Beste Tweakers,
Graag een mening over de volgende configuratie(-prijs verhouding), ter vervanging van mijn (5 jaar oude-(Pentium 4-, 768 RAM-, Windows XP Home-) ShuttleX Desktop
Studio 15 (N0053508)
Onderdelen
KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Lime Green met satijnachtige afwerklaag bewerken
PROCESSOR Intel® Core™2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz) bewerken
BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands bewerken
MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Nederlands bewerken
ONDERSTEUNINGS - SERVICES 4 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag bewerken
LCD-SCHERM 15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife™ bewerken
GEHEUGEN 4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048] bewerken
HARDE SCHIJF 500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf bewerken
GRAFISCHE KAART 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 bewerken
OPTISCH(E) STATION(S) Vast intern Blu-ray Disc-station (dvd+/-rw + bd-rom) met laadsleuf, inclusief software bewerken
HOOFDBATTERIJ 9-cel lithium-ion hoofdbatterij (85 Wh) bewerken
DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart bewerken
BLUETOOTH Geen Bluetooth-upgrade bewerken
WEBCAM Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera bewerken
BEVEILIGING Software voor gezichtsherkenning bewerken
Accessoires
BEVEILIGINGSSOFTWARE Geen beveiliging/antivirusbeveiliging - Nederlands bewerken
Aanbevolen
VOEDING Wisselstroomadapter van 90 W bewerken
Services & Software
ACCIDENTAL DAMAGE SUPPORT Geen Accidental Damage-support bewerken
ONLINE DATA BACKUP DataSafe online back-up van 2 GB (1 jaar) bewerken
Ook meegeleverd bij uw systeem
Toetsenbord Intern toetsenbord - VS/Internationaal (qwerty)
Kabel Stroomkabel van 1 meter (3-aderig) - Europees
Verzenddocumenten Dutch - Documentation Studio 1545
Gedis-pakketreferentie N0853508
Standaardgarantie 1Yr Limited Warranty - Collect & Return
Bestelgegevens Studio 1555 Order - Netherlands
Draagtassen Geen draagtas
Mediakit voor Dell-systeem Studio 1555 Resource DVD (Diagnostic & Drivers)
Etiketten Label voor draadloze mogelijkheden (draadloze kaarten van Intel) - Core2 Duo
PalmRest Palmsteun standaard
DataSafe (Services Owned) Datasafe Local 2.0 Basic
Ik heb een offerte met (vrijwel) dezelfde configuratie en ik geloof dat ik zonder korting op 966,41 uitkom, kan ik momenteel gebruik maken van 5% korting. Woensdag word ik gebeld om te beslissen of ik hier voor ga. Mijn vraag is de volgende:
Zal ik, omdat de offerte 30 dagen geldig is, mij, als de acties na woensdag niet gustiger blijken dan nu, terug kunnen roepen op mijn offerte, of is dit niet mogelijk?
Ik hoop hem namelijk wat goedkoper binnen te kunnen slepen