Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 27 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 14.691 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't is gewoon een nieuwe modetrend om woorden dubbel te plaatsen. Zo vermijd je het risico dat mensen over een bepaald woord heenlezen natuurlijk:
nieuws: Asus brengt in september kleine, kleurige Eee PC-variant uit
Voorlaatste zin zin van van de de 2de 2de paragraaf paragraaf:
Daarom zou volgens Shen ook besloten zijn om het model niet onder de naam Eee PC op de markt te brengen, omdat dat als als budgetmerk bekendstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik heb het het gefixt.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is wel belangrijk ruim te de tijd te nemen voor de installatie: het installatieproces verloopt weliswaar redelijk vloeiend...

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:14
nieuws: Nissan voorziet auto's van technologie om botsingen te voorkomen
De chauffeur kan in geval van nood echter het systeem negeren en een forse stuurcorrectie toe te passen.
De te is hier overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
done en done :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
nieuws: Orange geeft korting op abbonement in ruil voor advertenties

Titel:
Orange geeft korting op abbonement in ruil voor advertenties
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Auw. Gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-RaWare
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
nieuws: Wetenschappers bouwen oogvormige camera met gekromde beeldsensor
Deze vierkante 'eilandjes' zijn met elkaar verbonden via dunnen draadjes, waardoor het materiaal de contouren van een oppervlakte kan aannemen.
Ik heb nog nooit gehoord van het materiaal "dun", daarom denk ik dat daar "dunne" moet staan.

Wheck :V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
nieuws: Toshiba brengt embedded 32GB-flashmodules naar mobiele apparaten

"in fpga-verpakkingen"

het gaat hier om fine ball grid array packages, niet field programmable gate arrays. de afkorting moet dus fBga zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Mike-RaWare schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:48:
nieuws: Wetenschappers bouwen oogvormige camera met gekromde beeldsensor

[...]

Ik heb nog nooit gehoord van het materiaal "dun", daarom denk ik dat daar "dunne" moet staan.
En daarbij:
maar Yonggang Huang en John Rogers, onderzoekers bij respectievelijk Northwestern University en de universiteit van Illinois

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Beide gefixt

edit:
en die van die nepcoder ook :P

[ Voor 63% gewijzigd door P_de_B op 07-08-2008 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50
In nieuws: Wetenschappers bouwen oogvormige camera met gekromde beeldsensor:
Onderzoekers van de universiteit van Illinois en de Northwestern University hebben een camera ontwikkeld in de vorm van een oog, waarbij de beeldsensor een kromming vertoond.
Die beeldsensor vertoonT natuurlijk een kromming ;)

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
gedverderrie :$

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
SpelVout;

nieuws: Mogelijk honderden iPhone-kopers gedupeerd door iPhonehelpdesk.nl

Begin 3e alinea;
De webwinkel zou klanten wisselenden redenen hebben gegeven voor het uitblijven van de levering, zoals problemen bij de leverancier of het uitblijven van een unlockmethode.

Eind 3e alinea;
Ciminaliteitsbestrijding.nl = Criminaliteitsbestrijding.nl

[ Voor 10% gewijzigd door LightTwi op 07-08-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
That is no longer a problem :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb net weer mijn post ge-edit Harm, weer een toevoeging namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Die fout is door iemand anders verholpen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Yep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat artikel werkt echt wel tegen. Misschien is dit een ideetje ?
1ste paragraaf:
Het zou het gaan om vierhonderd tot vijfhonderd klanten die weken geleden al betaald hebben, maar tot op heden nog niks ontvangen zouden hebben.
Die het staat daar echt verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik heb het foutje weggehaald :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Kontron lanceert mini-itx-moederbord met Atom-cpu:

van vergeten:
Konstron belooft de KTUS15/mITX-borden gedurende zeven jaar te leveren en maakt gebruik een pcb die uit twaalf lagen bestaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
thx, fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauwes
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-08 11:19
In Kontron lanceert mini-itx-moederbord met Atom-cpu:
Konstron belooft de KTUS15/mITX-borden gedurende zeven jaar te leveren en maakt gebruik een pcb die uit twaalf lagen bestaat
en ook een s teveel bij Kontron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
gone it is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RS_Jelle
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-02 23:30
nieuws: Eerste benchmarks AMD Deneb opgedoken
Bij madshrips.be is een screenshot geplaatst van een Deneb die zijn werk doet op 4GHz
madshrimps.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
ships :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Zoals Verwijderd in 'nieuws: Eerste benchmarks AMD Deneb opgedoken' al zei maar jammer genoeg op de verkeerde plaats. Er zit een foutje in nieuws: Eerste benchmarks AMD Deneb opgedoken
Deneb 32,4 watt tegenover 39,4 watt voor de Phenom X2 9650
Moet X4 zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Dat lijkt mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

...omdat de 32bit-versie van Vista maar een maximum van 3,12GB kan gebruiken.
Da's niet correct. In het aangehaalde KB artikel wordt al gezegd dat het meestal (typically) zoveel is, en mijn systeem met Vista herkend toch echt 3.5GB:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OPzvOLnm4t5aPRd8ova347k8/thumb.jpg

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sphere-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 19:53
Geen tikfout maar een eigen topic is denk ik ook overbodig:

nieuws: Large Hadron Collider wordt 10 september geactiveerd

Eerst moeten de acht sectoren van de 27 kilometer lange ondergrondse deeltjesversneller gekoeld worden tot -271°C, 1,9 graad boven het absolute nulpunt, waarna de 1600 supergeleidende magneten eerst afzonderlijk worden getest en onder stroom gezet.

In dit geval moet het onder spanning zetten zijn. Stroom loopt, spanning zet je op iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

meuk: PHP 4.4.9
PHP adviseert, zoor zover dit nog niet is gedaan, over te stappen naar PHP 5.
Geloof dat er een bug in de tekst zit ipv in PHP... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

De Cern? Hoewel CERN inderdaad staat voor "Organisation Européenne pour la Recherche Nucléaire" en je dus zou verwachten dat er een lidwoord voorkomt heb ik nog nooit gezien dat iemand de CERN zei. Ook zelf zeggen ze 'CERN dit', 'CERN dat', en niet 'de CERN dit', 'de CERN dat'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cocytus schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 10:45:

De Cern? Hoewel CERN inderdaad staat voor "Organisation Européenne pour la Recherche Nucléaire" en je dus zou verwachten dat er een lidwoord voorkomt heb ik nog nooit gezien dat iemand de CERN zei. Ook zelf zeggen ze 'CERN dit', 'CERN dat', en niet 'de CERN dit', 'de CERN dat'.
Volgens Van Dale mag het wel met de (ook met het, maar in het Frans is het ``le CERN'', dus de lijkt mij beter). Wat wel fout is, is CERN niet met alleen hoofdletters te schrijven; dit is de officiele spelling van het instituut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:26
nieuws: Mozilla brengt Snowl uit

Mozilla Labs heeft een experimentele uitbreiding voor browser Firefox vrijegegen

dat laatste moet vrijgegeven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

nieuws: Mozilla brengt Snowl uit

Tot wil men een api bouwen, zodat andere ontwikkelaars de add-on kunnen uitbreiden.

Ik weet niet wat er moest staan, maat 'tot' hoort er in ieder geval niet. Of misschien moet er 'dan' achter komen.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-09 22:52
"Tot slot" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
AtleX schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 19:22:
[...]

Da's niet correct. In het aangehaalde KB artikel wordt al gezegd dat het meestal (typically) zoveel is, en mijn systeem met Vista herkend toch echt 3.5GB:
[afbeelding]
Is geen type- of spelfout, graag een los topic dus.
Sphere- schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 22:48:
Geen tikfout maar een eigen topic is denk ik ook overbodig:

Eerst moeten de acht sectoren van de 27 kilometer lange ondergrondse deeltjesversneller gekoeld worden tot -271°C, 1,9 graad boven het absolute nulpunt, waarna de 1600 supergeleidende magneten eerst afzonderlijk worden getest en onder stroom gezet.

In dit geval moet het onder spanning zetten zijn. Stroom loopt, spanning zet je op iets.
Gaarne een los topic, maar die is er al: Onder stroom zetten?. Ik weet daar verder niets van, dus pas niets aan.
Verwijderd schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 11:24:
[...]

Volgens Van Dale mag het wel met de (ook met het, maar in het Frans is het ``le CERN'', dus de lijkt mij beter). Wat wel fout is, is CERN niet met alleen hoofdletters te schrijven; dit is de officiele spelling van het instituut.
Woorden met meer dan drie hoofdletters schrijven we bij ons in kleine letters. Als je daarover wil discussiëren dan zijn daar topics voor in Geachte Redactie.

De rest is wel aangepast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
In het stuk over MSI efi, in de conclusie:
waarmee het systeem beheert beheerd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

rb338 schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 19:31:
In het stuk over MSI efi, in de conclusie:

[...]
fixed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Laatst online: 13-07 01:14
En meer in EFI stuk:

"Terwijl besturingssystemen er in de loop van tijd steeds gelikter uit kwamen te zien is het uiterlijk van het bios nauwelijks verandert." -> veranderd

"dus voordat deze terugging doken we" -> terug ging

Is het overigens efi met kleine letters of EFI met hoofdletters? Zelfde met het gebruik van bios t.o.v. BIOS.

"Een standaard-postscherm, zoals we dat gewend zijn, is er niet meer bij." heb ik mijn twijfels over. Lijkt mij dat de zin 'Een standaard POST-scherm' moet zijn, ook weer met hoofdletters voor afkortingen.

"Ook de informatie die over poort 80 wordt weergegeven en die zichtbaar gemaakt kan worden door debugkaarten ontbreekt voor een groot deel." is een verwarrende zin - kan 'de informatie die over poort 80 wordt weergegeven' ook 'zichtbaar gemaakt worden door debugkaarten' of betekent deze zin dat er informatie is die over poort 80 wordt weergeven EN door debugkaarten zichtbaar gemaakt kan worden?

"Zo treffen we hier de systeem-status aan" -> moet het niet 'systeemstatus' zijn ipv met een koppelstreepje? Voor zover ik weet wordt het koppelstreepje in dit soort gevallen niet gebruikt - als een van de twee woorden engels zou zijn wel.

"Tot slot is de 'Save and exit'-knop te vinden onder 'Setting'," -> 'Save and Exit' of Save & Exit', zoals ook op de screenshot staat.

"en een klik hierop zorgt ervoor dat alle settings" -> moet / kan dit niet beter gewoon 'instellingen' zijn? Om taalvervuiling te beperken namelijk.

"Deze sectie bestaat uit een aantal handige utilities die met het moederbord geleverd worden" -> utilities -> gereedschappen, zie vorige punt over taalvervuiling. Dit is natuurlijk persoonlijk.

"Verder is de 'Hdd backup' -utility" -> spatiegebruik na term, hoofdlettergebruik in HDD-afkorting, 'utility' ipv gereedschap of een ander Neerlandsch synoniem.

"Via de Eco-knop is eigenlijk dezelfde instellingen te benaderen" -> Via de Eco-knop zijn blablabla. Instellingen = meervoud.

"Het geeft een overzicht van de voltages, temperaturen en het stroomverbruik." -> van wat? Voeg op z'n minst 'van het systeem' aan deze zin toe.

"Verder is het mogelijk om hier het aantal fases aan te passen; voorheen was dit enkel vanuit het besturingssysteem te regelen." -> puntkomma wordt in de praktijk bijna nooit gebruikt, gebruik daarvoor in de plaats de dubbelepunt of een komma. Overigens, fases? Er wordt niet uitgelegd / het is niet duidelijk wat met 'het aantal fases' bedoeld wordt.

"evenals de fsb en multiplier." -> en de multiplier.

"Voor de overclokker" -> 'overklokker' (nl) of 'overclocker' (en), geen hybride-woorden gebruiken als het even kan.

"Voor de minder gevorderde gebruiker is het ook makkelijk. Zolang deze van de OC knop afblijft kan er eigenlijk weinig misgaan bij de biosinstellingen." -> Ten eerste, makkelijk omdat... wat precies? Als het omdat van de eerste zin slaat op de tweede, moet de punt vervangen worden met een dubbelepunt: "Voor de minder gevorderde gebruiker is het ook makkelijk: zolang deze van de OC-knop" etc. Ook OC-knop is verkeerd geschreven, moet een koppelstreep tussen - OC is afkorting voor OverClock (oid), en da's een engels woord, engels + nederlands woord = koppelstreep.

"De gameknop" -> Is game ondertussen al een officieel Nederlands woord? Zo ja, dan is dit goed, zo niet, koppelstreep.

" De spelletjes die aangeboden worden, zijn Puppyrun, Breakout en Pairmatch." -> misschien handig om in het kort een beschrijving van deze drie spellen te geven? Breakout ken ik nog wel, maar de andere twee heb ik nog nooit van gehoord.

"Het nut van spelletjes op deze plek is in twijfel te trekken, maar ze geven wel een indicatie van de mogelijkheden met efi." -> mogelijkheden van EFI.

Mja, zo zijn er waarschijnlijk nog wel een aantal voorbeelden van grammaticall incorrecte zinnen, kleine spelfoutjes en zinnen die niet kloppen. Ik vond dit artikel niet echt lekker lezen zo, als ik heel eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07
Over dat EFI. EFI is een afkorting van Extensible Firmware Interface. Moet EFI dan ook niet in HOOFDLETTERS ipv "efi"?

Edit:
Spuit 11, staat hierboven dus ook al :X

[ Voor 19% gewijzigd door GENETX op 09-08-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicket
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-07 07:14
nieuws: AT&T stapt in cloud computing
We verwachten een grote toename van traffic in de aanloop naar tijdens de Olympische Spelen
Volgens mij moet er nog een woordje 'en' tussen naar en tijdens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3phemeral
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
nieuws: Flagship Studios gaat verder als Runic Games
[...] T3 is zelfs zo zeker van zijn zaak dat het een studio start in San Fransisco. [...]
->San Francisco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Intel Nehalem krijgt naam "Core i7"
De naam zou een afgeleid zijn Intel 7
Dit moet denk ik "De naam zou een afgeleide zijn van Intel 7", of "zou afgeleid zijn van Intel 7", of iets in die trend? Want nu loopt de zin niet erg....

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 10-08-2008 11:39 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoTro
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

"De desktop-variant van Nehalem, die de codenaam Bloomfeld heeft,"

Bloomfield volgens mij

"De overige twee Bloomfelds"

idem

en de urlnaam is ook beetje vaag, zal wel door de '' komen

edit:

"en de geïntegreerde geheugencontroller communiceert met 1366MHz met het ddr3-geheugen."

zou goed kunnen zijn, maar 1333MHz lijkt me waarschijnlijker

[ Voor 38% gewijzigd door RoTro op 10-08-2008 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Dat mousehoovertje (hoe heet dat ook alweer?) zegt Quickpatch Interconnect, maar Wikipedia (en Intel) heeft het over Quickpath interconnect.

-edit-
@ AtleX hieronder:
bedankt

[ Voor 8% gewijzigd door Resistor op 10-08-2008 12:57 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

offtopic:
Tooltip ;)

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Ontwikkelaar Cryptic geeft meer details Star Trek Online
en is Cryptic overnieuw begonnen
Overnieuw is een contaminatie, en niet algemeen aanvaard, opnieuw zou beter zijn. Zie http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/639/

Wat iig zeker fout is in hetzelfde artikel is dit:
na de gebeurtenisen
daar hoort nog een tweede s: gebeurtenissen.

Volgende nieuwpost:
nieuws: Rechter verbiedt Defcon-keynote over smartcard-hack
burgeerechtenorganisatie
moet zijn burgerrechtenorganisatie

In hetzelfde artikel:
het grondwettelijk recht op vrijheids van meningsuiting
Die 's' achter 'vrijheid' hoort daar niet...

[ Voor 23% gewijzigd door wildhagen op 10-08-2008 13:42 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
nieuws: Rechter verbiedt Defcon-keynote over smartcard-hack

.. het Nederlandse bedrijf NXT Semiconductors <-- Het heet NXP Semiconductors.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
Alles fixed, muv enkele puntjes uit de megaposting (:P) van YopY:
'utilities' laten staan: was idd persoonlijk
puntkomma bij het fase-gedeelte mag daar best; over een uitleg over fases mag de auteur beslissen
Van Dale geeft 'computerspelletje' als betekenis van 'game' :)
over een uitleg van de spelletjes mag de auteur beslissen, lijkt me geen onderwerp voor een bios-review...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, de fout die ik hier meldde is er nog steeds? Wellicht nog eventjes aanpassen?

Bij nader inzien is hij wel aangepast, maar er ontbreekt nog het woordje "van" voor Intel :)

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 10-08-2008 18:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

meuk: Messenger Plus Live 4.70.334
is zaterdag voorzien van een update naar versie 4.70.334 .
spatie te veel na het versienummer
de mogelijkheden van Messenger Plus! Live kanh op deze pagina worden gevonden.
de h naar kan hoort er niet thuis.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
^^ alles done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

meuk: FileZilla 3.1.1
Filezilla is een klein, simpel, lichte, maar ook erg compleet ftp-programma,
de e achter lichte is overbodig

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 07:07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kUmbro
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-07 09:55
nieuws: Ozzy Osbourne duikt op in Guitar Hero World
Uitgever Activision probeert verschillende bands die op Ozzfest hebben gespeeld toe te voegen in GTWT en op het virtuele openluchtpodium op te laten treden.
Lijkt mij G(uitar)H(ero)WT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
meuk: FileZilla 3.1.1
Gisteren is er met versienimmer 3.1.1 een nieuwe stabiele versie van de opensource ftp-client Filezilla uitgekomen.

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
nieuws: Kingston koopt zich in bij controllerontwerper 3S
massaproductie van die controllers moet in het laatste kwataal van dit jaar starten.
Moet kwartaal zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
^^ Alles gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:04
reviews: Vooruitblik GTR: Evolution
Nieuwkomers in dit genre moeten zich geduld en moeite getroosten om er plezier uit te halen, hoewel Simbin de minder ervaren racegoden meestal een paar handvaten aanreikt.
Moet dat niet handvatten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoTro
  • Niet online
nieuws: KPN bereidt prijsverhoging Digitenne voor

"Vanaf 1 oktober wordt het standaard Digitenne-abonnement met 23 zenders met enkele centen worden verhoogd tot 7,50 euro per maand."

suggestie: zal worden / wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denkster
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-11-2024

Door Wilbert de Vries, maandag 11 augustus 2008 15:06
Submitter: Henkie-Jan, views: 3.507

Er staat:
Vanaf 1 oktober wordt het standaard Digitenne-abonnement met 23 zenders met enkele centen worden verhoogd tot 7,50 euro per maand.

Moet zijn
Vanaf 1 oktober wil KPN de prijs van het standaard Digitenne-abonnement met 23 zenders met enkele centen verhogen, tot 7,50 euro per maand.

Groet
E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

KPN zelf wil de geruchten bevestigen noch ontkennen.

KPN zelf wil de geruchten niet bevestigen noch ontkennen.

Juist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Weer gefixt :)

edit: behalve die van Jeldert, want die is niet fout.

[ Voor 79% gewijzigd door P_de_B op 11-08-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzargh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-08 16:56
Kan, maar hoeft niet. Het Witte Boekje en Van Dale geven aan dat beide varianten correct zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Asus laat muis los die hartslag meet
De computeraar ziet het aantal slagen per seconde
Moet "aantal slagen per minuut" zijn. Per seconde is wel heel snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

nieuws: Asus laat muis los die hartslag meet

Link naar http://www.trustedreviews...Mouse--Heart-Rate-Monitor geeft:
Oops!

Sorry! We could not find what you were looking for.

Return to the TrustedReviews Home Page
Mijn rikketik is door het plafond. :(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
Bazzargh schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 16:58:
[...]

Kan, maar hoeft niet. Het Witte Boekje en Van Dale geven aan dat beide varianten correct zijn.
Maar handvatten heeft wel de voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Niet online
en beide punten hierboven nog aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
De afbeelding in nieuws: Introductie 55nm-versie Geforce GTX 280 eind augustus heeft een foutieve alt tekst (mouse over) "Wafter met 65nm GT200-chips" (moet zonder 't')

uit de source code:
code:
1
title="Wafter met 65nm GT200-chips" alt="Wafter met 65nm GT200-chips"

Verder gaat het bericht over 55nm GT200-chips, bij de afbeelding staat 65nm (Afbeelding van huidige versie van de chips?)

Veranderen in "Wafer met 55nm GT200-chips" mijns inziens :)

[ Voor 40% gewijzigd door asfaloth_arwen op 11-08-2008 20:51 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:18
Wat dat laatste betreft, de wafer op de foto bevat de oude 65 nm chips, er zullen wel nog geen foto's zijn van de nieuwe generatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KISS
  • Laatst online: 12-08 13:28

KISS

Keep It Simple St*pid

HP stelt notebook met quadcore-cpu en Dreamcolor-scherm voor
http://tweakers.net/nieuw...eamcolor-scherm-voor.html

Er staat in 4e alinea: "De 8730w komt nog deze maand beschibaar"
Missing "k" duzzz in beschibaar.

Win10 / Gigabyte GA-990FXA-UD3 / AMD Phenom II X6 1100T / 32GB Corsair DDR3 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G / 1x Samsung 850 EVO 250GB + 2x Samsung 1,5TB SATA / DELL U2515H+HP1940 / Sony FH-7mkII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannotwin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11-2023
Enkele weken geleden maakte Realix bekend dat Hwinfo32 freeware is geworden, maar dat Hwinfo shareware blijft.
van meuk: HWiNFO 5.2.2

Realix maakte bekend dat het programma freeware geworden is en toch blijft het shareware :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
In nieuws: AMD introduceert ATI Radeon HD 4870 X2
De RV700, zoals AMD zijn gecombineerde gpu's noemt, heeft een rekenkracht van 2,4Tflops en een die-oppervlak van 520mm2
volgens: Wikipedia: Comparison of ATI graphics processing units

Moet het niet RV700 maar R700 zijn
Radeon HD 4870 X2 August 12, 2008 R700
Edit: is al aangepast na Flowmo in 'nieuws: AMD introduceert ATI Radeon HD 4870 X2' :)

Verder is het mm2 (hele artikel)

Edit2:

In nieuws: Onderzoeker wil 20.000 euro voor Nokia-exploit
Een aanval behelst volgens Gowdiak het sturen van een speciale berichtenreeks naar het telefoonnummer van het boogde slachtoffer
beoogde

[ Voor 27% gewijzigd door asfaloth_arwen op 12-08-2008 09:42 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoAC
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 07:00

BoAC

Memento mori

nieuws: Onderzoeker wil 20.000 euro voor Nokia-exploit
.. met een Nokia S40-mobieltjes te bellen, ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
sewer schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 22:34:
Wat dat laatste betreft, de wafer op de foto bevat de oude 65 nm chips, er zullen wel nog geen foto's zijn van de nieuwe generatie ;)
Dat lijkt mij ook :)
Cannotwin schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 07:22:
[...]
van meuk: HWiNFO 5.2.2

Realix maakte bekend dat het programma freeware geworden is en toch blijft het shareware :?
Hwinfo32 != Hwinfo, staat dacht ik vrij duidelijk in het stukkie uitgelegd.

Rest gefikst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatschaaap
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:50

blaatschaaap

schaap

Politie Amsterdam gaat gezichtsherkenning gebruiken

"Belangrijk is dat de beelden van goede kwaliteit zijn en de Amsterdamse politie moedigt bezitters van verouderde camarasystemen daarom aan om hun apparatuur te vervangen."

Klopt volgens mij niet, alhoewel mijn nederlands niet van topniveau is. =P

[ Voor 10% gewijzigd door blaatschaaap op 12-08-2008 11:43 ]

blaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Aangepast :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nieuws: Midway annuleert onaangekondigde titel en ontslaat personeel, laatste paragraaf:
"We zien elke game die in ontwikkeling is als een investering. Daaraan zijn eisen op het gebied van kwaliteit, efficiency en winstgevendheid gebonden", legt Midways interim-ceo en president Matt Booty de maatregel uit.
Vermits het onderwerp 2 personen is, moet dit werkwoord volgens mij leggen zijn ipv legt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Dubbele titel van enkel persoon, niet gefikst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ja, nu zie ik het. Dom van me

/me gaat zich schamen in een hoekje en zijn spellings/grammatica boekjes van de lagere school nog eens doornemen

Om mijn fout van daarnet goed te maken iets wat volgens mijn spellingsboekjes een echte fout is. Indien dit niet het geval is, zal ik ze vanavond op de bbq moeten flikkeren en opnieuw naar school gaan om mijn kennis van de Nederlandse taal terug op een acceptabel niveau te krijgen.

In nieuws: Bug in licentiecomponent maakt Vmware ESX 3.5 onbruikbaar, laatste paragraaf:
Gebruikers van Vmware ESX hebben echter zelf een workaround ontwikkeld: door de datum binnen de virtualisatiesoftware inn te stellen op een datum voor 12 augustus zou het probleem worden omzeild.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Gefixt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repsaj_Nav
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-08 19:32

Repsaj_Nav

Hallo, ik ben Jasper

Niet echt een spelfout, maar om er nou een nieuw topic voor te openen:
nieuws: Photofast presenteert zelfbouw-ssd met zes sd-kaarten
Het energieverbruik in idle toestand bedraagt 150mA.
A is de eenheid van stroomsterkte, niet van verbruik. Verbruik is in watt, W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Daar is bijzonder weinig discussie over mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoTro
  • Niet online
nieuws: Canon patenteert dslr-systeem met meerdere brandstofcellen

"Een nadeel van het systeem is >dat< nieuwe lenzen en flitsers nodig zijn om optimaal van het ontwerp te kunnen profiteren"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
*plakselt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In nieuws: TU Delft ontwikkelt kart die op waterstof rijdt
1ste paragraaf:
een kart die de Greenchoice Forzewordt genoemd
blanco vergeten tussen Forze en wordt

2de paragraaf
De onthulling door Tim Coronel en de organisator van Bavaria Cityraceing Herman Vaanholt van de waterstofkart vond maandag plaats en werd gevolgd door een succesvolle testrit.
City Racing ipv Cityraceing volgens http://www.formulazero.tudelft.nl/

En het zou de leesbaarheid ook ten goede komen moest in die zin het stukje "van de watersofkart" direct na "De onthulling door" komen:
=>
De onthulling van de waterstofkart door Tim Coronel en de organisator van Bavaria City Racing Herman Vaanholt vond maandag plaats en werd gevolgd door een succesvolle testrit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

nieuws: Deutsche Telekom neemt belang in Indiase satellietvideo-startup
De investering is Devas is verrassend,
Die eerste "is" moet "in" zijn denk ik?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
nieuws: TU Delft ontwikkelt kart die op waterstof rijdt

in de alt van de image staat "Forza" zou "Forze" moeten zijn :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoTro
  • Niet online
nieuws: Lensloze camera's gaan slagveld in de gaten houden

angezien het observatiesysteem op grote hoogte ingezet zou worden, wordt het gebruik van lenzen lenzen en spiegels, die gebruikelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
In nieuws: Lensloze camera's gaan slagveld in de gaten houden
Qinetiqs Chris Slinger
functie vergeten/weggevallen? (Hoofd onderzoeker oid)
Lacoste hoofd onderzoeker Chris Slinger

uit de bron
Dr Chris Slinger, QinetiQ's Principal Investigator on the LACOSTE programme and a QinetiQ Senior Fellow.
Los topic hiervoor overdreven volgens mij :?

[ Voor 7% gewijzigd door asfaloth_arwen op 12-08-2008 20:59 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:17

Patriot

Fulltime #whatpulsert

In nieuws: Lensloze camera's gaan slagveld in de gaten houden
Aangezien het observatiesysteem op grote hoogte ingezet zou worden, wordt het gebruik van lenzen lenzen en spiegels, die gebruikelijk zijn in camera's, bemoeilijkt.
Lenzen lenzen? :P

EDIT: Spuit11, compleet over RoTro's reactie heengelezen.

[ Voor 8% gewijzigd door Patriot op 12-08-2008 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemdemoor
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
alles weer fixed, thx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Onderzoekers zetten nano-antennes in als passieve koelers:
De opgevangen straling met een grotere golflengte kunnen kan worden afgevoerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Dat is iets grondiger op de schop gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:53

Emiel1984

Made in NL

nieuws: TU Delft ontwikkelt kart die op waterstof rijdt

Het betreft '4 geregistreerde tweakers' ... O-)
"Het team van de TU Delft dat de kart ontwierp en bouwde, bestaat uit ongeveer vijfentwintig studenten. Drie geregistreerde Tweakers waren verantwoordelijk voor de elektrotechnische aspecten van de waterstofkart."

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Topicstarter
Afaik is de submitter een van de drie/vier en werd in de submit gemeld dat het er drie waren. Onderling uitvechten en dan een topic openen, lijkt mij, een spel- of tikfoutje is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smooth
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-12-2021
Nieuws: Georgië: Rusland voert cyberoorlog
Meerdere servers van de Georgische staat zijn vlak voor de Russische gewapende inval in het land gekaapt waardoor overheidssites al enkele dagen tijd offline zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Al enkele seconden tijd geleden ongedaan gemaakt.

[ Voor 7% gewijzigd door Harm op 13-08-2008 13:51 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de topicstart!

Wat we niet in dit topic willen zien:
  • Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
  • Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
  • Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
  • Meldingen waar discussie over mogelijk is.
Open voor zulke zaken dus een apart topic!