Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Dit schrikt mij nu wel af in de tweakers review
maar mensen die met hun toestel veel sms'en of e-mailen kunnen de 5800 beter in de winkel laten liggen: typen gaat sneller op een gewoon alfanumeriek toetsenbord van een gemiddelde andere Nokia.
Ik was van plan om het compacte toetsenbord in combinatie met de T9 woordenboek te gebruiken. Gaat dit dan echt zoveel trager? Ik heb het nog niet gebruikt natuurlijk, maar het lijkt mij wel vergelijkbaar met een gewoon toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo beste forum leden, ik heb paar questions voor 5800 eigenaars :)

1: Voelt scherm als een goedkoop plastic of voelt het als een glas (touch scherm) ?
2: Ik heb tweaker review gelezen maar wat vinden jullie van geluids kwaliteit met een ander oordopje (senheisser of creative )
3: Wanner wordt zwarte versie ook verkocht in Benelux ?
4: Is typen van sms makkelijk of moeilijk (full scherm qwerty) ?

alvast bedankt voor uw antwoorden.
AliOsi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 15:46:
hallo beste forum leden, ik heb paar questions voor 5800 eigenaars :)

1: Voelt scherm als een goedkoop plastic of voelt het als een glas (touch scherm) ?
2: Ik heb tweaker review gelezen maar wat vinden jullie van geluids kwaliteit met een ander oordopje (senheisser of creative)
3: Wanner wordt zwarte versie ook verkocht in Benelux ?
4: Is typen van sms makkelijk of moeilijk (full scherm qwerty) ?
1. Voelt aan als duurzaam plastic, in ieder geval geen cheap plastic.
2. Geluidskwaliteit met oordopjes(ik gebruik Creative EP800, vind ik uitstekend. Ik heb wel de equalizer helemaal omlaag gezet omdat met die creative dopjes de minimale geluidssterkte te hard is. Let hier dus op als je oordopjes zou gaan kopen.
3. geen idee->ander topic
4. Het is redelijk te doen. Ik moet er ook nog altijd wat aan wennen.

Over het typen moet ik mijn mening tot nu toe nog wat herzien. Ik ben er ook van overtuigd dat het met een fysiek toetsenbord toch sneller gaat. Nu heb je altijd oog-hand coördinatie nodig. Zonder op het scherm te kijken maak je niks paraat. Met stylus + alfanumeriek is best lekkere snelheid te halen met weinig fouten. Maar met vingers vind ik dat ik alfanumeriek toch veel fouten maak. Met qwerty ook nog altijd best veel fouten, ik kan er wel minder maken maar dat gaat teveel ten koste van de snelheid.

Het is inderdaad geen zakelijk toestel. Niet eerlijk om mee te vergelijken dus, volgende keer die UMTS maar uit laten en kijken of hij het dan langer dan een halve dag volhoudt. Vergeleken met een laptop is het nog altijd beter, maar nu zat ik op de 4 uur durende terugreis dus lekker met een van de hipste telefoons van nederland die nog bijna niemand heeft, maar zonder accuspanning heb je er dan niks aan.

Volgens mij is T9 ook alleen beschikbaar onder alfanumerieke invoer.

[ Voor 6% gewijzigd door REDFISH op 08-02-2009 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

REDFISH schreef op zondag 08 februari 2009 @ 12:54:
Ben toch niet heel erg te spreken over de batterijduur.
Misschien een handige link:
http://www.allaboutsymbia...t_as_long_as_possible.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Meeste had ik al gebruikt, alleen offline mode niet. Is op zich wel een leuke. UMTS uitschakelen kan, maar via UMTS vind ik het soms al tergend langzaam, laat staan via het slome GSM.

Weet iemand hoe ik h264 kan afspelen? Avi files die hiermee gecodeerd zijn pakt hij bij mij niet.

[ Voor 22% gewijzigd door REDFISH op 08-02-2009 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:42

robertwebbe

Robert Webbe

DaannO schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 14:27:
[...]
Kickoff ala party van Nokia die alvast in mijn agenda kan zetten?
Nee, kicoff van de marketing campagne. Helaas...
cycloon_ schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:16:
[...]
Nou die zijn hier anders echt niet opgelost hoor, met de technische dienst van telfort kwam ik er ook niet uit. Heb ondertussen telfort opgezegd en heb nu een werkend abbo bij t-mobile.
Geloof me of niet, ik heb persoonlijk alle 3.2 toestellen werkend gehad met Telfort. En ook heb ik voor mijn vorige reactie het speciaal voor jou nogmaals een keer getest en het werkte.

Kortom, geen reden meer voor paniek....

[ Voor 18% gewijzigd door robertwebbe op 08-02-2009 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
REDFISH schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:34:

Opera deed het trouwens bij mij niet. Ik kon geen tekst invoeren. Het toetsenbord opende wel, maar tikken op de toetsen had geen effect.
De laatste versie van Opera doet het gewoon op de 5800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fikkie007 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 21:49:
[...]

De laatste versie van Opera doet het gewoon op de 5800
Goed om te horen. Heb namelijk vernomen dat de ingebouwde browser van NOkia gwn prut is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
de browser is feitelijk wel ok, alleen doet ie soms absoluut niets. Dan moet je op stop duwen en nog eens op de link klikken, veel kans dat het dan wel lukt. Beetje raar.

Wat ik wel schitterend vind, is google maps op dit ding. In no time je plaats vinden, search nearby doen, een bar uitkiezen, directions krijgen (jammergenoeg nog niet met openbaar vervoer in Berlijn), en eventueel even bellen om te reserveren of de site bekijken. En reviews lezen. Fantastische app, zo hoort het web echt te zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ja dat is echt een topapplicatie.

Heeft nog iemand een tip om streaming pls files af te spelen? Realplayer kan het, maar ondersteunt geen hide functie, dus je moet per se in de realplayer applicatie blijven om de stream te laten spelen. Niet erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Waar tijdens de eerste presentatie van deze telefoon veel nadruk op lag was het hele "comes with music", waarmee je (dacht ik) een jaar lang onbeperkt muziek kon downloaden op je telefoon. Zit dat er nog steeds bij of zijn daar de plannen voor veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Iemand al gelukt om wlm te laten functioneren? Ik heb het geïnstalleerd en lijkt te werken, maar het inloggen werkt niet.

btw: hoop dat het een beetje opschiet met software voor deze telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
robertwebbe schreef op zondag 08 februari 2009 @ 20:40:
[...]

Nee, kicoff van de marketing campagne. Helaas...

[...]

Geloof me of niet, ik heb persoonlijk alle 3.2 toestellen werkend gehad met Telfort. En ook heb ik voor mijn vorige reactie het speciaal voor jou nogmaals een keer getest en het werkte.

Kortom, geen reden meer voor paniek....
He jammer, had wel weer is zin in een Nokia feestje :P

Overigens zit ik zelf te twijfelen om de 5800 te nemen. Ik was toch wel erg onder de indruk van het toestel en de prijs is imho erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Zeg jongens, waar zijn de countdown timer en de stopwatch, zo mooi aanwezig in S40? Ik mis ze toch een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Er is nieuwe firmware beschikbaar 20.0.012

Update: Toestel geupdate

[ Voor 25% gewijzigd door NokNok12 op 09-02-2009 13:11 ]

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
Wie weet of er een gratis applicatie is, waarmee je je eigen startscherm kan maken. Mijn startscherm is nu bijvoorbeeld m'n 4 favorieten contacten, maar ik zou hier ook graag m'n agendaitems te zien krijgen.

Er bestaat bijvoorbeeld een programma genaamd handy shell, maar kost aardig wat centen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NokNok12 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:55:

Is er ook een lijst met veranderingen die doorgevoerd zijn beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Fikkie007 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:08:
Wie weet of er een gratis applicatie is, waarmee je je eigen startscherm kan maken. Mijn startscherm is nu bijvoorbeeld m'n 4 favorieten contacten, maar ik zou hier ook graag m'n agendaitems te zien krijgen.

Er bestaat bijvoorbeeld een programma genaamd handy shell, maar kost aardig wat centen.
Ik heb de snelkoppelingsbalk als startscherm dan krijg je wel je agenda items te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:13:
[...]

Is er ook een lijst met veranderingen die doorgevoerd zijn beschikbaar?
Nog niet gezien maar er zijn wel wat aanpassingen misschien weten DaannO en RobertWebbe meer

[ Voor 15% gewijzigd door NokNok12 op 09-02-2009 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Je krijgt een toegoedbon voor 25 liedjes uit de nokia music store. Dus van een jaar lang gratis is niet veel meer over.

update hier over the air uitgevoerd. Helaas geen updatelog te vinden nee.

edit: zoekopdracht op homescreen is wat aangepast, deze zoekt nu ook op inhoud in de telefoon, niet alleen internet. Leuk genoeg zorgt het hierop klikken bij mij voor een systeemfout melding :(

Gek genoeg voelt het menu nu wat sneller, maar dat kan door de reboot komen.

Op gsmarena zegt iemand dat de camera beter werkt inmiddels. Nog niet geprobeerd.

Voor de rest niet veel nieuws kunnen vinden. Het icoontje voor mijn snelkoppelingen is nu anders, maar dat is niet echt major te noemen.

RSS feeds doen het nu gelukkig wel via UMTS.

De tijd moet nog uitwijzen of het vreemde LCD strepen foutje ook weg is nu. Hoop het van harte.

Opera mini is inmiddels gefixt. Ik vind alleen de 2 zoomniveau's niet ideaal. Oftewel heel klein en niet leesbaar, of koeieletters. Ik mis een beetje de vele zoomstappen die de standaardbrowser wel heeft.

[ Voor 74% gewijzigd door REDFISH op 09-02-2009 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Euh- de lock code op mijn toestel is na de over the air update veranderd. Het is niet 12345 en ook niet wat ik heb ingesteld. enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
NokNok12 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:13:
[...]

Ik heb de snelkoppelingsbalk als startscherm dan krijg je wel je agenda items te zien
Maar er bestaat dus nog niet iets (een applicatie) wat dit kan combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:23:
Euh- de lock code op mijn toestel is na de over the air update veranderd. Het is niet 12345 en ook niet wat ik heb ingesteld. enig idee?
Snap ik niet van die lock code. Heb die code zelf nog nooit hoeven invoeren eigenlijk. Bij mij is hij nog altijd 12345. Heeft de update niks aan veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een Sony Ericsson Experia X1,

Top toestel, leuke functionaliteiten, je kan eigenlijk alles. Nu kan ik echter maar niet wennen aan Windows Mobile. Wordt gek van de traagheid, en de omslachtigheid. De hoeveelheid handelingen die ik moet doen voor ik iemand kan bellen, en dan voornamelijk de tijd die dit in beslag neemt.

Nu zit ik eraan te denken om hem te verkopen. En dan een Nokia 5800 of E71 terug te kopen. Ik Weet dat Symbian S60 niet de snelste is (Ex N73 gebruiker), maar het werkte altijd wel. En zeker sneller als WM.

Ik internet, maak foto's die ik ook per e-mail verstuur, bel en sms, en vast nog wel iets.

Zou de 5800 een goede keuze voor mij zijn? Let vooral op e-mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
REDFISH schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:41:
[...]

Snap ik niet van die lock code. Heb die code zelf nog nooit hoeven invoeren eigenlijk. Bij mij is hij nog altijd 12345. Heeft de update niks aan veranderd.
Ik had m ingesteld op een andere vijfcijferige code. Na de update blijkt noch die code noch de 12345 default te werken. Verdomd vervelend, waarom moet ik ook altijd zo impulsief doen. Nu kom ik er niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:51:
[...]

Ik had m ingesteld op een andere vijfcijferige code. Na de update blijkt noch die code noch de 12345 default te werken. Verdomd vervelend, waarom moet ik ook altijd zo impulsief doen. Nu kom ik er niet meer in.
Heb je toevallig blokkeren op afstand (via sms) ingesteld.... Probeer dan eens de tekst van het blokkeersms'je als lockcode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:23:
Dit probleem heb ik precies zo, maar dan op een E61 en na een 'normale' update, dus niet OTA. Ik stel de code ook altijd in, al was het alleen maar om te voorkomen dat iemand anders dat doet. Je kunt de PM-file uitlezen met Phoenix (kan je geen link geven, want dat zal wel illegaal zijn op dit forum) en daar staat de code in, bij mij staat er idd 12345 maar dat was niet mijn code. Het toestel slikt ze beide niet meer.

Ik ga (als ik m'n volgende telefoon heb) proberen met Phoenix de PM file opnieuw te laden met m'n eigen code, eventueel gevolgd door een firmware herinstall. Hopelijk is het dan opgelost. Anders moet ie naar Nokia en daar heb ik geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Dus phoenix brengt ook geen soelaas? :( Godverdomme, dat wordt dus weer naar het service centre. Blij dat ik de 5310 nog niet heb verkocht dan. Overigens heb ik de remote lock text ook eens geprobeerd, maar dat doet 't m toch niet blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:47:

Zou de 5800 een goede keuze voor mij zijn? Let vooral op e-mailen.
misschien is n97 beter voor je, aangezien die een betere camera en qwerty toetsenbordje heeft.
je betaald er alleen veel meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:09:
Dus phoenix brengt ook geen soelaas? :( Godverdomme, dat wordt dus weer naar het service centre. Blij dat ik de 5310 nog niet heb verkocht dan. Overigens heb ik de remote lock text ook eens geprobeerd, maar dat doet 't m toch niet blijkbaar
Je hebt geen typo gemaakt bij het invoeren van de andere code (dus aanpassen) en dan twee keer verkeerd? Klinkt onlogisch maar het zal niet de eerste keer zijn.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:54:
[...]

misschien is n97 beter voor je, aangezien die een betere camera en qwerty toetsenbordje heeft.
je betaald er alleen veel meer voor.
Ah ja, vergeten toe te voegen, het QWERTY toetsenbrod is verre van een vereiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Inmiddels weer de befaamde strepen door het scherm gehad, tijdens een gesprek. Dus helaas is dat nog niet opgelost. Het leek er wel even op, had het al een paar uurtjes niet gehad. Nu dus toch.

Weet je zeker dat je bij het invoeren van die code het toetsenbord op nummermodus had staan en niet per ongeluk op alfanumeriek?

@Priam de camera is niet super. Autofocus werkt wel goed, maar ikzelf vind de compressieartefacten toch vrij duidelijk, snap ook niet dat je dit niet kunt veranderen. Of het ligt gewoon aan de chip zelf.

http://www.symbian-guru.c...0012-adds-geotagging.html

staat iets meer info: geotagging bij foto's nu beschikbaar. Had het inderdaad al gezien bij een kleine check na de firmware update, maar wist niet of dit er al eerder op zat. Nooit gebruikt namelijk. Sowieso pas 1 foto gemaakt :)

[ Voor 47% gewijzigd door REDFISH op 09-02-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrpink83
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09-2023
Bij mij ging het updaten ook probleemloos. Of allaboutsymbian hebben ze het volgens mij ook over die strepen. Heb het zelf 1 keer gezien, volgens mij bij het opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:02:
[...]

Ah ja, vergeten toe te voegen, het QWERTY toetsenbrod is verre van een vereiste.
laat maar, verkeerd gelezen.

[ Voor 31% gewijzigd door aicaramba op 09-02-2009 17:00 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update ging prima. :)

Wat bij mij maar niet wil werken is uitzendinggemist, er komt geen player in beeld en RealPlayer wil het ook niet afspelen? Ik dacht dat dit gewoon moest werken? Opera speelt het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:03:
Update ging prima. :)

Wat bij mij maar niet wil werken is uitzendinggemist, er komt geen player in beeld en RealPlayer wil het ook niet afspelen? Ik dacht dat dit gewoon moest werken? Opera speelt het ook niet.
Jah dat wilde ik ook proberen. Het lijkt wel of de RealPlayer alleen Flash afspeelt ofzo. Vage iig en erg jammer wat laat uitzendinggemist.nl nou precies een site zijn die ik veel bezoek.

Al mogen die gasten ook wel eens over op een betere kwaliteit.

[ Voor 5% gewijzigd door Graham op 09-02-2009 17:23 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graham schreef op maandag 09 februari 2009 @ 17:22:
[...]
Jah dat wilde ik ook proberen. Het lijkt wel of de RealPlayer alleen Flash afspeelt ofzo. Vage iig en erg jammer wat laat uitzendinggemist.nl nou precies een site zijn die ik veel bezoek.

Al mogen die gasten ook wel eens over op een betere kwaliteit.
RealPlayer speelt ook geen .avi inderdaad ;(
Youtube werkt wel maar op wel hele slechte kwaliteit, zelfs bij high quality videos die op de pc scherp uitzien Dailymotion bijvoorbeeld werkt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik vind het sowieso dom dat die flash alleen op youtube schijnt te werken. Veel andere sites toont gewoon de flash player download link en incompatible met uw OS.

Voor uitzendinggemist op je mobiel ga naar: http://m.uitzendinggemist.nl die werkt wel, al zijn de video's van erg lage kwaliteit.

In de specs staat ook dat H264 afgespeeld moet kunnen worden, maar mij lukt dit niet.

Het locken en unlocken heeft bij mij nog geen gestreept scherm opgeleverd. Het lijkt alsof dit is aangepakt in de firmware update. Ik voel ook 2 korte vibraties als ik unlock. Bij locken slechts 1. Misschien dat het hier aan ligt. Maar weet niet meer of het in firmware 11.x slechts 1 keer bij unlock was. Nog een kleine bugfix ontdekt. nu staat het actief tekentje ook bij de muziekspeler als die op de achtergrond draait.

[ Voor 13% gewijzigd door REDFISH op 09-02-2009 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Het lock code probleem lijkt groter te zijn. Er zijn blijkbaar nog mensen die het hebben als hun lock code op voorhand was ingesteld. het lijkt naar een willekeurig nummer te zijn veranderd. Euh, kun je me die link naar phoenix toch niet geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 18:32:
Het lock code probleem lijkt groter te zijn. Er zijn blijkbaar nog mensen die het hebben als hun lock code op voorhand was ingesteld. het lijkt naar een willekeurig nummer te zijn veranderd. Euh, kun je me die link naar phoenix toch niet geven? :)
Ik had expres m'n code terug gezet naar 12345 voor het updaten, maar helaas ... ook bij mij kennelijk gewijzigd |:(

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Ik krijg 'Geen update beschikbaar'. Huidige versie van mij is v11.0.008, bij aangepaste versie staat 11.0.008.red.01 met ingestelde taal 02. :? Geprobeerd met OTA en update progje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Hakkie schreef op maandag 09 februari 2009 @ 19:13:
Ik krijg 'Geen update beschikbaar'. Huidige versie van mij is v11.0.008, bij aangepaste versie staat 11.0.008.red.01 met ingestelde taal 02. :? Geprobeerd met OTA en update progje.
@Hakkie: heb je je blokkeringscode al eens gewijzigd? In dat geval zou ik niet updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
Phew, maar goed dat ie weigerde dan. Heb inderdaad de code aangepast. Wel een raar verschijnsel hoor. Je zou haast denken dat het een fake firmware is... :+ Maar is de update ivm dit probleem uit de lucht gehaald of zo? Vind het namelijk wel vreemd dat ik überhaupt geen update zie. 'k Hou het in de gaten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Inmiddels toch weer strepen op lcd gehad bij unlocken. Zucht, misschien in firmware 100.3.2.10 ooit.

Zoekfunctie doet het ook weer. Waarom weet ik niet. Schijnbaar moest ik eerst een verbinding hebben gehad met internet.

Als ik die code bij het starten van mijn telefoon had gezien had ik deze waarschijnlijk ook gewijzigd, dus was ik nu ook het zakje geweest. Gelukkig niet dus.

Bij toepassing staat zoekopdracht, dictionary en automatisch softwareupdates ook nu.

[ Voor 10% gewijzigd door REDFISH op 09-02-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 16:47
zit net dit topic door te lezen en toen kwam ik dit tegen, zullen jullie vast en zeker blij mee zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Kuch...
REDFISH schreef op maandag 09 februari 2009 @ 16:33:

staat iets meer info: geotagging bij foto's nu beschikbaar. Had het inderdaad al gezien bij een kleine check na de firmware update, maar wist niet of dit er al eerder op zat. Nooit gebruikt namelijk. Sowieso pas 1 foto gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware update Nokia 5800 nu beschikbaar v20.0.012

* Faster operation, speed improvements for Java apps as well.
* Geo-Tagging support for both camera and the video recorder.
* HelloOx hack still works.
* Gallery loads much faster.
* Improvements to the camera.
* New music and download icons
* Better touch sensitivity.
* Flash applications now have a D-pad, like the java ones.
* Improvements to Mass Storage profile stability.
* 3 new application have been added. “app.update” (in the application menu), “Dictionary” and Search (for files and media in storage and web).
* Better bass reproduction.
* Ability to edit the Artist, Album, Genre etc in the Music Player.
* Zoom, Full Screen and Pan options for Flash video.
* Much faster screen rotation.
* Voice recorded files now show up in the Sounds folder in the Gallery. :) :) _/-\o_ O+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thys
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:06
REDFISH schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:52:
Je krijgt een toegoedbon voor 25 liedjes uit de nokia music store. Dus van een jaar lang gratis is niet veel meer over.
Gaat dit over de officiele benelux versie die eind februari komt of is dit in elk land hetzelfde?

[ Voor 65% gewijzigd door thys op 09-02-2009 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 21:37

icecreamfarmer

en het is

bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 14:51:
[...]

0000 :?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:35
NokNok12 schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:55:

Ik heb een 'Duitse' versie, maar nog geen updates beschikbaar hier. Iemand met een Duitse versie wel kunnen updaten? En zo ja, is dat goed gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

®Otto schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:55:
[...]

Ik heb een 'Duitse' versie, maar nog geen updates beschikbaar hier. Iemand met een Duitse versie wel kunnen updaten? En zo ja, is dat goed gegaan?
Alles goed gegaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
@Big_Fat_Wombat: welk versienummer heb jij, hetzelfde als ik misschien (ook geen update)?:

Hakkie in "Nokia 5800 Tube"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hakkie schreef op maandag 09 februari 2009 @ 21:24:
@Big_Fat_Wombat: welk versienummer heb jij, hetzelfde als ik misschien (ook geen update)?:

Hakkie in "Nokia 5800 Tube"
Geupdate naar 20.0.012 vandaag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieperM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 11:57
Ik kon zonet ook geen update vinden, versie 11.0.008.blue.01.
Is die uit de lucht vanwege die problemen met de toegangscodes?

"Non scholae sed vitae discimus"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ge-update, alle instellingen en programma's blijven bewaard (UDP), de hack werkt ook nog perfect!!! 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:06
bluppfisk schreef op maandag 09 februari 2009 @ 15:09:
Dus phoenix brengt ook geen soelaas?
[...]
Dat heb ik niet gezegd. Ik heb Phoenix nog niet durven proberen omdat m'n phone het nu nog wel doet (op de code na dan). Ik ga het eind deze maand proberen als ik m'n nieuwe telefoon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoeiWoei
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08-2023
Ik heb ook een duitse versie en heb helaas niet kunnen updaten :/ 'Geen update gevonden' wordt vermeld .

nu ik toch echt een duitse versie heb (tenminste volgens internet en ook een post van DaannO is mijn product code een duitse , nl : 0578313) vroeg ik mij af welke product code andere mensen dan hebben die denken een duitse te hebben en wel kunnen updaten ?

Ook vraag ik me af of er misschien een andere manier is om de ingestelde product code te vinden naast op de stikker op de batterij te kijken? :s aangezien ik op internet hier niks over heb kunnen vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
REDFISH schreef op maandag 09 februari 2009 @ 13:52:
update hier over the air uitgevoerd. Helaas geen updatelog te vinden nee.

edit: zoekopdracht op homescreen is wat aangepast, deze zoekt nu ook op inhoud in de telefoon, niet alleen internet. Leuk genoeg zorgt het hierop klikken bij mij voor een systeemfout melding :(
heb ik geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik kom niet meer in het pairen van bluetooth scherm na die 20 firmware. Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

mijn 'duitse' versie van typhone vindt ook geen update OTA, of hebben de bezitters van dezelfde versie via de pc de firmware update gedaan?

[ Voor 41% gewijzigd door TrJ op 09-02-2009 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik heb hem ook via typhone. Ben gewoon naar menu->instellingen->telefoonbeheer->apparaatupdates gegaan en via WLAN lukte het toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07 22:52

TrJ

debian

zo doe ik het ook, echter geen updates gevonden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik kom niet meer in tabs binnen verschillende menu's.

Bijvoorbeeld in het bluetooth menu kom ik niet bij het pairen van devices of blocken van devices
in de Inbox kom ik niet bij mijn mail en die andere tab die erbij staat.
en in de logs kom ik niet bij uitgaande oproepen.

De tabs zijn er wel, maar de pijltjes die er eerst waren(die eigenlijk te klein waren) zijn weg, en op de tabs zelf drukken werkt ook niet.

Kan iemand dat even controleren? Is dus de 20 firmware.

Edit: hrm het ligt aan de theme. Leuk, kan ik mijn favoriete theme ook niet meer gebruiken.Terug naar die saaie nokia theme dus.

Ook jammer dat je maar 3 talen geïnstalleerd kunt hebben in nokia dictionary. Terwijl de talenfiles zelf slechts 1 MB uitgepakt zijn ofzo.

[ Voor 20% gewijzigd door REDFISH op 09-02-2009 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Unlockprobleem opgelost: gewoon firmware update nogmaals uitgevoerd met de Nokia Software Updater en het probleem was van de baan. Dan wel het system error fenomeen gekregen maar bon, dat gaat straks met een hard reset ook wel weer weg.

Weet iemand overigens of ik -zonder naar een nokia centre te moeten en mijn gsm een paar dagen af te moeten staan- ik andere talensoftware erop kan zetten? Ik wil bvb graag Nederlands ipv Russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik vrees dat NL in een ander talenpakket zit dan Russisch, dus wel naar het service center. Maar als je een manier vindt om de taal te veranderen zonder dat te doen, laat het ons weten.

Ik heb zojuist mijn eerste filmpje overgezet en tot mijn verbazing wordt het filmpje 30% groter. Moet dit nog uitzoeken allemaal vooral ook of ik het met andere software sneller kan doen, want Ovi Suite gebruikt bijv maar 1 core, dus dat kan in theorie sneller.

[ Voor 41% gewijzigd door REDFISH op 10-02-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
nog aanpassingen

+ "use secondary camera" optie in cameramenu, waarmee je allicht de camera op de voorkant kunt gebruiken
+ multimedia bar laat zich nu ook skinnen en is niet per default rood
+ theme effects on gaat nu veel beter: de menu's knipperen niet meer na het openen
+ ander "application open" icoontje
+ andere logo's voor een aantal apps
+ Skype werkt nu
+ file browser veel sneller
+ minder vertragingen in de browser over WLAN (onverklaarbare verbindingsafbrekingen) - niet 100% zeker, maar lijkt vooralsnog zo
+ accelerometer minder gevoelig ingesteld
+ ik kan nu thuis verbinden met mijn eigen WLAN, vroeger kon dat enkel met het WLAN van de buren. Ik weet niet waar het verschil ligt tussen onze WLAN's.
+ minder gevoelig touchscreen, vind het persoonlijk iets te ongevoelig geworden
+ GOogle search opgenomen bij "search" services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt allemaal zeer goed. De mijne gaat meteen woensdag bij ontvangst geupdate worden. Ik ben blij dat NOkia actief de telefoon aan het verbeteren is.

Alleen die touch screen ongevoeligheid snap ik niet. Ik lees juist het tegenovergestelde op andere fora. Dat de touch screen ne ff dat beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
misschien is het mijn persoonlijke gevoel. Wel is er nu plots een paswoord op mijn memory card gekomen... :< da's klote want ik heb er nooit een gezet en nu weet ik niet meer hoe ik aan mijn files moet kunnen.

+ de multimediabalk toont nu dat een programma actief is, ook als het niet over de balk zelf werd gestart!

[ Voor 20% gewijzigd door bluppfisk op 10-02-2009 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
Heb ook een duitse, maar nog niet kunnen updaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Nightjar schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 15:46:
[...]
Wat jij doet is geen navigeren.. dat is positie bepalen.. ;-)

Ben benieuwd of TT nog gaat concureren met Nokia, TeleAtlas vs Navteq..

Zou het wel mooi vinden als TT dat nog ging doen en dat er na versie 6 voor de S60 een versie 8 verschijnt..
Dat begrijp ik, maar als ik een van en naar invoer, dan moet ik volgens mij een licentie hebben. Ik was in de veronderstelling dat dit alleen hoeft in het geval van gesproken begeleiding. Niet voor niet gesproken begeleiding...
TrJ schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:54:
mijn 'duitse' versie van typhone vindt ook geen update OTA, of hebben de bezitters van dezelfde versie via de pc de firmware update gedaan?
De mijne komt van 2Call, en gaf gisteren avond aan geen update beschikbaar te hebben via OTA :/

Edit: Net nog een keer geprobeerd, nog steeds geen update mogelijk :?

[ Voor 4% gewijzigd door FitNiX op 10-02-2009 09:48 . Reden: zie boven... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
+ music player / radio reageren veel sneller op de knoppe van de afstandsbediening, volume kan nu ook veel nauwkeurig worden ingesteld met de afstandsbediening.

- de camera doet het regelmatig niet. Het toont geen beeld op het scherm en als je nog eens op de knop duwt om een foto te nemen, dan duurt het even en dan krijg je "unexpected error. Restart phone". Als je dat doet, werkt het wel weer, maar kort daarna ook niet. Nog iemand met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Net geupdate via cable en update proggie wat bij Nokia Suite zit. Ging prima. Ondanks dat ik mijn code had veranderd (dus van 12345 naar ???? en terug voor de update na het lezen van de berichten). Wat me wel opviel tijdens het terug zetten van een andere code is dat het toetsenbord niet meer nummers deed maar letters dus misschien dat dat het probleem van velen is. Oplossing is de toets wat langer ingedrukt houden ;)

Ik heb trouwens een 5800 via Call2 gekocht (rood).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat skype nu werkt? hoe?? via welke app?? ik heb dit nog niet fatsoenlijk voor mekaar gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Hoe krijg ik dan toegang tot de secundaire camera? Ik kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Ik kan google maps niet verwijderen / upgraden / installeren / starten. Het zegt dat het al aanwezig is op mijn telefoon, maar ik kan het nergens zien. Nieuwe versie installeren lukt ook niet omdat het oude niet vindbaar is en dus niet kan worden verwijderd. Kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
REDFISH schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:37:
Hoe krijg ik dan toegang tot de secundaire camera? Ik kan het niet vinden.
Ga naar je camera (eventueel met je camera toets) en dan Options > Use secondary camera ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

Graham schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 10:53:
... Ondanks dat ik mijn code had veranderd (dus van 12345 naar ???? en terug voor de update na het lezen van de berichten). ...
Dus je hebt de product code teruggezet naar het origineel voor het updaten, en weer veranderd na het updaten?

Lees veel problemen dat de telefoon niet herkent wordt in Phoenix. Welk programma en welke versie gebruik jij voor het aanpassen van de product code?

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
aqua_man schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:42:
[...]

Dus je hebt de product code teruggezet naar het origineel voor het updaten, en weer teruggezet na het updaten?
Jup. Na wat problemen te lezen hierzo daarover dacht ik dat maar te doen. Maar vooral opvallend vond ik dat als je de code terug aanpast na update dat je een ABC toetsenbord krijgt en dus je toetsen langer in moet drukken om nummers te krijgen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
Ben ook benieuwsd welk programma je gebruikt om je code te veranderen! Verander je hem dan naar Benelux code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WoeiWoei schreef op maandag 09 februari 2009 @ 22:44:
Ik heb ook een duitse versie en heb helaas niet kunnen updaten :/ 'Geen update gevonden' wordt vermeld .

nu ik toch echt een duitse versie heb (tenminste volgens internet en ook een post van DaannO is mijn product code een duitse , nl : 0578313) vroeg ik mij af welke product code andere mensen dan hebben die denken een duitse te hebben en wel kunnen updaten ?

Ook vraag ik me af of er misschien een andere manier is om de ingestelde product code te vinden naast op de stikker op de batterij te kijken? :s aangezien ik op internet hier niks over heb kunnen vinden :(
Zelfde hier, een rode 5800 van GSMWEB met productcode 0578313. Geen update te vinden. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
Jup. Na wat problemen te lezen hierzo daarover dacht ik dat maar te doen. Maar vooral opvallend vond ik dat als je de code terug aanpast na update dat je een ABC toetsenbord krijgt en dus je toetsen langer in moet drukken om nummers te krijgen.
Je kunt ook het # haakje ingedrukt houden om in nummermodus te gaan, zoals bij alle nokia's met toetsenbord.

Kun je met Phoenix ook andere talenpakketten installeren? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
aqua_man schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 13:42:
[...]

Dus je hebt de product code teruggezet naar het origineel voor het updaten, en weer veranderd na het updaten?

Lees veel problemen dat de telefoon niet herkent wordt in Phoenix. Welk programma en welke versie gebruik jij voor het aanpassen van de product code?
Even goed lezen hij heeft het niet over zijn productcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht bewust met de aankoop tot de benelux versie uitkomt om problemen met de navigatiemaps te vermijden.
Hoe kan ik eigenlijk bij aankoop verrifiëren of het wel degelijk om een benelux-versie gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
[b][message=31481917,noline]Hoe kan ik eigenlijk bij aankoop verrifiëren of het wel degelijk om een benelux-versie gaat?
Een aardige aanwijzing is de aanwezigheid van een NL en F handleiding :) Verder kun je achter de batterij de productcode op de sticker checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aqua_man
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-07-2023

aqua_man

one life, live it!

NokNok12 schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:16:
[...]

Even goed lezen hij heeft het niet over zijn productcode
Hij beaamt het anders zelf? Of bedoel je iets anders?

2 swim or not 2 swim, that's the question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Het is niet heel waarschijnlijk dat een productcode 12345 luidt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Skype? Moet je dan de Skype voor N800/N810 Internet Tablets hebben?

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:46:
Ik wacht bewust met de aankoop tot de benelux versie uitkomt om problemen met de navigatiemaps te vermijden.
Hoe kan ik eigenlijk bij aankoop verrifiëren of het wel degelijk om een benelux-versie gaat?
welke problemen? Je kunt gewoon gratis met nokia maps alle kaarten van alle landen op de hele wereld op je telefoon zetten. Hetzelfde geldt voor de spraak, die kun je ook al voor alle beschikbare talen erop zetten. En de GPS werkt net zo goed in NL als in BE of DL of noem maar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
REDFISH schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:21:
[...]

welke problemen? Je kunt gewoon gratis met nokia maps alle kaarten van alle landen op de hele wereld op je telefoon zetten. Hetzelfde geldt voor de spraak, die kun je ook al voor alle beschikbare talen erop zetten. En de GPS werkt net zo goed in NL als in BE of DL of noem maar op.
Niet helemaal waar. Ik heb zelf een Duitse versie en mag dus drie maanden gratis navigeren ... In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland :) Laat ik daar de komende maanden nou nog niet heen gaan O-)

Dus als je (veel) waarde hecht aan drie maanden gratis Benelux-navigatie,moet je inderdaad wachten op de Benelux-release :)

/edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
McKaamos schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:10:
[...]

Skype? Moet je dan de Skype voor N800/N810 Internet Tablets hebben?
Misschien werken die ook, bij mij doet Skype voor Nokia N96 het in elk geval. Ok, wel in compatibility modus, maar wat had je verwacht. Bellen kan ook niet, maar dat kan sowieso niet met Skype mobile. Calls ontvangen zou wel moeten kunnen, maar dat heb ik nog niet kunnen testen. Chatten gaat probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben een beetje nieuw met het internetten op je mobiel. Ik heb net de nokia 5800 binnen gekregen en heb daarbij geen (!) internet abbo afgesloten. Echter op mijn mobiel staat er linksboven wel zo'n balkje met het signaal van het 3g netwerk, moet ik dit (zoja, hoe?) nog uitzetten om onverwachtse kosten te vermijden?

Verder kan ik de sensitiviteit van het scherm instellen?

Zijn er nog tips voor de eerste keer opladen (om te zorgen dat de accu later langer mee gaat) ?

Heeft iemand nog advies om zuinig met het scherm om te gaan, bijvoorbeeld door middel van een screenprotector?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het 3g netwerk wordt gewoon gebruikt om mee te bellen. Zolang je geen dataverkeer gebruikt (let op: dit kan ook gewoon in de ouderwetse netwerkmode), zou er niets aan de hand moeten zijn.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-09 18:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:36:
Hallo,

Ik ben een beetje nieuw met het internetten op je mobiel. Ik heb net de nokia 5800 binnen gekregen en heb daarbij geen (!) internet abbo afgesloten. Echter op mijn mobiel staat er linksboven wel zo'n balkje met het signaal van het 3g netwerk, moet ik dit (zoja, hoe?) nog uitzetten om onverwachtse kosten te vermijden?

Verder kan ik de sensitiviteit van het scherm instellen?

Zijn er nog tips voor de eerste keer opladen (om te zorgen dat de accu later langer mee gaat) ?

Heeft iemand nog advies om zuinig met het scherm om te gaan, bijvoorbeeld door middel van een screenprotector?

Alvast bedankt!
Op 2G zetten, bespaart een hoop accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:36:
Hallo,

Om kosten te vermijden zou je het adres van je internet instellingen kunnen veranderen.
*.com wijzigen in *.co

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Ik heb hem ook op 2G staan zolang ik niet UMTS. Gisteren 2 uur muziek geluisterd, vandaag half uur gebeld en pas 2 streepjes weg. Schermverlichting gaat na 5 seconden uit. Lijkt dus goed te helpen, maar mijn ervaring is, dat als er eenmaal streepjes weg zijn, de volgende ook snel volgen. Vooral de laatste 3 streepjes gaan hard.

Dat balkje linksboven geeft gewoon signaal en eventueel of 3G beschikbaar is. Als je gaat internetten vraagt de telefoon ALTIJD om een verbinding. Dus ongewild kun je niet op internet (misschien als je een instelling verandert, maar default niet).
PinokkioTV schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 16:27:
[...]

Niet helemaal waar. Ik heb zelf een Duitse versie en mag dus drie maanden gratis navigeren ... In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland :) Laat ik daar de komende maanden nou nog niet heen gaan O-)

Dus als je (veel) waarde hecht aan drie maanden gratis Benelux-navigatie,moet je inderdaad wachten op de Benelux-release :)

/edit: typo
Ah zo, had ik nog niet gezien dat dat kon. Maar gebruikte ik toch niet. Liever google maps hier en dat is lekker gratis, altijd. Ok zit geen spraak bij ofzo, maar met de telefoon voor je neus in de auto is het niet heel moeilijk te zien waar je naartoe moet.

[ Voor 65% gewijzigd door REDFISH op 10-02-2009 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar hoe zet je hem op 2g? 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluppfisk
  • Niet online
op het batterij-icoontje duwen, dan op het verbindingsicoontje. Daar bij Network kiezen tussen UMTS (3.xG) en GSM (2G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik heb em net kunnen updaten naar v20
Maar nu krijg ik steeds error wanneer ik "zoeken" druk en ik kan geen nieuwe profiel meer aanmaken.
Iemand deze problemen tegen gekomen?
En hoe kan ik zien waar die vandaan komt? (gekocht op marktplaats)
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH

REDFISH

Scroll eens een beetje omhoog, dan vind je je antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag heb ik de 5800 binnen gekregen
en net route 66 v7 geïnstalleerd. (had ik nog liggen)
het geval nu is, is dat route66 fullscreen wordt weergegeven.
Ik kan niet op een knop drukken of op het scherm tikken om verder te navigeren.
(krijgt wel snel een gps-fix)
Heeft iemand dit al eerder meegemaakt of weet iemand hier al een oplossing voor?
Pagina: 1 ... 9 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic