Ik heb vandaag mijn harddisk opgewaardeerd naar een WD Scorpio Blue 320GB nr WD3200BEVT. Is dus uit dezelfde serie als de 80GB die erin zat. Alleen ondersteund de nieuwe ook SATA II (3 Gb/s) al heb je daar in de Wind niets aan. Hij was bij Mycom in de aanbieding € 89,95 en bij ophalen dus geen verzendkosten.
Is inderdaad niet zo lastig om te verwisselen. En wat me opvalt: heb nu ineens een geschatte werktijd op accu van 10 minuten meer. Eens zien of dat in de praktijk ook werkelijk zo uitpakt. En ik hoop af te zijn van het getik, maar ik zit nu buiten te werken, en het is bij de (takke)buren zo'n herrie met hun geweldige kids, dat ik daarover nog niks kan zeggen.
Vandaag ook EINDELIJK mijn Power2Go binnen gekregen. TNT-Post heeft er 2 dagen over gedaan om dat pakje van Eindhoven in Breda te krijgen. Daar is de vooruitgang kennelijk nog niet te merken, denk dat die nog met pen en papier werken, zullen ze nog wel een voorraadje van hebben. Wat leveren die regelmatig een wanprestatie. Zouden die letters staan voor "Tot Niets in staaT"...
Dus vanaf morgen de Power2Go eens testen....in afwachting van de 6 of 9-cell in december.
LOL