Dat is nou de exacte reden dat mensen als jij kiezen om te antwoorden met een sarcastische ondertoon.mcDavid schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:11:
[...]
Pardon? je loopt te zeiken op:
- De UI
- De renderengine
- De werking van basic browser features
Wat blijft er dan precies nog over?
Ik wil je helemaal niet ontmoedigen om firefox te gebruiken (iedere niet-IE gebruiker is er weer één), maar wat het nut is van een exacte copie van een browser maken als je ook gewoon het origineel kunt gebruiken, ontgaat mij even. Ik zie ook niet waar ik vijandig doe, de enige vijandige opmerkingen die ik tot nu toe zie zijn van jou.
Overigens ben ik benieuwd watvoor bijzondere firefox-features je deze week ontdekt hebt, die ik in de afgelopen 5 jaar volledig over het hoofd gezien zou hebben.
Zodra er dan wat van word gezegd, kun je terugkrabbelen en zeggen dat er helemaal niets aan de hand is.
Ik ga mezelf verder ook niet lopen verdedigen, want als ik liep te zeiken zou ik al lang weer zijn terug gestapt.
Ik had in de eerste instantie wat vragen over ander gedrag van de browser.
Mensen als Anandus konden me tenminste fatsoenlijk uitleggen waar hem dat in zat.
[ Voor 45% gewijzigd door Da_maniaC op 05-05-2009 14:01 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!