Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-08-2023
Martinspire schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:19:
[...]

Als je ondersteunde start (via de zendmasten) aan hebt staan valt het wel mee, dan gaat ie aan de hand van de zendmasten kijken waar ie is en pakt ie de GPS signalen op. Gaat een heel stuk sneller (soms tot wel maar 2 seconden!!).

@ hierboven. Die docks zijn wel aardig ja, maar hou er rekening mee dat de aansluiting van de telefoon dus aan de zijkant zit. Je hebt toevallig de goede gekozen (geloof ik), maar kijk daar dus voor uit. Anders staat ie niet mooi rechtop.
Ja klopt. Ik heb er inderdaad op gelet dat de aansluiting aan de zijkant is. Voor mensen met interesse hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=S6OkmjKdOnQ

Iemand nog ervaringen met die oordopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchman140 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 22:40:
[...]

Ja klopt. Ik heb er inderdaad op gelet dat de aansluiting aan de zijkant is. Voor mensen met interesse hier een filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=S6OkmjKdOnQ

Iemand nog ervaringen met die oordopjes?
Ik gebruik de dopjes van m'n w910i. Zitten veel beter en klinken ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.sis bestanden werken niet op een c905 of werkt dat wel op eén of andere manier?

edit: laat maar. symbian only :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2009 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Beyond_Life: Ik zie dat je vorige telefoon ook een w910i was. Hoe heb jij je contacts overgezet naar je C905?
Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is en heb geen zin om ze allemaal handmatig over te zetten...
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 07:32:
[...]

Ik gebruik de dopjes van m'n w910i. Zitten veel beter en klinken ook veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
NightMare schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:33:
Beyond_Life: Ik zie dat je vorige telefoon ook een w910i was. Hoe heb jij je contacts overgezet naar je C905?
Ik krijg hem vandaag binnen als het goed is en heb geen zin om ze allemaal handmatig over te zetten...

[...]
Als je KPN hebt, online telefoonboek. Anders syncen met Outlook. En anders de SE software gebruiken.

Genoeg mogelijkheden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightMare schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 09:33:
Had zelf een w810i en heb d.m.v. MyPhoneExplorer alles overgezet: contacten, agenda, notities, taken en smsjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een lichtgevoelig toetsenborgverlichting in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:45:
Hij is wel beter dan een aantal telefoons, maar zachter dan een hoop. Zo is de speaker van de W960i veel harder. Maar hij blijft wel redelijk zuiver.

Al vind ik trouwens het volume in het algemeen wel tegenvallen. Mocht van mij soms wel wat harder zijn. Heb liever dat ik hem harder of zachter kan zetten dan ik wil, dan dat ik meteen tegen een maximum aan loop.
Oke bedankt! Jammer dat ie wat zachter gaat, want de w960i gaat nou ook niet bepaald hard.
Maarja, daar moeten we het dan mee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook mensen die problemen hebben na het uitzetten van de phone.
Als ik hem opnieuw aan wil zetten moet ik soms eerst een tijdje wachten voordat hij weer aangaat (zon 20 sec). Of hij gaat helemaal niet meer aan. Oplossing is dan ff de batterij erin en eruit.

Niet echt handig.... meer mensen deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:46:
Zit er een lichtgevoelig toetsenborgverlichting in?
Het beeldscherm is wel lichtgevoelig, maar het toetsenbord heb ik niet op gelet. Denk 't niet eerlijk gezegd.

[ Voor 23% gewijzigd door tiguan op 27-01-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:09:
Zijn er ook mensen die problemen hebben na het uitzetten van de phone.
Als ik hem opnieuw aan wil zetten moet ik soms eerst een tijdje wachten voordat hij weer aangaat (zon 20 sec). Of hij gaat helemaal niet meer aan. Oplossing is dan ff de batterij erin en eruit.

Niet echt handig.... meer mensen deze ervaring?
Ja, dit heeft elke Sony Ericsson. Je moet inderdaad altijd 10-20 seconden wachten voordat ie weer aan kan. Het ligt niet aan jou toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:14:
[...]

Het beeldscherm is wel lichtgevoelig, maar het toetsenbord heb ik niet op gelet. Denk 't niet eerlijk gezegd.
Oke dan. Gelukkig het beeldscherm wel. Vind ik erg handig, ook voor de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 07:32:
[...]

Sorry. Ik bedoelde meer het bluetooth stukje en niet de dopjes. Want ik heb zelf in-ear dopjes die ik hiervoor wil gebruiken :) .

Over dat aan en uitzetten. Dat had ik ook bij m'n Sony Ericsson K508i en m'n Sony Ericsson K550i. Is dus niet echt een probleem van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 09:55

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:40:
[...]

Ja, dit heeft elke Sony Ericsson. Je moet inderdaad altijd 10-20 seconden wachten voordat ie weer aan kan. Het ligt niet aan jou toestel..
Inderdaad heb je dat bij Sony Ericsson's. Maar dit is echt een stuk langer dan gebruikelijk. Nu is het wel een lange tijd wachten.

Maar goed, hoe vaak zet je hem nou uit. Indien nodig kan flight mode ook nog.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij ook op dat het een tijd duurt soms voordat ie aangaat. Beetje apart. Maar het komt niet vaak voor dat de telefoon uit gaat, want ik heb geen vaste lijn dus ik ben afhankelijk van mijn mobiel.

Ik heb de contacts als back up op m'n memorystick gezet. En toen de stick in de c905 en back up restored. Klaar. Voor de zekerheid nog wel van te voren een back up via de SE software gemaakt. Trouwens, de SE software van mijn w910i werkte niet voor de C905. Ik moest eerst de-installeren, register schoonmaken, nieuwe software downloaden (cd deed het niet) en toen opnieuw verbinding maken. Hebben anderen dat ook gehad?

Ik krijg trouwens ook niet de BT verbinding via de SE software aan de gang. Ik kan niet backuppen via BT. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk wel dat de antenne van dit toestel niet zo super is. Op plekken waar ik ,met mijn oude k810i en hetzelfde t-mobile abonnement, eerst wel bereikbaar was krijg ik nou 'Alleen Noodoproepen'
Op die plekken had ik voor mijn k810i ook nooit bereik. Toen had ik een samsung. (zelfde provider, t-mobile)
Maar wel handig dat je dan een 8 megapixel foto kan maken van de omgeving :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 00:46:
Het valt mij ook op dat het een tijd duurt soms voordat ie aangaat. Beetje apart. Maar het komt niet vaak voor dat de telefoon uit gaat, want ik heb geen vaste lijn dus ik ben afhankelijk van mijn mobiel.

Ik heb de contacts als back up op m'n memorystick gezet. En toen de stick in de c905 en back up restored. Klaar. Voor de zekerheid nog wel van te voren een back up via de SE software gemaakt. Trouwens, de SE software van mijn w910i werkte niet voor de C905. Ik moest eerst de-installeren, register schoonmaken, nieuwe software downloaden (cd deed het niet) en toen opnieuw verbinding maken. Hebben anderen dat ook gehad?

Ik krijg trouwens ook niet de BT verbinding via de SE software aan de gang. Ik kan niet backuppen via BT. Beetje apart.
Dat is inderdaad al vaker in dit topic voorbij gekomen. Dat je met de software van de w910i bijvoorbeeld geen c905 gebruiken kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcoappels
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13-03-2021
Hallo,
Ik heb mijn C905 gedebrand, maar heb nu een probleem met het toetsenbord en wil het toestel terugsturen voor garantie. Weet iemand hoe ik nu de originele Vodafone firmware terug op het toestel krijg? Ik heb al geprobeerd om een customize_upgrade.xml file met de juiste CDA op het toestel te zetten, maar als ik daarna SEUS uitvoer krijg ik de melding dat er geen software gevonden kan worden. Ik vrees nu dat deze firmware niet via het web te verkrijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag allemaal,

Ik heb sinds een week of twee een c905, helemaal mooi apparaat.
Wat ik wel vind is dat er zoveel mee kan, maar dat dat niet beschreven wordt in de gebruikshandleiding, is hier op een andere manier iets mee te doen?

Daarnaast is mijn batterij vrij snel leeg?

En als laatste ik heb linksboven een "H" in beeld staan, ik weet niet wat het is, kan het niet vinden en wil ervanaf.
Kan iemand me helpen"??

Grt Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welkom op GoT :w
Ik heb sinds een week of twee een c905, helemaal mooi apparaat.
Wat ik wel vind is dat er zoveel mee kan, maar dat dat niet beschreven wordt in de gebruikshandleiding, is hier op een andere manier iets mee te doen?
Wat mis je dan? Je kunt in ieder geval een vrij uitgebreide manual downloaden van de site van SE. Heb je dat al geprobeerd?
Daarnaast is mijn batterij vrij snel leeg?
Wat is snel? Heb je al naar vergelijkbare ervaringen gekeken? Het C905-topic op GoT kan je daar wellicht bij helpen :) Overigens kan het helpen om de batterij een aantal maal (maar niet constant!) te ontladen en weer op te laden om de batterij tot zijn volledige capaciteit te laten komen.
En als laatste ik heb linksboven een "H" in beeld staan, ik weet niet wat het is, kan het niet vinden en wil ervanaf.
H staat voor HSDPA, gok ik zo. Dat wil zeggen dat je de beschikking hebt over 3G met HSDPA-snelheden. Waarom zou je dat overigens weg willen hebben? Het is een indicator van wat beschikbaar is, verder niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ik heb voor me vriendin even een foto opgezocht van de C905 Lady:

Afbeeldingslocatie: http://sefanboy.com/Images/2008/12/c905_tender_rose_2.jpg

Best leuk voor een vrouw.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je voor het welkom heten!!!!

Wat ik dus bijvoorbeeld mis is dat ik niet kan vinden in wat voor document dan ook wat die "H" betekent.
zo mis ik nog wel wat dingen.

De accu is op het moment wel binnen een dag leeg en inderdaad dan ben ik wel bezig met hem, navigatie, maps, etc, maar niet continu.

grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Ik heb de C905 vandaag binnengekregen. En het duurt inderdaad enorm lang voordat hij opstart. Ik dacht jullie bedoelden het opstarten zelf. Maar voordat hij begint op te starten duurt het al lang.

Maar het is gewoon een super telefoon! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De ene keer gaat ie bij mij heel snel aan, maar de andere keer kan het een tijdje duren. Ik vind het wel apart. Want het is nogal wennen, want ik kon met m'n w910i een week qua batterij redden. En als het laatste streepje verdwenen was, kon ik nog een paar uur door en dus op tijd een lader vinden. maar als het laatste streepje bij mij nu verdwenen op m'n c905, dan is het ook direct gebeurt. Ik moet nu dus altijd een lader bij de hand hebben, en dat is het enige waar ik van baal. Voor de rest is het een uber goed ding. hij is ook veel sneller qua menu's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 20:05:
[...]

Inderdaad heb je dat bij Sony Ericsson's. Maar dit is echt een stuk langer dan gebruikelijk. Nu is het wel een lange tijd wachten.

Maar goed, hoe vaak zet je hem nou uit. Indien nodig kan flight mode ook nog.
Klopt inderdaad dat je hem bijna nooit uitzet. Ik moet hem alleen heel af en toe resetten, als ik mijn netwerk kwijt ben geraakt. Internet werkt dan niet helemaal lekker meer. Maar goed indien opgestart is het echt een erg goede phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Klopt inderdaad dat je hem bijna nooit uitzet. Ik moet hem alleen heel af en toe resetten, als ik mijn netwerk kwijt ben geraakt. Internet werkt dan niet helemaal lekker meer. Maar goed indien opgestart is het echt een erg goede phone!
Netwerk kwijtraken.. dan heb je cker geen netwerktoegang? dit is gewoon een fout in et toestel want et hoort niet te mogen.. je kan dit vermijden door naar mobiele netwerken te gaan, vervolgens gsm/3g netwerken en hierbij alleen gsm te selecteren.. hierdoor zal je je netwerk niet meer kwijtraken waardoor je niet je telefoon opnieuw hoeft op te starten voor internet.. echter heb je geen 3g. Natuurlijk is dit belachelijk dat dit zo moet maar volgens sony ericsson kan dit te maken met slecht 3g bereik in de regio.

Updateinfo.. die komt half februari uit

Zo bevat de update Smile Shutter. Foto's nemen wanneer iemand lacht. Verder komt er YouTube ondersteuning, WayFinder 8 wordt geïnstalleerd, Snapfish van HP wordt geïnstalleerd en is het mogelijk om SMS en MMS templates te gebruiken.

WayFinder 8 is de navigatiesoftware waarmee eenvoudig van punt A naar B genavigeerd kan worden. Met Snapfish van HP kunnen van afbeeldingen eenvoudig via je telefoon echte foto's besteld worden via een HP service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman140
Is voor WayFinder 8 internet nodig? Of alleen GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou t-mobile dan eindelijk ook die update beschikbaar stellen? Want ik zit nog steeds met de 034 firmware. Met deze firmware functioneert GPS zeer slecht.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagstuk, wat is het knipperende rode lichtje aan de linker zijkant van het toestel, net onder de aansluiting voor de lader e.d.? Ik heb van alles geprobeerd mbt het uitzetten en aanzetten van gps, bt, wifi, usb en zelfs geheugen kaarten gewisseld, maar ik kom er maar niet uit wat het is en waar het voor dient.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:33:
Vraagstuk, wat is het knipperende rode lichtje aan de linker zijkant van het toestel, net onder de aansluiting voor de lader e.d.? Ik heb van alles geprobeerd mbt het uitzetten en aanzetten van gps, bt, wifi, usb en zelfs geheugen kaarten gewisseld, maar ik kom er maar niet uit wat het is en waar het voor dient.
Zit daar een lichtje dan? Hier knippert niets, nooit gedaan ook denk ik. Misschien batterij leeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, er knippert een rood lichtje. Ongeveer elke seconde een keer. Snap er geen donder van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2009 @ 23:33:
Dat is dat de batterij leeg aan het gaan is. Als dit niet weggaat na het opladen even de accu eruit halen. Had ik ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha... nooit aangedacht. Maar bedankt voor het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnagain schreef op maandag 02 februari 2009 @ 02:30:
[...]

Dat is dat de batterij leeg aan het gaan is. Als dit niet weggaat na het opladen even de accu eruit halen. Had ik ook. :)
toestel aan en uit is voldoende :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net via de pc een fikse update gekregen voor mn c905. Ik dacht dat is die nieuwe met Smile Shutter ,YouTube en Wayfinder. Maar ik zie helemaal geen verschil of nieuwe dingen. Is die nieuwe firmware al uit? Ik heb een t-mobile versie, misschien dat het daaraan ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je vertellen welke software versie je mobiel nu heeft? Want ik heb em drie weken geleden na aanschaf direct geupdate. En wil graag weten of er ndertussen weer een nieuwe update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds 2 weken overgestapt van de SE k800i naar deze c905, enkel lof erover!

Ik heb er ook onbeperkt internetten mee, maar dit wordt pas over een maand actief. Nu heb ik beetje rond zitten kijken in de c905, de googlemaps navigatie is leuk... maar wordt dit ook gekoppeld aan internet?

Ik las namelijk over software dat wordt gebruikt? Is deze gratis te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

...042 is de laatste versie.
Goiogle maps gaat via internet ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:26:
Kun je vertellen welke software versie je mobiel nu heeft? Want ik heb em drie weken geleden na aanschaf direct geupdate. En wil graag weten of er ndertussen weer een nieuwe update is.
Misschien een domme vraag maar waar kan ik dit zien? :) is dat R1BA034 TMOBILE ?

edit: toen ik em net had en een software update deed (vorige maand) Had ik de laatste versie volgens het programma en heeft ie niks geinstalleerd. Waarom moet ie dan die oude firmware nog installeren is ..034 niet standaard?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Jij hebt zoiezo een gebrande telefoon (t-mobile versie)
Maar R1BA034 is voor TMobile de laatste versie.
De rest heeft R1BA042

En in februari komt er weer een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, Dan hoop ik dat dat ook voor een tmobile gebrande telefoon geldt, een update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spawnagain
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 20:11
Anders is debranden altijd een mogelijk. Nee ik mag niks linken, een goede googlert kan het zelf ook.

Ik heb het ook gedaan. Vind gebrande telefoons sowieso onzin. Het engie wat er verschilt qua functionaliteit bij tmobile is de faves. Dat kan ik via mn pc ook instellen. En zelfs via de browser op mn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnagain schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 09:38:
Anders is debranden altijd een mogelijk. Nee ik mag niks linken, een goede googlert kan het zelf ook.

Ik heb het ook gedaan. Vind gebrande telefoons sowieso onzin. Het engie wat er verschilt qua functionaliteit bij tmobile is de faves. Dat kan ik via mn pc ook instellen. En zelfs via de browser op mn telefoon.
Ja, heb ik aan zitten denken maar ben een beetje bang dat ik em verneuk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Heeft iemand enig idee of Vodafone branded toestellen levert ? ? (Zeg nee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn w910i was via Vodafone branded. Donders irritant. M'n c905 heb in een onafhankelijke winkel gekocht zodat ik niet afhankelijk ben van brands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 04-09 17:58
Maar was dat een prepaid of een abonnement ?? Prepaid is namelijk altijd branded als het word geleverd door een telecom provider. (of heb ik nou gewoon pech gehad met mijn 3 vodafone prepaid toestellen die ik ongeveer 3, 4 en 6 jaar geleden heb gehad ??

[ Voor 37% gewijzigd door Jeffrey88 op 05-02-2009 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Mijn C905 gaat sinds vorige week nog maar amper 2 dagen mee op de batterij, daarvoor was 't zeker 3 tot 4 dagen. Iemand anders ook een vergelijkbare ervaring? Ik heb hem sinds november ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Laatst online: 22-09 19:04
tiguan schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 19:06:
Mijn C905 gaat sinds vorige week nog maar amper 2 dagen mee op de batterij, daarvoor was 't zeker 3 tot 4 dagen. Iemand anders ook een vergelijkbare ervaring? Ik heb hem sinds november ongeveer.
Hier precies dezelfde ervaring. Ik snap er niks van want ik gebruik mijn foon hetzelfde als altijd. GPS, WIFI, 3G uit. Beetje bellen, sms'en en een uurtje per dag de radio aan. Tot vorige week een dag of 4 idd en nu max 2 dagen, voor mijn gevoel zelfs minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timminator schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:11:
[...]

Hier precies dezelfde ervaring. Ik snap er niks van want ik gebruik mijn foon hetzelfde als altijd. GPS, WIFI, 3G uit. Beetje bellen, sms'en en een uurtje per dag de radio aan. Tot vorige week een dag of 4 idd en nu max 2 dagen, voor mijn gevoel zelfs minder.
Hmz, vervelend!
Hopelijk is het niet bij alle toestellen het geval.
Ik heb vandaag de C905 gekocht met een vodafone abo.

Helaas kreeg ik de telefoon niet meteen mee ivm goedkeuring van het contract door vodafone. Wtf moet dat meer dan een dag duren?!?!? :r Beetje kansloze actie imo...

Hopelijk morgen goedkeuring, haal ik hem meteen op :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad heel vreemd. Misschien wordt dit probleem opgelost door de update die uitkomt half februarie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:10:
[...]

Inderdaad heel vreemd. Misschien wordt dit probleem opgelost door de update die uitkomt half februarie
Dat kan ik me niet voorstellen. Het is zonder wijziging gebeurd dus een firmware update zal dit niet gaan oplossen denk ik. Ik gebruik nooit GPS, 3G en Wifi en mijn telefoongebruik is ook niet drastisch veranderd de afgelopen weken. Beetje sms-en en bellen en dat was het wel weer.

@Timminator: Bijzonder dat jij precies dezelfde ervaring heb. Als dit na de firmware update aanhoud, ga ik toch maar contact opnemen met SE.

[ Voor 12% gewijzigd door tiguan op 06-02-2009 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zowieso dat ie niet lang meegaat, die batterij
Ik had hiervoor een k850i, daar deed ik een dag of 4 mee. C905 2 dagen terwijl
er op de site stond dat ie zo lang mee zou gaan. Ik bel ermee en ooit even snel (via wifi) iets opzoeken op internet. Meer niet. Dus niet dat ik de radio ofzo een uur aan heb staan. Of dagelijks aan het filmen ben.

Eerste keer 24 uur opladen? Misschien dat het daar aan ligt. Ik had gelezen dat dat niet meer uitmaakt met die nieuwe batterijen. Ik heb em, toen ik em net binnen had, wat getest enzo tot de batterij bijna leeg was en heb em toen een uurtje of 12 aan de oplader gehangen. Ik heb die k850i ook geen 24 uur opgeladen, de eerste keer. Die ging gewoon lang mee

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:57:
[...]

Ik vind zowieso dat ie niet lang meegaat, die batterij
Niet lang nee, maar 2 dagen vind ik wel erg kort hoor. M'n W850 die nu 2 jaar oud is gaat rustig nog ruim een week mee zonder op te laden. Als je dat gewend bent, is 2 dagen toch wel erg summier hoor. Ik heb ook nog de C902, die gaat ook 5 dagen mee al gebruik ik die echt bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 11:10:
[...]

Niet lang nee, maar 2 dagen vind ik wel erg kort hoor. M'n W850 die nu 2 jaar oud is gaat rustig nog ruim een week mee zonder op te laden. Als je dat gewend bent, is 2 dagen toch wel erg summier hoor. Ik heb ook nog de C902, die gaat ook 5 dagen mee al gebruik ik die echt bijna niet.
Nee, vind ik echt een zwaar nadeel. Dat en ook dat mijn bereik veel slechter is vergeleken met mijn k850i.
De antenne van de c905 is volgensmij veel minder. Ik heb hetzelfde abonnement maar heb hier thuis een paar oranje streepjes, met mijn k850i heb ik bijna vol bereik. Sommige plekken heb ik zelfs 'alleen noodoproepen'
Dit had ik met mijn samsung ook (die had ik voor mijn k850i)
Maar over de batterij...misschien ligt het wel aan de 24 uur oplaadtijd voor de eerste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de C905 nu een paar dagen in bezit en bevalt me prima!
Ok heb ik de nodige themes gedownload en het ziet er allemaal gelikt uit.
Nu vraag ik me af of je het operator logo kunt verbergen/verwijderen zodat de achtergrond nog beter tot zijn recht komt.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthias1986
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Heeft hier iemand weleens een site gevonden met "dusk setting" achtige themes die bewegen dmv de accelerometer in telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crim
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 15:55
Op www.eseth.net kan je bijna alles vinden, vooral op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 17:29:
Heb de C905 nu een paar dagen in bezit en bevalt me prima!
Ok heb ik de nodige themes gedownload en het ziet er allemaal gelikt uit.
Nu vraag ik me af of je het operator logo kunt verbergen/verwijderen zodat de achtergrond nog beter tot zijn recht komt.

Iemand suggesties?
Ik heb een thema gemaakt met de theme creator en de kleur van het operator logo dezelfde kleur gegeven als achtergrond. Kan niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 12:55:
[...]

Ik heb een thema gemaakt met de theme creator en de kleur van het operator logo dezelfde kleur gegeven als achtergrond. Kan niet anders
Welk toestel geef je dan aan waar het voor is? Maak je hem dan helemaal zelf of mod je een bestaand thema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2009 @ 20:02:
[...]

Welk toestel geef je dan aan waar het voor is? Maak je hem dan helemaal zelf of mod je een bestaand thema?
Ik heb zelf een thema gemaakt met sony ericsson themecreator Dat programma vraagt zelf welke telefoon je hebt. Je kunt dan gewoon c905 opgeven. Ik heb heel het thema gemaakt maar je kunt ook een bestaand thema aanpassen. Ik heb ergens die dusksetting gedownload maar die kreeg ik niet geopend.
"You are trying to load a version 4.6 theme. 4.7 themes are used for c905" en "unknown desktop setting"
Dus ik weet niet of je per se dat thema wil...
Je kunt trouwens geen accelerator theme maken met themecreator. Dat moet in flash. De swf (flash bestand) open je dan als desktop achtergrond. Zelfde als een plaatje.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2009 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx!!

Verwijderd

Heeft dit toestel veel last van uitvallen en restarts, dit heb ik met mijn andere sony ericssons wel. ( c902/w902)..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 20:07:
Heeft dit toestel veel last van uitvallen en restarts, dit heb ik met mijn andere sony ericssons wel. ( c902/w902)..
Geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik tot nu toe ook nog niet. Ik ben echt blij met mn toestel. En ik heb het idee dat de batterij ondertussen veel langer mee gaat. Ik kan er nu al 4 dagen mee doen. En dan heb ik in de ochtend op de fiets een uur radio aan, in de middag een uur mp3. En in de avond www.tvgids.nl en msn. Dus de eerdere twijfels die ik had over de batterij verdwijnen langzaam. Maar ik hou wel voor de zekerheid altijd m'n lader bij de hand hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:48
Het lijk me echt een hele leuke GSM dit. Heb nu de k750i en ga hem ook kopen morgen als ik in de stad ben.
Voor foto en film ga ik een stuk vooruit. Maar ik las dat het niet echt uit maak dat de GPS uit/aan staat de accu langer mee gaat?

[ Voor 14% gewijzigd door Calamor op 13-02-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS heeft geen invloed op de accu voor zover ik weet of gemerkt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een een 2e camera voor videobellen? Want ik lees dat je alleen kan video bellen met de hoofdcamera.
Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 18:39:
Zit er een een 2e camera voor videobellen?
Nee, je moet de gewone camera gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Na een lekkere vakantie in Oostenrijk heb ik weer het 1 en ander uitgevonden.
De accu heeft zo goed als geen last van de extreme kou tijdens het skieën. Had hem in de broekzak van m'n skibroek en helemaal geen last van een snel teruglopende batterij. Komt ook omdat dit een nieuw soort batterij is en hier dus geen last van heeft.

Foto's zijn schitterend. Ben ze nu aan het uitzoeken en kan niet anders zeggen dan dat de foto's van de omgeving geweldig gelukt zijn. Uiteraard heb je het met een professionele camera beter, maar die zijn gevoeliger voor vallen en bovendien kun je echt extreem snel plaatjes schieten door die lenscover te verwijderen.

Filmpjes maken gaat ook erg goed. Het is wel lastig om de camera stil te houden tijdens het skiën. Maar toch kun je goed zien wat er gebeurd. Had hem eerst trouwens op MMS kwaliteit staan en zonder stabilisator. Scheelde nogal toen ik dit had veranderd.

Flitsen gaat ook erg goed. Als het echter mistig is of sneeuwt heb je er helaas niets aan.

Over sneeuw gesproken. Als er wat op komt maakt het niets uit. Hij is bijna spatwaterdicht heb ik het idee. Aangezien ik toch een aantal keer in de sneeuw heb staan filmen en foto's maken zou je denken dat er nog wel es wat doorheen komt. Niets van gemerkt en erg fijn dus om te weten. Je moet hem echter niet in een hoosbui gebruiken volgens mij maar ook als het regent heb ik nog niet gemerkt dat er iets van regen in het binnenste van het toestel is gekomen.

Aangezien ik de ondersteunende start heb uitgezet van GPS duurt het erg lang om een fix te krijgen. Ik hoop dat het met de komende firmware (heb nu nog R1BA042) toch wat verbeterd. Nu had ik er maar bar weinig aan. En nu kon ik ook niet zien hoe snel ik ging op mn latten :P ).

Heb de zon er trouwens ook goed op gehad, maar geen problemen gehad met het aflezen van het scherm. Mijn moeder wel, maar dat komt meer omdat die een leesbril heeft en niet goed kan zien of ie nou op fotograferen staat en of ie aan het filmen is of niet.

Zal nog wel een link posten naar wat foto's van mn vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

R1BA042 is er al een tijdje.

Cool om te lezen dat je C905 je niet in de steek hebt gelaten tijdens je vakantie ;)

Ik wacht nog steeds op die grote update voor de C905 met nieuw yt.com functies enzo. Die zou in februari komen.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Dani86 schreef op dinsdag 17 februari 2009 @ 21:29:
R1BA042 is er al een tijdje.

Cool om te lezen dat je C905 je niet in de steek hebt gelaten tijdens je vakantie ;)

Ik wacht nog steeds op die grote update voor de C905 met nieuw yt.com functies enzo. Die zou in februari komen.
De grote update schijnt er al wel te zijn, maar nog niet voor west europa. Een Chinese versie schijnt er al te zijn en een Americaanse. Die heet R1DA032 . Schijnt al wel een manier te zijn om hem er alsnog op te zetten. Maar zet er liever een goede versie op. (Het is dus wel mogelijk, maar dan krijg je soms chinese tekens ipv letters).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Laatst online: 10-05-2022
VIC_TOR schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:44:
Ik probeer HID files erop te zetten voor de remote control maar deze worden niet opgeslagen in de lijst.
Als ik ze heb verzonden dan kan ik ze wel meteen openen, maar als ik achteraf ga kijken bij afstandsbediening dan zie ik enkel de standaard 3 staan. Ziet eruit als een bug, de eerste die ik ontdekt heb tot nu toe.

Ik wil graag bsplayer en winamp kunnen besturen. Kan iemand een test doen om te kijken of dit niet aan mijn toestel ligt? Heb in het verleden op de K700, K750, K800 en K850 nooit problemen gehad hiermee, waarom lust mijn C905 ze nou niet?
VIC_TOR schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:18:
[...]

heeft iemand ook last van bovenstaande? Ik zou het heel erg waarderen als iemand even een testje doet zodat ik weet of het wel of niet aan mijn toestel ligt.
Ik heb hetzelfde probleem, heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

[ Voor 48% gewijzigd door HHoltman op 17-02-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 21:34:
GPS heeft geen invloed op de accu voor zover ik weet of gemerkt heb.
Juist, in tegenstelling tot mijn bovenstaande reactie, ben ik er dus achtergekomen dat wanneer ik gps uitzet, mijn telefoon 6 dagen haalt. Met elke dag ruim een uur muziek en radio, verschillende foto's en thuis gmail checken via wifi... Frapant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 00:17:
[...]

Juist, in tegenstelling tot mijn bovenstaande reactie, ben ik er dus achtergekomen dat wanneer ik gps uitzet, mijn telefoon 6 dagen haalt. Met elke dag ruim een uur muziek en radio, verschillende foto's en thuis gmail checken via wifi... Frapant.
Inderdaad. Aangezien GPS niet zo heel erg snel kwam toen ik op vakantie kwam, heb ik hem maar gewoon uitgezet. Toen merkte ik dat ik na het maken van 30 foto's (met flitser), een tijdje filmen tijdens het skiën, uurtje muziek luisteren en gewoon de hele dag aanstaan (met af en toe de tijd kijken), ik nog bijna 90% over had na een hele dag. Oftewel, als je geen GPS, Bluetooth of Wifi nodig hebt, gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 12:43

aapelite

Do the kirby!

Opvallend, ik moet hem toch om de 2 dagen echt aan de lader hangen, zonder Wifi, zonder GPS of bt aan. Mogelijk moet hij nog op volle kracht komen, heb hem pas bijna een week of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
aapelite schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 15:45:
Opvallend, ik moet hem toch om de 2 dagen echt aan de lader hangen, zonder Wifi, zonder GPS of bt aan. Mogelijk moet hij nog op volle kracht komen, heb hem pas bijna een week of 3.
Hier ook maximaal 2 dagen, maar ik heb 'm al sinds begin november ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik doe hem tegenwoordig elke dag wel in de lader. Maar vaak heb ik dan nog 80% over. Weet niet precies hoeveel jullie bellen, maar als je het heel rustig aan doet gaat het makkelijk.

Heb je wel de nieuwste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 17:43:
Ik doe hem tegenwoordig elke dag wel in de lader. Maar vaak heb ik dan nog 80% over. Weet niet precies hoeveel jullie bellen, maar als je het heel rustig aan doet gaat het makkelijk.

Heb je wel de nieuwste firmware?
Aan 't eind van de dag zit ie op 56% bij mij. Doe 'm tegenwoordig ook elke dag aan de lader anders issie op dag 2 om een uur of 19.00u echt dood. Bellen doe ik echt niet veel en sms-en ook niet. Verder staat er ook niks aan qua GPS, Wifi of iets dergelijks en ja ik heb de nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

tiguan schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 18:33:
[...]

Aan 't eind van de dag zit ie op 56% bij mij. Doe 'm tegenwoordig ook elke dag aan de lader anders issie op dag 2 om een uur of 19.00u echt dood. Bellen doe ik echt niet veel en sms-en ook niet. Verder staat er ook niks aan qua GPS, Wifi of iets dergelijks en ja ik heb de nieuwste firmware.
56% is echt weinig. Anders zou ik als ik jou was eens gaan bijhouden hoeveel tijd je hem daadwerkelijk gebruikt. En ga toch eens kijken of je het echt helemaal uit hebt staan.

Heb je trouwens de klok aanstaan in standby? Dat heb ik namelijk niet. Schijnt ook nog wel wat te schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 19:26:
[...]

56% is echt weinig. Anders zou ik als ik jou was eens gaan bijhouden hoeveel tijd je hem daadwerkelijk gebruikt. En ga toch eens kijken of je het echt helemaal uit hebt staan.

Heb je trouwens de klok aanstaan in standby? Dat heb ik namelijk niet. Schijnt ook nog wel wat te schelen.
Ik weet wel zeker dat ik geen stroomverbruikers heb aanstaan. Ook geen klok in standby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

En zie je ook geen rare icoontjes aanstaan?

Kan trouwens ook een foutje zijn. Zet hem eens opnieuw aan en uit? Misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
VIC_TOR schreef op vrijdag 31 oktober 2008 @ 01:44:
Ik probeer HID files erop te zetten voor de remote control maar deze worden niet opgeslagen in de lijst.
Als ik ze heb verzonden dan kan ik ze wel meteen openen, maar als ik achteraf ga kijken bij afstandsbediening dan zie ik enkel de standaard 3 staan. Ziet eruit als een bug, de eerste die ik ontdekt heb tot nu toe.

Ik wil graag bsplayer en winamp kunnen besturen. Kan iemand een test doen om te kijken of dit niet aan mijn toestel ligt? Heb in het verleden op de K700, K750, K800 en K850 nooit problemen gehad hiermee, waarom lust mijn C905 ze nou niet?
we zijn inmiddels een paar maanden verder en nog steeds geen oplossing. Ervaren jullie dit probleem niet of gebruiken jullie de optie gewoonweg niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Martinspire schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:37:
En zie je ook geen rare icoontjes aanstaan?

Kan trouwens ook een foutje zijn. Zet hem eens opnieuw aan en uit? Misschien helpt dat.
Nee, geen rare icoontjes. Alleen sinds 2 dagen, m'n GPS icoontje blijft in beeld terwijl die toch wel uit staat staat volgens het menu. Dit zal wel weggaan als ik 'm ff herstart, maar daar heb ik geen zin in :P Maar daarvoor was 't hetzelfde verhaal. Hij is al een paar keer uit geweest sinds ie maar 2 dagen meegaat.

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 13:48
Wie heeft er ervaring met firmware updates? Hoe zet ik die nieuwste Engelstalige versie erop? Alvast bedankt

Zoals je inmiddels zou moeten weten, verwachten we eigen inzet. Geef aan wat je zelf reeds hebt onderzocht en met welk resultaat. Nu dump je alleen je vraag zonder eigen initiatief te tonen.

[ Voor 48% gewijzigd door pven op 20-02-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Heb vandaag m'n C905 ontvangen en ik ga dit weekend maar eens tijd vrij maken om data over te zetten van m'n K750i naar m'n nieuwste aanwinst :)

Iemand nog tips hiervoor? Kan ik bijvoorbeeld ook eenvoudig m'n agenda overzetten?

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of de koperkleurige versie uit komt bij de telefoonzaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruud2001 schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 18:08:
Heb vandaag m'n C905 ontvangen en ik ga dit weekend maar eens tijd vrij maken om data over te zetten van m'n K750i naar m'n nieuwste aanwinst :)

Iemand nog tips hiervoor? Kan ik bijvoorbeeld ook eenvoudig m'n agenda overzetten?
Je kunt gewoon je agenda syncen ja. Maar ik heb er geen ervaring mee, met de c905. Wel met de w910i en dat ging subliem. Nooit wat te klagen over gehad.

Ik heb zelf nog een vraag. Op verschillende punten in de telefoon kun je tekst in voeren. Maar op veel verschillende manieren. De ene keer wel met t9, andere keer niet. En dan heb je ook nog de punten waar er automatisch met een hoofdletter begonnen wordt met daarna kleine letters. Heel irritant met wachtwoorden bijvoorbeeld die hoofdlettergevoelig zijn. maar als je dat uitzet, staat het de volgende keer weer net zo hard aan. Twitter bijvoorbeeld heeft daar moeite mee. Maar gmail weer niet. Want die laatste blijft gewoon in gelogd ondanks wanneer ik op internet zelf gmail check. Check ik namelijk twitter op mijn mobiel paar keer achter elkaar, ben ik na 1 keer inloggen elke keer weer ingelogd. Check ik het op internet en daarna weer op mijn mobiel, moet ik weer inloggen. Zal wel aan twitter liggen denk ik. Iemand ook ervaring daar mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:00:
[...]

Ik weet wel zeker dat ik geen stroomverbruikers heb aanstaan. Ook geen klok in standby.
Probeer eens de verlichting van 100 naar 70 of 80% te zetten. Dat heb ik gedaan. Tis ff wennen maar scheelt ook al heel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik vind het persoonlijk nogal bijzonder dat mensen hier beweren 6 dagen (!) met de accu te doen. Ik heb zelf ook alles uit staan (3G, wifi, gps etc.), maar ik mag blij zijn met 2 dagen. Dan moet ie toch echt aan de lader.

Geef mij ook eens zo'n super-accu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Laatst online: 20-09 20:35
VIC_TOR schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 21:47:
[...]

we zijn inmiddels een paar maanden verder en nog steeds geen oplossing. Ervaren jullie dit probleem niet of gebruiken jullie de optie gewoonweg niet?
Ja dat heb ik zelf ook ervaren. Heel vreemd!

Ik haal ook geen 2 dagen... alles uit (GPS, Wifi, 50% helderheid). Maar m'n 'down' knopje is kapot aan het gaan :s rechts links en boven voel je nog echt klikken, maar de onder-knop moet je kei hard indouwen om echt naar beneden te gaan... binnenkort maar eens terugbrengen, heb 'm nog geen 3 weken!

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik vind het dus echt raar dat iedereen zulke slechte ervaringen heeft met de accu. Ik heb dit toestel al weer een tijd en doe toch echt minimaal drie dagen met de accu. Alles staat uit, behalve 3G. De scherm helderheid staat gewoon op 100%. Wat wel heel erg belangrijk is bij de Sonyericsson modellen is dat je er in het begin voor zorgt dat de accu helemaal leeg is voordat je hem gaat opladen. Dit is wel wat gedoe, maar je hebt er wat aan.

Een mooi voorbeeld is:
Mijn toestel was stuk. Het speakertje bij je oor was helemaal dood. Ik het toestel op laten sturen, met de verwachting dat ik hem zo weer terug zou hebben. Na drie weken werd ik echter gebeld dat het niet te repareren was en dat ik een nieuw toestel mocht uitzoeken. Ik heb toen een compleet nieuwe C905 gekregen, inclusief alle spullen. Hierdoor had ik twee accu's.

Het mooie is dat mijn oude accu bijna een halve dag langer mee gaat dan de nieuwe. Het zijn dezelfde types en beide 930mAh. Dit zou kunnen komen door het goed ontladen, een andere reden kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met de navigatie?
Want ik vraag me af of je ook internetkosten moet betalen tijdens het gebruik van de navigatie.
In een telefoonzaak waar ik was zeiden ze dat als je een navigatieprogramma gebruikt, zoals Wayfinder geen internet hoeft te gebruiken. Dit kan mij aan de andere kant niet voorstellen. Als het wel zo is dat er verbinding moet gemaakt worden met internet, is er dan nog een andere oplossing ervoor om geen internetkosten hoeven te betalen, aangezien ik geen internetabbonement heb. Is er geen ander progamma te installeren?
Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tomtom bedoeld, nee er is geen tomtom voor de java versie van de 905. Voor het gebruik van wayfinder moeten er kaarten gedownload worden. En daar betaal je voor. Als je wifi aan hebt, en een accespoint in de buurt hebt, en je staat lokaal gebruik toe in je mobiel, betaal je niets. Ik heb thuis gewoon super snel internet via m'n router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goededag.

Ik heb dus ook een c905 die gebrand is door T-mobile.
Nu wil ik hem graag updaten met de Update Service, maar die werkt niet goed, heeft iemand dezelfde problemen hiermee?

Ik heb mijn IE geupdate, omdat ook de site waar je de update manager van kunt downloaden niet goed werd weergegeven in mijn nog nooit geupdate IE, ik gebruik nl. Firefox, maar de software van de cd gaat gelijk met IE aan de gang.
Maar dit gaf geen verschil.

De afbeelding in het scherm bevat dus helemaal geen tekst, de knoppen onderaan werken wel, maar de linker sluit het progje af, en als ik op rechter druk kom ik in het 2e veld waar de volgende knoppen mij ook niet verder helpen.

Hoop dat iemand raad weet,
Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: http://img502.imageshack.us/img502/7865/28340320.th.jpg

*Edit, Heb hiervoor geen andere update software gehad. Ik zie nu wel dat de MS .NET framework een update klaar heeft staan, hoop dat hiermee Java ofzo het miss beter doet?
Post zo wel of het gewerkt heeft.
Gr.

*Edit2, Geen verschil. Ook java geupdate, maar de updater blijft leeg!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je al eerder van een andere SE phone de updater geinstalleerd? Want de software van de andere phone moet je dan eerst compleet verwijderen en dan de software van de 905 installeren. Schijnt met de nieuwe java versie van de 905 te maken te hebben. Ik heb ook eerst de software van mijn w910i moeten verwijderen, voordat ik kon syncen en update met de 905.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lennartkocken
  • Laatst online: 20-09 20:35
Merk nu opeens dat mijn telefoon zojuist is uitgevallen. Klopt het dat je geen melding krijgt dat je accu bijna leeg is?

Goedkoopste hardware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lennartkocken schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:25:
Merk nu opeens dat mijn telefoon zojuist is uitgevallen. Klopt het dat je geen melding krijgt dat je accu bijna leeg is?
Je hoort wel een melding te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincenttor
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 18:26
ik heb deze ook sinds 2 weken
accu doet het vrij goed alleen de oorspeaker klinkt alsof er wat los zit
had ik dus ook dit gezeik met mn n95 hiervoor en t is heel irritant
als ik een tik op de bovenkant geef is het geluid weg
schuif je hem weer open of dicht dan si het geluid weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zo, ook mijn contract verlengd bij t-mobile, om de overstap te maken van een k770i naar een c905.
Wel schunnig dat ik bij de t-mobile shop 60 euro meer moest betalen dan via de telefoon... :X

Ben benieuwd hoe de slide gaat bevallen... Heb me daar altijd verre van gehouden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Ik heb nu ongeveer een maand de C905 en ik merk dat de motion sensor heel slecht werkt. Hij werkt heel soms gewoon goed, soms duurt het een tijdje voordat hij wat doet, maar het meest van de tijd doet hij gewoon niets! Heeft iemand anders hier ervaringen mee? Is dit normaal of moet ik hem even terugbrengen?
Pagina: 1 ... 8 ... 17 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over het toestel, niet over de webshops waar dit toestel verkocht zal worden of wanneer ze hem kunnen leveren.

Berichten over abonnementen en/of levertijden kunnen in [ABO] SonyEricsson C905 levertijden en abonnementen topic