Ik zou idd ook gewoon de nokia nemen.
Van LG is er nu de 'arena' die binnenkort verschijnt. Een erg indrukwekkend toestel met alles er op en er aan. En een capacitief touchscreen, wat door iedere hands-on report als erg goed wordt ervaren. Ik ben het eens met het feit dat de technologie van het touchscreen niet alles bepaalt. Het onderliggende OS moet ook erg vlot en snappy zijn om de input te kunnen volgen. Deze twee dingen samen zorgen voor de ultieme touchscreen experience. En dat lijkt die 'arena' erg goed te hebben gedaan. De UI van het OS ziet er misschien zelfs nog beter uit dan dat van een iPhone en is minstens zo snel. Erg indrukwekkend, die filmpjes.
Dat is ook de reden dat je vaak nog verstokte azijnpissers comments ziet plaatsen over hoe een touchscreen 'nutteloos' is en 'knopjes beter bladieblaa'. Hun enige ervaring is dan vaak een resistief touchscreen van een paar generaties terug, gekoppeld aan een trage windows mobile... Hoe bedoel je, openminded vs bevooroordeeld?
Maar je zit in hetzelfde schuitje als ik, zo te zien

Ik wil eigenlijk een iPhone, maar wil geen 525 euro (belgië) uitgeven voor een telefoon. Daarom zou ik iets moeten hebben dat het midden houdt tussen 0 en 525 euro, qua prijs. Elk alternatief dat 500 euro te veel benadert (vanaf 400 zeg maar) valt al meteen af, omdat ik dan net zo goed tóch de iPhone kon nemen. Daarom was ik oorspronkelijk ook geïnteresseerd in de 5800. Maar het lijkt me toch nét niet een volledig zorgeloos en piekfijn uitgewerkt apparaatje te zijn, volgens de eerste berichten. Dus ik wacht het nog even af.
edit: klopt toch niet helemaal, ik wil toch echt wel een betere fotocamera op m'n telefoon. Dus dat is wel een beetje dubbel. (video interesseert me niet)
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 01-03-2009 19:08
]