Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SjorsVN schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 12:35:
Ik heb nu ongeveer een maand de C905 en ik merk dat de motion sensor heel slecht werkt. Hij werkt heel soms gewoon goed, soms duurt het een tijdje voordat hij wat doet, maar het meest van de tijd doet hij gewoon niets! Heeft iemand anders hier ervaringen mee? Is dit normaal of moet ik hem even terugbrengen?
Als de motion sensor het niet doet in het media menu en bij het internetten dan zou ik hem terugbrengen. Want hij hoort het binnen een seconde te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Bij internetten duurt 't vaak wat langer omdat ie de pagina aan 't laden is. Ik heb 'm sowieso standaard op liggend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Heeft iemand die nieuwe update met smile shutter al op zijn telefoon? Ik krijg hem nog steeds niet te zien bij de update service. Ook al is ie niet eens gebrand.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 20:31:
Heeft iemand die nieuwe update met smile shutter al op zijn telefoon? Ik krijg hem nog steeds niet te zien bij de update service. Ook al is ie niet eens gebrand.
nein :(

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:01
Nee, er is nog steeds geen software update beschikbaar :(

Verwijderd

Half februari was dus een fabeltje blijkbaar :p

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:26:
[...]

Heb je trouwens de klok aanstaan in standby? Dat heb ik namelijk niet. Schijnt ook nog wel wat te schelen.
Dat zou ik wel willen, hoe krijg ik die aan? Bij mn K800i was dat standaard, maar ik heb nu al een paar keer door de menu`s gebladerd, maar de optie nog niet ontdekt! (Ik kijk er vast overheen...)

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, ook binnen...

Eerste gedachte; jezus wat is dat ding groot... :X

Nu even verder prutsen ;)

Verwijderd

Ben erg aan het twijfelen of dit mijn opvolger moet zijn voor mijn k750i (die ik al bijna 4 jaar heb...) Het punt waar ik over twijfel is het internet. Dit kost toch gemiddeld 7,5 euro extra per maand en ik denk dat met deze telefoon je niet het maximale eruit haalt ivm slechtere browser en geen touch screen. Een touch screen lijkt mij namelijk veel handiger navigeren over een webpagina, maar dan mis je de heilige toetsen weer. Blind smsen is een dagelijkse bezigheid van mij...
Deze telefoon zonder internet nemen is ook een optie, ik hoef echt niet perse internet. Het grote nadeel is dan alleen dat ik de gps niet kan gebruiken, en dat vind ik ook weer erg jammer ;-)

Alternatieve die in mijn hoofd zitten zijn de LG Renoir (heeft alleen geen toetsen), de Nokia N97 (stuk duurder en nog niet uit, ik ben ook geen fan van Nokia. Wel touchscreen en toetsenbord), wachten op de SE901 (deze heeft geen gps :P Komt het dichts in de buurt van mijn huidige k750i), wachten op de SE W995 (stuk kleiner, mja zelfde nadeel als de c905)

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Gewoon de c905 nemen zonder internet? Of met? Of een compleet andere telefoon?

• Woefke
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 februari 2009 @ 13:22:
Goededag.

Ik heb dus ook een c905 die gebrand is door T-mobile.
Nu wil ik hem graag updaten met de Update Service, maar die werkt niet goed, heeft iemand dezelfde problemen hiermee?

Ik heb mijn IE geupdate, omdat ook de site waar je de update manager van kunt downloaden niet goed werd weergegeven in mijn nog nooit geupdate IE, ik gebruik nl. Firefox, maar de software van de cd gaat gelijk met IE aan de gang.
Maar dit gaf geen verschil.

De afbeelding in het scherm bevat dus helemaal geen tekst, de knoppen onderaan werken wel, maar de linker sluit het progje af, en als ik op rechter druk kom ik in het 2e veld waar de volgende knoppen mij ook niet verder helpen.

Hoop dat iemand raad weet,
Alvast bedankt.

[afbeelding]

*Edit, Heb hiervoor geen andere update software gehad. Ik zie nu wel dat de MS .NET framework een update klaar heeft staan, hoop dat hiermee Java ofzo het miss beter doet?
Post zo wel of het gewerkt heeft.
Gr.

*Edit2, Geen verschil. Ook java geupdate, maar de updater blijft leeg!
Sony ericsson C905 support linkje, en een linkje naar de Sony Ericsson Update Service pagina. Gewoon de nieuwste downloaden en die proberen ;).

En het .net framework heeft niets met java te maken...
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 22:11:
Ben erg aan het twijfelen of dit mijn opvolger moet zijn voor mijn k750i (die ik al bijna 4 jaar heb...) Het punt waar ik over twijfel is het internet. Dit kost toch gemiddeld 7,5 euro extra per maand en ik denk dat met deze telefoon je niet het maximale eruit haalt ivm slechtere browser en geen touch screen. Een touch screen lijkt mij namelijk veel handiger navigeren over een webpagina, maar dan mis je de heilige toetsen weer. Blind smsen is een dagelijkse bezigheid van mij...
Deze telefoon zonder internet nemen is ook een optie, ik hoef echt niet perse internet. Het grote nadeel is dan alleen dat ik de gps niet kan gebruiken, en dat vind ik ook weer erg jammer ;-)

Alternatieve die in mijn hoofd zitten zijn de LG Renoir (heeft alleen geen toetsen), de Nokia N97 (stuk duurder en nog niet uit, ik ben ook geen fan van Nokia. Wel touchscreen en toetsenbord), wachten op de SE901 (deze heeft geen gps :P Komt het dichts in de buurt van mijn huidige k750i), wachten op de SE W995 (stuk kleiner, mja zelfde nadeel als de c905)

Iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Gewoon de c905 nemen zonder internet? Of met? Of een compleet andere telefoon?
Browsen op de C905 werkt gewoon lekker. Ik weet niet wat voor een sites je denkt te gaan bezoeken, maar op een mobiel zou je in ieder geval geen gewone sites moeten bezoeken. Het kantelen van de telefoon werkt ook in de webbrowser, dus pagina's worden gewoon meegekanteld. Daarnaast heb je nu een muiscursor in beeld die je met de 4-puntstoets kunt besturen. Werkt erg lekker, touchscreen moet je iedere keer dat pennetje voor uithalen. Vond ik na een tijdje vrij vervelend, al is het maar omdat je 2 handen nodig hebt voor je mobiel en niet heel even tijdens het rondlopen kunt kijken hoe en wat. Ow ja, en de C905 heeft Wifi. Lekker nieuws lezen op de bank zonder de laptop te hoeven uithalen ;).

Ik heb trouwens ook nog wat problemen met mijn C905 en SE update... Weet iemand of hier garantie op zit? Ik heb er niets mee gedaan, alleen de SE update service gebruikt, maar de T-mobile branding ben ik geloof ik een beetje kwijt. Heb dan ook het idee dat ik op de een of andere manier gewoon een standaard firmware heb gekregen van de SE update service :(. Ik heb nu R1BA042, maar dat is volgens mij geen T-mobile firmware?

[ Voor 35% gewijzigd door Woefke op 26-02-2009 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 12:01

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

aapelite schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 19:16:
[...]

Dat zou ik wel willen, hoe krijg ik die aan? Bij mn K800i was dat standaard, maar ik heb nu al een paar keer door de menu`s gebladerd, maar de optie nog niet ontdekt! (Ik kijk er vast overheen...)
Op mijn K750i: Instellingen > Display tabblad > Slaapstandklok > Aan/Uit

Ik heb bovenstaande instelling niet kunnen terugvinden in de C905 simulator op de SE website maar er zijn wel meer zaken die in de simulator ontbreken of ontoegankelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Goed, na een dagje spelen, mijn bevindingen:

Pro: Veel functies
Snelle interface!
Vette sms-toon :)
Design valt me erg mee
mooie foto's
fijne mediaplayer
degelijke slide
Had de voice-control ondertussen wel beter verwacht

con: Gewicht/formaat (erg dik!)
toetsenbord veroorzaakt wat kramp in de duim, komt denk ik voornamelijk door het randje eronder
Standaard thema's niet echt mooi, maar das natuurlijk op te lossen

Al met al ben ik opzich tevreden... Weet alleen niet hoe mijn houding t.o.v. formaat en gewicht zich gaat ontwikkelen.
Overigens; op het apparaat staat een oude versie van google maps. Maar als ik een nieuwere installeer via de website van google wordt deze niet overschreven.
Gps werkt prima overigens!

Vreemd is wel; ik heb het apparaat van t-mobile, maar volgens mij heb ik een unbranded toestel. Geen t-mobile thema's etc...

Naja, voorlopig maar even verder spelen.

edit: Volgens mij is de update beschikbaar... Ik heb na een update zojuist iig wayfinder 8...
Tis wel zo dat die zeurt dat ik moet betalen :s
Edit2: smileshutter ook aanwezig, evenals tracker en een soort stappenteller... Softwareversie is nu R1DA032...

[ Voor 11% gewijzigd door MikeyMan op 27-02-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

MikeyMan schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:33:

edit: Volgens mij is de update beschikbaar... Ik heb na een update zojuist iig wayfinder 8...
Tis wel zo dat die zeurt dat ik moet betalen :s
Edit2: smileshutter ook aanwezig, evenals tracker en een soort stappenteller... Softwareversie is nu R1DA032...
De update is er inderdaad. Krijg nu in de update service te zien dat er nieuwe software beschikbaar is.
Let op: ik heb dus wel een unbranded telefoon. Kan zijn dat T-mobile, Vodafone of whatever nog geen update heeft.

Bedankt voor de melding iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA, nieuwe update is beschikbaar!!!

Nu maar hopen dat alles is zoals aangekondigd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tot zover wel...

Enige is dat het er meer op lijkt dat het Wayfinder 7 is... build 8.nogwat...
Maakt opzich niet uit natuurlijk.

Overigens... nog 6% battery over, maar nog geen melding gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Crap, op een Hi toestel is er nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tiguan schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:47:
Crap, op een Hi toestel is er nog geen update beschikbaar.
Dan zou ik daar maar eens een oplossing voor zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
MikeyMan schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 12:49:
[...]

Dan zou ik daar maar eens een oplossing voor zoeken ;)
Nee hoor, gewoon wachten totdat de update wel beschikbaar is. Ik ga m'n telefoon niet de-branden als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Iemand al heftige veranderingen gespot met de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

euh, zie boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Okay, als dat alles is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

aapelite

Do the kirby!

fanatic_david schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 02:13:
[...]

Op mijn K750i: Instellingen > Display tabblad > Slaapstandklok > Aan/Uit

Ik heb bovenstaande instelling niet kunnen terugvinden in de C905 simulator op de SE website maar er zijn wel meer zaken die in de simulator ontbreken of ontoegankelijk zijn.
Helaas is dit er niet, op mijn k800i was het ook zo makkelijk. Als ik op het pijltje naar beneden aan de zijkant druk krijg ik wel hetzelfde idee. Alleen ik kan het niet permanent aan houden op dit moment. Erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer komt de update uit?
ze hadden gezegt midden februari maar het is nu toch al stilaan eind februari eh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik vragen mag aan de mensen die hun c905 al hebben geupdate naar de R1Da032 versie. Welke firmware versie hebben jullie??? ik heb namelijk western europe en ben er nog niet ingeslaagd mijn toestel te updaten. (mijn c905 is debranded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Generic staat er bij mij op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb ook generic. dat houd in dat je telefoon de officiele software bevat. Je kunt bijvoorbeeld ook vodafone of t-mobile hebben.

@ mikey man : heb je de nieuwste update met smile shutter al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 19:34:
Ja ik heb ook generic. dat houd in dat je telefoon de officiele software bevat. Je kunt bijvoorbeeld ook vodafone of t-mobile hebben.

@ mikey man : heb je de nieuwste update met smile shutter al?
Yepz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de western europe en reeds de nieuwe update opgezet.

Smile shutter
wayfinder
tracker
Stappenteller (werkt verbazend goed eigenlijk)

geen problemen gehad!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even op de telefoon zelf gekeken daar staat generic bij,
via seus staat er western europe??!!! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:29:
wanneer komt de update uit?
ze hadden gezegt midden februari maar het is nu toch al stilaan eind februari eh
Eerst lezen/zoeken alvorens te vragen :?

Ik heb trouwens nog niemand melding zien maken van threaded sms als onderdeel van de nieuwe firmware...

[ Voor 86% gewijzigd door fanatic_david op 28-02-2009 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
En dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

fanatic_david schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 01:25:
[...]

Eerst lezen/zoeken alvorens te vragen :?

Ik heb trouwens nog niemand melding zien maken van threaded sms als onderdeel van de nieuwe firmware...
Je kan wel een categorie aan de berichten toewijzen, maar dat moet handmatig... Niet echt handig dus...
Overigens wordt er in de inbox een deel van het bericht weergegeven, maar kan geen optie meer vinden om alleen de naam weer te geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me nog niet gelukt mijn c905 te updaten naar r1Da032. Weten jullie zeker dat jullie over Western-europe beschikken? r1ba042 prg1205-9079_generic_si r1ba042 dit is mijn software versie. op mijn pc vermeld hij western europe

het ziet er bij mij wel naar uit dat ik over het sms-chat geval beschik. bij postvak in staan eerst gewoon de berichten. en dan kun je met een tabblad naar rechts en daar staan gesprekken vermeld. klik je hier op dan zie je wat jij verzonden hebt en wat hij naar jou verstuurd heeft onder elkaar.

Ik heb je drie berichten even samengevoegd. Voortaan graag even de edit-knop gebruiken in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten.

[ Voor 69% gewijzigd door RoD op 28-02-2009 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Als ik wil updaten via SEUS zegt ie telkens dat ik de nieuwste software heb. Maar ik heb R1BA042. Terwijl ik her en der lees dat mensen met branded toestellen al kunnen updaten.

Benadeelt SE nu mensen met generic toestellen?

Edit: Na in SEUS aangegeven te hebben dat ik R1BA042 wilde reflashen, heeft ie toch R1DA032 erop geflashed.

Ik ga vandaag met de nieuwe features spelen. :)

Er zit nu een stappenteller en een youtube client op.

edit2: De GPS ontvangst is echt vele malen beter. En je hebt nu echt supersnel een GPS-fix

[ Voor 41% gewijzigd door Dani86 op 28-02-2009 14:37 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 19:04
Hoe doe je dat reflashen dan? Want als ik op doorgaan klik in SEUS (terwijl hij zegt dat ik de nieuwste software heb nl: R1BA042). Dan gaat hij wel updaten maar naar herstart van tst heb ik nog steeds R1BA042.

of heeft het te maken dat ik toestel van HI heb?

[ Voor 11% gewijzigd door Timminator op 28-02-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timminator schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:33:
Hoe doe je dat reflashen dan? Want als ik op doorgaan klik in SEUS (terwijl hij zegt dat ik de nieuwste software heb nl: R1BA042). Dan gaat hij wel updaten maar naar herstart van tst heb ik nog steeds R1BA042.

ja ik heb hetzelfde probleem maar ik heb wel een unbranded toestel. het kan zijn dat hi nog geen firmware heeft uitgebracht. maar dat reflashen doe je gewoon door de oude software opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthias1986
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Pfff ik heb een unbranded versie en ik las hier dat de nieuwe firmware uit is, maar ik kreeg ook de hele tijd de melding dat ik al de nieuwste software had. Via esato.com toch nog de R1DA032 erop gekregen... is het de Hong Kong versie :'(
Nu kan ik wel engels selecteren, maar veel apps zijn toch nog chinees en bovendien is smsen met t9 niet in het nederlands.
Met veel moeite weer de juiste cda nummers voor western europe terug gezet en nu heb ik weer R1BA042.

Hebben jullie echt de western europe R1DA032?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen met de nieuwe firmware. Is de kwaliteit van foto´s en video´s beter. en worden video´s nu in een groter formaat gefilmd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Filmpjes zijn volgens mij niet anders. Foto's waren al heel goed voor een mobiele telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Het weergeven van ontvangen en verzonden SMS'en als een gesprek zoals ook de iPhone dat doet en vergelijkbaar met Gmail conversaties. Zo hoef je niet langer continu te switchen tussen 'Postvak IN' en 'Verzonden items'.

Zie ook:
jan de wind schreef:
het ziet er bij mij wel naar uit dat ik over het sms-chat geval beschik. bij postvak in staan eerst gewoon de berichten. en dan kun je met een tabblad naar rechts en daar staan gesprekken vermeld. klik je hier op dan zie je wat jij verzonden hebt en wat hij naar jou verstuurd heeft onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Timminator schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 17:33:

Ik heb een unbranded telefoon via KPN en helaas ook hetzelfde probleem.

Morgen maar weer eens proberen.

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Laat het maar weten als het gelukt is. Ik heb geen zin om weer te updaten zonder resultaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

fanatic_david schreef op zondag 01 maart 2009 @ 03:09:
[...]

Het weergeven van ontvangen en verzonden SMS'en als een gesprek zoals ook de iPhone dat doet en vergelijkbaar met Gmail conversaties. Zo hoef je niet langer continu te switchen tussen 'Postvak IN' en 'Verzonden items'.

Zie ook:

[...]
Tabbladen zie ik overigens niet in m'n berichten... Deze functie heb ik dan ook niet gevonden...

Iemand al uitgevonden of het mogelijk is alleen een lijst van namen weer te geven in je inbox, ipv een regel van het bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Laatst online: 08:37
Helaas mijn C905 afgelopen vrijdag op laten sturen want tijdens het bellen hoorde je niks, via de speaker-functie wel maar dat belt ook weer zo lastig.

Wel jammer nu dus net de update uit is.

Op dit moment dus weer de SE W810i in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend de lader van m'n mobiel gehaald. Gister er aan gedaan toen er nog 1 procent in zat. ff bijhouden hoelang ik er nou mee doe, in een gemiddelde week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maasros
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-10-2024
zo, ik heb de g705, praktisch dezelfde telefoon op de 8 mp camera na. ik heb ook sinds gisteren de nieuw uitgebrachte firmware, maar weet iemand of er ergens release notes te vinden zijn? of weet iemand sowieso wat er veranderd is? ik zie wel in mijn foon dat ze bugs hebben weggewerkt. maar ik wil graag weten wat ze allemaal hebben aangepakt. is de gps-ontvangst bijvoorbeeld aangepakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Enigste van wat ik weet is:
nieuwe versie van wayfinder
die smile shutter (fotocamera toevoeging)
youtube player
sms nu met conversatie weergave (moet je dit trouwens aanzetten?)

Daarnaast heb ik het vermoeden dat ze de tekst in het hoofdscherm (dus niet het menu) iets kleiner hebben gemaakt, maar wel iets scherper. Volgens mij was dat eerst een tikkeltje groter dan nu.

Als laatste heb ik nog gemerkt dat die batterij indicator nog steeds niet helemaal 100% werkt. Ik had hem namelijk laatst in de oplader en ik zag dat hij nog bezig was (het dopje van de batterij was aan het knipperen). Maar in het statusoverzicht stond dat de batterij al 100% was. Oftewel, die is dus niet helemaal te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
De batterij van mijn C905 is ook belabberd. Zal me niets verbazen als dat idd door het slecht ontladen/opladen zijn. Ik doe maximaal 1.5 dag met mijn batterij, zonder MP3, GPS, wifi of bluetooth.

Nieuwe firmware upgrade is wel aanbevolen voor jullie alleen! Nieuwe wayfind navigator is prachtig (opnieuw 3 maanden trail :P), menus lopen soepeler en hopelijk gaat mijn batterijduur wat omhoog. Tevens moet ik 'tracker' nog even uitvinden. In combinatie met GPS en die stappenteller kan je een trainingschema opstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Gisteren een update binnengehaald. T-mobile branded. Versie: R1DA034 (?!!?!)

Nieuw:
Smile shutter.
Wayfinder (zat er voorheen NIET in).
Walk mate applicatie.
Youtube applicatie.
Andere standaard theme.

Het chatgedeelte heb ik niet gevonden.

Overigens heb ik geen problemen met de accu. Deze gaat zo'n 5 dagen mee. BT uit, GPS aan, 3G aan, standbyscherm uit, 100% helderheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Voor Hi telefoons nog steeds geen update :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo peeps,

Heb net ff dit topic doorgespit maar ik krijg niet echt duidelijkheid over een paar dingen:

Is het mogelijk om uberhaubt iets te installeren via je pc...?
Heb namelijk nog route 66 op dvd liggen en heb een keer wat games gedownload en die wil ik er op zetten.

Er staat ook in deze topic dat ik NLD1 kan kijken op mijn c905 maar is mij nog niet gelukt. Moet ik daar nog iets voor instellen?

Ik wil mijn navigatie in het buitenland gebruiken dus een normale navigatie is voor mij van belang...een andere (naast route 66) die niet op internet hoeft is ook goed maar ik kan niet achter komen welke er op kunnen en hoe! Hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Die route 66 is waarschijnlijk voor Symbian, dat OS is vooral op Nokia's te vinden. Sony-Ericsson heeft een eigen OS, hoewel snel en stabiel. Er is echt niks voor te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gewoon een nieuwe versie van Java, en daar is wel veel voor de te vinden hoor. Probeer dit eens http://www.mobango.com

of

http://www.mobile88.com/c...-Ericsson-C905/themes.asp

Anders moet je gewoon ff googlen op "apps c905" of iets in die geest. Dan kom je al heel veel tegen wat je misschien wel aanstaat.

Mijn vraag trouwens. Heeft er iemand een leuke pdf reader? Want ik heb veel ebooks die ik graag op m'n telefoon zou willen lezen. Nou heb ik er wel 1 gevonden maar daar wordt aangegeven dat ik eerst met een code moet registreren. Maar die site bestaat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met Sony(?), aangezien de accu van mijn telefoon belabberd kort meegaat. Elke dag moet hij aan de lader, als ik er 1.5 dag mee doe is dat netjes (alles UIT) en dat is nogal een verschil met mensen die alles AAN hebben en er 5 dagen mee doen... misschien heb ik een accu uit een slechte batch...

Mijn batterij:
Battery BST-38
Li-Polymer 3.6 V
Type CBA-0002007

1200-2368 1 930mAh
S/N 038094PTMDLS 08W38

Iemand met slechte batterijtijd uit deze serie?
Ben erg benieuwd... met meer informatie kan ik beter klagen bij Sony.

Aan het type en serienummer hebben ik het meest.
Om nu gelijk voor 30 tot 50 euro een nieuwe accu te kopen... kost wel weer gelijk wat. :(

[ Voor 18% gewijzigd door Novah op 03-03-2009 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Novah schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:13:
Ik denk dat ik maar eens contact ga opnemen met Sony(?), aangezien de accu van mijn telefoon belabberd kort meegaat. Elke dag moet hij aan de lader, als ik er 1.5 dag mee doe is dat netjes (alles UIT) en dat is nogal een verschil met mensen die alles AAN hebben en er 5 dagen mee doen... misschien heb ik een accu uit een slechte batch...

Mijn batterij:
Battery BST-38
Li-Polymer 3.6 V
Type CBA-0002007

1200-2368 1 930mAh
S/N 038094PTMDLS 08W38

Iemand met slechte batterijtijd uit deze serie?
Ben erg benieuwd... met meer informatie kan ik beter klagen bij Sony.

Aan het type en serienummer hebben ik het meest.
Om nu gelijk voor 30 tot 50 euro een nieuwe accu te kopen... kost wel weer gelijk wat. :(
Ik heb precies dezelfde batterij als jij, ook uit dezelfde week. Ik had kort geleden ook problemen met korte standby tijd, maar ik heb vrijdag een firmware update geforceerd. Ja, dezelfde firmware dus nog steeds (niet die nieuwste) en me batterij tijd is opeens weer normaal. Misschien moet je dat ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Hmmm, welke firmware draai jij nu dan? Toevallig heb ik gisteravond nog een firmware update gedraaid op mn foon, met de hoop op betere standbytijd...

Op het moment draai ik:
1205-9079
R1DA032
090204

PS: een schappelijke standbytijd vind ik 3 dagen. Dan ben ik al enorm tevreden. Dan zou ik bijv zaterdag en zondag bij mn meisiej kunne maffe zonder elke keer mn laders mee te hoeven slepen. Tis maar n voorbeeld, maar tis superfrustrerend als ik elke kaar als ik bij haar maf mn lader mee moet slepen...

[ Voor 42% gewijzigd door Novah op 03-03-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik draai nog R1BA042. Kan ik me voorstellen ja, ik moest 'm ook elke dag opladen tot vorige week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap toch niet wat jullie dan anders doen dan ik. Afgelopen maandagochtend heb ik m'n mobiel van de lader afgehaald. en nu staat ie op 60%. En dan heb ik em elke dag een uur op 3fm aan, op de fiets. En elke dag in de avond voor www.tvgids.nl wifi aan en voor het ophalen van ebooks bt aan. ik moet wel zeggen dat standaard gps uit staat. Want daar heb ik nog geen gebruik voor, zolang ik pas in mei een flatfree abo krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

geloof ook niet dat ik dat red... maandag morgen van de lader gehaald, en af en toe mail gecheckt, nu 40%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb 'm vanochtend om 9 uur van de lader gehaald en nu staat hij op 82%. Dat was vorige week nog rond de 60%, dus dit is iig al een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik laad em wel pas op wanneer de telefoon zich zelf heeft uit geschakeld en ook niet meer aan wil. Dus dat scheelt misschien ook wel? Telefoon staat wel dag en nacht aan omdat ik geen vaste lijn heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik normaal gesproken ook, totdat hij halverwege dag 2 al op was. Dus ik ga 'm nu voor 't eerst weer pas opladen als hij bijna leeg is.

Tenminste, ik wacht niet tot hij uit is, wel totdat hij zegt dat de batterij leeg is. Heb 'm ook altijd aanstaan.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 03-03-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Heb trouwens gemerkt dat ik ook geen melding krijg wanneer de batterij bijna leeg is. Dit kreeg ik bij mn k800i wel. Vreemd?

Trouwens er was ooit n artikel (weet niet meer waar) waar ze 3 manieren hadden getest met het opladen.
- Elke avond/nacht opladen.
- Elk mogelijk moment.
- Pas als -ie leeg is.

Daarna lieten ze de batterij leeg lopen. Degene die zo vaak mogelijk werd opgeladen deed het t langst. Degene die pas werd opgeladen toen -ie leeg was het kort (iets van 26u tov 60). Weet niet om welke telefoon het ging of watvoor batterij er in zat. Ik zal nog even zoeken naar het artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Bij mij geeft ie wel een melding, maar pas als ie echt heel erg op is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Hoe heb jij R1DA032 erop gekregen? Ik heb R1BA042 en krijg bij updaten steeds de melding dat het de nieuwste versie is.
Novah schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:53:
Hmmm, welke firmware draai jij nu dan? Toevallig heb ik gisteravond nog een firmware update gedraaid op mn foon, met de hoop op betere standbytijd...

Op het moment draai ik:
1205-9079
R1DA032
090204

PS: een schappelijke standbytijd vind ik 3 dagen. Dan ben ik al enorm tevreden. Dan zou ik bijv zaterdag en zondag bij mn meisiej kunne maffe zonder elke keer mn laders mee te hoeven slepen. Tis maar n voorbeeld, maar tis superfrustrerend als ik elke kaar als ik bij haar maf mn lader mee moet slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dag 2 en nog 76% batterij. Dit gaat goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Het wel/niet kunnen upgraden naar R1DA034 schijnt te maken te hebben met de CDA van je gsm. Met cda 1212-4556 schijnt het wel te lukken, alleen SMS chat conversation ontbreekt dan.
Ga het vanavond proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Misschien moet ik maar eens gaan klokken hoelang mijn telefoon werkelijk functioneert.

4-3-2009 08:30 uur 100% uit de oplader, was toen
4-3-2009 14:15 uur 83% van mn batterij beschikbaar... geen gebruik gemaakt van mn telefoon (alleen standby modus gestaan)

het is zo moeilijk om te testen hoelang hij daadwerkelijk op 'standby' kan... tenzij ik een ongebruikte SIM erin doe... en de telefoon een tijdje laat liggen.

Tevens heb ik van Sony Ericsson de volgende mail terug gehad:
Geachte heer Pierrot,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Wij raden u aan om onderstaande instelling te controleren op uw Sony Ericsson C905.
1. In het menu gaat u naar [INSTELLINGEN] > [VERBINDINGEN].
2. Hier gaat u naar [MOBIELE NETWERKEN].
3. Hier gaat u naar [3G EN GSM NETWERK].
4. Hier moet u [ALLEEN GSM] geselecteert hebben staan.

Tevens heeft het verbruik van de batterij ook met onderstaande te maken:
- Bluetooth
- Muziek beluisteren
- GPRS
- Spelletjes spelen
- Veel bellen en sms-en
- Ect.

Is dit bij u niet het geval, raden wij u aan om onderstaande uit te voeren.

Wij zouden u willen aanbevelen eerst een software update uit te voeren via onze Sony Ericsson Update Service.
Vergeet niet een back up te maken van uw bestanden (alleen mogelijk vanaf PC Suite 3.****), deze zullen gewist worden door de Sony Ericsson Update Service.
Zodat uw Sony Ericsson mobiele telefoon voorzien is van de meest recente software versie.

Via onderstaande link kunt u deze downloaden:
- blabla

Installatie-instructies
- informatie verwijderd... niet boeiend

Indien dit geen oplossing bied voor uw probleem verzoeken wij uw Sony Ericsson mobiele telefoon ter controle of ter reparatie aan te bieden bij een van onderstaande Sony Ericsson Service Locations.
Wij verzoeken u eerst telefonisch contact op te nemen met de desbetreffende service locatie.

Indien de garantie is vervallen, dan moet u er rekening mee houden dat aan de reparatie van uw toestel kosten verbonden zijn. De simkaart hoeft niet meegezonden te worden.
Neemt u aub uw aankoop nota mee, waar het IMEI (serienummer) op vermeld staat:

Sony Ericsson Flashpoints
- adressen verwijderd... niet boeiend

Sony Ericsson Mechanical Service points: (kleine reparaties en software updates)

Sony Ericsson High Volume Center (alle reparaties en software updates)

blablabla

Met vriendelijke groeten,

Chantal de ****
Sony Ericsson Call Center Netherlands

Namens Sony Ericsson Mobile Communications AB:
Blablabla
Samenvatting:

1. Zet 3G uit...
2. Voer software update door
3. Werkt 1&2 niet... geef je telefoon op ter reparatie

Dus.. ik heb nu mijn 3G uitgezet :S
Ik kijk welke invloed het heeft...

[ Voor 14% gewijzigd door Novah op 04-03-2009 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marcoappels schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 09:58:
Hoe heb jij R1DA032 erop gekregen? Ik heb R1BA042 en krijg bij updaten steeds de melding dat het de nieuwste versie is.

[...]
ik heb r1ba042 cdf: 1219-9943 western europe, iemand met dezelfde firmware?. Bestaat er niet een officiele lijst door sony ericsson waar bij de verschillende beschikbare firmwares vermeld worden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2009 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthias1986
Krijjjjg nou wat!

CDA nummer 1212-4556 western europe krijg ik wel een update!?!
Ik had eerst 1209-4774 western europe en dan zegt seus dat de nieuwste firmware al geinstalleerd is.

dus deze doet het:)

edit

Hier een lijst met cda nummers

1214-7311 UK? iig met sms conservation
1212-0110 UK? iig met sms conservation

1210-4325 o2-de_Germany
1210-4327 Orange_United_Kingdom
1210-4328 ORANGE_F_France
1210-4888 T-mobile_United_Kingdom
1210-4889 T-Mobile_DE_Germany
1212-0108 E-PLUS_DE_Germany
1212-4557 BOUYGTEL_France
1212-9617 3_Hong_Kong
1212-9618 3_Sweden
1212-9620 3_Denmark
1212-9623 3_United_Kingdom
1212-9848 Vodafone_DE_Germany
1213-3340 T-Mobile_NL_Netherlands
1213-3341 T-Mobile_CZ_Czech_republic
1213-6376 Vodafone_GR_Greece
1213-6381 Vodafone_NL_Netherlands
1214-0335 Telenor_SE_Sweden
1214-7311 Customized_United_Kingdom
1215-6920 Vodafone_Contract_United_Kingdom
1216-4455 Cosmote_Greece
1219-7224 O2_United_Kingdom

[ Voor 66% gewijzigd door matthias1986 op 05-03-2009 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthias1986 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:29:
Krijjjjg nou wat!

Ik had eerst 1209-4774 western europe en dan zegt seus dat de nieuwste firmware al geinstalleerd is.

edit

1210-4325 o2-de_Germany
1212-9617 3_Hong_Kong
1212-9618 3_Sweden
1212-9620 3_Denmark
1216-4455 Cosmote_Greece
En hoe moet je de cdf wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:26
Ik vroeg me af of er in de laatste firmware het mogelijk is om wanneer je je telefoon dichtklapt dan altijd de toetsenblokkering erop gaat. Nu is het zelfs zo dat wanneer je in het menu bent en hem dichtklapt dat er eigenlijk niets gebeurd. Bij een gresprek wordt deze wel beëindigt alleen is je toetsenblok er weer af :?

(via de search kwam ik wel een soort gelijke vraag tegen, welke negatief werd beantwoord, alleen zijn we nu weer wat firmware versies verder)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthias1986
Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 22:04:
[...]

En hoe moet je de cdf wijzigen?
als je googled op "debranding orange c905" ....
Dan hebben ze het over een bestand dat heet customize_upgrade, maar als je dat bestand opent in kladblok dan staat daar ergens een cda nummer die je kan wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Mijne staat er niet eens tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, afgelopen maandag dus om 7 uur in de ochtend van de lader gehaald, en nu nog 40% over.

Als ik een back up maak van mijn toestel, worden dan programma's ook gebackupped? of alleen telefoonnummers e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Alleen contacten, agenda, notities, favorieten en nog een ding waar ik ff niet op kom. Geen applicaties of spelletjes dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthias1986
Met deze 2 cda nummers 1214-7311 en 1212-0110 heb je wel alle features dus ook met sms conservation.
de lijst met cda nummers is idd beperkt...

[ Voor 18% gewijzigd door matthias1986 op 05-03-2009 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Heb hier 1212-4556 (KPN Hi unbranded) en heb volgens mij geen sms conversation. Kan iemand laten zien hoe dat er dan uit komt te zien? Want volgens mij heb ik dat niet namelijk. Of moet je dat apart aanzetten? Heb hier trouwens ..DA032 ipv ..DA034. Maakt dat misschien uit?

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 05-03-2009 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Statusupdate:
4-3-2009 08:30 uur 100% uit de oplader
4-3-2009 14:15 uur 83% van mn batterij beschikbaar... geen gebruik gemaakt van mn telefoon (alleen standby modus gestaan) telefoon op 'GSM ONLY' gezet bij optie 3G/GSM
5-3-2009 10:00 uur 68% beschikbaar... het gaat erop voorruit om 3G uit te zetten... :S gister heel even de videocamera gebruikt, voor de rest 3 minuten een adres opgezocht op google maps.

Als mn telefoon het op deze manier uithoudt om vóór 8:30 morgenochtend niet uit te vallen heeft het uitzetten van 3G daadwerkelijk nu. Zelf denk ik dat ik het uithoud tot morgenmiddag. Dus dat zou een verlening van 1.5 naar 2.5/3 dagen zijn... das wel gangbaar opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Tsjah, natuurlijk heeft het uitzetten van alle features nut... Tis echter wel zo dat dit de functionaliteit niet ten goede komt...
Moet zeggen dat de standby-tijd me ook enigszins tegenvalt... Heb bewust gekozen voor een toestel waar geen Windows Mobile of Symbian op draait, ivm de accuduur, maar dat valt dus nog een beetje tegen...
Zeker t.o.v. m'n k770, die ik hiervoor had. Deze had dezelfde accu, en ging wel ff een stukkie langer mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Same here... mijn K800i ging echt 5 dagen mee. Daar was ik zo enorm blij mee... dat ik nu echt gepikeerd ben om mn C905's standbytijd :(
Ik heb mijn grote twijfels bij het gebruik van mn accu, de eerste dag is cruciaal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
matthias1986 schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 18:29:
Krijjjjg nou wat!

edit

1214-7311 UK? iig met sms conservation
1212-0110 UK? iig met sms conservation

1210-4325 o2-de_Germany
1212-9617 3_Hong_Kong
1212-9618 3_Sweden
1212-9620 3_Denmark
1216-4455 Cosmote_Greece
Ja cool he, werkt idd prima! Geen idee of ik de sms conversation optie mis, weet eigenlijk niet eens wat het is. Ik heb wel het idee dat de gsm sneller geworden is na de upgrade. Wat zijn jullie ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Zolang je alles uitzet en vrijwel nix met je gsm doet, gaat ie lang mee. Zodra je een beetke internet, navigatie oid doet, stort de batterij ineens in (van bijv 80% naar 50%). Verder heb ik ook het vermoeden dat de batterij indicatie te snel op 100% staat, ofwel, dat de batterij dan nog niet echt vol is. Als ik m namelijk overdag oplaadt is ie relatief snel 'vol', maar ook weer snel leeg. Laad ik m een hele nacht op, dan gaat ie voor mijn gevoel ook langer mee.
Wat wel echt scheelt is het uitschakelen van je GPS!
Novah schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:18:
Same here... mijn K800i ging echt 5 dagen mee. Daar was ik zo enorm blij mee... dat ik nu echt gepikeerd ben om mn C905's standbytijd :(
Ik heb mijn grote twijfels bij het gebruik van mn accu, de eerste dag is cruciaal denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Zorg dat je batterij leeg is, en dat je hem daarna weer helemaal oplaadt. In het begin vond ik de batterij ook crap. Maar nu doe ik er toch zo'n 3-4dagen mee incl bellen, internet en muziek luisteren.
En dat is echt niet verkeerd vergeleken met Samsung, en al helemaal met de Iphone. :+

Het is denk ik een eigenschap van de batterij. Bij m'n K850i was de batterijduur in het begin ook slecht. En dat is dezelfde batterij.

De batterij in de K800i, daar ben je te erg mee verwend, die had een divine intervention ofzo. Ik deed soms wel eens meer dan een week met 1 batterij cycle@k800i :)

Edit: Ik heb trouwens m'n schermhelderheid op 50% staan (het laagst). Dit omdat ik dat relaxter vind voor mn ogen in het donker, en overdag merk ik geen verschil. Maar dat draagt ook bij aan een langere batterylife.

[ Voor 15% gewijzigd door Dani86 op 05-03-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Martinspire schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:23:
Heb hier 1212-4556 (KPN Hi unbranded) en heb volgens mij geen sms conversation. Kan iemand laten zien hoe dat er dan uit komt te zien? Want volgens mij heb ik dat niet namelijk. Of moet je dat apart aanzetten? Heb hier trouwens ..DA032 ipv ..DA034. Maakt dat misschien uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Martinspire schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 00:23:
DA034 was een typefout van mij, het is 032. Ik heb dezelfde firmware en ook geen sms conversation. Cda's 1214-7311 en 1212-0110 hebben het wel. Ik heb trouwens geen idee wat sms conversation is. Ik ben heel tevreden over de 1212-4556, gsm lijkt ook sneller nu, dus ik laat het lekker zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

marcoappels schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:25:
[...]

DA034 was een typefout van mij, het is 032. Ik heb dezelfde firmware en ook geen sms conversation. Cda's 1214-7311 en 1212-0110 hebben het wel. Ik heb trouwens geen idee wat sms conversation is. Ik ben heel tevreden over de 1212-4556, gsm lijkt ook sneller nu, dus ik laat het lekker zo!
Toch kan ik nergens vinden hoe die sms conversation eruit ziet op de c905. Ben ik wel benieuwd naar.

Op dit moment houd mijn batterij het vaak 3 tot 4 dagen uit. Maar kijk maar eens hoe lang het duurt als je hem overdag oplaad en wanneer ie dan 100% zegt. Dat klopt volgens mij helemaal niet. En als je hem dan gewoon een aantal uur erin laat zitten gaat ie volgens mij veel langer mee. Had al eerder door dat die batterij-indicator niet helemaal jofel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Martinspire schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:25:
[...]

Toch kan ik nergens vinden hoe die sms conversation eruit ziet op de c905. Ben ik wel benieuwd naar.

Op dit moment houd mijn batterij het vaak 3 tot 4 dagen uit. Maar kijk maar eens hoe lang het duurt als je hem overdag oplaad en wanneer ie dan 100% zegt. Dat klopt volgens mij helemaal niet. En als je hem dan gewoon een aantal uur erin laat zitten gaat ie volgens mij veel langer mee. Had al eerder door dat die batterij-indicator niet helemaal jofel was.
http://www.howardforums.c...8c&t=1496954&page=2&pp=15
Hier kun je zien wat de sms conversation optie inhoudt. je kunt hier dus de gehele history aan sms-en zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

marcoappels schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 12:33:
[...]

http://www.howardforums.c...8c&t=1496954&page=2&pp=15
Hier kun je zien wat de sms conversation optie inhoudt. je kunt hier dus de gehele history aan sms-en zien.
Hmm, ziet er wel interessant uit. Heeft iemand enig idee waarom dat niet in alle versies is toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
Martinspire schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:00:
[...]

Hmm, ziet er wel interessant uit. Heeft iemand enig idee waarom dat niet in alle versies is toegevoegd?
Absoluut geen idee. Elke cda lijkt zijn eigen software te hebben. Ik had gisteren eerst een andere (weet niet meer welke) , die had wel sms conversation, maar weer geen smile shutter, een andere navigatie etc. Kortom: je ziet door de bomen het bos niet meer!
Mocht je echt behoefte hebben aan sms conversation, dan zou je cda 1214-7311of 1212-0110 kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
He he, Hi heeft nu eindelijk ook een update. Ben er nu mee bezig, zal zo laten weten of er iets is veranderd.

Dingen die ik iig ben tegengekomen:
Smile Shutter
YouTube videoclient
Built-in Snapfish service by HP

Dingen die niet zijn veranderd of toegevoegd:
WayFinder is nog steeds versie 7
SMS/MMS conversation style (chat view)

[ Voor 51% gewijzigd door tiguan op 05-03-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb r1ba042 en ik heb wel sms/conversation???. zal wel aan se liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

tiguan schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:24:
He he, Hi heeft nu eindelijk ook een update. Ben er nu mee bezig, zal zo laten weten of er iets is veranderd.

...

WayFinder is nog steeds versie 7
Welke build heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik heb nu R1DA032.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

wayfinder build bedoel ik...
Die is als het goed is van v7.7 naar 7.8 gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Oh dan is het versie 8.1.13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt me op dat de snelheid van de telefoon vooruit gegaan is. Ik heb net via de pc suit 8 gig aan muziek over gezet. Toen het overzetten klaar was, en ik de telefoon afkoppelde, was de muziek direct benaderbaar. Voor de update duurde het altijd even voordat ik er bij kon. Dan moest ie eerst van 0 naar 100% tellen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Statusupdate:
4-3-2009 08:30 uur 100% uit de oplader
4-3-2009 14:15 uur 83% van mn batterij beschikbaar... geen gebruik gemaakt van mn telefoon (alleen standby modus gestaan) telefoon op 'GSM ONLY' gezet bij optie 3G/GSM
5-3-2009 10:00 uur 68% beschikbaar... het gaat erop voorruit om 3G uit te zetten... :S gister heel even de videocamera gebruikt, voor de rest 3 minuten een adres opgezocht op google maps.
6-3-2009 11:25 uur 50% batterij indicatie

Het ziet er naaruit dat, met de helderheid van het scherm op 50%, het uitzetten van 3G, het updaten van de firmware naar de nieuwste versie de batterij het ongeveer 5 dagen zou kunnen gaan uithouden.
Enige nadeel, je mag geen fuck met je hele telefoon doen, cq kan net zo goed mn oude Nokia 5110 erbij pakken... die belde ook prima.

Echt even serieus, met het uitzetten van de features kan je telefoon een tijdje overleven, dat is prima voor wanneer je dus bijvoorbeeld op reis gaat of wat dan ook, dat is erg fijn om te weten. Zodra de batterij op 33% is hang ik hem weer aan de lader. Minimaal 4 uur denk ik, en dan gewoon weer normaal gebruik, scherm max op 70% ofzo.

Waar ik nog in komende firmwares heel erg op hoop:
* SMS conversatie functie... (niet in mijn huidige firmware in ieder geval :S)
* Batterij indicatie die wél accuraat is
* Mogelijkheid tot instellen van standaard browser
* Accurater GPS-ontvangst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Accurater gps ontvangst?

Wacht je wel lang genoeg totdat de gps daadwerkelijk ontvangst heeft?
In eerste instantie gaat ie namelijk uit van telefoonpaalinformatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat ik moet doen om een update te krijgen, ik heb C905 vfe-live-a Cdf123-6381.. het is dus een Brandedphone.. dus waarsschijnlijk nog geen update voor beschikbaar? De Seus geeft namelijk aan dat ik de nieuwste firmware al bevat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2009 11:59 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic