Nou na talloze in-home reparaties, weggeweest te zijn na het reparatiecentrum heb ik vandaag eindelijk een nieuwe laptop gekregen via de SWAP procedure.
Ik heb nu alleen een vraagje, ik doe gelijk een schone installatie van windows vista, om vervolgens up te graden naar windows 7. Nu vroeg ik me af of jullie alleen de main harde schijf formatteren? Of ook de recovery disc(die kleine harde schijf van 16gb)? Ik heb nu alleen de main harde schijf geformatteerd, kan ik de recovery disc alsnog nadehand formatteren, als dit verstandiger is/geen problemen oplevert?
@naaitsab: Krijg je een veel nieuwere versie van de ati drivers op die manier? Scheelt het veel qua performance?
Anoniem: 193616 schreef op maandag 25 januari 2010 @ 21:09:
Hallo,
Ik wil voor mijn zoon de Studio 15 kopen. Hij speelt veel W.O.W. Is de grafische kaart "512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570" die in de configuratie zit hier geschikt voor? Hij is voornamelijk een gamer. Met de kortingen die nu gegeven worden (599 eur) is het een mooie laptopje voor mijn zoon.
Hoi Toby,
Ik speel voornamelijk WoW op de studio 15, de radeon hd 4570 kan dit spel in principe goed draaien. Ik heb alleen enorm veel problemen met mijn laptop ondervonden. Na een maand ofzo, kreeg ik continu vastlopers, en het leek op een hitte probleem. Maar in een bestek van 3 maanden is dell er niet achter komen wat uiteindelijk het probleem was. Uiteindelijk heb ik een nieuwe laptop gekregen, maar ik heb de laptop 3 maanden lang niet fatsoenlijk kunnen gebruiken. Ik kan niet zeggen of mijn probleem WoW gerelateerd was, je zou toch verwachten dat je gewoon een spel moet kunnen spelen met de laptop. De laptop liep ook tijdens surfen, pokeren etc. vast. Maar tijdens het spelen van WoW liep de temperatuur van de videokaart op een gegeven moment heel rap richting de 85-90 graden, om vervolgens vast te lopen. Tijdens surfen etc. duurde het meestal langer voordat de laptop vastliep. De studio 15 is sowieso een redelijk heethoofd, en de koeling is niet optimaal. Ook al is WoW geen ultra modern spel, ik zou toch uitkijken naar een andere laptop/dekstop met betere koeling.
[
Voor 53% gewijzigd door
Kereltje88 op 28-01-2010 11:48
]