Ehm, heb jij het topic wel doorgelezen? De Medion wordt al vanaf de eerste pagina genoemd (en de link en specs zijn ook al vele malen besproken)Mr. Dave schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:04:
ALDI actueel vanaf 23 juli 2008
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_30/OFF01.SHTML
Aldi: Medion Akoya mini 10" netbook 1210 met ATOM processor
Aldi komt met een 10" netbook voor €399! Voorlopig enkel nog aangekondigd bij Aldi Duitsland vanaf 3 juli. Vrijwel zeker ook binnenkort in Nederland en België verkrijgbaar. Het gaat om een van de eerste laptops met de ATOM processor: superzuinig. Dit machientje moet de concurrentie aangaan met de EEE-pc, maar dit zal hij niet alleen doen, want de zogenaamde netbooks zijn dé nieuwe trend en verschillende grote merken zullen weldra met hun goedkope netbook op de proppen komen.
Atom Processor 1,6 GHz, 1 GByte ram, 80 GB harddisk, 10 inch-display (1024 × 600 LED backlight), Micro en Webcam ingebouwd, Wlan a/b/g/Draft-n, 3x usb, 1x vga, SD/MMC/Memory Stick-cardreader, Windows XP, 3 jaar garantie. Gewicht: 1,2 KG. Afmetingen: 26x18x3,2 cm bekijk flashvoorstelling
Wat opvalt is het dunne (Macbook Air style) LED verlicht scherm, en het ontbreken van een optische (DVD/CD) drive. Deze medion laptop is in feite de MSI Wind U100 die je ook kunt vinden rond de €400, maar dan staat er nu een Medion logo op, én heeft het 3 jaar garantie ipv de standaard 1 jaar MSI garantie.
Had jij de witte of die andere kleur?NeoMe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:16:
deze Akoya
Weet niet of ik onduidelijk was geweest of dat jij misschien nog niet doorhad dat ie vanaf de 23ste verkrijgbaar is ( geen flame ). Als ie dadelijk verkrijgbaar is, dan gaat mijn vriendin er eentje kopen voor derzelf ( wit of roze weet niet welke kleuren er zijn ).
Hoop dat het zo duidelijk is
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Zijn er mensen die werkelijk van plan zijn deze laptop langer dan 2 jaar te gebruiken?NeoMe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:16:
Die Adli is zeker wel beter dan, ook door de garantie. Vind het wel fijn dat je 3 jaar hebt in plaats van 1 jaar, dat is opzich al best veel geld waard. [...]
Lijkt me toch dat je over een jaartje mss anderhalf de Wind 3 koopt ofzo
Denk dat 2 a 3 jaar wel de termijn is waar je aan moet denken, tegen die tijd zijn die mini's weer sneller geworden en kunnen ze misschien ook wel HD afspelen of andere leukere dingen. Volgens mij is een normale laptop ook na 2 a 3 jaar aan vervanging toe. Hij doet het dan misschien nog wel maar je mist dan gewoon de nieuwe functies.
Denk dat een windje misschien wel langer meegaat, hij is gemaakt om te mailen/internetten waarom zou je daar weer een nieuwe voor kopen ?
Bah...40 Pagina's en Duits...Pffff ff translator zoeken...iemand een tip ?
Denk dat een windje misschien wel langer meegaat, hij is gemaakt om te mailen/internetten waarom zou je daar weer een nieuwe voor kopen ?
Bah...40 Pagina's en Duits...Pffff ff translator zoeken...iemand een tip ?
[ Voor 7% gewijzigd door NeoMe op 17-07-2008 20:56 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is nou echt een stukje Duitse degelijkheid. Volgens mij is alles in die review te vinden wat je zou willen weten over de medion/msi windlintweaker schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 18:37:
Iemand deze zeer uitgebreide review van de Medion en vergelijking met de Wind al gezien:
http://www.discountfan.de/go.php?id=1470
Ik heb hem alleen nog maar even doorgebladerd, ziet er zeer volledig uit.
Ja alleen jammer dat hij in het Duits is..Heppie1983 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:44:
[...]
Dat is nou echt een stukje Duitse degelijkheid. Volgens mij is alles in die review te vinden wat je zou willen weten over de medion/msi wind
Je kunt als je wilt de tekst uit de review ( pdf ) in google translate gooien, krijg je wel kromme zooi maar misschien wel beter begrijpbaar voor non-duitsers.
Als iemand hem kloppend Nederlands krijgt, ook graag ff posten aub.
Als iemand hem kloppend Nederlands krijgt, ook graag ff posten aub.
[ Voor 18% gewijzigd door NeoMe op 17-07-2008 21:01 ]
Om dezelfde redenen dat mensen van een eerste generatie iPhone naar een 3G iPhone wildenNeoMe schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:43:
En wat jij zei inderdaad...
[ Voor 39% gewijzigd door m3nno op 17-07-2008 21:00 ]
Verwijderd
Aaaach, ik had net m'n eerste vastlopertje... snoezig ding toch. Raar genoeg liep een wifivenstertje vast toen ik een ander netwerk wilde selecteren. Nou ja, na een restart binnen veertig seconden weer op de brug, niks aan de hand.

Verwijderd
Weet iemand of het eenvoudig is om een nieuw besturingssysteem op een, in dit geval athec te zetten? Men levert de ahtec voor 399,00, alleen dan wel met linux. Is een externe usb cd dvd voldoende om daar vandaan te booten?
Ik neig een beetje naar de athec omdat je hem kan kopen, waarbij ahtec zelf er extra geheugen of grotere hd in zet
Ik neig een beetje naar de athec omdat je hem kan kopen, waarbij ahtec zelf er extra geheugen of grotere hd in zet
Hmm... VerdachtVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:06:
Aaaach, ik had net m'n eerste vastlopertje... snoezig ding toch. Raar genoeg liep een wifivenstertje vast toen ik een ander netwerk wilde selecteren. Nou ja, na een restart binnen veertig seconden weer op de brug, niks aan de hand.
Verwijderd
Ik heb een MSI waar win xp Home op stond, ik heb er zelf XP NL PRO opgezet met een USB DVD speler. Met boot kan je bootoptions starten en dan voor USB boot kiezen.Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:08:
Weet iemand of het eenvoudig is om een nieuw besturingssysteem op een, in dit geval athec te zetten? Men levert de ahtec voor 399,00, alleen dan wel met linux. Is een externe usb cd dvd voldoende om daar vandaan te booten?
Verwijderd
Vandaag langs de Aldi in Nunspeet geweest om te vragen of ze ook gaan leveren, en dat gaan ze. En Nunspeet is echt klein dorpje, dus het lijkt me niet dat de medion mini alleen in grote steden verkocht gaat worden ofzo. Volop verkijgbaar dus
Voor de hand liggend. Aldi is AldiVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:30:
Vandaag langs de Aldi in Nunspeet geweest om te vragen of ze ook gaan leveren, en dat gaan ze. En Nunspeet is echt klein dorpje, dus het lijkt me niet dat de medion mini alleen in grote steden verkocht gaat worden ofzo. Volop verkijgbaar dus
Verwijderd
Nee, hij is zwart en ligt als backorder bij de leverancier en ik sta 4eCooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:21:
Versneld leverenik denk dat iedere shop dat wel zou willen.
Salland heeft trouwens nog nul komma nul witte Winds kunnen uitleveren, dus die plaats die ik op hun wachtrij heb, heb ik waarschijnlijk nix aan...
Ik dacht trouwens dat de Medion dezelfde webcam had als de MSI en dat alleen de Advent een mindere had? Waren dit nou de enige verschillen?
[...]
En het geheugen was dus ook iets moeilijker te upgraden dan de MSI?
@Winona, jij hebt nu dus de witte bij 4launch besteld en deze is onderweg (ik houd het niet goed meer bij hehe)?
Maar dat bericht van 4Launch? Ja het is netjes, maar je kan nooit blindelings vertrouwen op dat soort systemen. Compensatie van hun kant voor de klanten zal ook wel netjes zijn. Het ligt niet aan MSI dat het systeem van hun en de leveranciers zo prut is.
Verwijderd
Nu nog maar 1 in voorraad.. vage webshopHeppie1983 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 17:43:
Ik weet niet wie er nog zit te wachten op een witte Wind, maar ik kwam deze webshop zojuist tegen met 9 witte winds op voorraad volgens de website. http://webshop.oase-syste...duct_info&products_id=885
Kheb em vanavond ook bij die winkel besteld. Ik ga em iig afhalen, anders vertrouw ik de boel niet. Dat ik ordernummer 33 heb bevalt me ook niet zo heel ergVerwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:39:
[...]
Nu nog maar 1 in voorraad.. vage webshopken hem helemaal niet.
Winona, ik zie dat je een nieuwe gebruiker bent. Ken je deze knop al? 
Hier op GoT is het niet wenselijk dat je direct na jezelf weer een bericht plaatst. In plaats daarvan kun je gewoon wat tekst aan de 1e post toevoegen
.

Hier op GoT is het niet wenselijk dat je direct na jezelf weer een bericht plaatst. In plaats daarvan kun je gewoon wat tekst aan de 1e post toevoegen
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
12 is eigenlijk al best veel wat er dan uitgeleverd wordt. Lijkt me ook dat er een tweaker tussen moet zitten dan.Cooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 20:36:
Quickspot heeft dus nog aan geen enkele tweaker uitgeleverd?
Nu is dat niet zo gek, omdat het er maar 12 zijn, maar ik dacht dat DNA_Saint één van de gelukkigen was daar.
@Railgunner.. ja die knop ken ik... enkel is het soms een gedoe om telkens maar te wijzigen om berichten te quoten.
Maargoed, zal maar mijn Word open klappen en daar alles in zetten voor ik weer reageer. De makkelijkste manier op een forum om op vele berichten tegelijk te reageren.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 22:44 ]
Ik snap er even niks meer van.. de zwarte komt toch pas over een paar weken? 'ligt als backorder', wil dat zeggen dat ze al in Nederland zijn, of bedoel je 'staat als backorder'Verwijderd schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:36:
[...]
Nee, hij is zwart en ligt als backorder bij de leverancier en ik sta 4e.
ik heb mijn wind van Alternate, niet via quickspot.
had daar ook besteld en al voorbetaald, maar die ga ik dus annuleren.
had daar ook besteld en al voorbetaald, maar die ga ik dus annuleren.
Huub Huub Barbatruc!
Haha, dat viel me ook al op, ik kreeg nummertje 32. Ik heb hem als rembours besteld, maar we moeten denk ik niet teveel verwachten van deze shop.icecoolsniper schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:45:
[...]
Kheb em vanavond ook bij die winkel besteld. Ik ga em iig afhalen, anders vertrouw ik de boel niet. Dat ik ordernummer 33 heb bevalt me ook niet zo heel erg
Verwijderd
Staat als backorderCooler_King schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:57:
[...]
Ik snap er even niks meer van.. de zwarte komt toch pas over een paar weken? 'ligt als backorder', wil dat zeggen dat ze al in Nederland zijn, of bedoel je 'staat als backorder'? als er al vooruitzichten zijn dat hij al binnen een paar weken leverbaar is dan laat ik die Medion toch aan me voorbij gaan.
Dan had ik wel een mail gekregen
En de zwarte komt eind juli, dus kan vanaf volgende week al zijn (vanaf de 20e vind ik eind juli).
Ik hoop dat je gelijk hebt. Als het maar niet zo'n drama wordt als bij de witte.
Op eBay is de zwarte QWERTY US versie trouwens te krijgen (de meeste zijn over paar dagen leverbaar volgens de kopers). Dit is de goedkoopste (440 incl.):
http://cgi.ebay.nl/MSI-Wi...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Enige nadeel zal de stekker dan wel zijn. En er zal nog wel een heffing bovenop komen.
Op eBay is de zwarte QWERTY US versie trouwens te krijgen (de meeste zijn over paar dagen leverbaar volgens de kopers). Dit is de goedkoopste (440 incl.):
http://cgi.ebay.nl/MSI-Wi...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Enige nadeel zal de stekker dan wel zijn. En er zal nog wel een heffing bovenop komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Cooler_King op 17-07-2008 22:41 ]
Verwijderd
Ik wilde toch ook even zeggen dat ik hem vandaag ook binnen heb gekregen (al zeer vroeg 9:30, UPS) van Dunnet, eergisteren net als andere tweakers ook snel daar besteld toen de link werd gepost. De vrouw van de klantenservice zei dat ik het voor de zekerheid maar via rembours moest bestellen. Dat ook gedaan, maar gelukkig dus wel mooi gekregen. En ik ben blij, want ben nu een paar dagen op vakantie, en kwam dus echt net op tijd 
Ik raad ook echt iedereen aan die het nog niet van plan was, kopen kopen kopen! (helaas moet je nog wel even wachten voordat je hem krijgt maar het is het wachten waard!)
Ik raad ook echt iedereen aan die het nog niet van plan was, kopen kopen kopen! (helaas moet je nog wel even wachten voordat je hem krijgt maar het is het wachten waard!)
Ik heb het voorwoord met mijn middelbare school Duits van welgeteld 2 jaar
Voorwoord
Een begrip, dat ons bij het verschijnen van de Asus EEE PC bleef achtervolgen en niet meer los liet, is de zogenoemde: “netbook”. Wat is dat eigenlijk? En waarom heb ik nog een extra notebook nodig wanneer ik al een notebook respectievelijk laptop heb? Die vraag is niet gemakkelijk te beantwoorden, de grenzen vervagen meer dan ooit te voren, maar toch wil ik het in een kader plaatsen en middels dit voorwoord beantwoorden.
De netbook is in principe de vertegenwoordiger van het bereik aan de onderkant in de categorie laptop/notebook, zogenaamd de subnotebook. Karakteriserend voor deze “laptopdwerg” zijn in eerste instantie compacte afmetingen en een gering gewicht. In het algemeen spreekt men van 13,3 inch als bovengrens waarbij het gewicht onder de 2 kg ligt. Natuurlijk heb je bij beide details vele variaties en zodoende kwam Intel op ’t idee het nieuwe concept van de EEE PC e.d. en het platform wat daarbij verbonden is onder de noemer: “Netbook” te brengen.
Globaal gesproken kenmerkt het compacte apparaat een geringe prijs (vanaf 199 euro) met een beeldscherm met als diagonaal kleiner of gelijk aan 10 inch. Genoeg cappaciteit om de alledaagse standaard taken uit te voeren. Intel spreekt van een ideale begeleider voor Classmate PC’s. Oorspronkelijk waren de Classmate PC’s voorzien als een antwoord op het project: “1 laptop per kind” Ondertussen spreekt het massaal users aan, die in eigen fora, topics en blogs over deze generatie discussiëren en met enthousiasme vaststellen hoe weinig er voor nodig is en hoe gunstig het daardoor wordt.
Het gaat zelfs zover dat mensen het apparaat bij hun eenvoudige videobewerkingen gebruikten. Voor de volledigheid en om ’t compleet te maken hebben we nog een tweede vertegenwoordiger in de onderste categorie subnotebooks: de Ultra Mobile PC. (afgekort: UMPC) Dit apparaat komt met een 5 tot 7 inch beeldscherm en daarmee dekt de eerste EEE-PC dit af. Hier focust men zich werkelijk op het meest absolute, compacte apparaat dat mogelijk is en als mede gekwalificeerd kan worden als Kunst PC.
We spreken bij de MSI Wind aka Akoya Mini E1210 eigenlijk van een derde generatie Classmate PC, die een compleet nieuw energiezuinig platform meebrengen namens de Centrino Atoms. (Voor de eerste keer wordt er officieel geen WLAN-adapter van Intel meegeleverd om de vooruitzichten voor Centrino Atom te vervullen. Voor vroegere Centrino apparaten moest de processor, chipset en WLAN-adapter van Intel zijn) Zodadelijk bestaat de nieuwe generatie uit moderne displays, met zogehete LED-backlights, die stroom besparen en algemener zal zijn als de LCD panelen. Het valt te bezien in hoeverre deze stelling waar is.
Kortom, het thema: netbooks geniet een enorm aanzien en Aldi/Medion zien hier meteen vraag naar alhoewel een markt met eenvoudige laptops nu ook weer niet zo lucratief is. Medion vertrouwt daarbij nogmaals op de ervaring van MSI en plakt een label op de MSI WIND U100 met Akoya Mini E1210, die per 3 juli verkocht zal worden. Deze gaan we onder de loep nemen. Wie onze manier van reviewen kent en al eerder reviews gelezen heeft weet wat er te wachten staat. Wij wensen de lezer veel plezier met het lezen van deze gratis review!
En dan moet de review nog beginnen

Ik heb de wind niet dringend nodig en er staan nog een paar andere dingen te wachten waar geld voor nodig is. Dus dan breng ik het geduld wel op en koop ik, zodra de 6 cell accu's weer geleverd gaan worden dan wel een MSI Wind. Wie weet wel een rode, maar voor als nog staat zwart bovenaan qua kleur
In de review staat meer dan in dit topic staat, zoals bijvoorbeeld de exacte temperaturen per deel van de laptop.
Verwijderd
ik heb gezien dat je de msi wind nog op expansys kunt bestellen en daar is hij op voorraad, maar daar kost hij wel een stuk meer, incl verzending komt het neer op 525 euro.
Aan degene die de acer aspire one en de msi wind heeft, zou je eens fotos willen trekken van de 2 toestellen naar elkaar pls ?
Is die acer evengoed qua prestaties ? want anders ga ik me deze kopen
ik heb tot nu toe die acer alleen nog maar gezien met linux erop, ik zou m eens willen zien met xp erop
thx
Aan degene die de acer aspire one en de msi wind heeft, zou je eens fotos willen trekken van de 2 toestellen naar elkaar pls ?
Is die acer evengoed qua prestaties ? want anders ga ik me deze kopen
ik heb tot nu toe die acer alleen nog maar gezien met linux erop, ik zou m eens willen zien met xp erop
thx
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2008 02:07 ]
Verwijderd
http://reviews.cnet.com/l...4505-3121_7-33154363.html :
"Due to a battery shortage, MSI won't begin offering a 6-cell battery until September. The company hasn't settled on a price yet, but the 6-cell battery will be offered separately and also included with future Wind models."
Ik ga voor de zwarte 3 cell en koop de 6 cell batterij zodra die verkrijgbaar is
"Due to a battery shortage, MSI won't begin offering a 6-cell battery until September. The company hasn't settled on a price yet, but the 6-cell battery will be offered separately and also included with future Wind models."
Ik ga voor de zwarte 3 cell en koop de 6 cell batterij zodra die verkrijgbaar is
.
[ Voor 99% gewijzigd door StraightOn.NL op 18-07-2008 00:54 ]
Heel erg bedankt voor de moeite, maar ik heb een complete vertaling online gezet...gewoon via google translate, dus niet de beste vertaling helaas...maar hij is goed te lezenJoosie200 schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 23:13:
[...]
Ik heb het voorwoord met mijn middelbare school Duits van welgeteld 2 jaarvertaald.
Kortom, het thema: netbooks geniet een enorm aanzien en Aldi/Medion zien hier meteen vraag naar alhoewel een markt met eenvoudige laptops nu ook weer niet zo lucratief is. Medion vertrouwt daarbij nogmaals op de ervaring van MSI en plakt een label op de MSI WIND U100 met Akoya Mini E1210, die per 3 juli verkocht zal worden. Deze gaan we onder de loep nemen. Wie onze manier van reviewen kent en al eerder reviews gelezen heeft weet wat er te wachten staat. Wij wensen de lezer veel plezier met het lezen van deze gratis review!
En dan moet de review nog beginnenMaar ik gok dat er niet bijster veel in staat waar wij nog niet op de hoogte van zijn.
En don't blame me voor kromme zinnen, ik heb Duits welgeteld 2 jaar gehad en in die twee jaar tijd heb ik amper wat opgestoken. Maargoed, genoeg offtopic.
Preorders laat ik aan mezelf voorbij gaan. Ik wacht totdat de stroom aan Winds op gang gekomen is in NL. Grote kans dat ik pas in december, voor Sinterklaas
, een zwarte Wind met 6 cell accu op de kop tik.
Ik heb de wind niet dringend nodig en er staan nog een paar andere dingen te wachten waar geld voor nodig is. Dus dan breng ik het geduld wel op en koop ik, zodra de 6 cell accu's weer geleverd gaan worden dan wel een MSI Wind. Wie weet wel een rode, maar voor als nog staat zwart bovenaan qua kleur
edit: stomme dubbelpost
[ Voor 99% gewijzigd door StraightOn.NL op 18-07-2008 00:56 ]
Ik ben er ook erg tevreden over, vind het real-estate op het beeldscherm iets tegen vallen maar dr is geen beter alternatief in zijn klasse... dus prima
Verwijderd
En daar zit je dan met je order van Mei en vooruitbetaling bij Quickspot
Had beter kunnen wachten op een voorraadje ergens inplaats van pre-orderen. Dat geluk had ik bij de Nintendo Wii
1 dag van te voren bestellen, op release dag in huis.
Balen... Iig gefeliciteerd aan de mensen die 'm in huis hebben.
Had beter kunnen wachten op een voorraadje ergens inplaats van pre-orderen. Dat geluk had ik bij de Nintendo Wii
damn, is die adapter van de Medion echt 5 bij 12,5 bij 3cm groot? dat in combinatie met de niet-zo-lange levensduur van de accu, moet je dus altijd zo'n bitch-ass adapter mee slepen● BHT in cm
Topcase - 26 - 18-2
Toetsenbord - 25,3-9,4 - N / A
Mauser tarief - 5,3 tot 3,8 - N / A
Power Supply (zonder kabel) - 5 - 12,2 - 3

hier is de roze Wind te koop op ebay
hij beweert er nog 9 te hebben, staat alleen nergens wanneer hij ze opstuurd..
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:40:
1 dag van te voren bestellen, op release dag in huis.
[/quote]
ook bestellen bij een shop die ze toevallig op voorraad heeft bied nog geen garantie... is mijn ervaring met alternate
[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:40:
[/quote]
ook bestellen bij een shop die ze toevallig op voorraad heeft bied nog geen garantie... is mijn ervaring met alternate
[ Voor 10% gewijzigd door b.art op 18-07-2008 09:31 ]
mausie_maus, had je nou een witte besteld of een zwarte?
Verwijderd
Witte. Heb alleen dit mailtje binnen gehad:Cooler_King schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:28:
mausie_maus, had je nou een witte besteld of een zwarte?
Geachte QuickSpot klant,
bij deze doen wij u informeren dat MSI heeft aangekondigd vandaag / morgen QuickSpot de "eerste pluk" WITTE VERSIES te gaan uitleveren, 12 stuks . De overige kleuren volgen snel, zie website informatie wanneer uw order is geplaatst na 9 juni j.l.
Alle orders worden op volgorde ontvangen betalingen verwerkt tot verzending en ontvangen op voorhand een kennisgeving wanneer deze gereed staat om te versturen . Gevolgd even later die dag met het unieke track&trace nummer wanneer het verstuurd moet worden. Alle orders welke opgehaald wensen te worden in ons Servicepoint te barendrecht ontvangen ook een bericht om een afspraak te maken, zodat dit uit ons magazijn te Dordrecht wordt afgeleverd in het dit Servicepoint.
Namens QuickSpot doen wij u deze kennisgeving toesturen, zoals is beloofd en heeft u de witte versie besteld, wacht u dan op de bevestiging vanut ons magazijn.
Met vriendelijke groet,
QuickSpot
Sales department
Verwijderd
damn, is die adapter van de Medion echt 5 bij 12,5 bij 3cm groot? dat in combinatie met de niet-zo-lange levensduur van de accu, moet je dus altijd zo'n bitch-ass adapter mee slepen 
ik heb hem voor me (MSI WIND) de accu is 4 bij 3 bij
. Dat valt mee. Wat niet meevalt is het netsnoer. Dat is fors en dik. En het past niet in de tas erbij.

ik heb hem voor me (MSI WIND) de accu is 4 bij 3 bij
Hier mijn ervaringen in chronologische volgorde:Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 08:40:
En daar zit je dan met je order van Mei en vooruitbetaling bij Quickspot![]()
Had beter kunnen wachten op een voorraadje ergens inplaats van pre-orderen. Dat geluk had ik bij de Nintendo Wii1 dag van te voren bestellen, op release dag in huis.
[17/06] Pre-Order gedaan bij Dunnet.nl
[14/07 en 15/07] Wind stond als voorradig op website
[15/07] Mensen ontvangen de Wind die hem op 14/07 hebben besteld
[16/07] Dunnet zegt dat ze hem naar mij gaan opsturen
[17/07] UPS komt langs, maar belt niet aan
[18/07] Afwachtende...
*zuchten jullie even mee?*
To be fair, Dunnet kan weinig aan UPS doen...m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:54:
[...]
Hier mijn ervaringen in chronologische volgorde:
[17/06] Pre-Order gedaan bij Dunnet.nl
[14/07 en 15/07] Wind stond als voorradig op website
[15/07] Mensen ontvangen de Wind die hem op 14/07 hebben besteld
[16/07] Dunnet zegt dat ze hem naar mij gaan opsturen
[17/07] UPS komt langs, maar belt niet aan
[18/07] Afwachtende...
*zuchten jullie even mee?*
Ik heb net een "12 Dell X300 binnen maar denk er echt aan om deze terug te sturen. De wind lijkt toch iets sneller. Scherm van de X300 is wel wat groter tho. Ik lees overal dat de Atom wat langzamer is dan een Pentium M. Is het waard om mijn Pentium M 1,4 terug te sturen en een Wind aan te schaffen?
Correct, maar Dunnet kan wel zorgen dat mensen die een order al een maand geleden hadden besteld deze ook daadwerkelijk als eerste uitgeleverd krijgen. Dit is hetzelfde verhaal als 4Launch..itsgreen schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:09:
[...]
To be fair, Dunnet kan weinig aan UPS doen...
Een 1.4 Pentium M lijkt me ongeveer even snel als een Atom 1.6 (lijkt)Don3k schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:18:
Ik heb net een "12 Dell X300 binnen maar denk er echt aan om deze terug te sturen. De wind lijkt toch iets sneller. Scherm van de X300 is wel wat groter tho. Ik lees overal dat de Atom wat langzamer is dan een Pentium M. Is het waard om mijn Pentium M 1,4 terug te sturen en een Wind aan te schaffen?
Maar wil je een 12" of 10" ?
Het zou goed kunnen dat MSI een andere adapter meelevert dan dat Medion doet. Jouw post zegt dus niet zo heel veel over de omvang van de Medionadapter.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 09:54:
ik heb hem voor me (MSI WIND) de accu is 4 bij 3 bij. Dat valt mee. Wat niet meevalt is het netsnoer. Dat is fors en dik. En het past niet in de tas erbij.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Gelukkig zeg je 'lijkt'm3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:20:
[...]
Een 1.4 Pentium M lijkt me ongeveer even snel als een Atom 1.6 (lijkt)
Die Atom 1.6 performt niet veel beter of slechter dan een celeron-M 900, wat in principe een pentium-M 0.9Ghz is. Een pentium-M 1.4Ghz zal dus qua ruwe cpu-kracht significant sneller zijn.
De snelheidsbeleving wordt overigens grotendeels ook bepaald door de snelheid van je harde schijf. De wind zal een modernere en snellere schijf hebben dan een oude pentium-M laptop waarvan de schijf nooit vervangen is. De wind kan dus best sneller opstarten of applicaties openen, en wellicht zelfs sneller games draaien als de oude laptop ook een geintegreerde (oudere) grafische chipset heeft. Wil je echter weer h264 mkv bestanden op 720p decoden, dan zie ik dat eerder lukken op die pentium-M dan op de atom.
Zoals je ziet, er zijn veel factoren die de snelheid bepalen. Echt erachter komen doe je vooral door het uit te proberen.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Om de Atom kan je blijkbaar wel spellen spelen die op de Pentium M niet kunnen. Ik probeer in ieder geval de Dell terug te sturen en maar een Wind te regelen denk ik.m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 10:20:
[...]
Een 1.4 Pentium M lijkt me ongeveer even snel als een Atom 1.6 (lijkt)
Maar wil je een 12" of 10" ?
Verwijderd
Ik heb gelezen dat de wind fluisterstil is qua fan en andere hardware. Klopt dit voor de wind-bezitters?
Aangezien de medion een paar verschillen vertoont vraag ik me af of het met de fan-noise hetzelfde is als bij de wind. Iemand met een medion uit duitsland die last heeft van fan-noise?
Aangezien de medion een paar verschillen vertoont vraag ik me af of het met de fan-noise hetzelfde is als bij de wind. Iemand met een medion uit duitsland die last heeft van fan-noise?
Over de wind kan ik alleen zeggen dat hij inderdaad fluisterstil is.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:09:
Ik heb gelezen dat de wind fluisterstil is qua fan en andere hardware. Klopt dit voor de wind-bezitters?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Je hoort alleen de HDD werken, je zou deze in de toekomst kunnen vervangen door een SSD maarja.. die zijn nog zo duurMichaelg schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 11:12:
[...]
Over de wind kan ik alleen zeggen dat hij inderdaad fluisterstil is.

Verwijderd
Ha, een paar uurtjes zoeken en downloaden en hij is net als de grote pc.
Paar vraagjes: iemand enig idee hoe ik de webcam aan de praat krijg? Of zie? Zodat ik hem kan gebruiken om iets op te nemen?
En nog iemand een slimme manier om op twee pc's de gewone mail binnen te halen?
Paar vraagjes: iemand enig idee hoe ik de webcam aan de praat krijg? Of zie? Zodat ik hem kan gebruiken om iets op te nemen?
Webcam kan je aanzetten door de "fn" toets en de "functietoets met de pictogram van een webcam" in te drukken. Dan verschijnt hij ook in je windows verkenner. Goede kwaliteit trouwens.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:48:
Gmail accountVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 12:48:
met gmail kan je ook pop3 binnenhalen van 5 verschillende accounts, en daarbij kan je kiezen of je een kopie achterlaat op de server of niet ... erg handig en uitgebreid. Zo kan je overal online aan je mail komen
Maar je kan outlook ook "gewoon" synchroniseren (maar ik vind dat erg onhandig eigenlijk)
whauah
Zwart is ook schattigg.. 
Maargoed, eerste indruk, eigenlijk wat je hier constant hoort, klein, stil, klein, klein klein en klein.
Wifi werkt niet.. Hij vind geen netwerken.. En er zweven er zo'n 25 hier door de woonkamer.. Dus eens uitzoeken
En eventjes Office07 verwijderen en staroffice erop zetten :)]
Editje:
Maargoed, eerste indruk, eigenlijk wat je hier constant hoort, klein, stil, klein, klein klein en klein.
Wifi werkt niet.. Hij vind geen netwerken.. En er zweven er zo'n 25 hier door de woonkamer.. Dus eens uitzoeken
En eventjes Office07 verwijderen en staroffice erop zetten :)]
Editje:

[ Voor 15% gewijzigd door m3nno op 18-07-2008 13:33 ]
Verwijderd
iemand enig idee met welk programma ik webcambeelden kan opnemen en afspelen. ik moet groepsgesprekken vastleggen. en die later terugkijken
Ik kan echt niet wachten tot ik mijn zwarte versie binnen krijg. Heb hem eergister besteld bij Informatique en volg dit topic op de voet voor de eye candy die binnenstroomt.
StarCraft II: Serial
dankdankdankVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:45:
[...]
![]()
Kunnen we nog wel wachten?
![]()
![]()
@M3nno
Eindelijk heb je hem, heel veel plezier met je Wind.
Hmm.. Waarom werkt die wifiii niet *zoekende*
Was dat niet iets met de FN+ nog een toets combo?m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:47:
[...]
dankdankdank![]()
Je kan moet idd wifi inschakelen met "Fn" en een F8 toets bv. Weet niet 123 uit mijn hoofd welke F toets het moets zijn. Als je die combinatie meerdere malen aanklikt kun je ook bluetooth inschakelen.m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:47:
[...]
dankdankdank![]()
ik wil er best ook wel 1 halen , maar ik moet absoluut weten of hij 720P afspeelt!
Kan iemand eens checken met een bluray of HDrip (liefst van 8gb) en niet enkel trailers in HD.
Kan iemand eens checken met een bluray of HDrip (liefst van 8gb) en niet enkel trailers in HD.
Now i am become death , the destroyer of worlds.
kan iemand bevestigen dat de Medion adapter best groot is? (12cm bij 5cm bij 3cm)
en kan iemand die een Advent heeft, zijn adapter opmeten?
FN+F11 en het werktweltie schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:56:
[...]
Je kan moet idd wifi inschakelen met "Fn" en een F8 toets bv. Weet niet 123 uit mijn hoofd welke F toets het moets zijn. Als je die combinatie meerdere malen aanklikt kun je ook bluetooth inschakelen.
*gaat verder spelen*
Klopt, mijn vriendin heeft vorige week bij de Aldi in Kranenburg (duitsland) de Medion Akoya gekocht.b.art schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:59:
kan iemand bevestigen dat de Medion adapter best groot is? (12cm bij 5cm bij 3cm)
Deze adapter is een heel stuk groter dan de adapter die ik bij mijn MSI Wind geleverd kreeg.
Wat zou het verschil zijn met HD trailers, en een volledige HD film?zerotol schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:57:
ik wil er best ook wel 1 halen , maar ik moet absoluut weten of hij 720P afspeelt!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Waarom wil toch iedereen HD afspelen ? *ik niet begrijp*Michaelg schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:17:
[...]
Wat zou het verschil zijn met HD trailers, en een volledige HD film?
Ik heb redelijk snel door die duitse vergelijk tussen de medion en msi gelezen en daar valt me op dat men daar zegt dat er een 1 gigabyte ddr2 module in zit (wat al een verschil is met de verhalen van 512 gesoldeerd + 512 module) en deze review claimt dat deze 1 gigabyte module te vervangen is door een 2 gigabyte module! Van o.a. deze topic heb ik begrepen dat alleen 1 gigabyte modules ondersteund worden?
Waarom ? Omdat je hem dan naast je LCD legt en je dan lekker HD'tje kunt kijken:)
Niet dat je hem daar speciaal voor koopt, maar het zou wel superfijn zijn.
Ik denk dat hij wil weten of het volledige films kan afspelen omdat er misschien het idee is dat de Wind een kleine trailer van 720p wel kan bolwerken maar niet een bestand van 8 GB.
Je kunt beter de vraag stellen, is de MSI/Akoya in staat om non-stop 100% 720P af te spelen.
Ik denk dat hij wil weten of het volledige films kan afspelen omdat er misschien het idee is dat de Wind een kleine trailer van 720p wel kan bolwerken maar niet een bestand van 8 GB.
Je kunt beter de vraag stellen, is de MSI/Akoya in staat om non-stop 100% 720P af te spelen.
[ Voor 68% gewijzigd door NeoMe op 18-07-2008 14:25 ]
Begrijp het..NeoMe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:23:
Waarom ? Omdat je hem dan naast je LCD legt en je dan lekker HD'tje kunt kijken:)
Kan dat wel even testen.. Zal eens een full hd film downloaden
Edit: Downloading: Startgate.Atlantis.S05E01.720p.HDTV.x264-LOLCATS
[ Voor 5% gewijzigd door m3nno op 18-07-2008 14:31 ]
Full HD (1080p) trekt ie sowieso niet, 720p wel (qua trailers dan).
dank je welm3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:28:
[...]
Begrijp het..
Kan dat wel even testen.. Zal eens een full hd film downloaden
Edit: Downloading: Startgate.Atlantis.S05E01.720p.HDTV.x264-LOLCATS
het is ook zo dat 8 gb 720P een hogere bitrate heeft en dus weer nodig heeft om af te spelen qua cpu-power
Now i am become death , the destroyer of worlds.
Volgens mij is er geen verschil in een trailer bekijken, en een full film bekijken. Het gaat er met name om of de wind snel genoeg is om de datastroming van een 720p film (trailer of volledige film) aan kan.
Zoals eerder gezegd is hij in staat om 720p af te spelen, dus kan die de datastroming aan.
edit; indien compressie gelijk is.
Zoals eerder gezegd is hij in staat om 720p af te spelen, dus kan die de datastroming aan.
Erm dus jij zegt nu dat er een verschil in bitrate is tussen 1gb 720p film, en 8gb.zerotol schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:35:
[...]
dank je wel
het is ook zo dat 8 gb 720P een hogere bitrate heeft en dus weer nodig heeft om af te spelen qua cpu-power
edit; indien compressie gelijk is.
[ Voor 37% gewijzigd door Michaelg op 18-07-2008 14:44 ]
Het ligt ook nog een keer aan welke codec he. Niet alle HD films/trailers zijn hetzelfde.
VC-1, MPEG2, h.264...zit allemaal weer verschil in. En dan nog bitrate verschillen. En wel codecs je zelf hebt geïnstalleerd.
Dus als iemand resultaten post, zet svp dit erbij:
- In welke type de film/trailer is geëncodeerd (VC-1, MPEG2, h.264)
- Wat de Bitrate is
- Welke codec je gebruikt (bijvoorbeeld coreAVC)
Op deze manier zal het duidelijk worden wat de Wind wel en wat die niet trekt.
VC-1, MPEG2, h.264...zit allemaal weer verschil in. En dan nog bitrate verschillen. En wel codecs je zelf hebt geïnstalleerd.
- Wat de Bitrate is
Op deze manier zal het duidelijk worden wat de Wind wel en wat die niet trekt.
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
hmzz.. das wel jammer vind ik.. mja, misschien zijn er op internet wel andere adapters te vinden..DjStefan schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:13:
[...]
Klopt, mijn vriendin heeft vorige week bij de Aldi in Kranenburg (duitsland) de Medion Akoya gekocht.
Deze adapter is een heel stuk groter dan de adapter die ik bij mijn MSI Wind geleverd kreeg.
thx voor de info !
Zelfs 720p is hoger dan de resolutie van het schermpje, kijk eerder naar 540p oid, dat is bijna native.
Ik denk niet dat ze het materiaal op de Wind zelf willen afspelen
Iemand al getest hoe lang de accu werkelijk meegaat als je hem gebruikt? En...Iemand al World of Warcraft geprobeerd? ^
Iemand trouwens de zwarte versie al ontvangen?
Iemand trouwens de zwarte versie al ontvangen?
[ Voor 17% gewijzigd door Lollial op 18-07-2008 15:27 ]
Camtasia Studio moet dit volgens mij wel kunnen. Check even de website of download een "test" versie.Verwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 13:34:
iemand enig idee met welk programma ik webcambeelden kan opnemen en afspelen. ik moet groepsgesprekken vastleggen. en die later terugkijken
Is er toevallig nog iemand die eens een Backtrack 3 cd'tje in zijn Wind kan stoppen om te checken of wireless capture mogelijk is ??
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Verwijderd
Hoe kun je zien hoe lang je nog accu hebt? Of is dat gewoon dat ie op een gegeven moment uit gaat?
Hmm.. Ik probeer al de hele tijd de bijgeleverde cd's in de wind te stoppen, maar volgens mij leest hij ze nietsh4d0wman schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:10:
[...]
Camtasia Studio moet dit volgens mij wel kunnen. Check even de website of download een "test" versie.
Is er toevallig nog iemand die eens een Backtrack 3 cd'tje in zijn Wind kan stoppen om te checken of wireless capture mogelijk is ??
*wou even grappig zijn*
Het beroemde Windows batterijtje? Wat altijd naast de klok staat als je een laptop hebtVerwijderd schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:14:
Hoe kun je zien hoe lang je nog accu hebt? Of is dat gewoon dat ie op een gegeven moment uit gaat?
idd.. wie heeft er hier een "24 aanhangen?NeoMe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:08:
Ik denk niet dat ze het materiaal op de Wind zelf willen afspelen
En welke player!PASware schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 14:47:
- Wat de Bitrate is
Tip: VLC Player en Windows Mediaplayer Classic hebben lage CPU belasting.
VLC player speelt bovendien heel veel af zonder extra codecs te hoeven installeren.
Hoe is de kwaliteit trouwens van de VGA out? Iemand getest op een 22" of groter scherm?
[ Voor 8% gewijzigd door Philflow op 18-07-2008 15:36 ]
Is het trouwens ook mogelijk om een reinstall te doen van windows? Ik bedoel dus van de hardeschijf 1 partitie te maken en dan opnieuw te installeren.
Ik heb gelezen dat de install-bestanden van windows op een aparte partitie staan. Zou je deze in zijn geheel kunnen kopieeren naar een externe harde schijf en de installatie van die schijf kunnen starten?
Ik heb gelezen dat de install-bestanden van windows op een aparte partitie staan. Zou je deze in zijn geheel kunnen kopieeren naar een externe harde schijf en de installatie van die schijf kunnen starten?
Heeft iemand ervaring met het aanlsuiten van de Wind op een 'gewone' TV? (dus niet LCD/TFT maar gewoon zo'n bakbeest) Of is dat ruk?
[ Voor 25% gewijzigd door DRK op 18-07-2008 15:55 ]
Nou sluit hem dus aan op een 42"plasma, pakt ie niet.. hij zegt dat er geen tv zit aangesloten. Had hem aangesloten met een vga kabel met een vga -> hdmi convertor ertussen..
Ook mijn eerste vastloper gehad, was iets te enthousiast bezig met van alles. Dat trok hij niet
Startgate.Atlantis.S05E01.720p.HDTV.x264-LOLCATS speelt hij zonder te schokken of brokken
Groote: (1,1GB)
Afgespeeld met: BSPlayerPro
Codec: Kazaa Codec pack had ik geïnstalleerd..
Kon het dus niet op extern scherm testen..
Ook mijn eerste vastloper gehad, was iets te enthousiast bezig met van alles. Dat trok hij niet
Startgate.Atlantis.S05E01.720p.HDTV.x264-LOLCATS speelt hij zonder te schokken of brokken
Groote: (1,1GB)
Afgespeeld met: BSPlayerPro
Codec: Kazaa Codec pack had ik geïnstalleerd..
Kon het dus niet op extern scherm testen..
misschien door die hdmi connector?m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:09:
Nou sluit hem dus aan op een 42"plasma, pakt ie niet.. hij zegt dat er geen tv zit aangesloten. Had hem aangesloten met een vga kabel met een vga -> hdmi convertor ertussen..
Er zit een recovery CD bij..Roelos schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:42:
Is het trouwens ook mogelijk om een reinstall te doen van windows? Ik bedoel dus van de hardeschijf 1 partitie te maken en dan opnieuw te installeren.
Verder zijn er 3 partities, een genaamd os_install (C) waar xp op staat, een geheime van 4gb met de install shizzle en nog een partitie die leeg is. (D)
Denk het wel. VGA is immers analoog en HDMI digitaal. Dat gaat zeker niet met iedere laptop lukken.m3nno schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:13:
[...]
Zou t niet weten, myn oude laptop werkte prima op deze manier (DELL XPS1210)
Dus denk niet dat het daaraan ligt...
Veel plasmas en LCDs TV hebben wel VGA in.
Inderdaad, daar dacht ik ook al aan. Ik zou het eens proberen met je VGA-in.Philflow schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:35:
[...]
Denk het wel. VGA is immers analoog en HDMI digitaal. Dat gaat zeker niet met iedere laptop lukken.
Veel plasmas en LCDs TV hebben wel VGA in.
Ik heb het getest en het verbaasde me in positieve zin. Ik zag bijna geen verschil met DVI. Ok, geen verschil. !! Getest op een 22" LG monitor (check specs als je precies wilt weten welke)Philflow schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 15:35:
[...]
Hoe is de kwaliteit trouwens van de VGA out? Iemand getest op een 22" of groter scherm?
[ Voor 28% gewijzigd door bas-r op 18-07-2008 16:44 ]
Hoe willen jullie dat HD eigenlijk afspelen, er zit toch geen HDMI of DVI op, of kan VGA ook tot 720p aan ?
[ Voor 3% gewijzigd door NeoMe op 18-07-2008 16:44 ]
wow dat is mooi. dat is lang niet bij alle laptops.bas r schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:41:
[...]
Ik heb het getest en het verbaasde me in positieve zin. Ik zag bijna geen verschil met DVI. Ok, geen verschil. !! Getest op een 22" LG monitor (check specs als je precies wilt weten welke)
VGA kan prima 720p of 1680*1050 aan, soms zelfs meer.NeoMe schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:44:
Hoe willen jullie dat HD eigenlijk afspelen, er zit toch geen HDMI of DVI op, of kan VGA ook tot 720p aan ?
Heb de vga ingangsdeur op mijn tv gevonden.. alleen 720p pakt hij niet goed, bsplayer crasht dan constant. Verder werkt internet via mijn Nokia wel prima. Traag, maar dat is T-Mobile nou eenmaal.
Als je rechtermuisklik op de desktop traag is kun je het zo sneller maken:
http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-003927.htm
Als je rechtermuisklik op de desktop traag is kun je het zo sneller maken:
http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-003927.htm
[ Voor 34% gewijzigd door m3nno op 18-07-2008 17:04 ]
Ik heb een tijdje mn 24 inch Dell via VGA aangesloten gehad op 1920 1200...Philflow schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 16:52:
[...]
VGA kan prima 720p of 1680*1050 aan, soms zelfs meer.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks
Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts
we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.
Voor levertijden: Levertijden topic
Inhoudelijke discussies over de netbooks
Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts
we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.
Voor levertijden: Levertijden topic