[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.939 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De zwarte is hier op voorraad bij leverancier:
http://www.expansys.nl/c.aspx?f=1468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
UK versie, die al sinds 1 juli te verkrijgen is helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
UK versie met UK toetsenbord, dus laat maar zitten.

edit: net te laat

[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel nog steeds of ik dat ding nou om één kapotte pixel ga terugsturen of niet. Want voor de rest werkt 'ie zoooo lekker. Behalve dan dat ik bleutooth niet als modem krijg ingesteld, maar alla, alles vergt oefening. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:05:
Ik twijfel nog steeds of ik dat ding nou om één kapotte pixel ga terugsturen of niet. Want voor de rest werkt 'ie zoooo lekker. Behalve dan dat ik bleutooth niet als modem krijg ingesteld, maar alla, alles vergt oefening. 8)
tja... heb je last van die pixel of niet? Als je er last van hebt zou ik hem terug sturen. Anders, tja gewoon lekker houden he:)

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 12:54:
[...]

UK versie met UK toetsenbord, dus laat maar zitten.

edit: net te laat
Wat een trieste winkel, vraag en aanbod oke, maar om je product nou voor bijna 100 euro meer te verkopen vind ik echt redicuul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 11:35:
...
Ik heb aan MSI even gevraagd of het toegestaan is om het geheugen zonder verlies van de garantie te upgraden. Ik weet wat er hier en daar over staat op het internet maar ik wil het toch even bevestigd hebben voor ik aan de slag ga.
@EdEnd: ik wil graag horen wat je voor reactie krijgt van MSI omtrent upgraden en garantie....
8)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:37

D75

Hola,

Vraagjes... van iemand die niet echt (of echt niet) een tweaker is.

~ Kan ik de Wind als muziekspeler gebruiken door hem via de headphone uit op mijn versterker aan te sluiten.
~ Ik ben in het bezit van een HDready TV.... als ik die met de VGA poort aansluit. Dan moet ik toch gewoon HDready films kunnen afspelen op mijn wind/tv? Ik las ergens in dit forum dat hij 720P
afspeelt. En dus ook kan internetten via mijn tv?

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
godverdegodver

Zit netjes thuis te wachten op mijn MSI Wind, zie ik ineens dit op de webpagina van UPS:

DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Nou breekt toch helemaal mijn klomp! Ze hebben nieteens aangebeld, wel een briefje in de brievenbus, maar aanbellen.. GRRR! En mijn deurbel is zo hard als een scheepstoeter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Er staat "Beschikbaarheid: Verwachte datum Vrijdag 1 Augustus" op die site ( http://www.expansys.nl/p.aspx?i=168086 ), dus hij is niet eens op voorraad.

[ Voor 13% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 17-07-2008 13:30 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:27:
Nou breekt toch helemaal mijn klomp! Ze hebben nieteens aangebeld, wel een briefje in de brievenbus, maar aanbellen.. GRRR! En mijn deurbel is zo hard als een scheepstoeter!
Daar kan ik ook slecht tegen. Ik heb dat 1x eerder gehad. Zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moneta schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:30:
[...]

1 jaar pick up en return met de optie om dit uit te breiden naar 2.
Ik begrijp niet waarom MSI zelf maar 1 jaar aanbied, terwijl een rebadged systeem van de Aldi met 3 jaar garantie komt, daarnaast staat er op vele websites dat je 2 jaar garantie krijgt, hoe zit de vork nou echt in de steel? Kom je er dan na een jaar achter dat je toch maar 1 jaar hebt? Of kopen de webshops zelf 2 jaar garantie of iets dergelijks? Nergens heb ik gelezen waar dit uit te breiden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k1n9_n01z3 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:30:
Er staat "Beschikbaarheid: Verwachte datum Vrijdag 1 Augustus" op die site ( http://www.expansys.nl/p.aspx?i=168086 ), dus hij is niet eens op voorraad.
Dan moet je hem nog wel voor 16:00 vandaag bestellen, hoor:

Beschikbaarheid: Verwachte datum Vrijdag 1 Augustus

Als u dit product vandaag voor 16h00 CET uur bestelt, kunt u met 17 dagen geleverd worden. Vul je email adres in voor voorraad

-Pee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
D75 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:26:
Hola,

Vraagjes... van iemand die niet echt (of echt niet) een tweaker is.

~ Kan ik de Wind als muziekspeler gebruiken door hem via de headphone uit op mijn versterker aan te sluiten.
~ Ik ben in het bezit van een HDready TV.... als ik die met de VGA poort aansluit. Dan moet ik toch gewoon HDready films kunnen afspelen op mijn wind/tv? Ik las ergens in dit forum dat hij 720P
afspeelt. En dus ook kan internetten via mijn tv?
Op je eerste vraag: dit moet geen probleem opleveren, je kunt hem net zoals bijv een mp3 speler gewoon aansluiten op een versterker.

Op je tweede vraag: ik weet niet welke resoluties die vga-out ondersteund. Ik ga dit even voor je testen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Ik begrijp niet waarom MSI zelf maar 1 jaar aanbied, terwijl een rebadged systeem van de Aldi met 3 jaar garantie komt, daarnaast staat er op vele websites dat je 2 jaar garantie krijgt, hoe zit de vork nou echt in de steel? Kom je er dan na een jaar achter dat je toch maar 1 jaar hebt? Of kopen de webshops zelf 2 jaar garantie of iets dergelijks? Nergens heb ik gelezen waar dit uit te breiden is
In de EU heb je 2 jaar garantie op elk artikel (of tenminste elk elektronisch artikel) staat in de wet. Dus gewoon 2 jaar garantie ongeacht wat msi je verteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

D75 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:26:
~ Ik ben in het bezit van een HDready TV.... als ik die met de VGA poort aansluit.
wat voor resolutie heeft jou TV? of welke is het?
Aangezien het HD Ready is zal het waarschijnlijk wel goed zitten en het wordt dus getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:34:
[...]

Op mijn Alternate bon staat dat ik twee jaar garantie heb. Nou ja, niet precies, er staat 24 maanden. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D75
  • Laatst online: 16:37

D75

Heb een samsung LE32R82:
~ HDready
~ Resolutie 1366 x 768 pixels

"it's nice to be important, but it's more important to be nice"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:31

DRK

Zojuist heeft UPS hem afgeleverd bij mijn buurvrouw, was zelf niet thuis...kan niet wachten op vanavond.

[ Voor 6% gewijzigd door DRK op 17-07-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:32
m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:57:
In de EU heb je 2 jaar garantie op elk artikel (of tenminste elk elektronisch artikel) staat in de wet. Dus gewoon 2 jaar garantie ongeacht wat msi je verteld :)
Ja en nee. Je hebt sowieso 1 jaar garantie, in het 2e jaar moet je in de praktijk altijd een deel van de reparatiekosten betalen. Na het 2e jaar alle kosten.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09-2021
m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:57:
[...]

In de EU inderdaad, maar Nederland heeft deze wet niet overgenomen. In Nederland geldt dat men uit mag gaan van een redelijke te verwachte levensduur, wat bij een laptop beargumenteerbaar 3 jaar is. Daarnaast is het zo dat je je garantie moet halen bij de winkelier, je hebt daar immers de aankoop gedaan, niet bij de fabrikant. Het probleem is dat winkels meestal uitgaan van een jaar en deze wet niet zo kennen en dus levert dat het nodige gesteggel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRK schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:08:
Zojuist heeft UPS hem afgeleverd bij mijn buurvrouw, was zelf niet thuis...kan niet wachten op vanavond.
Nou, als je 'm hebt zul je nog een halfuur geduld moeten hebben, want het eerste wat je moet doen is Windows in de goeie taal installeren.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

DRK schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:08:
...vanwege de buurvrouw??
8)

Foto's !

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

de UPS man was heir net ook langskomen op mn werk :)

Topshit!

Hij is heerlijk klein en toetsen net groot genoeg :)

Nu is hij ff aan het laden en installen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand testen of je goed kan multitasken met de Wind? Dus paar tabladen op firefox open, muziek aan, msn aan, word document open, etc.(zoeits dergelijks)

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:21:
Kan iemand testen of je goed kan multitasken met de Wind? Dus paar tabladen op firefox open, muziek aan, msn aan, word document open, etc.(zoeits dergelijks)

THNX
Gaat goed hoor. Net alles gedaan wat je schrijft (behalve muziek want die heb ik er nog niet op) en alles verloopt snel en vlekkeloos.

Maar het zal wel anders worden als je zwaar wil parren en rarren, om maar wat te noemen. Maar wie doet dat dan ook met zo'n dingetje. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
ubuntu laden duurt wel langer dan winxp, maar dat zal wel komen doordat ik het via een virtual disk doe..

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

D75 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:04:
Heb een samsung LE32R82:
~ HDready
~ Resolutie 1366 x 768 pixels
Ben benieuwd of dat lukt. 720p is getest, maar dit is toch een net wat hogere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xpinox schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 02:14:
[...]

:'( Nou, zo grappig vind ik het niet. Khad hem namelijk net ff de week ervoor nodig voor een tripje. De flash komt trouwens van de officiele medion.nl site vandaan.
Grappig als ik normaal zoek onder de notebooks op de medion.nl site kom ik niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
* m3nno gaat nogmaals UPS bellen.. *boos kyk*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:30:
[...]

Gaat goed hoor. Net alles gedaan wat je schrijft (behalve muziek want die heb ik er nog niet op) en alles verloopt snel en vlekkeloos.

Maar het zal wel anders worden als je zwaar wil parren en rarren, om maar wat te noemen. Maar wie doet dat dan ook met zo'n dingetje. O-)
Ok dat was snel! :) Ik zit meestal zo achter me laptop dus daarom wil niet mijn gedrag aanpassen aan de Wind :9 Trouwens schrijft t wel snel van een avi-file naar een usb-stick bv? Want als dat ook vlekkeloos gaat, a dan is het een echte topmachine!! Nu moet ik alleen nog paar weken wachte.. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 10:08:
[...]

Heb gister een aldi- folder gekregen en er staat duidelijk in vanaf 23 juli...Dus 27 is gwn onzin.
Thx, ik had het ook al van meerdere begrepen. Schijnt ergens op een site te staan een link van de duitse medion site voor de Nederlandse Aldi :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:30:
[...]

Als de AZERTY niet snel leverbaar is ga ik 8)7 ...kan nie wachteeeuuu! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:41:
[...]

Thx, ik had het ook al van meerdere begrepen. Schijnt ergens op een site te staan een link van de duitse medion site voor de Nederlandse Aldi :).
Aghjah waarom zo'n omweg maken he :P Nederlandse Aldi site is al goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review CNet

Schijnt dat de EEE PC 901 beduidend beter doet qua performance dan de WIND.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:36:
[...]

Ok dat was snel! :) Ik zit meestal zo achter me laptop dus daarom wil niet mijn gedrag aanpassen aan de Wind :9 Trouwens schrijft t wel snel van een avi-file naar een usb-stick bv? Want als dat ook vlekkeloos gaat, a dan is het een echte topmachine!! Nu moet ik alleen nog paar weken wachte.. ;(
Ik kocht gisteren een 4gb usb stick om mijn eigen Office versie erop te zetten. Want die proefversie hoefde ik niet, ik werk nog altijd erg tevreden met 2003. Nou, ik kon niet eens bijhouden hoe snel die toch dik 500 mb erop stond. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Weer een paar ervaringen erbij:
- webcam geeft zeer redelijk beeld, ook al is het wat minder licht;
- upgraden geheugen is inderdaad niet zo moeilijk. Heb er net 1GB bijgezet :*)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:27:
godverdegodver

Zit netjes thuis te wachten op mijn MSI Wind, zie ik ineens dit op de webpagina van UPS:

DE ONTVANGER WAS NIET BESCHIKBAAR OM TE TEKENEN BIJ DE 1E AFLEVERPOGING. EEN 2E POGING WORDT ONDERNOMEN

Dat is zwaar balen zeg! En dat heb ik hier ook, zeggen die idioten dat ze gebeld hebben. Nou de bel doet het perfect en je kan hem zelfs boven horen, maar nee hoor ze zijn te lui en laten ze een briefje achter. Ik hoop zelf dit niet mee te maken met mijn MSI, want dan zal ik denk net zo reageren als jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
Dutchy007 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:25:
Als ik de zwarte Wind niet voor 23 juli heb, dan is het einde verhaal MSI. Erg jammer dat MSI zo de boot misloopt. Maar ik heb hem toch echt nodig voor de 25ste.
Ik betwijfel dat MSI wakker zal liggen van die paar tweakers die hem daardoor laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:49:
Review CNet

Ah en de reden staat er ook bij:
Digging a little deeper, we discovered that the Wind's CPU is constantly toggling between 800MHz and 1.6GHz. While that may help battery life, it did not help the Wind when multitasking.

Volgens mij is dat zo opgelost met RMClock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:49:
Review CNet

Klopt heb ik ook al vaker gelezen, maar de Wind is goedkoper, groter en je hebt wel wat meer voor dat geld.

Ik zat eerst te twijfelen tussen de Wind en 901, maar de Wind komt ook eeder dan de Eee 901.
Keus dus gauw gemaakt. En nee de 1000 en 1000h is helemaal geen optie die worden zeker te duur.

Eigenlijk ben ik ook zeer benieuwd op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:53:
[...]

Dat is zwaar balen zeg! En dat heb ik hier ook, zeggen die idioten dat ze gebeld hebben. Nou de bel doet het perfect en je kan hem zelfs boven horen, maar nee hoor ze zijn te lui en laten ze een briefje achter. Ik hoop zelf dit niet mee te maken met mijn MSI, want dan zal ik denk net zo reageren als jij.
Ja echt typisch ups...maar ben blij dak niet de enige ben met deze ups problematiek en het leuke is ik heb maar een inniminnie 2 kamer app. met een toeter als bel die kun je buiten nog horen .. ups zegt dat ze straks nog een keer gaan langs komen...

*zuchtende*

[ Voor 6% gewijzigd door m3nno op 17-07-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Winona schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:04:
Ik stel me zo voor dat met Kerst in de winkels de Asus-varianten er allemaal liggen, de Acer Ones (en misschien al Two's, wie zal het zeggen), dat de Dell E in al zijn drie versies beschikbaar is, evenals de Wind met 8.9'' scherm en dat computerbladen dan over elkaar rollen om ze allemaal met elkaar te vergelijken nog voor de kerstdrukte losbarst.

Dat vergelijken hebben wij hier dan natuurlijk allang gedaan, dus ze kunnen zich die moeite wel besparen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het dan wel lukt ;)...

Ben nu echt benieuwd wie er allemaal en MSI Wind heeft.
Ik kan niet wachten tot ik er zelf 1 in handen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:21:

Ik tel er op dit forum tot dusver vijf die een Windje hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Dat zijn er toch echt niet zo veel eigenlijk...vraag me af hoe groot die totale eerste batch voor Nederland nu is geweest? 150 stuks of minder?

[ Voor 3% gewijzigd door StraightOn.NL op 17-07-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:20:
[...]

Ik stel me zo voor dat met Kerst in de winkels de Asus-varianten er allemaal liggen, de Acer Ones (en misschien al Two's, wie zal het zeggen), dat de Dell E in al zijn drie versies beschikbaar is, evenals de Wind met 8.9'' scherm en dat computerbladen dan over elkaar rollen om ze allemaal met elkaar te vergelijken nog voor de kerstdrukte losbarst.

Dat vergelijken hebben wij hier dan natuurlijk allang gedaan, dus ze kunnen zich die moeite wel besparen _O-
Ik bedoel vooral op lange termijn van de 901 en de msi wind die nu uit zijn gekomen.
In het begin werkt het 99% altijd nog perfect en snel (niet als je een laptop ontvangt die al dood is bij aankomst).

Dus we zijn een half jaar verder en dan eens gaan vergelijken met deze twee wat er dan uitkomt.
Enkel zal dat niet zozeer gebeuren, want het mooiste zou dan zijn dat je op beide wel ongeveer hetzelfde heb moeten doen voor een goede vergelijking.

Hoe dan ook zullen de meningen altijd wel verschillen. De één vind Asus geweldig, de ander MSI, weer een ander gaat voor Dell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:36:
[...]

Ik bedoel vooral op lange termijn van de 901 en de msi wind die nu uit zijn gekomen.
In het begin werkt het 99% altijd nog perfect en snel (niet als je een laptop ontvangt die al dood is bij aankomst).

Dus we zijn een half jaar verder en dan eens gaan vergelijken met deze twee wat er dan uitkomt.
Enkel zal dat niet zozeer gebeuren, want het mooiste zou dan zijn dat je op beide wel ongeveer hetzelfde heb moeten doen voor een goede vergelijking.

Hoe dan ook zullen de meningen altijd wel verschillen. De één vind Asus geweldig, de ander MSI, weer een ander gaat voor Dell.
Hmm.. ik wacht nu al op de MSI Wind 2 met een Dualcore Atom 2.0

* m3nno droomt lekker verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:21:

Me :)

Hij is nu aan het windows updaten ;)

Trouwens.. de Wind zelf komt echt in een bizar klein doosje :)

[ Voor 9% gewijzigd door itsgreen op 17-07-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StraightOn.NL schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:34:
Dat zijn er toch echt niet zo veel eigenlijk...vraag me af hoe groot die totale eerste batch voor Nederland nu is geweest? 150 stuks of minder?
Ik denk toch minder.. omdat zeker ook niet alle winkels het hebben kunnen leveren volgens mij. En er zijn zaken waarbij er maar 1 of 2 werden verkocht en geen 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:39:
[...]

Hmm.. ik wacht nu al op de MSI Wind 2 met een Dualcore Atom 2.0

* m3nno droomt lekker verder...
Hahahahah, doe dat vooral ja :P je moet al blij zijn als je de de gewone MSI Wind krijgt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itsgreen schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:40:
[...]

Me :)

Hij is nu aan het windows updaten ;)

Trouwens.. de Wind zelf komt echt in een bizar klein doosje :)
Ja, maar die zat weer in een grotere, en die weer in een nog grotere, opgevuld met luchtzakken. Ik kreeg toch nog een héle flinke doos zo. Ik schrok er van! 8)7 Dacht even dat ik per ongeluk een 17'' had besteld... 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:48:
[...]

Ja, maar die zat weer in een grotere, en die weer in een nog grotere, opgevuld met luchtzakken. Ik kreeg toch nog een héle flinke doos zo. Ik schrok er van! 8)7 Dacht even dat ik per ongeluk een 17'' had besteld... 8)
*lol* net zoals met een sinterklaas surprise dus :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren wat zitten spelen met mijn Wind (wit) die ik van Gistron heb gekregen. Een aantal dingen zijn mij opgevallen.

Zoals ik al eerder zei is het apparaat topzwaar. Ik heb een aantal installaties laten lopen en wat applicaties gedraaid, maar het apparaat blijft stil. Zelfs na 4 uur installeren en spelen was het ding niet warm aan de onderkant. Dat valt me reuze mee, vooral als ik het vergelijk met mijn huidige laptop (Dell Precision M4300). Die kan ik niet vastpakken als ik 'm uitzet. Het apparaat voelt degelijk aan, alleen de afwerking is op sommige plekken niet geweldig, maar niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook net binnen. Een vraagje aan andere bezitters, als ik hem aanzet dan hoor ik gedurende de eerste drie seconden de ventilator ratelen/aanlopen. Dat houdt daarna op. En dan is ie fluisterstil. De vraag is nu wel: hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de zwarte Wind niet voor 23 juli heb, dan is het einde verhaal MSI. Erg jammer dat MSI zo de boot misloopt. Maar ik heb hem toch echt nodig voor de 25ste.
ejtje schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Ik betwijfel dat MSI wakker zal liggen van die paar tweakers die hem daardoor laten liggen.
Ik denk het eigenlijk wel. Het is vakantie en er zullen veel meer mensen met een vergelijkbaar probleem zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Ik zat eerst te twijfelen tussen de Wind en 901, maar de Wind komt ook eeder dan de Eee 901.
Keus dus gauw gemaakt. En nee de 1000 en 1000h is helemaal geen optie die worden zeker te duur.

Ja voor mij is de WInd de netbook die ik wil hebben. De 901 is te klein, irritante toetsenbord en als ie even warm wordt als de 900 dan hoeft t helemaal niet. 1000h is te glossy(ook aan de binnenkant) en te duur. Wel hebben ze goede garantieservice(ASUS).

Ik denk zelf dat er komend jaar veel ontwikkelingen zullen meemaken op het gebied van netbooks. Dus denk dat ik na dit schooljaar weer een andere netbook ga halen, zal ongetwijfeld want ik haal elk jaar wel andere laptop. En MSI komt eind dit jaar dacht ik ook met een WIND bedoeld voor zakelijk gebruik, dus ik zie de toekomst stralend tegemoet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Laatst online: 17-11-2022
Mojo666, waar heb jij je wind in de bestelling staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

m3nno schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Ja echt typisch ups...maar ben blij dak niet de enige ben met deze ups problematiek en het leuke is ik heb maar een inniminnie 2 kamer app. met een toeter als bel die kun je buiten nog horen .. ups zegt dat ze straks nog een keer gaan langs komen...

*zuchtende*
Gisteren kwam UPS bij mij ook een pakketje afleveren....was gewoon netjes hier.
Wel pech voor jou dat ze niet goed hebben gebeld...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:32

Tuxie

En WeL nU!

Mmmm volgende week dinsdag komt er iemand uit China terug die ik op moet halen vanaf Schiphol en uiteraard heb ik even naar de Winds gevraagd. Ze liggen daar gewoon in de winkel voor 4999 yuan (420 euro) en beschikbaar in de kleuren wit,zwart en roze. Nu twijfel ik echt: originele zwarte wind volgende week dinsdag of wachten op de medion, maar dan zonder blauwe tand, andere WiFi chipset en een mindere webcam. Daarentegen wel weer 3 jaar garantie. Moeilijk moeilijk......

(en ja, de roze hoef ik niet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:20:
Ik heb hem ook net binnen. Een vraagje aan andere bezitters, als ik hem aanzet dan hoor ik gedurende de eerste drie seconden de ventilator ratelen/aanlopen. Dat houdt daarna op. En dan is ie fluisterstil. De vraag is nu wel: hoort dat?
Ik hoor bij mij hooguit een zacht getik (1 sec) van de harddisk die zich aan de gang slingert, voor de rest niets te horen hier.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Iemand nog tips voor een leuk progje voor de webcam op de Wind??
:?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Ik hoor bij mij hooguit een zacht getik (1 sec) van de harddisk die zich aan de gang slingert, voor de rest niets te horen hier.
hij houdt zich bij mij nu ook rustig.heb er even hard op geslagen :-)

alleen als ik hem aanzet terwijl ik hem in mijn handen hou en hem dus beweeg dan hoor je de ventilator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heppie1983 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:36:
[...]

Mojo666, waar heb jij je wind in de bestelling staan?
Ik heb hem bij Alternate,Informatique en Computerpirates op bestelling staan. Bij Informatique zou ik het niet probere want daar is 1 klant die er 22 besteld heeft. Dus als ik hem niet krijg dan weet ik t ook niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvexeltweakers schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:45:
Kleeeein beetje offtopic, maar omdat ik in een goede bui ben:
CamSpace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuxie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:43:
Mmmm volgende week dinsdag komt er iemand uit China terug die ik op moet halen vanaf Schiphol en uiteraard heb ik even naar de Winds gevraagd. Ze liggen daar gewoon in de winkel voor 4999 yuan (420 euro) en beschikbaar in de kleuren wit,zwart en roze. Nu twijfel ik echt: originele zwarte wind volgende week dinsdag of wachten op de medion, maar dan zonder blauwe tand, andere WiFi chipset en een mindere webcam. Daarentegen wel weer 3 jaar garantie. Moeilijk moeilijk......

(en ja, de roze hoef ik niet :+ )
Alleen heeft die een chinees toetsenbord neem ik aan, niet echt handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:56:
[...]

Alleen heeft die een chinees toetsenbord neem ik aan, niet echt handig...
Even naar aanleiding van, als je nou zo nodig een azerty wilt en je hebt een qwerty of omgekeerd, kun je dan niet gewoon die toetsjes verwisselen?

Dat was voor mij althans altijd de enige manier om een Rubik's kubus op te lossen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK

DRK

Beste Klant,

Zoals u wellicht heeft vernomen zijn er inmiddels een drietal witte MSI Wind notebooks uitgeleverd. Echter kwamen wij er te laat achter dat twee stuks hiervan zijn uitgeleverd aan klanten welke het product pas enkele dagen geleden hadden besteld. Graag zouden wij doormiddel van deze email u nader informeren hoe deze fout heeft kunnen ontstaan.

Doordat dit product enkele weken als Pre-order op onze shop stond, zijn er tientallen klanten geweest welke deze notebook hebben besteld. Ons systeem is zodanig geprogrammeerd dat er altijd bij de goedkoopste leverancier op dat moment wordt besteld met voorraad. Echter heeft een andere leverancier enkele dagen geleden een drietal binnengekregen en de prijs hiervan verlaagd. Door de prijs synchronisatie welke wij 6 maal per dag doen heeft het product dus één uur als leverbaar online gestaan. Twee klanten hebben vervolgens dit product besteld waarna ons systeem deze weer direct doorbesteld bij die (goedkoopste) leverancier. Doordat ons systeem niet kan switchen tussen leveranciers waarbij al een product aan een order gekoppeld is, zijn deze producten dus aan die nieuwe klanten uitgeleverd.

Helaas kwamen wij hier pas achter nadat deze producten al uitgeleverd waren, desalniettemin betreuren wij het zeer dat we de langst wachtende niet als eerste konden helpen. Onze afdeling inkoop zal daarom vandaag contact opnemen met MSI om te kijken of er een mogelijkheid is deze notebooks versneld te kunnen leveren. Zodra wij hier een positief antwoord op hebben zullen wij contact met u opnemen.

Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak, mocht u nog vragen of onduidelijkheden hebben dan vernemen wij dat graag van u.

Met vriendelijke groet,

berichtje gekregen van 4launch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde bericht gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg net een correcte mail van 4Lauch waarin ze aangaven hoe het probleem ontstond met de verkeerde levering. Zoals Al Bundy ooit zei: women and computers are ruining the world. In dit geval waren het de computers. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xileS schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:02:
Ik heb precies hetzelfde bericht gekregen.
Hoe langer de brief, hoe zwakker het excuus. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

mmm wat is de default pin code voor bluetooth of hoe verander ik em?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anonimoes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11-2024

anonimoes

Zomerweer is ook maar relatief

itsgreen schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:10:
mmm wat is de default pin code voor bluetooth of hoe verander ik em?
offtopic:
offtopic maar toch: is dat niet gewoon 0000?

[ Voor 4% gewijzigd door anonimoes op 17-07-2008 17:22 ]

Gemberthee: water met een smaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

anonimoes schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:22:
[...]

offtopic:
offtopic maar toch: is dat niet gewoon 0000?
Jih ik ben scheef, hij lijkt idd te werken... alleen nog niet bluetooth internet aan de praat met mn foon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:21
wvexeltweakers schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 16:45:
sudo apt-get install cheese

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
Ik weet niet wie er nog zit te wachten op een witte Wind, maar ik kwam deze webshop zojuist tegen met 9 witte winds op voorraad volgens de website. http://webshop.oase-syste...duct_info&products_id=885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

heeft iemand een goede tutorial om internet via blauwtand aan de praat te krijgen?

ik vind het maar vage bluetooth app die er bij zit namelijk :P

Laat maar ik ben een retard ;) had em niet gepairded als netwerk acces point :P

[ Voor 21% gewijzigd door itsgreen op 17-07-2008 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-08 11:58
Iemand al geprobeerd om een divx op een LCD TV af te spelen (VGA, 1366 x 768 pixels)? Hiervoor zou ik de WInd namelijk willen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
Ik heb de MSI Wind besteld bij Oase Systems, de link wat hier net aangegeven werd, en nu staan er daar nog 7 stuks op voorraad. Wie weet, hebben zij er wel nog. Lijkt me eigenlijk ook van niet. Maar proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
Ik heb net ook maar eens die winkel gebeld, krijg ik de voicemail te horen, ze zijn met vakantie t/m 15 augustus. Lekker dan. Dus klopt het ook helemaal neit dat ze nog 7 stuks van de Wind op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen

itsgreen

Large and in charge

nice, zit nu in de trein op mn neue wind :)

internet is niet erg snel, maar daar is tmobile meer verantwoordelijk voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
pff ik heb net daar even snel besteld, proberen waard dacht ik. De voorraad is wel naar 6 gegaan, maar als ze op vakantie zijn, schiet dat natuurlijk niet op ;x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Misschien ook zo'n geavanceerd voorraadsysteem als 4launch, maar in dit geval dus volkomen nutteloos als ze er toch niet zijn om hem te verkopen |:(

Hier zijn er nog 2, maar de kantooruren zijn nu toch al om: http://www.dicecomputers....c=productdetail&aid=41266

[ Voor 30% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2008 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
denk je dat je snel Wind in huis hebt, moet je nog een maand wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK

DRK

Ik heb hem net bij mn buurvrouw opgehaald...mijn heldin! Hij staat nu windows te laden...wat een enrom cool ding zeg!

Zou graag een fototje toevoegen maar heb geen ruimte om hem te hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lintweaker
  • Laatst online: 15-08 14:59
Iemand deze zeer uitgebreide review van de Medion en vergelijking met de Wind al gezien:

http://www.discountfan.de/go.php?id=1470

Ik heb hem alleen nog maar even doorgebladerd, ziet er zeer volledig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
Cooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:32:
Misschien ook zo'n geavanceerd voorraadsysteem als 4launch, maar in dit geval dus volkomen nutteloos als ze er toch niet zijn om hem te verkopen |:(

Hier zijn er nog 2, maar de kantooruren zijn nu toch al om: http://www.dicecomputers....c=productdetail&aid=41266
Tja, zal ook wel niet kloppen wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Nee van dice computers zal denk ik ook niet kloppen, heb ze gister nog gemaild, maar nog geen reactie ontvangen.

En hij staat er meerdere malen op, met verschillende artikelnrs: http://www.dicecomputers....ctlijst&gid=145&sgid=1384

[ Voor 39% gewijzigd door xileS op 17-07-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

weltie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:19:
Ik heb de MSI Wind besteld bij Oase Systems, de link wat hier net aangegeven werd, en nu staan er daar nog 7 stuks op voorraad. Wie weet, hebben zij er wel nog. Lijkt me eigenlijk ook van niet. Maar proberen waard.
Ik hoop voor je dat die Oase geen Fata Morgana blijkt te zijn.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Hier nog eentje waar bijstaat vanaf 23 juli... http://www.pcscomputers.n..._info.php?products_id=447

En Salland heeft de legenda van de zwarte aangepast naar 10-20 werkdagen, terwijl ze de witte nog niet eens hebben kunnen leveren.. dat zal ik dus ook maar met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Heeft er iemand eigenlijk al een Wind uitgeleverd gekregen van Quickspot? Je weet wel, die jongens/meisjes met banden met MSI (*proest*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Deze mail had DNA_Saint 3 dagen geleden gequote.. ik denk dus van wel:
Geachte QuickSpot klant,
wij zijn verheugd u te informeren dat de eerste MSI zending vandaag binnenkomen en alle pre-paid orders met de WITTE VERSIES, vanaf morgen zullen worden verwerkt om toe te sturen op volgorde. Een kleine 12 stuks worden ontvangen en zullen op volgorde van de ontvangen betalingen verdeelt gaan worden.

Iedere order welke gereed staat wordt netjes in desbetreffende accounts vermeld vanuit ons magazijn ter kennisgeving, welke ter bevestiging van verzending middels het unieke track&trace nummer alsnog even later gemaild.

Zit u bij de eerste 12 dan ontvangt u ook deze bevestiging en worden de daarop volgende orders op later tijdstip verwerkt. Naar vermoedens worden de aankomende week ook MSI's geleverd in de overige kleuren welke daarna wederom gevolgd worden op later tijdstip (nog niet bekend) door wederom de witte versies.

Namens QuickSpot danken wij u hartelijk voor dat uw order geplaatst is welke wij met veel genoegen zullen verwerken voor u. Heel veel plezier met uw aankoop en iedere recensie is welkom op de QuickSpot website te plaatsen bij uw artikel.

Met vriendelijke groet,

QuickSpot
Sales department

[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2008 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
weltie schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:27:
Ik heb net ook maar eens die winkel gebeld, krijg ik de voicemail te horen, ze zijn met vakantie t/m 15 augustus. Lekker dan. Dus klopt het ook helemaal neit dat ze nog 7 stuks van de Wind op voorraad hebben.
Dat hadden ze dan ook even netjes op de website mogen melden mocht dat zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:01:

[...]Een kleine 12 stuks worden ontvangen
Whoehaha _O-

Ze bedoelen hoop ik: ''twaalf kleine stuks worden ontvangen''

Want anders zijn het er gewoon elf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 11:58
Rendier2710 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:53:
Iemand al geprobeerd om een divx op een LCD TV af te spelen (VGA, 1366 x 768 pixels)? Hiervoor zou ik de WInd namelijk willen gebruiken...
Ja ik zou ook graag willen weten of de wind dat goed aankan of niet :)

Ps: ik ben nieuw op het forum, maar volg het Wind-topic al vanaf het begin (dus niet echt nieuw) :P En ik zit smachtend te wachten tot de zwarte Wind's zijn gearriveerd :*)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-09 13:39
ALDI actueel vanaf 23 juli 2008

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_30/OFF01.SHTML

Aldi: Medion Akoya mini 10" netbook 1210 met ATOM processor
Aldi komt met een 10" netbook voor €399! Voorlopig enkel nog aangekondigd bij Aldi Duitsland vanaf 3 juli. Vrijwel zeker ook binnenkort in Nederland en België verkrijgbaar. Het gaat om een van de eerste laptops met de ATOM processor: superzuinig. Dit machientje moet de concurrentie aangaan met de EEE-pc, maar dit zal hij niet alleen doen, want de zogenaamde netbooks zijn dé nieuwe trend en verschillende grote merken zullen weldra met hun goedkope netbook op de proppen komen.

Atom Processor 1,6 GHz, 1 GByte ram, 80 GB harddisk, 10 inch-display (1024 × 600 LED backlight), Micro en Webcam ingebouwd, Wlan a/b/g/Draft-n, 3x usb, 1x vga, SD/MMC/Memory Stick-cardreader, Windows XP, 3 jaar garantie. Gewicht: 1,2 KG. Afmetingen: 26x18x3,2 cm bekijk flashvoorstelling

Wat opvalt is het dunne (Macbook Air style) LED verlicht scherm, en het ontbreken van een optische (DVD/CD) drive. Deze medion laptop is in feite de MSI Wind U100 die je ook kunt vinden rond de €400, maar dan staat er nu een Medion logo op, én heeft het 3 jaar garantie ipv de standaard 1 jaar MSI garantie.

[ Voor 87% gewijzigd door Mr. Dave op 17-07-2008 20:06 ]

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heppie1983 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:43:
Ik weet niet wie er nog zit te wachten op een witte Wind, maar ik kwam deze webshop zojuist tegen met 9 witte winds op voorraad volgens de website. http://webshop.oase-syste...duct_info&products_id=885
Het kwam hier al eerder voorbij maar die lui zijn tot 15 augustus op vakantie volgens de voice-mail daar

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 20:10 . Reden: caramba ik heb het weer mis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
Cooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 19:01:
Ik heb die mail ook van ze gehad en als je niet erg vind geloof ik geen enkele informatie meer die ze verstrekken. Allemaal gelul, smoesjes en andere onzin.

Ik wil dus weten of iemand een Wind van die jokers van Quickspot heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Die Adli is zeker wel beter dan, ook door de garantie. Vind het wel fijn dat je 3 jaar hebt in plaats van 1 jaar, dat is opzich al best veel geld waard. Daarom kun je zeggen dat de Medion goedkoper is dan de MSI Wind. Specs zijn verder hetzelfde, ben zelf al beetje verliefd op deze...maar heb net een nieuwe Asus F3-Ka dus deze Akoya gaat naar mijn vriendin.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Quickspot heeft dus nog aan geen enkele tweaker uitgeleverd?

Nu is dat niet zo gek, omdat het er maar 12 zijn, maar ik dacht dat DNA_Saint één van de gelukkigen was daar.
Pagina: 1 ... 10 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic