[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
wcduck schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 23:13:
Heeft iemand toevallig een idee welke resolutie maximaal wordt ondersteund door de VGA-out?
Afgaande van deze bron:
2048x1536 at 75 Hz maximum resolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan kom je nog iets tegen, wat ik in ieder geval nog niet eerder heb gezien. Ik weet ook niet of er hier leden zijn die al de link had geplaatst, maar ik vond dit:

Afbeeldingslocatie: http://p3.focus.de/img/gen/c/J/HBcJwjQR_Pxgen_r_467xA.jpg

Bron: http://www.focus.de/digit...10_did_19847.html?slide=1

13 foto's van de Medion Akoya en denk dat dit wel dichterbij komt met wat hier in de Aldi komt te liggen.

Let op, helaas staan er ook nog MSI Winds tussen.. viel mij net nog op.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
En welke is die onderste daar rechts nou 8)7 die grijze is dus gewoon aangekondigd maar uiteindelijk niet uitgebracht? (of misschien heeft Advent die exemplaren opgekocht en toen maar zelf uitgebracht?).

Was die Advent nou eigenlijk ook met een normaal toetsenbord te krijgen? en welke verschillen had die, behalve de kleur?

[ Voor 24% gewijzigd door Cooler_King op 16-07-2008 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Advent heeft niet zoveel verschillen, enkel de leestekens op het toetsenbord is anders.

En die rechtsonder zal wel de 3e kleur zijn (grijzig). Advent heeft ook zwarte buitenkant, maar binnenkant is grijs en ook om het scherm is grijs ipv zwart.

De Advent heeft wel 1.3mp camera geloof ik.
Maar volgens mij alleen in Engeland te verkrijgen.

Ik zit nu ook wat informatie te zoeken over de Ahtec, want volgens mij is deze alleen maar in Spanje te koop en niet hier. Ik had wel gelezen dat deze ook hier uitgebracht zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Even een vraagje aan de gelukkige bezitters van de Wind NB / klonen / broertjes en zusjes ervan :+

Medion staat zoals ik van Medion gewend ben vol met troep..
Wat voor software staat op de Wind voorgeïnstalleerd, qua extra's/overbodige shit.. ?

En ik moet toch heel eerlijk zeggen, de ingebouwde blauwetand van de MSI is toch wel een groot pluspunt ten opzichte van de Medion, als je tenminste verbinding wil maken met het internet. (Via je mobieltje uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 20:02
Er staat nauwelijks/geen extra troep software op. Het enige wat erop staat is software om een backup te maken/branden. Super dus :D

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:34:
Er staat nauwelijks/geen extra troep software op. Het enige wat erop staat is software om een backup te maken/branden. Super dus :D
Wind of Medion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Vraagje aan de Wind-bezitters: hebben jullie al een draadloze verbinding kunnen krijgen met een netwerk? Bij mij lijkt het maar niet te lukken. Ofwel ziet hij geen enkel netwerk, terwijl er zeker 3 zijn, ofwel is hij aan het zoeken naar een Windows-certificaat bij het pogen om te verbinden. :'(

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De "Ahtec" is wel degelijk te koop bij "Ahtec" in Barendrecht dit is de link voor hun website: http://servicios.ahtec.org/ahtec_nl/index_menu_nl.htm

En hier kan je de cloon bekijken als je spaans een beetje goed is: http://servicios.ahtec.org/notelugn011.htm

Er staat niks over op de nl site maar ze komen midden volgende week bij ze binnen, ik heb er 1 besteld met 2gb geheugen en dvd writer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
wvexeltweakers schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:50:
Vraagje aan de Wind-bezitters: hebben jullie al een draadloze verbinding kunnen krijgen met een netwerk? Bij mij lijkt het maar niet te lukken. Ofwel ziet hij geen enkel netwerk, terwijl er zeker 3 zijn, ofwel is hij aan het zoeken naar een Windows-certificaat bij het pogen om te verbinden. :'(
Ik heb hier gewoon op het draadloze netwerk kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:07:
[...]

Ik heb hier gewoon op het draadloze netwerk kunnen inloggen.
Dan zal het wel aan mijn router/ routerinstellingen liggen.
Maar weer eens even sleutelen....
8)7

update: zag net dat er nieuwe beta-drivers voor WLAN zijn. Zal ik die eerst eens proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door wvexeltweakers op 16-07-2008 09:15 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welke shop hebben de gelukkigen met een Wind besteld, dus de eigenaren met een witte versie? Ik heb nu een bestelling staan bij Informatique en Computerpirates. Wil graag een zwarte ziet er strak uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:49:
Bij welke shop hebben de gelukkigen met een Wind besteld, dus de eigenaren met een witte versie? Ik heb nu een bestelling staan bij Informatique en Computerpirates. Wil graag een zwarte ziet er strak uit 8)
Ik bij Alternate en die (witte) zit nu in de pakkettendistributie. Verwacht hem vandaag. Maar ze zijn daar geloof ik alweer op. O-) Die zwarte zouden pas eind van de maand komen, zei Moneta in een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:49:
Ik heb hem ook bij Alternate gekocht, gisteren afgehaald.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Maar Winona had gehoord dat ze pas half Augustus komen, de zwarte?

Waar is die ahtec nou te bestellen dan, en in welke kleuren? op hun site zie ik hem ook niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw Mojo666, computerpirates mailde me onlangs weer zo'n douaneverhaal. Twee weken uitstel enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Cooler_King schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:07:

Waar is die ahtec nou te bestellen dan, en in welke kleuren? op hun site zie ik hem ook niet staan.
let wel op, de spanjaarden hebben een spaans toetsenbord.. dus wees gewaarschuwd als je hem uit spanje laat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:08:
btw Mojo666, computerpirates mailde me onlangs weer zo'n douaneverhaal. Twee weken uitstel enzo.
Ja ik kreeg als antwoord dat het allemaal de schuld is van MSI, ja daar heb ik nix aan :9 Ik heb m nu ook bij Alternate besteld en ze meteen ook mail gestuurd hoe het zit met de levering in augustus voor de zwarte versie, response volgt later. Ik heb m namelijk nodig voor school en me school begint eind augustus...hoop dat ik t op tijd krijg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heppie1983
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-11-2022
Heb je biosversie 1.04 of 1.05? Dit is namelijk een bekend probleem van biosversie 1.04. Zie msiwind.net ;) Oplossing is de bios flashen naar 1.05 mocht je versie 1.04 hebben. Duidelijke handleidingen hiervoor zijn allemaal te vinden op msiwind.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel jaar garantie krijg je voor een MSI WIND en wat voor garantie (carry-in, pick-and-return etc). Dit is mij nog te onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:57:
De "Ahtec" is wel degelijk te koop bij "Ahtec" in Barendrecht dit is de link voor hun website: http://servicios.ahtec.org/ahtec_nl/index_menu_nl.htm

En hier kan je de cloon bekijken als je spaans een beetje goed is: http://servicios.ahtec.org/notelugn011.htm

Er staat niks over op de nl site maar ze komen midden volgende week bij ze binnen, ik heb er 1 besteld met 2gb geheugen en dvd writer.
Weet je ook toevallig met welke accu deze Athec geleverd wordt? Normaal gesproken kan je de accu ook kiezen als optie, maar deze zie ik hier niet erbij staan...bovendien staat er geen informatie bij over welke dan wel standaard geleverd wordt.

En is de Athec in Barendrecht gewoon in een winkel te koop? Op de Nederlandse webshop kan je hem nog niet bestellen (hoewel misschien telefonisch...?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn witte wind ontvangen van alternate.
De bios versie was al up to date, maar de webcam heb ik nog wel moeten flashen.
De eerste indrukken zijn heel erg goed: hij is klein, licht en stil en toch snel genoeg en goed te gebruiken als je grote handen hebt.

Ik heb net snel even een divx-je bekeken en dat is heel goed te bekijken.
Verder kan ik nu niet zo veel testen omdat de netwerkomgeving hier op het werk afgeschermt is.

Vanavond thuis direct xp er af en osx er op.

Mochten er nog mensen zij die nog iets willen weten/testen nu windows er nog op staat, meld dit even dan kan ik dat vanavond nog even voor jullie doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:13:
Heb net mijn witte wind ontvangen van alternate.
De bios versie was al up to date, maar de webcam heb ik nog wel moeten flashen.
De eerste indrukken zijn heel erg goed: hij is klein, licht en stil en toch snel genoeg en goed te gebruiken als je grote handen hebt.

Ik heb net snel even een divx-je bekeken en dat is heel goed te bekijken.
Verder kan ik nu niet zo veel testen omdat de netwerkomgeving hier op het werk afgeschermt is.

Vanavond thuis direct xp er af en osx er op.

Mochten er nog mensen zij die nog iets willen weten/testen nu windows er nog op staat, meld dit even dan kan ik dat vanavond nog even voor jullie doen.
Wat bedoel je met de webcam moeten flashen?

Je bedoelt niet andere drivers installeren neem ik aan...maar echt een andere firmware op de webcam? Want en waarom :) (uit pure nieuwsgier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetus
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-09-2021
Athec melde mij het volgende: vanaf volgende week verkrijgbaar, normaal us standaard toetsenboord, alleen maar verkijgbaar in wit en het is een 3 celler. 6 cells komt in september.
Betreft aanschaf, telefonisch, mail of ophalen in Barendrecht.

[ Voor 15% gewijzigd door Aetus op 16-07-2008 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

MSI Wind / Medion / Advent eigenaren, kan ie 720p H264 .mkv afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:03:
Hoeveel jaar garantie krijg je voor een MSI WIND en wat voor garantie (carry-in, pick-and-return etc). Dit is mij nog te onduidelijk.
1 jaar pick up en return met de optie om dit uit te breiden naar 2.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:56
Philflow schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:28:
MSI Wind / Medion / Advent eigenaren, kan ie 720p H264 .mkv afspelen?
Afgaande van deze bron, kort antwoord: ja
Lang antwoord: Zie die website :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
Heeft iemand via Dunnet al een bevestiging van het magazijn gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Dutchy007 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:32:
[...]
Afgaande van deze bron, kort antwoord: ja
Lang antwoord: Zie die website :)
Voor zover ik kan lezen heeft hij alleen tekenfilms getest. Niet representatief dus.
Ik heb namelijk 2 bronnen die zeggen dat hij het niet kan.

[ Voor 15% gewijzigd door Philflow op 16-07-2008 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:12

DRK

RayMotix schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:40:
jep, leverdatum staat op morgen... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Philflow schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Voor zover ik kan lezen heeft hij alleen tekenfilms getest. Niet representatief dus.
Ik heb namelijk 2 bronnen die zeggen dat hij het niet kan.
Als iemand die een Wind, Akoya, Advent ofzo heeft even naar http://www.apple.com/trailers/#section=justhd gaat en daar achtereenvolgens 480 720 1080p probeert af te spelen, liefst middels QTLite

Dan heb je een redelijk representatief beeld voor wat hij doet met x264 met mkv als container, want als ik mij niet vergis is hdmov daarvan afgeleid of andersom

Ik heb zelf in ieder geval cpu-belastingen in de zelfde orde van grote met hdmov als met een goede x264 mkv als ik gewoon met mediaplayer classic ga afspelen (ik maak geen gebruik van gpu deconding van x264)

@hierboven...die gast die het niet kan afspelen vermeld er ook niet bij van voor codecs/containers hij gebruikt heeft, zo is bekend dat de wmv container al gelijk moeilijk gaat doen dan mkv. Wellicht dat hij alleen met coreavc en vlc player echt hardcore aan het decoden is...dat is wel een stuk moeilijk dan met Haali / ffdshow

(correct me if I'm wrong natuurlijk)

[ Voor 14% gewijzigd door StraightOn.NL op 16-07-2008 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
DRK schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:59:
[...]

En wanneer had je besteld? Hoelaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
StraightOn.NL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:03:
[...]

Als iemand die een Wind, Akoya, Advent ofzo heeft even naar http://www.apple.com/trailers/#section=justhd gaat en daar achtereenvolgens 480 720 1080p probeert af te spelen, liefst middels QTLite
Wind:

trailers afgespeeld, alleen 1080p trok die niet.
480 en 720 vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
zijn er ook mensen hiero die de Wind vrijdagmiddag bij Alternate hadden besteld en hem al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:12:
[...]
Wind:
480 en 720 vloeiend.
Je bedoelt dat je die trailers van de Apple site hebt aftgespeeld?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Als de ahtec alleen wit is en de Advent alleen met UK toetsenbord dan ga ik toch gewoon voor de zwarte Medion (die voorkant is volgens mij gewoon grijs mat, en niet glanzend bruin, en dat is mij best).. had van Salland inmiddels weer een standaard mail teruggekregen waarin staat dat nieuwe producten niet altijd direct leverbaar zijn enz. bla bla, kortom totaal geen beantwoording van mijn vragen, maar gewoon een luie copy/paste. De tweakers hebben idd gelijk dat deze shop de laatste tijd hard achteruit is gegaan. Maar ja, als ik woensdag die Medion heb (en dan heb ik hem ook echt) is de Wind ook gauw geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lordyup
Bij mij staat hij ook nog op wacht op akkoord magazijn. Besteld gisteren om 13:28.

Hoe laat had jij 'm besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Philflow schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:17:
[...]

Je bedoelt dat je die trailers van de Apple site hebt aftgespeeld?
thanks
inderdaad, dit bedoel ik :)

overigens zou 1080p geen toegevoegde waarde hebben op de resolutie van de wind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:12:
[...]

Wind:

480 en 720 vloeiend.
thnx m8 :) erg blij met deze simpele doch effectieve test :)

::edit:: nog een vraagje waarop het antwoord zeer waarschijnlijk nee is...maar ik wil hem toch even stellen.

Is het mogelijk om in de BIOS van de Wind zelf dingen in te stellen, zoals vcore voltage, ram timings, FSB en multiplier of andere leuke dingen ?

[ Voor 32% gewijzigd door StraightOn.NL op 16-07-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:22:
@Lordyup

[...]

Bij mij staat hij ook nog op wacht op akkoord magazijn. Besteld gisteren om 13:28.

Hoe laat had jij 'm besteld??
Ik om 13:20, ben ook nogsteeds aan het wachten. Heb net al gebeld en wordt dadelijk terug gebeld als het goed is.

Edit:
Net antwoord gekregen: Wordt vanmiddag opgehaald door UPS en dan morgen geleverd :*)

[ Voor 11% gewijzigd door RayMotix op 16-07-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een mail terug gekregen van Informatique.

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb u gister verkeerd geinformeerd, er is een wachtlijst van 7 klanten, echter heeft 1 klant er 22 besteld. U staat op dit moment op plaats 6 in onze wachtlijst.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mochten wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn, dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Informatique computers en componenten BV

Patrick van Viegen

Zo damn wie is hier de gelukkige met 22 stuks...Dit geldt trouwens voor de zwarte versie MSI WIND. Moet ik na MSI ook wachten op iemand die 22 stuks heeft besteld...hmmm not fair! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
StraightOn.NL schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:26:
[...]
Is het mogelijk om in de BIOS van de Wind zelf dingen in te stellen, zoals vcore voltage, ram timings, FSB en multiplier of andere leuke dingen ?
Nee, dit is het meest basale bios die ik ooit gezien heb:
Geen oc-timings voor ram of cpu in te stellen, geen hardware uit te zetten via het bios, eigenlijk het enige wat je kunt doen is dat je de bootopties aan kunt passen.
Lekker basic dus.

ps, ik draai de MSI 1.05 bios op mijn advent 4211.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weltie
  • Registratie: Oktober 2002
DRK schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Ik heb gisterochtend ook bestelling bij Dunnet geplaats, dit door melding van iemand dat deze daar nog op voorraad was, bij mij staat op dit moment ook nog "akkoord magazijn" nog niet in het groen.

Maar ik heb hem net binnengekregen via UPC. Yeah!!!

Echt een grappig leuk klein ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
bas r schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:37:
[...]

Nee, dit is het meest basale bios die ik ooit gezien heb:
Geen oc-timings voor ram of cpu in te stellen, geen hardware uit te zetten via het bios, eigenlijk het enige wat je kunt doen is dat je de bootopties aan kunt passen.
Lekker basic dus.

ps, ik draai de MSI 1.05 bios op mijn advent 4211.
jammer, maarja had eigenlijk niet veel anders verwacht

bedankt voor de info natuurlijk :)

zijn er voor de eeepc oid eigenlijk ooit homebrew BIOS / mods verschenen waarin dit soort dingen wel mogelijk waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:12

DRK

RayMotix schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:05:
[...]

Gisterochtend, vlak na dat iemand hier zei dat er nog een voorraad was bij Dunnet...ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:09
Oh, en wat betreft de kleuren van de Advent, deze is grijs aan de binnenkant, en zwart van buiten. (plaatjes zijn van de mijne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Yeps, ik zag het net al.. de Medion is dus hetzelfde denk ik, alleen heeft deze rond het scherm zwart waar de advent grijs is.. ik denk dat het type grijs voor de rest hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de draadloze verbinding wel aangezet op de Wind? Fn + F11?

p.s. ik heb mijn wind gisteren bij alternate opgehaald, ik had deze donderdag 10-08 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
Zojuist de laatste witte besteld bij een computerboer. Nu staan ze daar weer op pre-order en krijg ik de mijne waarschijnlijk zaterdag of maandag.

[ Voor 6% gewijzigd door ejtje op 16-07-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er trouwens gelijk 1 GB extra geheugen bij gekocht van Kingston a 19,95.
Nu is de "waranty void if tampered" sticker wel een probleempje... ik zou namelijk wel graag mijn garantie willen behouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:44:
Nu is de "waranty void if tampered" sticker wel een probleempje... ik zou namelijk wel graag mijn garantie willen behouden.
Je kunt even een nieuwe bestellen bij MSI, krijg je volgens mij kostenloos toegezonden... als je hem nu besteld zul je hem rond de kerst wel hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:40:
[...]

p.s. ik heb mijn wind gisteren bij alternate opgehaald, ik had deze donderdag 10-08 besteld.
Dat moet dus in 2002 geweest zijn, aardig tijdje moeten wacht dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-08 19:05
Marc3l schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:57:
[...]

Dat moet dus in 2002 geweest zijn, aardig tijdje moeten wacht dan :+
Tja....het ontwikkelen duurt lang he van zo'n product. Plus ze hebben lang op deze cpu moeten wachten. Wel respect voor het geduld hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fohn derop en opzij schuiven schijnt de truuk te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Inmiddels van Salland vernomen (van iemand die wèl zn werk doet) dat ik ongeveer vooraan sta op de wachtlijst.. ik ben er nog niet uit wat ik ga doen.. als ik hem nu annuleer en ik bij de Aldi ernaast grijp heb ik hem misschien pas in September.. misschien dat de komende dagen ook nog meer duidelijk wordt over de levertijd van de zwarte (indien Dhr. Moneta dit topic nog leest en tegen die tijd iets gehoord heeft ;)).

[ Voor 19% gewijzigd door Cooler_King op 16-07-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Heppie1983 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:34:
[...]

Heb je biosversie 1.04 of 1.05? Dit is namelijk een bekend probleem van biosversie 1.04. Zie msiwind.net ;) Oplossing is de bios flashen naar 1.05 mocht je versie 1.04 hebben. Duidelijke handleidingen hiervoor zijn allemaal te vinden op msiwind.net
Nee, dat kan het probleem niet zijn, dat is/was namelijk al versie 1.05.
Heb net de chipset-, VGA en WLAN-drivers bijgewerkt naar de laatste. Kijken of dat wil helpen.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Uiteraard had ik die aangezet. Ik ken de werkwijze, heb nog een Asus-laptop, dat werkt hetzelfde.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

RayMotix schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:56:
[...]

Je kunt even een nieuwe bestellen bij MSI, krijg je volgens mij kostenloos toegezonden... als je hem nu besteld zul je hem rond de kerst wel hebben :+
Over upgraden geheugen: heb net mail terug gehad van MSI: notebook openmaken is garantie voorbij!
Echt belachelijk! In UK sturen ze idd gewoon een nieuwe sticker als je dit netjes meldt. Ik denk dat wij hier ook stelling tegen moeten nemen.
Is toch te gek? :(

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wvexeltweakers schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Over upgraden geheugen: heb net mail terug gehad van MSI: notebook openmaken is garantie voorbij!
Echt belachelijk! In UK sturen ze idd gewoon een nieuwe sticker als je dit netjes meldt. Ik denk dat wij hier ook stelling tegen moeten nemen.
25. Q. Is het toegestaan om de notebook te upgraden?
A. Ja dit is toegestaan. Neem wel even contact op met onze Notebook Hotline en zou je notebook kuren vertonen, haal dan eerst je eigen hardware eruit.

Kortom: het mag wel degelijk.. gewoon dus weer een medewerker die slecht geïnformeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 13:44:
Was een beetje onduidelijk of de voorgaande het over je sticker had, maar inderdaad fohn erop en hij komt los zonder te beschadigen.

Net ook de wind opgehaald bij informatique, heerlijk ding ook.
Maar is toch nog flink groter dan de aspire one van mijn vrouw.
Ventilator van de wind is iets stiller.
Voor de rest beiden super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is de Wind eindelijk binnen.

Het eerste wat me opvalt is dat het ding achterover valt als je het scherm wat horizontaler uitklapt.

Voor de rest: wonderbaarlijk mooi, stil en bijzonder aaibaar dingetje.

Maar hij is Windows nog aan het installeren dus voor de rest is er nog niet veel over te melden. Meer volgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
wvexeltweakers schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:20:
[...]

Helaas heb je DM uitstaan anders had je deze email kunnen doorsturen naar mij en was ik er mee aan de slag gegaan. Helaas ga ik ook niet mijn email adres op een forum zetten. Stuur mij anders maar een DM als je wilt.

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
RayMotix schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 12:29:
[...]

Ik om 13:20, ben ook nogsteeds aan het wachten. Heb net al gebeld en wordt dadelijk terug gebeld als het goed is.

Edit:
Net antwoord gekregen: Wordt vanmiddag opgehaald door UPS en dan morgen geleverd :*)
Owjaa... Net kwam meneer van de UPS aan de deur... met mijn nieuwe mooie witte MSI Wind.. is nu net bezig met de installatie! Meer volgt! (de netstroom adapter vind ik overigens erg klein in vergelijking met die wat ik had bij mijn acer. Ziet alleen helaas geen lampje op!) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Moneta schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:53:
[...]

Helaas heb je DM uitstaan anders had je deze email kunnen doorsturen naar mij en was ik er mee aan de slag gegaan. Helaas ga ik ook niet mijn email adres op een forum zetten. Stuur mij anders maar een DM als je wilt.
Wil dat wel doen, maar wat bedoel je met een DM? (domme vraag waarschijnlijk, maar zegt me zo niets)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Misschien bedoelt ie PM?

[ Voor 38% gewijzigd door Cooler_King op 16-07-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:35
Nee hoor, Direct Messages.
PM is een term van een ander forum...

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

DM hoor ik als Direct Mail. oftewel email.

[ Voor 21% gewijzigd door Philflow op 16-07-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:35
Tja dan hoor je dat niet goed ;)

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:57:

Sorry, mijn vraag doet er niet meer toe. Zag pas later het bericht staan over de kleuren. Helaas wel jammer dat hij alleen in het wit geleverd wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:07:

Oh oh! Bij de shop (met hun perfecte *kuch* leveranciers) komen ze pas half augustus. De witte en de zwarte. Deze shop heeft zelfs de witte niet eens geleverd, want die hebben ze nog nooit binnen gekregen.

Officieel hoort de zwarte deze maand gewoon uit te komen.
Ik wil dan nog liever een Ahtec eigenlijk dan een Medion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0rgenst0nd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:40
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:38:
[...]

Oh oh! Bij de shop (met hun perfecte *kuch* leveranciers) komen ze pas half augustus. De witte en de zwarte. Deze shop heeft zelfs de witte niet eens geleverd, want die hebben ze nog nooit binnen gekregen.

Officieel hoort de zwarte deze maand gewoon uit te komen.
Ik wil dan nog liever een Ahtec eigenlijk dan een Medion.
Over welke shop heb je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0rgenst0nd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:40:
[...]

Over welke shop heb je het dan?
4Launch (heb dit al eens eerder gezegd, maargoed).
Het is dat ik bij ze besteld heb, want ze stonden zo goed aangeschreven hier in de pricewatch. Nou ik weet dus even niet meer wat ik ervan moet denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:32:
[...]

25. Q. Is het toegestaan om de notebook te upgraden?
A. Ja dit is toegestaan. Neem wel even contact op met onze Notebook Hotline en zou je notebook kuren vertonen, haal dan eerst je eigen hardware eruit.

Kortom: het mag wel degelijk.. gewoon dus weer een medewerker die slecht geïnformeerd is.
Hoe dan ook, ik heb er nu 1 GB extra in.
Tot nu toe heb ik al mijn laptops van extra geheugen kunnen en vooral mogen voorzien zonder hierbij mijn garantie te verliezen. Het lijkt me dan ook heel sterk dat MSI dit niet toelaat?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:42:
[...]

4Launch (heb dit al eens eerder gezegd, maargoed).
Het is dat ik bij ze besteld heb, want ze stonden zo goed aangeschreven hier in de pricewatch. Nou ik weet dus even niet meer wat ik ervan moet denken.
Salland heeft volgens mij ook nog geen enkele kleur uitgeleverd.. denk eigenlijk dat we nu wel mogen stellen dat pre-orderen bij deze shops bijna geen zin heeft.. als ze te laat zijn met de witte dan zullen ze de zwarte ook niet als eerste hebben... gewoon rond die tijd kijken welke shops voorraad hebben, of anders een week van tevoren bij een shop bestellen die de witte wel op tijd geleverd kregen. Ik wil geen risico's meer lopen nu.

[ Voor 70% gewijzigd door Cooler_King op 16-07-2008 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wind een dag in huis, leuk apparaatje! Duurde even voordat ik doorhad dat je WIFI eerst aanzetten moest. Daarna werkt alles vanzelf. Ik heb de pre-installed versie ervanaf gehaald omdat er heel veel rommel bijzit. En van de drie partities één gemaakt, dat vind ik makkelijker. Bovendien start ie nu sneller op zonder al die goed bedoelde gratis software rommel erbij.

Helaas is de windows versie met een 3-cell accu i.p.v. de eerder aangekondigde 6-cell accu. Dat is de enige teleurstelling. Wordt dus een extra accu kopen als deze beschikbaar zijn. Het scherm is helder genoeg om in de schaduw maar toch buiten in de zon te werken. Het toetsenbord werkt prima, ik kan er al blind op typen (met twee vingers).

In combinatie met mijn HTC Touch kan ik er overal mee op internet en daar heb ik hem ook voor gekocht. Webbrowsen en e-maillen op een PDA is niet erg makkelijk. Natuurlijk wel mooi dat dat kan.

Klein minpuntje is de plek van de powerknop, die zit precies op de plek waar je hem oppakt om mee door het huis te lopen en dan gaat ie steenvast uit. Er mee door het huis lopen is wel waar die perfect voor is.

Nu alleen nog een jas vinden met een hele grote binnenzak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
RayMotix schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:40:
Volgens Brigitte gaat hij er vandaag uit en heb ik em morgen, mits ik de postbode kan betalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAILGUNNER schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:20:
Nee hoor, Direct Messages.
PM is een term van een ander forum...
PM wordt in het algemeen vaak gebruikt, dus andere forums. Direct Messages is dus alleen van hier en kende dat ook nog niet. Vond het best vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:45:
Wind een dag in huis, leuk apparaatje! Duurde even voordat ik doorhad dat je WIFI eerst aanzetten moest. Daarna werkt alles vanzelf. Ik heb de pre-installed versie ervanaf gehaald omdat er heel veel rommel bijzit. En van de drie partities één gemaakt, dat vind ik makkelijker. Bovendien start ie nu sneller op zonder al die goed bedoelde gratis software rommel erbij.
welke rommel doel je precies op? want ik vond juistem dat de wind nauwelijks tot geen troep software meeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Michaelg schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:57:
[...]

welke rommel doel je precies op? want ik vond juistem dat de wind nauwelijks tot geen troep software meeleverd.
Dat is mijn vraag, wat staat er voor troep op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Bij mij staat nog altijd " wachten akkoord magazijn" . Terwijl ik hem al sinds 12.00 uur binnen heb gekregen via UPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:44:
[...]

Salland heeft volgens mij ook nog geen enkele kleur uitgeleverd.. denk eigenlijk dat we nu wel mogen stellen dat pre-orderen bij deze shops bijna geen zin heeft.. als ze te laat zijn met de witte dan zullen ze de zwarte ook niet als eerste hebben... gewoon rond die tijd kijken welke shops voorraad hebben, of anders een week van tevoren bij een shop bestellen die de witte wel op tijd geleverd kregen. Ik wil geen risico's meer lopen nu.
Inderdaad ben ik met je eens, het maakt mij niet meer uit. Wit of zwart of een kloon. Ik wil er gewoon één voor ik naar school ga (dan heb ik andere dingen te doen en ik wil eerst rommelen(lees: van alles uitproberen) met het ding en Ubuntu erop zetten (ik koop hem wel met XP)).
Ik houd mijn bestelling tot het moment ze ergens anders te koop zijn (wit of zwart) en dan haal ik er daar één vandaan, want ik ben bang dat het geen half augustus wordt maar zelfs september.

En overigens de persoon die hem ergens heeft besteld en daarbij zelfs 1 klant zit die er 22 heeft besteld, zou je ook niet ergens anders naar toe gaan?
Vaak worden er maar 10 a 15 per shop geleverd en misschien hooguit 20 of 25.
Daarom zijn ze ook zo snel uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Ehm, wat betreft 4launch.
Heb er gisteren 1 besteld, kan hem nu al afhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjStefan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:22:
De witte? Dat is heel erg vreemd, want tegen mij zeiden ze dat de witte en de zwarte leverbaar waren ergens half augustus en dat pink 7 augustus komt.
Ze konden mij niet veel vertellen over hoe precies de datum was en dat de witte nu ook nog niet leverbaar was.

Ook waarom kan je daar gisteren bestellen? Alles staat op pre-order dus je zou zeggen langer wachten, maar je kan hem nu afhalen? Vreemd, heel vreemd.

Dit bedoel ik dus, slaat nergens op. Wil je nou een klant behouden of wil je hem wegjagen?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan53xx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:27:
[...]

De witte? Dat is heel erg vreemd, want tegen mij zeiden ze dat de witte en de zwarte leverbaar waren ergens half augustus en dat pink 7 augustus komt.
Ze konden mij niet veel vertellen over hoe precies de datum was en dat de witte nu ook nog niet leverbaar was.

Dit bedoel ik dus, slaat nergens op. Wil je nou een klant behouden of wil je hem wegjagen?
Inderdaad, de witte. Ik heb ge-preordered gisteren en kreeg zojuist een mail met de status.
STAAT KLAAR. dus kan hem afhalen.
Ik sta dus over een half uurtje in de winkel! (Werken tot 5 uur, en het is hier 2 min vandaan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
het typen is wel even wennen.

enigste minpunt is de bluetooth/wireless knop.
met behulp van de Fn + F11 knop kan je bluetooth aan of uitzetten, maar óók wireless.
oftewel, wanneer je bluetooth aan wilt zetten, moet je een paar keer op die knop drukken:
want je hebt 4 opties:

wireless aan, bluetooth uit
bluetooth aan, wiresless uit
wireless en bluetooth aan
allebei uit.

kan irritant zijn.

Trouwens, weet iemand wat er speciaal aan die magnifier tool is? Is toch gewoon windows Zoom?

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg, nou ja ik heb ze net een mailtje gestuurd van hoe dat nou kan. Gelukkig voor jou dat je er één kan halen ;).

Dan hebben ze hem toch binnen gekregen, belachelijk dat ze gisteren nog tegen mij zeiden dat het niet zo was.

Dit werd er letterlijk tegen mij gezegd gister: "Ik zie dat momenteel onze leveranciers aangeven alle kleuren van de MSI Winds rond half augustus leverbaar worden."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dat is vreemd, dat jij hem nu al mag afhalen. Ik heb hem daar ook gepreorderd (witte), maar ik heb nog geen bericht gekregen dat ze binnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:00:
[...]

Inderdaad ben ik met je eens, het maakt mij niet meer uit. Wit of zwart of een kloon. Ik wil er gewoon één voor ik naar school ga (dan heb ik andere dingen te doen en ik wil eerst rommelen(lees: van alles uitproberen) met het ding en Ubuntu erop zetten (ik koop hem wel met XP)).
Ik houd mijn bestelling tot het moment ze ergens anders te koop zijn (wit of zwart) en dan haal ik er daar één vandaan, want ik ben bang dat het geen half augustus wordt maar zelfs september.

En overigens de persoon die hem ergens heeft besteld en daarbij zelfs 1 klant zit die er 22 heeft besteld, zou je ook niet ergens anders naar toe gaan?
Vaak worden er maar 10 a 15 per shop geleverd en misschien hooguit 20 of 25.
Daarom zijn ze ook zo snel uitverkocht.
Die persoon was ik! Dat was bij Informatique. Ik sta op de 6e plek maarja lekker boeie als je iemand voor je hebt die er 22 wilt hebben pff (gierig). Ik heb hem nu via een ander shop en daar sta ik als 2e op. En deze shop heeft al de witte versie geleverd aan klanten, dus neem aan dat het wel goed zit met hun leveranciers..want ik wil namelijk the black version.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DjStefan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:22:
Bizar! Ik heb al in mei ge pre-orderd en betaald en ik heb nog niks gehoord :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:44:
[...]

Bizar! Ik heb al in mei ge pre-orderd en betaald en ik heb nog niks gehoord :(
Dan zou ik als ik jouw was toch maar even een belletje de deur uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:41:
[...]

Die persoon was ik! Dat was bij Informatique. Ik sta op de 6e plek maarja lekker boeie als je iemand voor je hebt die er 22 wilt hebben pff (gierig). Ik heb hem nu via een ander shop en daar sta ik als 2e op. En deze shop heeft al de witte versie geleverd aan klanten, dus neem aan dat het wel goed zit met hun leveranciers..want ik wil namelijk the black version.
Ok, kijk dat doe je goed. Ik wou al zeggen, je blijft toch niet bij zo'n shop.
Nou ik had net een medewerker gesproken, toevallig las hij al mijn mailtje (ja madam ongeduld :P). En ik weet niet wat er gebeurd is maar sta nu 4e.

Ach ik moet zo maar denken, het komt wel goed.
De medewerker was duidelijk en ik moet gewoon wat meer geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
Zo ik typ nu vanaf de Wind en ik moet zeggen het is even wennen hoor. Vooral omdat de ,./ knoppen een stukje kleiner zijn dan de rest waardoor het soms een beetje irritant kan zijn. Verder vind ik het tasje wat erbij geleverd wordt best goed. Oké de kwaliteit van de buitenkant had iets beter gemogen (kleur komt ook niet overeen met de laptop) maar de bescherming is ruim voldoende en de wind past er netjes in, de hoes is zeker niet te groot!
Zoals hierboven al gezegd wordt, de Fn+F11 knop is erg irritant. Men had beter bluetooth op een andere knop kunnen schakelen want als je nu bluetooth wilt inschakelen valt steeds je draadloze verbinding voor even weg. De netstroom adapter vind ik niet te groot. Hij is een stuk kleiner dan mijn oude adapter van mn Acer laptop. Maar ook de adapter had anders gemogen. Er zit geen lampje op de grote blok en de stekker die je in de laptop moet steken is gewoon recht ipv een 'L' vorm. Hierdoor steekt deze nogal een stuk van de laptop uit waardoor je de kabel niet netjes langs de laptop af kunt leggen. Als volgende gewenpunt wil ik het touchpad noemen. Dit is een stuk kleiner maar dat is niet het ergste. Het touchpad én de 'muisknop/balk' zitten direct tegen elkaar aan. Met als gevolg dat je soms als je op het 'muisknopje' drukt, het hele scherm verspringt. Dit zal allemaal wel even wennen zijn maar in vergelijking met mijn oude laptop is het toch wel vervelend. Verder zijn er nog de cd's zonder cd speler, naar achter hellende laptop als het scherm iets naar achter staat en de extreem lelijke MSI U100 Series sticker onder het toetsenbord.

Maargoed, na alle kritiek zijn er natuulijk ook nog pluspunten. Als je eenmaal aan het typen op het toetsenbord gewend bent, typt het werkelijk heerlijk. De toetsen veren heel rustig in en maken erg weinig geluid. De installatie is gewoon goed, geen overbodige software geinstalleerd en precies dat wat nodig is staat er op. De Wind start lekker snel op en werkt erg lekker. Ik heb nog geen performance tests uitgevoerd maar hij is in ieder geval aardig snel. Het beeldscherm laat zich erg goed aflezen en kan erg helder gezet worden. Gelukkig is het een mat scherm en kan ik nu gewoon met mijn rug naar het raam toe typen, zonder dat ik mezelf zie in het beeldscherm.

Met dit bericht wil ik de Wind absoluut niet afkraken maar dit waren de punten die mij tijdens het eerste half uurtje werken, opvielen. Ik ben erg tevreden met mijn Wind en denk dat het vooral even wennen is. Hopelijk komt morgen mijn externe dvd rewriter binnen en kan ik OS X gaan testen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
DjStefan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Inderdaad, de witte. Ik heb ge-preordered gisteren en kreeg zojuist een mail met de status.
STAAT KLAAR. dus kan hem afhalen.
Ik sta dus over een half uurtje in de winkel! (Werken tot 5 uur, en het is hier 2 min vandaan ;) )
Het zelfde verhaal als bij Alternate..

volgens mij moet je gewoon alle webshops afbellen, totdat je er eentje hebt die ze op voorraad heeft...

als je het aan mij vraagt verwerken sommige shops de laatst binnen gekomen orders het eerst of zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

m3nno schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:47:
[...]

Volgens Brigitte gaat hij er vandaag uit en heb ik em morgen, mits ik de postbode kan betalen :+
Ditto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een pre-order bij Computerpirates staan (zwarte met 2G ram). Ben erg benieuwd hoelang dat nog gaat duren. Laatste wat ik te horen kreeg was einde van deze maand. Kan eigenlijk niet wachten om het ding in mijn handen te kunnen houden...

-Pee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Moneta schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:53:
[...]

@ Moneta: ik heb inmiddels gevonden waar ik DM kon sturen, maar krijg de foutmelding dat u die ook niet kunt ontvangen. Ik heb dit voor mijzelf aangepast, ik kan ze nu wel ontvangen (via Voorkeuren > bij Pravacy: Direct Messages aanvinken.

Alvast bedankt! _/-\o_

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Vista op de Wind.
Verassende conclusie!

Ik ben benieuwd als die benchmarks herhaald worden of er hetzelfde uitkomt!

Edit: hier een heel andere conclusie over de Wind met Vista:
http://www.trustedreviews...-Vista-On-The-MSI-Wind/p3

[ Voor 77% gewijzigd door Philflow op 16-07-2008 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil die rekening wel eens zien die je gekregen hebt bij 4 Launch.
Ik heb ze net gemaild en ze zeggen dat het onmogelijk is. Ze hebben er nog geen een.

Dus doe mij een lol en geef me even het bewijs. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb 4 launch ook gemaild, ze stuurden mij ook een bericht terug, dat dat helemaal niet kan. Dus DjStefan, weet je wel zeker dat je bij 4Launch hebt besteld?
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic