Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-09 20:39
Gevoeligheid.
Dat de cursor soms verspringt of niet goed luisterd.

Ik heb de Dell touchpad driver maar dit helpt niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Misschien dat je hier wat aan hebt:
Use the TouchCheck feature in the Dell Touchpad settings. This allows the system to recognize an accidental touch as opposed to a deliberate movement, and ignore accidental clicks. It works pretty well so far.
In jou geval zou je het dus uit moeten zetten. Staat dit inderdaad aan ?
Meeste klachten over de touchpad, is dat men deze te warm vind worden.

Persoonlijk ben ik nooit echt een fan geweest van touchpad's, en vind ook deze niet handig.
Licht meer aan mij vermoed ik, omdat ik nog nooit een lekker werkende touchpad ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat de cursor verspringt is bij mij vaak dat ik gewoon de cursor aanraak met de onderkant van me hand als ik aan het typen ben, wat enorm lastig is dus. echt een enorme minpunt. waarom moeten ze dat ding perse zoveel naar links verschuiven? de rechterhand raakt de touchpad voor geen meter, de linkerhand teveel. als dat ding gewoon in het midden zit is er geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:07

Airpower

Feel the Power!

karine1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 21:36:
Zijn er nog mensen die last hebben met het touchpad van de Studio 1555 ?
Waar ik wel last van heb, is dat bij mij per ongeluk als ik het touchpad bedien de grootte van de letters in de browsers telkens verspringen (wat normaal met ctr-scrollknop wordt gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023
Airpower schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 00:55:
[...]
Waar ik wel last van heb, is dat bij mij per ongeluk als ik het touchpad bedien de grootte van de letters in de browsers telkens verspringen (wat normaal met ctr-scrollknop wordt gedaan).
Ik weet niet of je het weet maar dat komt waarschijnlijk omdat ie een pinch beweging registreert. Dat kun je uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 17:17
karine1 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 22:47:
Gevoeligheid.
Dat de cursor soms verspringt of niet goed luisterd.

Ik heb de Dell touchpad driver maar dit helpt niet echt.
Heb ik ook op mijn XPS 16, maar komt wss omdat je vinger of hand bijna op het touch pad ligt :P

[ Voor 11% gewijzigd door Saven op 25-07-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Op NoteBookReview was te lezen dat de speakers van de Studio 1555 hun wat tegenvielen, maar nadat de subwoofer door Dell was vervangen, er een mooi geluid uit kwam. Hun speaker was dus defect.

Niet dat ik ontevreden ben met het geluid, maar hoe kan ik evt. controleren als mijn speakers het wel correct doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Dat vroeg ik mij ook af Dennis, aangezien ik eigenlijk geen ervaring met laptop speakers heb, en eigenlijk altijd normale kwaliteitspeakers ben gewend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenBvd
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-08 19:12
Gewoon wat muziek op zetten, in het geval van de defecte speakers was het geluid écht slecht. Wanneer het gewoon acceptabel tot goed is is het niet defect :P. Ook kan je even testen met wat meer bass, als je subwoofer kapot is merk je dat echt wel. Ik vind het geluid eigenlijk prima natuurlijk. Niet te vergelijken met echte kwaliteitsboxen die je bij je home cinema set gewend bent, maar eigenlijk gewoon net wat beter dan die van een standaard TV (de ingebouwde boxjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
IK heb de touchpad software al uitgezet.

Wat me wel opvalt is dat het probleem optreed wanneer de laptop een half uur op mijn schoot ligt.
En onder en boven de touchpad is het inderdaad enorm warm tot heet.

Ik heb een laptop kussen met koeler besteld die je op je benen kan leggen en waar ventilators in zitten om extra warmte af te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:13
Als ik dit modem koop: http://cgi.ebay.nl/DELL-W...%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50
Werkt dit dan ook op een dell studio 15 (1555) met windows 7 64 bits (ivm drivers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
ruudvd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:27:
Werkt dit dan ook op een dell studio 15 (1555) met windows 7 64 bits (ivm drivers)?
Heb je het de verkoper al gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:25
Ik heb interesse in de 1555, duurste model. Wat ik begrijp is dat ik voor €80,- een full hd scherm kan bestellen via de telefoon. Maar hoe zit het met het verlichte toetsenbord? Is dit tegenwoordig niet meer standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan alleen in de VS :'(

je kan wel een toto bestellen op ebay (ik denk 30 euri?) en erop zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:07:
kan alleen in de VS :'(

je kan wel een toto bestellen op ebay (ik denk 30 euri?) en erop zetten
jee wat een onzin weer... Nu begin ik toch wel weer te twijfelen over deze laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Philflow schreef op zondag 26 juli 2009 @ 15:35:
[...]

Heb je het de verkoper al gevraagd?
Nee heb ik nog niet gedaan, eerst maar even op het forum gevraagd maar zal het nu ook aan de verkoper gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
hellboy123 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:00:
Ik heb interesse in de 1555, duurste model. Wat ik begrijp is dat ik voor €80,- een full hd scherm kan bestellen via de telefoon. Maar hoe zit het met het verlichte toetsenbord? Is dit tegenwoordig niet meer standaard?
Is nooit standaard geweest bij de studio 15 :P bij de xps 16 wel ;)
maar dat hd scherm is wel een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudvd
Is het een groot verschil tussen de 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650 van de studio 17 of de 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 van de studio 15 want ik heb op notebookcheck gezien dat de 3650 beter was als de 4570?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ruud: moet je misschien effe wat benchmarks opzoeken van de 2 en vergelijken ;)

@saven: inderdaad niet standaard maar op het minst leverbaar in nederland..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
ruudvd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:28:
Is het een groot verschil tussen de 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3650 van de studio 17 of de 512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570 van de studio 15
Scheelt weinig volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
M'n ventilator staat de laatste dagen standaard op z'n hardst. Ook tijdens een koude start.
Ik heb het idee dat de temp. sensor kapot is.
Fan slaat heel even af als ik laptop op een bepaalde manier tilt/kantel.

Vreselijk irritant zo'n hard geblaas, dat nergens voor nodig is.
Toch maar de helpdesk contacten... misschien lastigste dat ik dat ding meer dan 1 jaar al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Cheesy schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:41:
M'n ventilator staat de laatste dagen standaard op z'n hardst. Ook tijdens een koude start.
Ik heb het idee dat de temp. sensor kapot is.
Fan slaat heel even af als ik laptop op een bepaalde manier tilt/kantel.

Vreselijk irritant zo'n hard geblaas, dat nergens voor nodig is.
Toch maar de helpdesk contacten... misschien lastigste dat ik dat ding meer dan 1 jaar al heb.
je kunt even kijken of er een sensor kapot is door die diagnose tool te draaien.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:07
Ik heb naar aanleiding van berichten in dit topic de Dell 5530 Broadband kaaart gekocht op Ebay.

Ik wist dat er een plek voor een simkaart in mijn 1535 zat maar wist niet dat ik deze dus heel erg simpel voor een relatief laag bedrag kon activeren. De module heb ik vorige week donderdag besteld en vandaag per aangetekende post binnen gekregen. Uiteraard meteen geinstalleerd, moest alleen even zo'n klein schroefje ergens vandaan toveren. Antenne kabels zatten al voorgemonteerd.

Windows 7(7100) 64 bit herkende wel dat er een Dell 5530 insteekkaart aanwezig was maar had er natuurlijk geen drivers voor. Ik heb eerst de Dell drivers gebruikt en hierbij werd alles meteen herkend behalve een smartcard??? Na opnieuw opstarten was deze trouwens ook weg. Helaas kon ik nergens de Dell Wireless Manager vinden. Ik heb hierop de Wireless Manager van SE gebruikt en daar kreeg ik meteen verbinding mee. Wel eerst een KPN profiel aan moeten maken maar dat is erg simpel.

Toen wilde ik ook nog de GPS aan de gang krijgen. Dit lukt blijkbaar niet met de standaard Dell drivers. Na een zoektochtje over internet ben ik gps drivers tegen gekomen. Deze geinstalleerd en ook de GPS werkt nu met de SE Wireless Manager!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

AutisticPinguin schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:16:
Ik heb naar aanleiding van berichten in dit topic de Dell 5530 Broadband kaaart gekocht op Ebay.

Ik wist dat er een plek voor een simkaart in mijn 1535 zat maar wist niet dat ik deze dus heel erg simpel voor een relatief laag bedrag kon activeren. De module heb ik vorige week donderdag besteld en vandaag per aangetekende post binnen gekregen. Uiteraard meteen geinstalleerd, moest alleen even zo'n klein schroefje ergens vandaan toveren. Antenne kabels zatten al voorgemonteerd.

Windows 7(7100) 64 bit herkende wel dat er een Dell 5530 insteekkaart aanwezig was maar had er natuurlijk geen drivers voor. Ik heb eerst de Dell drivers gebruikt en hierbij werd alles meteen herkend behalve een smartcard??? Na opnieuw opstarten was deze trouwens ook weg. Helaas kon ik nergens de Dell Wireless Manager vinden. Ik heb hierop de Wireless Manager van SE gebruikt en daar kreeg ik meteen verbinding mee. Wel eerst een KPN profiel aan moeten maken maar dat is erg simpel.

Toen wilde ik ook nog de GPS aan de gang krijgen. Dit lukt blijkbaar niet met de standaard Dell drivers. Na een zoektochtje over internet ben ik gps drivers tegen gekomen. Deze geinstalleerd en ook de GPS werkt nu met de SE Wireless Manager!!
Kun je ook linkjes geven?
Dat scheelt weer googlen voor anderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AutisticPinguin
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:07
Post op MyDellMini forum, hier wordt uitgelegd dat je met andere drivers de GPS makkelijk kan activeren. Via de eerste post kan je ook de drivers downloaden. Uiteraad kan je hier alle drivers van gebruiken voor de 5530.
Post in hetzelfde topic maar dan een simpelere how-to.

De Sony Ericsson Wireless Manager kan je gewoon bij SE downloaden. Ik heb zelf deze gekozen.

Ik moet nu wel een simkaart plaatsen voordat ik de GPS kan activeren. Weet niet zeker of dat nog een instelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:00:
[...]
je kunt even kijken of er een sensor kapot is door die diagnose tool te draaien.
Dankje.

Gelijk allerlei andere tests gedaan, maar de sensor en fan test slaagden gewoon.

Valt me trouwens wel op dat m'n Media Bar niet reageert. Lampje licht heel even op, korter dan normaal, alleen als je contact met je vinger maakt...

Hmm het moet niet gekker worden.
Zojuist m'n media bar, en toetsenbord verwijderd en opnieuw ingezet.
Media Bar doet ook weer normaal, en spontaan doet de fan ook normaal z'n werk.
Benieuwd hoe lang dit volhoudt... zal toch niets iets kortsluiting maken hoop ik :/

[ Voor 23% gewijzigd door Cheesy op 27-07-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Vandaag is eindelijk m'n laptop binnen gekomen, maar ik heb één probleempje volgens de upgrade site (W7) dell kan ik m'n laptop niet in aanmerking komen voor windows 7. Heb alles goed service plaatje en de aankoop datum, iemand idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Ronneuh schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:06:
Vandaag is eindelijk m'n laptop binnen gekomen, maar ik heb één probleempje volgens de upgrade site (W7) dell kan ik m'n laptop niet in aanmerking komen voor windows 7. Heb alles goed service plaatje en de aankoop datum, iemand idee?
Ja. Dell bellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Waarom hebben ze dan die site opgezet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weer een fijne ervaring met de dell studio 1555 + Windows 7 (build 7600): de integrated webcam doet het gewoon direct met vlc zonder enige driver installatie! microfoon is nog niet getest maar die zal het ook wel doen. dat betekent dat.. ehm.. effe denken.. ja, alle apparaten die in de laptop zitten, het gewoon doen zonder morren direct na installatie! ik heb alleen geen extra instel opties, maar alles doet het, das het belangrijkste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
AutisticPinguin schreef op maandag 27 juli 2009 @ 19:48:
De Sony Ericsson Wireless Manager kan je gewoon bij SE downloaden. Ik heb zelf deze gekozen.
en hier is de Wireless Manager van Dell te downloaden. Precies het zelfde als van SE alleen dan met een Dell logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Vandaag is mijn replacement binnengekomen;

Het eerste wat opvalt is dat het scherm hier wel wat beter aansluit dan m'n eerste systeem, ik moet het nog even nachecken maar volgensmij zit er minder speling

Het tweede wat me opvalt is dat er een 500GB seagate momentus in zit, de vorige heeft een wd caviar blue 500gb ~ is er een bepaalde voorkeur voor de hardeschijven? Volgens een review wat ik vond verschillen de schijven niet veel van elkaar wat betreft snelheid - heeft iemand hier een andere mening over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Ronneuh schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 18:38:
Waarom hebben ze dan die site opgezet! :P
Niet voor die vraag die jij stelt, vind ik. Sommige vragen zijn veel sneller beantwoord als je Dell belt of mailt.
Rylo schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 01:21:
Het tweede wat me opvalt is dat er een 500GB seagate momentus in zit, de vorige heeft een wd caviar blue 500gb ~ is er een bepaalde voorkeur voor de hardeschijven?
Sorry to say, maar die WD is veel sneller. http://techreport.com/articles.x/17010/7

[ Voor 55% gewijzigd door Philflow op 29-07-2009 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:56
Nog even over het losmaken van de behuizing voor installatie van het verlichte toetsenbord, n.a.v. wat vraagjes daarover:

Het loswrikken van het plastic kun je het best mee beginnen met het scherm half geopend. Dan pak je het lange gedeelte aan de achterzijde en ga je dus met iets sterks en plats in de naad zitten wrikken.

Je moet echt hefbomen, zogezegd, want het plastic gaat er ongeveer 5mm uit, voordat 'ie losklikt. Als je ergens een eerste stukje los hebt, kun je de rest vrij gemakkelijk ook loswrikken. Met een platte schroevendraaier niet gaan draaien, daar krijg je dus beschadigingen van.

Voor de rest gewoon Dell's handleiding volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben geinteresseerd in de Studio 1555 en ik vroeg mij af in hoeverre er een verschil merkbaar is tussen de P8600 en T6500 mbt spelletje (bv Sims 3) en fotobewerking. Is het die 99 euri extra waard? Ik weet dat een soortgelijke vraag al eens gesteld is in dit forum maar ik kon hem niet terugvinden.
Ik heb nog even gebeld over dat backlit toetsenbord maar het is helaas niet meer leverbaar in Nederland.
Alvast bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:55:
Ik ben geinteresseerd in de Studio 1555 en ik vroeg mij af in hoeverre er een verschil merkbaar is tussen de P8600 en T6500 mbt spelletje (bv Sims 3) en fotobewerking. Is het die 99 euri extra waard?
Dat maakt 0,0 verschil voor jouw gebruik.

Edit: niet helemaal waar; als je zware filters gaat toepassen zal de P8400 iets sneller zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Philflow op 29-07-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Heeft iemand het nummer van de algemene klantenservice in Nederland? Zeg maar het nummer dat je bij zo'n receptionist uit komt?

Ik probeer nu al dagen met mijn AM in contact te komen maar hij neemt niet op en reageert niet op mailtjes. Heb ook al meerdere malen zijn voicemail ingesproken. Heb al bijna 3 weken geleden telefonisch mijn laptop besteld en ook allang betaald (760 euro) maar nog niet eens een bevestiging van mijn betaling ontvangen ofzo!

Heb er nu voort schurft aan dus wil morgen echt iemand spreken.

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
OneUp schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:25:
Heeft iemand het nummer van de algemene klantenservice in Nederland? Zeg maar het nummer dat je bij zo'n receptionist uit komt?
ff zoeken op 020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
hmh iets raar bij mn (1e) laptop - het scherm viel opeens uit, zwart beeld en kwam weer terug nadat ik de notebook resette - ik denk hier toch aan een hardware fout of zie ik een software matige instelling over t hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03:28
Heb ik ook wel eens gehad (Studio 1535, Win7), het lijkt of die 'vergeet' het scherm aan te zetten :S Na restart werkte die weer gewoon.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ik heb heel zelden ook wel eens dat touchpad + toetsenbord niet werken na een al dan niet koude start.
Laatste keer werkte overigens wel de bluetooth muis :P

Zijn best wat kleine dingetjes elke keer inderdaad.
Overall nog best tevreden over m'n 1535 (ook na een jaar), gelukkig maakt de fan nu niet meer zo'n takkeherrie... Rare mankementen, die soms ook zomaar verdwijnen (zie m'n vorige post in dit topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Hallo,

Ik wil deze laptop ook aanschaffen voor mijn studie (HBO). Nu ben ik op de Dell site aan't spelen geweest en je kan er redelijk wat kortingen mee krijgen. Alleen ik kwam via de BBG hier. Hier zou ik evt de specificaties kunnen inzien waarmee je de meeste kortingen pakt. Alleen gaat dit over de"oude" acties. Iemand die onlangs deze laptop besteld heeft en precies weet waar de kortingen zitten? (Soms is een iets tragere proc zelfs duurder dan een snellere ivm kortingen etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01:29
Heb vandaag ook een Studio 1555 besteld.
Ik heb een verkoper gebeld, omdat de Full HD schermen alleen daar te bestellen zijn.
Daar is de volgende order uitgerold, deze is inclusief 5% korting en EPP.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a71caaac6e01/4a71caaac624c-Order_Studio_1555.PNG

Wat me opvalt is dat er opeens 2 jaar In-home garantie bij zit terwijl ik daar niet om heb gevraagd :P.
Het Full HD scherm was volgens hem 85 euro.

Maar zover ik kan zien is dit wel een aardige deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al die nummers gebeld en ik kreeg elke keer het zelfde flutbandje.
"Ga naar de website blablablabla"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:40:
[...]
Ik heb al die nummers gebeld en ik kreeg elke keer het zelfde flutbandje.
"Ga naar de website blablablabla"
Dell heeft nog steeds een telefoniste zitten. Ik zou zeggen: even zoeken, het moet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-09 12:45
Prolution schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:29:
...
Mag ik vragen hoe je die 200euro er vanaf gelult hebt gekregen O-)
Ik ga morgen ook even bellen voor een deal dus.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Kan je geen speedfan op de laptop laten draaien die dan de fans aanstuurd wanneer de laptop echt te warm wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Laatst online: 22:38

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Ik heb nu ook een Dell Studio 1555 met Vista (snap echt niet meer waar iets zit, altijd XP gebruikt :)) maar goed. Ik wil graag de F-toetsen gebruiken en niet FN indrukken voor een F-toest. Nu lijkt het me dat dat in de quickset zit maar dan kom ik in het windows mobiliteitscentrum uit... (wie bedenkt zoiets!!!) maar goed (2x). Hoe kan ik dit weer terugzetten?

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karine1
Je kan ook gewoon via msconfig de quickstep uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
karine1 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 21:44:
Kan je geen speedfan op de laptop laten draaien die dan de fans aanstuurd wanneer de laptop echt te warm wordt ?
Probeer het, dan weet je het vanzelf. Sowieso zou ik undervolten, dat helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
ZyMoTiC schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:22:
Ik heb nu ook een Dell Studio 1555 met Vista (snap echt niet meer waar iets zit, altijd XP gebruikt :)) maar goed. Ik wil graag de F-toetsen gebruiken en niet FN indrukken voor een F-toest. Nu lijkt het me dat dat in de quickset zit maar dan kom ik in het windows mobiliteitscentrum uit... (wie bedenkt zoiets!!!) maar goed (2x). Hoe kan ik dit weer terugzetten?
Via de bios kun je dit instellen, op f2 rammen tijdens het booten;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-12-2023
Ik heb naar wat andere alternatieven gekeken, aangezien de studio 1555 actie iets minder aantrekkelijk is geworden. Maar ik kom toch weer uit bij dell. Ik heb nu een P8600, 4gb, 320gb, ati 4570 met 2 jaar home-in garantie voor € 754,38. De garantie van 1 naar 2 jaar scheelt wel € 108,00. Kan ik dit geld beter besparen? Of is 2 jaar toch aan te raden?

Wat voor aansluitingen zitten er trouwens op de studie 1555(DVI, HDMI, VGA)? En wat voor moederbord zit erin(Intel?)

[ Voor 14% gewijzigd door Kereltje88 op 31-07-2009 06:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Kereltje88 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 05:54:
Ik heb naar wat andere alternatieven gekeken, aangezien de studio 1555 actie iets minder aantrekkelijk is geworden. Maar ik kom toch weer uit bij dell. Ik heb nu een P8600, 4gb, 320gb, ati 4570 met 2 jaar home-in garantie voor € 754,38. De garantie van 1 naar 2 jaar scheelt wel € 108,00. Kan ik dit geld beter besparen? Of is 2 jaar toch aan te raden?
Je kunt beter bellen met Dell en zeggen dat je dit wil hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads2/4a71caaac6e01/4a71caaac624c-Order_Studio_1555.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 21:59
Philflow schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:16:
[...]

Probeer het, dan weet je het vanzelf. Sowieso zou ik undervolten, dat helpt ook.
Heb jij toevallig (of iemand anders) ervaring met undervolten? Ik heb zelf RM-Clock gebruikt, maar de reading van de OS-belasting blijft de gehele tijd hoog (2000000 % oid) en er wordt heel de tijd geschakeld tussen de verschillende p-states (terwijl ik niks doe en de laptop idle is).

Nu werk ik op een 64 bits Vista, signed driver is daarvoor wel te vinden. Laptop is een 1537, P8600.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Amargedon schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:40:
[...]
Heb jij toevallig (of iemand anders) ervaring met undervolten?
Ik heb wel wat ervaring maar kan je vraag niet beantwoorden. Je zou het in het CPU forum van GoT of op de forums van Notebookreview kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wat voor aansluitingen zitten er trouwens op de studie 1555(DVI, HDMI, VGA)? En wat voor moederbord zit erin(Intel?)
Leef je uit: klik.
En dan vooral hier: klik (vanaf pagina 12).

Dell gebruikt altijd "eigen merk" moederborden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneUp
  • Laatst online: 08-05-2024
Prolution schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:29:
Ik heb een verkoper gebeld, omdat de Full HD schermen alleen daar te bestellen zijn.
Daar is de volgende order uitgerold, deze is inclusief 5% korting en EPP.

[afbeelding]

Wat me opvalt is dat er opeens 2 jaar In-home garantie bij zit terwijl ik daar niet om heb gevraagd :P.
Het Full HD scherm was volgens hem 85 euro.

Zeker een goede deal, ik heb precies hetzelfde systeem voor 760,- zonder die 2 jaar garantie ook nog..

Moet haast een foutje zijn bij jou want die prijs is veelste laag, maargoed het staat nu op de factuur dus je hebt het!

[ Voor 7% gewijzigd door OneUp op 31-07-2009 10:31 ]

People are just like trees. They fall down when you hit them mutiple times with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyMoTiC
  • Laatst online: 22:38

ZyMoTiC

Timmaaaaaaay!!!

Rylo schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 23:58:
[...]

Via de bios kun je dit instellen, op f2 rammen tijdens het booten;)
aaah thanks! Niet de meest logische plek, het werkt wel!

Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Philflow schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:30:
[...]

Je kunt beter bellen met Dell en zeggen dat je dit wil hebben:
[afbeelding]
gevraagd & niet gekregen.... kreeg niets meer korting dan wat je online krijgt

de aanbiedingen van deze week zijn trouwens wel iets beter, gratis verzending krijg je nu effectief, terwijl ze vorige week in de prijs van het systeem zaten.... moesten ze nu nog eens een bon van 10% geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
xenne schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:04:
[...]
gevraagd & niet gekregen.... kreeg niets meer korting dan wat je online krijgt
Wel maf hoor dat de een dat wel krijgt en de ander niet. Of degene die die korting heeft gekregen verzwijgd dat ie een bedrijfs account heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Pieterke schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:52:
[...]

Mag ik vragen hoe je die 200euro er vanaf gelult hebt gekregen O-)
Ik ga morgen ook even bellen voor een deal dus.
Alvast bedankt!
Ik weet niet hoe ze aan die 200 euro komen, is waarschijnlijk de standaard korting ofzo.
Had zelf al een configuratie in m'n mandje gezet (die van €699 en daarbij €10 meer voor de P8600 processor) en deze opgeslagen.
Daarna gebeld zodat die verkoper dat Full HD schermpje er in zou kunnen zetten. Maar blijkbaar heeft hij gewoon een hele nieuwe aangemaakt, want ik had eerst gewoon 1 jaar pick en return en nu opeens 2 jaar in-home garantie. En het mooiste is dat het daardoor niet eens duurder lijkt zijn geworden, eerder goedkoper 8)
OneUp schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:30:
[...]

Zeker een goede deal, ik heb precies hetzelfde systeem voor 760,- zonder die 2 jaar garantie ook nog..

Moet haast een foutje zijn bij jou want die prijs is veelste laag, maargoed het staat nu op de factuur dus je hebt het!
Ja zou goed kunnen dat het een foutje was, of ik had gewoon geluk dat ik een verkoper aan de lijn kreeg die goede deals kan maken :P

Heb overigens ook een backlit keyboard besteld @ eBay, zal m'n ervaringen en eventueel pic's posten zodra deze binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Laatst online: 16-01-2022
Philflow schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:06:
[...]

Wel maf hoor dat de een dat wel krijgt en de ander niet. Of degene die die korting heeft gekregen verzwijgd dat ie een bedrijfs account heeft.
ik kreeg vlakaf te horen dat het gedaan is met die extra kortingen via telefoon. hangt waarschijnlijk af van welke verkoper/verkoopster je aan de lijn krijgt, zelfs over epp korting deed de mijne al moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
xenne schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:21:
[...]
ik kreeg vlakaf te horen dat het gedaan is met die extra kortingen via telefoon. hangt waarschijnlijk af van welke verkoper/verkoopster je aan de lijn krijgt, zelfs over epp korting deed de mijne al moeilijk
Inderdaad. Misschien gewoon een keer terug bellen.

Of zou misschien de boekhoudkundige maand al zijn afgesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Prolution schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:16:
[...]

Heb overigens ook een backlit keyboard besteld @ eBay, zal m'n ervaringen en eventueel pic's posten zodra deze binnen is.
Het zou heel mooi zijn als je wat foto's schiet, ik ga denk ik deze laptop ook bestellen en dan zelf ook dat toetsenbord er in zetten.(als het niet te veel werk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Hoe bevalt het FULL-HD W-LED scherm hier bij de mensen die hem hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Ik eindelijk heb m'n service tag kunnen gebruiken voor de W7 upgrade na lang te hebben gebeld met Dell, eerst kwam het erop neer dat m'n service tag uit duitsland kwam..WTF, maar naar een email te hebben gestuurd naar de support die daar overgaat kwam eruit dat m'n tag een enkele letter miste. 8)7

Overigens heb ik m'n email in het Nederlands getypt en krijg ik de mail terug in het engels.. :O

[ Voor 14% gewijzigd door R2-D2 op 31-07-2009 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88

Kan iemand deze vragen beantwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Kereltje88 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:39:
[...]
Kan iemand deze vragen beantwoorden?
Als jij hem heel vaak gaat meenemen en je weet zeker dat je hem langer dan een jaar gaat houden, dan kan het verstandig zijn om 2 jaar garantie te nemen :)
Maar ik heb ook gehoord dat je altijd achteraf nog extra garantie kan kopen. Misschien zelfs goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
En hoe zit het met het moederbord, is dit van intel? Mijn oog was namelijk gevallen op de Asus X61SL-6X024C maar deze bezit een SiS-chip voor het moederbord. En welke aansluitingen heeft de dell studio 1555, kon ik zo 1,2,3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Kereltje88 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:10:
En hoe zit het met het moederbord, is dit van intel? Mijn oog was namelijk gevallen op de Asus X61SL-6X024C maar deze bezit een SiS-chip voor het moederbord. En welke aansluitingen heeft de dell studio 1555, kon ik zo 1,2,3 niet vinden.
Gutteguttegut schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:00:
[...]
Leef je uit: klik.
En dan vooral hier: klik (vanaf pagina 12).

[ Voor 46% gewijzigd door hellboy123 op 31-07-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Kereltje88 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 17:10:
En hoe zit het met het moederbord, is dit van intel? Mijn oog was namelijk gevallen op de Asus X61SL-6X024C maar deze bezit een SiS-chip voor het moederbord.
Dell Studio 1555 gebruikt de Intel Centrino 2 chipset.
Dell maakt in ieder geval geen moederborden.

[ Voor 14% gewijzigd door Philflow op 31-07-2009 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb hem inmiddels besteld. 605 euro incl btw incl usb muis (a 25 euro).
Dit heb ik gedaan:

naar dell.nl -> laptops -> actie 314 euro korting -> 3e van links (actie 500gb hdd + 512 mb vid kaart, win7 coupon etc) dan kom je op 570 euro uit. Erg goedkoop voor een laptop van dit caliber.

Bedankt voor alle informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
RedHat schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:42:
Dit heb ik gedaan:

naar dell.nl -> laptops -> actie 314 euro korting -> 3e van links (actie 500gb hdd + 512 mb vid kaart, win7 coupon etc) dan kom je op 570 euro uit. Erg goedkoop voor een laptop van dit caliber.

Vergeet de kortingsbon en EPP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Ik wil voor mijn studie volgend jaar een Dell Studio 1555 of een Toshiba A300-1SR kopen, nou zit ik bij Dell te kijken, maar ik heb telkens het idee dat ik bepaalde kortingsbonnen over het hoofd zie? Ik kan via m'n vader EPP korting regelen, maar ik lees ook wat over 5% korting? Of kun je dat alleen via de telefoon bedingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Die EPP is onder de 600 euro toch maar 3 procent? (alle beetje helpen uiteraard)
Maar m'n grote vraag is, hoe krijgt iedereen hier EPP? Allemaal een werkgever met Dell's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
Cheesy schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:14:
Die EPP is onder de 600 euro toch maar 3 procent? (alle beetje helpen uiteraard)
Maar m'n grote vraag is, hoe krijgt iedereen hier EPP? Allemaal een werkgever met Dell's ofzo?
EPP wordt niet gecontroleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
lezut schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:13:
maar ik lees ook wat over 5% korting? Of kun je dat alleen via de telefoon bedingen?
Dell Waardebonnen Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Philflow schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 18:42:
[...]
Dell Studio 1555 gebruikt de Intel Centrino 2 chipset.
[...]
Dell maakt in ieder geval geen moederborden.
De meeste Dell moederborden komen bij Foxconn vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereltje88
RedHat schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 21:42:
Dit heb ik gedaan:

Je bent de kortingsbon vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Kereltje88 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:16:
[...]

Je bent de kortingsbon vergeten.
Die werkte niet.
Dan werd de muis uit het mandje gehaald en bleef de prijs voor de laptop hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
RedHat schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 10:34:
[...]
Die werkte niet.
Dan werd de muis uit het mandje gehaald en bleef de prijs voor de laptop hetzelfde.
Die werkt wel als je een netwerk kaart met N toevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salmon
  • Laatst online: 23-07 21:55

Salmon

.NET developer

Als ik een Dell Studio 15 samenstelt voor €600,- kost het met 5% studentenkorting goedkoper dan dat ik 5% korting krijg en EPP korting, het verschilt 10 euro.

De verzendkosten gaan er niet af als ik EPP erbij neem.

Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

korting is ex btw/verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt
  • Laatst online: 02-09 18:25

geerttttt

Manisch positief

Ik heb de mijne ook besteld gister:
Intel® Core2 Duo-processor P8600 (2,40 GHz, 3 MB, 1.066 MHz)
4.096 MB 800 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]
512 MB ATI Mobility RADEON HD 4570
500 GB (5.400 rpm) SATA-harde schijf
Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 64 Bit - Nederlands
Vast intern dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software
Intel WiFi Link 5100 (802.11 a/b/g/n 1x2) halve minikaart
1Yr Limited Warranty - Collect & Return
6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)
Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera
Lime Green met satijnachtige afwerklaag
15,6-inch WXGA led TFT-breedbeeldscherm (1.366 x 768) met TrueLife
Dit voor 719 euro, alle bonnen en epp gebruikt. Kwam tijdje terug op 690 uit voor 320gb hdd en zonder kleurencover, dus redelijk goede deal lijkt me :)

Zodra ik hem heb nog wel even vista terugsturen, ik zet er zelf wel windows 7 op... ;)

Oost west, 127.0.0.1 best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Philflow schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:17:
[...]

EPP wordt niet gecontroleerd.
Dus "jullie" vullen een fictieve werkgever in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de werkgever word niet eens gevraagd ;)

dacht ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Ronneuh schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:31:
Ik eindelijk heb m'n service tag kunnen gebruiken voor de W7 upgrade na lang te hebben gebeld met Dell, eerst kwam het erop neer dat m'n service tag uit duitsland kwam..WTF, maar naar een email te hebben gestuurd naar de support die daar overgaat kwam eruit dat m'n tag een enkele letter miste. 8)7

Overigens heb ik m'n email in het Nederlands getypt en krijg ik de mail terug in het engels.. :O
Servicetag werkte hier ook niet, 15 Jul mail gestuurd, zit nog op antwoord te wachten.
Net maar weer een herrinnering uitgestuurd.

Support is wel hard teruggerold na sluiten van lokale ondersteuning. :|
Cheesy schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 21:13:
[...]

Ben je je baan bij Getronics en/of KPN vergeten ? Slechte werknemer ben jij :P

AMD1800 in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1"

[ Voor 4% gewijzigd door Yippie op 01-08-2009 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
[...]
Ik vul niks in, wordt idd niet naar gevraagd. Tenzij je via de telefoon besteld. Dan werk je bij de Rabobank of Getronics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

[...]

Ik vul niks in, maar er worden hier wel wat bedrijven genoemd, volgensmij zit ook ongeveer elke universiteit bij de EPP groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Zijn er missch. plekken om los een backlit tobo aan te schaffen voor de 1555 studio?

Aangezien ik hem niet bij mijn order kan krijgen heb ik op die manier voor waarschijnlijk bijna zelfde meerprijs alsnog zo'n tobo en een normale als backup. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
geerttttt schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 01:03:
Zijn er missch. plekken om los een backlit tobo aan te schaffen voor de 1555 studio?

Aangezien ik hem niet bij mijn order kan krijgen heb ik op die manier voor waarschijnlijk bijna zelfde meerprijs alsnog zo'n tobo en een normale als backup. :)
IceEyz in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1"
en dit is er o.a. 1 op eBay, twijfel zelf nog of ik er 1 ga aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
Wel oppassen dat je de goede neemt dan. :P Geen Belgische of Duitse ;) (tenzij je dat per se wil :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Volgens mij bestaan ze alleen maar in US layout, in ieder geval wel degene die op ebay te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Yippie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 01:38:
[...]

IceEyz in "[Ervaringen] Dell Studio 15 - Deel 1"
en dit is er o.a. 1 op eBay, twijfel zelf nog of ik er 1 ga aanschaffen
Interresante link, zou het nog uitmaken voor verzending als je er 2 haalt? Anders kunnen we missch. wel samen er 2 halen?

Btw. ik neem aan dat op het mobo wel een connector zit voor de extra verlichting kabel die aan het tobo zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Heb het even nagekeken, 1 stuk is 10 USD verzenden, elk volgend object 5 USD.
Kans dat die bij de douane wordt tegengehouden wordt bij meer dan 1 stuk, is wel groter dan een enkel stuk.
Bovendien moet die of naar jou, of naar mij, en dan met pakketpost van jou naar mij etc.

Is die 5 USD niet waard. Neemt niet weg dat ik ook al met die gedachte had gespeeld, en zelfs een soort inkoopactie, maar het eerdergenoemde heeft me daarvan weerhouden.

Wat betreft aansluiting, zit gewoon in de normale kabel verwerkt denk.
Met deze link zou het een eitje moeten zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Yippie op 02-08-2009 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remanus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:47
Yippie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 02:04:

Ik heb er gisteren een besteld.

Maar hoop toch ook op de aansluiting, van de dell site: NOTE: If you have the backlit keyboard (optional), there would be an additional cable that needs to be disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prolution
Ik heb zelf ook een backlit keyboard besteld bij dezelfde verkoper @ eBay, ik verwacht hem over een paar dagen te ontvangen. Zal dan wel wat pic's posten en even kijken naar de aansluiting, heb overigens nog geen Studio 1555 want die heb ik pas later besteld (ivm met betere acties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Wat zijn de levertijden ongeveer atm voor een studio 15? Vrijdag besteld echter kan ik geen statusupdate of leveringsindicatie opvragen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

RedHat schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:52:
Wat zijn de levertijden ongeveer atm voor een studio 15? Vrijdag besteld echter kan ik geen statusupdate of leveringsindicatie opvragen :?
Ik heb ook vrijdag besteld. uiterste leverdatum is bij mij 24-8-2009.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Yippie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 02:04:
Heb het even nagekeken, 1 stuk is 10 USD verzenden, elk volgend object 5 USD.
Kans dat die bij de douane wordt tegengehouden wordt bij meer dan 1 stuk, is wel groter dan een enkel stuk.
Bovendien moet die of naar jou, of naar mij, en dan met pakketpost van jou naar mij etc.

Is die 5 USD niet waard. Neemt niet weg dat ik ook al met die gedachte had gespeeld, en zelfs een soort inkoopactie, maar het eerdergenoemde heeft me daarvan weerhouden.

Ik hoop het, zodra iemand hem kan aansluiten (of toevallig zijn tobo uit zijn 1555 haalt, laat maar even weten of je een connectiepunt ziet voor het backlit gedeelte :)

Pagina: 1 ... 32 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.