Ted_W schreef op maandag 14 juli 2008 @ 10:27:
Hangt ook van het 'type' zwart af denk ik. Op matzwart zul je krassen inderdaad niet zo gauw merken, maar op glanzend zwart zeker wel. En aangezien het wel vaak om glanzend zwart gaat bij deze subnotebooks...
Iemand al in het gelukkige bezit van zijn/haar Wind of iig daar bericht over gehad?
ligt idd ook aan het materiaal, mijn oude laptop van 6 jaar oud heeft geen krasje.. (
mist alleen een paar toetsen, en backlight zit losse verbinding in) maar verder geen krasje
nadeel van wit is vaak dat het er vaak beetje Toys "R" Us/Bart Smit uit ziet.. de Advent 4211 en Medion Akoya zien met het zwart/zilver er wel duurder uit.. op plaatjes igg

je zou ze naast elkaar moeten kunnen zien, vast kunnen pakken, voelen, ruiken, proeven
introduceren..
Philflow schreef op maandag 14 juli 2008 @ 00:07:
Ik heb vorige week iemand gezien met een 2 jaar oude witte MSI en vanmiddag een vriend van me met een witte macbook... ik ga niet meer voor wit. Je krijgt namelijk vieze plekken en verkleuringen, vooral als je je laptop mee naar buiten neemt.
als je "regelmatig" met een vochtig doekje eroverheen gaat, zou het dan niet mee vallen?
Cooler_King schreef op zondag 13 juli 2008 @ 17:02:
Uiteindelijk maken ze het alleen voor zichzelf moeilijker.. over een paar weken is de Dell E ook verkrijgbaar en zullen de Acer One en nieuwe Atom EEE's ook gewoon verkrijgbaar zijn.. De mensen die per se een Wind willen zullen dan ook wel uitwijken naar een van de kloontjes en dan blijven er voor MSI wellicht weinig potentiële kopers over.
iedere verkochte kloon is een wind minder.. als MSI het was gelukt om eind juni/begin juli hem op de markt te hebben, dan hadden ze denk ik veel meer kunnen verkopen..
nu zijn er toch denk ik veel mensen die een maandje extra wachten kijken wat Asus, HP, en Dell gaan doen..