[Ervaringen] MSI Wind - Deel 2

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste
Acties:
  • 200.942 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verwijderd

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 12:07 . Reden: . ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

b.art schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:31:
[...]

ligt inderdaad wel aan hoeveel je de laptop gebruikt.. stel je gebruikt hem 3 uur per dag, en tikt 2 keer per minuut, dan zou de schijf theoretisch 4,5 jaar meegaan..
(600.000 cycles/ 2 tikken per minuut = 300.000 minuten power on time = 5000 uur / 3 uur per dag = 1667 dagen =~ 4,5 jaar)
als je hem 8 uur gebruikt per dag dan gaat de schijf "slechts" ~1,7 jaar mee, dus binnen de garantie :)
gebruik je hem als server, en staat de 24/7 aan, dan zal naar verwachting de schijf al naar een half jaar de geest geven...

daarbij komt dat Western Digital geen hardeschijf zal maken die snel zal moeten worden vervangen... Michelin levert toch ook geen banden aan Ford die na een jaar versleten zijn :+

en de hardeschijf is niet het meest dure onderdeel van de laptop, en is redelijk eenvoudig te vervangen...
Ik had het tikken aangemeld bij MSI Customer Service en had nu eindelijk de eerste reactie. Ze wilden graag weten met welk programma ik de APM terugschakelde. Ben benieuwd of ze nog met een alternatief komen....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Dit heeft nix met APM te maken.. en ik denk toch dat het op de bios staat ingesteld.. wat ik heb begrepen is dat de bios uit 2 delen is opgebouwd.. één gedeelte is uitgeschakeld (of iig verborgen), waardoor geavanceerde opties zoals power management niet beschikbaar zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 02-08-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Mijn medion akoya mini gaat weer in de verkoop, Ik gebruik hem minder dan ik had verwacht.
Dus bij interesse mail me maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan zo'n irritant en luid tikje of kunnen jullie niet veel verdragen? De harde schijf van mijn PC maakt ook best veel lawaai, maar ik vind het niet ergerlijk. Zou me verbazen als zo'n klein schijfje nog meer lawaai maakt.

En hoe vaak gebeurt het? Echt 2x per minuut of om de 1 à 2 minuten? Maakt een enorm verschil voor de levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Mijn Ahtec Lug N011 is binnen. En wat me meteen opviel: geen logo's!

dit is wat er in de doos zit:
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/7488/img2764smallpj2.jpg
Geen tasje/sleeve zoals bij de wind wel zit. Kleine adapter met wel een erg dikke powercable.

Het toetsenbord is wit, de behuizing zelf is ietwat gebroken wit, volgens mij hetzelfde als de wind dus:
Afbeeldingslocatie: http://img212.imageshack.us/img212/7720/img2765smallbs0.jpg
Op de site van ahtec heeft ie Ahtec boven het toetsenbord gedrukt staan en heeft ie een huisje ipv de windows-toets.

Zoals gezegd, geen logo's:
Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/5553/img2766smallcz8.jpg
Empty canvas voor de modders ;)

Alleen op de onderkant is te zien dat het een Ahtec is:
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/img151/4372/img2767smallsf0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

moca schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:41:
Mijn medion akoya mini gaat weer in de verkoop, Ik gebruik hem minder dan ik had verwacht.
Dus bij interesse mail me maar.
Dat is snel....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Ik ben al weer aan het twijfelen. misschien moet ik toch maar eens Mac OS installeren.
Werkt dat trouwens probleemloos op de akoya of werkt wlan hier ook niet op?
En is dat vanaf een usb stick te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
b.art schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:46:
ik had OS X draaiend op mijn Akoya, alles deed het volgens mij wel, de FN toetsen, wlan, audio, ik heb igg niet gemerkt dat iets het niet deed :)

je moet ff zoeken naar een MSIWindOS.iso, met software uit dit topic had ik Wlan en resolutie kunnen installeren/instellen
Kan je dat via een usb stick installeren of heb je een externe dvd nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
het kan via usb stick, maar dan moet je hem al draaiend hebben, dan kun je een soort van rescue usbstick maken... dus in jou geval zal dat waarschijnlijk niet lukken.. :)

helaas helaas heb ik nog geen tooltje kunnen vinden om .iso bestanden te booten van usbstick...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
Bedankt voor je snelle reactie.
Dan toch maar een externe dvd aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:08
W1LL3M schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:45:
Hoe is Linux? Of heb je maar meteen Windows geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

pelt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:27:
[...]

Hoe is Linux? Of heb je maar meteen Windows geïnstalleerd?
Meteen vista business erop gezet eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor mensen die beter geluid willen hebben, installeer dfx8 ne keer, geluid klinkt dadelijk een pak beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJtje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08-2024
Zit bovenstaand geheel al een tijdje te volgen, inmiddels ook in het bezig van de medion versie.

Ben vanavond eens flink aan het stoeien geweest met de System Control Manager. Had de laatste versie van MSI gedownload en geinstalleerd, de nieuwe icoontjes bevallen me echter niet. Een en ander is makkelijk te wijzigen:
-images aanpassen
-mask.bmp aanpassen (deze staat in feite achter de image, wat wit is in deze bmp wordt transparant, wat zwart is, zichtbaar.)
-SubSkin.ini aanpassen, IMG_ICON veranderen naar 0,0,0,0

Het geheel is dus makkelijk aan te passen aan je eigen smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:32

Tuxie

En WeL nU!

Vanavond eens ArchLinux op mijn Akoya gezet! Werkt prima met de nieuwe KDE 4.1 en plasma. Echter als ik glxgears start en vervolgens sluit krijg ik een of andere vage 'resource in use' melding. Ik gebruik gewoon de xf86-video-intel driver. Gebruikt iedereen die hier linux gebruikt ook de intel/dri driver? Met extra parameters in xorg.conf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
  • Laatst online: 05-03-2024
Opmerkelijk eigenlijk dat MSI wel de icoontjes van de F12 knop in System Control Manager heeft gezet, maar dat de functie nog niet werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15

Het toetsenbord is wit, de behuizing zelf is ietwat gebroken wit, volgens mij hetzelfde als de wind dus:
[afbeelding]
Op de site van ahtec heeft ie Ahtec boven het toetsenbord gedrukt staan en heeft ie een huisje ipv de windows-toets.

Gebruiken ze bij Ahtec ook aceton? :)
Aan het toetsenbord te zien is het een MSI: er staat iets op de F10 daar waar mijn Medion blanco is. Verder lijkt m'n Medion sprekend op deze Ahtec (juist: geen logo's!)

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hampelman
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
wvexeltweakers, sinds je de Power2Go gebruikt, heeft deze een aansluiting voor de Medion/Akoya? En als je de 8.000 mA of de 2.000 mA en hoelang kun je je laptopje dan extra gebruiken?

Heeft-ie bij toeval ook een plugje voor mini-USB, zodat je een telefoon kunt opladen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Hampelman schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:40:
wvexeltweakers, sinds je de Power2Go gebruikt, heeft deze een aansluiting voor de Medion/Akoya? En als je de 8.000 mA of de 2.000 mA en hoelang kun je je laptopje dan extra gebruiken?

Heeft-ie bij toeval ook een plugje voor mini-USB, zodat je een telefoon kunt opladen? :)
Ik heb hem nog niet, is besteld en onderweg.
AC77 heeft hem al wel, misschien kun je het beter aan hem vragen?
Zoek op "Power2Go" in dit topic, en je vindt alle relevante berichten...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Had trouwens vorige week een leuk probleem met mijn Wind, hij starte niet meer op.. Bleef hangen in het bios / MSI bootsplash screen.

Uiteindelijk kwam het omdat er een SD kaartje inzat. En nog niet eens een echt kaartje, maar zo'n SD verlengstuk-kaartje voor miniSD.

Was heel vreemd, even stressen, maar dat was het dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Belgische Phonehouse heeft de Medion Akoya 1210 op hun site staan...iemand meer info?
PHONEHOUSE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:41
Gamma gebeld over de Medion, ze zeggen dat ze hem 'begin volgende week krijgen', de andere gamma zei 'dinsdag, 1 dag'.
Wat dat beide in gewoon nederlands wel zal betekenen is vanaf dinsdag op voorraad, en snel op, de 2e zei namelijk ook dat elke gamma 10 stuks zal krijgen.
Dinsdag dus maar ff langs gamma, hopelijk is ie er ook in het wit voor mijn vrouw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 13:46

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Ik weet niet of iemand toegang heeft tot de windows games wiki van de msi wind forums maar ik heb hier net de gratis MMPORG Silkroad goed draaiend gekregen op 1024x600, met country sight range & character sight range op 2. Wil je het echt vloeiend houden dan kom je niet verder, maar je kan nog flink omhoog als je niet erg geeft om fps ;). Zet de resolutie op 1024x768, dan verandert hij hem in het spel automatisch (netjes!) naar 1024x600.

Die Wind overtreft echt al mn verwachtingen :)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Laatst online: 06-09 06:49
De medion heeft geen BT. Is het niet gewoon een module die je los kan kopen en erin kan prikken (mijn oude laptop kan dat iig)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Ik boot zojuist in ubuntu (gewoon aangezet en niet eerst naar xp) en nu is er geen getik |:( misschien dat die system control manager in xp het dus veroorzaakt of zo? of misschien is de bug nu geplet.

[ Voor 10% gewijzigd door Cooler_King op 03-08-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Iets anders dat prima helpt tegen het getik in Windows XP: draai een bittorrent-client of ander download programma op de achtergrond met wat leuke films in de wachtlijst... sla je twee vliegen in 1x klap je hd blijft bezig dus hij wordt niet geparkeerd, en na een paar uur heb je er weer een leuke film bij ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb Ubunntu met Wubi geinstalleerd en draait nu met veel Eye Candy. O.a Fingerprint Bootsplash Theme en Skydome etc.

Ik ben alleen mijn afsluit icoontje kwijt. Vind dit niet zo'n probleem, want als ik een terminal open en het volgende intik:
sudo shutdown -h now

Sluit hij alsnog netjes af.

Wat ik wel hinderlijk vind is dat hij erg lang over het Booten doet. Ik heb maar even een bootchart bijgevoegd. (Tijd is niet langer geworden door installatie van al die Eye Candy)

[img=http://img53.imageshack.us/img53/2754/hardy200808022jr9.th.png]

Weet iemand hoe dit op een verantwoorde wijze sneller gemaakt kan worden? Of ligt dit aan het feit dat Ubuntu nog geen dedicated partitie heeft?

ik heb bluteooth al disabled bij opstarten en bij sessies. Idem voor printers opstarten.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 16:11 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Laatst online: 31-07 06:24
datadevil schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:27:
Gamma gebeld over de Medion, ze zeggen dat ze hem 'begin volgende week krijgen', de andere gamma zei 'dinsdag, 1 dag'.
Wat dat beide in gewoon nederlands wel zal betekenen is vanaf dinsdag op voorraad, en snel op, de 2e zei namelijk ook dat elke gamma 10 stuks zal krijgen.
Dinsdag dus maar ff langs gamma, hopelijk is ie er ook in het wit voor mijn vrouw..
Krijg je dan ook 3 jaar garantie of is dat alleen bij de Aldi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
thefxr schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:26:
[...]

Krijg je dan ook 3 jaar garantie of is dat alleen bij de Aldi?
Geen idee, ik heb alleen over beschikbaarheid gebeld, maar ik vermoed dat dat soort dingen afhankelijk is van Medion en niet van de winkel waar je het koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:59:
Wat ik wel hinderlijk vind is dat hij erg lang over het Booten doet. Ik heb maar even een bootchart bijgevoegd. (Tijd is niet langer geworden door installatie van al die Eye Candy)
Begrijp ik goed dat jouw WInd er 105 seconden over doet voordat je met Ubuntu aan de slag kunt??
En ik maar denken dat Ubuntu zo vlotjes liep...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Dat moet dan wel door wubi komen.. hier doet ie er ongeveer 40-50 seconden over op dedicated partitie.

[ Voor 12% gewijzigd door Cooler_King op 03-08-2008 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:32

Tuxie

En WeL nU!

Ik heb hier KDE 4.1 met plasma draaien. vind alleen de performance nog niet optimaal. Heb de laatste intel (xfree86-video-intel) drivers gecompileerd, maar bijvoorbeeld bij het opstarten van KDe zie ik van die vage strepen op de achtergrond bij het inloggen (inlogscherm lijkt niet 1024x600 te zijn, daarachter dus de strepen) en af en toe zie ik die ook bij het gebruik van applicaties. Heb composite en aiglx uitgezet, maar schijnt nog niet zo te helpen. in glxgears haal ik ongeveer 480 - 515 frames per second. Vraag me af of dit optimaal is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:38:
[...]

Begrijp ik goed dat jouw WInd er 105 seconden over doet voordat je met Ubuntu aan de slag kunt??
En ik maar denken dat Ubuntu zo vlotjes liep...
Aan z'n bootchart te zien is hij de helft van de tijd bezig met het mounten van de ntfs partitie.
Een clean install zal dit dus niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Als ik sommige berichten over de iPhone 3G op GoT goed begrijp is het niet mogelijk om met de Wind via de iPhone te internetten (zonder echte hacks tenminste).

Nu heb ik een vrij gewone telefoon, een Samsung G600 met Bluetooth en kan via dat abo internetten. Is het dan wel mogelijk om via Bluetooth via mijn Samsung te internetten? Ik heb al wel een Bluetooth-verbinding met de Samsung gemaakt, maar krijg het niet voor elkaar om daarmee internetverbinding te maken. Hij vraagt dan ook om een telefoonnummer.
Iemand een idee hoe dat werkt?
|:(

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online
wvexeltweakers schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:25:
Als ik sommige berichten over de iPhone 3G op GoT goed begrijp is het niet mogelijk om met de Wind via de iPhone te internetten (zonder echte hacks tenminste).

Nu heb ik een vrij gewone telefoon, een Samsung G600 met Bluetooth en kan via dat abo internetten. Is het dan wel mogelijk om via Bluetooth via mijn Samsung te internetten? Ik heb al wel een Bluetooth-verbinding met de Samsung gemaakt, maar krijg het niet voor elkaar om daarmee internetverbinding te maken. Hij vraagt dan ook om een telefoonnummer.
Iemand een idee hoe dat werkt?
|:(
Daar heb je een apart programma voor nodig dat je kan vinden op de samsung site, het kan wel degelijk, tenminste, over usb, maar bluetooth moet ook wel lukken denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Probeer eens met nummer *99#, dat werkt hier met een N82 via bluetooth in ieder geval wel op m'n laptops (zowel een acer 12" travelmate als een asus eeepc 900).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Sick Nick schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:26:
Probeer eens met nummer *99#, dat werkt hier met een N82 via bluetooth in ieder geval wel op m'n laptops (zowel een acer 12" travelmate als een asus eeepc 900).
Werkt niet , helaas.

@ Jazzle: ik zal het idd eens via Samsung Studio proberen met USB, daar zit een icoontje Networking Wizard bij...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Vindt de Acer Aspire One ook wel leuk, zeker voor 250 euro. Maar wacht nog even tot de Akoya of de Wind wat goedkoper wordt...meer in de richting van 300 euro. Er is nu toch een grote strijd bezig onder de fabrikanten van netbooks, verwacht met de kerst/sinterklaas wel hoop acties.

Wordt het trouwens niet eens tijd voor een Deel 2, we hebben nu 2300 posts. Was niet iemand van plan om het op te delen in Wind & Akoya ?

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Sick Nick schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:26:
@ Jazzle: bedankt voor de tip!! Ik heb nu via mijn mobieltje verbinding met internet. Is gelukt via een USB verbinding met Samsung PC Studio. Snelheid 468 kb/s.

De grap is dat ik bij het opbouwen van de verbinding ook het telefoonnummer zag: *99**1*1#
Dat ga ik dus nu proberen via BT...

Edit: is ook gelukt!! Heb via BT slechts 115 kbps,,, dus voortaan maar USBkabeltje mee.
Bedankt voor jullie hulp!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door wvexeltweakers op 03-08-2008 23:07 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazzle schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:09:
[...]

Aan z'n bootchart te zien is hij de helft van de tijd bezig met het mounten van de ntfs partitie.
Een clean install zal dit dus niet hebben.
Ik heb bij de install van Wubu wel alles op maximaal gezet zoals hardeschijf en swapfile. Het is mijn eerste experience met ubuntu, maar als het eenmaal geboot is, dan loopt het ook gewoon super. Ik vind het nu al fijner werken dan XP.

Over een tijdje maar eens een echte install doen. Zal ik dan rond de minuut boottime hebben?

Ik wil trouwens ook nog zo'n transparante cube hebben, maar weet nog niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Iemand tips?

P.s. ik heb een Medion van de Aldi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lau26
  • Laatst online: 28-04 11:58
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:17:
[...]

Ik heb bij de install van Wubu wel alles op maximaal gezet zoals hardeschijf en swapfile. Het is mijn eerste experience met ubuntu, maar als het eenmaal geboot is, dan loopt het ook gewoon super. Ik vind het nu al fijner werken dan XP.

Over een tijdje maar eens een echte install doen. Zal ik dan rond de minuut boottime hebben?

Ik wil trouwens ook nog zo'n transparante cube hebben, maar weet nog niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Iemand tips?

P.s. ik heb een Medion van de Aldi.
Op www.tweedehandsmac.nl staan regelmatig G4 Cubes te koop. Ik heb de mijne ook daar vandaan ;)

13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 31-12-2024
Er komt nu een EEE met een resolutie van 1280x800 (de EEE 1000H), is er iets bekend of MSI Wind ook zoiets van plan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
wt1nsw schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:52:
Er komt nu een EEE met een resolutie van 1280x800 (de EEE 1000H), is er iets bekend of MSI Wind ook zoiets van plan is?
Volgens mij heeft de EEE 1000H ook gewoon resolutie van 1024x600, net zoals de Wind. Het enige verschil (voor zover ik weet) tussen de 1000H en de 1000 is de aanwezigheid van een harde schijf (de "H" staat dan ook voor Harddisk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Geen tasje/sleeve zoals bij de wind wel zit. Kleine adapter met wel een erg dikke powercable.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
zo ziet er goed uit!
het is dus een MSI Wind maar dan zonder MSI op de bovenzijde.
Zit er ook gewoon BT op en een 1.3 MP camera?
En hoe snel had je hem binnen na je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:53:
[...]
zo ziet er goed uit!
het is dus een MSI Wind maar dan zonder MSI op de bovenzijde.
Zit er ook gewoon BT op en een 1.3 MP camera?
En hoe snel had je hem binnen na je bestelling?
Ja, voor zover ik weet is hij volledig gelijk aan de Wind, met bluetooth, webcam, 3 cel accu, maar geen sleeve. Ik heb alleen nog niet gekeken naar de indeling vd geheugenslots, er zitten twee 'warranty void if removed' stickers op :| Binnenkort maar eens openmaken :P
Hij werd meteen verstuurd na betaling, besteld op ahtec.nl, in 3 dagen binnen. Op de doos staat trouwens dat er een spaans keyboard in zou zitten, maar het is gewoon een US keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter, ik denk dat ik vanmiddag hem maar even op ga halen dan in Barendrecht.
Waarom zou je dan een Medion willen als je een Athec kan kopen dat WEL dezelfde specs heeft als de MSI Wind.
Waarschijnlijk zal de 6cell accu gewoon in deze Ahtec passen lijkt me.

Willem
Wat bedoel je met de sleeve die ontbreekt?
Wat is dit precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Sleeve is een dun tasje. Je kunt er een bestellen voor de Wind op www.medionshop.nl voor 14,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
Ted_W schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 07:18:
[...]

Volgens mij heeft de EEE 1000H ook gewoon resolutie van 1024x600, net zoals de Wind. Het enige verschil (voor zover ik weet) tussen de 1000H en de 1000 is de aanwezigheid van een harde schijf (de "H" staat dan ook voor Harddisk).
Zie http://64.233.183.104/sea...&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl (en klik daarna op "specs & afbeeldingen")

Maar mijn vraag was eigenlijk of dat iemand weet of deze resolutie ook voor de Wind beschikbaar komt.
Ik wil namelijk liever een Wind als een EEE.

[ Voor 3% gewijzigd door wt1nsw op 04-08-2008 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Nee hoor, de 1000H is gewoon 1024x600

Op de site van asus worden verder geen specificaties genoemd van het schermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-09 16:00
Dacht ik ook al ja. Ook in het GOT draadje van de Asus EEE (startpost) wordt gemeld dat de 1000H dezelfde resolutie heeft als de 901, 1024x600 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Wat informatie voor mensen zoals ik die nog steeds wachten op hun MSI Wind.

Geachte A. ******,

De MSI Notebook U100 Wind 10.2", N270, 80GB (wit) voor € 386.00 (artikelnummer: 052720), http://www.4launch.nl/shop/product/052720/ wordt midden/eind augustus verwacht.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Yuri van der Zalm
Verkoopafdeling
4Launch BV

[ Voor 10% gewijzigd door LIMIT-AR op 04-08-2008 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasdebans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 16:20
Morgen is de Medion te koop bij de Gamma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LIMIT-AR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:27:

Geachte A. ******,

De MSI Notebook U100 Wind 10.2", N270, 80GB (wit) voor € 386.00 (artikelnummer: 052720), http://www.4launch.nl/shop/product/052720/ wordt midden/eind augustus verwacht.

Met vriendelijke groet,

Yuri van der Zalm
Verkoopafdeling
4Launch BV
Nou zal wel tegen de kerst zijn dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

AKOYA Morgen bij de Gamma:
Deze keer met Link > AKOYA

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er geweldig uit!, vraag me alleen af welk bios hij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.art
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
NeoMe schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:41:
AKOYA Morgen bij de Gamma:
Deze keer met Link > AKOYA
Toebehoren:
Draagtas voor notebook, Accu, Netstroom adapter
Knappe jongen die dat allemaal in de sleeve krijgt d:)b

ff wat anders, ik heb "Tik zones" aanstaan op mijn touchpad, en iedere keer als ik dan op de linker bovenhoek tik, dan klapt het menu uit van huidige venster (zoals dat hoort) maar het scherm schakeld zich dan ook uit 7(8)7
stel ik een andere actie in, dan blijft het scherm wel aan..
ik heb het dus opgelost door een andere actie aan de linker bovenhoek te hangen, maar vond het wel beetje vreemd... :)

en dan nog iets, voor degenen die nog geen Wind/Athec/Medion/luvBook/Advent hebben, het is niet mogelijk om met een 3cell accu een DVD van hardeschijf aftespelen, dat trekt de accu niet..
maar een DiVX'je met een bluetooth headset werkt prima, aan het einde van de film zelfs nog stroom over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Is er hier al iemand die ervaring heeft met TV Out via de VGA uitgang die op de wind zit... Aangezien de wind 720p zonder problemen kan afspelen ben ik benieuwd naar mogelijkheden om dit op een 720p ready tv te doen. Ondersteunt de grafische kaart sowieso hogere resoluties dan 1024x600 via de VGA-Out?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
HetWonder schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:10:
Is er hier al iemand die ervaring heeft met TV Out via de VGA uitgang die op de wind zit... Aangezien de wind 720p zonder problemen kan afspelen ben ik benieuwd naar mogelijkheden om dit op een 720p ready tv te doen. Ondersteunt de grafische kaart sowieso hogere resoluties dan 1024x600 via de VGA-Out?
Dan moet je even terugbladeren.. dit heb ik een tijdje terug getest.. ik geloof dat ik 1280x720 toen als resolutie had en dat ging perfect.

ps. De Ubuntu APM bug lijkt dan toch gefixt.. ik heb in Ubuntu nooit meer last van getik en de load cycle neemt niet meer spontaan toe 8) heb XP ook helemaal eraf gemieterd nu.. alleen die Recovery partitie niet (mocht die ooit nodig zijn).. En nu de kamertemperatuur weer een paar graden lager is slaat de fan gek genoeg ook niet meer aan (denk alleen bij gaming dus maar heb nog niet getest) _/-\o_ Kortom alle kinderziektes lijken nu verholpen.

En veel succes aan de mensen die morgen een Medion gaan scoren bij de Gamma d:)b

[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 04-08-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
datadevil schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:38:
[...]

Geen idee, ik heb alleen over beschikbaarheid gebeld, maar ik vermoed dat dat soort dingen afhankelijk is van Medion en niet van de winkel waar je het koopt.
Ok, nu de folder gehaald bij de Gamma (die komt bij ons altijd laat) en het is 2 jaar. Ze krijgen er hier 25 binnen, dus hopelijk kan ik een witte scoren voor mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte A. ******,

Met vriendelijke groet,

Yuri van der Zalm
Verkoopafdeling
4Launch BV
En over zwart weten ze nog niet veel, zeggen ze ook midden/eind augustus of ze zeggen van helemaal niets te weten. Je weet dat je hem besteld hebt, maar het wordt een super verrassing als je hem binnen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Microsoft mensen hier..
Wat heb jij op je wind / medion geinstalleerd?

XP of Vista?

Ik twijfel of hij Vista wel aan kan namelijk.
Ik heb nu 2 gig erin zitten en een 7200RPM schijf ipv 5400 rpm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Medion is vandaag al te koop bij de gamma, althans hier in Leiden want ik heb er net 1 gehaald en zit daarmee dit nu te typen :D

Ze hebben er 20 (nu 19) dus als je hier in de buurt woont... tot 21:00 open, Leiden merenwijk.

Btw ze hebben alleen zwarte.

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2008 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Zijn ze eigenlijk exact hetzelfde als de Aldi exemplaren, dus qua kleur enz?

20 per filiaal 8)7 ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat MSI al die problemen heeft.. Medions zijn er in overvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:47
Ik heb de folder al bekeken waarin de Akoya staat. Wat ik wel jammer vind is dat je maar 2 jaar garantie krijgt bij de Gamma en niet 3 jaar zoals bij Aldi. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:47:
Medion is vandaag al te koop bij de gamma, althans hier in Leiden want ik heb er net 1 gehaald en zit daarmee dit nu te typen :D

Ze hebben er 20 (nu 19) dus als je hier in de buurt woont... tot 21:00 open, Leiden merenwijk.

Wil je misschien even paar foto's maken? :$ Wil wel weten hoe de zwarte eruit ziet in het "echt" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Don3k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:51:
[...]

Wil je misschien even paar foto's maken? :$ Wil wel weten hoe de zwarte eruit ziet in het "echt" :)
Komt er aan, ff digicam opzoeken.

edit: pics zijn niet helemaal scherp maar ff snel gemaakt en beetje weinig licht voor zonder flits:

http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0001.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0003.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0004.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0008.jpg

Tasje wat er bij zit is ook wel mooi alleen oplader etc past er niet echt in...
Zou er boven of onderop bijpassen maar krijg je krassen en dikke bult aan de zijkant in de tas.
Verder echt mooi dingetje!

(mn vriendin is jaloers dat ik m eerder heb dan zij de roze...)

[ Voor 54% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2008 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:20:
Voor de Microsoft mensen hier..
Wat heb jij op je wind / medion geinstalleerd?

XP of Vista?

Ik twijfel of hij Vista wel aan kan namelijk.
Ik heb nu 2 gig erin zitten en een 7200RPM schijf ipv 5400 rpm
ik draai met mijn Ahtec (1GB geheugen, 5400rpm hdd) Vista business en ik moet zeggen dat het erg goed loopt. Aero glass werkt gewoon en internet, msn en office werken soepel (main tasks he ;) ). Photoshop is wat traag maar daar is het ding gewoon niet voor gemaakt.

Installeren van vista vanaf usb is heel simpel (en veel sneller dan van dvd): kopieer gewoon de inhoud vd dvd naar je usb stick (fat32, dat wel) en kies 'm in je F11 boot menu. Eventueel kun je een custom iso maken met VLite (om 'm op een 2gb stick te proppen). Houdt wel je netwerk drivers (lan en/of wlan) bij de hand want die doen het niet meteen. Draai windows update voor alle andere drivers en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen is het zo ver, dan haal ik er ook één. Kan ik dat met een gerust hart doen of is de tikkende HDD niets om me zorgen over te maken? Zou iemand eens kunnen meten om de hoeveel seconden deze tik zich voordoet? Eventueel een filmpje/geluidsfragment? Want ik ben wel nieuwsgierig of het wel degelijk zo irritant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte A. ******,

Dit soort berichten stuurt 4launch al maanden aan zijn klanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

http://www.gamma.com/manu....xml&initXMLName=init.xml

Gamma folder, pagina 41 t/m 44....

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net de zwarte Medion gekocht bij de Belgische PhoneHouse...heb ik daarmee de eerste Belgische Azerty hier? :D

Ik heb er gelijk zo een mini USB Bluetooth adaptertje bijgekocht, komt amper uit je USB poort. En een 3G Internet Anywhere abbonementje.

Er zat wel geen Sleeve bij jammer genoeg...jammer dat Medion een verschil maakt tussen Nederland en Belgie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:26:
Morgen is het zo ver, dan haal ik er ook één. Kan ik dat met een gerust hart doen of is de tikkende HDD niets om me zorgen over te maken? Zou iemand eens kunnen meten om de hoeveel seconden deze tik zich voordoet? Eventueel een filmpje/geluidsfragment? Want ik ben wel nieuwsgierig of het wel degelijk zo irritant is.
Als ik het me goed herinner waren het 2-3 tikken per minuut. Het is gewoon softwarematig uit te zetten en in linux heb ik hier dus helemaal geen last meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:42:
Ik heb net de zwarte Medion gekocht bij de Belgische PhoneHouse...heb ik daarmee de eerste Belgische Azerty hier? :D

Ik heb er gelijk zo een mini USB Bluetooth adaptertje bijgekocht, komt amper uit je USB poort. En een 3G Internet Anywhere abbonementje.

Er zat wel geen Sleeve bij jammer genoeg...jammer dat Medion een verschil maakt tussen Nederland en Belgie...
Morgen haal ik hem ook in België. Merk jij iets van de tikkende harde schijf? Is het irritant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cooler_King schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:43:
[...]

Als ik het me goed herinner waren het 2-3 tikken per minuut. Het is gewoon softwarematig uit te zetten en in linux heb ik hier dus helemaal geen last meer van..
Je bedoelt met NHC? Is dat 100% veilig? Want ik lees dit op de website: "I'm not responsible for any damage caused by NHC! Use at your own risk!".

Er staat ook dat je Microsoft's .NET Framework Version 2.0 moet hebben. Staat dat al op de laptop of moet ik dat zelf installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:42:

Veelkans, ik was daarstraks zo goed als onderweg naar Loveno om daar m'n Wind gaan te halen, blijkt dat ze hem "ergens midden deze week binnenkrijgen", terwijl hun reclame laat uitschijnen dat ze hem in stock hebben.

Nu ja, dan heb ik tijd om ondertussen elders al wat accesoires te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:57:
[...]

Komt er aan, ff digicam opzoeken.

edit: pics zijn niet helemaal scherp maar ff snel gemaakt en beetje weinig licht voor zonder flits:

http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0001.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0003.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0004.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0008.jpg

Tasje wat er bij zit is ook wel mooi alleen oplader etc past er niet echt in...
Zou er boven of onderop bijpassen maar krijg je krassen en dikke bult aan de zijkant in de tas.
Verder echt mooi dingetje!

(mn vriendin is jaloers dat ik m eerder heb dan zij de roze...)
Dankje! Niet slecht eigenlijk... twijfel nog steeds... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1LL3M schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:21:
[...]

ik draai met mijn Ahtec (1GB geheugen, 5400rpm hdd) Vista business en ik moet zeggen dat het erg goed loopt. Aero glass werkt gewoon en internet, msn en office werken soepel (main tasks he ;) ). Photoshop is wat traag maar daar is het ding gewoon niet voor gemaakt.

Installeren van vista vanaf usb is heel simpel (en veel sneller dan van dvd): kopieer gewoon de inhoud vd dvd naar je usb stick (fat32, dat wel) en kies 'm in je F11 boot menu. Eventueel kun je een custom iso maken met VLite (om 'm op een 2gb stick te proppen). Houdt wel je netwerk drivers (lan en/of wlan) bij de hand want die doen het niet meteen. Draai windows update voor alle andere drivers en je bent klaar.
Bedankt!
Willem, hoe heb jij de LAN werkend gekregen?
De driver op de cd ondersteunt Vista niet..
En het geluid valt best tegen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:45:
[...]

Morgen haal ik hem ook in België. Merk jij iets van de tikkende harde schijf? Is het irritant?
Ik heb inderdaad enkele tikken opgemerkt...het is helemaal niet irritant, voor mij in ieder geval toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Niet online
Cooler_King schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:50:
Zijn ze eigenlijk exact hetzelfde als de Aldi exemplaren, dus qua kleur enz?

20 per filiaal 8)7 ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat MSI al die problemen heeft.. Medions zijn er in overvloed.
498 euro voor een Medion Akoya met 6 cell accu vind ik veel te duur. Of anders gezegd 399 euro met een 3-cell accu is beslist geen goede deal, tenzij de Gamma Akoya Mini 10" wordt geleverd met een 6-cell accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driver kun je installeren door te zeggen dat die online moet zoeken (moet je dus eerst WLAN installeren) zo werkte het bij mij tenminste
geluksvogel ;)
Ik doe hetzelfde nu hier maar helaas vind hij dan niets wat hij kan gebruiken.
Er blijft een uitroepteken bij staan helaas,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:47:
[...]

Je bedoelt met NHC? Is dat 100% veilig? Want ik lees dit op de website: "I'm not responsible for any damage caused by NHC! Use at your own risk!".

Er staat ook dat je Microsoft's .NET Framework Version 2.0 moet hebben. Staat dat al op de laptop of moet ik dat zelf installeren?
Waarom zou je dat met NHC doen? Met HDDScan gaat het net zo goed.
En die afwijzing voor verantwoordelijkheid: die zie je in praktisch elke software (is ook wel logisch, anders gaat iedere mafkees gelijk naar de rechter, zeker bij de yanks)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
wsmaal schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:28:
[...]

498 euro voor een Medion Akoya met 6 cell accu vind ik veel te duur. Of anders gezegd 399 euro met een 3-cell accu is beslist geen goede deal, tenzij de Gamma Akoya Mini 10" wordt geleverd met een 6-cell accu..
MSI heeft precies hetzelfde probleem: http://msiwind.net/6-cell-price-hike/

En aangezien ze toch allemaal dezelfde accu gebruiken zal het niet lang meer duren voordat er goedkopere te krijgen zijn (via ebay, third parties enz)..

Als je een MSI hebt en op hun omruilactie wil wachten dan kan dat ook nog wel een hele tijd duren (iig totdat hij volop verkrijgbaar is) als het al niet wordt afgeblazen door iemand van hogerop (zover ik weet is MSI Nederland de enige van de ~50 kantoren is die hiermee aankomt.. het lijkt me dus niet dat ze je een halve accu cadeau gaan doen..) en de 3-cells inleveren tegen inkoopprijs en dan de rest aanbetalen lijkt mij ook niet zinvol.. zeker niet als je de 3-cells liever als reserve wil houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 04-08-2008 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoonBoy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:29:
[...]

geluksvogel ;)
Ik doe hetzelfde nu hier maar helaas vind hij dan niets wat hij kan gebruiken.
Er blijft een uitroepteken bij staan helaas,
probeer eens het onbekende apparaat eens te verwijderen (apparaat deïnstalleren), hierna zou het moeten lukken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:05
Ben je even op vakantie en gelijk zijn er ruim 65 pagina's aan berichten in dit topic erbij gekomen :P

Ik heb al heel wat berichten gelezen in dit topic, maar vind het onmogelijk om alles te lezen...en ik zag dat er wat problemen zijn met de hardeschijf in de Medion / Wind? Wat houd dit nou precies in...het parkeren van de koppen ? ?

word het overigens niet eens tijd voor een nieuw draadje :P

[ Voor 8% gewijzigd door StraightOn.NL op 04-08-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Laatst online: 03-09-2023
ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:47:

Bizar, ik was vandaag op de Lammenschansweg, maar daar waren ze nog niet beschikbaar voor verkoop, zoals de dame bij de info balie zei.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een erg vreemd probleempje:

ik heb de bluetooth stick van Anycom (USB-500) dat is zo een adaptertje dat amper uit je USB poort komt.

Als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn Medion klaagt hij dat er geen drivers gevonden zijn. Sluit ik hem via een USB verlengkabeltje aan dan werk hij perfect...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchy007
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:22
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:29:

ik heb de bluetooth stick van Anycom (USB-500) dat is zo een adaptertje dat amper uit je USB poort komt.

Als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn Medion klaagt hij dat er geen drivers gevonden zijn. Sluit ik hem via een USB verlengkabeltje aan dan werk hij perfect...

iemand een idee?
Duw je hem wel ver genoeg erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de medion die te verkijgen is bij de phonehouse een BELGIUM azerty keyboard of is het een french azerty keyboard ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchy007 schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:36:
[...]

Duw je hem wel ver genoeg erin?
Ja hoor, zover hij kan...heb zelfs al wat kracht erop gezet...telkens met hetzelfde resultaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 10:40
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:29:

iemand een idee?
Duw je hem er niet te ver in? Sommige van die sticks hebben dat probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoonBoy schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:48:
[...]

probeer eens het onbekende apparaat eens te verwijderen (apparaat deïnstalleren), hierna zou het moeten lukken... ;)
Nou ben nu al 2 uur bezig.. krijg t niet voor elkaar
Als ik zeg apparaat verwijderen en ik zoek naar nieuwe apparaten dan pakt hij weer de standaard driver uit de windows map. Hij ziet wel het merk enzo maar hij blijft met een uitroepteken staan..

Vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:30:
[...]

Îk heb gisteren deze erbij geplaats, 1024 MB Nanya Elixir DDR2/667 SoDimm (M2N1G64TU8HB0B-3C). Werkt perfect en voor €18 opgehaald bij Paradigit (voorheen Powerline) in Zoetermeer, en werkt perfect.
Heb eindelijk dit dimmetje erin kunnen zetten. (gebrek aan schroevendraaiers) :+
Werkt lekker met 2gb, al denk ik dat er weinig verschil is, is meer psychologisch voor mezelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

m3nno schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:46:
[...]

Heb eindelijk dit dimmetje erin kunnen zetten. (gebrek aan schroevendraaiers) :+
Werkt lekker met 2gb, al denk ik dat er weinig verschil is, is meer psychologisch voor mezelf :)
Ik weet niet of jij weleens grote afbeeldingen, of veel afbeeldingen tegelijk open hebt staan, maar dan zul het verschil wel merken. En mocht je Vista er ooit nog opzetten, idem.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

En morgen: graag ervaringen van de Gamma-kopers!
:P

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
wvexeltweakers schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:49:
[...]

Ik weet niet of jij weleens grote afbeeldingen, of veel afbeeldingen tegelijk open hebt staan, maar dan zul het verschil wel merken. En mocht je Vista er ooit nog opzetten, idem.
Nou ik heb wel vaak veeeel shit openstaan, 10 tabs mozilla, media player, downloaddingen je kent het wel :) Teveel tegelijkertijd.. lol!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
m3nno schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:52:
[...]

Nou ik heb wel vaak veeeel shit openstaan, 10 tabs mozilla, media player, downloaddingen je kent het wel :) Teveel tegelijkertijd.. lol!
En nog steeds smooth? Mooi! Dan wordt het mijn daily systeempje, aangezien mijn huidige laptop schaniertjes het hebben begeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3nno
Don3k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:54:
[...]

En nog steeds smooth? Mooi! Dan wordt het mijn daily systeempje, aangezien mijn huidige laptop schaniertjes het hebben begeven :)
Ik gebruik hem als mijn daily systeem...

Werkt prima :) voor mij althans..

Maar als ik een nieuw huisje heb komt er *offtopic* nog wel 2x een 24" scherm aan de muur op een desktop pc.. hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, Fantastisch!
Morgen moet ik tot 17:30 uur werken dus ik zal weinig kans maken op een GammAkoya voor mijn vrouwtje vrees ik..

8)7

Mijn Akoya vandaag voorzien van een WD 250gb 5400rpm en ik had al een Corsair 2gb intern reepje erin geplaatst..meer modificatie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wt1nsw
Voor diegene die nog twijfelen tussen een Asus EEE 1000H en een MSI Wind U100....
Lees de volgende review eens.

http://www.laptopmag.com/...c-wind-faceoff.aspx?pid=2

(NL Google vertaling: http://translate.google.n...lz%3D1B3GGGL_nlNL269NL270)

And the Winner izzzzz............. _/-\o_

(Conclusie uit bovenstaande test (niet mijn mening of conclusie!!!)
plus en min punten Asus EEE 1000H
+ beter geluid
+ grotere horizontale kijkhoek
+ groter touchpad
+ screen-resolution switcher

- groter en zwaarder
- mindere accuduur
- slechter toetsenbord

plus en min punten MSI Wind U100
+ kleiner en lichter
+ langere accuduur
+ beter toetsenbord

- slechtere geluidskwaliteit
- kleiner touchpad
- kleinere horizontale kijkhoek
- geen screen-resolution switcher

De verschillen zijn meestal MINIMAAL dus lees de test en concludeer zelf.

[ Voor 34% gewijzigd door wt1nsw op 05-08-2008 03:12 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Inhoudelijke discussies over de netbooks

Wat we niet willen is geklets over:
- Levertijden
- Betaling van invoerrechten ed
- Waar je hem het beste uit het buitenland kan halen
- "Yes, ik heb hem binnen"-posts

we zullen dit topic vanaf nu streng modereren. Posts die niet aan deze simpele eisen voldoen zullen worden getrashed en de betreffende user kan minimaal een note verwachten.

Voor levertijden: Levertijden topic