[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.941 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn MSI U100 6cell ontvangen uit usa. Gelukkig geen extra kosten bij douane dit keer.

Ik moet zeggen dat het wel ERG klein allemaal is. Maar battery gaat verschikkelijk lang mee. Heb vandaag paar uur youtube aangehad en hij had nog 9% over.

Wel heel jammer dat ze er geen dvdspeler erin hebben geplaatst. Windows installeren via z'n usb stickje is toch wel wat lastiger.

Scherm is groter dan ik gedacht had. Verder ben ik er heel erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Ik vind de touchpad zelf echt prima om mee te werken.. Veel fijner dan de grotere op mn oudere laptop dus volgens mij gissen ze maar wat >:).
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 02:37:
Vandaag mijn MSI U100 6cell ontvangen uit usa. Gelukkig geen extra kosten bij douane dit keer.
En geen pixeldefecten?

ps. Misschien kunnen we beter een aparte Medion topic openen idd? DNA_Saint laat ons toch maar voor eeuwig wachten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willem (of iemand anders met vista)
hoe heb jij Aero aan de gang gekregen?
Bij mij krijg ik het maar niet ingeschakeld... lijkt wel of het niet ondersteund wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:54
Voor Aero heb je een Dx10 videokaart nodig, of een videokaart als de Intel x3100 (?) die het ondersteund. Vraag me af of zoiets in de Wind zit ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:23:
Bij mij krijg ik het maar niet ingeschakeld... lijkt wel of het niet ondersteund wordt
ff stukje terug bladeren:
dusss.. al laatste driver geprobeerd? ;)

d:)b succes voor degenen die naar de Gamma gaan vandaag d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door b.art op 05-08-2008 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-09 06:49
Killzone schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:46:
Voor Aero heb je een Dx10 videokaart nodig, of een videokaart als de Intel x3100 (?) die het ondersteund. Vraag me af of zoiets in de Wind zit ;) .
Het werkt gewoon prima bij een aantal mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuus, ik heb het nu ook eindelijk werkend..
Bedankt!!

Ik ben best blij nu met mijn Ahtec.
Alleen het geluid valt me echt super tegen... lijkt wel of het uit een blik komt!!
Niet normaal haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManTra
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-07 20:27

ManTra

mooh?

Gister mijn ahtec lug ontvangen. Leuk, maar uiteraard een maandagochtendmodel.

Wat viel me op, scrollen in FF was rete traag. Vervolgens sloeg hij regelmatig vast. Nu staan er steeds van die mooie verticale streepjes in beeld, al bij het booten. Bij het inloggen in Suse loopt hij al vast, ik geloof er niet meer in. Mijn conclusie: waarschijnlijk videokaart kapot. :( Nu maar zien wat ze willen doen, moet ik weer een week wachten. Had ik nu maar even gewacht dan had ik hem bij de gamma gekocht. 8)7

blaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke pech heb je denk ik.
Ze zijn heel klant vriendelijk, dus ik denk dat dit niet zo'n groot probleem is.

Btw..
Is er een programma om die knoppen te bedienen op het toetsenbord?
Ik heb een schone install gedaan dus geen apart iets geïnstalleerd om alle functies te kunnen gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:23:
Ik heb met Windows Update de Intel GMA drivers geinstalleerd, daarna werd netjes 1024x600 beschikbaar en kon ik het aero theme kiezen.

Sommigen melden dat de lan/wlan drivers van de meegeleverde cd niet werken in Vista. Ik heb de MSI Wind Lan driver gedownload van de MSI website, en die deed het. Windows Update heeft de wlan drivers voor je.

Gisteren heb ik de Ahtec even opengeschroefd en wat zag ik daar? een leeg memory slot! Dat betekent dat er, net zoals bij de Wind, 1GB onboard zit, en ik dus 1GB kan bijprikken ipv vervangen door 2GB (zoals bij de Medion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Killzone schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 07:46:
Niet waar.
a Direct3D 9 compatible graphics processor with a Windows Display Driver Model (WDDM) driver, Pixel Shader 2.0 in hardware, and a minimum of 128 MB of Video RAM

Bron: Wikipedia: Windows Aero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Als 1080p afspelen niet lukt, zou je eventueel met The KMPlayer ([The KMPlayer] Review) kunnen proberen. Hoor wel positieve verhalen over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:33:
Nou, Fantastisch!
Morgen moet ik tot 17:30 uur werken dus ik zal weinig kans maken op een GammAkoya voor mijn vrouwtje vrees ik..

8)7

Mijn Akoya vandaag voorzien van een WD 250gb 5400rpm en ik had al een Corsair 2gb intern reepje erin geplaatst..meer modificatie tips?
Was dat wisselen van HD lastig?
En waar moet ik op letten qua afmetingen? Gewoon een 2,5"?
Misschien ga ik dat ook nog wel doen...

[ Voor 6% gewijzigd door wvexeltweakers op 05-08-2008 09:43 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 00:33:
Nou, Fantastisch!
Morgen moet ik tot 17:30 uur werken dus ik zal weinig kans maken op een GammAkoya voor mijn vrouwtje vrees ik..

8)7

Mijn Akoya vandaag voorzien van een WD 250gb 5400rpm en ik had al een Corsair 2gb intern reepje erin geplaatst..meer modificatie tips?
Heb er zelf alleen ander geheugen in geplaatst toch nu toe, ook 2GB Corsair. Zit er wel nog aan te denken om een andere wifi kaart in te plaatsen. Denk aan een Intel 3945, misschien nog een mod tip voor je?

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem bedankt!
het werkt hier ja :)
heb je toevallig ook nog antwoord op mijn laatste vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wvexeltweakers schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 09:40:
[...]

Was dat wisselen van HD lastig?
En waar moet ik op letten qua afmetingen? Gewoon een 2,5"?
Misschien ga ik dat ook nog wel doen...
Als je het nog nooit eerder hebt gedaan is het wel even voorzichtig zijn.. wifi kaartje moet er uit om aan een schroefje te komen.. gewoon een 2,5 inch ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Cooler_King schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:50:
En aangezien ze toch allemaal dezelfde accu gebruiken zal het niet lang meer duren voordat er goedkopere te krijgen zijn (via ebay, third parties enz)..
Dat is waar ik ook al rekening mee hield met de aankoop v mijn medion ipv wachten op de MSI 6 cell. Je hebt namelijk best kans dat er via die kanalen ook nog grotere varianten (9cells?? :D) aangeboden gaan worden, althans dat heb je met gsm's ook allemaal dus zie niet in waarom dat niet ook ontstaat met laptopaccus. We moeten elkaar denk ik maar even op de hoogte gaan houden van de ontwikkelingen daar (gezamenlijke inkoop?). Ik heb iig wel oren naar dat soort accus.

Stel je eens voor 9 cell dat wordt 6 uur achter elkaar dvd kijken op een accu :D

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:00:
willem bedankt!
het werkt hier ja :)
heb je toevallig ook nog antwoord op mijn laatste vraag?
Je bedoelt die Fn-key-combo's? die doen het gewoon in vista, allemaal behalve die met het batterijtje (Fn+F10).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
HetWonder schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:29:
[...]

Dat is waar ik ook al rekening mee hield met de aankoop v mijn medion ipv wachten op de MSI 6 cell. Je hebt namelijk best kans dat er via die kanalen ook nog grotere varianten (9cells?? :D) aangeboden gaan worden, althans dat heb je met gsm's ook allemaal dus zie niet in waarom dat niet ook ontstaat met laptopaccus. We moeten elkaar denk ik maar even op de hoogte gaan houden van de ontwikkelingen daar (gezamenlijke inkoop?). Ik heb iig wel oren naar dat soort accus.

Stel je eens voor 9 cell dat wordt 6 uur achter elkaar dvd kijken op een accu :D
Toch zie ik dat beetje twijfelachtig tegemoet. Als je zoek op de Acer Aspire One/ EEE hebben ze veel meer dingen voor, zelfs keyboard protectors tot TFT panelen. Voor de MSI vind je zowat niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Heeft dat niet te maken met het feit dat de wind nog maar zeer mondjesmaat te leveren is? De acer aspire one is in vs al een tijdje uit toch? Dit topic explodeerde ook pas op het moment dat de aldi de medion ging leveren...

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Laatst online: 11-09 21:10
Cooler_King schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:20:
[...]

Aangeven die handel! al is het alleen al vanwege die belachelijke prijs.
Staat nu 475, een uurtje geleden nog 550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Vanmorgen om 9:00 al bij de Gamma, maar bleek dat ze alleen het grijze model hebben, en wij wilden echt de witte.
Weet iemand of dat bij alle Gamma's zo is?

Het was overigens niet druk, dus bij de Gamma in Nieuwegein is er vast nog wel een te krijgen vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

datadevil schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:11:
Vanmorgen om 9:00 al bij de Gamma, maar bleek dat ze alleen het grijze model hebben, en wij wilden echt de witte.
Weet iemand of dat bij alle Gamma's zo is?

Het was overigens niet druk, dus bij de Gamma in Nieuwegein is er vast nog wel een te krijgen vanavond...
logisch.. ding is er alleen maar in het zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
jep, net gebeld, en alleen in 1998 kleurenschema te verkrijgen :-P

Volgende optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.ahtec.nl

Is de MSI wind gewoon en nog logo vrij ook :)
en je ken hem meteen met meer geheugen laten voorzien met garantie behouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus Eee PC 1000H, 1GB, 80GB, 10", XP, Wit

Offtopic....

Voor de zoekers onder ons...

Op vooraad!!!! op dit moment.
Asus EEE PC 1000H Wit en Zwart met 6 Cells Batterij!!!!

Specs gelijk aan de MSI Wind.
http://www.informatique.n...?M=I&A=661299&REFCODE=TWN

Marco009.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:41:

Offtopic....

Marco009.
SSSSSttttt

Straks wordt het een MSI/Medion/Aldi/Gamma/EEE PC 100H topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24

Offtopic....

Marco009.
klinkt als spam....vooral omdat het je eerste bericht is.

[ Voor 4% gewijzigd door thefxr op 05-08-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:28:
www.ahtec.nl
Is de MSI wind gewoon en nog logo vrij ook :)
en je ken hem meteen met meer geheugen laten voorzien met garantie behouden!
Niet echt een koopje! 8)7 80€ voor 2gb geheugen! En heeft volgens mij geen Win XP.

De witte MSI gaat bij 4launch 386 kosten, als je super voorzichtig bent met de 'garantiesticker' kun je die 2gb er zelf bij prikken voor 15-20€.De Asus 1000H is ook weer een stuk duurder en biedt niks extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat de Asus 1000H als extra biedt is de 6-cell batterij tov de 3-cell in de MSI.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Offtopic....

Marco009.
Mooie prijs voor een mooi netbook.
Heb echter al een Wind, en die ga ik uitbouwen met een grotere HD.
(en mochten ze er ooit komen: een 6 of 9-cells accu... :z

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Voordat dit een Asus topic wordt: Asus heeft tot nu toe altijd een Wifi kaart met een Atheros chipset er op gebruikt.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
datadevil schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:21:
jep, net gebeld, en alleen in 1998 kleurenschema te verkrijgen :-P

Volgende optie?
Wachten tot ie weer bij de Aldi te krijgen is?

Op mijn doos staat trouwens 701 ipv 1998 8)7 vraag me dus af hoe ze aan dat nummer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Cooler_King schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:35:
[...]
Op mijn doos staat trouwens 701 ipv 1998 8)7 vraag me dus af hoe ze aan dat nummer komen.
Ik denk dat 1998 het jaartal is dat ze die bij MSI besteld hebben....LOL
:O

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Is het zinvol om die RES-partitie nog te backuppen, voordat ik er een andere harddisk inprop?

Als ik dat zou doen, wil ik met Acronis True Image eerst een backup maken van de hele schijf (3 partities) en die in zijn geheel weer naar de nieuwe schijf overzetten.
Of iemand suggesties om dat anders te doen??

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wvexeltweakers schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:18:
Is het zinvol om die RES-partitie nog te backuppen, voordat ik er een andere harddisk inprop?

Als ik dat zou doen, wil ik met Acronis True Image eerst een backup maken van de hele schijf (3 partities) en die in zijn geheel weer naar de nieuwe schijf overzetten.
Of iemand suggesties om dat anders te doen??
Als je de andere HDD bewaart kan je die recovery partitie er bij de nieuwe net zo goed aflaten lijkt me.. misschien dat die recovery procedure ook niet werkt op een andere HDD :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
Deze gozer beweeert dat zijn BT intern zit op zijn medion. Waarschijnlijk zelf erin gemod

http://cgi.ebay.nl/Medion...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 6% gewijzigd door Don3k op 05-08-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:
[...]
als je super voorzichtig bent met de 'garantiesticker' kun je die 2gb er zelf bij prikken voor 15-20€.
Garantiesticker? Op mijn Akoya zat nergens een sticker -- ik vind 'm trouwens heel makkelijk (lees: gebruiksvriendelijk) open gaan om te verbouwen.
Heb er inmiddels ander geheugen, andere harddisk en andere wifikaart in zitten :D

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtje
  • Laatst online: 02-08 19:05
In de nieuwe serie van Medion zou bluetooth komen. Standaard ingebouwd. Dit is een tijdje geleden wel aangekondigd hoor. Jammer voor alle early Medion adopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emil5213
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-08 13:14
Don3k schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 16:26:
Deze gozer beweeert dat zijn BT intern zit op zijn medion. Waarschijnlijk zelf erin gemod

http://cgi.ebay.nl/Medion...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Umh... ja dat zegt ie ook. Hij heeft m gesoldeerd intern op de usb-poort. Vandaar geen garantie meer... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb hem nu ook maar gehaald bij de Gamma. Heerlijk licht is hij inderdaad. Wat ik vooral jammer vind is de accu (en dat ze geen witte meer hadden staan ;) ) Ik wilde eerst voor de eee 901 gaan, maar nadat ik vanmiddag bij de mediamarkt was vond ik dat 9"scherm toch wel erg klein, plus dat het toetsenbord van de medion/wind natuurlijk ook wel iets prettiger is qua grootte.

de 1000h was me gewoon te zwaar weer. scheelt toch weer zo'n 2 a 300 gram. Plus dat salland vanmorgen belde dat ze extra geld wilden hebben. (had de 1000h voor mijn ouders besteld ) dus toen de hele order daar maar gecanceld. was de derde keer op rij dat salland gewoon niet klantvriendelijk meedacht bij mij. Dan houdt het toch een keer op ;)

Maar de medion akoya ziet er perfect uit in elk geval, scherm is mooi (is nog niet aangeweest omdat ik de accu wel zo goed mogelijk wil behandelen. ) In de handleiding staat trouwens dat je het beste altijd hem helemaal kunt ontladen als je heb op de accu laat werken, klopt dat? dus even op accu, dan eerst op accu werken tot hij leeg is?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
krotwijk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:09:
[...]
Waarom heb je er een andere wifikaart in gedaan?
Had begrepen dat de Akoya wifikaart nml. ook geschikt was voor OSX.
Dus zou graag horen waarvoor je er dan een andere in zou doen.
De originele kaart werkt onder OSX als een standaard ethernetkaart. Dat wil zeggen: je hebt geen ondersteuning van de Airport applcatie, kan de status ervan niet rechtsboven naast je klok zien, je moet een aparte applicatie aanslingeren om netwerken te zoeken en hoewel die applicatie diverse netwerken hier in mijn buurt zag, kreeg ik toch geen verbinding.

Met de Dell 1490 kaart heb je al die problemen niet: OSX ziet hem als Airport en ondersteund hem perfect.
Zie het als Windows XP en draadloze netwerken: onder Windows 2000 moest je altijd helper applicaties draaien, terwijl ondersteuning in XP voor draadloos in is gebouwd en dus veel netter/handiger/mooier werkt.

De Dell werkt ook goed onder XP (ik heb een dual-boot). Download de driver van de Dell-site en ga via nieuwe-hardware-zoeken naar de juiste directory. Gebruik niet de setup.exe, want die geeft een foutmelding (dat het geen Dell hardware is)!

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayMotix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-07 16:03
barchettanl schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:05:
[...]

De originele kaart werkt onder OSX als een standaard ethernetkaart. Dat wil zeggen: je hebt geen ondersteuning van de Airport applcatie, kan de status ervan niet rechtsboven naast je klok zien, je moet een aparte applicatie aanslingeren om netwerken te zoeken en hoewel die applicatie diverse netwerken hier in mijn buurt zag, kreeg ik toch geen verbinding.
Mocht je de originele wifikaart willen verkopen neem dan aub even contact met mij op r onderstreep dautzenberg at hotm@il dot com. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:35

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:27:
[...]

Niet echt een koopje! 8)7 80€ voor 2gb geheugen! En heeft volgens mij geen Win XP.

De witte MSI gaat bij 4launch 386 kosten, als je super voorzichtig bent met de 'garantiesticker' kun je die 2gb er zelf bij prikken voor 15-20€.De Asus 1000H is ook weer een stuk duurder en biedt niks extra.
Bij dat extra geheugen zit ook een externe dvd-rewriter als ik het goed zie.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Wybo schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 17:52:
[...]

In de handleiding staat trouwens dat je het beste altijd hem helemaal kunt ontladen als je heb op de accu laat werken, klopt dat? dus even op accu, dan eerst op accu werken tot hij leeg is?
Dat zeiden ze vroeger ook van mobieltjes. Het is volgens mij behoorlijk achterhaald. Maargoed, i could be wrong..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
m3nno schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 19:58:
[...]

Dat zeiden ze vroeger ook van mobieltjes. Het is volgens mij behoorlijk achterhaald. Maargoed, i could be wrong..
Kijk hier maar eens: http://www.batteryuniversity.com/

staat enorm veel uitleg over accu's en hoe je ze het best kunt behandelen...!

Li-ion accu slijten voornamelijk door warmte en ouderdom, niet zozeer van gebruik..maar er zijn heel wat maars...even lezen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:30
barchettanl schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 18:05:
[...]

De originele kaart werkt onder OSX als een standaard ethernetkaart.
Dank voor de info, heb zelf de 1490 in mijn msi wind zitten, maar dacht dat de medion dus out of the box in osx werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

StraightOn.NL schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:04:
[...]

Kijk hier maar eens: http://www.batteryuniversity.com/

staat enorm veel uitleg over accu's en hoe je ze het best kunt behandelen...!

Li-ion accu slijten voornamelijk door warmte en ouderdom, niet zozeer van gebruik..maar er zijn heel wat maars...even lezen dus :)
Stond pas een zeer uitgebreid artikel in een van de betere computerbladen. Daarin werd duidelijk gesteld dat het voor de moderne Li-on accu's niet meer nodig is om ze helemaal leeg te trekken, of als nieuw "inleren". Dat leegtrekken zou je alleen nog moeten doen bij een stroomverbruiker die je slechts zeer sporadisch gebruikt.
En daar heb ik mijn Wind niet voor: gaan met die banaan!

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik heb nog een aantal vraagjes over mn medion.

Dit zijn dingen die eerder wel al eerder aan bod zijn gekomen als ik me goed kan herinneren maar met zoeken en terugbladeren kom ik er niet helemaal uit... (wie o wie maakt een uitgebreide TS voor deel 3 met dit soort info?!)

Wat is de beste BIOS versie? Die van de wind (1.06 dacht ik?) of de 1.05 van medion zelf gewoon?
En is het veilig om een andere bios te flashen?
Zelfde vraag wat betreft System Control Manager versie...

Is het echt 100% safe om met aceton de medion logo's eraf te halen? smelt het plastic echt niet? Want mijn ervaring is dat het echt troep is namelijk dus ik ben nogal huiverig.

Het tikken van de HDD (ik moest wel ff goed luisteren voordat ik het in de gaten had hoor!) wat dus kwaad schijnt te kunnen, is dat inmiddels al makkelijk te verhelpen?

Excuus voor alle vragen maar ik kom er gewoon niet helemaal uit met zoeken en ben bang om mn mooie nieuwe speeltje te verpesten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kon vanmorgen effe weg op mijn werk en heb bij Oom Gamma de Gammakoya gehaald voor mijn vrouwtje.

Qua install van een 250gb hd is dit echt heel eenvoudig te doen mits je een goed schroevendraaiertje hebt en de plastic kap voorzichtig los klikt.
Daarna de wifi kaart los schroeven en voila de hd los schroeven en vervangen maar.

Daarnaast is het geheugen ook prima en simpel te verwijderen en te installen.
Let wel op dat je het memoryreepje er goed in plaatst anders reageert de mini niet.

Tevens heb ik de 1.06 bios geinstalleerd en alles loopt als een zonnetje.

Ben nu aan het kijken om een nieuwe wifi kaart te plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die asus netbook die je bij de phonehouse kan halen. is dat een goede? aangezien die maar 13 gig heeft, wat neem ik aan te verhelpen is door er zelf een hdd in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
wvexeltweakers schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 15:16:
[...]

Ik denk dat 1998 het jaartal is dat ze die bij MSI besteld hebben....LOL
:O
Nee, was geintje; ik vind dat grijs niet echt modern ogen in combinatie met het design, vandaar dat ik graag wit wilde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:06:

Qua install van een 250gb hd is dit echt heel eenvoudig te doen mits je een goed schroevendraaiertje hebt en de plastic kap voorzichtig los klikt.
Daarna de wifi kaart los schroeven en voila de hd los schroeven en vervangen maar.
Hoe heb je jouw nieuwe HD geformateerd:
- welk programma;
- via USB?

:?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
krotwijk schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 20:21:
Dank voor de info, heb zelf de 1490 in mijn msi wind zitten, maar dacht dat de medion dus out of the box in osx werkte.
Dat zeg ik: hij werkt wel, maar zonder alle voordelen van wifi. OSX ziet het als elke andere (bekalbelde) nic.

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 21:14:
Die asus netbook die je bij de phonehouse kan halen. is dat een goede? aangezien die maar 13 gig heeft, wat neem ik aan te verhelpen is door er zelf een hdd in te bouwen?
Voor Asus vragen kan je beter dit topic gebruiken: [Ervaringen] ASUS EEE PC - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb eens een 720p filmpje proberen af te spelen, maar dat loopt dus voor geen meter. zelfs geen seconde lopend beeld. Hoe zou dit komen?
heb een aflevering van Weeds gedwnl (bluray 720p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op MSIWind.net staat hier een beschrijving hoe je de Realtek WLAN Utility kunt installeren voor een stabielere Wireless verbinding. Bij mij werkt het in ieder geval, tot nu toe geen uitval meer gehad, dankzij Jay's solution _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:18:
ik heb eens een 720p filmpje proberen af te spelen, maar dat loopt dus voor geen meter. zelfs geen seconde lopend beeld. Hoe zou dit komen?
fatsoenlijke codecs :P?!

kijk eens op http://codecguide.com/ daar heb ik goede ervaringen mee (ook op low performance systemen) Ik heb zelf echter niets met een Atom dus ik weet niet of dat werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
720p film loopt hier prima op de medion hoor...

Kwestie van de juiste codecs inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja welke codecs moet ik dan hebben ?
ik speel het gewoon af met vlc player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb net de nieuwste FFDshow tryouts en Haali media splitter erop gezet, dat zijn de enige codecs die je nodig hebt. En 720p loopt vloeiend in windows media player!

[ Voor 7% gewijzigd door W1LL3M op 05-08-2008 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Nu heb ik een keer een vraag =) De mensen die een Medion hebben, hoeveel antennes zitten hier nou in voor WIFI? Ik zie dat sommige de WLAN kaartjes hebben vervangen dus hopelijk kunnen die mijn vraag beantwoorden :)

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een slimline usb-LG dvdbrander erop aangesloten en dat maakt alles zo gemakkelijk..

Medion Akoya ---2 wifi antennes met het standaard kaartje

Hierbij nog even de manual om een hd te vervangen met foto's etc..

http://www.laptopmag.com/.../msi-wind-hard-drive.aspx

8)

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die 2 codecs ne keer geinstalleerd, loopt nog altijd van gene meter. zou da aan die afleveringen zelf liggen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:59:
ik heb die 2 codecs ne keer geinstalleerd, loopt nog altijd van gene meter. zou da aan die afleveringen zelf liggen ofzo
Dacht dat het ook te maken heeft met de bitrate van de hd content.. probeer eens een ander 720P filmpje met een lagere bitrate snelheid.

@Mr.Clean, thanks!

That's the way the cookie crumbles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:20:
Op MSIWind.net staat hier een beschrijving hoe je de Realtek WLAN Utility kunt installeren voor een stabielere Wireless verbinding. Bij mij werkt het in ieder geval, tot nu toe geen uitval meer gehad, dankzij Jay's solution _/-\o_
Een hele goede tip en wireless werkt nu zonder uitval...dat was echt irritant.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:59:
Probeer eens één van de Microsoft voorbeelden af te spelen. Die werkten bij mij iig out of the box op een thinlite versie van Windows XP in Media Player. Suc6!

En nog een vraagje voor de tv-out deskundigen hier... k heb vanmiddag een vga-mannetje naar scart converter gekocht... gaat het nu werken als ik deze kabel mbv een vga-vrouwtje/vga-vrouwtje aan mijn tv koppel?

En is het anders een optie om het via een vga naar hdmi converter te doen en die dan aansluiten met een gewone hdmi kabel? Ik zou dat tv-out graag werkend hebben namelijk :)

[ Voor 28% gewijzigd door DeNachtwacht op 06-08-2008 00:27 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Heb net een medion akoya gekocht bij de gamma. Nu lijkt het of op het deksel een soort van beschermfolie zit. Klopt dit en kan ik dit er inderdaad aftrekken of zit ik straks met lelijke lijmresten?

Alvast bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kasj schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:40:
Heb net een medion akoya gekocht bij de gamma. Nu lijkt het of op het deksel een soort van beschermfolie zit. Klopt dit en kan ik dit er inderdaad aftrekken of zit ik straks met lelijke lijmresten?

Alvast bedankt voor de hulp!
Dit kun je gewoon verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het folie net ook verwijdert. En een veeg met aceton en het logo is ook weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 02:01:
Ik heb het folie net ook verwijdert. En een veeg met aceton en het logo is ook weg...
Echt geen sporen te zien? Geen gesmolten plastic? Foto misschien?

Het logo van Medion wat boven het toetsenbord staat, is dat ook op deze manier weg te krijgen?
Zie http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0001.jpg (met dank aan ElayZ voor de foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-12-2024
Eerder werd er al bericht in deze topic over de Medion Akoya E1211.
Maar als ik hier op Google dan vind ik alleen maar een link naar nieuws: Medion stuurt netbook op herhaling en andere links die hetzelfde vertellen (hulde voor Willem de Moor en Tweakers.net, ze waren weer de eerste met dit nieuws)
Zelfs op de Duitse Google kan ik niets vinden. En dit geloof ik dus niet.

Eigenschappen Akoya E1211 (bij mij bekend tot nu toe):
- wordt in september geintroduceerd
- notebook is nog platter als de Akoya E1210
- Atom cpu 1.6 GHz
- 10,2"-beeldscherm
- werkgeheugen 1GB
- hd 160GB
- wifi 802.11n
- bluetooth aan boord
- vermoedelijk dezelfde prijs als de Akoya E1210 - 399 euro incl.

Waar kan ik meer info vinden over dit netbook?
Heeft dit netbook in duitsland een andere benaming?
Komt hier misschien de Atom Dual Core 1,6GHz in?
Zitten de speakers boven het toetsenbord zoals de foto doet vermoeden?
Zit hier wel een 1.3 megapixel camera in?
Komt MSI Wind ook met zo'n model?
Word de kloon beter als het origineel?

Voor foto zie HIER.

[ Voor 3% gewijzigd door wt1nsw op 06-08-2008 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
wt1nsw schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 03:06:
Eerder werd er al bericht in deze topic over de Medion Akoya E1211.
Maar als ik hier op Google dan vind ik alleen maar een link naar nieuws: Medion stuurt netbook op herhaling en andere links die hetzelfde vertellen (hulde voor Willem de Moor en Tweakers.net, ze waren weer de eerste met dit nieuws)
Zelfs op de Duitse Google kan ik niets vinden. En dit geloof ik dus niet.

[...]

Voor foto zie HIER.
De foto is van een dummy (bekijk de usb poort eens goed) Dus of hij er daadwerkelijk zo uit komt te zien, joost mag het weten.

Hopelijk kan DNA_Saint (als hij de TS wil zijn voor deeltje 3) een beetje onderscheid gaan maken, zoals bijvoorbeeld; Deeltje III alleen wind? :) Akoya aparte topic? Netzoals de EEEPC en de Acer One. Stukken overzichtelijker. Zeker nu er ook al een nieuwe Akoya aankomt.

Ja en dan hoor ik je al denken, doe jij het dan :+

[ Voor 14% gewijzigd door m3nno op 06-08-2008 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m3nno schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 05:13:
[...]

Hopelijk kan DNA_Saint (als hij de TS wil zijn voor deeltje 3) een beetje onderscheid gaan maken, zoals bijvoorbeeld; Deeltje III alleen wind? :) Akoya aparte topic? Netzoals de EEEPC en de Acer One. Stukken overzichtelijker. Zeker nu er ook al een nieuwe Akoya aankomt.
Asus (eee) en acer zijn ook gewoon twee aparte merken. Het is dan ook allerminst opmerkelijk dat die in een apart topic worden besproken, wat hebben ze dan met elkaar gemeen?

De Akoya, net als nog een andere hier in dit topic, zijn gewoon 1 op 1 kloons van de msi wind, die uit dezelfde fabriek komen en dezelfde hardware hebben. Een apart topic vind ik dan ook helemaal nutteloos. Waarom de info fragmenteren als het in essentie net dezelfde laptops zijn met een andere badge? Maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
Die akoya's worden nu veel aangeschaft omdat msi niet kan leveren en geen voorraad heeft en mensen nu eenmaal ongeduldig zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 12:20
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:18:
mischien ff juiste codec installeren...probeer coreavc eens..die is zeer geschikt als je mindere hardware hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 22:20:
Helaas werkt dat niet op Vista..
Stap 3: Under the "Wireless Networks" tab, UNCHECK "Use Windows to configure my network connections"

Is niet aanwezig in Vista..
Hoe moet dit dan binnen Vista? Ik zoek me rot maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:39:
[...]Helaas werkt dat niet op Vista..
Stap 3: Under the "Wireless Networks" tab, UNCHECK "Use Windows to configure my network connections"

Het zijn ook alleen maar de XP drivers die worden aangeboden bij de link naar MSI! en stap 7 is ook niet onbelangrijk.
7) Under "SupportOSUI ;Supported platforms for RtWlan Utility" change "WinXP=0" to "WinXP=1"
Dus voorzichtig zou ik zo zeggen.

Ps.
Ondanks mijn eerdere bericht, heb ik toch nog wel een uitvalletje gehad. Wel minder maar toch.....
Misschien toch maar eens kijken (na mijn vakantie) voor een ander WLAN-kaartje

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net even 2 interne bluetooth modules gekocht type 605-6837D-050 voor de Gammakoya en Aldiakoya. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:39:
[...]

Helaas werkt dat niet op Vista..

Gewoon de wireless zero configuration uitschakelen, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 08:31:
[...]

Het zijn ook alleen maar de XP drivers die worden aangeboden bij de link naar MSI! en stap 7 is ook niet onbelangrijk.
7) Under "SupportOSUI ;Supported platforms for RtWlan Utility" change "WinXP=0" to "WinXP=1"
Dus voorzichtig zou ik zo zeggen.

Ps.
Ondanks mijn eerdere bericht, heb ik toch nog wel een uitvalletje gehad. Wel minder maar toch.....
Misschien toch maar eens kijken (na mijn vakantie) voor een ander WLAN-kaartje
tis al gelukt.
en dat het vista is maakt geen reet uit, in het config filetje staat ook vista gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:54:
[...]
tis al gelukt.
en dat het vista is maakt geen reet uit, in het config filetje staat ook vista gewoon
Das mooi, laat ook even weten als je toch nog wat uitval krijgt, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:05
De zwarte Wind lijkt nu anders ook leverbaar te zijn.. Hij is inmiddels i.i.g hier op voorraad (volgens de site). Dat is volgens mij dan toch sneller dan Moneta eerder had aangegeven. Anyway, nu wordt het weer lastig. Langs de Gamma gaan, of toch de Wind bestellen.. De Akoya heeft een iets flashier design, en is goedkoper, maar bij de Wind is de geheugenupgrade weer goedkoper omdat je maar een reepje van 1GB hoef te halen ipv 2. De webcam van de Wind is wel weer beter als ik het goed heb? Maar ja, dat is niet echt een doorslaggevende factor. Ik heb ergens een poll voorbij zien komen volgens mij, en daaruit bleek dat de Wind meer last had van pixeldefecten. Het scherm van de Wind is toch niet anders dan van de Akoya?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
LIMIT-AR schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:49:
De witte en zwarte 6 cell 1000h's zijn leverbaar bij 4Launch voor 429 euro.

Ik maak geen reclame wil alleen mensen helpen, heb er zelf net ook 1 gekocht.

http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-056319 (Wit)
http://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-056806 (Zwart)
Ik wil ook geen reclame maken, maar ik vind het wel bijzonder interessant dat de 1000h al geleverd word voor €429 met 6-cell accu

Mijn netbook moet gewoon lang op de accu meekunnen dus 6-cell is een must...maar ik vind het zo vervelend dat de gewichtsverdeling van de Wind niet zo goed is...dat hij omkiept als je het scherm naar achteren hebt...De 6-cell Wind maakt dit probleem misschien alleen maar erger (of juist niet als de 6-cell accu iets verder naar achteren zou uitsteken)

Weet iemand hoe deze 6-celler eruit gaat zien en of het wat gaat uitmaken voor de gewichtsverdeling en het omkiep probleem tov de Wind met de 3-celler erin? (dan heb ik het dus alleen over de accu en hoe deze in de Wind steekt...even ervanuitgaande dat MSI niet stiekem een nieuwe versie van de Wind lanceerd die dit probleem niet heeft :P)

[ Voor 10% gewijzigd door StraightOn.NL op 06-08-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb mijn Akoya nu al een paar weken en ik ben er zeer tevreden mee :)
Het enige irritante vind ik dat de ctrl en Fn toets omgedraaid zijn, waardoor ik me daar nogal vaak mee vergis...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Laatst online: 00:07
Modbreak:Vanaf nu praten over levertijden en dergelijke hier

[Levertijden] Netbooks - Deel 1

[ Voor 43% gewijzigd door GENETX op 06-08-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
ik weet niet hoe bij jullie zit, maar ik heb nog wel eens dat bij software een submitknop buiten beeld valt...

om ff snel te schakelen tussen 1024x768 en 1024x600 heb k nu 2 snelkoppelingen met sneltoets combinatie :*)
en een snelkoppeling om monitor uit te schakelen (eeepc901 heeft daar fn-toets voor die schakelde backlight uit, maar dit miste ik bij Akoya)

je kunt de files hier downloaden:
http://www.savefile.com/files/1711452

gebruikshandleidingkje:
- kopieer nircmd.exe naar C:\
- kopieer de snelkoppelingen naar je bureaublad
- CTRL+ALT+K -> 1024x768x32
- CTRL+ALT+L -> 1024x600x32
- CTRL+ALT+M -> monitor uit

1024x600 en monitor uit werkt onder XP en Vista, 1024x768 alleen onder XP :S

note: nircmd.exe heb ik hier vandaan, het bied nog veeeel meer mogelijkheden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 09:57:
Zo net even 2 interne bluetooth modules gekocht type 605-6837D-050 voor de Gammakoya en Aldiakoya. ;)
meer info? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth module

http://www.citosoft.com/?...90341f058169bb3c96060f357

Deze is best prijzig want op ebay staan alternatieve types voor 20us

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:08:
Bluetooth module

Heb je hem al ontvangen en geplaatst? Want ik heb begrepen dat in de Medion een ander mainboard steekt dan in de MSI (1 DIMM slot i.p.v. 2 op de MSI)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:08:
Bluetooth module

Owwww is er plaats in de Akoya om zo'n ding te plaatsen dan?

Dat wist ik niet, maar dat is inderdaad zeeer gunstig als dat kan...zo'n module heb ik ook nog liggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bluetooth modules komen a.s. Vrijdag hopenlijk binnen en dan zal ik mijn bevindingen posten.

https://www.medionshop.nl...22&et_lid=58&et_sub=E1210

Hierboven zie je de 5200mAh i.p.v de standaard 2200mAh :*)

Zo te zien aan de foto is die 5200mAh een stukkie hoger dan de standaard uitvoering.
Volgens mij komt mijn exemplaar volgende week binnen. :+

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:22:
De bluetooth modules komen a.s. Vrijdag hopenlijk binnen en dan zal ik mijn bevindingen posten.

https://www.medionshop.nl...22&et_lid=58&et_sub=E1210

Hierboven zie je de 5200mAh i.p.v de standaard 2200mAh :*)

Zo te zien aan de foto is die 5200mAh een stukkie hoger dan de standaard uitvoering.
Volgens mij komt mijn exemplaar volgende week binnen. :+
zou ik maar niet al te veel op rekenen als ik jouw was. Ik heb die accu ander halve week geleden besteld en de eerste verwachte leverdatum was 1.8.2008. die datum is nu veranderd naar 8.8.2008.

ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar zou je gelijk in kunnen hebben idd, ach dan zie ik het wel na mijn vakantie.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
wt1nsw schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 02:29:
Echt geen sporen te zien? Geen gesmolten plastic? Foto misschien?

Het logo van Medion wat boven het toetsenbord staat, is dat ook op deze manier weg te krijgen?
Zie http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0001.jpg (met dank aan ElayZ voor de foto)
Ik weet niet hoe het met zwart zit, maar met mijn witte was 1 snelle haal met een doekje aceton voldoende. Nee, geen smeltplekken gezien ....!

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/4758/macbooknano4570wg1.jpg

Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand kunnen testen of de batterij uit een MSI wind kan gebruikt worden in een Akoya Mini en omgekeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie net op bovenstaande foto's dat er toch een verschil qua buitenkant te zien is. Er zit een richel in het kunststof onder het toetsenbord. Die loopt tussen het touchpad en het klikbalkje eronder. Geen idee hoe ik hier een foto bij zet, maar op de wind fotos zie je het verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 09:26
Medion WLAN heeft geen realtek kaart maar een van Ralink technology. Op deze site vind je wellicht de nieuwste drivers! Overigens komt het disconnect bij mij niet meer voor dan gewoonlijk het geval is en dan met name als ik buiten bereik zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het surfen nog steeds last van de connectie dropouts..kijken of die Ralink Tech een goede driver etc..heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
barchettanl schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:35:
[...]

Ik weet niet hoe het met zwart zit, maar met mijn witte was 1 snelle haal met een doekje aceton voldoende. Nee, geen smeltplekken gezien ....!

[afbeelding]
Waar koop je dat aceton eigenlijk? Het is toch geen nagellak remover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 10:51
Don3k schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:26:
[...]

Waar koop je dat aceton eigenlijk? Het is toch geen nagellak remover?
aceton is voor zover ik weet gewoon nagellak remover. OFtewel ga naar dichtst bijzijnde drogist :)

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic