voorbereiden op wat me te wachten staat(hopelijk zometeen, verder ben ik helemaal niet ongeduldig hoor)
Verder is het belangrijk om te onthouden dat je tot de kwalificatie je auto kan repairen (als je 1 rondje qualy heb gereden neit meer)
En idd goed de guide door lezen en iig hier de OP. Newbie forum op F1time is ook handig om ff door te lezen...

Wel mooi na 1 jaar spelen zit ik in C1

had ik echt nooit verwacht toen ik er mee begon
Nu maar hopen dat een sterretje in het 2de jaar tot de mogelijkheden behoort.
Ik heb toch een hekel aan Zandvoort. Tweede keer dat ik er race en weer een slechte DRP (87%).
Wel een snelle auto, maar door niet in de top 8 gefinished een slechte balans. Geen kans om de auto te testen dus (vanwege de suppliers die ik gekozen heb).
Ik stop deze keer iets(!) later dan de vorige races. We zien wel wat ervan komt.
KWW: kiek'n wat't wordt.
Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool
Uhm, nee. Maar ik origineer (is dat Nederlands?) ook uit het oosten.
Ervan uitgaande dat jij uit het Oosten komt.
Assumptions are killing!
[ Voor 21% gewijzigd door robkamp op 14-07-2008 11:19 ]
Vrijdag zeker geen slechte race en duidelijk een strategisch voordeel op veel groepgenoten, waardoor een gebrek aan pitsnelheid goed te maken is.
Met een fantastische 1 stopper naar een 2e stek gereden en dus zeer content met ook een 2e plek overall nu. Nu dus rustig doorgaan en centjes verdienen (afkloppen dat alles goed blijft gaan...)
En komende week keer ik tijdelijk terug in de C2... met het team van Panther welteverstaan
Is er iemand die mijn account wil zitten. Zend me aub een PM.
Time: Start - 00:52:00 Temp.: 19°C Rain: 4 mm. | Time: 00:52:00 - 01:02:00 Temp.: 24°C Rain 3 mm. | Time: 01:02:00 - End Temp.: 28°C Rain: 2 mm. |
Om niet te veel info weg te geven qua banden was het voor mij een optie om ofwel voor een 1 of 2 stopper te gaan. Ik had ook eens gekeken naar de tijden in P/W met mijn naaste concurrenten ten opzichte van de andere races. Het verschil was aanzienlijk groter dan voorheen, nu ik een engine upgrade genomen heb. Mijn referentiepunten zijn vooral M.Motiekaitis en R.Zigmantas! Hierbij had M.Motiekaitis de P/W/Q al gereden en deze had zo'n 1,2 sec achter op de voorlopige polesitter. Na zelf alles goed uitgerekend te hebben, ook op basis van het weer koos ik voor een 2 stopper. Hopend op een mooie positie en zo bij de start een hoop tijd te winnen. Momenteel sta ik er goed voor (P1), met de mogelijkheid dat enkel R.Zigmantas nog onder mijn tijd duikt. Wie er dan nog onder gaat staat op 3 stopper of meer.
Wat mijn teamy betreft moet ik niet veel verwachten. Die is vergeten repairen dus die is uitgeschakeld voor de race. Ik hoop alvast op een mooie race, misschien een tripple. We'll see!
Verwijderd
Strategie zal lastig zijn, voor mij zijn de 2 meest voor de hand liggende strategieën net met wat tyre wear. Ik ga er vanuit dat de anderen daar meer last van hebben zelfs met tests, dus wellicht zien we mensen een extra stop maken of op een hardere band staan.
1 ding is zeker, ik ben 1 van de weinigen die (relatief makkelijk) een 1 stopper kan doen.
En toch geen verkeerde strategie met 25 sec. in/out.
Maar ben inmiddels de initial fase voorbij en in de negotiating fase, maar als je dan iets wijzigd in je aanbod... ga je dan weer terug naar de initial fase of kan je nog wijzigen in de negotiating fase...?
(dit aangezien in de enige bieder ben op een aantal kandidaten...)
Zo belachelijk weer, overal staat nog dat het pas kan met minder dan 13 races op het contract. Hierdoor ben ik dus vorig seizoen een goede designer misgelopen.Luuk_Luchtloper schreef op maandag 14 juli 2008 @ 22:11:
Ehm, ff hulpje... Ik ben gelukkig al in onderhandeling met CD en D (wist niet dat het nu al kon, maar maakt er nu dan maar meteen gebruik van)
Maar ben inmiddels de initial fase voorbij en in de negotiating fase, maar als je dan iets wijzigd in je aanbod... ga je dan weer terug naar de initial fase of kan je nog wijzigen in de negotiating fase...?
(dit aangezien in de enige bieder ben op een aantal kandidaten...)
Maargoed, ja, je kan wijzigen (met het penceeltje) zonder terug te vallen. Moet het wel een beter bod zijn.
Verwijderd

Zo, deze race geen fouten of rare dingen tot nu toe. Ik sta tot nu toe op een 15e plek op de grid, maar zou met m'n strategie naar voren moeten kunnen komen...
Aangezien de fouten in de eerste 2 races begint m'n seizoen nu echt....

Good luck to you all
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Verwijderd
80% DRP ..
Nu 2e Race 60% ,, snap het nog steeds niet helemaal .. wel 3e in 1e race
Probeerde een Engine power test te doen, maar ik werd doorgelinkt naar een setup/tuning test. Ik heb het al in het bug forum gemeld, waar blijkbaar nog en paar andere mensen hier ook last van hebben gehad.
Wat nu mijn vraag is: Hoe wordt dit opgelost? Wordt de bug gewoon verholpen en ben ik een test kwijt? Of wordt mijn test nog ongedaan gemaakt en kan ik hem weer opnieuw doen?
Iemand die ervaring heeft met dit soort problemen?
Verder trouwens een lekkere race gehad. We stonden in Singapore met een tempratuur van 40 graden. Ik stond op een 3 stopper hard band die perfect voor mij was. Iedere keer 2 rondjes wear voordat ik naar binnen ging, dus echt het maximale eruit gehaald. Veel mensen plofte een aantal bandjes en zelfs de nummer 2 kreeg in de op 1 na laatste ronde nog een klapband. Kon hem dus nog net op het nippertje inhalen waardoor ik tweede ben geworden! Ben dus erg tevreden
Volgende race een slechte drp en qua strategie zit ik ook net overal tussen in dus dat wordt nog een probleempje.. kiek'n wat't wordt.
Is die bandencalculator iets wat misschien gedeeld kan worden?Grrrrrene schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:35:
[...]
Ja, idd, 't veld ziet soms geel van de wear en rood van de blowsLeuk altijd, zo'n nieuw seizoen met nieuwe bandenkeuzes
Het lijkt erop dat m'n bandencalculator ook met m'n nieuwe wearfactor aardig accuraat werkt

Overigens sta ik er ronduit k*t voor. Ik probeerde in de Q nog wat DRP% te winnen, maar de laatste 2 rondjes ging DRP alleen maar omlaag. Daardoor zijn de rondjes die m'n snelste Q rondjes hadden moeten worden nu de sloomste

Mental note: als DRP voor Q al goed genoeg is (>95%): niet verder kloten tijdens Q...
Weinig meerwaardeGrrrrrene schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:10:
Nee, sorryDie heb ik met seizoenenlang data verzamelen gemaakt en hou ik dus graag voor mezelf
Ik denk trouwens dat het weinig meerwaarde heeft op de data opzich, behalve dat dit iets sneller werkt en kan intra- en extrapoleren
Overigens sta ik er ronduit k*t voor. Ik probeerde in de Q nog wat DRP% te winnen, maar de laatste 2 rondjes ging DRP alleen maar omlaag. Daardoor zijn de rondjes die m'n snelste Q rondjes hadden moeten worden nu de sloomste
Mental note: als DRP voor Q al goed genoeg is (>95%): niet verder kloten tijdens Q...

Je moet ook de eerste 2 rondjes van je Q kloten en de laatste 2 rondjes op zeker want dan ben je het lichtst
/me snapt niks van die bandendataGrrrrrene schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 16:10:
Nee, sorryDie heb ik met seizoenenlang data verzamelen gemaakt en hou ik dus graag voor mezelf
Ik denk trouwens dat het weinig meerwaarde heeft op de data opzich, behalve dat dit iets sneller werkt en kan intra- en extrapoleren
Ik snap dat je de data niet wilt delen, maar de rekenwijze valt misschien wel te delen?

Wat je moet doen is iedere race opschrijven wat je met je banden haalt. Heeft je teamgenoot andere banden? Prachtig, dan krijg je de data dubbel zo snel binnen. Is het het begin van het seizoen? Dan is de kans groot dat de rest nog met default banden rondrijdt, dus met 1.000/2.000/3.000/4.000 wearfactor. Dat kun je de eerste paar races redelijk goed aannemen. Daarna wordt het met veel wear zeer waarschijnlijk dat een manager een upgrade heeft doorgevoerd, maar 1.000 is niet te verbeteren, dus rijders met zo'n lage wear factor zullen het hele seizoen data opleveren.
Je weet vast wel hoe je de DRP van een ander uitrekent (anders ff creatief nadenken als je nog 's bij de stats van een manager kijkt), de temperaturen weet je ook, dus noteer dat en probeer daar logica uit te trekken.
Overigens een kloterace gehad. Q ging al k*t, vanaf p23 naar p6 opgeklommen (wat een geweldige prestatie, al zeg ik het zelf), maar toen ging m'n versnellingsbak kapot en zakte ik naar p11 af
WTF?1 Blocked by Bart Oudenampsen
1 Blocked by Bart Oudenampsen
[ Voor 22% gewijzigd door Grrrrrene op 15-07-2008 19:02 ]

Het was een mooi gevecht tussen Pappaioannou en mezelf, hij was sneller weg, stopte een rondje eerder bij de eerste stop en toen had ik hem al bijna te pakken. Net voor de tweede stop was het constant stuivertje wisselen, maar hij moest opnieuw een ronde eerder naar binnen en daarna ben ik er toch voor kunnen blijven. Met mn laatste boost laps een gaatje kunnen slaan want in de voorlaatste ronde ging m'n gearbox nog even raar doen.
Gelukkig had het geen invloed meer en kon ik een thuisoverwinning binnen slepen.
Verwijderd
Aha, mag ik dan even vermelden dat ik vrolijk voor je reed totdat m'n motor het nodig vond om vanaf ronde 40 er zo'n 4-5 seconden per ronde langer over te doenGrrrrrene schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 18:59:
Overigens een kloterace gehad. Q ging al k*t, vanaf p23 naar p6 opgeklommen (wat een geweldige prestatie, al zeg ik het zelf), maar toen ging m'n versnellingsbak kapot en zakte ik naar p11 af
[...]
WTF?8x geblockt in 1 rondje
Ksta nu 5e int kampioenschap, 9 punten achter de leider dus het ligt weer helemaal open
1,2 voor The Flying Dutchmen!

Ik snap dat ik geen gekke dingen moet doen... alleen lastig inschatten wat gek is....Joss schreef op zondag 13 juli 2008 @ 13:28:
Heb het even voor je gecheckt, er zijn 3 mensen die je een office kunnen toewijzen.
De baas, die is er regelmatig maar wijst volgensmij geen offices meer toe.
De gamemaster, die is momenteel in een rally en zal ws. pas laat vanavond terug komen.
De enige overgebleven admin, die heeft vannacht om 4 uur voor het laatst ingelogd.
Kortom; je hebt nog geen office, maar je kan hem vandaag nog wel verwachten. Als dat niet lukt, wordt het pas dinsdag, omdat morgen de races zijn in de klasse waar je terecht komt. Als je vandaag je office nog krijgt, moet je dus wel zorgen dat je klaar bent voor je eerste race. Neem gewoon vandaag geen dure beslissingen, zoals je fabriek uitbreiden. Gewoon lekker rustig beginnen en dan komt alles vanzelf. Vragen stellen kan hier altijd nog, natuurlijk
Heb als strategie voor het komende seizoen om volledig voor reliability te gaan, dus iig zorgen dat ik alle races uitrij, hierom ook low wear banden gekozen. En voor testen lijkt mij reliability een leuke om voor te gaan, power geloof ik voorlopig wel ff.
Ik heb dus sinds vandaag een office, dus ik moet alles nog instellen. Heb in ieder geval de tweakers livery geselecteerd, als goede begin
Qua testen vroeg ik me een aantal dingen af, betekend het aantal sterren bij R&D van een supplier hoe effectief tests zijn voor dat onderdeel? Is het gek om in de laagste klasse al voor 4 sterren tests te gaan? Of is testen sowieso buiten budget? (4 sterren was engine(meeste sterren R&D), reliability (strategie voor dit seizoen)).
Ik heb zoals geadviseerd 10 mechanics/10 engineers/20 pit crew in dienst nu.
Meer vragen zullen volgen...
EDIT:
Bij deze, ik snap helemaal niets van die DQP, ik wilde het de eerste keer alleen proberen, dus zonder hulp, kijken of ik er wat logica in vond... maar ik heb nog niets gezien:P
De instellingen van brakes/wings/gear box etc, daarbij lijkt het logisch om het meest rekening te houden met het meest tijdrovende segment, heb niet kunnen ontdekken of dat zo was. Krijg ernstig het gevoel dat DQP niet alleen door de verschillende instelling van de auto en 'instellingen' van de coureur te maken heeft, maar ook met de combinatie ervan....
Na 25 testrondjes ben ik niet boven de 52% gekomen, waarbij er een heel aantal veel snellere rondes waren met een stuk lagere DQP (ook met 13% DQP). Dus daar mis een klein beetje logica.
Had geen parcours plaatje, op wikipedia was het een bizar bochtig parcours. Dus lijkt mij snelle gearbox-timings, veel acceleratie, raceline, kerb use belangrijk en top snelheid niet zo. Maar kon daar 0 bevestiging voor vinden in de 'heilige' DQP als het goed heb begrepen.
[ Voor 21% gewijzigd door TheInsomniac op 15-07-2008 22:59 ]
5e gestart en nog een rondje 4e geweest. Uiteindelijk door een eerste stop naar de 14e gezakt.
Tweede stop lag ik weer 5e. Na de stop teruggevallen naar de 13e en uiteindelijk 6e geworden achter m'n teammie.
Al met al gaat "Racing for Holland" redelijk goed. De komende circuits heb ik al eens vaker bezocht (met een hogere DRP dan op Zandvoort).
Ik heb ook twee upgrades gedaan en het zal een stukkie sneller gaan nu.

Willem en Ronnie: look at my tail pipes.
Op een of andere manier gaat dit me wreken
Plaatje erin geplaatst
Plaatje kleiner gemaakt. Hij was wel errug groot!
[ Voor 11% gewijzigd door robkamp op 16-07-2008 13:47 ]
Bedankt voor de zeer zinvolle info, nooit bij stil gestaan dat ik info van mn concurrenten kan verzamelen.

/me gaat puzzelen met data
Stint 1: 23 laps (0-23) met Medium Dry tires geen problemen.
Stint 2: 23 laps (24-46) met Medium Dry tires geen problemen.
Stint 3: 23 laps (47-69) met Medium Dry tires: banden geven het in rondje 65 op en begonnen in lap 62 te slijten.. Temperatuur was constant 36C, en m'n boost laps zaten vóór lap 46 al. Ik kon dus ineens maar 19 rondjes rijden met exact dezelfde banden voordat ze op waren????

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
That's me with Panther account...
(en blocking op 0)

Je hebt tot je 2e pitstop in 31 graden gereden en 1 mm regen. En na je 2e stop ga je over op 36 graden en droog... Go figureAngeloonie schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:04:
Soms snap ik echt geen zak van F1 time...
Stint 1: 23 laps (0-23) met Medium Dry tires geen problemen.
Stint 2: 23 laps (24-46) met Medium Dry tires geen problemen.
Stint 3: 23 laps (47-69) met Medium Dry tires: banden geven het in rondje 65 op en begonnen in lap 62 te slijten.. Temperatuur was constant 36C, en m'n boost laps zaten vóór lap 46 al. Ik kon dus ineens maar 19 rondjes rijden met exact dezelfde banden voordat ze op waren????
Zo van P9 naar P14...
*kick*floffert schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 11:39:
Ik heb even een vraagje over een bug waar ik last van heb:
Probeerde een Engine power test te doen, maar ik werd doorgelinkt naar een setup/tuning test. Ik heb het al in het bug forum gemeld, waar blijkbaar nog en paar andere mensen hier ook last van hebben gehad.
Wat nu mijn vraag is: Hoe wordt dit opgelost? Wordt de bug gewoon verholpen en ben ik een test kwijt? Of wordt mijn test nog ongedaan gemaakt en kan ik hem weer opnieuw doen?
Iemand die ervaring heeft met dit soort problemen?
Verder trouwens een lekkere race gehad. We stonden in Singapore met een tempratuur van 40 graden. Ik stond op een 3 stopper hard band die perfect voor mij was. Iedere keer 2 rondjes wear voordat ik naar binnen ging, dus echt het maximale eruit gehaald. Veel mensen plofte een aantal bandjes en zelfs de nummer 2 kreeg in de op 1 na laatste ronde nog een klapband. Kon hem dus nog net op het nippertje inhalen waardoor ik tweede ben geworden! Ben dus erg tevreden
Volgende race een slechte drp en qua strategie zit ik ook net overal tussen in dus dat wordt nog een probleempje.. kiek'n wat't wordt.
Iemand die hiermee kan helpen? Ben namelijk nu nog aan het wachten om mijn kwalificatie te rijden.

@Robkamp, verwacht niet al te veel van Tom Strating, want ik ben vergeten te repareren, en denk niet dat hij ver komt met 0% brakes en 0% hydraulics
[ Voor 18% gewijzigd door Dikkie op 16-07-2008 09:30 ]
Ik vrees dat je vragen een beetje ondergesneeuwd zijn, dus bij deze.
Dus je koopt hoge reliability in en gaat vervolgens toch op reliability testen? Laat ik dit dan toch maar afradenIk snap dat ik geen gekke dingen moet doen... alleen lastig inschatten wat gek is....
Heb als strategie voor het komende seizoen om volledig voor reliability te gaan, dus iig zorgen dat ik alle races uitrij, hierom ook low wear banden gekozen. En voor testen lijkt mij reliability een leuke om voor te gaan, power geloof ik voorlopig wel ff.
Ja, die livery is een pluspuntje waardIk heb dus sinds vandaag een office, dus ik moet alles nog instellen. Heb in ieder geval de tweakers livery geselecteerd, als goede begin.
Klopt, dat geeft aan hoe effectief het is om te testen op dat onderdeel. Het is niet zozeer gek om in de laagste klasse een hoge ranking test te doen, maar je moet wel kijken of het zinvol is. Als je al iedere race op het podium rijdt, wil je dan nog wel erg dure tests doen, of liever de iets goedkopere?Qua testen vroeg ik me een aantal dingen af, betekend het aantal sterren bij R&D van een supplier hoe effectief tests zijn voor dat onderdeel? Is het gek om in de laagste klasse al voor 4 sterren tests te gaan? Of is testen sowieso buiten budget? (4 sterren was engine(meeste sterren R&D), reliability (strategie voor dit seizoen)).
Goedzo, houd hun progressie in de gaten! Er zitten altijd mannekes bij die maar niets willen leren, die moet je eigenlijk na hun proefperiode weer weg laten vloeienIk heb zoals geadviseerd 10 mechanics/10 engineers/20 pit crew in dienst nu.
Nee toch?!Meer vragen zullen volgen...
Er zit weinig echte logica meer in. Vroeger konden we een circuit als Monza of Monaco een goede start maken met de DRP, kijkende naar de karakteristieken van die baan. Je kan echt niet (zonde rheel veel geluk) een 90% drp "schatten". Je zult met trial and error (punten erbij, checken wat de drp doet, punten eraf, checken wat de drp doet, etc etc) achter een goede (>85%, later constant >90%) drp moeten komen.Bij deze, ik snap helemaal niets van die DQP, ik wilde het de eerste keer alleen proberen, dus zonder hulp, kijken of ik er wat logica in vond... maar ik heb nog niets gezien:P
Of dat logisch is? Misschien, misschien niet. Soms verlies je daardoor juist heel veel op andere secties. DRP (DQP bestaat al een tijdje niet meer) staat volledig los van de setup. Het hangt alleen van de naam van het circuit en je coureur af (ik zeg "de naam" omdat als ik gewoon "het circuit" zeg, je misschien toch gaat denken dat je iets met die baangegevens kan doenDe instellingen van brakes/wings/gear box etc, daarbij lijkt het logisch om het meest rekening te houden met het meest tijdrovende segment, heb niet kunnen ontdekken of dat zo was. Krijg ernstig het gevoel dat DQP niet alleen door de verschillende instelling van de auto en 'instellingen' van de coureur te maken heeft, maar ook met de combinatie ervan....
Je verandert, als het goed is, tussentijds ook constant de setup. Bovendien is je coureur geen god, zeker de standaard coureurs missen nogal wat "concentratie", wat de skill is om constante rondjes te rijden. Je coureur geeft ook een indicatie hoe goed zijn rondje was, het andere commentaar (understeer/oversteer/need more grip/need more wing), mag je over het hoofd zien.Na 25 testrondjes ben ik niet boven de 52% gekomen, waarbij er een heel aantal veel snellere rondes waren met een stuk lagere DQP (ook met 13% DQP). Dus daar mis een klein beetje logica.
Zoals ik eerder zei; vroeger kon je er nog wel iets mee. We hebben toen echter een bug zien verschijnen die alle exacte data van elk circuit zichtbaar maakte op de site. Toen zijn alle karakteristieken van de circuits drastisch aangepast, waardoor je nu eigenlijk vrij weinig meer kan met de "plaatjes".Had geen parcours plaatje, op wikipedia was het een bizar bochtig parcours. Dus lijkt mij snelle gearbox-timings, veel acceleratie, raceline, kerb use belangrijk en top snelheid niet zo. Maar kon daar 0 bevestiging voor vinden in de 'heilige' DQP als het goed heb begrepen.
Ik heb de vorige race hetzelfde gehad, maar de eerste race gewoon kunnen powertesten. Ik neem aan dat het een bug is die random voorkomt. Ik zou niet gaan zitten wachten want zo snel is Tadas toch niet. Helaas is het een game waar je af en toe het nadeel van een bug op de koop toe moet nemen, volgens mij zitten er zelfs nog managers te wachten op hun prijzengeld voor het TC van drie seizoenen terug.floffert schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 06:18:
[...]
*kick*
Iemand die hiermee kan helpen? Ben namelijk nu nog aan het wachten om mijn kwalificatie te rijden.
Overigens ondanks de test bug een fantastische seizoenstart voor mij, na drie races 1x op elk treetjes van het podium gestaan. Sta dus netjes aan kop met 10 punten voorsprong op de nummers 2&3, dat zijn bovendien ook nog eens Toyota's dus het verschil met hen zou door testen alleen maar groter moeten worden.
Ok heb toenet maar gewoon mijn Q gedaan met een lelijke drp van 87%. Kon er niet meer uithalen dit keer. Sta nu zesde bij de start, maar ik denk wel dat ik (iets) zwaarder ben dan de rest en de mensen voor mij staan zeeeeeeeeer dichtbij. Hopelijk kan het weer een podiumpje worden, maar ik ben er niet zo zeker vanSempy schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:05:
[...]
Ik heb de vorige race hetzelfde gehad, maar de eerste race gewoon kunnen powertesten. Ik neem aan dat het een bug is die random voorkomt. Ik zou niet gaan zitten wachten want zo snel is Tadas toch niet. Helaas is het een game waar je af en toe het nadeel van een bug op de koop toe moet nemen, volgens mij zitten er zelfs nog managers te wachten op hun prijzengeld voor het TC van drie seizoenen terug.
Overigens ondanks de test bug een fantastische seizoenstart voor mij, na drie races 1x op elk treetjes van het podium gestaan. Sta dus netjes aan kop met 10 punten voorsprong op de nummers 2&3, dat zijn bovendien ook nog eens Toyota's dus het verschil met hen zou door testen alleen maar groter moeten worden.
Ik denk dat m'n cuptegenstander zich even achter de oren krabt, na een 23e en 22e plek ineens naar 9... Dit had ie niet verwacht denk ik..
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Ondertussen had ik al zo'n 2 sec voorsprong op een 1 stopper en 2 stopper. Na mijn 2e stop was dit al uitgelopen tot bijna 10 sec. Tot in de 52e ronde ik problemen kreeg met mijn engine. Met nog 9 ronden te gaan en met een verlies van 2 sec per ronde kom je tekort. Dat dit ik ook, maar niet op de P2 van dat moment want deze kreeg hydraulische problemen. Een geluk of toch niet?
Toch niet zou blijken want de 3e hond ging lopen met de 10 punten. M.Motiekaitis won de race met 4 sec voorsprong op op mezelf.
Conclusie: was perfecte strategie voor me mits je geen engine problemen krijgt. Toch nog 8 punten op zak dus al bij al een tevreden! Het blijkt nog maar eens dat ik de beste wagen in mijn rangen heb dus ik zie het vervolg van het seizoen positief in.
Jammer dat er niet wat meer Ferrari's zijn, nu zijn er niet zoveel mensen in te halen in de stand
Dat doe ik telkens, als ik op zn profiel ben klik op die enveloppe die links onder zn persoonlijke gegevens staat.Grrrrrene schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:22:
ff JP zoeken met de usersearch en vanuit z'n profiel een bericht sturen
Community -> Contact Us.Wes46 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:08:
Ik wil een berichtje sturen naar Jon Payton dat Leander mijn account overneemt voor race 5 & 6 want dan ben ik met vakantie. Alleen kan ik niet invullen naar wie de mail toegestuurd moet worden
To: Gamemasters.
Dat werkt al een tijdje niet meer, je moet bij het samenstellen van een bericht zoeken naar Payton (of Jon, maar daar zijn der wat veel van) en dan het mailtje sturenWes46 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:53:
[...]
Dat doe ik telkens, als ik op zn profiel ben klik op die enveloppe die links onder zn persoonlijke gegevens staat.
Verwijderd
Verder ben ik te langzaam, ik wilde vroeg upgraden, wat ik volle bak gedaan heb (2*motor, 2*GB), maar een GB failure en nu 2 keer een prut DRP helpen niet. Ik kan nog in detail gaan maar dat laat ik wel zitten.
Ik ga deze race met 88% DRP en koud weer proberen de Cup door te komen (yeah right), en vanaf volgende week ga ik op budget-mode. Dan kijk ik wel of ik de laatste 4 races skip of niet.
Fuji, de DRP killerVerwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 22:50:
Ik heb het zo'n beetje wel gehad, ik zat weer te klooien met de DRP, nu zelfs niet aan de 90% gekomen.![]()
Verder ben ik te langzaam, ik wilde vroeg upgraden, wat ik volle bak gedaan heb (2*motor, 2*GB), maar een GB failure en nu 2 keer een prut DRP helpen niet. Ik kan nog in detail gaan maar dat laat ik wel zitten.
Ik ga deze race met 88% DRP en koud weer proberen de Cup door te komen (yeah right), en vanaf volgende week ga ik op budget-mode. Dan kijk ik wel of ik de laatste 4 races skip of niet.
Voorlopig beleef ik niet echt veel plezier in C1, ook omdat ik gewoon veel te langzaam ben en daardoor niet echt gemotiveerd om het onderste uit de kan te halen.
Die DRP fix van begin dit seizoen heeft me aan het denken gezet. Zo'n beetje alle coureurs liepen hierdoor 10 DRP op mijn coureur in, omdat de mijne tegen zijn limiet aan zat. Nu is hij op z'n limiet en heeft hem behouden geen nut meer. Morgenavond zal er dus zo'n 13 miljoen van mijn bankrekening verdwijnen en komt mijn nieuwe coureur voor 47 races erin.
De afkoopsom is groot, dus qua geld maak ik nieteens zo heel veel winst (iets van 2.5M) en dat is er vanuit gaande dat deze nieuwe coureur dezelfde resultaten kan rijden... Helaas wel dus eerder dan verwacht dat ik iedere race "vanaf 0" begin met de DRP en niet meer de voorsprong die ik de laatste tijd had. Voordelen zitten hem dus ook ergens anders in. Met name de progressie die deze coureur kan boeken heeft mij doen besluiten hem te contracteren. Door dat nu al te doen kan hij alvast 13 racejes aan mij wennen en ontwikkelen.
Nu nog hopen dat deze coureur toch goed genoeg is om mij in de C1 te houden, vanaf Buenos Aires zullen we het zien!
Vanmiddag zal ik dan eens de practice starten, ik heb hiermee nu gewacht omdat ik bang was dat die bug weer zou verschijnen dat de coureur meteen start na de markets
Dus heb ik besloten deze grap nog maar een keer uit te voor de komende race en weer op de limiet te gaan van m'n bandjes... Maar sta wel extreem goed op de grid nu
Vanavond die van Panther eens doen...
De financiele afgrond nadert met rasse schreden, maar ik wil er in ieder geval nog een leuk seizoen van maken. Ik ga van 253 DRP naar 370, kan ik ook gelijk zien hoeveel dat nu in snelheid zal schelen.
Hoeveel betaal je, als ik vragen mag?Requiem19 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:46:
Hiephiephoera, nieuwe driver gecontracteerd.
De financiele afgrond nadert met rasse schreden, maar ik wil er in ieder geval nog een leuk seizoen van maken. Ik ga van 253 DRP naar 370, kan ik ook gelijk zien hoeveel dat nu in snelheid zal schelen.
Da's niet eens duur...
Verbeterde CD en D voor minder geld
Ik denk dat het feit wel meespeelt dat iedereen nogsteeds denkt (aangezien het ook overal staat) dat de CD/D markets pas na race 4 beginnen.Dauthi schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:46:
woohoo killer gemaakt op de CD en D markt dat dat nog mogelijk is
Verbeterde CD en D voor minder geld
Jup, maar ik heb nu ook net iets mindere C/CD voor 1,2 mln minder...Joss schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:01:
[...]
Ik denk dat het feit wel meespeelt dat iedereen nogsteeds denkt (aangezien het ook overal staat) dat de CD/D markets pas na race 4 beginnen.
Edit: wel totaal hè, dus C + CD...
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 17-07-2008 15:17 ]
Pft, had ik het vorig seizoen ook maar geweten dat de markets eerder begonnen, der was maar 1 bieding op een goede designer... Toen ik kwam was de beste een 76 designer en 6 biedingenLuuk_Luchtloper schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:12:
[...]
Jup, maar ik heb nu ook net iets mindere C/CD voor 1,2 mln minder...

Edit: DRP viel deze keer wel mee, 95% na 20 laps
[ Voor 6% gewijzigd door Joss op 17-07-2008 13:41 ]
Wat eigenlijk wel intressant is om te melden is het feit dat ik na zo'n 130km op harde band al wear kreeg bij 15 graden. Oke mijn drp is niet zo geweldig (iets van 88) maar toch de pirelli bandjes zijn qua wear echt erger geworden dan vorig seizoen..
Gestart op een mooie 2e stek op weinig achterstand. Uiteindelijk door langer op de baan te blijven (10 ronden), het gat kunnen toerijden en uitbouwen en niet meer af te staan. De perfecte strategie dus!!
Wat me opviel was dat hij aan het negocieren was met een driver voor één seizoen (in C4)

Zoals verwacht doe ik het niet zo goed in C4. Ik ben dingen aan het uitproberen (want ja... zelfs als je 12e wordt ga je naar C3). Steeds minder mensen doen mee aan de race. Het geld begint al aardig omhoog te gaan.
Ook heb ik aal een designer en co-manager van 81 rating voor 1.1 miljoen gecontracteerd voor 51 seizoenen. Ik ben nog op zoek naar een driver, maar ik denk dat ik voor goedkoop ga
Die optie voor 51 seizoenen moet ik gemist hebben!Kroketje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:30:
Ook heb ik aal een designer en co-manager van 81 rating voor 1.1 miljoen gecontracteerd voor 51 seizoenen. Ik ben nog op zoek naar een driver, maar ik denk dat ik voor goedkoop ga.
Na een beroerde Practice, waarin de DRP niet hoger kreeg dan 73%, belande ik op de 3e plek na de Q. Ik ben er nu denk ik achter waarom mn DRP zo laag is en ga de volgende practice iets anders insteken, kijken of dat een hogere DRP oplevert.
De race begon naar verwachting: iedereen bleef een beetje op dezelfde positie hangen, maar al snel bleek dat een aantal mensen toch het warme weer weer verkeerd hadden ingeschat. Dit leverde de nodig wear en explodes op
Verwijderd
WTF!?!?!? Ze hebben toch een minimum salaris??? Je zou geen designer van meer dan 50 moeten kunnen krijgen voor die schamele 1.1MKroketje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:30:
Ook heb ik aal een designer en co-manager van 81 rating voor 1.1 miljoen gecontracteerd
Overigens, voor C4 maximaal 50 wat mij betreft. Hoog zat.
Tot mijn stomme verbazing ben nog 5e geworden ook in mijn race... Maakt het spel gelijk een stuk leukerJoss schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:50:
[...]
Er zit weinig echte logica meer in. Vroeger konden we een circuit als Monza of Monaco een goede start maken met de DRP, kijkende naar de karakteristieken van die baan. Je kan echt niet (zonde rheel veel geluk) een 90% drp "schatten". Je zult met trial and error (punten erbij, checken wat de drp doet, punten eraf, checken wat de drp doet, etc etc) achter een goede (>85%, later constant >90%) drp moeten komen.
Deze practice ging al wel een stuk beter, zit nu op 75% DRP, met 1 nadeel heb nu een bult punten over. Had namelijk verwacht dat wanneer je redelijk percentages heb gevonden, je de overige punten volgens die percentages moest verdelen en dat je dan hetzelfde percentage zou hebben... Dropte van 75% naar 57%... dus tjsa... Toen maar voor de 75% DRP gegaan maar heb nu 22% punten over. Beetje jammer. We zullen wel zien wat het word. Overigens slijten onderdelen ziek snel....
Toch ook nog een klein vraagje.
Hoe kun je zien wie er in je competitie al een team heeft, en wie niet? Volgens mij verdien je best veel in het begin, dus kan ik die 5 mil ook wel missen, maar dan wil ik wel ff een teamgenoot uitzoeken, als er uberhaubt een actieve is die er nog geeneen heeft.
[ Voor 11% gewijzigd door TheInsomniac op 17-07-2008 22:05 ]
Ze accepteren minder dan hun vraagprijs, hoeveel daaronder weet ik echter niet...Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:36:
[...]
WTF!?!?!? Ze hebben toch een minimum salaris??? Je zou geen designer van meer dan 50 moeten kunnen krijgen voor die schamele 1.1M![]()
Overigens, voor C4 maximaal 50 wat mij betreft. Hoog zat.
Mooie uitlaat, jammer dat ik hem niet zo goed kan bekijken. Ik sta alweer voor je.robkamp schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:41:
Ik heb ook twee upgrades gedaan en het zal een stukkie sneller gaan nu.
Willem en Ronnie: look at my tail pipes.
Op een of andere manier gaat dit me wrekenheb ik het gevoel

Baby zitten gaat goed, goede drp gevonden.
Helaas kan ik dat niet voor mezelf zeggen.
Kijken wat het wordt, voorlopig een 1,2 voor The Flying Dutchmen bij de start, hopelijk eindigen we ook zo.

Verwijderd
Nou als dat niet officieel een bug is ga ik er maar gebruik van maken. Kost me 2 negotiating fases maar dat kan ik nu dan wel hebben.Joss schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 22:16:
[...]
Ze accepteren minder dan hun vraagprijs, hoeveel daaronder weet ik echter niet...
Edit: Overigens, standaardprijs voor 81: 1,472M. Te reduceren tot: 1,1M (ongeveer, of minder). = 75% van min. vraagprijs...Ik gok dat je dit voor elke des./CD kunt halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 00:30 ]

alhoewel, hoppatee.. ben sinds gistermiddag

Kijken of ik me vandaag nog op de grid kan kwakken.....
zo eerst maar weer eens

Good luck to you all!!
Dit topic is gesloten.