edit: verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2008 12:07 . Reden: . ]
Ik had het tikken aangemeld bij MSI Customer Service en had nu eindelijk de eerste reactie. Ze wilden graag weten met welk programma ik de APM terugschakelde. Ben benieuwd of ze nog met een alternatief komen....b.art schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:31:
[...]
ligt inderdaad wel aan hoeveel je de laptop gebruikt.. stel je gebruikt hem 3 uur per dag, en tikt 2 keer per minuut, dan zou de schijf theoretisch 4,5 jaar meegaan..
(600.000 cycles/ 2 tikken per minuut = 300.000 minuten power on time = 5000 uur / 3 uur per dag = 1667 dagen =~ 4,5 jaar)
als je hem 8 uur gebruikt per dag dan gaat de schijf "slechts" ~1,7 jaar mee, dus binnen de garantie
gebruik je hem als server, en staat de 24/7 aan, dan zal naar verwachting de schijf al naar een half jaar de geest geven...
daarbij komt dat Western Digital geen hardeschijf zal maken die snel zal moeten worden vervangen... Michelin levert toch ook geen banden aan Ford die na een jaar versleten zijn![]()
en de hardeschijf is niet het meest dure onderdeel van de laptop, en is redelijk eenvoudig te vervangen...
Samsung S23 Ultra 256GB
Dit heeft nix met APM te maken.. en ik denk toch dat het op de bios staat ingesteld.. wat ik heb begrepen is dat de bios uit 2 delen is opgebouwd.. één gedeelte is uitgeschakeld (of iig verborgen), waardoor geavanceerde opties zoals power management niet beschikbaar zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:33:
misschien is dit de oplossing:
http://home.arcor.de/ghostadmin/wdidle3_1_00.zip
[ Voor 4% gewijzigd door Cooler_King op 02-08-2008 11:52 ]
Verwijderd
Dat is snel....moca schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 12:41:
Mijn medion akoya mini gaat weer in de verkoop, Ik gebruik hem minder dan ik had verwacht.
Dus bij interesse mail me maar.
Samsung S23 Ultra 256GB
Ik ben al weer aan het twijfelen. misschien moet ik toch maar eens Mac OS installeren.
Kan je dat via een usb stick installeren of heb je een externe dvd nodig?b.art schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:46:
ik had OS X draaiend op mijn Akoya, alles deed het volgens mij wel, de FN toetsen, wlan, audio, ik heb igg niet gemerkt dat iets het niet deed
je moet ff zoeken naar een MSIWindOS.iso, met software uit dit topic had ik Wlan en resolutie kunnen installeren/instellen
Hoe is Linux? Of heb je maar meteen Windows geïnstalleerd?W1LL3M schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:45:
Mijn Ahtec Lug N011 is binnen. En wat me meteen opviel: geen logo's!
Meteen vista business erop gezet eigenlijkpelt schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:27:
[...]
Hoe is Linux? Of heb je maar meteen Windows geïnstalleerd?
Verwijderd
Gebruiken ze bij Ahtec ook aceton?W1LL3M schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:45:
Het toetsenbord is wit, de behuizing zelf is ietwat gebroken wit, volgens mij hetzelfde als de wind dus:
[afbeelding]
Op de site van ahtec heeft ie Ahtec boven het toetsenbord gedrukt staan en heeft ie een huisje ipv de windows-toets.
Zoals gezegd, geen logo's:
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Ik heb hem nog niet, is besteld en onderweg.Hampelman schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 10:40:
wvexeltweakers, sinds je de Power2Go gebruikt, heeft deze een aansluiting voor de Medion/Akoya? En als je de 8.000 mA of de 2.000 mA en hoelang kun je je laptopje dan extra gebruiken?
Heeft-ie bij toeval ook een plugje voor mini-USB, zodat je een telefoon kunt opladen?
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
youtube.com/@hisrep
[ Voor 10% gewijzigd door Cooler_King op 03-08-2008 15:32 ]
youtube.com/@hisrep
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2008 16:11 . Reden: aanvullende info ]
Krijg je dan ook 3 jaar garantie of is dat alleen bij de Aldi?datadevil schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 13:27:
Gamma gebeld over de Medion, ze zeggen dat ze hem 'begin volgende week krijgen', de andere gamma zei 'dinsdag, 1 dag'.
Wat dat beide in gewoon nederlands wel zal betekenen is vanaf dinsdag op voorraad, en snel op, de 2e zei namelijk ook dat elke gamma 10 stuks zal krijgen.
Dinsdag dus maar ff langs gamma, hopelijk is ie er ook in het wit voor mijn vrouw..
Geen idee, ik heb alleen over beschikbaarheid gebeld, maar ik vermoed dat dat soort dingen afhankelijk is van Medion en niet van de winkel waar je het koopt.thefxr schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:26:
[...]
Krijg je dan ook 3 jaar garantie of is dat alleen bij de Aldi?
Begrijp ik goed dat jouw WInd er 105 seconden over doet voordat je met Ubuntu aan de slag kunt??Verwijderd schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 15:59:
Wat ik wel hinderlijk vind is dat hij erg lang over het Booten doet. Ik heb maar even een bootchart bijgevoegd. (Tijd is niet langer geworden door installatie van al die Eye Candy)
Samsung S23 Ultra 256GB
[ Voor 12% gewijzigd door Cooler_King op 03-08-2008 18:57 ]
Aan z'n bootchart te zien is hij de helft van de tijd bezig met het mounten van de ntfs partitie.wvexeltweakers schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 18:38:
[...]
Begrijp ik goed dat jouw WInd er 105 seconden over doet voordat je met Ubuntu aan de slag kunt??
En ik maar denken dat Ubuntu zo vlotjes liep...
Samsung S23 Ultra 256GB
Daar heb je een apart programma voor nodig dat je kan vinden op de samsung site, het kan wel degelijk, tenminste, over usb, maar bluetooth moet ook wel lukken denk ik?wvexeltweakers schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:25:
Als ik sommige berichten over de iPhone 3G op GoT goed begrijp is het niet mogelijk om met de Wind via de iPhone te internetten (zonder echte hacks tenminste).
Nu heb ik een vrij gewone telefoon, een Samsung G600 met Bluetooth en kan via dat abo internetten. Is het dan wel mogelijk om via Bluetooth via mijn Samsung te internetten? Ik heb al wel een Bluetooth-verbinding met de Samsung gemaakt, maar krijg het niet voor elkaar om daarmee internetverbinding te maken. Hij vraagt dan ook om een telefoonnummer.
Iemand een idee hoe dat werkt?
Werkt niet , helaas.Sick Nick schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:26:
Probeer eens met nummer *99#, dat werkt hier met een N82 via bluetooth in ieder geval wel op m'n laptops (zowel een acer 12" travelmate als een asus eeepc 900).
Samsung S23 Ultra 256GB
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
@ Jazzle: bedankt voor de tip!! Ik heb nu via mijn mobieltje verbinding met internet. Is gelukt via een USB verbinding met Samsung PC Studio. Snelheid 468 kb/s.Sick Nick schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 21:26:
Probeer eens met nummer *99#, dat werkt hier met een N82 via bluetooth in ieder geval wel op m'n laptops (zowel een acer 12" travelmate als een asus eeepc 900).
[ Voor 11% gewijzigd door wvexeltweakers op 03-08-2008 23:07 ]
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Ik heb bij de install van Wubu wel alles op maximaal gezet zoals hardeschijf en swapfile. Het is mijn eerste experience met ubuntu, maar als het eenmaal geboot is, dan loopt het ook gewoon super. Ik vind het nu al fijner werken dan XP.Jazzle schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 20:09:
[...]
Aan z'n bootchart te zien is hij de helft van de tijd bezig met het mounten van de ntfs partitie.
Een clean install zal dit dus niet hebben.
Op www.tweedehandsmac.nl staan regelmatig G4 Cubes te koop. Ik heb de mijne ook daar vandaanVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 00:17:
[...]
Ik heb bij de install van Wubu wel alles op maximaal gezet zoals hardeschijf en swapfile. Het is mijn eerste experience met ubuntu, maar als het eenmaal geboot is, dan loopt het ook gewoon super. Ik vind het nu al fijner werken dan XP.
Over een tijdje maar eens een echte install doen. Zal ik dan rond de minuut boottime hebben?
Ik wil trouwens ook nog zo'n transparante cube hebben, maar weet nog niet hoe ik dat voor elkaar krijg. Iemand tips?
P.s. ik heb een Medion van de Aldi.
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Volgens mij heeft de EEE 1000H ook gewoon resolutie van 1024x600, net zoals de Wind. Het enige verschil (voor zover ik weet) tussen de 1000H en de 1000 is de aanwezigheid van een harde schijf (de "H" staat dan ook voor Harddisk).wt1nsw schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 01:52:
Er komt nu een EEE met een resolutie van 1280x800 (de EEE 1000H), is er iets bekend of MSI Wind ook zoiets van plan is?
Verwijderd
zo ziet er goed uit!W1LL3M schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:45:
dit is wat er in de doos zit:
[afbeelding]
Geen tasje/sleeve zoals bij de wind wel zit. Kleine adapter met wel een erg dikke powercable.
Het toetsenbord is wit, de behuizing zelf is ietwat gebroken wit, volgens mij hetzelfde als de wind dus:
[afbeelding]
Op de site van ahtec heeft ie Ahtec boven het toetsenbord gedrukt staan en heeft ie een huisje ipv de windows-toets.
[afbeelding]
Empty canvas voor de modders
Alleen op de onderkant is te zien dat het een Ahtec is:
[afbeelding]
Ja, voor zover ik weet is hij volledig gelijk aan de Wind, met bluetooth, webcam, 3 cel accu, maar geen sleeve. Ik heb alleen nog niet gekeken naar de indeling vd geheugenslots, er zitten twee 'warranty void if removed' stickers opVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 09:53:
[...]
zo ziet er goed uit!
het is dus een MSI Wind maar dan zonder MSI op de bovenzijde.
Zit er ook gewoon BT op en een 1.3 MP camera?
En hoe snel had je hem binnen na je bestelling?
Verwijderd
Zie http://64.233.183.104/sea...&hl=nl&ct=clnk&cd=1&gl=nl (en klik daarna op "specs & afbeeldingen")Ted_W schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 07:18:
[...]
Volgens mij heeft de EEE 1000H ook gewoon resolutie van 1024x600, net zoals de Wind. Het enige verschil (voor zover ik weet) tussen de 1000H en de 1000 is de aanwezigheid van een harde schijf (de "H" staat dan ook voor Harddisk).
[ Voor 3% gewijzigd door wt1nsw op 04-08-2008 11:07 ]
[ Voor 10% gewijzigd door LIMIT-AR op 04-08-2008 11:28 ]
Verwijderd
Nou zal wel tegen de kerst zijn danLIMIT-AR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:27:
Wat informatie voor mensen zoals ik die nog steeds wachten op hun MSI Wind.
Geachte A. ******,
De MSI Notebook U100 Wind 10.2", N270, 80GB (wit) voor € 386.00 (artikelnummer: 052720), http://www.4launch.nl/shop/product/052720/ wordt midden/eind augustus verwacht.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yuri van der Zalm
Verkoopafdeling
4Launch BV
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ziet er geweldig uit!, vraag me alleen af welk bios hij gebruikt?W1LL3M schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 14:45:
dit is wat er in de doos zit:
[afbeelding]
Geen tasje/sleeve zoals bij de wind wel zit. Kleine adapter met wel een erg dikke powercable.
[afbeelding]
[afbeelding]
Empty canvas voor de modders
Alleen op de onderkant is te zien dat het een Ahtec is:
[afbeelding]
NeoMe schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:41:
AKOYA Morgen bij de Gamma:
Deze keer met Link > AKOYA
Knappe jongen die dat allemaal in de sleeve krijgtToebehoren:
Draagtas voor notebook, Accu, Netstroom adapter
youtube.com/@hisrep
Dan moet je even terugbladeren.. dit heb ik een tijdje terug getest.. ik geloof dat ik 1280x720 toen als resolutie had en dat ging perfect.HetWonder schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 14:10:
Is er hier al iemand die ervaring heeft met TV Out via de VGA uitgang die op de wind zit... Aangezien de wind 720p zonder problemen kan afspelen ben ik benieuwd naar mogelijkheden om dit op een 720p ready tv te doen. Ondersteunt de grafische kaart sowieso hogere resoluties dan 1024x600 via de VGA-Out?
[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 04-08-2008 16:43 ]
Ok, nu de folder gehaald bij de Gamma (die komt bij ons altijd laat) en het is 2 jaar. Ze krijgen er hier 25 binnen, dus hopelijk kan ik een witte scoren voor mijn vrouw.datadevil schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:38:
[...]
Geen idee, ik heb alleen over beschikbaarheid gebeld, maar ik vermoed dat dat soort dingen afhankelijk is van Medion en niet van de winkel waar je het koopt.
Verwijderd
En over zwart weten ze nog niet veel, zeggen ze ook midden/eind augustus of ze zeggen van helemaal niets te weten. Je weet dat je hem besteld hebt, maar het wordt een super verrassing als je hem binnen krijgt.LIMIT-AR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:27:
Geachte A. ******,
De MSI Notebook U100 Wind 10.2", N270, 80GB (wit) voor € 386.00 (artikelnummer: 052720), http://www.4launch.nl/shop/product/052720/ wordt midden/eind augustus verwacht.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Yuri van der Zalm
Verkoopafdeling
4Launch BV
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2008 17:49 ]
Wil je misschien even paar foto's maken?ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:47:
Medion is vandaag al te koop bij de gamma, althans hier in Leiden want ik heb er net 1 gehaald en zit daarmee dit nu te typen
Ze hebben er 20 (nu 19) dus als je hier in de buurt woont... tot 21:00 open, Leiden merenwijk.
Btw ze hebben alleen zwarte.
Komt er aan, ff digicam opzoeken.Don3k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:51:
[...]
Wil je misschien even paar foto's maken?Wil wel weten hoe de zwarte eruit ziet in het "echt"
[ Voor 54% gewijzigd door ElayZ op 04-08-2008 18:11 ]
ik draai met mijn Ahtec (1GB geheugen, 5400rpm hdd) Vista business en ik moet zeggen dat het erg goed loopt. Aero glass werkt gewoon en internet, msn en office werken soepel (main tasks heVerwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:20:
Voor de Microsoft mensen hier..
Wat heb jij op je wind / medion geinstalleerd?
XP of Vista?
Ik twijfel of hij Vista wel aan kan namelijk.
Ik heb nu 2 gig erin zitten en een 7200RPM schijf ipv 5400 rpm
Verwijderd
Verwijderd
Dit soort berichten stuurt 4launch al maanden aan zijn klantenLIMIT-AR schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 11:27:
Geachte A. ******,
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Verwijderd
Als ik het me goed herinner waren het 2-3 tikken per minuut. Het is gewoon softwarematig uit te zetten en in linux heb ik hier dus helemaal geen last meer van..Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:26:
Morgen is het zo ver, dan haal ik er ook één. Kan ik dat met een gerust hart doen of is de tikkende HDD niets om me zorgen over te maken? Zou iemand eens kunnen meten om de hoeveel seconden deze tik zich voordoet? Eventueel een filmpje/geluidsfragment? Want ik ben wel nieuwsgierig of het wel degelijk zo irritant is.
Verwijderd
Morgen haal ik hem ook in België. Merk jij iets van de tikkende harde schijf? Is het irritant?Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:42:
Ik heb net de zwarte Medion gekocht bij de Belgische PhoneHouse...heb ik daarmee de eerste Belgische Azerty hier?
Ik heb er gelijk zo een mini USB Bluetooth adaptertje bijgekocht, komt amper uit je USB poort. En een 3G Internet Anywhere abbonementje.
Er zat wel geen Sleeve bij jammer genoeg...jammer dat Medion een verschil maakt tussen Nederland en Belgie...
Verwijderd
Je bedoelt met NHC? Is dat 100% veilig? Want ik lees dit op de website: "I'm not responsible for any damage caused by NHC! Use at your own risk!".Cooler_King schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:43:
[...]
Als ik het me goed herinner waren het 2-3 tikken per minuut. Het is gewoon softwarematig uit te zetten en in linux heb ik hier dus helemaal geen last meer van..
Verwijderd
Veelkans, ik was daarstraks zo goed als onderweg naar Loveno om daar m'n Wind gaan te halen, blijkt dat ze hem "ergens midden deze week binnenkrijgen", terwijl hun reclame laat uitschijnen dat ze hem in stock hebben.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:42:
Ik heb net de zwarte Medion gekocht bij de Belgische PhoneHouse...heb ik daarmee de eerste Belgische Azerty hier?
Ik heb er gelijk zo een mini USB Bluetooth adaptertje bijgekocht, komt amper uit je USB poort. En een 3G Internet Anywhere abbonementje.
Er zat wel geen Sleeve bij jammer genoeg...jammer dat Medion een verschil maakt tussen Nederland en Belgie...
Dankje! Niet slecht eigenlijk... twijfel nog steeds...ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:57:
[...]
Komt er aan, ff digicam opzoeken.
edit: pics zijn niet helemaal scherp maar ff snel gemaakt en beetje weinig licht voor zonder flits:
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0001.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0003.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0004.jpg
http://www.phant0m.nl/Eloy/IMG_0008.jpg
Tasje wat er bij zit is ook wel mooi alleen oplader etc past er niet echt in...
Zou er boven of onderop bijpassen maar krijg je krassen en dikke bult aan de zijkant in de tas.
Verder echt mooi dingetje!
(mn vriendin is jaloers dat ik m eerder heb dan zij de roze...)
Verwijderd
Bedankt!W1LL3M schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:21:
[...]
ik draai met mijn Ahtec (1GB geheugen, 5400rpm hdd) Vista business en ik moet zeggen dat het erg goed loopt. Aero glass werkt gewoon en internet, msn en office werken soepel (main tasks he). Photoshop is wat traag maar daar is het ding gewoon niet voor gemaakt.
Installeren van vista vanaf usb is heel simpel (en veel sneller dan van dvd): kopieer gewoon de inhoud vd dvd naar je usb stick (fat32, dat wel) en kies 'm in je F11 boot menu. Eventueel kun je een custom iso maken met VLite (om 'm op een 2gb stick te proppen). Houdt wel je netwerk drivers (lan en/of wlan) bij de hand want die doen het niet meteen. Draai windows update voor alle andere drivers en je bent klaar.
Verwijderd
Ik heb inderdaad enkele tikken opgemerkt...het is helemaal niet irritant, voor mij in ieder geval toch niet.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:45:
[...]
Morgen haal ik hem ook in België. Merk jij iets van de tikkende harde schijf? Is het irritant?
498 euro voor een Medion Akoya met 6 cell accu vind ik veel te duur. Of anders gezegd 399 euro met een 3-cell accu is beslist geen goede deal, tenzij de Gamma Akoya Mini 10" wordt geleverd met een 6-cell accu..Cooler_King schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:50:
Zijn ze eigenlijk exact hetzelfde als de Aldi exemplaren, dus qua kleur enz?
20 per filiaalik snap echt niet hoe het mogelijk is dat MSI al die problemen heeft.. Medions zijn er in overvloed.
Verwijderd
geluksvogelDriver kun je installeren door te zeggen dat die online moet zoeken (moet je dus eerst WLAN installeren) zo werkte het bij mij tenminste
Waarom zou je dat met NHC doen? Met HDDScan gaat het net zo goed.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 18:47:
[...]
Je bedoelt met NHC? Is dat 100% veilig? Want ik lees dit op de website: "I'm not responsible for any damage caused by NHC! Use at your own risk!".
Er staat ook dat je Microsoft's .NET Framework Version 2.0 moet hebben. Staat dat al op de laptop of moet ik dat zelf installeren?
Samsung S23 Ultra 256GB
MSI heeft precies hetzelfde probleem: http://msiwind.net/6-cell-price-hike/wsmaal schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:28:
[...]
498 euro voor een Medion Akoya met 6 cell accu vind ik veel te duur. Of anders gezegd 399 euro met een 3-cell accu is beslist geen goede deal, tenzij de Gamma Akoya Mini 10" wordt geleverd met een 6-cell accu..
[ Voor 21% gewijzigd door Cooler_King op 04-08-2008 19:57 ]
probeer eens het onbekende apparaat eens te verwijderen (apparaat deïnstalleren), hierna zou het moeten lukken...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 19:29:
[...]
geluksvogel
Ik doe hetzelfde nu hier maar helaas vind hij dan niets wat hij kan gebruiken.
Er blijft een uitroepteken bij staan helaas,
[ Voor 8% gewijzigd door StraightOn.NL op 04-08-2008 21:10 ]
Bizar, ik was vandaag op de Lammenschansweg, maar daar waren ze nog niet beschikbaar voor verkoop, zoals de dame bij de info balie zei.ElayZ schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 17:47:
Medion is vandaag al te koop bij de gamma, althans hier in Leiden want ik heb er net 1 gehaald en zit daarmee dit nu te typen
Ze hebben er 20 (nu 19) dus als je hier in de buurt woont... tot 21:00 open, Leiden merenwijk.
Btw ze hebben alleen zwarte.
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Verwijderd
Duw je hem wel ver genoeg erin?Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:29:
ik heb een erg vreemd probleempje:
ik heb de bluetooth stick van Anycom (USB-500) dat is zo een adaptertje dat amper uit je USB poort komt.
Als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn Medion klaagt hij dat er geen drivers gevonden zijn. Sluit ik hem via een USB verlengkabeltje aan dan werk hij perfect...
iemand een idee?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2008 21:53 ]
Verwijderd
Ja hoor, zover hij kan...heb zelfs al wat kracht erop gezet...telkens met hetzelfde resultaat...
Duw je hem er niet te ver in? Sommige van die sticks hebben dat probleem.Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:29:
ik heb een erg vreemd probleempje:
ik heb de bluetooth stick van Anycom (USB-500) dat is zo een adaptertje dat amper uit je USB poort komt.
Als ik hem rechtstreeks aansluit op mijn Medion klaagt hij dat er geen drivers gevonden zijn. Sluit ik hem via een USB verlengkabeltje aan dan werk hij perfect...
iemand een idee?
Verwijderd
Nou ben nu al 2 uur bezig.. krijg t niet voor elkaarHoonBoy schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 20:48:
[...]
probeer eens het onbekende apparaat eens te verwijderen (apparaat deïnstalleren), hierna zou het moeten lukken...
Heb eindelijk dit dimmetje erin kunnen zetten. (gebrek aan schroevendraaiers)Verwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 09:30:
[...]
Îk heb gisteren deze erbij geplaats, 1024 MB Nanya Elixir DDR2/667 SoDimm (M2N1G64TU8HB0B-3C). Werkt perfect en voor €18 opgehaald bij Paradigit (voorheen Powerline) in Zoetermeer, en werkt perfect.
Ik weet niet of jij weleens grote afbeeldingen, of veel afbeeldingen tegelijk open hebt staan, maar dan zul het verschil wel merken. En mocht je Vista er ooit nog opzetten, idem.m3nno schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:46:
[...]
Heb eindelijk dit dimmetje erin kunnen zetten. (gebrek aan schroevendraaiers)
Werkt lekker met 2gb, al denk ik dat er weinig verschil is, is meer psychologisch voor mezelf
Samsung S23 Ultra 256GB
Nou ik heb wel vaak veeeel shit openstaan, 10 tabs mozilla, media player, downloaddingen je kent het welwvexeltweakers schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:49:
[...]
Ik weet niet of jij weleens grote afbeeldingen, of veel afbeeldingen tegelijk open hebt staan, maar dan zul het verschil wel merken. En mocht je Vista er ooit nog opzetten, idem.
En nog steeds smooth? Mooi! Dan wordt het mijn daily systeempje, aangezien mijn huidige laptop schaniertjes het hebben begevenm3nno schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:52:
[...]
Nou ik heb wel vaak veeeel shit openstaan, 10 tabs mozilla, media player, downloaddingen je kent het welTeveel tegelijkertijd.. lol!
Ik gebruik hem als mijn daily systeem...Don3k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 23:54:
[...]
En nog steeds smooth? Mooi! Dan wordt het mijn daily systeempje, aangezien mijn huidige laptop schaniertjes het hebben begeven
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door wt1nsw op 05-08-2008 03:12 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq