Zeg, weet iemand de regels wat betreft vloeken op dit forum?
Hoe zo, liep het niet volgens plan?Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:44:
Zeg, weet iemand de regels wat betreft vloeken op dit forum?
Verwijderd
Ja dat wel, maar even om aan te geven dat het kut ging vraag ik het hier ook. 
Nee Willem, gearbox in ronde 7. Kon wel doorrijden tot 21e.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 19:01 ]
Aaargh aan de kant Rob!
Dat mijn rijder niet kan starten betekent nog niet dat je mij de hele race moet gaan blokken!
Dat mijn rijder niet kan starten betekent nog niet dat je mij de hele race moet gaan blokken!
Da's waar ookZenit schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:22:
[...]
Of tussentijds een nieuwe driver aantrekken, of is dat geen optie?
Hmm, P17 in de eerste race![]()
Mn bandjes zijn momenteel het zorgenkindje aan mijn wagen, ik moet snel die wear verlagen
Er wordt niet zo streng gemod hier, dus ga je gangVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:57:
Ja dat wel, maar even om aan te geven dat het kut ging vraag ik het hier ook.
Bij mij ging het allemaal boven verwachting. Gestart vanaf P11, vanaf lap 5 moeten missen tot lap 24 ofzo, net na m'n eerste pitstop. Daardoor gemist wat alle mensen om me heen zouden doen, maar schijnbaar een hoop 3 stoppers en een hoop gewoon eraf gereden op snelheid.
Langzaam mijn weg naar boven begonnen, waar ik al blij was dat ik 8e reed, kwamen er nog wat toetjes van mensen die naar binnen gingen en ik doorschoof naar een onwaarschijnlijke P4 in mijn debuut
Hoe het seizoen zich verder zal ontvouwen blijft nog een raadsel, het zit allemaal best dicht op elkaar. Ik steek de vlag nog niet uit, maar lijfsbehoud is nu al heel dicht bij
Met een 2e plek op de grid uiteindelijk een mooie 1ste plek gehaald door een goede strategie. Mijn eerste! (winst bedoel ik)
De race was erg heet (47 graden) en nat en met de banden was het een gok, maar uiteindelijk met 3 ronden wear als winnaar over de streep gekomen. Een beter begin had ik me dus niet kunnen wensen.
Suppliers zijn uiteindelijk geworden: Peugeot/Renault/Michelin. Kost wat, maar dat moet te doen zijn dit seizoen.
/me Jopster gaat de race nog eens bekijken...
@onderbuur: Singapore net gehad. Niet normaal die temperaturen.
De race was erg heet (47 graden) en nat en met de banden was het een gok, maar uiteindelijk met 3 ronden wear als winnaar over de streep gekomen. Een beter begin had ik me dus niet kunnen wensen.
Suppliers zijn uiteindelijk geworden: Peugeot/Renault/Michelin. Kost wat, maar dat moet te doen zijn dit seizoen.
/me Jopster gaat de race nog eens bekijken...
@onderbuur: Singapore net gehad. Niet normaal die temperaturen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jopster op 08-07-2008 20:34 ]
Verwijderd
Ook geen degelijke drp kunnen vinden voor race 2. Echt prut. Kerb veranderde amper over een bereik van 25 punten, en op Singapore is dat heel veel. Verder leek alles te verslechteren, wat ik ook deed. Resultaat: XX%.
Hoezo,The_DoubleU schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:09:
Aaargh aan de kant Rob!
In rondje zeven ben ik toch netjes aan de kant gegaan.
Gefeliciteerd met je eerste overwinning.
Dank, ben uitgekomen op een DRP van 94. Het heeft geholpen dus!!!Joss schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:39:
[...]
Wel de punten verdelen, op percentage van het totaal.
De eerste race zit erop, en waarbij ik de vorige seizoenen altijd slow start nu gelijk een tweede plek in zowel Q als race! Nr 1 was te snel, aangezien de Toyota-engine gewoon nog ff te veel power heeft. Ondanks dat ik geen ervaring had met medium wear en 32c, toch een goede inschatting gemaakt en slechts een rondje met wear gereden.
zo, mijn eerste race in C3. Ging boven verwachting goed, 13e 
Ik dacht dat ik na elke race een nieuwe optie voor een sponsor zou krijgen, maar ik heb nu geen nieuwe. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Overigens... in mijn groep (C3G13) zijn er wel erg veel mensen met peugeot/Renault/Goodyear
Is het in de andere groepen (en classes) ook zo erg dat veel mensen (ongeveer) hetzelfde pakket hebben gekozen?
Ik dacht dat ik na elke race een nieuwe optie voor een sponsor zou krijgen, maar ik heb nu geen nieuwe. Kan iemand mij hier iets meer over vertellen?
Overigens... in mijn groep (C3G13) zijn er wel erg veel mensen met peugeot/Renault/Goodyear

Is het in de andere groepen (en classes) ook zo erg dat veel mensen (ongeveer) hetzelfde pakket hebben gekozen?
Grrr, die conti's zijn toch echt een flinke slag langzamer dan de michelins... en nu blijkt ongeveer m'n hele groep te zwemmen in het geld en te kiezen voor de michelins ofzo... 
En de GB verschillen zijn volgens mij eerder verminderd...
Verschil tussen de Ford (1 manager) en de Peugeot (rest) is ook flink, dus die kerel heeft de 1e paar races voordeel, maar zal daarna wel rustig terugzakken...
Maw: Best netjes, ben de beste manager met B-suppliers
Daarnaast erg jammer om te zien dat de Tadas fix m'n DRP net zo vernaggeld dat ik 2 ronden teveel in de wear rijd en ook net nog even in de laatste ronde dus P4 weggeef
En de GB verschillen zijn volgens mij eerder verminderd...
Verschil tussen de Ford (1 manager) en de Peugeot (rest) is ook flink, dus die kerel heeft de 1e paar races voordeel, maar zal daarna wel rustig terugzakken...
Maw: Best netjes, ben de beste manager met B-suppliers
Daarnaast erg jammer om te zien dat de Tadas fix m'n DRP net zo vernaggeld dat ik 2 ronden teveel in de wear rijd en ook net nog even in de laatste ronde dus P4 weggeef
Hoeveelste ben je nu geworden dan? 
Edit: zie het al, laatste zin
Edit: zie het al, laatste zin
[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 08-07-2008 22:21 ]
P5 dus...
Rondje zeven al. Dat verbaasde me een beetje.robkamp schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 20:45:
[...]
Hoezo,
In rondje zeven ben ik toch netjes aan de kant gegaan.
Gefeliciteerd met je eerste overwinning.
Ik ben ook zeer verrast door je leveranciers. Je gaat er inderdaad voor, ik hoop dat je wat geld kunt verdienen dit seizoen. Met 0M in C2 komen is ook geen pretje.
Edit:
Ja mijn race verslag vergeten.
Stond op pole maar had een slechte start, dus lag 2e achter Rob Kamp. Die ging nog al erg vroeg in de pits en zo kon ik een beetje snelheid maken. Ook wel nodig want ik deed een 3 stopper. Gelukkig doen de goodyear het prima in de regen en stond ik na mijn eerste pitstop nog steeds eerste. En die positie heb ik dan ook niet meer afgegeven.
Maar nu moet ik zeggen wat een saaie groep is C3-G12
Van de 30 mensen hebben er 28 mensen mee gedaan.
We hebben maar liefst 6 teams!
1 Forum thread met 15 replies, waarvan het meredeel door Tweakers.

[ Voor 40% gewijzigd door The_DoubleU op 08-07-2008 22:29 ]
Zo dat was redelijk semi-zuur..
lag ik in ene aan het einde van de race (laatste 15 rondjes) aan kop! en toen plofte mn tyres... das jammer...
6de geworden, erg keurig imo!
lag ik in ene aan het einde van de race (laatste 15 rondjes) aan kop! en toen plofte mn tyres... das jammer...
6de geworden, erg keurig imo!
Hehehe, toep over...The_DoubleU schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:21:
[...]Maar nu moet ik zeggen wat een saaie groep is C3-G12
Van de 30 mensen hebben er 28 mensen mee gedaan.
We hebben maar liefst 6 teams!
1 Forum thread met 15 replies, waarvan het meredeel door Tweakers.
26 actief, 25 in de 1e race aanwezig
Dan wel weer 8 teams, maar ook 1 thread met 13 replies (van 4 groepsleden inc. mezelf)
Ik mis C2G3 nu al!
Heel mooie race gereden. Ik had me gequalificeerd op P6 met een verschrikkelijke DRP (90%). Ik heb nog een gokje gewaagd en het heeft geholpen want me DRPP was 92%. Niet heel veel verschil maar toch. Nu het vervolg van mijn race:
Bij de start van mijn race maakte ik onmiddelijk een goede beurt, onmiddelijk 2 plaatsen winst en P4 maar even later werd ik weer ingehaald door D. Jones en mijn teamy M. Caeiro. Daar heb ik wel een eitje mee te pellen want hij heeft me welgeteld 8 maal geblokt
. Dit kan toch niet!! Dit wordt dan ook een boze PM
!!!!
Maar het bleek dat velen een vroege stop maakten (34°C gedurende eerste 36 minuten), zo kwam ik in de 11e ronde op P2 te liggen wat me al vol verwondering bracht maar het werd nog beter toen ik in de 17e ronde de leiding overnam van A. Tonkūnas! Dit was wel van korte duur want 1 ronde later moest ik pitten.
Ik kwam terug op de baan en nam plaats 5 in.Twee ronden later was dit al P3 en nog eens 3 ronden later P2. In ronde 32 ging ik A. Tonkūnas opnieuw voorbij maar 3 ronden later moest ik dan ook weer de pit in. Toch had hij iets sneller gepit en kwam hij voor mij op de baan. Maar vanaf dan was ik niet meer te houden. In ronde 44 nam ik de definitieve leiding over en met nog 27 ronden te gaan kwam de overwinning niet meer in het gedrang. Een mooie race waarbij mijn teamy in extremis nog 2e werd toen A. Tonkūnas problemen kreeg met zijn engine en per ronde 10 seconden verloor.
Conclusie: een mooie race, ondanks een slechte DRPP waarin veel potentieel zit naar het einde van het seizoen. Ik heb wel eens gekeken naar de suppliers in onze groep en het valt me op dat bijna iedereen als engine, Peugeot genomen heeft. Gearbox is zowat 50-50 voor Renault en Hewland. Weliswaar heeft de Top 3 alsook A. Tonkūnas die in extremis podium miste, een Renault. Wat wijst dat de verschillen klein zullen blijven en de juiste keuzes cruciaal zullen worden. Wat de banden betreft lijkt iedereen het erover eens te zijn, Michelin is de band die iedereen een goede positie moet opbrengen.
Bij de start van mijn race maakte ik onmiddelijk een goede beurt, onmiddelijk 2 plaatsen winst en P4 maar even later werd ik weer ingehaald door D. Jones en mijn teamy M. Caeiro. Daar heb ik wel een eitje mee te pellen want hij heeft me welgeteld 8 maal geblokt

Maar het bleek dat velen een vroege stop maakten (34°C gedurende eerste 36 minuten), zo kwam ik in de 11e ronde op P2 te liggen wat me al vol verwondering bracht maar het werd nog beter toen ik in de 17e ronde de leiding overnam van A. Tonkūnas! Dit was wel van korte duur want 1 ronde later moest ik pitten.
Ik kwam terug op de baan en nam plaats 5 in.Twee ronden later was dit al P3 en nog eens 3 ronden later P2. In ronde 32 ging ik A. Tonkūnas opnieuw voorbij maar 3 ronden later moest ik dan ook weer de pit in. Toch had hij iets sneller gepit en kwam hij voor mij op de baan. Maar vanaf dan was ik niet meer te houden. In ronde 44 nam ik de definitieve leiding over en met nog 27 ronden te gaan kwam de overwinning niet meer in het gedrang. Een mooie race waarbij mijn teamy in extremis nog 2e werd toen A. Tonkūnas problemen kreeg met zijn engine en per ronde 10 seconden verloor.
Conclusie: een mooie race, ondanks een slechte DRPP waarin veel potentieel zit naar het einde van het seizoen. Ik heb wel eens gekeken naar de suppliers in onze groep en het valt me op dat bijna iedereen als engine, Peugeot genomen heeft. Gearbox is zowat 50-50 voor Renault en Hewland. Weliswaar heeft de Top 3 alsook A. Tonkūnas die in extremis podium miste, een Renault. Wat wijst dat de verschillen klein zullen blijven en de juiste keuzes cruciaal zullen worden. Wat de banden betreft lijkt iedereen het erover eens te zijn, Michelin is de band die iedereen een goede positie moet opbrengen.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Mooie race. Ik had een waardeloze DRP ook (89%) en stond na de Q op P16
Mijn teamie had het iets beter gedaan en stond op P11.
In de race bleek al snel wat we dachten, een hoop voor ons gingen voor een 3-stopper waardoor er wel wat plaatsen te winnen moesten zijn.
Uiteindelijk werd het nog (veel) beter dan verwacht, teamie eindigde op P2 (zijn eerste podium in C3, feli
) en met mn laatste boostlaps net voor het einde kon ik er nog een P3 uitslepen. Beloofd dus veel voor de rest van het seizoen.
Van P16 naar P3, ik voel me een beetje de Barichello van C3G6 nu

In de race bleek al snel wat we dachten, een hoop voor ons gingen voor een 3-stopper waardoor er wel wat plaatsen te winnen moesten zijn.
Uiteindelijk werd het nog (veel) beter dan verwacht, teamie eindigde op P2 (zijn eerste podium in C3, feli
[ Voor 3% gewijzigd door Sleepie op 09-07-2008 01:00 ]
Leuk om te horen dat jullie goed aan het sezoen zijn begonnenSleepie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:59:
Mooie race. Ik had een waardeloze DRP ook (89%) en stond na de Q op P16Mijn teamie had het iets beter gedaan en stond op P11.
Uiteindelijk werd het nog (veel) beter dan verwacht, teamie eindigde op P2 (zijn eerste podium in C3, feli) en met mn laatste boostlaps net voor het einde kon ik er nog een P3 uitslepen. Beloofd dus veel voor de rest van het seizoen.
Had me als 4e gekwalificeerd wat ik best raar vond, had gedacht veel verder achteraan te staan. Ging er dus vanuit dat veel mensen wel een stop minder zouden gaan doen. Dit bleek erg mee te vallen.
In het begin van de race rond de 4e plaats rond gereden en lekker lang buiten gebleven(van de 3-stoppers). Hierdoor zelfs even op kop mogen rijden
Heb dus een mooi resultaat, iets dat ik van tevoren totaal niet had verwacht
Feli nvidia en Sleepie en Joss natuurlijk... Mooi begin van het seizoen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Na een jaar besloten om mn f1time carriere maar weers eens op te pakken. Het account bestond nog gewoon maar had geen office meer. Office aangemaakt en gestart in C4G33. Morgen mn eerste race. Er zijn intussen wel wat dingetjes veranderd zag ik. ben benieuwd hoe het nu gaat.
Je maakt een grapje hoop ik?nvidia schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:06: Daar heb ik wel een eitje mee te pellen want hij heeft me welgeteld 8 maal geblokt. Dit kan toch niet!! Dit wordt dan ook een boze PM
!!!!
Ik haat P9.....
☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420
Inderdaad een goede raceSleepie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:59:
Mooie race. Ik had een waardeloze DRP ook (89%) en stond na de Q op P16Mijn teamie had het iets beter gedaan en stond op P11.
Uiteindelijk werd het nog (veel) beter dan verwacht, teamie eindigde op P2 (zijn eerste podium in C3, feli) en met mn laatste boostlaps net voor het einde kon ik er nog een P3 uitslepen. Beloofd dus veel voor de rest van het seizoen.
Maaruh.... ik startte vanaf P9, niet vanaf P11
1e stint hele tijd zo'n beetje op p9/p10 rondgereden, maar toen de 3 stoppers naar binnen kwamen al snel door naar p3, tot het moment dat ik moest stoppen. Teruggekomen op P6, op P4 binnengekomen voor mijn 2e en laatste stop, en teruggekomen op P3
Mijn 1e podium in C3, en het eerste dubbelpodium voor 'Racing for GoT' Dat er dit seizoen nog vele mogen volgen.
Ik verbaasde me er wel over dat ik met mijn rijder zo vooraan mee kon doen trouwens, kom toch zeker zo'n 50DRP tekort op de kop van het veld
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Gefeliciteerd Racing for GoT ik zit bij jullie in de groep maar bungel ergens achteraan. Maar het is goed te zien dat mede got-ters voor de winst kunnen gaan in mijn groep.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Oops, sorry. Ik wist het niet precies meer en f1time.com is onbereikbaar hier op de zaakBM schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:00:
[...]
Inderdaad een goede race![]()
Maaruh.... ik startte vanaf P9, niet vanaf P11![]()
Kwestie van betere auto/betere manager/betere tactics misschien ?BM schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:00:
Ik verbaasde me er wel over dat ik met mijn rijder zo vooraan mee kon doen trouwens, kom toch zeker zo'n 50DRP tekort op de kop van het veld
Nog iets anders: Ik probeerde gisteren onze team livery weer terug op de GoT livery te zetten, maar dat ging niet, want die livery was "being edited"
[ Voor 11% gewijzigd door Sleepie op 09-07-2008 15:53 ]
ik sta op pole in en doorweekt barcelona, eens zien wat het gaat worden morgen, want echt een rare strategie heb ik niet, als er niks fout gaat moet ik hem dus eigenlijk wel winnen
Ik heb ook mijn Q al gedaan. Ik moet zeggen, ik ben er blij mee. Ik heb er de driver niet voor om op pole te staan ondanks een knappe 89 punten. Momenteel sta ik 3e en ik verwacht dat er max. nog 2 managers onder mijn tijd kunnen gaan. Ook het gat tussen mij en pole is klein (+0.295) dus alles is nog mogelijk. Ik verwacht alvast een goede race en ik hoop dat het er zo goed uitkomt als de eerste race.
Als ik dan eens kijk naar het verschil in tijd bij race 1 in Q, dan zie ik dat ik toen +0.955 trager was, wat toch toe te schrijven was aan een minder DRP. Ik verwacht dus een makkelijkere race!
Als ik dan eens kijk naar het verschil in tijd bij race 1 in Q, dan zie ik dat ik toen +0.955 trager was, wat toch toe te schrijven was aan een minder DRP. Ik verwacht dus een makkelijkere race!
[ Voor 20% gewijzigd door nvidia op 09-07-2008 17:30 ]
Die livery is volgens mij al in gebruik door een ander team/persoon in jullie groepSleepie schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:51:
Nog iets anders: Ik probeerde gisteren onze team livery weer terug op de GoT livery te zetten, maar dat ging niet, want die livery was "being edited"
Zit wat in, maar goed, andere standaard liveries kunnen wel meerdere keren gebruikt worden.MRCL schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:47:
[...]
Die livery is volgens mij al in gebruik door een ander team/persoon in jullie groep
Tis niet het einde van de wereld als het niet kan, maar zou wel leuk zijn als we weer met de tweakers livery zouden kunnen rijden
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Heb de bak alweer op de grid gezet en zeker niet onverdienstelijk...
Sta met m'n 1 stopper zelfs voor m'n teamgenoot die op 2 stops staat
en van de heren voor me ben ik zeker dat ze op een 2 stopper (of meer) staan...
Zou dus nog wel eens een leuke race kunnen gaan worden als de ontwikkelingen zo blijven... (alvast afkloppen...)
Sta met m'n 1 stopper zelfs voor m'n teamgenoot die op 2 stops staat
Zou dus nog wel eens een leuke race kunnen gaan worden als de ontwikkelingen zo blijven... (alvast afkloppen...)
Ik kan me vaag herinneren dat je tegenwoordig met meer dan 3 drivers mag negotiaten? Was het nu 6 geworden? Of herinner ik me dat verkeerd?
Each driver will select the 3 best contract offers and will reject the rest. If your offer is deemed good enough, your offer will stand and you will enter final negotiations with the driver. Up to three managers with the top 3 offers will be able enter final negotiations with a driver. During the following week they will be able to improve their offers up until the following Sunday. A manager can only enter into final negotiations with up to 3 drivers at a time so after that all other drivers will reject your offer no matter how good it is.Requiem19 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:51:
Ik kan me vaag herinneren dat je tegenwoordig met meer dan 3 drivers mag negotiaten? Was het nu 6 geworden? Of herinner ik me dat verkeerd?
Dat staat in de rules maar ik dacht dat deze out-dated zijn. Iemand bevestiging. Ik dacht dat het er ondertussen ook meer waren.
Dat ben ik met mijn teamy, die trouwens niet van GOT is voor zover ik weet. Dus als racing for Got met de twekaers livery wil rijden (zoals het hoort) dan wissel ik wel.BM schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:01:
[...]
Zit wat in, maar goed, andere standaard liveries kunnen wel meerdere keren gebruikt worden.
Tis niet het einde van de wereld als het niet kan, maar zou wel leuk zijn als we weer met de tweakers livery zouden kunnen rijden
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Ik heb nog een mooie livery in de aanbieding met een tweakers logo erop. Livery 124Rusty schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:33:
[...]
Dat ben ik met mijn teamy, die trouwens niet van GOT is voor zover ik weet. Dus als racing for Got met de twekaers livery wil rijden (zoals het hoort) dan wissel ik wel.

Mooi, toch?
als er niks mis gaat win ik deze race, ik lig nu 45 seconden voor omdat de nr1 gestopt is en veel tijd heeft verloren, ik moet dus een stop met behoud van leiding kunnen doen
en dat terwijl er pas 17 rondjes zijn gereden
Verwijderd
Zou 5 moeten zijn als Tadas het doorgevoerd heeft.Requiem19 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:51:
Denk niet dat er nog iemand je gaat bedreigen, mits je natuurlijk zelf troubles krijgt. P2 en P3 hebben gearbox troubles!Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:23:
als er niks mis gaat win ik deze race, ik lig nu 45 seconden voor omdat de nr1 gestopt is en veel tijd heeft verloren, ik moet dus een stop met behoud van leiding kunnen doenen dat terwijl er pas 17 rondjes zijn gereden
ik zie het ja, goeie zaak lijkt me, alleen jammer dat er maar zo weinig mensen mee racen... dan smaakt de overwininng toch wat minder zoet...nvidia schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:52:
[...]
Denk niet dat er nog iemand je gaat bedreigen, mits je natuurlijk zelf troubles krijgt. P2 en P3 hebben gearbox troubles!
net overigens weer een stop met behoud vna leiding uitgevoerd
[ Voor 7% gewijzigd door Game Error op 10-07-2008 15:01 ]
Hoe was je eerste race? Winst??Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:01:
ik zie het ja, goeie zaak lijkt me, alleen jammer dat er maar zo weinig mensen mee racen... dan smaakt de overwininng toch wat minder zoet...
net overigens weer een stop met behoud vna leiding uitgevoerd
Overigens, gefeliciteerd met je overwinning!
[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 10-07-2008 15:39 ]
oh, het was niet mn eerste, m'n 4e of 5e ik heb de laatste paar races al vorig seizoen meegedraait, ik ben overigens wel eerste geworden.
Ik wou zeggen eerste race van het seizoen of je daar ook gewonnen hebt...Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:39:
oh, het was niet mn eerste, m'n 4e of 5e ik heb de laatste paar races al vorig seizoen meegedraait, ik ben overigens wel eerste geworden.
Hey, deze naam komt me bekend voorhenknap schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:22:
Na een jaar besloten om mn f1time carriere maar weers eens op te pakken. Het account bestond nog gewoon maar had geen office meer. Office aangemaakt en gestart in C4G33. Morgen mn eerste race. Er zijn intussen wel wat dingetjes veranderd zag ik. ben benieuwd hoe het nu gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door michaeltb op 10-07-2008 16:30 ]
nee, helaas niet, daar was ik 3e... matig he?nvidia schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:02:
[...]
Ik wou zeggen eerste race van het seizoen of je daar ook gewonnen hebt...
kwam omdat bij de warmup mn browser crashde waardoor ik per ongeluk maar 3 rondjes heb gereden en ik mn auto dus op goed geluk helemaal vol moest tanken...
helaas ga ik morgen op vakantie, en ik ben bang dat ik vanaf daar niet echt veel kan managen aan mn team
Argh uitgevallen door mechanical problems. en rev op 93, dat is toch redelijk laag?
Heb je een sitter? Ik wil je gerust uit de nood helpen maar dan moet je Jon eens pm-en.Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:31:
[...]
nee, helaas niet, daar was ik 3e... matig he?
kwam omdat bij de warmup mn browser crashde waardoor ik per ongeluk maar 3 rondjes heb gereden en ik mn auto dus op goed geluk helemaal vol moest tanken...
helaas ga ik morgen op vakantie, en ik ben bang dat ik vanaf daar niet echt veel kan managen aan mn team
[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 10-07-2008 19:53 ]
93% is zelfs héél laag. Ligt natuurlijk aan de competitie of je dit wel hoger zou willen/moeten zetten, maar over het algemeen wordt er in C1/C2 met 100% gereden.michaeltb schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:37:
Argh uitgevallen door mechanical problems. en rev op 93, dat is toch redelijk laag?
@Casper: Ik doe gezellig met je mee, 25 rondjes en 85%, jaiks! Heb nog een paar ideetjes, maar zal de warmup en quali daar waarschijnlijk volledig voor moeten gebruiken

[ Voor 19% gewijzigd door Joss op 10-07-2008 20:47 ]
mwha hoeft niet zo nodig, die achterstand die ik in 4 races oploop die ik mis haal ik heus wel weer innvidia schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 19:15:
[...]
Heb je een sitter? Ik wil je gerust uit de nood helpen maar dan moet je Jon eens pm-en.
Voor het eerst in mijn F1time carreer heb ik het voor elkaar gekregen om iets fundamenteels te vergeten...... Iets met uren en sleutelen enz...

Het leuke is, dat ik de vorige race met afgetrapte onderdelen heb gereden, en die zitten er nu nog op.....
....en dan denk je regelmatig als je het hier leest "zal mij nooit gebeuren.."
Dan ga ik nu maar is ff een muur zoeken om met m'n hoofd tegenaan te beuken.....

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Oei, da's pijnlijk ja
En het vervelende is: volgende race moet je niet alleen nieuwe onderdelen voor je race hebben, maar hoogstwaarschijnlijk moet je in de P/WU al je goede onderdelen gebruiken. Geloof me: I've been there 
Ik heb m'n wagen op een voorlopige 5e plek neergezet, eigenlijk geheel onverwacht, want zo'n spannende strategie heb ik niet en m'n Peugeot-motor komt niet echt mee met het Toyota-geweld van een paar toppers in onze groep. We zullen zien wat morgenavond brengt

Ik heb m'n wagen op een voorlopige 5e plek neergezet, eigenlijk geheel onverwacht, want zo'n spannende strategie heb ik niet en m'n Peugeot-motor komt niet echt mee met het Toyota-geweld van een paar toppers in onze groep. We zullen zien wat morgenavond brengt
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik denk dat de volgende race wel moet kunnen, ik heb (nog) 18 repair uren beschikbaar....Grrrrrene schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:28:
Oei, da's pijnlijk jaEn het vervelende is: volgende race moet je niet alleen nieuwe onderdelen voor je race hebben, maar hoogstwaarschijnlijk moet je in de P/WU al je goede onderdelen gebruiken. Geloof me: I've been there
In elk geval bespaart dit me wel wat centen.....
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Bwa zo zo ik niet reageren. Promoveren zal je aangezien je groep sowieso doen. Rijden is dus het beste en brengt ook het meeste geld op. Indien je wil, wil ik je account sitten! Let me know.Game Error schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:15:
mwha hoeft niet zo nodig, die achterstand die ik in 4 races oploop die ik mis haal ik heus wel weer in
Kan je ook anders bekijken, het kost je ook geld want mindere startplaats en mogelijk mindere evolutie in race...andrestouwe schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:34:
ik denk dat de volgende race wel moet kunnen, ik heb (nog) 18 repair uren beschikbaar....
In elk geval bespaart dit me wel wat centen.....
[ Voor 31% gewijzigd door nvidia op 10-07-2008 23:37 ]
Woohoo een goede quali van mijn driver 
Sta nu voorlopig 2de met 17 man die al gekwalificeerd zijn en de pole lijkt in handen van iemand die 30l softs quali doet
Nu maar hopen dat de race ook zo goed gaat.

Sta nu voorlopig 2de met 17 man die al gekwalificeerd zijn en de pole lijkt in handen van iemand die 30l softs quali doet
Mooie Q, zeker als je voor Daniel kan plaatsen. Is een heel goede manager die ik dit seizoen ver zie geraken, net niet de winst maar toch mooi in de top-5. Ken hem via Leander Mutsaers uit C2G1 (ex-teamy). Maar ik vermoed dat je de meeste tegenstand zal krijgen van E. Pranculevičius*! Kijk dus maar goed in je achteruitkijkspiegelsDauthi schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:37:
en jij doet 50l softs?Dauthi schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:37:
Hopa, en daar is de strijd uit C1
Uiteraard
En wanneer ga jij je aan de quali wagen ?
Haha, geen Adam/Cinca vete hier hoor
Ook niet Adam versus de hele wereld trouwens 
Maar even over die opmerking, niet lullig bedoeld, maar je gaat niet zomaar van P26 (niet eens met minder stops) naar P2 in een kwalificatie. Zou natuurlijk fantastisch zijn als je die plek kan behouden, maar ik vrees dat Neil je nog van de 1e startrij af kan duwen en natuurlijk de 30l wonders. Burak staat daar inderdaad op, 30l softs, gaan voor de kwali bonus en het startgeld en verder zijn auto sparen voor zijn volgende zelfde tactiek.
Misschien zou het wat zijn om een afnemend startgeld in te stellen voor out of fuels. Dat je bij 1 nog 100% krijgt, maar bij de 2e nog maar 90, 3e out of fuel 80% etc etc. Vind het namelijk nogal competitievervalsing met zijn kwalificaties (buiten dat hij mensen ook nog ophoud in die 5-8 rondes). Als hij er dan ook nog geld mee verdient is het helemaal de wereld op zijn kop.

Zoals hierboven genoemd; ernstige DRP problemen. Ga even mijn teamgenoot afwachten, die dus wel met enige voorkennis de practice kan starten. Hopelijk kan ik uit zijn nummers nog wat nuttigs halen dan.Dauthi schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:34:
[...]
Uiteraard
En wanneer ga jij je aan de quali wagen ?
Maar even over die opmerking, niet lullig bedoeld, maar je gaat niet zomaar van P26 (niet eens met minder stops) naar P2 in een kwalificatie. Zou natuurlijk fantastisch zijn als je die plek kan behouden, maar ik vrees dat Neil je nog van de 1e startrij af kan duwen en natuurlijk de 30l wonders. Burak staat daar inderdaad op, 30l softs, gaan voor de kwali bonus en het startgeld en verder zijn auto sparen voor zijn volgende zelfde tactiek.
Misschien zou het wat zijn om een afnemend startgeld in te stellen voor out of fuels. Dat je bij 1 nog 100% krijgt, maar bij de 2e nog maar 90, 3e out of fuel 80% etc etc. Vind het namelijk nogal competitievervalsing met zijn kwalificaties (buiten dat hij mensen ook nog ophoud in die 5-8 rondes). Als hij er dan ook nog geld mee verdient is het helemaal de wereld op zijn kop.

Er valt weinig voor me te juichen, maar toch.... Dit is dus ook 1x en nooit weer(hoop ik). Het scheelt me in elk geval wel weer centen, maar dit schiet niet echt op zo.
Nou ja, het is niet anders..
Good luck to you all!!
Lijkt me heel prima, denk alleen dat de haalbaarheid lastig is en er een hoop tegenstand zal zijn door mensen die met normaal racen een aantal malen zonder fuel komen te staan (aangezien die dan ook geraakt worden, terwijl het niet tegen hen gericht is)Joss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 00:55:
[...]
edit: maar wel een idee op eens een oplossing daartegen te opperen op t forum...
[ Voor 5% gewijzigd door Luuk_Luchtloper op 11-07-2008 10:00 ]
Ja maar dit is makkelijk te filteren toch. Als je binnen de 10 ronden zonder fuel valt heb je je geQ met 30l. En ikzelf heb ik de seizoenen dat ik meedraai nog nooit een stopper voor L10 gemaakt. Dus problem solved voor mensen die makkelijk geld willen verdienen!Luuk_Luchtloper schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:59:
[...]
Lijkt me heel prima, denk alleen dat de haalbaarheid lastig is en er een hoop tegenstand zal zijn door mensen die met normaal racen een aantal malen zonder fuel komen te staan (aangezien die dan ook geraakt worden, terwijl het niet tegen hen gericht is)
edit: maar wel een idee op eens een oplossing daartegen te opperen op t forum...
Verwijderd
Waarom minder prijzengeld als je de helft van de race niet haalt. 30 l red je net max 10 rondej mee op een heel kort circuit dus als je binnen x % van de race met een out of fuel komt te staan krijg je maar een percentage.. .dus halve race gereden 50% van prijzengeld bijv ....
Dn de mensen die zelf me een oof kmen te staan hebben pech maar kunnen nog wel geld scoren afhankelijk van wanneer ze stil komen te staan.
Een andere wellciht beter oplossing is via sponsoren.. out of fuel is geen mooie reclame ... en dus willen sponsoren niet investeren in jouw team.
Just some ideas.
Dn de mensen die zelf me een oof kmen te staan hebben pech maar kunnen nog wel geld scoren afhankelijk van wanneer ze stil komen te staan.
Een andere wellciht beter oplossing is via sponsoren.. out of fuel is geen mooie reclame ... en dus willen sponsoren niet investeren in jouw team.
Just some ideas.
Het gaat lekker in C3.
3 Tweakers in de top 3.
Nou weet ik niet of Rob weer in rondje 7 gaat pitten maar het ziet er goed uit voor Team The Flying Dutchmen.
3 Tweakers in de top 3.
code:
1
2
3
| Rob Kamp 1:09.781 +0.000 +0.000 Ronnie de Lang 1:10.873 +1.092 +1.092 Willem Gerritsen 1:11.008 +1.227 +0.135 |
Nou weet ik niet of Rob weer in rondje 7 gaat pitten maar het ziet er goed uit voor Team The Flying Dutchmen.
Ik pit met bijna 9 seconden voorsprong. Daarna nog één keer.The_DoubleU schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:08:
Het gaat lekker in C3.
3 Tweakers in de top 3.
code:
1 2 3 Rob Kamp 1:09.781 +0.000 +0.000 Ronnie de Lang 1:10.873 +1.092 +1.092 Willem Gerritsen 1:11.008 +1.227 +0.135
Ach we zien het wel. Ik weet niet hoe de banden zich gedragen tijdens dit hoge temperatuurfeestje. Het kan best zijn dat er een klapper komt.
ronde 8 dus...?!
Snel gerekendLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:16:
ronde 8 dus...?!
Als je het mij vraagt een rare strategy. Toch één die ik nooit zou volgen, zeker niet in die weersomstandigheden op Hockenheim. Maar jij zal het misschien beter weten.
Even voor de volledigheid:
code:
1
2
3
4
5
| 1 NL Rob Kamp 1:09.781 +0.000 +0.000 2 NL Ronnie de Lang 1:10.873 +1.092 +1.092 3 IRE Willem Gerritsen 1:11.008 +1.227 +0.135 4 NL Tom Strating 1:11.036 +1.255 +0.028 5 NL Dennis Leegstra 1:11.436 +1.655 +0.400 |
Het is wel degelijk hup holland hup in jullie groep hoor. 4 hollanders in Top-5!
Ehm... 5, die Ier is gewoon een vermomde NL-er...nvidia schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Het is wel degelijk hup holland hup in jullie groep hoor. 4 hollanders in Top-5!
Ah kLuuk_Luchtloper schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:59:
Ehm... 5, die Ier is gewoon een vermomde NL-er...
Nee, ik ben nog strategieën aan het uitzoeken.nvidia schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:56:
[...]
Als je het mij vraagt een rare strategy. Toch één die ik nooit zou volgen, zeker niet in die weersomstandigheden op Hockenheim. Maar jij zal het misschien beter weten.
Even voor de volledigheid:
code:
1 2 3 4 5 1 NL Rob Kamp 1:09.781 +0.000 +0.000 2 NL Ronnie de Lang 1:10.873 +1.092 +1.092 3 IRE Willem Gerritsen 1:11.008 +1.227 +0.135 4 NL Tom Strating 1:11.036 +1.255 +0.028 5 NL Dennis Leegstra 1:11.436 +1.655 +0.400
Ik ben hier een beetje aan het kijken naar enkele groepen en in C1 ziet het er goed uit voor M. Borst, staat immers op de eigenlijke pole want Burak staat toch op 30l. Ondertussen zijn er toch al zo'n 22 managers geQ dus dit is al een mooie prestatie. Natuurlijk zal het afhangen welke strategie hij zal gebruiken. Ik ben benieuwd!
Joss, wanneer doe jij trouwens je Q??
Joss, wanneer doe jij trouwens je Q??
Heb er verder niets mee te maken, maar Willem en Rob zaten vorige seizoen oa met mij in C2G3...
Qualificatie 2e race, voorlopige 14e plaats, met al een boel mensen achter me. Dat is een stuk beter dan 25e met maar 3 mensen achter me zoals de eerste race... Ik denk niet dat ik dit seizoen echt voor punten zal strijden, maar er zit in elk geval verbetering in!
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
<---- De "Ier" ben ik dus
Aan het wachten op m'n teamgenoot, maar die leeft 6 uur achter op ons
Hahah had er niet op gelet! You bastardo
Die moet nu toch al uit zijn bed getuimeld zijn tochJoss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door nvidia op 11-07-2008 13:23 ]
Nouja, dan heeft hij troubles, ik ga uiterlijk 1u voor sluiting mn Q beginnen hoornvidia schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:22:
[...]
Hahah had er niet op gelet! You bastardo![]()
[...]
Die moet nu toch al uit zijn bed getuimeld zijn toch. Alé hij zal toch niet mogen slapen tot 10u zijn tijd of je hebt troubles
Hmm, dat Canadezen achter lopen en traag van begrip zijn, kon ik nog mee inkomen... Maar da's wel erg traag hoorJoss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:
[...]

Zeker gezien ik op een vrij normale strategie sta.
Voila ik heb eens gekeken naar mijn positie op de grid. Sta op dit moment nog steeds 3/25, wat toch doet verhopen dat ik kan meestrijden voor P1. Weliswaar staan M. Motiekaitis & R. Zigmantas, respectievelijk in kampioenschap P3 & P25. Ik verwacht dat de strijd zal gaan tussen ons 3 en A. Tonkūnas. Zijn in mijn ogen de sterksten van het pak. Ik sta overigens op een hele normale strategie (3-stopper mediums bij warm weer op Zandvoort). Ik denk wel dat ik iets langer buiten zal blijven (ronde of 1-2) dan mijn tegenstanders om zo het verschil te maken met mijn boosts!
Wat me alvast blij maakt is dat het gap tussen de pole en mezelf tamelijk klein is. Dat doet me heel mooie dingen verhopen. Ook mijn teamy staat op een mooie 6e stek. Ik vermoed toch dat het mogelijk moet zijn dat hij 1 plaatsje opklimt in het nadeel van N. Burlage, mits deze geen engineupgrade uitgevoerd heeft, want in zn eerste race had hij zich amper op P23 kunnen Q. Er zijn dus toch enkele verrassingen! We zien wel hoe het uitpakt. Ik hoop op een mooie strijd.
Wat me alvast blij maakt is dat het gap tussen de pole en mezelf tamelijk klein is. Dat doet me heel mooie dingen verhopen. Ook mijn teamy staat op een mooie 6e stek. Ik vermoed toch dat het mogelijk moet zijn dat hij 1 plaatsje opklimt in het nadeel van N. Burlage, mits deze geen engineupgrade uitgevoerd heeft, want in zn eerste race had hij zich amper op P23 kunnen Q. Er zijn dus toch enkele verrassingen! We zien wel hoe het uitpakt. Ik hoop op een mooie strijd.
Ja dan heb je ofwel een ontzettend goede DRP behaalt ofwel heb je een engineupgrade genomen want het is verbazingwekkend hoe je ineens op de eigenlijke pole staat! Ik ga zeker je race volgen.Dauthi schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:56:
Sta nog steeds
Dit is wel redelijk verbazingwekkend te noemen.
Zeker gezien ik op een vrij normale strategie sta.
Van 26 naar 2 (en ik denk niet dat er nog iemand onderdoor gaat, Marnix. Ik sowieso niet en mn teamgenoot denk ik ook niet), ik blijf het toch raar vinden
Heb je je vorige race zo zitten verschuilen dan?
We hebben natuurlijk een elite tactiek bedacht. Helaas is er bij mij weinig van te zienJoss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 14:18:
Van 26 naar 2 (en ik denk niet dat er nog iemand onderdoor gaat, Marnix. Ik sowieso niet en mn teamgenoot denk ik ook niet), ik blijf het toch raar vindenHeb je je vorige race zo zitten verschuilen dan?
Ga nou maar rijden Joss. je hebt nog 40 min.
Ik had de eerste race ook 10 plaatsen verder naar voren kunnen staan, maar ja als hadden komt is hebben te laat.
Ik had de eerste race ook 10 plaatsen verder naar voren kunnen staan, maar ja als hadden komt is hebben te laat.
Hij heeft toch al één rondje gereden maar met veel achterstand. Marnix staat trouwens niet meer op de pole. Buettner is hem voorbij al is het maar miniem (+0,048).Dauthi schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:20:
Ga nou maar rijden Joss. je hebt nog 40 min.
[ Voor 24% gewijzigd door nvidia op 11-07-2008 15:36 ]
Q start ik altijd op 90%, dan weet ik wat ik ongeveer ga rijden en dat was slecht nieuws
DRP niet verder gekregen dan 90% dus de strategie is ook al riskant nu, pfff... Dit wordt een baal-race, gelukkig volgende race weer volop data!
Race erna echter weer niks
Het zou me sterk verbazen als Buettner niet op een 4 (of meer) stop soft strategie staat.nvidia schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:35:
[...]
Hij heeft toch al één rondje gereden maar met veel achterstand. Marnix staat trouwens niet meer op de pole. Buettner is hem voorbij al is het maar miniem (+0,048).
Hij wil graag weer naar C2 geloof ik, dus ja, dat zou kunnen. Moutlias staat er wel vlak achter en die wil voor punten gaan, dus wellicht op dezelfde strategie. Gefeliciteerd met de 2e rij Marnix!
Thnx Joss,
tja je ziet de verschillen 0.3s is iets van 7 plaatsen, het is lekker tight allemaal.
k ben benieuwd of de theorie gaat werken en ik mogelijkerwijs punten kan pakken.
tja je ziet de verschillen 0.3s is iets van 7 plaatsen, het is lekker tight allemaal.
k ben benieuwd of de theorie gaat werken en ik mogelijkerwijs punten kan pakken.
Verwijderd
Oh leuk, we zitten in hetzelfde schuitje.Joss schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:43:
Q start ik altijd op 90%, dan weet ik wat ik ongeveer ga rijden en dat was slecht nieuwsDRP niet verder gekregen dan 90% dus de strategie is ook al riskant nu, pfff... Dit wordt een baal-race, gelukkig volgende race weer volop data!
Race erna echter weer niks
Ik met 3 stop meds, eens kijken of ik deze keer zonder problemen kan finishen. Wel mn motor vernieuwd, maar door die 90% drp van mij is dat niet goed uitgekomen.

En heel benieuwd naar Marnix' race.
Die 2mm heeft wel invloed op mn banden en coureur dus ik zal niet best beginnen vermoed ik zo.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2008 16:23 ]
Ik moet starten vanaf P9 na al een beroerde eerste wedstrijd is dit natuurlijk drama als je voor het kampioenschap gaat. Toch verkeerde suppliers gekozen denk ik.
Eerste wedstrijd was ok, maar de Q van deze race voorspelt weinig goeds.Wes46 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:36:
Ik moet starten vanaf P9 na al een beroerde eerste wedstrijd is dit natuurlijk drama als je voor het kampioenschap gaat. Toch verkeerde suppliers gekozen denk ik.
Met dezelfde strategie en DPP, vergelijkbare setup en ene paar punten verschil in Pole Skill, kon ik hem totaal niet bijhouden in de Q. Begin me af te vragen of het aantrekken van die veel duurdere (en toch echt wel betere) driver wel nut heeft gehad.
Enige wat verschillend is, is onze GB, ik heb krenterig voor de Ford gekozen (ik ga al genoeg verlies draaien dit seizoen). Maar dat mag toch geen 0.7seconde verschil in de Q maken lijkt me.
Verwijderd
Wat betekent DPP ? sorry ben beetje nieuw en heb star topic al doorgelzen ...Sleepie schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 16:46:
[...]
Eerste wedstrijd was ok, maar de Q van deze race voorspelt weinig goeds.
Met dezelfde strategie en DPP, vergelijkbare setup en ene paar punten verschil in Pole Skill, kon ik hem totaal niet bijhouden in de Q. Begin me af te vragen of het aantrekken van die veel duurdere (en toch echt wel betere) driver wel nut heeft gehad.
Enige wat verschillend is, is onze GB, ik heb krenterig voor de Ford gekozen (ik ga al genoeg verlies draaien dit seizoen). Maar dat mag toch geen 0.7seconde verschil in de Q maken lijkt me.
Hele mooie race op dit moment Marnix. Als je dit kan volhouden. Het podium zal je wel niet meer halen denk ik mede doordat je iets vroeger stopt dan je tegenstanders maar toch.
[ Voor 47% gewijzigd door nvidia op 11-07-2008 17:28 ]
Ugh, ik denk dat ik mijn toch al dramatische raceweekend nog eens geweldig verkloot heb door mijn 90% revs te laten staan... Wel zeker eigenlijk 
Edit: Overigens zou ik op 100% revs ook maar top 15 rijden, dus denk dat punten er sowieso niet in zaten. Jammer, op naar Shanghai!
Edit: Overigens zou ik op 100% revs ook maar top 15 rijden, dus denk dat punten er sowieso niet in zaten. Jammer, op naar Shanghai!
[ Voor 31% gewijzigd door Joss op 11-07-2008 17:37 ]
heb met de pitstops al ruim 5 seconde verloren
Echt bizar hoe @ random dat altijd is.
Nu maar hopen dat ik punten kan halen.
Nu maar hopen dat ik punten kan halen.
Dit topic is gesloten.